ελληνική μουσική
    652 online   ·  210.844 μέλη

    Το αίσχος του διαγωνισμού ΑΣΕΠ Μουσικών της 12ης Οκτωβρίου 2008

    Thanassis_Priskos
    17.10.2008, 20:38

     

    Σαφως το τελευταιο καιρο η παραλληλη σπουδη ειναι διαδεδομενη αναμεσα στους φοιτητες του τμηματος μουσικολογιας!

    Τι εννοείς λέγοντας: "τον τελευταίο καιρό"; Προσωπικά πέτυχα στο ΤΜΣ Αθηνών το 1994 και έκτοτε κρατώ στενή επαφή με το χώρο. Εκτός από ένα μεμονωμένο άτομο (κιθαρίστα) που γνωρίζω ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι μουσικολόγοι του κύκλου μου (και είναι πολλοί) είναι πτυχιούχοι και διπλωματούχοι ωδείων (πολλοί εξ αυτών και με μεταπτυχιακά και διαδακτορικά εσωτερικού και εξωτερικού). Τώρα αν εσύ γνώρισες κάποια παιδάκια που έκαναν απλά ένα φροντιστήριο και μπήκαν σε ΤΜΣ μη ασχολούμενα ξανά με την ωδειακή εκπαίδευση τότε μιλάμε για την εξαίρεση και όχι για τον κανόνα...

    Ομως αυτο δεν επρεπε να το παρεχει το ιδιο το πανεπιστημιο;

    Ειναι σαν να πηγαινεις στο τμημα αγγλικης φιλολογιας και απαραιτητως να επρεπε να συμπληρωσεις τα κενα κανοντας και μαθηματα σε φροντιστηριο.

    Δεν υπάρχει κανένα απολύτως κενό! Το πρόγραμμα των ΑΕΙ μουσικής είναι πληρέστατο και πολύπλευρο, απλά οι περισσότεροι (έως όλοι) επιλέγουν να μην διακόψουν τις ωδειακές τους σπουδές, είναι κακό αυτό; Τα προγράμματα ΑΕΙ μουσικής δεν χρειάζονται κανένα απολύτως ωδειακό δεκανίκι για να σταθούν.

    Αντιθετως, νομιζω πως κανεις μεγαλο λαθος, εκτος εαν ο καθηγητης σου κυριος Σπυριδης ( αφου τελειωσες Αθηνα, θα τον ξερεις ) ειχε αδικο για την "κρυολουσια" που εδωσε στους φοιτητες της μουσικολογιας Αθηνων!

    Εκτός από μια μεμονωμένη στιγμή του κυρίου Χαράλαμπου Σπυρίδη (ο οποίος ήταν και καθηγητής μου και τον σέβομαι καθ' όλα) δεν έχεις κάτι άλλο να πεις; Και να σου πω και κάτι μιας και τον εν λόγω καθηγητή τον γνωρίζω πολύ καλά και είχα επιλέξει ΟΛΑ του τα μαθήματα: ίσως να μας αντιπαρέβαλε με τους ωδειακούς για να μας δείξει την κατάντια μας εκείνη τη δεδομένη στιγμή στο μάθημά του ώστε να μας βάλει στη θέση μας...τέτοιες καυστικές δηλώσεις είναι απόλυτα σύμφυτες με την προσωπικότητα ενός εκρηκτικού καθηγητή και ανθρώπου όπως ο Χ. Σπυρίδης. Όπως βλέπεις το παράδειγμα που ΤΟΣΕΣ φορές ανέφερες έχει πολλά επίπεδα ανάγνωσης.

     

    Με πολυ απλα μαθηματικα, θα διαπιστωσεις πως κρινοντας απο το ποσοστο αποτυχιας των ωδειακων καθηγητων, κανεις ενα μαθηματικο λαθος. Η συμμετοχη ηταν μεγαλυτερη απο τους μουσικολογους ( αληθεια, οι υπολοιποι που  ηταν; ), αρα τα στατιστικα ηταν αναμενομενα κατα της ποσοτητας.

    Στατιστικη επιστημη στην υπηρεσια της Τεχνης, πρωτη φορα βλεπω {#emotions_dlg.smartass}

     

    Εδω σε έχασα τελείως φίλε...τι εννοείς ακριβώς; Πως οι μουσικολόγοι ήταν περισσότεροι από τους ωδειακούς το 2001; Εντελώς άτοπο. Επίσης: είναι κακό να χρησιμοποιούμε την στατιστική όταν κάνουμε αποτίμηση συμμετοχής-επιτυχίας ενός διαγωνισμού; Δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά εδώ...

     

     

    Παρολαυτα μεγαλα πανεπιστημια και κολλεγια του εξωτερικου, αναγνωριζουν το πτυχιο Φουγκας...σε σχεση με φτωχουλα Ελλαδιτσα που το θεωρει..αδιαβαθμητο!Παραξενο δεν ειναι;

    Το αναγνωρίζουν σε ένα πρώτο επίπεδο, πάντοτε για να γίνεις δεκτός δίνεις και εσωτερικές εξετάσεις...

     

    Κι ομως, τα δημοσια σχολεια ανηκουν στο κρατος. Το ιδιο και ο διαγωνισμος ΑΣΕΠ. Στα μεν πρωτα κατα παραξενο τροπο, αναγνωριζεται η σπουδη των ωδειακων μουσικων! Αντιθετως, και με μια παραξενη τελειως νοοτροπια, ο ΑΣΕΠ θεωρει "αδιαβαθμητα" τα πτυχια τους και δεν δεχεται να συμμετεχουν σε ενα διαγωνισμο.

    Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος: το ΑΣΕΠ είναι ανεξάρτητη αρχή και ΔΕΝ ανήκει στον στενό δημόσιο τομέα. Έχει άλλες αρχές και άλλα ζητούμενα.

    Η δικη μου καταληξη ειναι πως το προβλημα διακρινεται στο ιδιο το κρατος, που δεν θελει να κανει μια ρυθμιση που θα πονεσει πολλους κλαδους. Και τους μουσικολογους, αλλα και τους ωδειακους μουσικους!

    Εδώ συμφωνώ αν και αυτοί που θα πονέσουν θα είναι οι ωδειακοί τελικά...μαζί με τις ψήφους που κουβαλούν ως σύστημα συνολικά...

    Μεταφορα των ωδειακων πτυχιων στο υπουργειο Παιδειας και βεβαια επανεξεταση πολλων πτυχιουχων των ωδειων!

    Φυσικά και όχι! Θα πρέπει πρώτα να τεθούν ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΩΔΕΙΩΝ και συγκεκριμένοι όροι εξεταστικών διαδικασιών. Είναι δυνατόν ένα οποιοδήποτε πτυχίο ενός χψ ωδείου ή μουσικής σχολής να αναγνωριστεί αυτοδικαίως από το εκπαιδευτικό σύστημα; Αδύνατον...

     

    Αυτο που δεν αναφερεις με τοση ευκολια ειναι πως οι ωδειακοι κανουν 12 χρονια θεωρητικων σπουδων, εμβαθυνσης και αναλυσης σε μουσικα θεματα και ειδη, ενω οι μουσικολογοι πρεπει να αποκτησουν το συνολο ολης αυτης της γνωσης μεσα σε 4 χρονια!

    Βρε αδερφέ δεν καταλαβαίνεις: οι πανεπιστημιακοί περνούν ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!!

    Με λιγα λογια, μονος σου παρεδεχεσαι στην καταληξη σου, πως ενας μουσικολογος δεχεται συμπιεσμενη γνωση 4 χρονων, σε πολλα θεματα!

    Κατ' αρχάς τα χρόνια είναι 5. Από την άλλη: στρέφεσαι συνολικά εναντίον της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή μου φαίνεται; Γιατί δεν ξέρω καμία σχολή εκτός από την ιατρική που να έχει πρόγραμμα πάνω από 8-10 6μηνα. Σε όλες αυτές τις σχολές μιλάμε για συμπιεσμένη γνώση;;;

    Συγνωμη, αλλα σε μια εργασια ποιον θα προτιμησεις; Τον εξειδικευμενο με αυτην ή το γενικα κατατοπισμενο;

     Αυτόν που έχει ΠΟΛΥ και από τα δύο, δηλαδή στην περίπτωσή μας τον απόφοιτο ΑΕΙ!

    Και μη κρινεις το ποσοστο των μουσικολογων που παρακολουθησαν παραλληλα με το σχολειο και το πανεπιστημιο, ωδειακα μαθηματα και καλυψαν τα κενα!

    Άρα για σένα το μουσικό πανεπιστήμιο είναι απλά κάλυψη κενών της ωδειακής εκπαίδευσης; Εδώ νομίζω πως πλέον φαίνεται ανάγλυφα η εμπάθειά σου...

    Εσυ, σαν μουσικολογος και ωδειακος μουσικος, ειλικρινα πιστευεις πως οι γνωσεις πανω στα θεωρητικα ζητηματα της μουσικης ηταν επαρκεις απο το πανεπιστημιο;

    Απόλυτα και ίσως και υπέρ το δέον επαρκείς καμιά φορά...

