ελληνική μουσική
    530 online   ·  210.840 μέλη

    Τεχνολογία: Εχθρος ή φιλος της μουσικης εκφρασης;

    lawrence-gr
    24.06.2008, 15:02

    για to mp3 ας μην μιλησουμε.και να μην μιλησουμε οχι για το φορμα αυτο καθε αυτο και την τεχνικη του υποσταση αλλα για αυτο που εχει επικρατησει μαζι με το mp3.διαφωνω καταρχην στο οτι οσοι αγοραζαν θα αγοραζουν γνησιες δουλειες.εχει χαθει μεριδιο απο την αγορα.για αυτο και πλεον οι εταιριες διανομης δεν μετρουν με βαση τις πωλησεις απο το κοινο ,αλλα με βαση τις παραδοσεις στα δισκαδικα.ολοι πλεον μπορουν να κατεβασουν απο το δικτυο.και κατεβαζουν ισοπεδονοντας τα παντα.δεν μπορουν να καταλαβουν τη ζημια που προκαλειται.δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πλεον,αυτο που ακουνε...δεν το ακουνε.κακης ποιοτητας συμπιεσεις ,δεν μας αφηνουν να χαρουμε την ομορφια της μουσικης.ισως να μην τους ενδιαφερει κιολας,αλλα ειναι αδικο για τον καλλιτεχνη που υποτιθεται οτι αγαπας,να του κανεις ζημια.σαν το τζαμπα τελικα δεν εχει...δεν λεω οτι δεν το κανω και εγω.ειμαι φορωμενος απο συμπιεσμενα,αλλα τουλαχιστον κοιταζω ορισμενες δουλειες που αξιζουν να τις εχω γνησιες.και οχι για καναν αλλο λογο ,απο τον λογο ποιοτητας.κοι ο,τι μπορω να βρω ,φυσικα σε δισκο.απο την αλλη μερια βεβαια,ειναι ο καταναλωτης.που σου λεει,γιατι ρε φιλαρακι να παρω το τσε ντε με 20 εουρος?τηα το παρω με 5 απο τον πλανοδιο και τιποτα απο ιντερνετ.δεν εχει και αδικο.και γινονται και πιο γνωστα τα κομματια των εταιριων..αχ αυτο το τζαμπα....ρε σεις?μηπως να ξεκινουσαμε να πουλαμε βενζινη στον δρομο?μπετονι μπετονι,60 λεπτακια το λιτρο!!!χρυσες δουλειες θα καναμε!!


    nowaveband
    24.06.2008, 17:36

    to kathe ti eksartatai apo sena kai pws to xeirizesai....


    Hastaroth
    25.06.2008, 12:02

    Αναρωτιέμαι γιατί "κρίνετε" όλοι μόνο γιά την ψηφιακή τεχνολογία αλλά όχι και την αναλογική.Δέν είχε και αυτή την δική της εξελικτική ιστορία;.Δέν έδωσε στους μουσικούς και τούς ηχολήπτες δυνατότητες που αλλιώς δέν θα τις είχαν;

    Οι αναλογικές κονσόλες και τά πολυκάναλα δέν συντελούν στην διαμόρφωση τής μουσικής έκφρασης,όταν εκεί που όλη η ορχήστρα έπαιζε μπροστά στό χωνί τού γραμμοφώνου,μιά κι'έξω,τώρα μπορεί ο κάθε μουσικός να ηχογραφήση ξεχωριστά καί νά διορθώση λάθη σέ σημεία τού κομματιού χωρίς να χρειάζεται να ξαναπαίξη όλο το κομμάτι από την αρχή;Καί όταν ο ηχολήπτης,ακόμα καί μέ τά ποτενσιόμετρα left/right,μπορεί να κάνη ένα κομμάτι που παίχτηκε σέ ένα στούντιο να ακούγεται σάν να παίχτηκε στο Μέγαρο Μουσικής;

    Οι ηλεκτρικές κιθάρες καί τά αρμόνια και οι ενισχυτές δέν συντελούν στη διαμόρφωση τής μουσικής έκφρασης,όταν επιτρέπουν στον μουσικό να αναπτύξη ακόμα και ιδιαίτερες τεχνικές που δέν έχουν εφαρμογή στά απλά "ακουστικά" όργανα;

    Καί τελικά,γιατί πρέπει να μπαίνουν τέτοιου είδους "διλήμματα",όταν όλοι ξέρουμε οτι κάθε τεχνολογία,ψηφιακή ή αναλογική,έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία και συνεπώς δέν είναι παρά ένα εργαλείο,που πρέπει να χρησιμοποιήται μόνο όπου και όταν πρέπει,γιά να αποδώση σωστά;