ελληνική μουσική
    706 online   ·  210.848 μέλη

    Το αίσχος του διαγωνισμού ΑΣΕΠ Μουσικών της 12ης Οκτωβρίου 2008

    noizreduction
    21.10.2008, 11:07

    Παράθεση:

    Το μέλος Faust στις 21-10-2008 στις 09:54 έγραψε...

     

    Υπήρχαν άτομα που έβγαιναν από μέσα και έλεγαν στους δικούς τους ότι δεν έγραψαν πόσες χορδές έχει η κιθάρα και ότι δεν αναγνώρισαν την 3η του Beethoven.  Εσείς τι πιστεύετε ότι αυτά τα άτομα θα μπορούσαν να γράψουν παιδαγωγικά?

    Γι αυτούς ακυρώθηκε ο διαγωνισμός.

    Δεν είναι κρίμα να δίνεται "ευκαιρία" σε ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να διδάξουν σωστά?



     

    Υπηρξαν ατομα που ειπαν πως σε τριφωνη φουγκα υπηρχαν 4 αντιθεματα...

     

    Να σου πω απο τωρα την απαντηση των καλοθελητων που συμμετεχουν στη συζητηση;

     

    "Ε, μην κοιτας..αυτοι ειναι η εξαιρεση"...

     

    {#emotions_dlg.rolleyes} Απλως, αφηστε με να επιμενω πως δεν ειναι η εξαιρεση, αλλα πολυ κοντα στον..κανονα!

     

    Τουλαχιστον, με τον ΑΣΕΠ ( εαν ειναι αδιαβλητος και αντικειμενικος ) περνανε οι καλοι μουσικολογοι, που εχουν να δωσουν πολλα εφοδια στα παιδια!


    Thanassis_Priskos
    21.10.2008, 11:26

    Αναφέρεις: "{#emotions_dlg.rolleyes} Απλως, αφηστε με να επιμενω πως δεν ειναι η εξαιρεση, αλλα πολυ κοντα στον..κανονα!"

     

    Για τη φράση σου αυτή και μόνο στην οποία παραβλέπεις την μεγάλη πλειοψηφία των υποψηφίων που ΔΕΝ υπέπεσε στα γελοία λάθη που αναφέρεις για μένα είσαι κακόπιστος και εμπαθής.

    Όπου βρίσκεις μεμονωμένες αφορμές να "χτυπήσεις" τον κλάδο των αποφοίτων ΑΕΙ μουσικής εξαγάγεις γενικούς κανόνες και θέσφατα κάνοντας αφαιρετικές εκτιμήσεις (αλήθεια...ήσουν στα εξεταστικά κέντρα για να πάρεις "μυρωδιά" πάνω-κάτω πώς έγραψαν οι μουσικολόγοι; Εγώ ήμουν από τις 07.00 έως τις 19.35....επίτρεψέ μου να έχω μια πιο αντικειμενική άποψη). Όταν αντίθετα κάτι "χτυπά" την πάγια άποψή σου πως οι μουσικολόγοι είναι αναπαρκείς τότε ζητάς στατιστικές, διπλώματα και παπλώματα για να μεταπειστεις....δύο μέτρα, δύο σταθμα, εμπάθεια και κακοπιστία...με τις υγείες σου!


    noizreduction
    21.10.2008, 12:50

    Θαναση, επιμενεις παντα πως χτυπαω τον κλαδο σας!

     

    Εαν τα λεγομενα μου ειναι τοσο επιθετικα, τοτε θα επρεπε να απορριπτω τους μουσικολογους

     

    Επαναλαμβανω πως το να αλλοιωνεις τα λογια μου, δεν ειναι και το καλυτερο μεσο για να αποδειξεις πως το τμημα Μουσικολογιας παρεχει την καλτυερη δυνατη εκπαιδευση στους φοιτητες της!

    Κι εαν αμφισβητεις εμενα, τοτε τι εχεις να πεις για τα μελη τα οποια ειναι φοιτητες του τμηματος και το θεωρουν μπαχαλο;

    Ή για τα μελη τα οποια βρεθηκαν στο χωρο της εξετασης κι ακουσαν τα λεγομενα ορισμενων μουσικολογων?

    Σε παρακαλω, εαν ειναι να κανουμε πολεμο εντυπωσεων, να ξερεις πως εισαι απο τωρα χαμενος, διοτι εδω και 3 σελιδες μου κανεις μια τρομερη επιθεση σε ο,τι κι αν πω, ομως επειδη δεν εκανες τον κοπο καν να διαβασεις λεπτομερως τι ειπα και τι λεω, παρεξηγεις τα παντα!

    Ξερεις τι μου κανει εντυπωση; Αναφερθηκαν τοοοοσα ζητηματα κι εσυ το μονο που εχεις κανει μεχρι στιγμης ειναι η επιθεση σου σε οσους εχουν αντιθετη αποψη με το ποσο σπουδαια ειναι η μουσικολογια! Συγνωμη, αλλα εαν πραγματικα ηθελες να καλυψεις τις αποριες και τους προβληματισμους μας, θα το ειχες κανει. Βεβαια, ειναι τοσο δυσκολο να καλυψεις τα προφανη, που δεν μπορεις να απαντησεις ευθεως για την κατασταση της σχολης, διοτι καποια posts πιο πανω, αναφερες με μεγαλη ευκολια ποσο τελεια ειναι..Αποφασισε..Ή εσυ κανεις λαθος, ή εμεις...Δεν γινεται να υπαρχουν 2 διαφορετικες αληθειες!

     

    Ομως, χαιρομαι παρα πολυ που δειχνεις αυτον τον κομπλεξισμο, γιατι ειναι ενας κομπλεξισμος που αποτελει τον κανονα των μουσικολογων!

    Σε αφηνω στην ησυχια σου, εφοσον θελεις να παιξεις αυτο το παιχνιδι! Ομως, δεν εχεις το δικαιωμα να κρινεις τα λεγομενα μου με ελαφροτητα απο τη στιγμη που ολοι βλεπουν ποσο αθλια ειναι η κατασταση!

    Καλη σου μερα..Μπορει να ζουμε στην ιδια χωρα, αλλα βλεπω πως μεσα στο μυαλο σου εχεις πλασει μια ουτοπια γυρω απο την επιστημη σου. Κακως, γιατι ετσι δεν θα συνεισφερεις τιποτα στην εξελιξη της!


    -----------------
    F.M.P. DreamCatcher

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 21-10-2008 13:00 ]


    Thanassis_Priskos
    21.10.2008, 13:58

    Λοιπόν...

     

    Εαν τα λεγομενα μου ειναι τοσο επιθετικα, τοτε θα επρεπε να απορριπτω τους μουσικολογους

     Μα αυτό κάνεις με κάθε ευκαιρία χρησιμοποιώντας εντελώς μεμονωμένες περιπτώσεις ώστε να εξαγάγεις ευρύτερα συμπεράσματα ανεπάρκειας, εντελώς αστήρικτα, έωλα και κακόπιστα.

    Επαναλαμβανω πως το να αλλοιωνεις τα λογια μου, δεν ειναι και το καλυτερο μεσο για να αποδειξεις πως το τμημα Μουσικολογιας παρεχει την καλτυερη δυνατη εκπαιδευση στους φοιτητες της!

    Ουδέποτε αλλοίωσα τα λόγια σου, γι' αυτό άλλωστε και παραθέτω κάθε φορά ατόφιες τις φράσεις σου τις οποίες και σχολιάζω.

    Κι εαν αμφισβητεις εμενα, τοτε τι εχεις να πεις για τα μελη τα οποια ειναι φοιτητες του τμηματος και το θεωρουν μπαχαλο;

    Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του, μπορώ ωστόσο να σου αναφέρω πως υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα φοιτητών που ΔΕΝ χαρακτηρίζουν ως μπάχαλο τις σχολες ΑΕΙ μουσικής. Εξαρτάται τι περίμενε να βρει κάποιος...αν περίμενε να βρει συνθήκες μουσικής ακαδημίας και αντίθετα βρήκε σχολή μουσικολογίας ε τότε ας πρόσεχε τι δήλωσε στο μηχανογραφικό του δελτίο όταν έδινε πανελλήνιες. Οπωσδήποτε υπάρχουν ελλείψεις και περιθώρια βελτίωσης, για το λόγο αυτό δώσαμε και δίνουμε αγώνες τόσο ως προπτυχιακοί φοιτητές όσο και ως απόφοιτοι. Πέραν τούτου ένας απόφοιτος ΑΕΙ μουσικής έχοντας πάρει μια σφαιρική άποψη γύρω απ' το μουσικό γίγνεσθαι όντας παράλληλα ΚΑΙ ΩΔΕΙΑΚΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη επαγγελματική πρόταση του χώρου αυτή τη στιγμή (και ας τελείωσε μια σχολή ΑΕΙ που αναντίρρητα έχει ελλείψεις).

    Ή για τα μελη τα οποια βρεθηκαν στο χωρο της εξετασης κι ακουσαν τα λεγομενα ορισμενων μουσικολογων?

