ελληνική μουσική
177 online   ·  203.982 μέλη

Δ.Γαλάνη: Το σ' αγαπώ μπορεί

jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
26.10.2004, 16:01
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/10/2004


Είθισται εδώ και καιρό οι παρουσιάσεις καινούργιων δίσκων να δανείζονται το τυπικό κοσμικών γεγονότων. Ανάμεσα σε κάμερες, φλας, χειραψίες, φιλιά, ανταλλαγή κολακευτικών σχολίων και πόζες, μετά βίας διακρίνει κανείς το νέο δισκογραφικό υλικό που περιορίζεται στο ρόλο του μουσικού «χαλιού» και ελπίζει σε μια προσεκτικότερη κατ' οίκον ακρόαση.


Η Δήμητρα Γαλάνη επέλεξε να απλοποιήσει τα πράγματα: παρουσίασε τον καινούργιο της δίσκο «Το σ' αγαπώ μπορεί» (Sony Music) σε μια πρώτη ακρόαση στο στούντιο, καλώντας κριτικούς, ραδιοφωνικούς παραγωγούς και δημοσιογράφους, κάθησε απέναντί τους όσο εκείνοι άκουγαν τα 11 τραγούδια, απάντησε στις ερωτήσεις και επιβεβαίωσε ότι το αυτονόητο είναι μια ουσιαστική διαδικασία που βάζει τα πράγματα στη θέση τους: ένας δίσκος είναι (συνήθως) για να ακούγεται κι όχι για να... φωτογραφίζεται.


Στην παρουσίαση παραβρέθηκε όλη η παρέα των δημιουργών του δίσκου. Παρέα γυναικεία που, εκτός από τη Δήμητρα Γαλάνη η οποία και έχει γράψει τη μουσική και τραγουδάει, αγκαλιάζει τη Μαριανίνα Κριεζή και τους στίχους της για 7 από τα τραγούδια, τη Μυρτώ Κοντοβά και τα τρία τραγούδια της, αλλά και τη 19χρονη Στεφανία Χαρσούλα και τη στιχογραφική της σύσταση με το τραγούδι «Προφίλ».

Με ένα τραγούδι της Κριεζή έγινε και η αρχή αυτού του δίσκου: οι στίχοι για το «Γυαλί-Ντουνιάς» παραδόθηκαν στη Γαλάνη, έγιναν αιτία να γνωριστούν οι δυο τους και να ξεκινήσει από το Φεβρουάριο του 2002 μια συνεργασία που υποδέχτηκε στην πορεία και τις άλλες δύο στιχουργούς και ολοκληρώθηκε λίγο πριν από την κυκλοφορία του δίσκου με ένα εορταστικό κυριακάτικο τραπέζι. «Μαζευτήκαμε, στρώσαμε ένα λευκό τραπεζομάντιλο, φάγαμε και βάλαμε το δίσκο», έλεγε χθες η Γαλάνη, εξηγώντας πως στην παρέα της Κυριακής παρών ήταν και ο Σταύρος Αραπίδης, υπεύθυνος για τη διεύθυνση και την επιμέλεια της παραγωγής, αλλά και μαζί με τον Γιώργο Ζαχαρίου και για τις ενορχηστρώσεις.

Ολοι αυτοί και όλα αυτά εξασφάλισαν στη Δήμητρα Γαλάνη τις απαραίτητες «συνθήκες ηρεμίας που χρειάζεται ένας καλλιτέχνης για να δημιουργήσει: εμείς οι καλλιτέχνες είμαστε λίγο σαν παιδιά. Εύκολα έχουμε ένα αίσθημα απόρριψης, ενώ όταν αισθανόμαστε αποδοχή μπορούμε να κάνουμε πολύ ωραία πράγματα».

