ελληνική μουσική
153 online   ·  202.829 μέλη

?

CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 15:50

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CATWOMAN26 στις 27-06-2010 19:47 ]


#1   
spyrosssss
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 16:18

...απο οσο γνωριζω, δεν μπορεις να ξεκινησεις Φουγκα αν δεν εχεις τελειωσει Αντιστιξη.Αναφερομαι βεβαιως στο τυπικο κομματι που εχει να κανει με τα ωδεια και την νομοθεσια.Τυπικα πρεπει να εισαι γραμμενος στο ωδειο (το λιγοτερο) 2 χρονια διδασκομενος Αντιστιξη για να μπορεσεις να δωσεις εξετασεις.Αφου 'τελειωσεις' συνεχιζεις με Φουγκα οπου για να μπορεσεις να δωσεις θα πρεπει κα παλι να εισαι γραμμενος το λιγοτερο 1,5 χρονο.Αυτα ισχυουν τουλαχιστον στο 'δικο μου' ωδειο...ελπιζω να βοηθησα...{#emotions_dlg.beer}


#2   
CROSS
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 16:25

Όχι,αυτό δεν γίνεται.Πρέπει υποχρεωτικά(πράγμα που καθορίζει το υπουργείο πολιτισμού),να είναι γραμμένος καποιος για 2 χρόνια στη φούγκα για να έχει δικαίωμα να δώσει πτυχιακές εξετάσεις.Για να γίνει αυτό πρέπει να έχει πάρει το πτυχίο της αντίστιξης.Ακόμα κι αν ξεκινήσεις να τους κάνεις φούγκα απο τώρα,δεν θα μετράει ο χρόνος.Ακόμα κι αν έχει τελειώσει καποιος αυτά που πρέπει και είναι έτοιμος για εξετάσεις δεν έχει δικαίωμα να δώσει,εάν δεν έχει περάσει η υποχρεωτική διάρκεια σπουδών.Smile


-----------------
http://encoremusiceducation.blogspot.com/

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CROSS στις 14-09-2008 16:26 ]


#3   
CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 16:34

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CATWOMAN26 στις 27-06-2010 19:38 ]


#4   
CROSS
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 16:38

Αυτό τυπικά είναι παράνομο,αλλά αν έχει ο διευθυντής του ωδείου ''γνωριμίες''{#emotions_dlg.whistling} στο υπουργείο πολιτισμού,ίσως και να μπορεί να ''αλλάξει''η ημερομηνία εγγραφής κάποιου.Αλλά και πάλι πρέπει ο χρόνος απόκτησης του πτυχίου αντίστιξης να είναι προγενέστερος απο την εγγραφή στη φούγκα.


-----------------
http://encoremusiceducation.blogspot.com/

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CROSS στις 14-09-2008 16:38 ]


#5   
spyrosssss
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 16:40

Τυπικα δεν μπορουν να ξεκινησουν γιατι δεν μπορουν παραλληλα να κανουν και τα δυο μαθηματα...αλλα ναι μπορουν να δωσουν το Γεναρη με 1,5 χρονο φυσικα...


#6   
CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 16:53

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CATWOMAN26 στις 27-06-2010 19:38 ]


#7   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.09.2008, 17:06

Λοιπον:

 

1) Καθε χρονο, καθε επισημο κι αναγνωρισμενο ωδειο ( δημοσιο, δημοτικο, ιδιωτικο ) στελνει στο Υπουργειο Πολιτισμου τα μαθητολογια. Εκει κοιτανε ξεχωριστα καθε κατασταση και βλεπουν εαν υπαρχουν παρατυπιες ή παρανομιες στα πτυχια ή στο χρονο σπουδων.

2) Ο υποχρεωτικος χρονος φοιτησης ειναι καθορισμενος απο το κρατος, για ευνοητους λογους. Ειναι ο minimum χρονος που απαιτειτα ωστε να διδαχθει η απαραιτητη υλη!