    Εδώ παραδέχεσαι ανάγλυφα τον υποκειμενισμό των απόψεων αυτών που προέρχονται από ΚΑΠΟΙΟΥΣ που άκουσαν τα λεγόμενα ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ μουσικολόγων. Εσύ ωστόσο έσπευσες να εξαγάγεις κατηγορηματικά και τελεσίδικα συμπεράσματα. Ω τι αντικειμενικότητα!!!

    Σε παρακαλω, εαν ειναι να κανουμε πολεμο εντυπωσεων, να ξερεις πως εισαι απο τωρα χαμενος, διοτι εδω και 3 σελιδες μου κανεις μια τρομερη επιθεση σε ο,τι κι αν πω, ομως επειδη δεν εκανες τον κοπο καν να διαβασεις λεπτομερως τι ειπα και τι λεω, παρεξηγεις τα παντα!

    Ουδείς πόλεμος εντυπώσεων, ο καθένας λέει τα πράγματα όπως τα βλέπει και κρίνεται απ' αυτούς που συμμετέχουν στο forum. Απλά στρέφομαι συνεχώς εναντίον σου γιατί ΕΣΥ συνεχώς λειτουργείς ως παραμορφωτικός φακός με την οποιαδήποτε μικρή ή μεγαλύτερη αφορμή.

    Ξερεις τι μου κανει εντυπωση; Αναφερθηκαν τοοοοσα ζητηματα κι εσυ το μονο που εχεις κανει μεχρι στιγμης ειναι η επιθεση σου σε οσους εχουν αντιθετη αποψη με το ποσο σπουδαια ειναι η μουσικολογια! Συγνωμη, αλλα εαν πραγματικα ηθελες να καλυψεις τις αποριες και τους προβληματισμους μας, θα το ειχες κανει. Βεβαια, ειναι τοσο δυσκολο να καλυψεις τα προφανη, που δεν μπορεις να απαντησεις ευθεως για την κατασταση της σχολης, διοτι καποια posts πιο πανω, αναφερες με μεγαλη ευκολια ποσο τελεια ειναι..Αποφασισε..Ή εσυ κανεις λαθος, ή εμεις...Δεν γινεται να υπαρχουν 2 διαφορετικες αληθειες!

    Είναι προφανές πλέον πως αυτός που ΔΕΝ διαβάζει προσεκτικά τα posts είσαι εσύ! Εγώ ούτε μίλησα για τελειότητα των σχολών ΑΕΙ μουσικής ούτε ανέφερα γενικά κάποια απόλυτη άποψη. Η άποψή μου ξεκίνησε απ' το πολύ απλό σκεπτικό: οι απόφοιτοι ΑΕΙ μουσικής είναι ΚΑΙ ωδειακοί απόφοιτοι, άρα όλο και κάτι παραπάνω θα κομίζουν από έναν απλό απόφοιτο ωδείου. Εσύ αυτό δεν το δέχεσαι με τίποτα (όπως όλοι οι παρωπιδοφόροι) και αντ' αυτού έχεις αναγάγει σε κανόνες μεμονωμένα περιστατικά ανεπάρκειας μουσικολόγων στον επαγγελματικό τους στίβο. Η τελειότητα είναι απόλυτο μέγεθος...άρα μακριά από μένα και τα λεγόμενά μου! Πέραν τούτου βέβαια διαβάζοντας κάποιος τη συγκεκριμένη παράγραφό σου καταλαβαίνει τον απολυτοποιημένο και φανατισμένο τρόπο με τον οποίο και διαβάζεις οτιδήποτε αφορά στους μουσικολόγους. Τώρα τα κάποια καλά λογάκια τα οποία ανέφερες εδώ και κεί για τον κλάδο μου τα θεωρώ επουσιώδη και προβοκατόρικα. Όποιος διαβάσει προσεκτικά ό,τι έχεις γράψει σ' αυτό το topic του forum καταλαβαίνει και νιώθει την εμπάθεια και την υποκειμενικότητα των απόψεών σου.

    Ομως, χαιρομαι παρα πολυ που δειχνεις αυτον τον κομπλεξισμο, γιατι ειναι ενας κομπλεξισμος που αποτελει τον κανονα των μουσικολογων!

    Να νιώθω κόμπλεξ που σπούδασα μια υπέροχη ανθρωπιστική επιστήμη που μου άνοιξε το μυαλό και την ψυχή;;; Ε όχι, τον κομπλεξισμό τον αφήνω ολόκληρο σε άτομα που σκέφτονται όπως εσύ Θορυβομειωτή...

    Σε αφηνω στην ησυχια σου, εφοσον θελεις να παιξεις αυτο το παιχνιδι! Ομως, δεν εχεις το δικαιωμα να κρινεις τα λεγομενα μου με ελαφροτητα απο τη στιγμη που ολοι βλεπουν ποσο αθλια ειναι η κατασταση!

    Ουδέποτε αμφισβήτησα πως η κατάσταση είναι δύσκολη, εγώ απλά καταφέρομαι ενάντια στην αθλιότητα της λογικής που εκφράζεις εσύ. Τώρα το "όλοι βλέπουν" όπως το εκφράζεις αποτελεί μια δήλωση εξαιρετικά προβληματική και ελεγχόμενη για την εγκυρότητά της, το εύρος και τον χαρακτήρα της...

    Καλη σου μερα..Μπορει να ζουμε στην ιδια χωρα, αλλα βλεπω πως μεσα στο μυαλο σου εχεις πλασει μια ουτοπια γυρω απο την επιστημη σου. Κακως, γιατι ετσι δεν θα συνεισφερεις τιποτα στην εξελιξη της!

    Καλή σου μέρα και σε σένα. Δεν έχω πλάσει καμία απολύτως ουτοπία, απλά ανέφερα κάποια πράγματα όπως τα βίωσα και τα βιώνω εγώ και ένας ευρύτατος κύκλος συναδέλφων μου και αυτή είναι η διαφορά μας: εγώ σου κατέθεσα βιώματα ενώ εσύ έωλα τσιτάτα μεμονωμένων περιπτώσεων που ουδεμία σχέση έχουν με την συνολική πραγματικότητα. Όσο για την επιστήμη της μουσικολογίας καθεαυτή ας την αφήσουμε έξω απ' αυτή τη διαμάχη απόψεων, δεν έχει καμία ανάγκη ούτε εσένα ούτε εμένα, θα υπάρχει και θα εξελίσσεται όσο θα υπάρχει μουσική, όσο θα υπάρχουν άνθρωποι.


    StavmanR
    21.10.2008, 14:09

    Πέρα από την εφαπτόμενη ως και άσχετη με το θέμα θεωρητική προσέγγιση, που σχετίζεται με την αξιολόγηση καταλληλότητας-ικανότητας ενός εκ των δύο "κλάδων" (ωδειακών, πανεπιστημιακών), για να παράγειλειτουργούς της δημόσια εκπαίδευσης, ας προσεγγίσουμε το θέμα από μία άλλη βάση.

     

    Πάντοτε, κάθε σύστημα εφαρμόζει κάποια αξιολογικά κριτήρια, που εντάσσονται σε ένα οργανωμένο σύστημα αξιολόγησης. Έτσι, για να περάσω τις τάξεις του γυμνασίου και του λυκείου έδωσα προαγωγικές εξετάσεις, και για να μπω στο πανεπιστήμιο έδωσα πανελλαδικές ή κατατακτήριες εξετάσεις. Κάθε σύστημα έχει τους αδικημένους του, όπως και να έχει. Κι αδικημένοι δεν μπορεί σίγουρα  -εκ πρώτης τουλάχιστον όψεως- να είναι οι επιτυχόντες της διαδικασίας. Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς από εμάς τους ως τώρα επιτυχημένους, γιατί δεν μας απασχόλησε το διάτρητο και απάνθρωπο σύστημα των εξετάσεων από τη στιγμή που "επιτύχαμε" κι έπειτα; Φυσικά και όχι, καθώς και φυσικά και μόνο σε φιλολογικό επίπεδο. Διότι, αν αποδεχθώ ότι έδωσα πανελλαδικές με λάθος κριτήρια και σύστημα αξιολόγησης, αυτομάτως αναιρώ την εντός του συστήματος αποδεδειγμένη ικανότητά μου να συμμετέχω στο σύστημα της 3οβάθμιας εκπαίδευσης και πρέπει να επανεξεταστεί η ικανότητά μου αυτή. Έτσι, στα πλαίσια του εγκεντρισμού, ό,τι μας βολεύει και μας εντάσσει στην ελίτ των επιτυχημένων και του βολέματος της εκάστοτε εποχής αναφοράς, δεν μπορεί να αποτελούν αίολο και σχετικιστικό θέμα.

     

    Έπειτα από τη σύντομη αυτή περιγραφή των συστημάτων αξιολόγησης, επανέρχομαι στο κυρίως θέμα. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ γίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια, τα ίδια που ισχύουν πάνω κάτω σε όλες τις βαθμίδες εκπαιδεύσεως, ανάλογα με τις οδηγίες και δρομολογήσεις του εκάστοτε εκπαιδευτικού συστήματος. Σε όλους τους διαγωνισμούς, όπως και των πανελλαδικών, ο φορέας διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει ή συμπληρώνει στοιχεία στις ερωτήσεις, που αποφασίζεται από τους "σοφούς" του αναφορικού συστήματος αξιολόγησης. Ο χρόνος διαγωνισμού είναι συγκεκριμένος και αλλάζει ταυτόχρονα για όλους. Αν κάποιος θεωρεί ότι ο καφές είναι πιο σημαντικός από το να καθίσει όλη τη διάρκεια της εξετάσεως στο εξεταστικό κέντρο, και να παρακολουθήσει τη διαδικασία μέχρι τέλους, είναι προσωπικό του δικαίωμα.