Υστερα τα ωραία πράγματα είναι και «θέμα χημείας» και αυτήν βεβαιώνει πως είχε η Γαλάνη και με τις τρεις στιχουργούς αλλά και με την Αλκηστη Πρωτοψάλτη, με την οποία την Παρασκευή ξεκινούν τις εμφανίσεις τους στο VOX. Εκεί η Γαλάνη θα ερμηνεύει και ζωντανά κάποια από τα τραγούδια του καινούργιου της δίσκου, τραγούδια ερωτικά με «γυναικείο άρωμα αλλά και σκέψη που μας αφορά όλους», μπαλάντες κυρίως, που δεν αποκλείουν τη συνύπαρξή τους με ένα λαϊκό («Μια νύχτα μόνο» με τη συμμετοχή του συγκροτήματος ΡΑΣΤ) ή με το χορευτικό «Combo-Combo». Σε ένα από τα τραγούδια («Μια ζωή») συμμετέχει και το ντουέτο κλασικής κιθάρας των Στέλιου Γκόλγκαρη και Βασίλη Μαστοράκη.


[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 13-11-2006 08:55 ]


#1   
megaloserwtikos
Φθασμένος
Chat
13.11.2006, 01:17
''Το σ' αγαπώ μπορεί'' είναι ένας δίσκος με πολύ ενδιαφέρον. Η μουσική είναι της ίδιας της Γαλάνη, η οποία συνθέτει σύγχρονα ακούσματα με φρέσκους ήχους, σημερινούς.
Τα τραγούδια προσεγμένα όλα, αν είχαν βγει σε άλλες εποχές, το ''κόμπο'' θα ήταν πολύ μεγαλύτερο σουξέ, από ότι έγινε.

Εδώ θα ήθελα να πω ότι περίμενα ακόμα καλύτερα πράγματα... αυτό το ''σημερινό'' και το ''επίκαιρο'' δεν ξέρω αν τελικά βοηθά την κα Γαλάνη, την αγχώνει, την περιορίζει, η της αφήνει την φαντασία ελεύθερη να κάνει αυτό που πραγματικά της βγαίνει.
Είναι μια άποψη, δεν είμαι ο άνθρωπος που έχω τις γνώσεις να κρίνω μια σπουδαία καλλιτέχνιδα του επιπέδου της, αλλά νιώθω ότι στιγμες στιγμές, κάτι την εγκλωβίζει.

Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ ότι δεν αγαπώ την δουλειά, ή ότι δεν ξεχωρίζω κάποια κομμάτια... Αλλά ας πούμε έχω ακούσει από την κα Γαλάνη μουσικές και έχω ανατριχιάσει... εδώ δεν μου το έκανε... είναι σαν κάτι, κάπως, να την εγκλωβίζει. Νομίζω.

Από την άλλη παραμένω πάντα ακροατής της και την θεωρώ μοναδική ερμηνεύτρια.


#2   
megaloserwtikos
Φθασμένος
Chat
13.11.2006, 01:21
Εδώ να πω ότι περιμένω όπως όλο το σύστημα λειτούργησε υπερ-θετικά τελευταία και η Αλεξίου έκανε ένα πολυπλατινένιο δίσκο, που της άξιζε εντελώς όμως, έτσι θέλω να πιστεύω ότι πρέπει κάποια στιγμή να γίνει και για την Γαλάνη.
Να βγάλει κάτι, να σκίσει πολύ, αλλά πάρα πάρα πολύ. Της το χρωστάει αυτή η χώρα που η Γαλάνη έδωσε πολλά αγαπητοί φίλοι.
Περιμένω ρομαντικά μια σούπερ πλατινένια κατάσταση, για κάτι της Γαλάνη....
#3   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 02:28
1)Που το θυμήθηκες δυο χρόνια μετά ρε συ

2)Δίσκος που υπήρχε ένα αλλά..
Δηλ το combo-combo έχει μια πανέμορφη,ευρηματική,δροσερή μελωδία που σε κερδίζει αμέσως..Αλλά όταν ακούει ο άλλος εν έτοι 2006 "..Χορεύουν τα μπουκάλια" στη καλύτερη περίπτωση μένει ξερός.
Το παραιτούμαι επίσης,χαρισματική σύνθεση της Δήμητρας Γαλάνη,όμορφα λόγια,υπέροχη ερμηνεία της Δήμητρας,και ξαφνικά...μπαίνει το σαξόφωνο...(..ο Θεός να το κάνει έτσι που έπαιξε)
Α!Το μια νύχτα μόνο είναι ένα υπέροχο χασάπικο.!Και στο Δε σε δίνω η Δήμητρα δίνει ρέστα πάλι στη σύνθεση.

