ελληνική μουσική
    616 online   ·  210.846 μέλη
    Antartis
    05.01.2005, 13:17
    Λοιπόν...
    Εγω δεν είμαι μουσικός. Αλλά θα έλεγα ότι ο όγκος είναι κάτι σαν το τσουνάμι.
    Πχ Ο Νταλάρας είναι κάτι σαν το κυματάκι πλαί στην ακρογιαλιά που σκάει και λες τι όμορφο. Ο Καζαντζίδης είναι ένα Τσουνάμι που αν βγει στη ξέρα τρεχάτε να κρυφτέίτε.. Κάπως έτσι είναι ο ογκος... Εγώ φυσικός είμαι πάντως και παίζω και κιθάρα.
    ikater
    05.01.2005, 13:38
    Και το να θεωρείς τον Νταλάρα σπουδαία μόδα έγινε.......Τι θέλει να πει ο ποιητής ;;; Μπορείς να μας κάνεις μια ανάλυση του συντακτικου που χρησιμοποιείς;;
    Και κάτι ακόμα : επικαλέστηκες τον μισογυνισμό μου....και ότι κάνω διάφορα για να γίνω σπουδαίος .....Μάλλον ο δικός σου μισογυνισμός σε εμπόδισε να καταλάβεις ότι απευθύνεσαι σε γυναίκα!
    Συμβουλή :να γράφεις όταν είσαι ήρεμος για να μην ..πέφτεις σε λάθη!
    Antartis
    05.01.2005, 13:45
    αυτό στις γενικές συνελέυσεις το ονομάζουμε φτηνό συνδικαλισμό...
    αντί για σπουδαία γράψε σπουδαίο.
    Δεν μπορώ να ξέρω τις σεξουαλικές σου προτιμήσεις. Τα φαινόμενα απατούν. Μισογυνίστικες τάσεις άλλωστε έχουν και πολλές γυναίκες. (αυτές ξέρουν)
    Άλλωστε για άνδρα σε πέρασε και η ρεβέκα...
    "Τώρα που απάντησες στον... ikater" ε; Τι λες;
    Συμβουλή: Μην ασχολείσαι τόσο και κάτι που δεν καταλαβαίνεις. Η ζωή είναι τόσο μικρή! Αχ...
    ikater
    05.01.2005, 14:15
    Μην ασχολείσαι και τόσο και κάτι που δεν καταλαβαίνεις. Η ζωη ειναι μικρή ;;; Τελικά είχα δίκιο ότι δεν τα πας και τόσο καλά όταν γράφεις με αγχος!
    Α, και όταν κάποιος (ή κάποια) σου δίνει μια συμβουλή δεν χρειάζεται να ανταποδώσεις, πόσο μάλλον όταν δεν είσαι σε θέση να συντάξεις την πρόταση σωστα!


    revekka
    05.01.2005, 14:18
    ο όγκος της φωνής δεν έχει να κάνει με το αν η φωνή είναι μπάσα (όπως του Καζαντζίδη) ή με το αν κάποιος τραγουδάει δυνατά. μπορεί κάποιος να έχει γεμάτη φωνή και να τραγουδάει ψιθυριστά. εκεί σε θέλω...
    vouliakis
    05.01.2005, 14:21
    Παιδιά, ξεφεύγουμε... Το θέμα του topic είναι ο Νταλάρας.
    Καλό είναι επίσης να στηριζόμαστε σε επιχειρήματα όταν παραθέτουμε απόψεις και όχι να προσβάλλουμε -σε προσωπικό επίπεδο- ο ένας τον άλλο...



    Sideline
    05.01.2005, 14:37
    Αν θέλουν κάποιοι να πλακωθούνε μεταξύ τους υπάρχει και το email-όπως λέμε Let's go outside and settle this

    Αλλά να πλακωθούνε για τον Νταλάρα...:)
    Astron
    05.01.2005, 16:24
    Συγνώμη παιδιά για το λάθος, εννούσα ότι μας σηκώθηκε η τρίχα, θα το διορθώσω αμέσως.
    SteliosG
    05.01.2005, 16:51
    XAXA!!! εχουμε πολυ πλακα οταν συζηταμε για το Γ.Ν. !!! Απειρες φορες εχει γινει αυτη η κουβεντα και καθε φοραβρισκουμε κατι να πουμε ολοι!! Ας πω και εγω κατι μιας και ο Γ.Ν. ειναι η λατρεια μου (και δεν ειρωνευομαι).