     

    Σχετικά με τον χρόνο εξέτασης, ο εξεταζόμενος έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει από την αίθουσα σε κάθε περίπτωση και κατά βούληση. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο εξεταζόμενος είναι υποχρεωμένος να απομακρυνθεί από την αίθουσα, εφόσον έχει απαντήσει στο ερωτηματολόγιο. Το διατηρεί στην κατοχή του και περιμένει το πέρας της διαδικασίας. Η διαφορά είναι σημαντικότατη. Δεν μπορεί να σε κρατήσει κανείς στην αίθουσα με τη βία. Όμως δεν έχεις το δικαίωμα να επανέλθεις, εφόσον αποχωρήσεις, εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις (αποχωρητήριο, λόγοι υγείας πχ ζαλάδες κλπ. και μόνο με τη χρήση συνοδείας).

     

    Περνούμε στην κρίση του υπό συζήτηση συστήματος.

    Ως διαγωνισθείς στην αξιολόγηση του ΑΣΕΠ, γνωρίζεις εκ των προτέρων, ότι το σύστημα διατηρεί αυτό το δικαίωμα, της αλλαγής στοιχείων των ερωτήσεων ή ακόμη και διαγραφή συγκεκριμένων ερωτήσεων. Γνωρίζοντας, αυτήν την λειτουργία, οφείλει κανείς να παραμείνει εκεί μέχρι το πέρας της διαδικασίας, ώστε να παρακολουθήσει την πορεία της αξιολόγησης.

    Σχετικά με το θέμα της μεταβολής των στοιχείων αξιολόγησης, ισχύει όντως το "μή χείρον βέλτιστον". Σε περίπτωση που κάποια ερώτηση κριθεί ανεπαρκής, η άμεση απάντηση θα ήταν "να ακυρωθεί ο διαγωνισμός". Όμως, αυτό θα σήμαινε επιπλεόν έξοδα για τα εξεταστικά κέντρα (υλικά, εργατοώρες για τους εμπλεκόμενους κλπ.), όπως κι επιπλέον κόπο αλλά και προβλήματα για τους διαγωνιζόμενους (πχ κάποιος που εργάζεται δεν μπορεί να τρέχει κάθε τρεις και λίγο για εξετάσεις).

     

    Άλλωστε, τα προβλήματα των θεμάτων αποκαλύπτονται από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους στις περισσότερες περιπτώσεις, γεγονός που σημαίνει ότι θα επισημανθούν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

     

    Αν και δεν δηλώνω υπέρμαχος του παρόντος συστήματος αξιολόγησης και γενικά παιδείας-εργασίας, οφείλω να αναθεωρήσω το σύστημα από τη βάση του κι όχι κατά το συμφέρον. Έτσι, όταν έδινα πανελλαδικές και έγινε πχ. αργοπορημένη διόρθωση θέματος, όφειλα να αποχωρήσω ή και να καταδικάσω το σύστημα που με έβαλε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν το έπραξα, κι άφησα άλλους να διαμαρτύρονται, που πιθανότατα αυτή τη στιγμή μου πήραν τη θέση ως πχ. απλοί ωδειακοί, αφήνοντας εμένα τώρα στην απέξω.

     

    Η παραπάνω είναι μία καθαρά προσωπική άποψη, η οποία δεν στρέφεται κατά ενός ή κατά αφηρημένου συστήματος, αλλά κατά της νοοτροπίας μας είτε είμαστε στην πλευρά του "δικαιωμένου" είτε εκείνη του "αδικημένου".

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 21-10-2008 16:13 ]


    Thanassis_Priskos
    21.10.2008, 14:55

    Πολύ αξιόλογη και τεκμηριωμένη η ανάλυσή σου. Απλά θα ήθελα να αναφέρω πως υπάρχουμε και πολλοί που μολονότι έχουμε γράψει ικανοποιητικά ωστόσο καταγγείλαμε και καταγγέλουμε τον εν λόγω διαγωνισμό για τις δύο ταχύτητες εξεταζομένων που δημιούργησε και συνεπώς για την κατάφορη νοθεία του.

    Να υπογραμμίσω κάτι επίσης: η ανακοίνωση για την παράταση της διαδικασίας ήρθε μόλις 7 λεπτά πριν την παρέλευση του προβλεπόμενου χρόνου. Υπήρξαν πολλοί εξεταζόμενοι που αποχώρησαν 1-2 λεπτά πριν λάβει χώρα η ανακοίνωση αυτή. Εκτιμώ πως ούτε για καφέ πήγαν, ούτε και βιάστηκαν να αποχωρήσουν, απλά ήταν υποψήφιοι που έκαναν έναν 4ωρο προγραμματισμό ως προς τις απαντήσεις τους και που αν γνώριζαν έγκαιρα τα της παρατάσεως ενδεχομένως να είχαν δώσει άλλη δομή και άλλο περιεχόμενο στο γραπτό τους. Αυτό το "ενδεχομένως" που ανέφερα (και επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις σε έναν, υποτίθεται, σοβαρό διαγωνισμό) συνιστά και τη χροιά νοθείας που καταγγέλουμε όσοι αντιδρούμε.


    pumba
    21.10.2008, 15:41

    Αγαπητέ Stavmanr θα συμφωνήσω στα περί συστήματος που λες κ στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που αποτελεί το "καλύτερο" τρόπο αξιολόγησης (κ όχι η προυπηρεσία που δεν ξέρεις πότε κ πώς την απόκτησε κάποιος)

    Δεν θα συμφωνήσω όμως με την άποψη ότι θέλαμε κ βγήκαμε πριν την παράταση...

    Τα θέματα ήταν πάρα πολλά: 2 σχέδια μαθήματος, μια ενορχήστρωση-εναρμόνιση για 2φωνη σχολ.χορωδία κ φλάουτο, κλαρίνο σε ΣΙb, κιθάρα, κ τελος ένα δοκίμιο σχετικά με την σημασία της μουσικής στο σχολείο.

    Τα θέματα αυτά ήθελαν ανάλυση τουλάχιστον 1μισης ώρας το καθένα.(μόνο η αντιγραφή της εναρμόνισης ήθελε μισή ώρα). Κάποιοι απο εμάς αναγκαστήκαμε να γράψουμε την περίληψη στο τέλος γιατί είχαμε αγχωθεί με τον χρόνο!!

    Το λάθος λοιπόν,κατά τη γνώμη μου, είναι στην εξεταστική επιτροπή η οποία δεν υπολόγισε σωστά το χρόνο που χρειάζοταν κάθε ερώτημα για ν'αναπτυχθεί...

    Το να δώσεις παράταση σημαίνει ότι αναγνωρίζεις το λάθος σου κ κει στεκόμαστε!!Καλύτερα να μην μας την έδιναν ποτε. Εξάλλου οι ίδιοι οι υπάλληλοι του ΑΣΕΠ είπαν ότι πρώτη φορά ακούν για παράταση λίγο πριν το τέλος!!!

    Άσε δε που πριν λίγο ακύρωσαν μια ερώτηση αρμονικής ανάλυσης λόγω,λέει, τυπογραφικού λάθους!!

    Τί να πεις από κει κ πέρα...

    Διαγωνισμός ήταν αυτός ή περάστε,σκουπίστε, τελειώσατε!!!!

     


    StavmanR
    21.10.2008, 16:39

    pumba, μία μικρή διόρθωση φιλολογικού μα και εννοιολογικού περιεχομένου. Δεν αναφέρθηκα στον ΑΣΕΠ ως "καλύτερο" σύστημα αξιολόγησης, αλλά ως λιγότερο επιζήμιο σε άνθρωπο και κοινωνία από τα πολλά που έχουν εφαρμοστεί ως τώρα, δηλαδή το "βραχυπρόθεσμα αναγκαιότερο". Το "μη χείρον βέλτιστον" είναι μία έκφραση αναφοράς σε αναγκαιότητα κι όχι σε ποιότητα (άλλωστε το ποιοτικά αντίθετο του χείρον είναι το κρείττον - εκ του καλό), με βάση αυστηρά τις παρούσες συνθήκες.

     

    Αυτός είναι και ο λόγος που δήλωσα μή υπέρμαχος του συστήματος παιδείας και οργάνωσης της κοινωνίας, αποδεχόμενος απλά την αναγκαιότητά τους με βάση τις αυστηρώς παρούσες συνθήκες.

     

    Δεν θα μπω σε αντίλογο, παρά μόνο θα σταθώ σε ένα σημείο:

    "Δεν θα συμφωνήσω όμως με την άποψη ότι θέλαμε κ βγήκαμε πριν την παράταση..."

    Αν εννοείς ότι σας έδιωξαν με τις κλωτσιές, τότε προκύπτει όντως σοβαρό ζήτημα βίας και ευθείας επιλογής.

