ελληνική μουσική
    464 online   ·  210.845 μέλη

    Πραγματικό γεγονός υπαλλήλου της εταιρίας Word Perfect

    tintalle
    19.07.2004, 03:10
    Η ακόλουθη είναι μια πραγματική ιστορία από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Word Perfect. Είναι αυτονόητο ότι ο υπάλληλος απολύθηκε, παρ' όλα αυτά ο ίδιος έχει κάνει αγωγή για αναίτια απόλυση. Ο διάλογος προέρχεται από τη μαγνητοφώνηση που οδήγησε στην απόλυση:

    - Τεχνική εξυπηρέτηση Word Perfect, πως μπορώ να σας βοηθήσω;
    - Ναι, ξέρετε, έχω πρόβλημα με το Word Perfect.
    - Τι είδους πρόβλημα;
    - Να, καθώς δακτυλογραφούσα, ξαφνικά όλες οι λέξεις χάθηκαν.
    - Χάθηκαν;
    - Εξαφανίστηκαν.
    - Μμμ. Τι σας δείχνει η οθόνη τώρα;
    - Τίποτα.
    - Τίποτα;
    - Είναι κενή. Δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω.
    - Είστε ακόμα μέσα στο Word Perfect ή έχετε βγει;
    - Πως μπορώ να το καταλάβω;
    - Βλέπετε το σήμα C: στην οθόνη; (Ελεύθερη μετάφραση του "Can you see the C: prompt on the screen?")
    - Τι σημασία έχει η οθόνη; (Ελεύθερη μετάφραση του "What's a sea-prompt?")
    - Ξεχάστε το. Μπορείτε να κινήσετε τον δρομέα (cursor) στην οθόνη;
    - Δεν υπάρχει δρομέας. Σας είπα, δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω!
    - Έχει ένδειξη λειτουργίας το μόνιτορ σας;
    - Τι είναι μόνιτορ;
    - Είναι το πράγμα με την οθόνη που μοιάζει με τηλεόραση. Μήπως έχει ένα μικρό λαμπάκι που σας λέει πότε είναι αναμένο;
    - Δεν ξέρω.
    - Τότε κοιτάξτε πίσω από το μόνιτορ και βρείτε από που βγαίνει το καλώδιο. Μπορείτε να το δείτε;
    - Ναι, νομίζω.
    - Ωραία. Ακολουθήστε το καλώδιο μέχρι το φις και πέστε μου αν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα.
    - ...Ναι, είναι.
    - Όταν κοιτούσατε πίσω από το μόνιτορ, προσέξατε ότι έβγαιναν δύο καλώδια και όχι μόνο ένα;
    - Όχι.
    - Τέλος πάντων, βγαίνουν. Θα ήθελα να κοιτάξετε και να βρείτε το άλλο καλώδιο.
    - Εντάξει, το βρήκα.
    - Ακολουθήστε το και πέστε μου αν είναι καλά συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή σας.
    - Δεν μπορώ να φτάσω εκεί.
    - Καλά. Τουλάχιστον μπορείτε απλώς να δείτε αν είναι;
    - Όχι.
    - Ακόμα κι αν πατήσετε πάνω σε κάτι και τεντωθείτε λίγο;
    - Δεν μπορώ να δω, όχι γιατί δεν φτάνω, αλλά γιατί είναι σκοτάδι.
    - Σκοτάδι;
    - Ναι. Το φως του γραφείου είναι σβηστό και το μόνο φως που έχω έρχεται από το παράθυρο.
    - Τότε ανάψτε το φως.
    - Δεν μπορώ.
    - Γιατί όχι;
    - Γιατί υπάρχει διακοπή ρεύματος.
    - Διακοπή... Διακοπή ρεύματος; Αχά! Λοιπόν, το βρήκαμε. Έχετε ακόμα τα κουτιά, τα βιβλία, και τα υπόλοιπα υλικά συσκευασίας του υπολογιστή σας;
    - Βέβαια, τα κρατάω στην ντουλάπα.
    - Ωραία. Φέρτε τα, αποσυνδέστε το σύστημα σας και συσκευάστε το όπως ήταν όταν το πήρατε. Μετά επιστρέψτε το στο κατάστημα απ' όπου το πήρατε.
    - Αλήθεια; Είναι τόσο σοβαρό;
    - Δυστυχώς ναι.
    - Καλά, αφού είναι έτσι. Και τι θα τους πω;
    - Πέστε τους ότι με την ηλιθιότητα που σας δέρνει, δεν μπορείτε να έχετε υπολογιστή.

    ANNIO
    19.07.2004, 07:29
    Είπαμε ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά κάποιοι πανέξυπνοι το εκμεταλλεύονται δεόντως!!!Πάντως εγώ πάω μάρτυρας υπεράσπισης του υπαλλήλου στα σίγουρα!!!
    Haroulinda
    19.07.2004, 08:57
    Καλά ποιός χρησιμοποιεί Word Perfect? Η μαλλον η ιστορία είναι παλιά...

