Το μέλος count στις 01-07-2005 στις 15:13 έγραψε:
re file pragmatika ehw pathi tin plaka mou edw se afto to site.milame ise ston kosmo sou...
Count αν θα ήθελες να χρησιμοποιούσες προσωπικά μυνήματα για τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις...Όλα τα μέλη του site πλην φωτεινών εξαιρέσεων είμαστε στα καλά μας...Προτίμησε την επόμενη φορά να μην φωνάζεις τις σκέψεις σου τουλάχιστον δημοσίως...
Οι πραγματικά ταλαντούχοι άνθρωποι, αργά ή γρήγορα βρίσκουν το δρόμο τους. Οι συνήθεις ύποπτοι των παραπόνων για καριέρες που δεν έκαναν επειδή τους έφαγαν τα κυκλώματα είναι συχνά ατάλαντοι που νομίζουν πως έχουν ταλέντο. Η τελευταία μάλιστα πάθηση είναι η μάστιγα του αιώνα.
Φίλε ph,δέν αμφιβάλλω οτι αρκετοί ταλαντούχοι άνθρωποι αργά ή γρήγορα βρίσκουν τον δρόμο τους.Ομως:
1.Αν τον βρούν γρήγορα,έχει καλώς.Αν όμως τον βρούν αργά,τί γίνεται;
2.Συχνά (έως καί πολύ συχνά τά τελευταία χρόνια),ατάλαντοι που νομίζουν πως έχουν ταλέντο βρίσκουν καί αυτοί τον δρόμο τους πρός τίς δισκογραφικές εταιρείες απλώς επειδή έχουν ένα μέσον,στερώντας έτσι την ευκαιρία από κάποιον ταλαντούχο αλλά μή διαθέτοντα μέσον.
3.Υπάρχουν καί αρκετοί ταλαντούχοι μουσικοί (έχω γνωρίσει κάποιους) που επειδή είδαν οτι υπό τίς υπάρχουσες -δηλαδή άνευ "μέσου"- συνθήκες η εύρεση τού δρόμου τους θά γινόταν αργά καί όχι γρήγορα,είτε παραιτήθηκαν από την προσπάθεια καί ασχολήθηκαν μέ κάτι άλλο (μή μουσικό),ή διατηρούν την ενασχόλησή τους μέ τη μουσική ώς χόμπυ γιά τον ελεύθερο χρόνο τους (όσοι εξ αυτών δέν έχουν οικογενειακές υποχρεώσεις).......
Συντάσσομαι με τα περισσότερα που ανέφερε ο Hastaroth για το θέμα.
Να προσθέσω όμως πως εντύπωση μου κάνει το γεγονός πως οι γράφοντες σε τούτο εδώ το thread πρέπει να είμαστε όλοι πολύ "ποιοτικοί" ακροατές, δεδομένου πως, εν ολίγοις, καταδικάζεται το 'ατάλαντο' και 'μινιφορεμένο' μεγάλο κεφάλαιο των μουσικών πραγμάτων στη χώρα μας. Ως εκ τούτου, αναρωτιέμαι πώς και γιατί αυτό το σπουδαίο μουσικό μας "κεφάλαιο" γεμίζει πίστες νυχτερινών μαγαζιών, ράφια δισκοπωλείων και τις τσέπες του φυσικά με κέρδη. Και απαντώ -στον εαυτό μου για να μη κουράζω- πως κάποιοι (και αρκετοί μάλιστα) τους προτιμούν (και όχι, δεν είναι μόνο οι δισκογραφικές εταιρείες, ΕΜΕΙΣ τους προτιμούμε -δηλαδή το κοινό- και για αυτό φροντίζουν οι εταιρείες για μας πριν από μας).
Επιπρόσθετα όμως να θυμήσω πως εκτός από αυτού του είδους την δισκογραφία και την διασκέδαση (γαρύφαλλα στο κούτελο του αγαπημένου μας 'τραγουδιστή και ήχοι μεταλλαγμένου μπουζουκιού που βρυχάται από ηχεία που τρίζουν μέσα στο αυτί σου) υπάρχει και άλλου είδους διασκέδαση, εκείνη που θέλει παραστάσεις και σχήματα, όπως π.χ. της κας. Τσανακλίδου στο ΜΕΤΡΟ εφέτος ή του Π. Θαλασσινού με το ΤΡΙΦΩΝΟ και άλλες) να είναι sold out κάθε βράδυ. Και πως οι πωλήσεις δίσκων αυτών των καλλιτεχνών και πολλών άλλων επίσης πηγαίνουν καλά μα πάρα πολύ καλά.
Επομένως, απ' όλα έχει ο μπαχτσές. Και ταλαντούχους και ατάλαντους. Κι η δισκογραφία έχει αποδείξει πως τα προωθεί όλα. Εκείνο που δεν προωθείται από πουθενά σχεδόν είναι η μιζέρια. Είμαι κι εγώ της γνώμης πως μια δουλειά με πραγματικό ταλέντο δεν θα χαθεί. Πίστη και επιμονή χρειάζεται.
thelo na mou apadisete an sas aresoun oi:
RODES, ENDELEXEIA. KAI PAYLOS PAYLIDHS ME BEMOVIE........
einai talenta?
einai poiotikoi?
(exeia amesi sxesi me to thema)
opoios thelei as mou apadisei giati to exo megali aporia..........na doume an thelei talento, meso i kati allo epitelous i diskografia?
Enalia,jorge, count kai idios ph, an thete apadiste mou..
H ΓΝΏΜΗ μου είναι οτί στις μέρες μας όσοι έχουν ταλέντο είναι θαμένα τα βιογραφικά τους σε κάδους δισκογραφικών... (υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις) <---(λίγες πολύ λίγες). Σήμερα το ταλέντο δεν το βρίσκουν αλλά το φτιάχνουν στο πρόσωπο το οποίο θα πουλήσει περισσότερο !!!! και αυτό κάνει κακό στη μουσική !!