    Θα συμφωνήσω όμως ότι ο κακός υπολογισμός χρόνου απόκρισης προκαλεί άγχος στους υποψήφιους, καθώς έχω περάσει από αρκετές εξετάσεις, όπως όλοι μας πάνω κάτω.

    Η ερώτηση που κάνω σε όλους είναι η εξής: αν τώρα ήσασταν επιτυχόντες στις υπό συζήτηση εξετάσεις, θα ετίθετο εξίσου θέμα περί επαναλήψεως της διαδικασίας; Ελπίζω να μην την εκλάβετε αρνητικά, καθώς απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως, για όλων των τύπων τις εξετάσεις. Γιατί προσωπικά δεν έχω να χωρίσω τίποτα με κανέναν, απλά τα έχω με το "σύστημα" το οποίο όλοι μας βρίζουμε κι όμως όλοι μας υπηρετούμε στην κάθε μικρή ευκαιρία που παρουσιάζεται.

     

    Κατά τα άλλα, θεωρώ ότι συνήθως καλώς διαμαρτυρόμαστε, αλλά για λάθος λόγους.

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 21-10-2008 16:41 ]


    kapoios
    21.10.2008, 17:55

    Εγω προσωπικα παιδες, ειμαι φοιτητης στο Μουσικων Σπουσων Θεσσαλονικης ΑΠΘ...Θα συμφωνησω με το  Θανο-Θαναση ,οτι τα πιο πολλα παιδια-φοιτητες πηγαινουν ταυτοχρονα και σε ωδεια,οπω εγω που πηγαινω σε ωδεια πολλα-πολλα χρονια (πανω απο 12)...Απο τους 55 που περασαν με την φουρνια μου το 2002, οι 4-5 τα παρατησαν,και απο τους υπολοιπους 50 οι 40 τουλαχιστον πηγαινουν σε ωδεια.Σε αντιστιξη,φουγκα,πιανο,κιθαρα,βιολι,λαουτο,ποντιακη λυρα κτλ.Γιυατο ο διαχωρισμος δεν υφισταται.Οι φοιτητες των Μουσικων Σπουδων που δεν πανε σε ωδεια ειναι ελαχιστοι...


    Dimisap
    21.10.2008, 22:45

    Παιδιά καλησπέρα! Μολις έγινα μέλος και διάβασα τη συζήτηση! Εγώ έχω τελεώσει το μουσικό τμήμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Συμμετείχα στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ και θα ήθελα να σχολιάσω μόνο το γεγονός της παράτασης που δόθηκε.

    Συμφωνώ με τον Thanasi πως δεν ήταν σωστό να δοθεί η παράταση 10 λεπτά πριν τη λήξη. Εγώ συγκεκριμένα τελείωσα 17:55, κατέβηκα και πίσω μου ήρθε ένας συνάδελφος και μας ενημέρωσε για την ανακοίνωση. Εννοείται πως δε χάρηκα καθόλου!! Συγκεκριμένα στο κομμάτι για ενορχήστρωση, επειδή γνώριζα πως δε θα προλάβω, έγραψα πως "τα τελευταια μέτρα είναι ίδια με τα πρώτα" ελπίζοντας πως θα θεωρηθεί σωστό! Επίσης στην 3η ερώτηση δεν ανέπτυξα και πολύ τις απόψεις μου.. και πάλι ελπίζοντας πως έχω καλύψει συνοπτικά το θέμα! Σίγουρα δεν έφταναν οι 4 ώρες και σίγουρα δεν ήταν σωστό να δοθεί τόσο αργά η παράταση.

    Επίσης θα ήθελα να δηλώσω πως δε βγήκε κανείς να μας φωνάξει, παρόλο που δε νομίζω ότι θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να συμπληρώσω τα λεγόμενά μου, αφού είχα προσπαθήσει να ολοκληρώσω το σκεπτικό μου έστω και με πιο λίγα λόγια.

    Υπάρχει κάτι τώρα που μπορούμε να κάνουμε? Δε νομίζω πάντως να υπάρχει περίπτωση ακύρωσης του διαγωνισμού.

    Ευχαριστώ!


    pumba
    22.10.2008, 10:01
    Stavmanr δεν υπάρχει λόγος να έρθουμε σε αντίλογο αφού πιστεύουμε τα ίδια περί συστήματος κ περί ΑΣΕΠ αλλά τα εκφράζουμε με άλλα λόγια. Όσο για το "θέλαμε κ βγήκαμε" φυσικά κ δεν μας έδιωξαν με τις κλωτσιές ούτε κ μας κακοποίησαν!!Η ψυχολογία ότι έχουμε λίγο χρόνο μπροστά μας μας έκανε να γράφουμε συνοπτικά κ παραλείποντας στοιχεία!!!Οι επιτηρητές (δεν τους κατηγορώ, τη δουλειά τους έκαναν οι άνθρωποι)μαύριζαν μία οριζόντια ράβδο, που έγραφε τις ακέραιες ώρες, κάθε μία ώρα κ όταν έφτασε η ώρα 5 μαύρισαν στις κ μισή κ μετά κάθε τέταρτο...Αν δεν είναι αυτό ψυχολογική πίεση τότε τί ειναι??Κ ξαναλέω δεν φταίνει οι επιτηρητές αλλά το σύστημα που υπαγορεύει τέτοια αντιμετώπιση!! Όσο για την ερώτησή σου, οι περισσότεροι από εμάς δεν θέλουν ούτως ή άλλως να επαναληφθεί ο διαγωνισμός γιατί δεν θέλουμε να ξαναπεράσουμε αυτό το λούκι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα!!Την άποψη αυτή την έχουν ακομα κ παιδιά που δεν έγραψαν κ τόσο καλά συμπεριλαμβανομένου κ εμού!!!Άρα δεν τίθεται θέμα μεμονωμένων συμφερόντων!!
    Thanassis_Priskos
    22.10.2008, 11:31

    Παράθεση:

    Το μέλος pumba στις 20-10-2008 στις 18:12 έγραψε...

    Καλησπέρα κ από μένα.

    Παρακολουθώντας την συζήτηση διαπιστώνω ότι κάποιοι ψάχνουν αφορμές να βγάλουν τα σωψυχά τους όχι για το σύστημα,που αυτό βρωμάει, αλλά για τις σπουδές κ ικανότητες των άλλων!!!

     

    Εν τω μεταξύ το θέμα το βλέπετε μονόπλευρα καθώς τμήμα μουσικολογίας δεν έχει μόνο η Αθήνα (της οποίας είμαι κ απόφοιτη!!), έχει κ η Θεσσ/νικη κ η Κέρκυρα...

    Στη Θεσσ/νικη μάλιστα λειτουργεί κ το Μουσικής Επιστήμης κ Τέχνης που λειτουργεί σαν μουσική ακαδημία καθώς εκεί εξειδικεύονται σε όποια όργανα θέλουν μαθαίνοντας παράλληλα κ ιστορία μουσικής κ μορφολογία κ παιδαγωγικά!!

    Αλήθεια τώρα που είπα παιδαγωγικά, που είναι η παιδαγωγική σας κατάρτιση?

    Γιατί εκτός από τις γνώσεις σημασία έχει η μετάδοση αυτών!!Έστω κ θεωρητικά (γιατί η διδασκαλία είναι καθαρά προσωπικό θέμα ανεξαρτήτως σπουδών!!!!!)σ'οές τις μουσικολογίες κάνουμε μαθήματα παιδαγωγικής τα οποία δώσαμε κ στο ΑΣΕΠ

    Στο ΑΣΕΠ του 2001 που τόσο κοκορεύεσαι αγαπητέ noisereduction ότι κατατροπώθηκαν οι παν/κοι όσοι ωδειακοί πέρασαν τότε ήταν κ παράλληλα φοιτητές μουσικολογίας.

    θες κ νούμερα ιδού τα νούμερα!!

    Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η επιτυχία των πανεπιστημιακών αποφοίτων καταμετρήθηκε στο ποσοστό του 71% (189/266), ενώ οι υπόλοιποι υποψήφιοι είχαν ένα ποσοστό επιτυχίας μόλις 16,7% (το χαμηλότερο ποσοστό επιτυχίας μεταξύ των εξετάσεων του ΑΣΕΠ για καθηγητές, όπως επισημαίνεται και σε δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος της 18.9.2001!)

    Υπογραμμίζεται πως μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται μεγάλος αριθμός φοιτητών των τριών πανεπιστημιακών τμημάτων που έδωσαν εξετάσεις και πέτυχαν στο διαγωνισμό πριν από τη λήψη του πτυχίου τους· για το λόγο αυτό δεν συνυπολογίζονται στο ποσοστό των πανεπιστημιακών αποφοίτων

     



    Θα ήθελα να παραθέσω την εν λόγω αναφορά υπογραμμίζοντας πως τα αναφερόμενα ποσοστά αποτυχίας των ωδειακών υποψηφίων αφορούν ΣΤΟΝ Α' ΚΥΚΛΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2001 (Γνωστικό Αντικείμενο) όπου ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ (δεν μιλάμε για διοριστέους αλλά για επιτυχόντες αφού θα ακολουθούσε και ο β' κύκλος των παιδαγωγικών). Συνεπώς αν έδωσαν πχ 2000 ωδειακοί απόφοιτοι θα μπορούσαν εν δυνάμει να προκριθούν ΟΛΟΙ στον β' κύκλο....ωστόσο αυτό δεν έγινε και οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους....