    Εαν πεις ναι, τοτε μαλλον τοσοι καθηγητες που παλεψαν και μαλλιασε η γλωσσα τους να αλλαξουν τη νοοτροπια του πανεπιστημιου, κανουν λαθος!

    Εδώ σε έχασα πάλι...

    Επισης, επειδη το αναφερεις παρα πολλες φορες, θα ηθελα επισημα στοιχεια πως το ποσοστο των μουσικολογων του πανεπιστημιου Αθηνων ειναι συγχρονως και ωδειακοι μουσικοι. Γιατι συνηθως, πολλοι αποφασιζουν να κανουν αρμονια στην Γ ΛΥκειου, εξανλτωντας τα σωματικα τους ορια και κανοντας πανω απο 100 ασκησεις μεσα σε ενα 6μηνο, μπας και περασουν το αντιστοιχο ειδικο μαθημα...

    Δεν έχω κάποιο χαρτί στα χέρια μου αλλά το ποσοστό είναι πραγματικά συντριπτικό. Προφανώς έχεις κάποιες εκ των εξαιρέσεων στο μυαλό σου και τις έχεις αναγάγει σε κανόνα. Επίτρεψέ μου να έχω μια πιο αντικειμενική άποψη μιας και έχω ήδη 14 χρόνια εμπειρία στο χώρο και είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Αποφοίτων Μουσικών Σπουδών Αθηνών...

     

    Να συμπληρωσω πως δεν εχω κανενα μενος απεναντι στους μουσικολογους, γιατι ηδη η εμπειρια μου διδαξε πως πιο ευκολα πιανεις δουλεια σαν ωδειακος πτυχιουχος, παρα σαν μουσικολογος. Ιδιαιτερα ο ιδιωτικος τομεας, ειναι γεματος με ατομα που περασαν πολλα χρονια στα ωδεια.

     Άρα καταλαβαίνω πως όλο το σκεπτικό σου εξυφαίνεται γύρω απ' το μην τυχόν σας περιοριστούν οι δουλειές και όχι γύρω απ' την ουσία του όλου θέματος...

    Οποτε, ενα ΑΣΕΠ δεν θα κανει τη διαφορα, ουτε θα με κανει να αισθανθω ασχημα που με "διωχνει" απο την...αντικειμενικη διαδικασια επιλογης καθηγητων!

    Αυτο που με στεναχωρει απλως ειναι πως η εκπαιδευση των παιδιων και της νεολαιας γενικοτερα βρισκεται στα χερια ανθρωπων που ισως να μην ειναι καταλληλοι για τη θεση. Και αυτο ισχυει για ολες τις θεσεις καθηγητων κι οχι μονο  τους μουσικους.

    Εκ των πραγμάτων το υπουργείο θέλησε να στελεχώσει τα κενά του με αποφοίτους πανεπιστημίου. Όσα τρωτά κι αν υπάρχουν σ' αυτούς είναι οι μοναδικοί που μπορούν να παρουσιάσουν κάποια αντικειμενικά προσόντα διορισμού και να τα τεκμηριώσουν τόσο σε τυπικό όσο και σε ουσιαστικό επίπεδο, αυτό ας πονάει πολλούς είναι η μόνη αλήθεια...

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 17-10-2008 20:39 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 17-10-2008 21:10 ]


    noizreduction
    17.10.2008, 21:32

    Αυτο

    Παράθεση:
    Τι εννοείς λέγοντας: "τον τελευταίο καιρό"; Προσωπικά πέτυχα στο ΤΜΣ Αθηνών το 1994 και έκτοτε κρατώ στενή επαφή με το χώρο. Εκτός από ένα μεμονωμένο άτομο (κιθαρίστα) που γνωρίζω ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι μουσικολόγοι του κύκλου μου (και είναι πολλοί) είναι πτυχιούχοι και διπλωματούχοι ωδείων (πολλοί εξ αυτών και με μεταπτυχιακά και διαδακτορικά εσωτερικού και εξωτερικού). Τώρα αν εσύ γνώρισες κάποια παιδάκια που έκαναν απλά ένα φροντιστήριο και μπήκαν σε ΤΜΣ μη ασχολούμενα ξανά με την ωδειακή εκπαίδευση τότε μιλάμε για την εξαίρεση και όχι για τον κανόνα...

     

    κι αυτο:

    Παράθεση:

    Δεν έχω κάποιο χαρτί στα χέρια μου αλλά το ποσοστό είναι πραγματικά συντριπτικό. Προφανώς έχεις κάποιες εκ των εξαιρέσεων στο μυαλό σου και τις έχεις αναγάγει σε κανόνα. Επίτρεψέ μου να έχω μια πιο αντικειμενική άποψη μιας και έχω ήδη 14 χρόνια εμπειρία στο χώρο και είμαι ενεργό μέλος του Συλλόγου Αποφοίτων Μουσικών Σπουδών Αθηνών...

    ειναι αρκετα γενικολογα, διοτι δεν θα με κανεις ποτε να πιστεψω πως ολοι οι επιτυχοντες ειναι "γραμμενοι" στο Συλλογο σας.

    Κι αν οντως ο συλλογος σας ειχε ολους τους επιτυχοντες γραμμενους, θα επρεπε να εχει και τα στατιστικα στοιχεια των σπουδων τους, κατι που οπως φαινεται δεν εχει...Διοτι πολυ απλα δεν ειναι ολοι ενεργοι σε αυτον το Συλλογο.

    Δεν εχω αναγει σε κανονα τα 4 τελευταια χρονια που κανω μαθηματα σε παιδια για να περασουν το ειδικο μαθημα της αρμονιας.

    Ουτε εγω, ουτε τα δεκαδες ωδεια στον ελληνικο χωρο ( και την ελληνικη πραγματικοτητα ), τα οποια μισθωνουν καθηγητες για να εκτελουν τα "ειδικα μαθηματα αρμονιας για υποψηφιους της μουσικολογιας".

    Εαν δεν με πιστευεις, κοιτα σε ολη την Αθηνα, ποσα ωδεια ( μικρα και μεγαλα ) κανουν αυτα τα μαθηματα..Τα οποια κατα τυχη, γινονται πιο εντονα αισθητα οταν πλησιαζει το Β σχολικο τετραμηνο!

     

    Δεν σου μιλαω με αποσταση απο το ανωτερο εκπαιδευτικο συστημα της χωρας μας, αλλα με πληρη γνωση του τι γινεται. Εαν δουλεψες σε ωδειο, που φανταζομαι θα το εκανες, αποκλειεται να μην πετυχες καθηγητες που κανουν μαθηματα σε παιδια υποψηφιους!

    Αλλο να ειναι ενας δυο ή εξαιρεση του..δικου μου κανονα..Κι αλλο να ειναι 100-150 ατομα στην Αθηνα ( μονο! ).

     

    Παράθεση:

    Εκτός από μια μεμονωμένη στιγμή του κυρίου Χαράλαμπου Σπυρίδη (ο οποίος ήταν και καθηγητής μου και τον σέβομαι καθ' όλα) δεν έχεις κάτι άλλο να πεις; Και να σου πω και κάτι μιας και τον εν λόγω καθηγητή τον γνωρίζω πολύ καλά και είχα επιλέξει ΟΛΑ του τα μαθήματα: ίσως να μας αντιπαρέβαλε με τους ωδειακούς για να μας δείξει την κατάντια μας εκείνη τη δεδομένη στιγμή στο μάθημά του ώστε να μας βάλει στη θέση μας...τέτοιες καυστικές δηλώσεις είναι απόλυτα σύμφυτες με την προσωπικότητα ενός εκρηκτικού καθηγητή και ανθρώπου όπως ο Χ. Σπυρίδης. Όπως βλέπεις το παράδειγμα που ΤΟΣΕΣ φορές ανέφερες έχει πολλά επίπεδα ανάγνωσης.

    Kατα καιρους ο κυριος Σπυριδης, τυχαινε να περναει και απο τα τμηματα του Φυσικου Αθηνων και να μιλαει με ορισμενους φοιτητες που ηταν και μουσικοι συγχρονως.

    Τη δηλωση αυτη την ειχε κανει μαλιστα μετα το διαγωνισμο ΑΣΕΠ, οταν ηταν προεδρος τμηματος της Μουσικολογιας!

    Θα σε παρακαλουσα να μην παραλλασεις την ιστορια με δικα σου ουτοπικα δεδομενα, γιατι τα γεγονοτα δειχνουν πραγματικα τι πιστευε για το προσωπο των μουσικολογων. Αν και πρεπει να παραδεχτω πως τα θεματα της Ακουστικης Φυσικης ηταν αρκετα δυσκολα για πολλους.

    ΕΠισης, ξεχασες πως αναφερθηκα και στον κυριο Μαλαφη. Κι αυτος κανει λαθος ή παλι θα μου παραλλαξεις τα λογια του;

     

    Παράθεση:

    Εδω σε έχασα τελείως φίλε...τι εννοείς ακριβώς; Πως οι μουσικολόγοι ήταν περισσότεροι από τους ωδειακούς το 2001; Εντελώς άτοπο. Επίσης: είναι κακό να χρησιμοποιούμε την στατιστική όταν κάνουμε αποτίμηση συμμετοχής-επιτυχίας ενός διαγωνισμού; Δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά εδώ...

