ελληνική μουσική
    532 online   ·  210.826 μέλη

    Ερωτήσεις από έναν (τι άλλο) άσχετο

    Vash
    05.03.2008, 21:43
    Να χαιρετίσω το φόρουμ ως νέο μέλος. Είμαι φοιτητής και αποφάσισα ότι έχω την όρεξη και το χρόνο για να μάθω αρμόνιο. Αρχικά θα ήθελα να ρωτίσω τι αρμόνιο προτείνουν τα μέλη. Έχω δεί άλλα θέματα και από όσο έχω συμπεράνει κυριαρχούν τα μοντέλα της Yamaha. Να τόνισω ιδιαιτέρως ότι αρμόνιο θέλω να μάθω για χόμπυ, οπότε ότι περικλείει τη λέξη επαγγελματικό, αν και καλοδεχούμενο απορρίπτεται. Επίσης τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι πολύ περιορισμένα (300-400 Euro).
    Είναι καλύτερο να μάθω σε ωδείο, με καθηγητή ή μόνος μου? Από όσο έχω καταλάβει τα ωδεία συνήθως προετοιμάζουν για βεβαιώσεις, πτυχία κλπ. Από την άλλή δεν έχω ιδέα πως θα βρω δάσκαλο, ενώ υπάρχει και το θέμα των χρημάτων. Αν έχετε κάποια βιβλία να προτείνετε προφανώς καλοδεχούμενα. Σκοπός μου είναι να μάθω κάποια βασικά πράγματα για το όργανο και τη μουσική και όχι να εμβαθύνω σε μεγαλύτερο βαθμό. Άλλωστε η μουσική που μου αρέσει και θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω να παίξω δεν νομίζω οτι τα χρειάζεται εκτεταμένες γνώσεις.
    Αυτά για την ώρα. Για όσους είχαν την υπομονή να διαβάσουν το πόστ ευχαριστώ. Για τους υπόλοιπους.....και εγώ μαζί σας είμαι :P
    GAGA
    05.03.2008, 22:19
    Καλως όρισες!
    Θα σου μιλήσω περισσότερο σαν μουσικός και λιγότερο σαν κάποιος που ασχολείται και με τα "πλήκτρα"....
    1. Δες εδώ, για να καταλάβουμε τι θέλεις....http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?mop=modload&name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=14045&forum=30

    2. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για να βρεί κάποιος δάσκαλο....Απλώς αρχίζεις και ψάχνεις..Δοκιμάζεις και βλέπεις τι σου κάνει....
    Εκτός κι αν δεν θες δάσκαλο αλλα απλώς κάποιον για να σου μάθει κάποια πράγαματα οπότε δεν εχεις τίποτα καλύτερο απο το να μπείς στο πρώτο ωδείο που θα δείς...