Θα διαφωνησω λιγο ως προς το οτι ενας μουσικος που γραφει για κινηματογραφο δεν πρεπει να ειναι γνωστης ενορχηστρωσης.
Hans Zimmer, George Williams, Ennio Morricone, Bill Conti, Howard Shore, Patrick Doyle, Alfred Newman, Philip Glass, Tan Dun, John Ottman, Marc Shaiman, Danny Elfman, Thomas Newman ειναι ορισμενα απο τα ονοματα του ξενου κινηματογραφου που ειναι μουσικοι κι ενορχηστρωτες για τα εργα τους.
Το μεγαλυτερο ποσοστο μουσικων κινηματογραφου χρησιμοποιουν κλασσικες μορφες ορχηστρας για να γραψουν το soundtrack. Ακομα και ο Don Davis ( τριλογια Matrix ) που δουλεψε μαζι με τους Juno Reactor, χρησιμοποιησε ορχηστρα μαζι με samples στην τελικη παραγωγη.
Εαν δεν ξερεις πως να χειριστεις το καθε οργανο, πως θα γραψεις για τα οργανα μεταφορας και πως θα "ανακατεψεις" τα ηχοχρωματα των οργανων, τοτε δεν μπορεις να δημιουργησεις την απαραιτητη ατμοσφαιρα που θελει ο σκηνοθετης.
Τελος, πολλοι απο τους παραπανω μουσικους εχουν και βασικες γνωσεις παραγωγης ( πχ Hans Zimmer, George Williams ), που ειναι απαραιτητες για τη συνεργασια τους με μουσικους και ηχοληπτες για το τελικο αποτελεσμα.
Ενδεικτικα μπορειτε να ακουσετε τους Πειρατες της Καραϊβικης ( Hans Zimmer ) για να διαπιστωσετε ποσα διαφορετικα οργανα και ποσες τεχνικες μιξης χρησιμοποιει ο Hans Zimmer, περα απο τα καθιερωμενα της ορχηστρας.
Αρα δεν ειναι μονο η Ελλαδιτσα μας που απαιτει μουσικους 3 σε 1...