    Δεν μπορω να καταλαβω απο που υπεθεσες πως ειπα οτι οι μουσικολογοι ηταν περισσοτεροι. Ειπα πως το ποσοστο αποτυχιας αυξανεται σε σχεση με τη συμμετοχη. Οι ωδειακοι μουσικοι ηταν περισσοτεροι σε συμμετοχη, αρα φανηκε μεγαλυτερο το ποσοστο. Απλη στατιστικη ειναι αυτο.

     

     

    Παράθεση:

    Το αναγνωρίζουν σε ένα πρώτο επίπεδο, πάντοτε για να γίνεις δεκτός δίνεις και εσωτερικές εξετάσεις...

    Συγχωρεσε με, αλλα παλι δινεις λανθασμενη εικονα! Στα μεγαλα μουσικα πανεπιστημια, παντα δινεις εισαγωγικες εξετασεις!

    Παράθεση:

    Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος: το ΑΣΕΠ είναι ανεξάρτητη αρχή και ΔΕΝ ανήκει στον στενό δημόσιο τομέα. Έχει άλλες αρχές και άλλα ζητούμενα.

    Δεν διαφωνω, ομως δεν ηθελα να δειξω αυτο που καταλαβες.

    Ηθελα να δειξω πως ενω επισημα το κρατος αναγνωριζει το ωδειακο πτυχιο, βαζοντας το ως προυποθεση για αναπληρωτη καθηγητη, ερχεται και το αναιρει στην περιπτωση ενος διαγωνισμου.

    Διοτι το ΑΣΕΠ στηριζεται πανω στην αναγνωριση ή οχι δημοσιων/κρατικων πτυχιων.

     

    Στο παρακατω δινεις ρεκορ "ρατσισμου"

    Παράθεση:

    Εδώ συμφωνώ αν και αυτοί που θα πονέσουν θα είναι οι ωδειακοί τελικά...μαζί με τις ψήφους που κουβαλούν ως σύστημα συνολικά...

     

    Ασε με να πιστευω το αντιθετο στο συνολο του!


    Παράθεση:

    Βρε αδερφέ δεν καταλαβαίνεις: οι πανεπιστημιακοί περνούν ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ!!!

    Δεν ειμαι ο αδερφος σου καταρχας και κατα δευτερον μεχρι στιγμης δεν μου εχεις αναφερει ουτε ενα επισημο στοιχειο για το ποσοι φοιτητες ειναι και ωδειακοι σπουδαστες συγχρονως. Μεχρι τοτε, ειναι μια ασαφεια αυτο το επιχειρημα.Δεν σημαινει τιποτα που εισαι μεσα σε ενα Συλλογο που δεν εχει το συνολο των φοιτητων..


    Παράθεση:

    Κατ' αρχάς τα χρόνια είναι 5. Από την άλλη: στρέφεσαι συνολικά εναντίον της τροτοβάθμιας εκπαίδευσης ή μου φαίνεται; Γιατί δεν ξέρω καμία σχολή εκτός από την ιατρική που να έχει πρόγραμμα πάνω από 8-10 6μηνα. Σε όλες αυτές τις σχολές μιλάμε για συμπιεσμένη γνώση;;;

    Κανεις ενα μεγαλο λαθος!

    Στην ιατρικη δεν μιλαμε για συμπιεσμενη γνωση γιατι αρχιζουν απο μια γενικευση καιο προχωρανε σε μια εξειδικευση ως προς το διαστημα σπουδων ( οχι μονο των αρχικων ετων ).

    Αντιθετως, στη μουσικολογια μαθαινετε ολα αυτα:

    Παράθεση:
    Οι απόφοιτοι μουσικολογίας απλά έχουν διανύσει και μια εξαντλητική πορεία 10 εξαμήνων σε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα στα οποία και ήρθαν σε επαφή με μια ευρεία γκάμα γνώσης που στα ωδεία δεν θα μπορούσαν ούτε καν να ονειρευθούν: βυζαντινή μουσικολογία-μορφολογία-ψαλτική, κοινωνική ανθρωπολογία, γενική παιδαγωγική, μουσικοπαιδαγωγική, αρχαία ελληνική μουσική, μουσική αρχαίων πολιτισμών, στυλιστική ιστορία, διεύθυνση ορχήστρας-χορωδίας, ιστορική μουσικολογία, φυσική ακουστική, ειδικά μαθήματα οργάνων, παραδοσιακή οργανογνωσία-οργανοχρησία, μουσική ανάλυση και μορφολογία, μουσική 20ου αι, εθνομουσικολογία (σε όλες τις εκφάνσεις της) και πολλά άλλα που αυτή τη στιγμή μου διαφεύγουν.


    Δηλαδη εσυ εισαι ικανοποιημενος απο οοοολα αυτα μεσα σε 5 χρονια;

    Εαν ναι, τοτε μαλλον αυτοι που κανουν 2 ετη ειδικευση στη διευθυνση ορχηστρας, μαλλον ειναι "χαζοι" γιατι στην Ελλαδα μπορει να το κανουν μαζι με αλλα χιλια δυο πραγματα. {#emotions_dlg.rolleyes}

    Αν οχι ειρωνικο..σιγουρα πλεονασματικο!

    Παράθεση:

    Άρα για σένα το μουσικό πανεπιστήμιο είναι απλά κάλυψη κενών της ωδειακής εκπαίδευσης; Εδώ νομίζω πως πλέον φαίνεται ανάγλυφα η εμπάθειά σου...

    Αυτο καταλαβες;

    Οχι, δεν ειναι η καλυψη κενων της ωδειακης εκπαιδευσης! Αλλα η ωδειακη εκπαιδευση ειναι η καλυψη των κενων της πανεπιστημιακης εκπαιδευσης! Εκει που δεν εμβαθυνει η μουσικολογια, εμβαθυνει το ωδειο. Το ενα συμπληρωνει το αλλο. Ουδεποτε χαρακτηρισα το ενα ανωτερο του αλλου! Αρα, καμια εμπαθεια εκ μερους μου! Οχι τοσο εμφανης οσο η δικη σου γι'αυτους που ειναι μουσικοι κι οχι πολυεπιστημονες.

    Παράθεση:

    Εσυ, σαν μουσικολογος και ωδειακος μουσικος, ειλικρινα πιστευεις πως οι γνωσεις πανω στα θεωρητικα ζητηματα της μουσικης ηταν επαρκεις απο το πανεπιστημιο;

    Απόλυτα και ίσως και υπέρ το δέον επαρκείς καμιά φορά...

    Εαν πεις ναι, τοτε μαλλον τοσοι καθηγητες που παλεψαν και μαλλιασε η γλωσσα τους να αλλαξουν τη νοοτροπια του πανεπιστημιου, κανουν λαθος!

    Εδώ σε έχασα πάλι...

    To παραξενο ειναι πως με χανεις εκει που ειναι και το ζουμι της υποθεσης! Θα νομισω στο τελος πως κατι κακο συμβαινει με ολα αυτα!

    Εννοω πως πολλοι καθηγητες εχουν κατα καιρους βγει και αναφερει τα προβληματα της σχολης, ομως κανεις δεν τους ακουσε ποτε! Και δεν νομιζω να αμφιβαλεις γι'αυτο!

    Παράθεση:

    Άρα καταλαβαίνω πως όλο το σκεπτικό σου εξυφαίνεται γύρω απ' το μην τυχόν σας περιοριστούν οι δουλειές και όχι γύρω απ' την ουσία του όλου θέματος...

    Μην προσβαλεσαι ετσι! Δεν ειπα ποτε πως θα "χασουμε" δουλειες εμεις οι ωδειακοι.

    Αντιθετως, ειναι πιο ευκολη η προσβαση μας στον ιδιωτικο τομεα εκπαιδευσης. Κατι που με τους μουσικολογους δεν ειναι τοσο ευκολο. Αρα, καταλαβες κι εδω λαθος.

    Παράθεση:

    Εκ των πραγμάτων το υπουργείο θέλησε να στελεχώσει τα κενά του με αποφοίτους πανεπιστημίου. Όσα τρωτά κι αν υπάρχουν σ' αυτούς είναι οι μοναδικοί που μπορούν να παρουσιάσουν κάποια αντικειμενικά προσόντα διορισμού και να τα τεκμηριώσουν τόσο σε τυπικό όσο και σε ουσιαστικό επίπεδο, αυτό ας πονάει πολλούς είναι η μόνη αλήθεια...

    Συμφωνω! Κι εμεις καποτε στο σχολειο ειχαμε μουσικολογο που δεν ηξερε κανενα μουσικο οργανο, αλλα δεν το καναμε θεμα!

    Ασχετα βεβαια εαν και σε 2 μαθητες μου ( απο διαφορετικα σχολεια της Αττικης ), οι μουσικοι που τους εκαναν μαθημα επαιζαν μονο συγχορδιες στο πιανο, κι αυτες με δυσκολια.

    Και σιγουρα οταν σε ιδιωτικο σχολειο του Πειραια, ο μουσικολογος απολυθηκε στη μεση της χρονιας ως ακαταλληλος για εκπαιδευση, ηταν ενα τυχαιο γεγονος...

