ελληνική μουσική
    769 online   ·  210.850 μέλη

    Διαφορές επίπλου και φορητού ηλεκτρικού πιάνου

    stavroul
    14.11.2007, 00:24
    Ψάχνοντας πιάνο για την κόρη μου κατέληξα στο ηλεκτικό πιάνο. Μπερδέυτηκα όμως μεταξύ φορητού ηλεκτρικού πιάνο και επίπλου. Θα ήθελα αν μπορείτε να με διαφωτίσετε για τις διαφορές τους. Ευχαριστώ.
    noizreduction
    14.11.2007, 00:45
    Οι διαφορες ειναι πραγματικα ελαχιστες.
    Κυριως στο θεμα τιμης ( μιας και στο επιπλο εχεις επιπλεον κοστος υλικων ). Αλλιως τα μοντελα ειναι ιδια και αντιστοιχα σε επιπλο και φορητα.

    Τα stage πιανος ειναι χρησιμα για συναυλιες και μουσικους που κινουνται συχνα απο σκηνη σε σκηνη. Τα επιπλα ειναι καταλληλα για σπιτι, οπου ο κατοχος τους τα θελει για μελετη.
    dimitra9
    14.11.2007, 10:53
    καταρχας νομιζω ειναι σοφη επιλογη το ηλεκτρικο πιανο για πολλους λογους....
    τωρα επιπλο απο φορητο εχουν διαφορα κυριως στην εμφανιση.εγω εχω επιπλο και η αισθηση που σου δινει στο παιξιμο ειναι πολυ κοντα σε εκεινη του κλασικου πιανου.ειναι πιο "ζεστο" για σπιτι και αν η κορη σου κανει μαθηματα σε ωδειο σε κλασικο πιανο νομιζω οτι θα την βολεψει καλυτερα
    stella17
    14.11.2007, 12:21
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΟΝΤΩΣ ΤΑ STAGE PIANOS ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΥΧΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΛΠΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΙΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΕΡΕΑ ΑΠΟ ΤΑ STAGE ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΠΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ.....ΕΧΩ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ STAGE ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΟΛΩΣΕ ΣΤΗ WALDSTAIN SONATA TOY BEETHOVEN......!!!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑ PEDALS...
    Η UNA CORDA(ΑΡΙΣΤΕΡΟ PEDAL) ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΑ STAGE PIANOS KAI TO PEDAL ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ- ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΙΑΝΟ..
    ΘΑ' ΛΕΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΩΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΙΑΝΟ ΕΝΑ ΕΠΙΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ- ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΚ,ΤΣΑΖ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΙΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ STAGE PIANO
    noizreduction
    14.11.2007, 12:34
    Stella δεν ξερω το κατα ποσο το διαφορετικο στυλ μπορει να ταξινομησει τα stage και τα επιπλα ηλ.πιανα σε κατηγοριες.
    Αντιθετως, μου κανει εντυπωση πως κανεις δεν προτεινε στο μελος stavroul να αγορασει ενα πραγματικο πιανο.

    Stavroul, το κακο με τα ηλεκτρικα πιανα ( ειτε ειναι επιπλα, ειτε ειναι stage ) ειναι πως πρεπει να ανεβεις σε ακριβα μοντελα για να αποκτησεις κατι το οποιο θα ειναι "σαν" πιανο. Και εαν δεις τις τιμες των μεγαλων ηλεκτρικων πιανων, θα παρατηρησεις πως ειναι περιπου ιδιες με τις τιμες μεταχειρισμενων και καλοδιατηρημενων κλασσικων ξυλινων πιανων.

    Κι εγω για ενα διαστημα μεγαλωσα μελετωντας σε αρμονιο, ομως η αισθηση του πραγματικου πιανου ειναι τελειως διαφορετικη και πιο ωφελιμη για εναν μαθητη.
    Αναγωνριζω βεβαια πως πολλες φορες οι γονεις το σκεπτονται, γιατι μπορει να ειναι μια επενδυση χωρις "αντικρυσμα". Παιδια σταματανε τις μουσικες τους σπουδες και το πιανο αποτελει ενα επιπλο που πιανει χωρο στο σαλονι.

    Εγω θα προτεινα να κοιταξεις και για stage, αλλα και για επιπλα πιανα. Μπορεις επισης να βρεις καλα μοντελα ηλ.πιανου μεταχειρισμενα.
    Επαναφερω ενα link προς μια αγγελια ενος πιανου που θεωρεται η ναυαρχιδα της Kawai:
    Kawhttp://www.noiz.gr/index.php?topic=10912.msg143708#msg143708" TARGET="_blank">Kawai Stage Piano


