Κι εγω εχω την εντυπωση πως ολους τους ενδιαφερει για το κατα ποσο ο μουσικος πρεπει να ειναι απλα σωστος στην τεχνη του, ή και στο συνολο της ζωης του.
Εσυ που φιλοσοφεις πανω στη μουσικη, δεν μπορεις να απαντησεις στο πιο απλο ερωτημα;
Εαν οντως η παιδευση του ακροατη πρεπει να ερχεται μεσα απο τη μουσικη αλλα και απο τον ανθρωπο που τη μεταφερει/δημιουργει;
Δεν ειμαι μπατσος κανενος, ποσο μαλλον δικος σου. Προσπαθησα να καταλαβω ευγενικα τη φιλοσοφια σου, ομως ( οπως βλεπω ) κανεις δεν μπορει να την καταλαβει.
Η διδασκαλια της μουσικης, ειναι ενα επαγγελμα πανω στην τεχνη της μουσικης. Το αμφισβητεις;
Αμφισβητεις πως υπαρχουν ανθρωποι που σπουδασαν για να διδαξουν τη μουσικη τεχνη πανω στη θεωρια της; Για να δωσουν τα απαραιτητα εφοδια ( που οι ιδιοι απεκτησαν με πολυ κοπο και χρονο ) σε μουσικους που αφοσιωνονται αποκλειστικα στην τεχνη;
Δεν υπαρχουν επαγγελματιες οργανοπαικτες, που παρολα τα χρονια των σπουδων τους, παραμενουν μουσικοι, αλλα κερδιζουν και απο αυτο;
Με ποιο δικαιωμα μπορει καποιος να ξεχωρισει αυτους τους μουσικους, απο τους "χομπιστες" ή "φιλοσοφημενους" μουσικους, που αυτοανακυρησονται ως "απολυτοι και πραγματικοι" μουσικοι;
Νομιζω πως κανεις δεν εχει το δικαιωμα φιλε mano-tsao να μειωσει τον επαγγελματια οργανοπαικτη που εφαγε τα χρονια του στο σανιδι για να ζησει με το ονειρο της τεχνης του, απο τον μουσικο που προτιμησε να παραμεινει στο myspace και να προκαλει επαγγελματιες με τη συμπεριφορα του.
Τουλαχιστον ο πρωτος εχει τιμιο κουτελο και ζει το ονειρο του..Ο δευτερος καταπιεζει τον εαυτο του σε ενα επαγγελμα που δεν του αρεσει και το απογευμα, οταν μεταμορφωνεται σε μουσικο, θυμαται τη φιλοσοφια και τη νοοτροπια του "ποιος ειναι μουσικος" και "τι ειναι μουσικη".
Πραγματικα λυπαμαι εαν το βλεπεις ετσι, ομως αυτη η χωρα εχει αναδειξει πολυ καλυτερους μουσικους στην πραξη, απ'ο,τι στη φιλοσοφια. Ευτυχως δηλαδη που δεν παρεμειναν ολοι στη φιλοσοφια