    Καταρχην συμφωνω με τη Ρεβεκκα για τον ογκο φωνης, δε χρειαζεται να εχεις δυνατη φωνη ή να φωναζεις για να εχει ογκο η φωνη σου. Το αν μας αρεσει καποια φωνη ειναι τελειος υποκειμενικο και κανενας δε μπορει να μας κατηγορησει για καποια επιλογη μας όσο και αν δε του αρεσει αυτου. Αποψη μου ειναι οτι η φωνη του Γ.Ν. μιλησε στη ψυχη αυτων που τον ακουσαν οταν βγηκε στη σκηνη και για αυτο αρεσε και αρεσει.

    Τωρα οσον αφορα τη πορεια του θα συμφωνησω 1000% με τα λογια του

    Για μενα ο Γ.Ν. ειναι ενας αριστος επεγγελματιας μουσικος. Τωρα, αν πολλα τραγουδια του εχουν μιλησει στη ψυχη μου και εμενα ειναι πολυ καλο αλλα θελει προσοχη.... γιατι καποιες φορες θεοποιουμε το Γ.Ν. επειδη μας εξυψωσε τα συναισθηματα μας με τα τραγουδια του. Εγω τον παραδερχομαι για τη δουλεια του και το γουσταρω αλλα δε γινομαι ποτε θερμος υποστηρικτης ολων των κινησεων του. Απλα καθομαι πισω, βλεπω, κρινω και επιλεγω.

    Και πιστευω 100% οτι ολα σχεδον τα μελη του ΜΗ κανουν το ιδιο και γιαυτο ειμαστε ολοι εδω μια καλη παρεουλα.

    Οσον αφορα το νεο διθσκο του Γ.Ν. τον θεωρω πολυ χαμηλου επιπεδου και απαιτησεων λογω στιχων (το κατεξοχην κριτηριο επιλογης του Γ.Ν.) και λιγοτερο μουσικης. Αλλα πιστευω οτι και ο ιδιος το ξερει πολυ καλα. Εγω το βλεπω ως μια κακη του προσπαθεια να μπει σε αυτο το ευφημερο και το χαβαλετζιδικο στυλ της εποχης. Κακος για μενα, αλλα το ξερει και ο ιδιος μαλλον. Στην Αρενα θα παω το Σαββατο και πιστευω και εγω οτι θα δω τον ιδιο Γ.Ν. που βλεπω σε καθε live του. Απλα λιγο περισσοτερο γλεντζε.

    Τελος για το φιλο antarti δεν εχω να πω πολλα, παρα μονο το γεγονος οτι δε "φιλε Ανταρτη" εισαι τελείος εκτος κλιματος και εκτος υφους της παρεας. Διαφωνουμε ή συμφωνουμε με κατι υπαρχει παντα ενας πολιτισμενος τροπος να το πουμε. Ολα τα υπολοιπα ειναι για μικρα παιδακια. Δειξε λιγο με ωραιο τροπο το επιπεδο σου (το οποιο ειμαι σιγουρος οτι εχεις) και μην παθιαζεσαι τοσο πολυ με αυτο που λες χωρις Λογο (με Γ κεφαλαιο και με μικρο). Ετσι θα σε σεβαστουν και ισως και να σε πιστεψουν καποιοι.

    Κουβεντουλα κανουμε και ο καθενας εχει τα γουστα του.

    Astron
    05.01.2005, 17:04
    Όταν έναν άνθρωπο τον αγαπούνε τόσο πολύ και τον μισούνε τόσο πολύ δεν μπορεί παρά να είναι σπουδαίος.