Όμως...
όταν έχεις αρκετά όμορφα τραγούδια στο δίσκο,δεν προωθείς το ομώνυμο του δίσκου,το οποίο κατά τη ταπεινή μου είναι πολύ ρηχό και συνθετικά και στιχουργικά.

Τώρα όσων αφορά τη Δήμητρα...Το Live με την Άλκηστι έγινε πλατινένιο και πάει πολύ-πολύ καλά.Το δυο μέρες μόνο,το έμαθε πλέον όλη η Επικράτεια,στο μαγαζί γινόταν Ο χαμός όταν το έλεγε.

Megaloserwtikos,όσο και σκληρό να σου ακουστεί αυτό που θα πω,τη σήμερον ημέρα,αν δεν είσαι σε 2-3 εταιρείες που μπορείς να ακουστείς ευκολότερα,είναι δύσκολα τα πράγματα.Και η Sony,κατά τη γνώμη μου δεν ανήκει σε αυτές.Η,θέλει να δίνει το βάρος της αλλού,όπως πχ στο Ρέμο.
Αν ακολουθήσει το παράδειγμα της συναδέλφου της Άλκηστις Πρωτοψάλτη,και πάει σε καμιά HeavenMusic να δεις πώς μπορούν να αλλάξουν εντελώς τα πράματα.
#4   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
13.11.2006, 08:50
Μα γιατί ν΄αλλάξουν; Νομίζω πως η Γαλάνη ακούγεται σήμερα όσο της αξίζει και πραγματικά χαίρομαι που δεν έχει μπει στο τρυπάκι της ευκολίας και των γρήγορων σουξέ. Δουλεύει σκληρά, βγάζει υπέροχα τραγούδια και ξεχωρίζει ανάμεσα στην "παλαιά φρουρά" των επιτυχημένων τραγουδιστών.
#5   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 09:16
Jorge θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω,δε νομίζω ότι η Δήμητρα ακούγεται όσο της αξίζει,αλλά πολύ λιγότερο.
Ότι δουλεύει σκληρά και ψάχνεται,και -συνήθως- προτείνει όλο και κάτι ακόμη διαφορετικό και καινοτόμο για την ίδια,μας κάνει να την εκτιμάμε ακόμη περισσότερο,και είναι προς τιμήν της φυσικά.
Όταν λες "εύκολα και γρήγορα σουξέ" τι εννοείς?

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : karelia στις 13-11-2006 09:18 ]


#6   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 09:22
Α!Έχω ακούσει ότι κάτι ετοιμάζει αυτό το καιρό,καθώς συνεργάζεται με το Νίκο Πατρελάκη.
#7   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
13.11.2006, 09:26
Karelia καλημέρα. Είμαι της γνώμης πως η υπερπροβολή ενός καλλιτέχνη ισοδυναμεί με μικρή προβολή, γιατί ο κόσμος μπουχτίζει και όσο καλό και να είναι ένα τραγούδι, τελικά υποβαθμίζεται, χάνει την αξία του, μια και το παίζουν και σταθμοί που δεν έχουν αισθητική. Σαφώς βέβαια τα κέρδη για τον δημιουργό δεν είναι τα ίδια, μια και υπερπροβολή σημαίνει χρήματα. Προσωπικά όμως δε με ενδιαφέρει η τσέπη του καλλιτέχνη, αλλά η ισορροπία στις επιλογές και η ποιότητα στα ραδιοφωνικά προγράμματα που ακούω.