    ALKYONIDA
    22.10.2008, 12:41

    Απορώ γιατί έχει επικεντρωθεί η συζήτηση στην κόντρα μουσικολόγων -ωδειακών, που κατά την γνώμη είναι δυο εντελώς διαφορετικοί τομείς. Νομίζω ότι άλλο ήταν το θέμα. Η διαδικασία του ΑΣΕΠ, κάτι που αφορά και τους φιλολόγους και τους μαθηματικούς και ολους τους διαγωνιζόμενους. Ήμουν επιτηρητρια στο Διαγωνισμό  ΑΣΕΠ πέρυσι και είδα ποσο σημαντική για την ψυχολογία των διαγωνιζόμενων ήταν και η παραμικρή λεπτομέρεια. Συμφωνώ με τον Θανάση Προίσκο για την καταγγελία. Αλλωστε το οτι η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού αποφάσισε να ακυρώσει ερωτηση λόγω τυπογραφικού λάθους  (Δελτίο τυπου 21/10/2008) δείχνει ότι δεν   υπάρχει υπευθυνότητα και σεβασμός απέναντι στους ανθρωπους που από τον  διαγωνισμο αυτόν εξαρταται το επαγγελματικό τους μέλλον. Όσο για το αν ειναι καλύτεροι οι μουσικολογοι η οι ωδειακοί να διδαξουν στο σχολείο αυτό ειναι εντελώς αστείο να το συζητάμε. Η διδασκαλία( μιλάω  ως φιλόλογος σε σχολείο) δεν διδασκεται ούτε στο ωδειο ουτε στο Πανεπιστήμιο. Είναι κάτι πολύ πιο βαθύ και σύνθετο, που μαθαίνεται κάθε ημέρα. Σημασία εχει ποιος πρέπει να διδάσκει  και όχι ποιος μπορεί. Πολλοί πιθανόν να μπορούν να διδάξουν τη μουσική στο σχολείο αλλά νομιμοποιούνται να το κάνουν αυτοί που εχουν τελειώσει ενα Πανεπιστημιο.Αν δουμε μάλιστα και το αντικείμενο του μαθήματος της μουσικής στο σχολείο  καταλαβαίνουμε ότι   οι Μουσικολόγοι είναι οι πλέον κατάλληλοι.΄Ολοι μπορούν για παράδειγμα να διδάξουν το γνωστικό αντικείμενο στην Α΄Δημοτικού αλλά οι αποφοιτοι των Παιδαγωγικών Ακαδημιών νομιμοποιούνται να το κάνουν. Υπάρχει μια διαδικασία στην Ελλάδα, σχολείο-πανελλαδικές-Πανεπιστημιο που καλώς ή κακώς την αποδεχόμαστε. Για να διδάξεις σε Γυμνάσιο και Λύκειο πρεπει να έχεις πτυχίο Πανεπιστημίου. Οι μουσικολόγοι το έχουν και μάλιστα    δεν υπολειπονται σε κάτι αφού εχουν σίγουρα και Ωδειακες σπουδές ενώ αντίθετα οι Ωδειακοί δεν εχουν πανεπιστημιακές!!!! 


    Thanassis_Priskos
    22.10.2008, 13:00

    Μακάρι να έβλεπε με τη δική σου καθαρότητα τα πράγματα και το Υπουργείο Παιδείας.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 22-10-2008 13:04 ]


    StavmanR
    22.10.2008, 14:43

    Παράθεση:

    Το μέλος ALKYONIDA στις 22-10-2008 στις 12:41 έγραψε...

    (...)Υπάρχει μια διαδικασία στην Ελλάδα, σχολείο-πανελλαδικές-Πανεπιστημιο που καλώς ή κακώς την αποδεχόμαστε. (...)

     

    Εκεί ακριβώς στόχευε η γενικότερη παρατήρησή των ποστ μου, αγαπητή alkyonida. Γιατί μέσα σε αυτή τη διαδικασία που αποδεχόμαστε, περιλαμβάνονται όλες οι παράμετροι των αδικιών, μεροληπτικών συμπεριφορών κλπ. Μέσω αυτής της διαδικασίας κατέχουν πτυχία τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μεταξύ των άλλων και αμόρφωτοι, απαίδευτοι άνθρωποι, κάποιοι από τους οποίους κλήθηκαν ή θα κληθούν να εκπαιδεύσουν τα παιδιά του κόσμου. Και για μία ακόμη φορά, αντί να κοιτάξουμε το δάσος που είναι η γενικότερη συμπεριφορά μας  (ενεργητική ή παθητική) απέναντι στην κοινωνία και τους θεσμούς, επικεντρώνουμε στο γιατί τρώει ο δίπλα το καρβέλι κι εμείς απλώς τον παρατηρούμε., ενώ θα θέλαμε να τρώμε εμείς το καρβέλι και να μας παρατηρεί εκείνος. Δυστυχώς, η  πρόταση αυτή που έγραψες, αναφέρεται πάντοτε ως δευτερεύουσας σημασίας προσθήκη στις αναπτύξεις του θέματος.

     

    Όπως προείπα, είμαστε όλοι μας συμμέτοχοι στη "διαδικασία" είτε μέσω της παθητικής αποδοχής είτε μέσω της ενεργητικής συμμετοχής. Πάντοτε κάποιοι αδικούνται και φωνάζουν -ορθώς- και κάποιοι ευνοούνται και "κάνουν την πάπια". Ενίοτε οι ρόλοι αντιστρέφονται, περιπλέκονται και το παιχνίδι συνεχίζεται. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αποτελεί ένα τμήμα του συνολικού θέματος. Προσωπικά, την όλη υπόθεση τη βλέπω ως απλά κομμάτι του παζλ εκείνου του κολλάζ που περιγράφεται χιουμοριστικά ως Ελλαδιστάν, αλλά και Ευρωπαιστάν ή Παγκοσμιοσταν.

     

    Υ.Γ. σχετικά με τη "διαμάχη" Πανεπιστημιακών-Ωδειακών (ποιος δικαιούται το "φιλέτο " τ υ δημοσίου υπαλλήλου) καλό θα ήταν να ξεκινήσει νέο τοπικ. Εκεί θα μπορέσουμε να παραθέσουμε τις απόψεις μας όλοι, αποτρέποντας τη δημιουργία δια-θεματικού μπάχαλου και αποπροσανατολισμού άνευ λόγου και αιτίας.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 22-10-2008 14:52 ]


    miredo
    22.10.2008, 23:34

    Σχετικά με το διαγωνισμό στις 12/10...

    Συμμετείχα και εγώ.
    Φυσικά, τα τρία εκείνα θέματα, της 2ης θεματικής ενότητας δεν ήταν δυνατό να αναπτύσσονταν αξιοπρεπώς μέσα σε τέσσεράμιση ώρες. Επαρκώς συνοπτικά ναι, ήταν δυνατό να παρουσιασθούν. Αλλά όχι επαρκώς αναλυτικά - στη λεπτομέρεια, όπως πρέπει να γίνεται σε θέματα εξετάσεων.

    Και βέβαια, 'η μικρή Ραλλού' ήταν εύκολη στην επεξεργασία αλλά η 'σύνταξη' της παρτιτούρας (ολοκληρωμένης και καθαρογραμμένης κτλ κτλ) δε χωρούσε ούτε μέσα στη διάρκεια των 4:30 ωρών, πόσο μάλλον στις 4 (και εννοώ μαζί με όλα τα άλλα θέματα).

    Και ναι, εννοείται ότι θα ζητούνταν παρουσίαση σχεδίου διδασκαλίας προκειμένου να ελεγχθεί κατα πόσο ο υποψήφιος γνωρίζει ΤΙ και κυρίως ΠΩΣ θα το διδάξει, αλλά γιατί για 2 διδακτικές ώρες? Η ουσία του πράγματος μπορεί να διαγνωστεί και για τη διδασκαλία μίας διδακτικής ώρας (υπόψη ότι 2 σελίδες ΠΛΗΡΟΥΣ οργανωμένης ωριαίας διδασκαλίας θέλει σίγουρα μιάμιση ώρα).

    Όσο για το 3ο θέμα, θεωρώ πολύ σωστή την επιλογή να τεθεί, αλλά πραγματικά έχω απορία για το πού κολλούσε όταν αυτή τη στιγμή υπάρχουν ορισμένοι διδάσκοντες μουσικής στα σχολεία που σε καμία περίπτωση δε μπορούν να απαντήσουν συγκεκριμένα σε ένα τέτοιο ερώτημα.Ειλικρινά, έχω απορία να μάθω ποιες είναι οι διδακτικές τους προσεγγίσεις και οι μουσικοπαιδαγωγικοί τους στόχοι προκειμένου το μάθημα της μουσικής να αποτελεί ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης σχολικής εκπαίδευσης...