    Τώρα για το μουσικό μέρος, δεν χρειάζεται κανένας αντάρτης να επικυρώσει το αν ο Νταλάρας έχει καλή φωνή. Αυτό το έχουνε πει οι μεγαλύτεροι συνθέτες της Ελλάδας (Θεοδωράκης, Ξαρχάκος, Μαρκόπουλος, Χατζιδάκις κα)και το έχουνε πει και μεγάλες ορχήστρες του κόσμου που έχουν συνεργαστεί μαζί του. Όταν πχ ο Ariel Ramirez δηλώνει ότι δεν υπάρχει καλύτερη ερμηνεία της Misa Criolla από αυτήν του Νταλάρα (ενώ το έχουν ερμηνεύσει τόσο σπουδαίοι καλλιτέχνες) τότε δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε δίχως επιχειρήματα να τον κατηγορεί.

    Αντάρτη, καταρχήν καλό θα είναι να συζητούμε σε ήρεμο τόνο ακόμα κι αν διαφωνούμε.
    Περί όγκου φωνής μπορώ μόνο να σε παραπέμπψω στην χρυσή φωνητική εποχή του Νταλάρα μεταξύ '85-'95. Εκεί θα τον κρίνεις τον Νταλάρα, και όχι τώρα που είναι 55 χρονών.
    Λοιπόν άκου τους δίσκους "Υπάρχει Λόγος" (συνεργασία με τους Κατσιμιχαίους), και "Αττικόν" (συνεργασία με Παπακωνσταντίνου) τα οποία είναι και live. Αν εκεί δεις ότι ο Νταλάρας δεν έχει όγκο, εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.
    Ή θες και παλιότερα; Δοκίμασε τον δίσκο του 1979 "Σεργιάνι στον κόσμο" που περιέχει κάποιες από τις καλύτερές του ερμηνείες. (Παραπονεμένα λόγια, Τη ζωή μου μη διαβάζεις).

    Κανείς άλλος δεν μπορεί αυτά τα τραγούδια να τα πει έτσι. Κανείς.
    Επίσης να τονίσουμε ότι ο Νταλάρας έχει ως δάσκαλό του-πρότυπο κυρίως τον Μπιθικώτση και όχι τον Καζαντζίδη. Άλλωστε μοιάζουν πιο πολύ οι φωνές τους.

    Βέβαια από το μίσος που βγάζεις προς τον Νταλάρα δεν νομίζω ότι θα άκουγες ποτέ δίσκο γιατί δεν θα θελες να σου αλλάξει η γνώμη. Είσαι απόλυτος δηλαδη στην άποψή σου, κι αυτό φαίνεται στα λόγια σου.
    Όταν όμως είμαστε τόσο απόλυτοι, πώς μπορούμε να συζητήσουμε με τους άλλους; Τί ακριβώς ζητάς λοιπόν σε αυτό το topic εκτός από το να προσβάλλεις τον καλλιτέχνη και όσους τον αγαπούνε;

    christos-reg
    05.01.2005, 21:00
    Προς Αντάρτη,

    Αυτά που αναφέρεις περί "νιαουρίσματος" μόνο στη δεκαετία του '70 θα μπορούσα να τα εντοπίσω. Ο Νταλάρας έχει ηχογραφημένα πάνω από 800 τραγούδια... και θα σου πρότεινα να τον ακούσεις την περίοδο από το '85 και έπειτα, τουλάχιστον ως το '95, για να εντοπίσεις τον όγκο αλλά και τα διαφορετικά πρόσωπα της φωνής του. Απ' ότι καταλαβαίνω όμως, δεν γνωρίζεις πολλά περί δισκογραφίας του Νταλάρα, μιας και η πρώτη του εμφάνιση δεν είναι στο δίσκο "Υπάρχω" το 1975 όπως έγραψες. Η δισκογραφική καριέρα του Νταλάρα, έχει ξεκινήσει ήδη από το 1968, με πολύ σημαντικούς σταθμούς ως το '75 (το σύνολο σχεδόν των τραγουδιών του Κουγιουμτζή, τη "Μικρά Ασία", το "Βυζαντινό Εσπερινό" και πολλά ακόμα...).


