Παράθεση:
Το μέλος renabill στις 02-11-2007 στις 17:36 έγραψε...
Εφόσον θίξατε τη σοβαρότητα ειναι ο ΟΤΕ σοβαρός? Έχει πάρει πολύ σοβαρά το ρόλο του εθνικού δικτύου και δικαιολογείται να μας .............. στις τιμές αλλά και στην εξυπηρέτηση? Όποτε κάνουν λάθος δεν το παραδέχονται και ξέρω πολλές περιπτώσεις.
|
|
Ο ΟΤΕ ειναι απολυτα σοβαρος, οσο και ο καταναλωτης που θα ενδιαφερθει για μια νεα συνδεση ή νεο πακετο ειναι εξισου σοβαρος. Τι εννοω με αυτο;
Ναι και εγω μεχρι προσφατα πληρωνα και 200 και 300Ε στο λογαριασμο του ΟΤΕ ( εχω συνδεση με την ΟΤΕΝΕΤ, οποτε το internet ερχοταν σε αλλο λογαριασμο ). Ομως εβαλα το talk 24/7 και επελεξα και το πακετο 60 λεπτα ομιλιας σε κινητο, και ετσι με 40Ε περιπου το μηνα ( βαζοντας μεσα και το παγιο ) εχω την καλυτερη εξυπηρετηση ( μεσα σε μια ωρα ενεργοποιηθηκαν ολα τα πακετα και για ενα προβλημα με τη γραμμη ηρθε μεσα σε 2 ωρες τεχνικος ) και την καλυτερη ποιοτητα υπηρεσιων.
Τωρα, εαν επιμενουμε σαν καταλαναλωτες να λεμε:
"Ε, επεσε μια φορα η συνδεση, αλλα δενπ ειραζει..με 18Ε που πληρωνω, δεν πειραζει.."
ή
"Ενταξει..εχω κανει την αιτηση 2 μηνες τωρα..αλλα σιγουρα φταιει ο ΟΤΕ που η εταιρια που επελεξα δεν κανει τη συνδεση"
ή
"τους πηρα τηλεφωνο μια φορα για τεχνικο προβλημα και ηρθαν μετα απο 2 μερες..Αλλα επειδη πληρωνω 20Ε το μηνα, δεν παραπονιεμαι και τοσο"..
Οχι και παλι οχι..Εκει στηριζονται αυτες οι εταιριες. Στη χαζομαρα του Ελληνα, που δεν βλεπει πως στο εξωτερικο με τις ιδιες τιμες, οι καταναλωτες εχουν καλυτερες υπηρεσιες και ταχυτερες συνδεσεις.
Να πω μια λιστα με προβληματα;
1) Οι ιδιωτικες εταιριες που δεν εχουν δικο τους δικτυο ( ή δεν καλυπτουν ολες τις περιοχες ) ΜΙΣΘΩΝΟΥΝ απο τον ΟΤΕ τις γραμμες. Ο ΟΤΕ σαν επιχειρηση δεν χανει, αφου τα λεφτα του τα παιρνει και ετσι δεν εχει κανενα μα κανενα λογο να καθυστερει τη συνδεση. Ομως, ρωτησε κανεις εαν οι εταιριες ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ στον ΟΤΕ τις οφειλες τους; Για ρωτηστε το την επομενη φορα
2) Μενω στο Φαληρο και ακριβως στον ιδιο δρομο με ενα φιλο που εκανε αιτηση σε forhnet. Εμενα μου πηρε 1,5 εβδομαδα να συνδεθω στην ΟΤΕΝΕΤ ( γιατι απο PSTN εκανα ISDN πρωτα τη συνδεση απο δικο μου λαθος ), ενω ο φιλος μου χρειαστηκε 4 μηνες ( 1 ολοκληρο καλοκαιρι ) για να αντιληφθει στο τελος πως τον κοροϊδευαν κανονικα.
3) Οι ιδιωτικες εταιριες σε υποχρεωνουν να ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ στην περιπτωση που θελεις να φυγεις απο το πακετο τους. Θα μου πειτε πως "Ενταξει ρε φιλε, σωστο δεν ειναι; Μισθωσες καποιες υπηρεσιες τους, φευγεις, τι να κανεις τωρα;"..
Ναι, σωστο θα ηταν ομως εαν μεσα στα συμβολαια εγραφαν και "Στην περιπτωση οπου οι παρεχομενες υπηρεσιες δεν αντιστοιχουν στην ποιοτητα που υποσχεθηκαμε στον πελταη, ο τελευταιος εχει το δικαιωμα καταργησης του πακετου χωρις καμια χρεωση"/
Το εχετε δει πουθενα εσεις αυτο; Αντιθετως ευθρασως γραφουν:
"Η εταιρια δεν ευθυνεται για προβληματα συνδεσης ή ποιοτητας των υπηρεσιων, κλπ κλπ"..
Και θελετε να μαθετε ποιες εταιριαρες το λενε;
Tellas, Vivodi, Forthnet, HOL...
Νομιζω πως μονο για αυτους τους λογους δεν αξιζει να δωσετε λεφτα σε εταιριες που δεν επενδυουν στην παροχη υπηρεσιων και ποιοτητας τηλεπικοινωνιων...Απλα πραγματα!