Έτσι θεωρώ πως η Δήμητρα αυτή τη στιγμή είναι σε καλό σημείο. Και το - καταπληκτικό - Live με την Πρωτοψάλτη ακούστηκε πολύ (και ακούγεται ακόμη) και το Δυο Μέρες Μόνο παίζει παντού και το Σ' Αγαπώ Μπορεί ακούσαμε αρκετά. Νομίζω πως δόθηκε η διάσταση που έπρεπε στις παραγωγές της. Από εκεί και πέρα ίσως θα μιλούσα για υπερπροβολή με τις συνέπειες που περιγράφω παραπάνω.

Όταν λέω για "εύκολα και γρήγορα σουξέ", εννοώ ξεπατικοσούρες, μη-διαφορετικά, μη-καινοτόμα τραγούδια, πάνω σε σίγουρα εμπορικά μονοπάτια.
#8   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 09:36
Καλημέρα!
συμφωνώ ότι η υπερ-προβολή μπορεί να κάνει κάποιον ακόμη και να βαρεθεί ένα τραγούδι,που το θεωρούσε όμορφο τραγούδι,ή και αριστούργημα.
Παρόλα αυτά,όταν ο Νταλάρας,η Χαρούλα,η Γαλάνη,ο Πάριος ήταν mainstream,τότε γιατί δεν βαριόταν ο κόσμος..
Απτην άλλη υποθέτω ότι είναι ναι μεν χαρά,αλλά ίσως και μια μικρή πικρία,να χρειάζεται το σήριαλ του Παπακαλιάτη για να μάθει όλη η Ελλάδα το τραγούδι που έχεις βγάλει πριν 15 χρόνια..
#9   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
13.11.2006, 09:50
Νομίζω πως την εποχή που ήταν mainstream οι μεγάλοι καλλιτέχνες που αναφέρεις, δεν είχαμε τέτοια υπερπαραγωγή τραγουδιών και τόση μουσική "πληροφορία" να μας βαράει αλύπητα καθημερινά. Όμως η αλήθεια είναι πως τότε ήμουν μικρός και δεν έχω εικόνα για το τι ακριβώς παιζόταν στα ραδιόφωνα, οπότε το αφήνω για θέμα προς συζήτηση για άλλους.

Επίσης θα ήθελα να αναφέρω και το μεγάλο δώρο που έκανε η Δήμητρα στην ελληνική μουσική.


Τον Αλκίνοο.
#10   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 10:08
Όντως.Βέβαια και ο Αλκίνοος στη πορεία αξιοποίησε το ταλέντο του.Η Δήμητρα όμως του έδωσε ένα μπούσουλα.
Πάντως πιστεύω ότι τα "νταραβέρια" των Μεγάλων Έντεχνων με ΧατζηγιαννοΘεαφανοΚορκολίδια πήραν τέλος,και ο καθένας τους επιστρέφει στη βάση τους.

#11   
aggeliki
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 12:26
Για μένα αυτός ο δίσκος ποιοτικά ήταν πολύ καλύτερος από άλλους που βγήκαν από εκείνη την περίοδο από τους αντίστοιχους καλλιτέχνες αυτή της γενιάς.Απλά τον έφαγαν τα σουξέ της εποχής.

Διαφωνώ για τ'ότι το 2 μέρες μόνο μαθεύτηκε τώρα με το σίριαλ.Ισως απλά το ανανέωσε!

Συμφωνώ στ'οτι η Γαλάνη δεν προβάλλεται αρκετά αλλά αυτό νομίζω είναι επιλογή της.Και όταν λέμε προβολή μιλάμε για τον αντίκτυπο που έχει στη νεολαία.Π.χ. η Πρωτοψάλτη τα έχει καταφέρει καλύτερα απ'όλους!