    Θα συμφωνήσω κι εγώ, πώς είναι υποκειμενικό θέμα τι αγγίζει και τι συγκινεί τον καθένα από εμάς. Όπως εσένα σε αγγίζει, ίσως, η φωνή του Καζαντζίδη, εμένα αυτό μου το προκαλεί η φωνή του Νταλάρα. Δυστυχώς, ούτε το "α", ούτε το "ε" του Καζαντζίδη με αγγίζουν το ίδιο. Και αυτό δεν είναι αποτέλεσμα των γνωριμιών και των κυκλωμάτων, στα οποία ανήκει ο Νταλάρας όπως λες. Δεν γεμίζουν στάδια από χιλιάδες κόσμου, ούτε πουλιούνται (εκατομμύρια) δίσκοι, έτσι τυχαία. Κάτι προκάλεσε η φωνή του Νταλάρα σε όλους αυτούς τους ανθρώπους και τους έκανε να τον αγαπήσουν.



    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: christos-reg on 06-01-2005 03:49 ]
    Sofia
    06.01.2005, 02:23
    Quote:

    Το μέλος Astron στις 05-01-2005 στις 17:04 έγραψε:

    Όταν έναν άνθρωπο τον αγαπούνε τόσο πολύ και τον μισούνε τόσο πολύ δεν μπορεί παρά να είναι σπουδαίος.







    Σωστός! Μεγάλη αλήθεια!
    Orfeus
    06.01.2005, 02:49
    Quote:

    Το μέλος falimento στις 04-01-2005 στις 23:05 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος Astron στις 04-01-2005 στις 18:11 έγραψε:

    . Στο "Ο ουρανός φεύγει βαρύς" (Δεν έχω μάτια να σε δω) ήταν τέτοια η ερμηνεία που μας σηκώθηκε σε όλους στην παρέα κυριολεκτικά.




    Παύλο άμα το ερμήνευσε τόσο σεξουαλικά θα πάω μόνο και μόνο για αυτό!





    Γιώργο, έχεις .......τέτοιο πρόβλημα;


    Orfeus
    06.01.2005, 03:03
    Quote:

    Το μέλος Antartis στις 05-01-2005 στις 02:07 έγραψε:

    Τώρα για τον χαρακτηρισμό "Θείος" δεν φταίω εγώ. Σε μια εκπομπή της Σεμίνας το άκουσα, κατά την οποία εκπομπή με καλεσμένο τον Νταλάρα όλοι τον αποκαλούσανε θείο.






    Αυτό το "Θείος", δεν πρέπει να το παρεξηγείς. Είναι ένα χαϊδευτικό πείραγμα, που του το κόλλησαν οι Κατσιμιχαίοι και δεν έχει να κάνει με την Θεϊκή έννοια, αλλά με τη συγγενική.


    geordan
    06.01.2005, 03:08
    Συμφωνώ κι εγώ με τον Astron, αλλά αυτό ισχύει γενικά.
    Νομίζω ότι στην περίπτωση Νταλάρα ισχύει κάτι το οποίο ο ίδιος ισχυρίζεται. Ο Νταλάρας έχει πει, λοιπόν, ότι είναι πολύ τυχερός που έχει τόσους πολλούς φίλους και υποστηρικτές, αλλά και πολύ άτυχος γιατί αν και έχει ελάχιστους εχθρούς, αυτοί οι δυο-τρεις "ετυχε" να είναι εξαιρετικά ταλαντούχοι. Χωρίς να ξέρω, το τονίζω, νομίζω ότι αναφέρεται στις περιπτώσεις Πανούση και Ρασούλη-Βαγιόπουλου. Από εκεί και πέρα, πάλι νομίζω, όλο το συνάφι του είναι μαζί του και δεν έχει προβλήματα από εκεί. Περισσότερο του την πέφτουν οι απέξω θεωρώ, μέχρι που όντως έγινε μόδα να την πέφτεις στο Νταλάρα, λες και αυτός φταίει για όλα τα κακά της φάρας μας...