     

    Λυπαμαι για την ουτοπια που θελεις να μας περασεις Θαναση ( συνονοματοι παντως, για να μην με λες και ακαταδεκτο ), ομως βιωνω αλλες καταστασεις απο αυτες που βιωνεις εσυ.

     

    Για μενα η συζητηση εχει ληξει.

    Εξαλλου οι μουσικολογοι θα παλεψετε μεταξυ σας τωρα για το ποιος ειχε μεσο και ποιος οχι για τον ΑΣΕΠ. Εμεις οι ωδειακοι βλεπεις...ηδη δουλευουμε {#emotions_dlg.biggrin}

     

     

     

     


    Thanassis_Priskos
    17.10.2008, 21:41

    Συμφωνώ πως δεν υπάρχει κοινός τόπος ανάμεσά μας για να συνεχιστεί η συζήτηση. Απλά θα ήθελα να υπογραμμίσω πως μίλησα ως απλό μέλος του Συλλόγου Αποφοίτων ΤΜΣ Αθηνών και όχι ως ανήκων κατά οποιονδήποτε τρόπο στο προεδρείο του. Ό,τι εξέφρασα αποτελεί καθαρά προσωπική μου άποψη και φέρω την αποκλειστική ευθύνη έπ' αυτής.


    meloder
    19.10.2008, 19:32

     

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 17-10-2008 στις 11:57 έγραψε...

    Καταρχας θεωρω απαραδεκτο που απεκλεισε τη συμμετοχη ωδειακων μουσικων στο διαγωνισμο των θεσεων. Βεβαια, οι λογοι δεν επιβαρυνουν αποκλειστικα τον ΑΣΕΠ, ομως ειναι κριμα να υποβιβαζεις μια κατηγορια μουσικων που την προηγουμενη φορα που συμμετειχαν στο διαγωνισμο απεκλεισαν πολλους μουσικολογους με τις γνωσεις τους!


    {#emotions_dlg.thumbup}{#emotions_dlg.thumbup}έτσι!!

    Βλέποντας όμως την κατάντια του ΑΣΕΠ δεν με ένοιαξε και πολύ που τελικά δεν είχα δικαίωμα ως ''ωδειακός''να δώσω εξετάσεις..μόνο αν είχα μέσον(που δεν είχα)θα με ένοιαζε.

    {#emotions_dlg.rolleyes}

    +ΦΩΝΩ!!!ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΜΕ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΡΙΟ,ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΑΣΕΠ...ΜΙΚΡΗ Η ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ..ΘΑ ΦΑΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠ ΤΟ ΑΣΕΠ...ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ?ΕΛΛΑΔΑ...{#emotions_dlg.rockon} {#emotions_dlg.rockon}  {#emotions_dlg.lol} 

     


    meloder
    19.10.2008, 19:49

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ...ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ!ΤΕΛΟΣ!ΕΔΩ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (BERKLEE Κ Τ Λ)Κ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΕ ΩΔΕΙΑ (ΜΠΟΡΕΙ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΑΣΕΠ Κ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ)ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!Κ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΩΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΕΙ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ!ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ??ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ Κ ΘΕΩΡΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ..ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΡΑΤΑ ΤΑ Κ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΤΕ ΤΖΑΖ ΕΙΤΕ ΡΟΚ ΚΤΛ.ΕΚΑΣΤΩΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ..ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΕ Μ THANASI PRISKO ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΕ ΑΕΙ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ''ΚΑΗΜΕΝΑ'' ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΣΤΑ ΩΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ 'Η ΑΛΛΙΩΣ..ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ!ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ!  {#emotions_dlg.smartass}  {#emotions_dlg.rockon} {#emotions_dlg.smartass}  {#emotions_dlg.rockon}


    Thanassis_Priskos
    19.10.2008, 21:09

    Ένα γενικό συμπέρασμα που εξαγάγω από όσους επιμένετε στο δίπολο Ωδειακοί-Μουσικολόγοι είναι πως δεν ξέρετε να διαβάζετε ελληνικά...

     

    Παιδιά ξαναδείτε το: οι μουσικολόγοι είναι ΚΑΙ ωδειακοί...μπορείτε να το καταλάβετε αυτό;;;      {#emotions_dlg.excl}

     

    Επίσης: ουδέποτε χαρακτήρισα κάποιον ωδειακό ως "καημένο" επειδή δεν σπούδασε μουσικολογία....όποιος έχει τη μύγα όμως.......Smile

    Όσο για τη δήλωση πως η "αρένα" δείχνει τη μουσική επάρκεια κάποιου δεν θα μπορούσα  να συμφωνήσω περισσότερο...να λοιπόν που τελικά ανάμεσα σε ωδειακούς και πανεπιστημιακούς υπάρχουν και σημεία σύγκλισης... {#emotions_dlg.biggrin}


    noizreduction
    19.10.2008, 23:39

    Παράθεση:

    Το μέλος Thanassis_Priskos στις 19-10-2008 στις 21:09 έγραψε...

    Παιδιά ξαναδείτε το: οι μουσικολόγοι είναι ΚΑΙ ωδειακοί...μπορείτε να το καταλάβετε αυτό;;;     

     

    Θα ηταν πιο εγκυρο εαν συνδυαζοταν και με στατιστικα στοιχεια. Το εχω τονισει παμπολλες φορες, αλλα μαλλον ουτε τα δικα μου ελληνικα γινονται κατανοητα. Το οτι συμμετεχεις σε ενα συλλογο φοιτητων ( πρωην και νυν ) της μουσικολογιας, δεν σημαινει πως ειναι και επαρκη τα στοιχεια για να δουμε εαν η ωδειακη εκπαιδευση ειναι συνηθισμενη στο συνολο των μουσικολογων.

    Καλο θα ηταν να δουμε επισης και τους μεσους ορους των υποψηφιων που πετυχαινουν στο τμημα μουσικολογιας.

    Θα ηθελα να μαθω, εαν θεωρεις πως καποιος μουσικολογος ειναι ικανος να κανει και πιο εξειδικευμενα πραγματα, οπως να διευθυνει μια ορχηστρα. Κι εαν ναι, για πες ακριβως πως γινεται η εξεταση του μαθηματος της διευθυνσης ορχηστρας και τι πρακτικη εμπειρια εχει ενας φοιτητης μουσικολογιας επι του θεματος;

    Γιατι, επαναλαμβανω, μαλλον ειναι χαζοι στη Ρωσια που κανουν 2+ χρονια ειδικευση στο τομεα της διευθυνσης ορχηστρας.

     

    Δεν κατηγορω τους μουσικολογους για τις γνωσεις τους. Κατηγορω ομως αυτο το σωβινισμο που δινεις προς τα εξω Thanasis. Το σωβινισμο που μπορει να εχουν οι μαθηματικοι, οι φυσικοι, οι γιατροι, οι πολυτεχνιτες...οχι ομως και οι καλλιτεχνες.

    Δεν εκφραστηκα ποτε εναντιον των μουσικολογων που νομικα και μονο εχουν περισσοτερα δικαιωματα για διεκδικηση θεσεων της εκπαιδευσης. Γιατι ειναι οντως επιστημονες της μουσικης. Ομως, αυτο δεν τους δινει και τα εφοδια να γινουν ολοκληρωμενοι μουσικοι απαραιτητως κι ενδεχομενως εκει ειναι το μπερδεμα μεταξυ ωδειακων και πανεπιστημιακων αποφοιτων.

     

    Meloder, καταρχας καλο ειναι να γραφεις με μικρα γραμματα.

    Κατα δευτερον, η "αρενα" οπως λες ισχυει για ολους και για ολα. Εγω αναφερομαι σε πιο βαθυτερα ζητηματα, οπως στο ποσο καλη γνωση εχουν οι μουσικολογοι περι αντιστιξης, φουγκας, συνθεσης, φυσικης ακουστικης, κλπ. Μαθαινουν λιγο απ'ολα. Και το λιγο απ'ολα, σημαινει πως πιανεις "τον αφρο της μπυρας, κι οχι τον πατο της".

    Κι επαναλαμβανω!

    Δεν φταινε οι μουσικολογοι, οταν το ιδιο το συστημα τους εκπαιδευει ετσι! Ποσες σχολες δεν εχουν ενα "αρπα κολλα" συστημα, το οποιο δεν φαινεται απ'εξω; Αρκετες!

    Αρα, δεν υπαρχει λογος να υποβιβαζουμε τους μουσικολογους, γιατι με τν ιδια λογικη υποβιβαζουμε και τη δικη μας υπαρξη ( ωδειακοι μουσικοι ), αφου οι μουσικολογοι εχουν απειρως καλυτερες γνωσεις σε κοινωνιολογικα και ιστορικα θεματα!