Βέβαια η Γαλάνη δεν είναι απλά μια τραγουδίστρια αφού δραστηριοποιείται και αλλού,βλ.παραγωγές,νέοι δηνιουργοί κ.τ.λ.!Και με αυτό της οφείλουμε όλο το σεβασμό αφού μας παρουσιάζει πάντα πολύ καλά πράγματα!

Τέλος πολύ μ'αρέσει που ο μεγάλος ερωτικός το επανέφερε αυτό το θέμα αφου τώρα έχουμε δει τη ζωή και την πορεία τοιυ δίσκου μέσα σ'αυτά τα δυο χρόνια!

Υ.Γ.Μόλις τώρα έπαιξε το Δεύτερο το "Παραιτούμαι"...Τίποτα δεν είναι τυχαίο!
#12   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 13:50
@ Aggeliki καταλαβαίνεις βέβαια,ότι με την τελευταία σου έκφραση δίνεις "πάσα" για το τελευταίο δίσκο της Μαρινέλλας,"Τίποτε δεν γίνεται τυχαία"
Αλλά ας παραμείνουμε στο θέμα μας.Στη Δήμητρα.
Να πω κάτι που δεν το είπα εξ αρχής.Και αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Όταν έβαλε ο jorge το δελτίο τύπου για τον τότε καινούριο δίσκο της Δήμητρας,μετέπειτα δεν υπήρξε ούτε ένα σχόλιο???
με εκπλήσσει κάπως δυσάρεστα αυτό.(Αν συμβαίνει έτσι και δεν υπάρχει κ κάπου αλλού αντίστοιχο topic για το δίσκο αυτό.)
Κοινώς,δεν ασχολήθηκε κανείς..