3) Για να φοιτησει καποιος επισημα σε ενα πτυχιο, πρεπει να εχει απαραιτητως το προηγουμενο πτυχιο τελειωμενο ( με καλως και ανω ), ενω στη Φουγκα πρεπει να εχει τελειωσει το Λυκειο ( εαν θυμαμαι καλα ) και την αντιστιξη επισημα!

4) Εαν καποιος ξεκινησει νωριτερα τη Φουγκα, δεν θα μπορεσει να το δηλωσει διοτι ακομα δεν θα εχει παρει πτυχιο αντιστιξης! Άρα, οταν θα μπει επισημα στη Φουγκα,. ειναι υποχρεωμενος απο τη νομοθεσια να κανει τα 2 χρονια της!

5) Οταν καποιος ξεκινησει στη μεση χρονιας ( ιανουαριο ), δεν τιθεται ζητημα χρονου, διοτι το υπουργειο καθοριζει σε 6μηνα τη φοιτηση. Αρα ξεκιναει στο Εαρινο Εξαμηνο και μετα απο 2 χρονια εχει δικαιωμα να δωσει για πτυχιο στο Εαρινο αντιστοιχο εξαμηνο.

 

Εμενα ομως μου δημιουργηθηκαν αποριες:

 

1) Προλαβατε να κανετε και Chorals και Χορωδιακα και Αντιστιξη του 16ου σε μια χρονια; Παραδοξο, εκτος εαν κανουμε με μαθητριες θαυματα! {#emotions_dlg.confused1} Και την οργανογνωσια?!

2) Το δημοτικο ωδειο αποκλειεται να εχει σκοπο το κερδος ωστε να επιμηκυνει τις σπουδες!

3) Υπο ποιο νομοθετικο πλαισιο τα ιδιωτικα ωδεια κανουν τετοιες "παρασπονδιες"; Τιθεται θεμα ηθικης και καταπατησης του νομου του Υπουργειου ΠΟλιτισμου! Κανονικα πρεπει να κατονομαστουν τα ωδεια και οι υπευθυνοι τους να δωσουν εξηγησεις για παραποιηση αρχειων. Αλλιως δεν θα μπορουσαν να  βαζουν μαθητες τους να κανουν 2 πτυχια συγρχρονως!!

 

 


#8   
CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 17:24

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CATWOMAN26 στις 27-06-2010 19:39 ]


#9   
CROSS
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 17:24

Άσχετο,αλλά επειδή το είδα...Νοizreduction,για να συνεχίσει κάποιος απο ένα πτυχίο σε άλλο,πρέπει να το έχει πάρει με λίαν καλώς τουλάχιστον...όχι καλώς που αναφέρεις(εκτός κι αν άλλαξε πρόσφατα ο ''νόμος''και έγινε ''καλώς'')...

Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι με αυτά CAT....η μουσική είναι για να καλλιεργεί το πνεύμα..όσο πιο πολύ ασχοληθεί κάποιος με αντίστιξη,τόσο θα ανεβαίνει και το επίπεδό του,όσον αφορά τη σύνθεση μουσικης γενικότερα..μπορεί να χάνει χρόνο,αφού σε απασχολεί τόσο πολύ αυτό,αλλά κερδίζει πολύ σημαντικότερα πράγματα.Smile


-----------------
http://encoremusiceducation.blogspot.com/

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CROSS στις 14-09-2008 17:24 ]


#10   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.09.2008, 17:30

Ναι, συγνωμη για το λαθος. Ειναι ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ κι οχι ΚΑΛΩΣ.


#11   
CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
14.09.2008, 17:34

Σ΄ευχαριστω cross,συμφωνω μαζι σου.


#12   
inkve
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 19:06

εγω ειμαι της γνωμης οτι καλυτερα να αφιερωθουν στην αντιστιξη και να τους βαζεις σιγα σιγα και στην φουγκα...αλλα οχι ολα μαζι,,,

βεβαια αμα τα καταφερνουν ολα μαζι τοτε ολα ειναι ενταξει..