    CROSS
    20.10.2008, 00:29

    Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση φασαρία..για μια θέση στο δημόσιο??εγώ δεν θα ήθελα,οσο κι αν δυσκολέυομαι να βρώ δουλειά πάνω σ'αυτό που έχω σπουδάσει,να γίνω μέρος ενός σάπιου και αηδιαστικού εκπαιδευτικού συστήματος..Ο διαχωρισμός σε ωδειακούς -μουσικολόγους,έγινε απο τους ίδιους τους μουσικολόγους τη στιγμή που αποφάσισαν να διαχωριστούν απο το σύνολο και να το παίξουν''εμείς είμαστε ανώτεροι απο σας που ήσασταν συμμαθητές μας και μιλάγαμε μαζί σας και ήμασταν και φίλοι(πιθανόν)όσα χρόνια πηγαίναμε στο ίδιο ωδείο''.Άρα δεν τίθεται΄θέμα διαχωρισμού.Τον διαχωρισμό τον έκαναν οι μουσικολόγοι και είναι υπαρκτός,αλλά νοιάζει μόνο εκείνους...εμένα προσωπικά όπως ξαναείπα δεν με ενδιαφέρει να γίνω μέρος της σαπίλας και της εξαπάτησης(γιατί εξαπάτηση είναι η ελληνική παιδεία-στη πραγματικότητα δε προσφέρει τίποτα ουσιαστικό)οπότε χάρισμά τους τα σχολεία και εις άλλα με υγεία {#emotions_dlg.yes}.

     


    -----------------
    http://encoremusiceducation.blogspot.com/

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : CROSS στις 20-10-2008 00:30 ]


    johnfrusciante
    20.10.2008, 03:38

    ρε παιδια..εγω ουτε σε ωδεια πηγα ποτε ουτε εχω τελειωσει το πανεπιστημιο μουσικολογιας..αλλα εχω τελειωσει αλλο πανεπιστημιο..κ με το λιγο ελληνικο μου μυαλο..θεωρω οτι σε ενα ωδειο ενας ανθρωπος που σπουδαζει χρονια εχει εμβαθυνει πολυ περισσοτερο απο εναν που απλα πηγε σε ενα πανεπιστημιο...γιατι απλα ξερω τι δουλεια κανουν τα ελληνικα πανεπιστημια...κ συγνωμη η διαφορα ενος πιο "ολοκληρωμενου" μουσικου ειναι επειδη εγραψε μεσο ορο 14-15 στην φυσικη,μαθηματικα κ μπλα μπλα στισ πανελληνιες απο ενα παιδι που δε τα γουσταρε κ σκιζει στο πιανο εκει που τον ενδιαφερει??κ αν ειναι καποιος ενδιαφεροταν για μια αλλη σχολη αλλα εχει σπουδες χρονια σε ωδεια..τι θα κανε αυτος ο ανθρωπος?θα εμπαινε σε 2 σχολες?το προβλημα ειναι στις εξετασεις αλλα εσεις κοιτατε το φεγγαρι..αν οι εξετασεις ξερουν τι ζητουν κ ρωτανε αυτο που πρεπει δε πα να ρθει να δωσει οποιος θελει???σημασια εχει αν ο αλλος κατεχει τις γνωσεις κ οχι απο που τις εμαθε..αυτο που θελω να πω..πχ στο κλαδο μου...δεν μπορει να απαντησει ο οποισδηποτε..αρα τι σε πειραζει να ρθει οποιος θελει να δωσει..κ αν οι απαντησεις ειναι σωστες..παει να πει οτι ο ανθρωπος το κατεχει το αθλημα...

    ΑΠΛΑ...ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ) ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ(ΣΩΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ) ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ...την αδεια οποιος το τελειωνει να σκεφτεται το δημοσιο..κ το κλεισιμο της πορτας σε αυτους που δεν σεβαστηκαν το θεσμο του δημοσιου κ τα σταξαν σε ωδεια...


    noizreduction
    20.10.2008, 11:11

    Απλως να επισημανω πως ο Θανασης δεν ειναι ο μεσος μουσικολογος που με το πτυχιο του και χωρις κανενα αλλο εφοδιο αναζητησε μια θεση στο δημοσιο, μεσω ενος διαγωνισμου. Οποτε δεν υπαρχει και λογος να δεχεται τις επιθεσεις μας, αφου για αλλο σκοπο ανοιξε το θεμα.

    Σιγουρα υπαρχει ενα μεγαλο προβλημα σε αυτο που ονομαζουμε ανωτατη εκπαιδευση, ομως μην υποβιβαζουμε και τις σπουδες ανθρωπων που περασαν 5 χρονια σε ενα ανωτατο εκπαιδευτικο ιδρυμα!

    Επιμενω πως οι μουσικολογοι ειναι ειδικευμενοι στην επιστημη της μουσικης. Δεν εμβαθυνουν σε τομεις της θεωρητικης της πλευρας, ομως κανουν ενα συνολο μαθηματων που ειναι αρκετα σημαντικο για τη διατηρηση της επιστημης της μουσικολογιας.

    Και μη ξεχναμε πως πολλα συγγραμματα που διαβαζουμε στα ωδεια, ειναι δουλεια πολλων ιστορικων της μουσικης. Οποτε ειναι συνδεδεμενοι οι κλαδοι μεταξυ τους. Απλως, υπαρχει μια παρανοηση και απο τους μεν, αλλα και απο τους δε, μεχρι που φτανουν τα ορια μας στις γνωσεις μας και που ειδικευεται ο καθενας.


    Thanassis_Priskos
    20.10.2008, 11:16

    Να τονίσω κάτι: ο ισχυρισμός μου περί του συντριπτικού ποσοστού των μουσικολόγων που είναι ΚΑΙ ωδειακοί προέρχεται από τον ευρύ δειγματοχώρο του κύκλου μου ο οποίος μετρά ήδη 14 χρόνια παρουσίας στο χώρο και ενεργή συμμετοχή σε πολλές δραστηριότητες του κλάδου. Από τον ευρύ αυτό κύκλο (που ξεφεύγει κατά πολύ των στενών ορίων ενός συλλόγου αποφοίτων) εξαγάγω και το συμπέρασμα πως σχεδόν ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι μουσικολογίας είναι και ωδειακοί πτυχιούχοι. Θα δεχθώ ως έγκυρη μια αντίθετη άποψη που προέρχεται από κάποιον που έχει τουλάχιστον τον ίδιο δειγματοχώρο και όχι από ασχέτους με τον κλάδο...

    Φίλε Θανάση (που μόνο τον θόρυβο δεν μειώνεις τελικά) θα ήθελα να μου πεις για ποιο λόγο ΕΣΥ έχεις αναγάγει μεμονωμένες περιπτώσεις σε κανόνα πχ: εκτός από την ατυχέστατη ατάκα του Σπυρίδη και τον μουσικολόγο που απολύθηκε απο ιδιωτικό του Πειραιά και επίσης άλλες μια-δυο περιπτώσεις ανεπάρκειας αποφοίτων μουσικολογίας ως προς την εκπλήρωση των διδακτικών τους καθηκόντων ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΕΥΡΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΩΝ; Γιατί με την ίδια λογική μπορώ να σου αντιπαραθέσω εκατοντάδες παραδείγματα που να αποδεικνύνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ  από αυτό που εσύ ισχυρίζεσαι....μήπως τελικά κρίνεις με δύο μέτρα και δύο σταθμά;;; Από την μία θες επίσημες μετρήσεις ποσοστών από τους συλλόγους μουσικολόγων και από την άλλη μου παραθέτεις μεμονωμένα παραδείγματα του κύκλου σου ως θέσφατα και κανόνες πάνω στους οποίους και έχεις οικοδομήσει την απαξιωτική άποψη που έχεις για τους αποφοίτους ΑΕΙ μουσικής συνολικά (και αν αυτό το "συνολικά" σου δεν είναι σωβινισμός τότε τι είναι).

     


    noizreduction
    20.10.2008, 11:23

    Επαναλαμβανω την ερωτηση που σου εκανα ομως Θαναση, γιατι δινεις παλι απαντησεις σε ο,τι σε συμφερει.

     

    Παράθεση:

    Θα ηθελα να μαθω, εαν θεωρεις πως καποιος μουσικολογος ειναι ικανος να κανει και πιο εξειδικευμενα πραγματα, οπως να διευθυνει μια ορχηστρα. Κι εαν ναι, για πες ακριβως πως γινεται η εξεταση του μαθηματος της διευθυνσης ορχηστρας και τι πρακτικη εμπειρια εχει ενας φοιτητης μουσικολογιας επι του θεματος;

    Γιατι, επαναλαμβανω, μαλλον ειναι χαζοι στη Ρωσια που κανουν 2+ χρονια ειδικευση στο τομεα της διευθυνσης ορχηστρας.

     

    Δεν κρινω με διαφορετικα μετρα και σταθμα. Αντιθετως, ισως να ειμαι ο μονος σε αυτη τη συζητηση που βλεπει το θεμα λιγο πιο σφαιρικα. Και ισως εαν παρατηρησες, ο μονος που δεν καταργει την ιδιοτητα του μουσικολογου, αλλα δεχεται τη διαφορετικοτητα των γνωσεων του. Εαν αυτο το βρισκεις σωβινιστικο, τοτε μην περιμενεις απο εμενα να μπλεξω ενα μοναδικο εγκωμιο για τους μουσικολογους..Οχι παραπανω απο αυτο που ηδη εχω κανει.

    Οπως κι εσυ δεν εχεις συγκεκριμενα στοιχεια για το ποσοι φοιτητες της μουσικολογιας κανουν παραλληλα και ωδειακες σπουδες, ετσι κι εγω δεν μπορω να καλυψω το τεραστιο ευρος των μουσικων καθηγητων που καλυπτουν τις αντιστοιχες θεσεις στα δημοσια σχολεια.

