ελληνική μουσική
    750 online   ·  210.851 μέλη

Σχετικά με νεο cd του Morrissey

Merryl
    11.06.2004, 15:32
    Αγόρασε κανένας το You are the quarry - το τελευταίο προσωπικό άλμπουμ του Morrissey; Νομίζω ότι είναι το καλύτερό του μετά από τη διάλυση των smiths. Αποδεικνύει ότι ψυχή των smiths δεν ήταν ΄μόνο ο Marr όπως πολλοί υποστηρίζουν.
    Τι λέτε;
    Sofia
    27.06.2004, 00:35
    Merryl tha sumfwnisw mazi sou! Einai isws o,ti kalutero mas exei deijei mexri twra! Perimenw pws kai pws gia kamia sunaulia!!
    Meryl
    27.12.2004, 20:34
    Δεν πιστεύω ότι είναι το καλύτερο cd του Μορρισσευ. Το Vauxhall and I είναι το καλύτερο του για εμένα. Λίγο εμπορικό ήταν το τελευταίο σε σχέση με τα προηγούμενα. Πολύ καλό όμως! Το καλύτερο της χρονιάς στο top 10 μου! Και εγώ περιμένω για καμιά συναυλία, αλλά δεν το βλέπω...
    Πάντως γράφει ακόμα φοβερούς στίχους.
    jorge
    27.12.2004, 23:00
    Λέτε για το CD που έχει μέσα το "First of the gang to die"?
    Sofia
    27.12.2004, 23:36
    Quote:

Το μέλος jorge στις 27-12-2004 στις 23:00 έγραψε:

nai jorge, auto. Esu ti gnwmi exeis?
    Sofia
    28.12.2004, 00:58
    Quote:

Το μέλος Meryl στις 27-12-2004 στις 20:34 έγραψε:

Δεν πιστεύω ότι είναι το καλύτερο cd του Μορρισσευ. Το Vauxhall and I είναι το καλύτερο του για εμένα. Λίγο εμπορικό ήταν το τελευταίο σε σχέση με τα προηγούμενα. Πολύ καλό όμως! Το καλύτερο της χρονιάς στο top 10 μου! Και εγώ περιμένω για καμιά συναυλία, αλλά δεν το βλέπω...
    Πάντως γράφει ακόμα φοβερούς στίχους.

Egw proswpika to protimw apo to Vauxhall and I (to opoio bebaia einai para polu kalo outws 'h allws! ) giati se auto mou fainetai pio ...'zwntanos' , ananewmenos, kai fusika sunexizei na ta leei ejw apo ta dontia kai na einai anatreptikos kai thrasis opws panta!

In America, The land of the free, they said And of opportunity
    In a just and a truthful way
    But where the president, Is never black female or gay
    And until that day
    You’ve got nothing to say to me
    To help me believe

jorge
    28.12.2004, 01:34
    Quote:

Το μέλος Sofia στις 27-12-2004 στις 23:36 έγραψε:

Quote:

Το μέλος jorge στις 27-12-2004 στις 23:00 έγραψε:
    [i]

nai jorge, auto. Esu ti gnwmi exeis?

[/I]

Καταρχήν έμαθα τον Morissey από αυτό το κομμάτι. Ούτε τον ήξερα τον άνθρωπο... Και μια σκέψη που έκανα όταν πρωτοάκουσα το κομμάτι ήταν "πως να λέγεται αυτό το νέο γκρουπ;"... ¶σχετος έτσι;

Πάντως το συγκεκριμένο κομμάτι το ακούω καιρό και είναι μέσα στις 3-4 πρώτες επιλογές μου από ξένη μουσική το τελευταίο τρίμηνο. Στην πρώτη θέση είναι το Blackfield
    Sofia
    28.12.2004, 01:49

To the first of the gang to die loipon

You have never been in love
    Until you have seen the stars
    Reflect in the reservoirs
    And you have never been in love
    Until you have seen the dawn rise
    Behind the home for the blind

Every answer found begs another question,
    The further you go, the less you know,
    The less I know...

[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Sofia on 28-12-2004 01:51 ]

[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: jorge on 28-12-2004 02:19 ]
    Meryl
    30.12.2004, 21:22
    Kai na fantasteis oti to the first of the gang den einai kai apo ta poly kala tragoudia tou theou Morrissey.lol. Loipon, phra thn deluxe edition tou "you are the quarry" opou exei mazemena ta b-sides pou exei kukloforhsei apo to you are the quarry kai to exw liwsei to cd me ta b-sides! Exei mesa kapoia kataplhktika tragoudia. To Friday mourning k to never played symphonies einai fantastika kommatia...
    Sofia
    30.12.2004, 23:37
    Sumfwnw apoluta gia Friday morning kai Never Played Symphonies! Kai prosthetw episis to I amTwo People kai to The Public Image! Ti les Meryl?