το υπουργειο πολιτισμου παντως θα επρεπε  να εχει καποιες διαδικασιες για περιπτωσεις σαν και αυτες...δεν συμφωνειτε οτι χρειαζονται καποια >

εκτος απο αυτο που συζηταμε ενα ακομα τρανο παραδειγμα του ποσο πισω ειμαστε ειναι οτι δεν υπαρχει καποιο πτυχιο ηλ.κιθαρας που να αναγνωριζετε απο το κρατος...και ειμαστε στο 2008...

 


#13   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.09.2008, 19:57

Η δικη μου γνωμη ειναι πως δεν πρεπει το υπουργειο να προχωρησει σε αναγνωριση πτυχιων οργανων που δεν ανηκουν στην κλασσικη μουσικη.

Οι λογοι ειναι αρκετοι, ομως ο πιο σοβαρος ειναι πως εαν γινει κατι τετοιο, θα πρεπει να θεσμοθετηθει απο ειδικη επιτροπη μια συγκεκριμενη υλη για τη μαθηση ηλ.κιθαρας.

 

Κατι το οποιο ειναι αρκετα δυσκολο και επικινδυνο, διοτι τοτε η ηλ.κιθαρα δεν θα θεωρειται σαν το "κατι αλλο", αλλα σαν ενα οργανο που ο μαθητης πρεπει να μπει στο "τριπακι" να μαθει καποια βασικα πραγματα!

Οπως ακριβως συμβαινει και με τα παραδοσιακα οργανα, πιστευω πως τα "πτυχια" στα μοντερνα οργανα δεν θα δημιουργησουν ουτε νεες θεσεις εργασιας, αλλα ουτε και καλυτερους οργανοπαιχτες.

 

Οσον αφορα το θεμα του πτυχιου Φουγκας και της συγχρονης φοιτησης σε 2 πτυχια των Ανωτερων Θεωρητικων, ειναι πασιφανες πως δεν γινεται, διοτι το ενα ειναι συνεχεια του αλλου. Οι γνωσεις που αποκταει καποιος στο Ειδικο Αρμονιας, ειναι απαραιτητες για την Αντιστιξη και στη συνεχεια για τη Φουγκα! Αρα, η συγχρονη φοιτηση σε Φουγκα και Αντιστιξη μονο μπερδεμα θα μπορουσε να δημιουργησει.

 

Inkve, ελπιζω να ξερεις το περιεχομενο των Ανωτερων Θεωρητικων, γιατι ειναι δυσκολο να σου εξηγησω τους λογους που δεν ειναι δυνατον το Υπουργειο να προχωρησει σε μια τετοια αλλαγη.


#14   
inkve
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 20:51

η ηλ.κιθαρα ειναι οντως <κατι αλλο>>ειναι αδικο ομως και οι παιχτες αυτης να νιωθουν επισης το ιδιο...

εννοειται οτι θα πρεπει να βασιστει καποια βασικη εξεταστικη υλη...απο εκει και περα το τι θα κανει ο καθενας με το οργανο του ειναι αλλο θεμα...υπαρχουν και κλασσικοι κιθαριστες η ακομα και βιολιστες που θεωρουνται(απο καποιο κλειστο κυκλο) αιρετικοι στον τροπο παιξιματος τους,παρολα αυτα κανενας δεν τους εκοψε το δικαιωμα να εχουν ενα αναγνωρισμενο πτυχιο...

και τελος τελος η θεωρια ειναι για ολους η ιδια...δεν μπορει να γινει ενας διαχωρισμος στο οργανο??μπορει ειναι η απαντηση...γιατι δεν μπορω να δεχτω οτι δεν γινεται ενω αλλου ειναι το πιο φυσιολογικο....

οχι δεν γνωριζω το περιεχομενο των ανωτερων θεωρητικων αλλα γνωριζω οτι το ενα ειναι συνεχεια του αλλουνου...για αυτο η  προσεκτικη και παραλληλη διδασκαλια τους ειναι εφικτη σε μαθητευομενους που ειναι πιο <<γρηγοροι>>,αλλωστε η ιδια η δασκαλα τους το επιβεβαιωνει οτι αυτα τα δυο κοριτσακια που συζηταμε εχουν και την <<γρηγοραδα>>και το ταλεντο να αποροφησουν καποια βασικα στην φουγκα απο την στιγμη που εχουν ηδη καποιο επιπεδο στην αντιστιξη...