    Εξαλλου ειναι γνωστο πως στο μονοωρο μαθημα της μουσικης, κανεις δεν ενδιαφερεται και τοσο, ενω παρα πολλοι καθηγητες μουσικης, συμπεριφερονται σαν καθηγητες σε ΤΕΕ και δεν κανουν σωστα το μαθημα! Και παλι ειναι θεμα ανθρωπου, βιβλιων και εκπαιδευτικης πολιτικης!

    Ομως ειναι εξισου γνωστο πως στα ολοημερα σχολεια, οι ωδειακοι μουσικοι παρουσιαζουν μια καλη εικονα, γιατι πολυ απλα...βιωνουν λιγο πιο αισθητικα τη μουσικη απ΄ο,τι οι μουσικολογοι!

    Αυτο που λειπει απο το τμημα μουσικολογιας, ειναι η σωστη εξειδικευση των φοιτητων. Το να μαθεις λιγο απ'ολα, δεν σε κανει καλυτερο. Το να αφοσιωθεις με δικη σου επιλογη ομως σε κατι ειδικευμενο/επιλεγμενο, τοτε σε κανει καλυτερο επιστημονα και πιο αποδοτικο στον τομεα σου!

    Και παλι, θα επιμεινω πως η εργασιακη αποκατασταση των μουσικολογων εξαρταται απο ενα ( οχι τοσο αδιαβλητο ) διαγωνισμο, ενω των περισσοτερων ωδειακων μουσικων, με μια συμβαση εργασιας σε ιδιωτικο και δημοσιο τομεα. Και ξερεις πολυ καλα πως οι ωδειακοι μπορουν να δουλεψουν πιο ευκολα, γιατι λογω απουσιας ανωτατου πανεπιστημιακου πτυχιου, οι εργοδοτες τους προτιμουν. Κι αυτο δεν ειναι ψεμα ( σε καμια θεση εργασιας )

     


    -----------------
    F.M.P. DreamCatcher

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 20-10-2008 11:25 ]


    musicology-student
    20.10.2008, 16:25

    από "noizreduction"
    1) Σαφως το τελευταιο καιρο η παραλληλη σπουδη ειναι διαδεδομενη αναμεσα στους φοιτητες του τμηματος μουσικολογιας!
    Ομως αυτο δεν επρεπε να το παρεχει το ιδιο το πανεπιστημιο;

    Χαχαχαχαχαχαχχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!{#emotions_dlg.happycrazy}

    Πολύ γέλασα με αυτό.

    Πρόκειται για πανεπιστημιακό τμήμα Μουσικολογίας, όχι Μουσική Ακαδημία !!

    Για αυτό και είναι δεδομένο πως ένα έλληνας φοιτητής μουσικολογίας είναι και μαθητής ωδείου. Θεωρείται δεδομένο αυτό. Κι αν θέλεις στατιστική έρευνα να σου την κάνουμε να δεις και με τον στατιστικό τρόπο!!!!!!!!

    Μια συζήτηση για το ποιοί είναι καλύτεροι από τους άλλους...
    Καλύτερος σε τι???
    Καλύτερος για να διδάξει θεωρητικά μαθήματα σε ωδείο; Σε μουσικό σχολείο;
    Καλύτερος να διδάξει σε γενικό σχολείο το μάθημα της μουσικής στα ελληνόπουλα;
    Καλύτερος σε διεύθυνση ορχήστρας;

    Το μουσικολογικό τμήμα της Αθήνας έχει τα χίλια μύρια προβλήματα, και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (π.χ. φοιτητές, καθηγητές) είναι οι πρώτοι που το λένε.

    Παρόλα αυτά, αυτά που σου λέει ο Θανάσης Πρίσκος, λάβε τα υπόψη noise reduction, διότι εγώ βλέπω πως μιλάς μιλάς μιλάς και έχεις κλειστά τα αυτιά σου σε οποιαδήποτε φωνή ανήκει σε άλλο άνθρωπο και δεν είναι η δική σου.

    Μέσα σε αυτό το μπάχαλο, και στις γκρίνιες κάποιων σαν τον noisereduction, ο καθένας επιλέγει τον τομέα του και αποσκοπεί να πάρει την κατάλληλη εκπαίδευση.
    Τώρα, αν γνωρίζει καλύτερα διεύθυνση ορχήστρας κάποιος που έχει μάθει διεύθυνση ορχήστρας στο πανεπιστήμιο από κάποιον που έχει κάνει διεύθυνση ορχήστρας στο ωδείο?
    Μα, θα ήταν τρελός κανείς αν περίμενε να μάθει διεύθυνση ορχήστρας μόνο από το Πανεπιστήμιο. Το μάθημα "διεύθυνση ορχήστρας" είναι μόνο 1 από τα 50 μαθήματα που πρέπει να περάσει. Και τέτοιος τρελός, noisereduction, δεν υπάρχει κανένας, σου το εγγυώμαι εγώ, μην ανυσηχείς περί αυτού.

    Αν κάνουμε την γενική ερώτηση "Τί είναι ένας φοιτητής/απόφοιτος μουσικολογίας?"
    τότε παίρνουμε την εξής απάντηση:΅
    Είναι ένας φοιτητής που μέχρι και την ββάθμια εκπαίδευση (μέχρι και το Λύκειο) φοιτούσε και σε ένα ωδείο. Όταν τέλειωσε το Λύκειο έδωσε κάποιες εξετάσεις για να μπει στο πανεπιστημιακό μουσικολογικό τμήμα. Παράλληλα, φυσικά, συνέχισε το ωδείο του (προφανώς). Εκεί, στο πανεπιστημιακό τμήμα της Αθήνας πήρε μια πάρα πάρα πάρα πολύ ευρεία μόρφωση (χαοτική) σε τομείς της Μουσικολογίας όπως: εθνομουσικολογία, εθνομουσικολογία, συστηματική μουσικολογία, αρχαιομουσικολογία, μουσική τεχνολογία, κ.α. Ένας φοιτητής μουσικολογίας έρχεται σε επαφή με πολλές και διάφορες άλλες επιστήμες, θέλοντας και μη (μιας και έτσι είναι το πρόγραμμα σπουδών) όπως (ενδεικτικά παραδείγματα) π.χ. Φυσική, Μαθηματικά, Ιστορία, Κοινωνιολογία, Ανθρωπολογία, Παλαιοντολογία, Αρχαιολογία, Ψυχολογία, Παιδαγωγική, και διάφορα άλλα.
    Για αυτό και τον προτιμώ να διδάξει το μάθημα της μουσικής στο ελληνόπουλο. Ο ωδειακός γνωρίζει μόνο εκτέλεση και θεωρία της Δυτικής Μουσικής, ενώ ο απόφοιτος μουσικολόγος είναι ωδειακός (θα σου κάνουμε στατιστική έρευνα, μην ανυσηχείς noisereduction) και είναι και πανεπιστημιακός, γνωρίζει όσα ξέρει ο ωδειακός και γνωρίζει και κάποια άλλα πράγματα ακόμα. 

    Υπάρχει και ο άλλος τρόπος προσέγγισης του ζητήματος. Ως τώρα μίλησα για το "τι είναι ένας φοιτητής μουσικολογίας" γενικά. Αντιμετωπίσαμε τους φοιτητές μουσικολογίας ως μια αδιαφοροποίητη και αδιαβάθμητη οντότητα. Μα, όσοι είμαστε σε αυτό τον χώρο, ξέρουμε οτι μόνοι ίδιοι δεν είναι οι φοιτητές μουσικολογίας ως προς τα ενδιαφέροντα, επαγγελματικές επιδιώξεις, είδος γνώσεων, τομέα γνώσεων, επίπεδο γνώσεων. Αντίθετα, υπάρχει τρομερά τεράστια ποικιλία.
    Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τους ωδειακούς.
    Έτσι, λοιπόν, αν έπρεπε να διαλέξω μεταξύ ενός ωδειακού με πάθος για το όργανό του και τη μουσική του, και ενός μουσικολόγου που ναι μεν είναι και ωδειακός αλλά δεν ήταν αφοσιωμένος ούτε στις ωδειακές σπουδές του ούτε στις πανεπιστημιακές σπουδές του και δεν πατούσε πόδι στη σχολή, τότε φυσικά και προτιμώ τον συγκεκριμένο ωδειακό να διδάξει το παιδί μου στο σχολείο το μάθημα μουσικής, παρά τον συγκεκριμένο απόφοιτο μουσικολογίας.

    Στην μια περίπτωση κοίταξα γενικά τις διάφορες κατηγορίες ανθρώπων, και στην δεύτερη περίπτωση αναγνώρισα οτι μπορώ να κοιτάξω και πιο ειδικά, πιο συγκεκριμένα, πιο συγκεκριμένα άτομα.

    -Ένα άλλο ενδιαφέρον ερώτημα (που δεν θα το κοιτάξω τώρα) είναι: τι εξετάζει ο ΑΣΕΠ?? Ποιά είναι η ύλη που σε εξετάζει;.....