    Ποιος έχει δίκιο, λοιπόν; Επίσης, κατά πόσο ευθύνεται ο ίδιος για αυτό το μίσος που εμφανίζεται εναντίον του;
    Γνώμη μου;
    Ο ίδιος έχει βοηθήσει πολύ σε αυτό, κυρίως με το ύφος της ανωτερότητας, την ταμπέλα του εθνικού τραγουδιστή, την "περιβόητη" τελειομανία του και πολλά άλλα "φρου-φρου" που έχει προσθέσει στη δημόσια εικόνα του. Για αυτό άλλωστε και οι περισσότεροι έχουν πρόβλημα με το χαρακτήρα του και όχι με την καλλιτεχνική του αξία. Νομίζω, άλλωστε, πως όποιος μη εμπαθής σέβεται - τουλάχιστον- την καλλιτεχνική του αξία. Δεν νομίζω όμως πως ακόμα και αυτοί οι λόγοι αρκούν για να απαξιώνεται και να υβρίζεται έτσι ο οποιοσδήποτε. Καλώς η κακώς, ο Νταλάρας όπου έφτασε, έφτασε με την αξία του και αυτό δεν μπορεί να του το αρνηθεί κανείς. Τα περισσότερα λόγια εναντίον του για μένα κρύβουν φθόνο ή τουλάχιστον ζήλεια. Αλίμονο, αν σταμάταγε σήμερα το τραγούδι τι θα θυμόμαστε από αυτόν; Τα δικαστήρια με τον Πανούση και τον Καζαντζίδη ή τα λόγια του όταν μιλάει για τον Καζαντζίδη; Τα δέκα τραγούδια που δοκίμασε και -ίσως- δεν του βγήκαν ή όλα τα υπόλοιπα που μας ανατρίχιασαν ή απλά τα τραγουδάμε στο δρόμο. Θα θυμόμαστε τους αμέτρητους νεότερους καλλιτέχνες που καθιέρωσε, με το αζημίωτο φυσικά, ή τους δυο-τρεις που του ξέφυγαν ή αρνήθηκε να βοηθήσει;
    Ήμαρτον...
    Τελειώνοντας, για μένα ο Νταλάρας δεν είναι μόνο ένας τραγουδιστής που σημάδεψε αυτή τη χώρα, αλλά ένας άνθρωπος που τα τελευταία 25 χρόνια οδηγεί το ελληνικό τραγούδι σε δρόμους που εγώ, προσωπικά, γουστάρω. Μάλιστα, πολλές φορές ήταν πρωτοπόρος σε ό,τι έκανε και μετά από το βρυσίδι οι άλλοι τον αντιγράφανε. Σε τελική ανάλυση, αν κάνει και καμιά μαλακία στα 55 του δικαίωμά του είναι. Άλλωστε όποιος ρισκάρει δεν κερδίζει πάντα. Τελειώνω εδώ γιατί το παρατράβηξα.
    Συμπέρασμα: να με καταγράψετε στους μάρτυρες υπεράσπισης...

    Antartis
    06.01.2005, 20:41
    Βλέπω μια νταλαρομανία. Αλλά δεν σας αδικώ... Της ηλικίας είναι ή καλλίτερα της εποχής.
    Είναι ένας καθόλα αντιδημοκρατικός διάλογος, αυτός που γίνεται.

    Από τη μάνα μου έχω όλη σχεδόν τη δισκογραφία του Νταλάρα.

    Ο όγκος δεν έχει να κάνει σαφώς με το μπάσο ή την ένταση. Είπαμε είναι σαν το τσουνάμι... Όταν η φωνή μπουκώνει τα αυτιά χωρίς αυτά να πονάνε έχει όγκο. Καπίτο;