    Και όσο για την 30λεπτη (!) παράταση της τελευταίας στιγμής, έπρεπε να είχε δωθεί μέσα στην 1η ώρα, πριν δηλαδή περάσει η 1η ώρα της δυνατής αποχώρησης. Ίσως κάνω λάθος αλλά έτσι θα παρατείνονταν και η διάρκεια της ώρας δυνατής αποχώρησης. Φυσικά δεν είναι αυτό συγκεκριμένα που αλλάζει το τελικό αποτέλεσμα. Το θέμα όμως είναι κατα πόσο διασφαλίζονται τα δικαιώματα ενός υποψηφίου σε τέτοιου επιπέδου εξετάσεις. Είναι υποχρέωση της επιτροπής να μην τα θίξει σε καμία περίπτωση! Έπρεπε όλοι να βρίσκονταν στις τάξεις όταν ανακοινώνονταν η παράταση.
    Και εννοείται αλλιώς οργανώνεσαι απο την αρχή για τις 4:30 ώρες...

    Δε θέλω να σχολιάσω σε καμία περίπτωση ούτε την οργάνωτική ικανότητα της επιτροπής, ουτε το κατα πόσο αξιοκρατικά ή όχι λειτούργησε, ούτε τη σχετική συγκρότηση και οργάνωση σκέψης των ατόμων αυτών απλά και μόνο διότι δε θέλω να συγχυστώ βραδιάτικα.

    'Οσο για το ποιου είδους μουσικός έχει αδικηθεί και αδικείται δεν είναι παρα μόνο οι ίδιοι οι μαθητές στα σχολεία που κάνουν ένα μάθημα μουσικής το οποίο δεν υπηρετεί σε καμία περίπτωση τις πνευματικές και ψυχικές ανάγκες τους. Και δεν αναφέρομαι σε καμία περίπτωση στο πως οι επιταγές του υπουργείου διαμορφώνουν το μάθημα ή οι ανάγκες της λειτουργίας του σχολείου ενδεχομένως το επηρεάζουν.

    Ειδικότερα οι μαθητές στα μουσικά σχολεία, πρέπει να είναι μόνο πολύ τυχεροί για να μην καταλήψουν μετά την αποφοίτησή τους εργαζόμενοι σε τοπικά κέντρα διασκεδάσεως να προσφέρουν την τεχνική τους (και δεν εννοώ σε καμία περίπτωση τεχνη) έναντι μεγάλων χρηματικών ποσών! Και μόνο η τύχη θα τους σώσει απο το να μην πέσουν στα χέρια κάποιου ανίκανου διδάσκοντως, ο οποίος όχι μόνο δε θα καλλιεργήσει κάποιο σχετικό μουσικό προσόν που ενδεχομένως διαθέτουν, αλλά αντιθέτως θα τα μετατρέψει σε οκνά και αλλαζονικά ψώνια.

    Η μετάδοση ενός ήθους ανθρώπου που τιμάει τη φύση του (εννοώ να καλλιεργεί το τάλαντο με το οποίο ήρθε σε αυτόν τον κόσμο) και την τύχη του (εννοώ το να έχει την ευκαιρία να μαθαίνει μουσική ή να διδάσκεται απο έναν άξιο διδάσκων και κυρίως να εμμένει στη μαθητεία και τη μελέτη του) συναντάται σπανιότατα στη φιλοσοφία και σκοπούς ενος διδάσκοντος μουσικής.

    'Οσο για το ποιος θα έπρεπε να μπαίνει στη δημόσια εκπαίδευση και με τι προσόντα για να διδάξει, ας ρωτήσουμε και κάνα γονιό να μας πεί τη γνώμη του...αφού τους ενημερώσουμε για το πως έχουνε τα πράγματα...

    Ευχαριστώ


    geo321
    23.10.2008, 04:09

    Γεια σας και απο μενα!

    ειμαι ωδειακος και θα ηθελα να πω την γνωμη μου και την εμπειρια μου σχετικα με την μουσικολογια.

     


    Πριν 2 χρονια περιπου εδωσα  για να μπω στην μουσικολογια αθηνας,οχι με πανελληνιες αλλα με καποιου ειδους σαν κατατακτηριες.

    Αρχικα καταθεσα τα χαρτια μου και ολα οκ.με καλεσαν για εξετασεις (με εξετασε ο κ.τσετσος)

    και περασα με αριστα,(ολα ηταν καλα μονο εκεινη την μερα που εδωσα εξετασεις)

    πηρα το προγραμμα τις σχολης και εκει αρχισαν τα απαραδεκτα,ενα κατεβατο απο λογια χωρις τελειες,κομματα κ.λ.π. λες και το ειχε γραψει κανας αγραμματος.συγνωμη αλλα ηταν για γελια και για κλαματα,ειναι κατασταση πανεπιστημιου αυτη?

    και ερχομαι στο προγραμμα,ειναι δυνατον να πηγαινεις να μαθεις μουσικη και να εχει 5 -7 μαθηματα μονο με νοτες και ολα τα αλλα να ναι ιστοριες και κατι τετοια?

    Βλεπωντας επισης τα μαθηματα δεν ηξερα τι θα εβγαινα απο αυτη την σχολη(σιγουρα μουσικολογος)αλλα με ποια ειδικοτητα? λιγο ιστορικος ,λιγο παραδοσιακος,λιγο φυσικος,λιγο ενορχηστρωτης,τι ακριβως???????

    λεω θα ξεκινησω και αν δω πως δεν μου αρεσει σταματαω.

    Λοιπον αυτα που ακουσαν τα αυτια μου δεν τα πιστευαν,να πρεπει να φυγουν οι μαθητες την ωρα που καναμε μαθημα και να λενε οι καθηγητες,καλα εσεις που πατε? και λεγαν εχουμε μαθημα στο ωδειο.Και εκει αρχιζε το κραξιμο,πως στο ωδειο ειναι ολοι τους κατωτεροι,πως εδω ειναι η γνωση και πως εκει δεν σας προσφερουν τιποτα.

    ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ?????????

    Να ειναι καποια παιδια που σπουδασαν στο εξωτερικο και για να αναγνωριστη το πτυχιο τους επρεπε να δωσουν και καποια μαθηματα του πανεπιστημιου,και ο κ.σπυριδης να τους λεει πως δεν τους δινει καν το βιβλιο για να δωσουν γιατι εφοσον δεν εχουν παρακολουθησει το μαθηματα του δεν προκειται να το περασουν ποτε.

    Σαν να ελεγε χωρις να σας εχει διδαξει ο καλυτερος πως θελετε να περασετε το μαθημα μου,

    αλλα και περα απο αυτο νομιζω πως ειναι παρανομο.

    Και ερχεται η πρωτη εξεταστικη και μου ανακοινωνει η γραμματεια πως δεν μπορω να δωσω γιατι εχασαν ενα χαρτι μου και πως δεν μπορω να συνεχισω την σχολη και αν θελω να ξαναδωσω του χρονου.

    Τι στην προεδρο πηγα τι στο υποργειο τι σε καθηγητες ολοι λεγαν το ιδιο πραγμα,ΟΤΙ ΠΕΙ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ!!!!!!!!!

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.......................

     

    Όσο για το 3ο θέμα, θεωρώ πολύ σωστή την επιλογή να τεθεί, αλλά πραγματικά έχω απορία για το πού κολλούσε όταν αυτή τη στιγμή υπάρχουν ορισμένοι διδάσκοντες μουσικής στα σχολεία που σε καμία περίπτωση δε μπορούν να απαντήσουν συγκεκριμένα σε ένα τέτοιο ερώτημα.Ειλικρινά, έχω απορία να μάθω ποιες είναι οι διδακτικές τους προσεγγίσεις και οι μουσικοπαιδαγωγικοί τους στόχοι προκειμένου το μάθημα της μουσικής να αποτελεί ουσιαστικό μέρος της σύγχρονης σχολικής εκπαίδευσης...

     

    Ειναι αυτοι που σε διδαξαν για να μπεις εκει που μπηκες!!!!!!!!!!!!!!!

    Και βέβαια, 'η μικρή Ραλλού' ήταν εύκολη στην επεξεργασία αλλά η 'σύνταξη' της παρτιτούρας (ολοκληρωμένης και καθαρογραμμένης κτλ κτλ) δε χωρούσε ούτε μέσα στη διάρκεια των 4:30 ωρών, πόσο μάλλον στις 4 (και εννοώ μαζί με όλα τα άλλα θέματα)

    Αισθανομαι πως δεν εχεις καλες βασεις ενορχηστρωσεις,,το θεμα ηταν ετοιμο σε 1 ωρα.

    Επισης εμαθα απο πολλους οτι στην κιθαρα την εγραψαν με κατι τετοια Dm,Gm και δεν ξεραν αν το m σημαινει ματζορε η μινορε και ρωταγαν και ολοι λεγαν ματζορε.

    ησουν εκει θαναση?

    Το τραγουδι εχει ενα καταπληκτικο αρπισμα στην κιθαρα και το μονο που γραψατε ηταν απλες συνγχωρδιες.Που ειναι το πανεπιστημιο ΟΕΟ!!! δεν νομιζω πως γραφεται ετσι η κιθαρα.ετσι την γραφουν μονο οι πρακτικοι.

    Σημασία εχει ποιος πρέπει να διδάσκει και όχι ποιος μπορεί.