    Το θέμα είναι, πώς θα μπορούσε να είναι το σύστημα ώστε να λάβει υπόψη όλα αυτά που ειπώθηκαν από όλους εδώ πέρα;

    Αυτό που θέλω να πω είναι το εξής. Παράκληση να μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι και αρχίζουμε και κρίνουμε, και αποφαινόμαστε για το "ποιοί είναι καλύτεροι, ποιοί είναι χειρότεροι".
    Μπορεί κανείς να κάνει συσχέτιση των αναγκών και επιδιώξεων και του κατάλληλου περιεχομένου που πρέπει να περιλαμβάνει η κάθε κατηγορία?
    Αφού υπάρχουν άπειρες κατηγορίες μεταξύ εμάς όλων (ωδειακοί α κατηγορία, ωδειακοί β, εκτελεστές σολίστες, μέλη ορχήστρας, θεωρητικοί, συνθέτες, ιστορικοί μουσικολόγοι, συστηματικοί μουσικολόγοι, δάσκαλοι σε γενικά σχολεία, δάσκαλοι σε μουσικά σχολεία ως καθηγητές οργάνων, καθηγητές σε μουσικά σχολεία ως δάσκαλοι ιστορίας μουσικής, σε μουσικά σχολεία για μάθημα μορφολογίας).
    (Ποιός είναι καλύτερος να διδάξει Ιστορία Μουσικής σε Μουσικό Σχολείο? Ο Απόφοιτος Τ.Μ.Σ. και Ωδείου, ο απόφοιτος Ωδείου, ο απόφοιτος Τ.Μ.Σ.? ....Άντε βγάλε άκρη.. Δύσκολο να απαντήσεις ποιός θα είναι καλύτερος. Μπορείς μόνο να υποθέσεις. Είναι ίδιο ο ωδειακός με ωδειακές σπουδές της πλάκας και το ίδιο ο ωδειακός ενός από τα πιο αναγνωρισμένα ωδεία της χώρας; Δεν είναι το ίδιο, δεν είναι καθόοοολου το ίδιο. Είναι το ίδιο ο Χ απόφοιτος μουσικολογίας με τον Ψ απόφοιτο μουσικολογίας; Δεν είναι καθόοοοολου το ίδιο).
    Ποιός μπορεί να ξεχωρίσει αυτές τις τόσες πολλές κατηγορίες, και να προτείνει κάτι καλύτερο από το σημερινό μπάχαλο?
    Αυτό προτίνω εγώ.: Συσχέτιση συγκεκριμένου επαγγέλματος - γνώσεων και δεξιοτήτων που πρέπει να περιλαμβάνει - αντίστοιχη εκπαίδευση.
    Αυτό φαντάζει ιδανικό.
    Προς το παρόν, η αντιπαράθεση των διαφόρων "noizreduction" και "Θανάσεων" καλά κρατεί(εγώ συμφωνώ με τον Θανάση). 


    mariam
    20.10.2008, 16:27

    Θα απευθυνθω στο μελος Meloder λεγοντας πως με ολο το σεβασμο προς το προσωπο σου που δεν σε γνωριζω αλλα θα πω πως στο Μουσικο  Πανεπιστημιο του Ιονιου, δεν διδασκονται θεωρητικα οι φοιτητες περι μουσικης αλλα πρακτικα... αυτο σημαινει πως κανουν και απο τα δυο και πρακτικα μουσικη και θεωρητικα...σε αντιθεση με των Αθηνων για παραδειγμα που εκει επικεντρωνονται πιο πολυ σε θεωρητικο επιπεδο.

    Στο ΤΜΣ Κερκυρας, οι φοιτηττες δεν εχουνα ναγκη να πανε σε Ωδεια για να μαθουν να παιζουν μουσικη, ακι αυτο δεν το λεω γαι να υποβιβασω την αξια των ωδειων αλλα για να μην υπαρχουν λανθασμενες αποψεις σχετικα με το οτι στα ΑΕΙ μουσικης δεν βγαινουν μουσικοι αλλα μουσικολογοι...

    Αυτα.

    {#emotions_dlg.clap}


    mariam
    20.10.2008, 16:45

    Επειδη διαβαζω εδω περι το ποιος ειναι καλυτερος επιστημων μουσικης ο Πανεπιστημιακος η ο Ωδειακος, εχω να πω πως οποιος και να ειναι καλυτερος αυτο το δειχνει στη πραξη, το ξερει ο διος για τον εαυτο του..εδω εμεις δεν προκειται ακομα και να καταληξουμε με ντοκουμεντα που λεει ο λογος ποιος ειναι ο καλυτερος μουσικος, αυτο δεν εχει νοημα...το θεμα ειναι να υπαρχει δουλεια για ολους..αλλα ετσι οπως τα εχουν κανει τα πραγματα ο ενας υποβιναζει τον αλλον και επικρατει ενα κλιμα εχθρικο...συμφνων με τον  musicology student οχι σε ολα στα περισσοτερα αλλ αυτη η εχθρα μεταξυ των μουσικων πρεπει να σταματησει ακποια στιγμη και αν μην γινονται σχολια του τυπου εγω ο Ωδειακος ειμαι καλυτερος απο εσενα και το αντιθετο...

    ΤΕΛΟΣ{#emotions_dlg.sleep1}


    pumba
    20.10.2008, 18:12

    Καλησπέρα κ από μένα.

    Παρακολουθώντας την συζήτηση διαπιστώνω ότι κάποιοι ψάχνουν αφορμές να βγάλουν τα σωψυχά τους όχι για το σύστημα,που αυτό βρωμάει, αλλά για τις σπουδές κ ικανότητες των άλλων!!!

     

    Εν τω μεταξύ το θέμα το βλέπετε μονόπλευρα καθώς τμήμα μουσικολογίας δεν έχει μόνο η Αθήνα (της οποίας είμαι κ απόφοιτη!!), έχει κ η Θεσσ/νικη κ η Κέρκυρα...

    Στη Θεσσ/νικη μάλιστα λειτουργεί κ το Μουσικής Επιστήμης κ Τέχνης που λειτουργεί σαν μουσική ακαδημία καθώς εκεί εξειδικεύονται σε όποια όργανα θέλουν μαθαίνοντας παράλληλα κ ιστορία μουσικής κ μορφολογία κ παιδαγωγικά!!

    Αλήθεια τώρα που είπα παιδαγωγικά, που είναι η παιδαγωγική σας κατάρτιση?

    Γιατί εκτός από τις γνώσεις σημασία έχει η μετάδοση αυτών!!Έστω κ θεωρητικά (γιατί η διδασκαλία είναι καθαρά προσωπικό θέμα ανεξαρτήτως σπουδών!!!!!)σ'οές τις μουσικολογίες κάνουμε μαθήματα παιδαγωγικής τα οποία δώσαμε κ στο ΑΣΕΠ

    Στο ΑΣΕΠ του 2001 που τόσο κοκορεύεσαι αγαπητέ noisereduction ότι κατατροπώθηκαν οι παν/κοι όσοι ωδειακοί πέρασαν τότε ήταν κ παράλληλα φοιτητές μουσικολογίας.

    θες κ νούμερα ιδού τα νούμερα!!

    Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η επιτυχία των πανεπιστημιακών αποφοίτων καταμετρήθηκε στο ποσοστό του 71% (189/266), ενώ οι υπόλοιποι υποψήφιοι είχαν ένα ποσοστό επιτυχίας μόλις 16,7% (το χαμηλότερο ποσοστό επιτυχίας μεταξύ των εξετάσεων του ΑΣΕΠ για καθηγητές, όπως επισημαίνεται και σε δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος της 18.9.2001!)

    Υπογραμμίζεται πως μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται μεγάλος αριθμός φοιτητών των τριών πανεπιστημιακών τμημάτων που έδωσαν εξετάσεις και πέτυχαν στο διαγωνισμό πριν από τη λήψη του πτυχίου τους· για το λόγο αυτό δεν συνυπολογίζονται στο ποσοστό των πανεπιστημιακών αποφοίτων

     


    noizreduction
    20.10.2008, 21:38

    Καταρχας, επειδη βλεπω πως δεχομαι προσωπικη επιθεση για τις αποψεις, χωρις ομως κανεις απο τους επιτεθεμενους να κανει τον κοπο να διαβασει τι ακριβως ειπα και τι ακριβως πιστευω, πρεπει να επαναλαβω καποια πραγματα.

    Ουδεποτε ειπα πως οι ωδειακοι ειναι καλυτεροι απο τους  μουσικολογους και το αντιστροφο. Μπορειτε να κυνηγατε μαγισσες, ομως εγω δεν ειμαι μια απο αυτες.

     

    Σε αυτη τη συζητηση, ειμαι ο πρωτος που αποδεχεται κι αναγνωριζει τον επιστημονα μουσικολογο! Κατι πιο ξεκαθαρο σαν αποψη δεν εχει τεθει και δεν νομιζω να τεθει.

     

    Εαν οντως ημουν ο σωβινιστης που ολοι με κατηγορειτε, θα ειχα απορριψει τελειως την επιστημη της μουσικολογιας και θα εριχνα στο πυρ της κολασεως, οσους τελειωσαν το αντιστοιχο τμημα!

    Εαν καποιος απο εσας βρει ενα τετοιο κομματι μεσα στα λεγομενα μου, τοτε θα χαρω να το δω σε quote, ωστε να αναγνωρισω το λαθος μου!