    Ο Νταλάρας έχει μια ασθενική φωνή πολύ καλά δουλεμένη.
    Όσο για τα στάδια που γέμισε τότε, (με τα αφιερώματα σε Λοϊζο νομίζω), σε μια δεδομένη περίοδο, δεν πιστεύω πως είναι κάτι εκτός φυσικής νόρμας.
    Τότε και ο καλογιάννης που πλέον δεν τραγουδάει, ουτε α δεν κάνει, γέμιζε στάδια...
    Από κει και πέρα όσο και αν έχει καταξιωθεί ένας καλλιτέχνης - στην περίπτωση του νταλάρα κάνουμε λόγο βέβαια για στυγνό επαγγελματία - δεν δύναται να κάνει ότι γουστάρει προσβάλλοντας την καλαισθησία μερικών πρώτα και οδηγόντας τη μουσική σε λάθος μονοπάτια εν συνεχεία.
    Ο Νταλάρας είναι ανήθικος και μέτριος. Άποψη μου. Άποψη όσων ακούν λίγο περισσότερα από μπαλάντες και κουλτουριάρικα άνοστα σύγχρονα έντεχνα τραγουδάκια.
    Σαφώς και είναι σπουδαιότερος απο τον Ρέμο. Σαφώς και έχει μεγαλύτερο όγκο φωνής από τον υψίφωνο στα Παρατράγουδα. Σαφώς και έχει στενή συνεργασία με συναδέλφους της Τζούλις Μασίνο. Σαφώς και δούλεψε πολύ. Σαφώς... όλα αυτά. Μα όχι ο Νταλάρας στους πρώτους των πρώτων.
    Έχει περισσότερους απο τρεις εχθρούς αλλά δεν το ξέρει ούτε ο ίδιος ούτε οι εχθροί...
    Αυτός μαζ΄θι με το Σαβόπουλο έχουν πολλούς εχθρούς.
    Δεν έχω σκοπό, επίσης, να πείσω κανέναν και για τίποτα. Όσο προσβ΄λλω εγώ με αυτά που λέω άλλο τόσο προσβάλλει εμένα η ανοησία κάποιον. Με προσβάλλει και σαν ακροατή μα και σαν άνθρωπο. Εγώ κτήχηση και νουθεσίες δεν δέχομαι... Ούτε με ενδιαφέρει καμιά παρέα.
    Εγώ στηρίζω την άποψή μου ότι ο Νταλάρας, ήταν ένας τραγουδιστής της αρπαχτής πάντα... που τα τελευταία χρόνια επιβιώνει ανασταίνοντας νεκρούς και κάνοντας αφιερώματα για τα θύματα των πολέμων ενώ παράλληλα τραγουδά μπροστά στον Ντεγκρέτσια...
    Κάτι ακόμα... Οι μεγάλοι τραγουδιστές δεν έχουν ηλικία. Ο Καζαντζίδης αν και γέρος 70 παρακαλώ παρέμεινε ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ. Αν και κάθομαι σαν βλάκας και συγκρίνω τον Καζαντζίδη με το Γιωργάκη... Υποτιμώ μόνος μου την νοημοσύνη μου.

    Ευχόμαι στον Εθνο πατέρα σας τον Νταλάρα τον Γεώργιο τον πρώτο αφού έχει περάσει σε μεταφυσικό επίπεδο ως καλλιτέχνης να ασχοληθεί και με το Φάμε στόρυ...
    Έβγαλε και ο ίδιος πολλά ταλέντα... Τον πετράκο, τον Ρέμο, και την Αρετούλα, που την έκαψε πριν την ώρα της... Αφιλοκερδός πάντα!!!

    Όντως ο Νταλάρας έχει δάσκαλο τον Μπιθικώτση. Από εκεί έμαθε πως να κάνεις καριέρα... όποιος κατάλαβε κατάλαβε..

    Επίσης σπουδαίο ρίσκο η συνεργασία με το Ρέμο... Δεν βλέπω τι λίγα λεφτά βγάζει και πως σας επηρεάσε εσάς τους θαυμαστές του άσχημα;;; (εδώ γελάμε)

    Το τραγούδι το οδήγησε σε καλλίτερες μέρες.. Σίγουρα αφού στις συναυλίες του Ξεκινάί πάντα με το με λένε πόπη και συνεχίζει με το Αμορε αμορε... (και εδώ γελάμε)

    Αν ανατριχιάζουν κάποιοι δεν ανατριχιάζω και εγώ...