    Η εταιρεία έπρεπε να κάνει μαθήματα... Πρέπει να βοηθίσουμε τον κόσμο μας να γίνει πιο φιλικός με τα κομπούτερς...

    Εγώ ξέρω μία άλλη περίπτωση που της είπε (απο το τηλέφωνο) να βγεί απο μέσα (εννοώντας το σύστημα) και αυτή βγήκε έξω στον δρόμο...


    mariapeny
    19.07.2004, 11:14
    Όντως Haroulinda, υπάρχουν πολλές παρόμοιες καταστάσεις, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι και οι περισσότεροι τεχνικοί για Η/Υ δεν είναι και τόσο εξυπηρετικοί!
    Haroulinda
    19.07.2004, 12:54
    Πράγματι mariapeny

    καμιά φορά σου μιλάνε σαν να πρόκειτε πριν μιλήσεις με αυτούς να είχες βγάλει και σχολή για computer engineering ή computer science

    Υπάρχουν όμως πολλές παλιές εταιρείες που εισάγουν τώρα τα κομπούτερς στις δουλειές τους και πρέπει οι τεχνικοί να είναι πιό ευγενικοί και υπομονετικοί με τον κόσμο... Γιατί είναι πράγματι δύσκολο να σου αλλάξουν τον τρόπο δουλειάς σου όταν είσαι και καμιά σαρανταριά και βάλε...
    MariannaP
    19.07.2004, 12:54
    Σίγουρα κάποια πράγματα μπορεί να μας φαίνονται εξωφρενικά, μη ξεχνάμε όμως ότι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει πως να χειρίζεται αυτά τα χαζοκούτια, όταν κάποια στιγμή τα χρειαστεί.
    Κι εμείς που μάθαμε, τι καταλάβαμε;;;;;
    Πιστεύω πως η απάντηση του υπαλλήλου ήταν το λιγότερο αντιεπαγγελματική!
    Υποτίθεται ότι ανελαβε ένα πόστο, όπου πρέπει να έχεις υπομονή γιατί ακούς πολλά μαργαριτάρια!
    Και στην τελική δηλαδή τι πρέπει, να σου κάνουν IQ test πριν αγοράσεις Η/Υ;

    mariapeny
    19.07.2004, 13:28
    Μάλλον αυτό θέλουν MariannaP. Αν όμως ξέρουμε τα πάντα για Η/Υ, τότε αυτοί θα μείνουν άνεργοι, αφού δε θα τους έχουμε πια ανάγκη. Εντάξει δε λέω, η τεχνολογία αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς κι έχει γίνει απαραίτητο να γνωρίζουμε κάποια πραγματάκια. Αλλά άνθρωποι είμαστε, δε γίνεται να ξέρουμε τα πάντα σχετικά με τους Η/Υ. Έχουμε κι άλλα πιο σοβαρά πράγματα για να ασχοληθούμε. Όπως π.χ. να ανοίξουμε τους μουσικούς μας ορίζοντες, να βγαίνουμε καμιά βόλτα με τα φιλαρακια μας και πολλά άλλα.
    joan
    19.07.2004, 15:37
    Quote:

    Το μέλος ANNIO στις 19-07-2004 στις 07:29 έγραψε:

    Είπαμε ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά κάποιοι πανέξυπνοι το εκμεταλλεύονται δεόντως!!!Πάντως εγώ πάω μάρτυρας υπεράσπισης του υπαλλήλου στα σίγουρα!!!




    ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μα,καλά πόσο ευγενικός να μπορεί να είναι ένας υπάλληλος...όταν κινδυνεύει να καταλήξει στο Δαφνί ???????????
    Haroulinda
    19.07.2004, 16:46
    ...κι όμως για το Δαφνή ή όχι... στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών στίς πιό πολλές εταιρείες υπάρχει πρόβλημα... αν μπορούσαν να κρατάν ένα ξήλο και να στην δώσουν απο πάνω για να μήν κάνεις παράπονα ή να μήν ζητάς ότιδήποτε, νομίζω θα το έκαναν... και αυτό μου θυμίζει τους αεροσυνοδούς στην Ολύμπικ Εαργουεης...

    φοβεροί...
    tintalle
    19.07.2004, 17:10
    Εντάξει,αυτή είναι μια ακραία περίπτωση που προκαλεί γέλιο. Κατά τα άλλα και μένα μου έχει τύχει να προσπαθώ να συννενοηθώ τηλεφωνικά με τεχνικό Η/Υ, να μου έχει πει δέκα πράγματα να κάνω και εγώ να προσπαθώ ακόμα να καταλάβω το δεύτερο.Φρίκη! Βέβαια κάποιες άλλες φορές συννενοηθήκαμε μια χαρά.Αναλόγως τι άνθρωπο θα πετύχεις, όπως παντού άλλωστε.