 

οσο για τους καλυτερους οργανοπαιχτες ενα ειναι το σιγουρο...το πτυχιο δεν κανει τον παιχτη...

και ενα αναγνωρισμενο πτυχιο σε ηλεκτρικο οργανο μπορει αρχικα να μην δημιουργουσε νεες θεσεις εργασιας,θα δημιουργουσε ομως μεγαλυτερο ανταγωνισμο η καλυτερα συναγωνισμο και επομενως στο μελλον καλυτερο επιπεδο μουσικων σε τεχνικο και θεωρητικο επιπεδο(σε κλασσικα οργανα και μη)..


#15   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.09.2008, 21:17

Δεν μπορω να βρω ενα καλο λογο γιατι οι ηλεκτρικοι κιθαριστες να αναζητουν μια αναγνωριση που μονο επι σκηνης ή επι δισκογραφικης δουλειας ειναι δυνατη;

 

Να θυμισω πως και ο Νακας μοιραζει κατι πτυχια κιθαρας ηλεκτρικης, με καλους καθηγητες και συγκεκριμενη υλη, αλλα στα 8 χρονια που παιζω σε μπαντες, ουτε ενας κιθαριστας απο τον Νακα δεν καταφερε να στεριωσει σε μπαντα. Δεν ειναι ο κανονας, ομως το φαινομενο ειναι ανησυχητικο και βεβαια το πτυχιο τους δεν τους εδωσε τη καλυτερη καταρτιση για συμμετοχη στο κατεξοχην χωρο της ηλ.κιθαρας...τις μπαντες!

 

Απο την αλλη, για ποιο λογο να μπει στο "τριπακι" ενας μαθητης ηλ.κιθαρας να μαθει ο,τι θελουν αυτοι κι οχι ο,τι θελει εκεινος; Πολλοι μικροι ξεκινανε ακουγοντας το αγαπημενο τους ροκ κομματι και προσπαθουν με τη γλωσσα εξω να το μαθουν πανω στη ταστιερα εκεινη τη στιγμη. Ενας δασκαλος θα τους βαλει στα σωστα μονοπατια, ομως περα απο αυτο, κανεις δεν θα ηθελε να μπλεξει με θεωριες, νοτες και πτυχια "κουραφεξαλα".

 

Γιατι εαν η ηλ.κιθαρα μπει στη φαση της εξετασης με συγκεκριμενη υλη, θα ανηκει στα οργανα που απαιτειται η θεωρια. Και το θεωρω πραγματικα ανουσιο να κανει καποιος ηλ.κιθαρα επειδη την αγαπαει και θεωρια επειδη το ζητανε για να παρει το πτυχιο!

 

Στο χωρο της ηλ.κιθαρας δουλευουν ανθρωποι που δεν χρειαστηκαν το πτυχιο, αλλα 4 λεπτα σολο και αρκετες ωρες μελετης! Δεν νομιζω πως αξιζει να βαλεις αυτους τους ανθρωπους στο "τριπακι" να δινουν εξετασεις!

Σε ποιους αλλωστε θα δωσουν εξετασεις; Στον Satriani? Στον Ζηρα? Στον Κροκιδη? Στον Σπαθα?

 

Νομιζω πως ειναι αφελες να πιστευουμε πως το πτυχιο θα κανει καλυτερους κιθαριστες. Ειναι πρακτικα αδυνατον και ισως εαν γινει κατι τετοιο, πολλοι να αποφυγουν την κιθαρα εξαιτιας της φημης "εαν πας για ηλ.κιθαρα, θα σε πρηξουν με 1002 ασχετα πραγματα".

 

Οσο για τα πτυχια Ανωτερων θεωρητικων:

Περα απο την υλη, ειναι απαραιτητο να κανεις ενα συγκεκριμενο αριθμο ασκησεων. Μεσα απο τη τριβη πανω στο αντικειμενο, θα μαθεις να εφαρμοζεις ενα κατεβατο κανονων! Ειναι πρακτικα αδυνατον ενας μαθητης Αντιστιξης να λυσει πανω απο 500 θεματα Αντιστιξης και Χορικου και Χορωδιας μεσα σε ενα χρονο. Θελει και μια ωριμοτητα το ολο θεμα, που δεν ερχεται μονομιας!


