Δυστυχως, η δομη και η οργανωση των μουσικων σχολειων δεν μπορει να θεωρηθει απο τις καλυτερες. Προσοχη, σε αυτο δεν ευθυνονται οι καθηγητες και το διοικητικο προσωπικο των σχολειων, αλλα το ιδιο το κρατος, το οποιο αναγκαζει τα παιδια σε υπερβολικες ωρες διδασκαλιας ( μουσικων και μη μαθηματων ) και στο τελος δεν αναγνωριζει τον κοπο τους.
Πιο συγκεκριμενα, ενας μαθητης Μουσικου Λυκειου ( που αποτελει και τη βαθμιδα μεταξυ Πανεπιστημιου και Γυμνασιου ) και ενας μαθητης Ενιαιου Λυκειου, εχουν ακριβως τις ιδιες πιθανοτητες να περασουν σε μια σχολη. Το κρατος δεν μοριοδοτει επιπλεον τους μαθητες μουσικων σχολειων, ακομα και οταν αυτοι επιλεξουν μουσικες σχολες.
Με λιγα λογια, μπορει τα παιδια που επιλεγουν να περασουν σε ενα μουσικο σχολειο να κανουν στα 6 χρονια σπουδων του μεχρι την Γ Αρμονια, ομως κανεις δεν τους δινει το αντιστοιχο χαρτι φοιτησης, ουτε βεβαια και καποιο ενδεικτικο μουσικων σπουδων.
Επομενως, μονο εαν καποιος ειναι "πορωμενος" με την τεχνη της μουσικης πρεπει να επιλεξει το σχολειο αυτο, γιατι θα αποκομισει αρκετα εφοδια πανω στο οργανο και στην τεχνη που επελεξε, οχι ομως και επισημα εφοδια, αφου το κρατος δεν εχει φροντισει για κατι τετοιο.