     

    Για να τελειωνει το θεμα, επειδη ειδα πως κατα παραξενο τροπο εμφανιστηκαν νεα μελη απο το πουθενα μονο και μονο για να απαντησουν στο θεμα ( θα ερθει εδω ολος ο Συλλογος ή μονο αυτοι εχουν internet? ), σεβομαι απολυτα την επιστημη της Μουσικολογιας!

    Δεν θεωρω ομως πως το συνολο των φοιτητων μουσικολογιας επιλεξει να κανει συγχρονως και μουσικες σπουδες σε ωδειο! Εφοσον δεν υπαρχει καποιο στατιστικο στοιχειο, δεν μπορουμε να παιζουμε με επιχειρηματα του αερα οι μεν και δε!

    Απο την αλλη πιστευω πως το τμημα μουσικολογιας θελει καλυτερες βασεις, καλυτερο συστημα εκπαιδευσης, πιο εξειδικευμενο πλαισιο σπουδων και μαθηματων. Αυτο το "αρπα κολλα", το οποιο δεν ειναι δικη μου γκρινια αλλα παραπονο ( κι ενας απο τους λογους που αντι για μουσικολογια επελεξα Φυσικο ), δεν βοηθαει κανεναν επιστημονα, ιδιαιτερα οταν ειδικευεται πανω στα θεματα της τεχνης!

     

    Musicology student, το μελος σας υποστηριξε πως ειναι ικανοποιημενος απο τις σπουδες του στο τμημα της Μουσικολογιας! Αντιθετως, εσυ διαπιστωνεις πως σιγουρα υπαρχουν προβληματα και κενα!

    Μηπως θα επρεπε, σαν συλλογος, να καθορισετε μια κοινη σταση και να μην φασκετε μεταξυ σας;

     

    Το παραδειγμα με τη διευθυνση ορχηστρας το εφερα, γιατι ο Θανασης θεωρει τον εαυτο του ολοκληρωμενο απο τις σπουδες του στο τμημα της Μουσικολογιας. Το δικο μου point ειναι πως δεν βγαινεις ολοκληρωμενος, αλλα "πασαλειμμενος" με γνωσεις.

     

    Το προβλημα δεν ειναι των φοιτητων και των αποφοιτων! Ειναι του πλαισιου που γινεται η οργανωση του τμηματος! Και δεν εχει βρεθει ενας, μα ενας με κοτσια για να αλλαξει αυτο το τοπιο!

    Ο,τι γινεται στη Μουσικολογια ειναι μια μικρογραφια του τι γινεται σε ολο το συνολο της Παιδειας μας!

     

    Αμαν πια! Μαθετε να μην επιτιθεστε στο συνομιλητη σας επειδη κανει το λαθος να εχει αντιθετη αποψη απο εσας! Κι να ξερετε, πως εαν κατηγορειτε τους ωδειακους για σωβινισμο , η συμμετοχη σας κι ο τροπος σας σε αυτη τη συζητηση ειναι πιο σωβινιστικος ακομα!

    Εξαλλου, δεν παμε να σας φαμε καμια δουλεια! Το κανετε μεταξυ σας παρα πολυ καλα, με στημενους διαγωνισμους. Ο εχθρος σας δεν ειμαστε εμεις, αλλα το ιδιο το συστημα που σας εκπαιδευσε!

     

    Φιλε pumba, η συμμετοχη των ωδειακων ηταν σχεδον 10πλασια απο τους μουσικολογους. Κι ομως, επειδη δεν τα πατε καλα στη στατιστικη, ουτε στο στατιστικο δειγματισμο, πρεπει να καταλαβετε πως εαν οι θεσεις ειναι 50/50, τοτε η ομαδα με τη μεγαλυτερη συμμετοχη εχει και τη μεγαλυτερη αριθμητικη αποτυχια! Ειναι τοσο απλα μαθηματικα, που ακομα κι ενα παιδι της Γ Λυκειου θα μπορουσε να το καταλαβει!!

     

    Επειδη φοβαμαι πως αξαφνα θα πεταχτουν κι αλλοι "καλοθελητες" μουσικολογοι,  θα ηθελα πριν κριθω σαν μελος και σαν ανθρωπος, να διαβασετε προσεκτικα τις αποψεις μου! Απο ολους οσους μιλησαν εναντιον των μουσικολογων, ημουν ο μονος που κρατησε μια ενδιαμεση σταση! Δεν γινεται να σας χαρισω ομως και το Νομπελ Επιστημης, γιατι οωπς και να το κανουμε, εαν δεν υπηρχε και η ωδειακη εκπαιδευση.."σκατα θα μαθαινατε στο πανεπιστημιο" ( Σπυριδης ).


    incomplete_angel
    21.10.2008, 01:12

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 20-10-2008 στις 21:38 έγραψε...

    Απο την αλλη πιστευω πως το τμημα μουσικολογιας θελει καλυτερες βασεις, καλυτερο συστημα εκπαιδευσης, πιο εξειδικευμενο πλαισιο σπουδων και μαθηματων. Αυτο το "αρπα κολλα", το οποιο δεν ειναι δικη μου γκρινια αλλα παραπονο ( κι ενας απο τους λογους που αντι για μουσικολογια επελεξα Φυσικο ), δεν βοηθαει κανεναν επιστημονα, ιδιαιτερα οταν ειδικευεται πανω στα θεματα της τεχνης!


    Κι εγώ είμαι φοιτήτρια στο ΤΜΣ αλλά δυστυχώς αυτό που λέει ο noiz είναι πολύ μεγάλη αλήθεια. Και το δηλώνω από τότε που μπήκα στη σχολή και ο ενθουσιασμός μου εξαφανίστηκε και η απογοήτευση πήρε τη θέση του μπροστά στο χάος (για να μην πω μπάχαλο) που αντίκρυσα. 


    noizreduction
    21.10.2008, 01:44

    Incomplete angel, πολυ φοβαμαι πως δεν ειναι η μονη σχολη που παρουσιαζει προβληματα. Ουτε θελω να δινω μαυρες εικονες στους συνομιλητες μου. Αλλα μερικα πραγματα ειναι τοσο οφθαλμοφανη, που μου προκαλεσε απορια πως υπαρχουν ατομα που πιστευουν πως η σχολη της Μουσικολογιας ειναι τελεια προς φοιτηση.

     

    Και τελοσπαντων, πρεπει να αισθανομαι ασχημα που περιγραφω μια πραγματικη κατασταση.

    Δεν θεωρω πως ενας μουσικολογος πρεπει να πηγαινει σε ωδειο παραλληλα, ωστε να καλυπτει τα κενα που λογικα θα επρεπε να μην ειχε!

    Θα επρεπε το πανεπιστημιο να του προσφερει την απολυτη εκπαιδευση!

    Αντ'αυτου, συμπιεζουν τοσα πραγματα μαζι..Χωρις καποια κατευθυνση..Ο,τι κατσει κι ο,τι λαχει!

     

    Επαναλμβανω! Δεν φταινε οι μουσικολογοι, αλλα το συστημα!

    Ας γινει κατανοητο πως δεν ειμαι εναντιον κανενος..ποσο μαλλον αυτων που βρεθηκαν αναμεσα σε κρατος και οργανωση του τμηματος...


    Faust
    21.10.2008, 09:54

    Εγώ αυτό που θέλω να πω είναι ότι,

    Μάλλον η παράταση δόθηκε γι αυτούς που ΔΕΝ πήγαν καλά σε αυτήν την ενότητα, γιατί έτσι ήταν σίγουρο ότι θα ακυρωνόταν ο διαγωνισμός.

    Εάν όχι τότε εξηγήστε μου, πως είναι δυνατόν οι εξεταστές να γνωρίζουν ότι η παραμικρή αλλαγή της εξεταστικής διαδικασίας ακυρώνει αυτό το μέρος του διαγωνισμού και παρόλα αυτά να προχωρήσουν σε αυτή την κίνηση?

    Ο σύντροφός μου - Μουσικολόγος - έδωσε σε αυτόν τον διαγωνισμό.

    Εγώ - Ωδειακή - περίμενα από έξω.

    Έγραψε πολύ καλά και ακόμα και οι διορθώσεις του έγιναν μέσα στο χρόνο που δόθηκε προ παράτασης ( είχε ξεχάσει στην αρχή να βάλει το φλάουτο ) πχ.

    Όταν βγήκε με ρώτησε και διαπίστωσα ότι τα θέματα του πρώτου μέρους ήταν αστεία και του δεύτερου για όσους είχαν δώσει σημασία στο μάθημα τους στο πανεπιστήμιο, βατά.

    Που ήταν το πρόβλημα?

    Υπήρχαν άτομα που έβγαιναν από μέσα και έλεγαν στους δικούς τους ότι δεν έγραψαν πόσες χορδές έχει η κιθάρα και ότι δεν αναγνώρισαν την 3η του Beethoven.  Εσείς τι πιστεύετε ότι αυτά τα άτομα θα μπορούσαν να γράψουν παιδαγωγικά?

    Γι αυτούς ακυρώθηκε ο διαγωνισμός.

    Δεν είναι κρίμα να δίνεται "ευκαιρία" σε ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να διδάξουν σωστά?