Episis, opoios thelei na parei mia idea gia ta tragoudia tou diskou (kai ta B-sides) mporei na rijei mia matia sti selida www.youarethequarry.net
    Ektos apo ta lyrics mporeite episis na akousete kai ena meros apo ola ta tragoudia.
    Elpizw osoi den exete akousei, na sas aresei!

I can’t see those who tried to love me
    Or those who felt they understood me
    And I can’t see those who
    very patiently put up with me
    All I can see are the never layed
    Of the never played symphonies

Meryl
    04.01.2005, 16:05
    nai, symfwnw apoluta!!! Oi stixoi, h mousikh kai h ermhneia tou morrissey einai kataplhktikh. H epistrofh tou den exei kamia sxesh me alles epistrofes (p.x U2) pou ginontai mono gia ta lefta. Twra as erthei kai sthn ellada na ton dw kai live!!!Akoute? Opoioi mporoun as kanoun kati gia na erthei!!!!
    jorge
    04.01.2005, 16:35
    Ένα ακόμα ωραίο τραγούδι του Morissey από τον ίδιο δίσκο. Το παίζει συνέχεια ο RED 96.3...

IRISH BLOOD, ENGLISH HEART

Irish blood, English heart
    This I’m made of
    There is no one on earth
    I’m afraid of
    And no regime
    Can buy or sell me
    I’ve been dreaming of a time when
    To be English
    Is not to be baneful
    To be standing by the flag not feeling
    Shameful, racist or partial
    Irish Blood, English heart
    This I’m made of
    There is no one on earth
    I’m afraid of
    And I will die
    With both my hands untied
    The English are sick to death of labour
    and Tories
    and spit upon the name of Oliver Cromwell
    and denounce this royal line that still
    Salute him / and will salute him forever

Sofia
    04.01.2005, 16:41

polydoroslouca
    04.01.2005, 21:35
    Quote:

Το μέλος jorge στις 04-01-2005 στις 16:35 έγραψε:

Ένα ακόμα ωραίο τραγούδι του Morissey από τον ίδιο δίσκο. Το παίζει συνέχεια ο RED 96.3...

IRISH BLOOD, ENGLISH HEART

Irish blood, English heart
    This I’m made of
    There is no one on earth
    I’m afraid of
    And no regime
    Can buy or sell me
    To be English
    Is not to be baneful
    To be standing by the flag not feeling
    Shameful, racist or partial
    Irish Blood, English heart
    This I’m made of
    There is no one on earth
    I’m afraid of
    And I will die
    With both my hands untied
    The English are sick to death of labour
    and Tories
    and spit upon the name of Oliver Cromwell
    and denounce this royal line that still
    Salute him / and will salute him forever

Mporeite na mas analeisete autous tous stixous?
    Sofia
    05.01.2005, 00:28
    Δεν θα αναλύσω τους στίχους, αλλά παραθέτω ένα απόσπασμα απο μια συνεντευξή του που ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις πως σκέφτεται και τι πιθανώς θέλει να πει:

Q :Is living in America with Bush in power like living in the UK under Thatcher?
    A: "Well, under Blair, I'd say. I think people liked Blair initially but in the end, those teethΦ I think Blair is just a bumbling fool as well as a liar. But, I mean surely he's doomed. Surely people are not going to vote for him again."

Q: Who else is there to vote for?
    A: "It doesn't matter! Popeye, anybody. Mickey Mouse."

Q: Were you optimistic at the start of New Labour?
    A: "(Laughs mirthlessly) Not at all. Absolutely not at all. How can you gaze at that face and be optimistic?"

Q: Do you think it's got worse?
    A: "His face? I don't know if you remember Larry Grayson. Larry Grayson - Tony Blair! Spot the difference!"

Q: Why should one be proud of one's nation?
    A:"Because you just are. Because it's there in your bloodstream. It's the environment you grew into and up with. And you just have an innate pride and a sense of preservation and also as you get slightly older you realise how much of it is constantly being removed, and that strikes you as being quite a sad thing."