    Αν ας πουμε εχουμε 120 μουσικολογους και απο αυτους ειναι 30 πιανιστες και χρειαζονται τα σχολεια 50 θα παει καποιος αλλος ε?{#emotions_dlg.confused1}

    Ωραια την σκεφτεσαι την παιδεια.μπραβω!!!!!!!{#emotions_dlg.clap}

     

    Πολλοί πιθανόν να μπορούν να διδάξουν τη μουσική στο σχολείο αλλά νομιμοποιούνται να το κάνουν αυτοί που εχουν τελειώσει ενα Πανεπιστημιο.Αν δουμε μάλιστα και το αντικείμενο του μαθήματος της μουσικής στο σχολείο  καταλαβαίνουμε ότι   οι Μουσικολόγοι είναι οι πλέον κατάλληλοι.

     

    Επισης προτεινω να βγαλουν τους καθηγητες που ειναι τωρα στα σχολεια που δεν εχουν βγαλει ολοι αυτοι το πανεπιστημιο και να βαλουν τους μουσικολογους.τι λες?

    Οπως επισης να κλεισουν τα ωδεια εφοσον ειναι κατωτατα,και να δω με ποιον θα κανουν μαθημα για να μπαινουν στο πανεπιστημιο και ποιος θα τους μαθαινει οργανα.

    Και 0λοι αυτοι που διδασκουν στο πανεπιστημιο περασαν απο ωδεια αν αυτο δεν λεει κατι παω πασο.

    Για να διδάξεις σε Γυμνάσιο και Λύκειο πρεπει να έχεις πτυχίο Πανεπιστημίου. Οι μουσικολόγοι το έχουν και μάλιστα    δεν υπολειπονται σε κάτι αφού εχουν σίγουρα και Ωδειακες σπουδές ενώ αντίθετα οι Ωδειακοί δεν εχουν πανεπιστημιακές!!!!

    ΟΚ.μου απαντησες,νομιζω πως ηρθε η ωρα να στειλεις ενα γραμμα στον υπουργο παιδειας και να τους βγαλει ολους και να διορισει ΜΟΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ!!!!!

    Γιατι καποιος που εχει κανει αντιστιξη στο πανεπιστημιο ερχεται στο ωδειο  για βοιηθεια(μαλλον καποιος δεν κανει σωστα την δουλεια του) και γιατι αφου ειστε τοσο ανωτεροι δεν πατε να δωσετε καυευθειαν να παρετε το πτυχιο,αφου εχετε τοσες γνωσεις?

    Οσο για τα παιδαγωγικα δεν λεω πως δεν ειναι καλο να τα διδαχτεις η να διαβασεις ομως εαν εγω δωσω ασεπ και μπει μια ερωτηση του τυπου τι θα κανατε αν ενας μαθητης μιλαγε στην ταξη: 1ον θα των βγαζατε εξω,2ον θα του κανετε παρατηρηση και 3ον θα το πλακωνατε στο ξυλο.

    Αν  λοιπον ειχα την 3η αποψη οσους τονους βιβλια και αν διαβαζα αυτο θα εκανε,απλα θα εγραφα αυτην που θα ηταν σωστη γι αυτους και τα βιβλια.

    Τι θελω να πω,πως πολυ απλα δεν κανουν τα χαρτια τους ανθρωπους.

    Εγω ενα πραγμα πιστευω πως καποιοι προσπαθουν να ξεφορτωθουν την μια η την αλλη πλευρα για να μην εχουν πολλους να τους ζαλιζουν και να ζητανε δουλεια,και απλα επειδη τα παιδια στην μουσικολογια εχουν τα τυπικα προσοντα αυτα προτειμανε.

    Απο την αλλη ομως δεν νομιζω πως θα κατσουν και οι ωδειακοι με τα χερια ψηλα.

    Νομιζω πως εαν δεν μας αφησουν να δωσουμε ασεπ και να υπαρχει και για μας μια ελπιδα μετα απο τοσα χρονια σπουδων,και εχοντας ουσιαστικα αχρηστα χαρτια.

    Η θα κλεισουν τα ωδεια και δεν θα ξαναμπει κανεις στην μουσικολογια, αρα εχει αντιτιμο και για τους μουσικολογους,γιατι δεν νομιζω πως θα θελει κανεις να ασχοληθει με την μουσικη και εννοω να σπουδασει και να δωσει χιλιαδες ευρω για το τιποτα, η απλα θα καταληξουν να ειναι φροντιστρηρια που αντι να σου περνουν 100 ευρω τον μηνα που περνουν τωρα θα περνουν 500 για να σε προετοιμασουν για εξετασεις.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    Thanassis_Priskos
    23.10.2008, 11:05

    Φίλε GEO321 σε παρακαλώ (για να μην γίνομαι κουραστικός) να διαβάσεις προηγούμενα posts μου ώστε να λάβεις απαντήσεις σε ΟΛΕΣ τις απορίες σου γύρω από το θέμα Ωδειακοί-Πανεπιστημιακοί (δες ακόμη και με νούμερα και στατιστικές την απόδοση των μεν και τον δε).

     

    Θες να βγάλουμε νοκ άουτ μια ολόκληρη σχολή για ένα λάθος της γραμματείας (το οποίο όντως είναι απαράδεκτο ωστόσο δεν έχουμε και την "άλλη" άποψη επί του θέματος); Θες να εξαγάγουμε ευρύτερα συμπεράσματα ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΟΓΩ ΑΤΥΧΟΥΣ ΑΤΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΠΥΡΙΔΗ; Δεν έχετε κάτι άλλο να πείτε προφανώς και μετέρχεστε συνεχώς ατυχών χειρισμών ενός και μόνο καθηγητή που έχω ήδη αναφέρει το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο το οποίο τον ωθεί σε συμπεριφορές και εκφράσεις που μόνο κάποιος που τον γνωρίζει καλά μπορεί να κατανοήσει τόσο ως προς τις προθέσεις τους όσο και ως προς το ύφος-ήθος τους. Θα ήθελα ακόμη να πω πως (αν και προσωπικά θα συμφωνούσα στο να υπάρχουν κατευθύνσεις και ειδικότητες) ΑΛΛΟ η επιστήμη και ΑΛΛΟ η εξειδίκευση (ίσως αυτά τα δύο να είναι αντίποδες μάλιστα). Θεωρώ ως πλεονέκτημα το να προσφέρει μία ανώτατη σχολή εκτός από ένα γενικό πτυχίο και μια επιμέρους εξειδίκευση (κατά τις επιταγές της αγοράς εργασίας) ωστόσο δεν θεωρώ μειονέκτημα το να μην δίνει.

    Ειναι αυτοι που σε διδαξαν για να μπεις εκει που μπηκες!!!!!!!!!!!!!!!

    Θεωρώ ως πολύ ατυχή αυτή τη φράση γιατί το θέμα μας είναι οι καθηγητές μουσικής της πρωτοβάθμιας και μέσης εκπαίδευσης στους οποίους σαφώς και ΔΕΝ χρωστάμε την είσοδό μας στο πανεπιστήμιο. Αντίθετα τους χρωστούμε το ότι βρήκαμε το μάθημα (όταν πλέον μπήκαμε στις τάξεις ως διδάσκοντες) ως την ώρα του παιδιού, εντελώς απαξιωμένη και ανυπόστατη από κάθε άποψη!

    Αισθανομαι πως δεν εχεις καλες βασεις ενορχηστρωσεις,,το θεμα ηταν ετοιμο σε 1 ωρα.

    Επισης εμαθα απο πολλους οτι στην κιθαρα την εγραψαν με κατι τετοια Dm,Gm και δεν ξεραν αν το m σημαινει ματζορε η μινορε και ρωταγαν και ολοι λεγαν ματζορε.

    ησουν εκει θαναση?

    Το τραγουδι εχει ενα καταπληκτικο αρπισμα στην κιθαρα και το μονο που γραψατε ηταν απλες συνγχωρδιες.Που ειναι το πανεπιστημιο ΟΕΟ!!! δεν νομιζω πως γραφεται ετσι η κιθαρα.ετσι την γραφουν μονο οι πρακτικοι.

    Σαφώς και ήμουν εκεί και θα ήθελα να σου πω το πολύ απλό: όποιος καθόταν να ασχοληθεί αναλυτικά και συγκεκριμένα με το υπέροχο άρπισμα της Ραλλούς θα ήταν υποχρεωμένος να μην ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με τουλάχιστον ένα από τα δύο υπόλοιπα θέματα ελλείψει χρόνου. Ωραίες οι ατάκες σου οι έμπλεες αλαζονείας και δηκτικής κριτικής αλλά θα ήθελα να δω εσένα στο εξεταστικό κέντρο εκείνη τη μέρα να δίνεις απανωτά ΔΥΟ ΚΥΚΛΟΥΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ (8 ώρες συνολικά). Σε παραπέμπω εδώ και στο εντυπωσιακό ποσοστό αποτυχίας των ωδειακών (84%) όταν το 2001 είχαν εξεταστεί  ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ!!!Εσύ δηλαδή θα μπορούσες να αναπτύξεις δύο σχέδια μαθήματος (εκ των οποίων το ένα 2ωρο) να ενορχηστρώσεις ένα 20μετρο τραγούδι και να λύσεις τα μουσικά προβλήματα του τόπου μέσα σε μόλις 4 ώρες ασχολούμενος παράλληλα διεξοδικά με το υπέροχο αρπισματάκι της μικρής Ραλλούς; Γιατί ως τετράωρη λογίζαμε την διαδικασία εξ αρχής...αν ναι πες μου ΣΕ ΠΟΙΟ ΩΔΕΙΟ ΕΜΑΘΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ (μάλλον κοροϊδευόμαστε, έτσι;;;).