#16   
inkve
Φθασμένος
Chat
14.09.2008, 22:12

στο θεμα μπαντας και νακα συμφωνουμε...και εγω το εχω παρατηρησει και ειναι οντως παραξενο...

στα αλλα μαλλον διαφερουν οι αποψεις μας...

το ξερεις οτι στο εξωτερικο διδασκουνε κιθαριστες οπως ο greg howe ο pual gilbert ο ritchie kotzen ο joey taffola...μιλαμε για πολυ καλους κιθαριστες αλλα τοσο διαφορετικους....

οποτε και ενας μαθητης θα μπορεσει να διαλεξει...γιατι απο τον δασκαλο εππηρεαζεσαι ετσι και αλλιως ειτε ειναι σε ωδειο ειτε ειναι σε ιδιαιτερο (που υποτιθετε διαλεγεις αυτο που θες)...

και ολοι αυτοι οι μαθητες δινουν εξετασεις σε αναλογους satriani...μπορει ισως και στον ιδιο μαλιστα....

 

οι παραπανω που ανεφερα μπορει να ητανε παιχταραδες αλλα ολοι εχουν λιωσει στο διαβασμα σε αναλογα ωδεια που αναγνωριζει το κρατος για να μπορεσουν να διδαξουνε στη συνεχεια....

ο ζηρας που ανεφερες για παραδειγμα...το κιθαριστικο του στυλ μπορει να μου αρεσει πολυ αλλα δεν ειναι η πρωτη μου επιλογη...ομως ευχαριστως θα ημουνα μαθητης του γιατι ειναι καταρτισμενος θεωρητικα και τεχνικα με ενα ιδιο συστημα με τους παραπανω....

αυτος δηλαδη εκανε κατι λιγοτερο απο εναν κλασσικο κιθαριστα και δεν αξιζει αναγνωριση απο το κρατος??

εκαστος στο ειδος του φιλε μου....

και τελος τελος γιατι εξω εχουνε τοσο μεγαλη <παραγωγη> απο κιθαριστες?και δεν εννοω μονο γνωστους...στο ιντερνετ πλεον βλεπεις μικρα παιδια που δεν πιστευεις τι ακους με τον τροπο που παιζουν....γιατι υπαρχει ταλεντο(οπως και στην ελλαδα και με το παραπανω μαλιστα)αλλα υπαρχει οργανωση και συστημα ωστε αυτα τα ταλεντα να καλλιεργηθουν οπως πρεπει ακομα και σε ηλεκτρικα οργανα  ειναι η απαντηση...]

γιατι ο ηλεκτρικος κιθαριστας να μην κουρασει τα ματακια του με θεωρια??δεν καταλαβα??αυτο δεν θα τον κανει καλυτερο μουσικο που στην τελικη ειναι και ο λογος που πηγε ωδειο??οπως κανει πρακτικα μαθηματα που δεν ειναι βαρετα ετσι να κανει και την θεωρια του....ο δρομος για να γινεις καλυτερος δεν ειναι κατηφορικος...θελει κλεισουρα στο σπιτι και λιωσιμο...

αλλα οπως ειπες η ωριμοτητα δεν ερχεται μονομιας(αλλο που το ειπες για αλλο θεμα που δεν μπορω να γνωριζω τοσο καλα γιατι οπως ηδη ξερεις δεν γνωριζω ανωτερα θεωρητικα,πιστευω ομως οτι καποιος προικισμενος μαθητης και επαναλαμβανω στην ελλαδα ειναι ΠΟΛΛΟΙ θα μπορουσε να ανταπεξελθει σε παραλληλα μαθηματα αντιστιξης και φουγκας...

κουραστηκα ρε noizreduction...!!!

απο το τηλ θα ηταν πιο χαλαρα!!χαχααχαχ

δεν τσακωνομαι μαζι σου οκ?στο λεω να το ξερεις γιατι πολλες φορες γραφω παραξενα..

