Θα διαφωνησω καθετως και εξηγω αμεσως γιατι.
Εαν μιλαγαμε για ακουστικα οργανα, θα μπορουσα να καταλαβω τη λογικη "ο,τι κι αν πεσει στο χερι σου, εαν εισαι μουσικαρα, θα το κανεις να κελαηδαει" ( με καποιες ενστασεις ως προς το ποσο γενικευμενο μπορει να ειναι αυτο )
Στο θεμα των synths/keyboards μπαινουν πολλοι παραγοντες που δεν ειναι δυνατον να τους κατεχει ο καθε μουσικος για να μπορει να κανει το οργανο να "κελαηδαει".
Απο το θεμα του interface ( που κακα τα ψεμματα, καθε εταιρια εχει το δικο της ), μεχρι το θεμα του sample rom του οργανου, ο μουσικος πρεπει να μετατρεψει τον εαυτο σου σε τεχνολογο. Αρα, οσο καλη τεχνικη κι εαν εχει, οταν ρυθμιζει το οργανο χαζοειδως, τοτε εισπρατει και τον αναλογο ηχο.
Προσωπικα, εχω συνηθισει στα interfaces της Yamaha και της Roland. Εαν με βαλεις μπροστα σε ενα Kurzweil της σειρας Κ και μου πεις "παιξε οπως παιζεις με τα Yamaha/Roland", θα παθω...πολιτισμικο σοκ! Σαν αυτους τους ιθαγενεις που βλεπουν αεροπλανο και ασπριζουν!
Η καθε εταιρια εχει διαφορετικη φιλοσοφια και αυτη την περναει στο μουσικο που θα την προτιμησει.
Για δειτε τι εγινε με το KORG M3.
Ηταν τοσο χαλια οργανο για τους σκυλαδες; Οχι!
Τι ηταν αυτο που τους εκανε να το απομακρυνουν απο τον εξοπλισμο τους;
Η ασυμβατοτητα με τα παλια οργανα της Korg!
Αλλαγη φιλοσοφιας, αλλαγη μουσικων που θα χειριστουν το οργανο!
Αρα για τους πληκτραδες το "ο,τι κι αν πιασει, θα παιξει" ειναι τελειως σχετικο και σιγουρα αρκετα επιφοβο εαν το λεμε με απολυτη πεποιηθηση πως ετσι γινεται..
Αλλιως ολοι θα ειμασταν ο Vangelis και ο Michel Zarre, ενω στα διαλειματα θα παιζαμε με τους Tangerine Dream..