    Αν ας πουμε εχουμε 120 μουσικολογους και απο αυτους ειναι 30 πιανιστες και χρειαζονται τα σχολεια 50 θα παει καποιος αλλος ε?{#emotions_dlg.confused1}

    Ωραια την σκεφτεσαι την παιδεια.μπραβω!!!!!!!{#emotions_dlg.clap}

    Τα σχολεία φίλε μου δεν χρειάζονται πιανίστες, δασκάλους μουσικής χρειάζονται. Δεν είναι ούτε μουσικοί σύλλογοι, ούτε συνοικιακές χορωδίες για να χρειάζονται πιανίστες. Άνθρωποι με όραμα και όρεξη για δουλειά χρειάζονται στα σχολεία. Με τη φράση σου αυτή ωστόσο αποδεικνύεις το πόσο εκτός κλίματος βρίσκεσαι (τέτοια να τους έγραφες στο περίφημο 3ο ερώτημα των παιδαγωγικών...τέτοια να τους έγραφες).

    Επισης προτεινω να βγαλουν τους καθηγητες που ειναι τωρα στα σχολεια που δεν εχουν βγαλει ολοι αυτοι το πανεπιστημιο και να βαλουν τους μουσικολογους.τι λες?

    Οπως επισης να κλεισουν τα ωδεια εφοσον ειναι κατωτατα,και να δω με ποιον θα κανουν μαθημα για να μπαινουν στο πανεπιστημιο και ποιος θα τους μαθαινει οργανα.

    Και 0λοι αυτοι που διδασκουν στο πανεπιστημιο περασαν απο ωδεια αν αυτο δεν λεει κατι παω πασο.

    Ο λόγος σου εδώ γίνεται εντελώς αποδομητικός και υποκειμενικός. Κανείς δεν αμφισβήτησε την προσφορά των ωδείων στη μουσική ζωή του τόπου. Σαφώς και όλοι οι μουσικολόγοι έχουν περάσει από ωδεία (να αναφέρω πως το πρώτο ΑΕΙ μουσικής δημιουργήθηκε το 1985) άρα τόσο οι καθηγητές των σχολών μουσικολογίας όσο και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι φοιτητές και απόφοιτοι θα έχουν περάσει και περνούν από κει (και καλώς περνούν). Το δικό μου σκεπτικό είναι απλό: οι απόφοιτοι πανεπιστημίου είναι ΚΑΙ ωδειακοί απόφοιτοι, παίρνοντας πολύτιμα εφόδια και από το πανεπιστήμιο αλλά ΚΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΩΔΕΙΟ είναι η πιο ολοκληρωμένη επαγγελματική πρόταση για τον σύγχρονο εργασιακό στίβο.

    Νομιζω πως εαν δεν μας αφησουν να δωσουμε ασεπ και να υπαρχει και για μας μια ελπιδα μετα απο τοσα χρονια σπουδων,και εχοντας ουσιαστικα αχρηστα χαρτια.

    Η θα κλεισουν τα ωδεια και δεν θα ξαναμπει κανεις στην μουσικολογια, αρα εχει αντιτιμο και για τους μουσικολογους,γιατι δεν νομιζω πως θα θελει κανεις να ασχοληθει με την μουσικη και εννοω να σπουδασει και να δωσει χιλιαδες ευρω για το τιποτα, η απλα θα καταληξουν να ειναι φροντιστρηρια που αντι να σου περνουν 100 ευρω τον μηνα που περνουν τωρα θα περνουν 500 για να σε προετοιμασουν για εξετασεις.

    Ε εδώ αδικείς τα ωδεία. Είναι σαν να μας λες πως λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο ως ένα εφαλτήριο για διορισμό και πως αν χαθεί αυτή η προοπτική τότε δεν έχουν λόγο ύπαρξης...αλήθεια πού είναι το καλλιτεχνικό έργο και η πολιτιστική προσφορά των ωδείων ;;; Αν είναι έτσι τότε κοροϊδεύουν κατά δήλωσή σου τον κόσμο αφού εξαρχής είναι γνωστό πως τα πτυχία τους είναι αδιαβάθμητα! Όποιος εγγράφεται σε έναν ωδειακό φορέα το γνωρίζει πολύ καλά αυτό.

    Επίσης: απουσιάζει εντελώς ένα ενιαίο εξεταστικό ωδειακό σύστημα υψηλών προδιαγραφών όπως επίσης και ένα ενιαίο πλαίσιο λειτουργίας...πχ διαφορετικός ο τρόπος λειτουργίας του Ωδείου Αθηνών και διαφορετικός εκείνος μιας συνοικιακής μουσικής σχολής....τα ίδια εχέγγυα κομίζει ένας απόφοιτος του πρώτου σε σχέση με έναν απόφοιτο του δευτέρου; De facto λοιπόν είναι αδύνατον ένα απλό ωδειακό πτυχίο να αποτελέσει κριτήριο διορισμού αναγνωριζόμενο απ' το υπουργείο παιδείας με τον τρόπο που αναγνωρίζεται ένα πτυχίο ΑΕΙ. Ουσιαστικά με τη δήλωσή σου αυτή ισχυρίζεσαι πως όποιος φοιτά σε ωδείο κάνει μια αγγαρεία για να διοριστεί στο δημόσιο...ευτυχώς δεν είναι έτσι...

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:05 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:07 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:12 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:14 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:17 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 11:25 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 17:46 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Thanassis_Priskos στις 23-10-2008 17:50 ]


    RenaApostolopoulou
    23.10.2008, 18:09

    Για τα χάλια της μουσικής εκπαίδευσης  φταίει η άρνηση του υπουργείου να διαβαθμίσει τα πτυχία των Ωδείων.Αν ξεκινούσαν από κει τα πράγματα (με όποιο κόστος...)τώρα δεν θα χρειαζόταν να διχάζεται ο μουσικός κόσμος και να χωρίζεται σε μουσικολόγους ,ωδειακούς,λαϊκούς,ωρομίσθιους κλπ κλπ.Φίλος με δίπλωμα πιάνου έφυγε για την Γερμανία να παρακολουθήσει εκεί μαθήματα και ενώ πέρασε στην ακρόαση αρνήθηκαν  να τον πάρουν γιατί στη Γερμανία (άκουσον άκουσον!)θεωρείται μεταπτυχιακό!!!!Άναγκάστηκε να κάνει διπλωματικό επεισόδιο για να πάρει από το υπουργείο χαρτί που να λέει ότι το δίπλωμα οργάνου δεν αναγνωρίζεται σε καμμία βαθίδα στην Ελλάδα και γέλασαν πολύ για ακόμα μια φορά στην Γερμανία μαζί μας!!Δεν υπάρχει τέλος δυστυχώς στην ανοησία που δέρνει την Ελλάδα ενώ ο διχασμός μας τους συμφέρει....


    Dimisap
    23.10.2008, 21:17

    Παιδιά με όλο το σεβασμό στις απόψεις του καθενός, θα ήθελα να σας προτρέψω να μην αναλώνεστε σε τέτοιου είδους συζητήσεις και διαχωρισμούς. Δε βγαίνει άκρη γιατί πολύ απλά και οι δύο μεριές έχουν δίκιο σε κάποια πράγματα.

    Και εγώ από ωδείο ξεκίνησα, μετά πήγα σε μουσικό σχολείο όπου ασχοληθήκαμε με όλα τα είδη της μουσικής (πράγμα λίγο δύσκολο να γίνει στα ωδεία). Έπειτα στο πανεπιστήμιο κάναμε επίσης λίγο από όλα! Ήταν ωραίο γιατί πήρα μια ευρύτερη μόρφωση και έτσι έχω το πλεονέκτημα να επιλέξω έναν τομέα για να ειδικευτώ.

    Τα δύο εξάμηνα φούγκας που παρακολούθησα δεν αρκούν για να διδάξω εγώ η ίδια φούγκα, και αν θέλω να το κάνω αυτό θα πρέπει να παρακολουθήσω δύο ολόκληρα χρόνια στο ωδείο και να πάρω το αντίστοιχο πτυχίο. Τα μαθήματα όμως που κάναμε Π.χ. πάνω στη Μουσική παιδαγωγική, δεν ξέρω αν θα έβρισκα κάποιο ωδείο να τα παρακολουθήσω. Όπως και ψυχολογίας, ακουστικής κλπ. Στο ωδείο από την άλλη κάνω μαθήματα στο ακορντεόν, μιας και η αντίστοιχη ειδίκευση στη σχολή μου άργησε να ξεκινήσει.

    Μα απλά λόγια θα ήθελα να δηλώσω πως για μία ολοκληρωμένη μόρφωση χρειάζονται και τα δύο, με τη μία μεριά να συμπληρώνει την άλλη!!

    Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα στη χώρα μας. Μείνετε ενωμένοι λοιπόν μπας και πάνε κάποια πράγματα λίγο πιο μπροστα! {#emotions_dlg.beer}    {#emotions_dlg.biggrin}