{#emotions_dlg.beer}

 

 

 

 


#17   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
14.09.2008, 22:49

Mα ουτε κι εγω τσακωνομαι. Θετω τις αποψεις μου και τα επιχειρηματα μου.

 

Δυστυχως πιστευω πως ο μεσος ορος κιθαριστων στην Ελλαδα δεν εχει την ορεξη να μπλεξει με θεωριες και τετοια "τερτιπια". Αυτος ειναι και ο λογος που οι περισσοτεροι παραμενουν στην αφανεια.

Το τελευταιο καιρο οι παραγωγες απαιτουν κιθαριστες με συνολικη γνωση της μουσικης. Δεν μπορω εγω σαν ενορχηστρωτης να μιλαω στον κιθαριστα με ταμπλατουρα, ουτε να του λεω να πιασει μια συγχορδια σε 2  θεσεις ( για μια στερεοφωνικη ηχογραφηση ανα καναλι ) κι εκεινος να με κοιταει σαν να του ειπα πως ενα εξωγηινο σκαφος του πηρε το αμαξι!Πρεπει να γλυτωσω χρονο, δινοντας του την παρτιτουρα του, ή μια δομη σολο για να το δουλεψει!

Το πτυχιο θα αποθαρρυνε πολλους να πλησιασουν την κιθαρα. Βεβαια εδω πρεπει να ξεχωρισουμε τους κλασσικους απο τους ηλεκτρικους κιθαριστες! Αλλη μελετη, αλλο οργανο, αλλο ρεπερτοριο, αλλη δυσκολια.

Νομιζω πως θα ηταν δυσκολο τα μοντερνα οργανα να μπουν στο "τριπακι" της εξετασης. Εαν καποιος κιθαριστας ενδιαφερεται πραγματικα να μαθει την κιθαρα, μπορει να ξεκινησει απο κλασσικη και παραλληλα να δουλευει πανω στην ηλεκτρικη. Ειναι πολυ καλυτερο απο το να βαζουμε 5-6-7-8-9-10 σε εναν ηλ.κιθαριστα.

 

Οι προικισμενοι μαθητες που μπορουν να λυσουν τον ογκο της υλης των 2 ή 3 χρονων ειναι ελαχιστοι ανα τον κοσμο, οχι στην Ελλαδα αποκλειστικα. Ασε με να ξερω λιγο παραπανω σε αυτο το θεμα, ως πρωην σπουδαστης στην Αντιστιξη και νυν μαθητης στη Φουγκα ( αμην και ο Ιανουαριος ).

Ηδη γινεται με "πασαλειμματα" η υλη σε πολλα ωδεια..Αν καταργησουμε και τους κανονες του υπουργειου, τοτε να το κλεισουμε το μαγαζι να παμε στη Γουατεμαλα.


-----------------
F.M.P. DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 17-09-2008 20:15 ]


#18   
CATWOMAN26
Περαστική Νότα
Chat
15.09.2008, 13:45

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CATWOMAN26 στις 27-06-2010 19:50 ]


#19   
noizreduction
Βετεράνος
Chat
15.09.2008, 15:25

Προφανως δεν αναφερομουν στους δικους σου μαθητες, αλλα περιεγραψα μια κατασταση που υπαρχει στο συνολο των ελληνικων ωδειων ( ιδιωτικων και δημοσιων ).

 

Παρολαυτα, παλι θα εκφρασω τους ενδοιασμους μου για το κατα ποσο ωφελιμη ειναι η αυξηση των ωρων σε ενα μαθημα ανωτερων θεωρητικων. Ειναι σαν να κανεις παραπανω 4 ωρες μαθηματικα σε μια ταξη...

 

Τελοσπαντων, εσυ ξερεις καλυτερα και απο τη στιγμη που το Υπουργειο εχει καθορισμενα καποια ορια που δεν γινεται ( νομιμα τουλαχιστον ) να υπερβεις, πραττεις αναλογα.

 

Ευχαριστω για τις ευχες, αντευχομαι και για τις μαθητριες σου.


#20