Q: What do you miss about Britain, then?
    A: "Well, even though I'm working-class I miss a certain polite middle-classness. Which I know is absolutely pathetic, but the gentler side of England, the softer side. Which I know doesn't make much sense, but it doesn't make much sense to me."

Q: What do you think of the current furore about asylum seekers?
    A: "I think I can hear teacups rattling. (A butler arrives with a tea trolley) You see, that's the England I miss. Perfect. Sorry, your question is?"

Q: Because of the fuss about asylum, questions of national identity seem to be at the forefront again.
    A: "Yes. It's so difficult, isn't it?"

Q: Do you think there'll always be those flashpoints?
    A: "Well, it's a question of how many people you'll continue to allow to flood into the country, regardless of where they're from or why they're arriving. It's a question of how it affects the people who still live here. It's a question of space. And they're very tight about it in the United States, so it stands to reason why they should be here. But it's very difficult when people are being persecuted."

Meryl
    05.01.2005, 22:01
    οι συντεύξεις του Morrissey πάντως είναι διασκεδαστικές τουλάχιστον.Είναι φοβερός και κατά τη γνώμη μου σωστός σε όσα λέει (και) στο συγκεκριμένο απόσπασμα. Γεγονός είναι ότι η Αγγλία τον απογοήτευσε...Ηταν λίγο κολλημένος στην παλιά ρομαντική όψη της Αγγλίας. Μέχρι και εθνικιστή τον είχαν βγάλει παλαιότερα...What can I say?
    Sofia
    06.01.2005, 00:51
    Όντως είναι απλά..απολαυστικός!! Δεν φοβαται να πει ανοιχτά αυτά που σκέφτεται και πιστεύει, και αυτό μου αρέσει. Ασε που για άγγλος έχει τρομερό χιουμορ!! Και οι στίχοι του το αποδυκνείουν! Η αλήθεια είναι πως φαίνεται και από το απόσπασμα της συνέντευξης αλλα και απο το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι περίφανος για την καταγωγή του (και όπως είπες meryl το 1992 είχε γίνει και μεγάλη φασαρία και τον κατηγορούσαν οτι ειναι ρατσιστής), αλλά απογοητευμένος με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα όχι μόνο η Αγγλία και η Αμερική , αλλα γενικότερα ο κόσμος μας.
    Όποιος ενδιαφέρεται να διαβάσει ολόκληρη τη συνέντευξη το πρώτο μέρος υπάρχει εδώ και το δεύτερο μέρος εδω

Απολαύστε τον λοιπόν!

Steely Blue eyes with no love in them, Scan The World,
    And a humourless smile
    With no warmth within
    Greets the world
    polydoroslouca
    06.01.2005, 02:03
    Quote:

Το μέλος Sofia στις 05-01-2005 στις 00:28 έγραψε:
    [I]
    Δεν θα αναλύσω τους στίχους, αλλά παραθέτω ένα απόσπασμα απο μια συνεντευξή του που ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις πως σκέφτεται και τι πιθανώς θέλει να πει:

Q :Is living in America with Bush in power like living in the UK under Thatcher?
    A: "Well, under Blair, I'd say. I think people liked Blair initially but in the end, those teethΦ I think Blair is just a bumbling fool as well as a liar. But, I mean surely he's doomed. Surely people are not going to vote for him again."

Σοφια μου, τωρα εζαλισες με για τα καλα. Σε ευχαριστω ομως. Το προβλημα ειναι οτι τα αγγλικα μου ειναι του δρομου (ε, και τα ελληνικα μου το ιδιο) αλλα νομιζω οτι εποιασα το νοημα. Να' σαι καλα.

[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: jorge on 06-05-2005 01:09 ]
    Sofia
    06.01.2005, 02:11
    Το ''those teethΦ'' φαντάζομαι εννοείς πως σε μπερδεψε! Αυτο με μπερδεψε κι εμένα ,αλλα είναι προφανώς τυπογραφικό λάθος. Απλά έκανα copy-paste! Aλλά αφού το έπιασες το νόημα, no worries! Να 'σαι καλά

Μέσα στα απλά είν' τα ωραία...

[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: jorge on 06-05-2005 01:10 ]
    jorge
    06.05.2005, 00:58
    O Morissey κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα Live με τίτλο:

Morissey - Live at Earls Court

Σήμερα το πήρα. Εχει ένα φτωχό εξώφυλλο και ένα φτηνιάρικο booklet, όμως ποντάρω στα 18 τραγούδια που περιέχει. Αναμένετε εντυπώσεις.