    Και κλείνω με μια ευχή: Μακάρι τα παιδιά σας να μην έχουν τον Ρέμο όπως εσείς έχετε τον Γιωργάκη. Μακάρι να μην σας ζητούν τα συλλεκτικά της βανδή. Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

    ΥΓ: έχω έναν καφενέ.... (δυστυχώς ο Λοϊζος μας τελείωσε... Θεοφάνους έλα..)
    Antartis
    06.01.2005, 20:48
    Και κάτι τελευταίο που ξέχασα..
    Θεοδωράκη λέει και ο Ρέμος και ο Μπέζος αμα λάχει.. Μπάμπη Μπακάλη? εδώ σε θέλω...
    Antartis
    06.01.2005, 21:08
    και κάτι ακομα : όταν λέω θείος σαφώς και μιλάω για συγγενικούς δεσμούς. Αλλά συμπλήρωσα στην πρώτη μου αναφορά μου θυμίζει Νταβατζή το "θείος"
    dimko
    06.01.2005, 23:03
    Συγγνώμη από το φόρουμ, θα τα πω δεν αντέχω...


    Quote:

    Το μέλος Antartis στις 06-01-2005 στις 20:41 έγραψε:

    Ο Νταλάρας έχει μια ασθενική φωνή πολύ καλά δουλεμένη.




    Καμιά πιθανότητα να είναι το αυτί σου που είναι ασθενικό;

    Quote:

    Το μέλος Antartis στις 06-01-2005 στις 21:08 έγραψε:


    Αλλά συμπλήρωσα στην πρώτη μου αναφορά μου θυμίζει Νταβατζή το "θείος"




    Αυτό είναι προσωπική σου υπόθεση. Έχει να κάνει με τους χώρους που συχνάζει ο καθένας.


    santourman
    06.01.2005, 23:26
    Quote:

    Το μέλος Antartis στις 06-01-2005 στις 20:41 έγραψε:

    1. Είναι ένας καθόλα αντιδημοκρατικός διάλογος, αυτός που γίνεται.

    2. Όσο για τα στάδια που γέμισε τότε, (με τα αφιερώματα σε Λοϊζο νομίζω), σε μια δεδομένη περίοδο, δεν πιστεύω πως είναι κάτι εκτός φυσικής νόρμας.
    Τότε και ο καλογιάννης που πλέον δεν τραγουδάει, ουτε α δεν κάνει, γέμιζε στάδια...

    3. Έβγαλε και ο ίδιος πολλά ταλέντα... Τον πετράκο, τον Ρέμο, και την Αρετούλα, που την έκαψε πριν την ώρα της... Αφιλοκερδός πάντα!!!





    1. Πραγματικά να μας συγχωρείς για την αντιδημοκρατικότητά μας. Σου έχουμε φιμώσει τόσο πολύ το στόμα που δε μπορείς να πεις την άποψή σου... Ποιος σου είπε να γίνεις μέλος σε ένα τέτοιο site ? Εδώ βασιλεύει η μοναρχία!

    2. Βρε παιδιά, το βρήκα!!! Θα πάρει ο καθένας την κιθάρα του... το μπουζούκι του... και θα αρχίσει να γεμίζει στάδια!!! Ακόμα κι εγώ, που δε με ξέρει ούτε η μάνα μου, μόλις βγάλω το σαντούρι ... γεμίζω για πλάκα 2-3 ΟΑΚΑ (με Καλατράβα ή χωρίς!).

    3. Ναι ρε φίλε, την Αρετούλα την έβγαλε ο Νταλάρας... πώς να το κάνουμε! Ποιος την ήξερε πριν? Οσο για το αφιλοκερδώς, κανείς δεν είπε το αντίθετο από όσο ξέρω. `Ολα για το χρήμα δε γίνονται? Και γιατί λες ότι την κατέστρεψε? Ισα-ίσα, που ωθεί τα νέα παιδιά έτσι να ασχοληθούν με την παραδοσιακή μουσική....