Χαρα μου ηταν αγαπητη φιλη Nadia!!!!Καλα,με τη φωτο του αβαταρ την πατησα σα μαθητουδι...
Αυτο που θελω να πω ειναι πως κακοι μαθητες δεν υαπαρχουν,μονο κακο δασκαλοι...ο δασκαλος λεει,ο μαθητης εκτελει...αυτη ειναι η σχεση τους...Τωρα αυτο που λες οτι σε ποναγε ο λαιμος σου με την καθηγητρια του μοντερνου,δε νομιζω οτι ειχε να κανει τοσο με το ειδος που διδασκε,αλλα απ οτι καταλαβαινω ισως να μη μπορουσε να σε διδαξει σωστα,ν αμην ειχε την καταλληλη μεθοδο,η η μεθοδος της να μην ηταν ευπεπτη απο σενα...καθε μαθητης απ οτι εχω καταλαβει βολευται με διαφορετικου ειδους ασκησεις...πολλες απο αυτες ειναι ανιαρες,σιγουρα...αλλα τι να κανουμε που τα αγαθα κοποις κτωνται...
Συνεπως αν ο λογος της στροφης σου προς το κλασσικο ειναι η αρνητικη εμπειρια που αποκομισες απο τη δασκαλα του μαντερνου,αυτο απο μονο του δεν
αποτελει λογο για να ακολουθησεις την κλασσικη παιδεια...Τη φωνη σου πολυ ωραια μπορεις και με ενα σωστο δασκαλο μοντερνου να τη δουλεψεις και να τη γνωρισεις καλυτερα...και πιστεψε με μετα απο αρκετη σοβαρη δουλεια,θα φτανεις και απιστευτες νοτες-στο θεο που λενε-χωρις αυτη τη χροια φαλσετο αλα σοπρανο....
Η παρομοιωση με την πιτσα(που ειναι απο τα αγαπημενα μου σνακ)ειναι οντως πολυ καλη...σιγουρα δε μπορεις να τα βαλεις ολα στην πιτσα σου για να βγει ενα νοστιμο αποτελεσμα...Ποια 'υλικα' ειναι αυτα που θες?Που δινεις προτερεοτητα?Να εχεις μεγαλη εκταση φωνης?Να εισαι ταλαντουχα ερμηνευτρια?Να εχεις ΥΓΙΗ φωνη?Ενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ασκησεολογιο απο καποιον δασκαλο που να σου δινει τα περιθωρια να βοηθηθεις(και οχι γενικολογιες που μιλουν για τη φωνη σα να ειναι...αερικο...φαντασμα...'πηγαινε'την εκει τη φωνη σου ,καντην ετσι,ρανε την ετσι, 'στηριξε την με διαφραγμα' 'μην βαζεις λαιμο'κοκ...) και να βελτιωθεις φωνητικα?Κρινεις και αποφασιζεις...