    Στελλα, ιδιαιτερα τα Yamaha stage pianos, παρεχουν ενα extra αξεσουαρ που δινει τα 3 πεταλια του κλασσικου πιανου. Παρολαυτα, σιγουρα η μιμηση δεν ειναι ιδια με το πραγματικο φαινομενο του κρατηματος μια νοτας ή του sostenuto.
    stavroul
    16.11.2007, 23:20
    Να σας πω την αλήθεια σκέφτηκα και για κλασικό πιάνο (μεταχειρισμένο) και ρώτησα σχετικά. Μάλιστα σε παρόμοιο φόρουμ διάβασα ότι τα κλασικά πιάνο της zimmerman είναι εξαιρετικά. Επειδή αυτό τον καιρό μένω στη Γερμανία σκέφτηκα ότι ίσως είναι ευκαιρία να πάρω κατευθείαν από την πηγή. Έλα όμως που οι Γερμανοί μου τα ανέτρεψαν όλα! Τους δασκάλους μουσικής που ρώτησα , με απέτρεψαν από μια τέτοια αγορα υποστηρίζοντας ότι η zimmerman είναι μία υπό του μετρίου εταιρία.Αντίθετα προτείνουν με θετικότατα σχόλια τα klavinova για τα οποία τα σχόλια που βρίσκω σε διάφορες συζητήσεις σχετικές είναι αποθαρρυντικά.Τι λέτε ; Υπάρχει κάποια πιο διαφωτιστική γνώμη;Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκρισή σας στους προβληματισμούς μου.
    stella17
    18.11.2007, 16:21
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΖΙΜΕRMANN ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ 2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΙΑΝΑ CLAVINOVA ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΩΣ ΜΑΡΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΠΙΑΝΩΝ...
    ΟΥΤΕ ΤO KORG (ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΩΔΕΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ) ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΣΑΝ ΠΑΙΞΙΜΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ KURZWEIL ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΗΧΟ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΣΗ TOUCHE...ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΒΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΒΕΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ- ΔΕΝ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΟΓΚΟΥ ΣΤΟΝ ΗΧΟ.....
    ΣΤΑ CLAVINOVA ΒΡΙΣΚΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΟΥ YAMAHA ΠΙΑΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΡΥΘΜΟΥΣ- ΗΧΟΥΣ , 16ΚΑΝΑΛΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΗΛ. ΠΙΑΝΟ THΣ ΣΕΙΡΑΣ CVP ΜΕ ΠΛΗΚΤΡΑ 3ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ GRADED HAMMER EFFECT...
    ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ 4 ΠΙΑΝΩΝ (ΤΑ 3 ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ YAMAHA ΚΑΙ ΕΝΟΣ KURZWEIL ) ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΤΗΝ YAMAHA ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ....!! ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΑ ΕΝΑ ΛΑΧΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑ (ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΕΝΑ STEIΝWAY & SONS....!!!
    noizreduction
    18.11.2007, 19:55
    Για να συμπληρωσω την Στελλα, που πολυ καλα τονισε τις διαφορες.

    Η Yamaha σαν εταιρια εχει μια ιδιαιτερη αποψη για το πως θα πρεπει να ειναι τα ηλεκτρικα πιανα ( επιπλα και stage ), γιατι εχει μεγαλη πειρα στη κατασκευη πραγματικων πιανων. Οπως ακριβως συμβαινει και με την Kawai, που ομολογουμενως παραγει παρα πολυ καλα ηλεκτρικα πιανα, ως συνεχεια των κλασσικων της.
    Μην ξεχναμε πως το C7 της Yamaha ( πιανο με ουρα ) ειναι ενα απο τα αγαπημενα των studio ηχογραφησεων, κυριως για τον καθαρο του ηχο.

    Βεβαια, η ευρωπαϊκη σχολη κατασκευης πραγματικων πιανων, θα διαφωνουσε απο την ελαφρυτητα των ιαπωνεζικων πιανων, ομως εχει εξελιχθει τοσο πολυ η τεχνολογια κατασκευης πιανων, που ο καθε εκτελεστης επιλεγει το πιανο αναλογα με τις προτιμησεις του.
    Πχ, ενα πιανο Yamaha εχει πριματο, καθαρο ηχο, με εξαιρετικες αρμονικες και γρηγορη επιστροφη πληκτρου. Μακροχονα ομως, θα χρειαστει περισσοτερη συντηρηση σε σχεση με ενα γερμανικο.
    Αντιθετως, τα γερμανικα δινουν πιο γεματο ηχο, λογω "χαμενων" αρμονικων στο τελος καθε νοτας, πιο πηχτο και βαρυ ηχο λογω ηχειου ( καλυτερη ποιοτητα ξυλων ) και πιο βαρυ πληκτρο. Η επιστροφη του θα δυσκολεψει καποιον τζαζιστα, οχι ομως και εναν κλασσικο...

    Απο την αλλη, εταιριες οπως η Korg και η Roland ( με τη δευτερη να νικαει στο συναγωνισμο των ηλεκτρικων πιανων ) δεν εχουν την εμπειρια ενος πραγματικου πιανου. Θα "προγραμματισουν" τα samples και τους ηχους, ωστε να ανταποκρινονται ΣΑΝ πραγματικα πιανα, ομως δεν θα ειναι πραγματικα πιανα, ουτε σαν αισθηση, ουτε σαν παιξιμο.

    Αφησα τελευταια την Kurzweil, η οποια παρολα τα οικονομικα προβληματα των τελευταιων χρονων, μας εχει δωσει την αξιολογη σειρα PC1-2 ( και συντομα 3 ), που θεωρειται ενα απο τα πιο ευκολοπαιχτα πιανα για live και ηχογραφησεις.
    Εννοειται πως η εταιρια απο το 1992 εχει βγαλει τα καλυτερα δειγματα πιανου. Ακομα και σημερα, εταιριες οπως η Yamaha και η Kawai συγκρινονται με τα νεοτερα μοντελα τους σαν τα πιανα της Kurzweil.
    Προσωπικη αποψη ειναι πως η Kurwzeil εχει επενδυσει πολλα λεφτα και στον ηχο και στο κλαβιε των πιανων της.

    Εαν καποιος ποτε με ρωταγε τι stage piano θα ηθελα για ενα live, θα ηταν ή το S80 ( και βεβαια S90 ) της Yamaha που ηδη το εχω και ειναι τρομερα ξεκουραστο ( και με καλο ηχο ) ή καποιο PC της Kurzweil.