Κοιτα, ο προβληματισμος μου ειναι ο εξης:
1) Με 1 C1000, μπορεις να καλυψεις και τα πιατινια και την κουρτινα επαρκως;
2) Εαν βαλουμε παραπανω απο 1 C1000, το σημα θα γινει πιο πολυπλοκο ( απο τον κανονα, οσο πιο πολλα βαζεις, τοσο πιο πολυ προσοχη χρειαζεσαι ) και ισως να εχουμε προβληματα feedback, φασης κλπ.
Εγω θα σου προτεινα για αρχη να δουλεψεις με ενα C1000. Εξαλλου αυτο το μικροφωνο ειναι all around και θα αποδοσει τελεια τον πριματο ηχο των κρουστων που θελεις να καλυψεις με αυτο. Επισης ειναι αδυνατον να παιζεις 800 πραγματα συγχρονως ( η αρχη "μονο 2 χερια εχεις ρε φιλε" :D ), οποτε το C1000 θα εχει "ευκολο" εργο να ξεχωρισει ηχους και συχνοτητες.
Οσον αφορα τα υπολοιπα, συμφωνω για την τοποθετηση και την επιλογη.
Για το τελευταιο σου προβληματισμο, θα προτεινα μια μετρια προς καλη κονσολα που θα μπορει να σηκωσει ολα αυτα τα μικροφωνα. Εαν μετραω καλα, χρειαζεσαι μια κονσολα με 3 ή 4 XLR ( αναλογα με το εαν εχεις 1 ή 2 C1000 ). Καλο ειναι να αποφυγεις εταιριες οπως Behringer και να επικεντρωθεις σε Yamaha, Mackie ή και Tascam. Κριμα ειναι να εχεις τοσο καλο εξοπλισμο απο mics και η "μοναδα διανομης" να ειναι μετρια.
Επισης, μην βγαλεις απο το νου σου τα καλωδια. Δωσε ενα καλο ποσο και γι'αυτα!