Νομίζω ότι η Άλκηστις πρώτα,η Ελευθερία μετά,και ίσως η Κανά μετέπειτα,έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο-καλλιτεχνικό εκτόπισμα,στη νεολαία.
#13   
megaloserwtikos
Φθασμένος
Chat
13.11.2006, 14:46
Οι απαντήσεις ''καρέλια'' και ''Αγγελική'', με κάλυψαν αρκετά. Χαίρομαι για τον προβλημματισμό σας.
Ετσι είναι. Οταν περιμένουμε 2 μήνες τον Χατζιγιάννη, τον Κότσιρα, την Αρβανιτάκη και την Αλεξίου, σκεφτείτε ότι το συγκεκριμμένο σιντάκι το σχολίασα 2 (ακριβώς) χρόνια μετά την απλή ανακοίνωση που είχε γίνει τότε.
Αν αυτό είναι οκ, τι να πω;
Η Γαλάνη τελευταία έκανε σουξέ - κακά τα ψέματα - με τον Παπακαλιάτη από την μία και με το καρβελικοβίσσιο (έξοχο τραγούδι σίγουρα) ''Δώδεκα''.
Αν αυτό είναι σωστή αντιμετώπιση - ανταπόκριση μιας κορυφαίας καλλιτέχνιδας, εγώ δεν το πιστεύω καθόλου.
Επίσης με παράπονο λέω πως εκείνη την εποχή, του 80 ας πούμε, όλοι αυτοί, Αλεξίου, Πάριος, Νταλάρας, της γενιάς της, έκαναν 100.000 στον κάθε δίσκο. η Γαλάνη απορώ αν έκανε κάνα χρυσό δίσκο.
Παιδιά εγώ δεν το λέω τυχαία. Κάποια στιγμή -νισάφι όμως- μια καραμπινάτη επιτυχία , έτσι για την ιστορία βρε αδερφέ, πρέπει να της δοθεί.
Εχει δουλέψει! Αλλά πολύ σκληρά.
#14   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 15:33
Mωρέ επιτυχίες έχει αλλίμονο..!Αλλιώς δεν θα ήταν η Γαλάνη.!
Τη δεκαετία του 70,απόσο γνωρίζω,είναι οι μισές της επιτυχίες.
Και οι υπόλοιπες μισές τα επόμενα 25 χρόνια (1980-2005).
Απόσο πάλι ξέρω,έκανε πλατινένιο δίσκο,με τα τραγούδια της χθεσινής μέρας,που όμως είναι δίσκος από κοινού με τη Χαρούλα.. Όμως δεν γνωρίζω επακριβώς περισσότερα.
Καλά και το live στο Χάραμα επίσης.
δε νομίζω ότι το ζήτημα για τη Δήμητρα είναι οι πλατινένιοι..
Παρόλα αυτά ούτε κ γω πετάω τη σκούφια μου,που στη τελευταία 10ετία,γνωστά ουσιαστικά έγιναν 1) τα Χάρτινα
2)η μέρα εκείνη δε θαργήσει με τον Κ.Β.
3)δυο μέρες μόνο
4)αν μου τηλεφωνούσες-δώδεκα με την Άλκηστι Πρωτοψάλτη.
άντε και το μη το ρωτάς τον ουρανό με τον Αλκίνοο.
Και όταν λέω γνωστά εννοώ να τα μάθει ο κόσμος,όπως τα μάθαινε τη δεκαετία του 70 και του 80.
Επιπλέον έχω να παρατηρήσω ότι λογικά αν της γινόταν η προβολή που της αξίζει,άρα θα συγκέντρωνε και μεγάλο ενδιαφέρον,στο πρόσωπό της,δηλ στις καλλιτεχνικές επιλογές της,στους καινούριους δίσκους της κλπ.
όχι 0 posts .
(δεν κατηγορώ τη Δήμητρα βέβαια,αλλά σαν διαπίστωση το λέω,ότι δηλ δεν έχει τη προβολή που θα της άξιζε)
#15   
Soiram
Συγχορδία Μινόρε
Chat
13.11.2006, 16:35
Τον τελευταίο δίσκο της Γαλάνης δεν τον έχω ακούσει ολόκληρο (αλλά τα τραγούδια που άκουσα μου άρεσαν) αλλά θεωρώ πως είναι από τις μεγάλες φωνές αυτής της χώρας. Ομολογουμένως μπροστά σε συναδέλφους της όπως η Άλκηστη, η Ελευθερία και η Χαρούλα, από άποψη δημοτικότητας δεν πιάνει μπάζα...(συγγνώμη για την έκφραση). Όμως αυτό δεν την μειώνει. Αντίθετα δείχνει πως η Γαλάνη έμεινε πιστή στην ταυτότητα της και δεν έκανε εκπτώσεις στη τέχνη της, όπως κάποιοι κάποιο (ονόματα δεν λέμε, οικογένεις δεν θίγουμαι!). Επιπλέον η Γαλάνη έχει ένα σημαντικά πιο ευρύ ρεπερτόριο από τις προαναφερθήσες (οι εκτελέσεις της Γαλάνη σε jazz κομμάτια με συγκινούν βαθύτατα!).

Όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως τόσο στο "Όλα στο φως" της Ελευθερίας αλλά και το "Να σε βλέπω να γελάς" της ΄Αλκηστης, η Γαλάνη συμμετείχε συνθετικά και με, κατ'εμε, σπουδαία τραγούδια. Για μόνο και αυτό τον λόγο (το ότι δλδ η Γαλάνη συνθέτει εκτός από το να τραγουδάει μόνο), εγώ την σέβομαι και την εκτιμώ διπλά! Όσο για τη φωνή της...δεν μπορώ να πώ τίποτα. Όταν ανοίγει το στόμα της , βγαίνει ένα τέτοιο απίστευτο βάθος και μια τέτοια δύναμη που σε αγγαλιάζει από γύρω γύρω. Αν και πιστός "οπαδός" της Άλκηστης, όταν πήγα και τις άκουσα live στο Vox, έφυγα εντυπωσιασμένος από τη φωνή της Δήμητρας...!
#16   
megaloserwtikos
Φθασμένος
Chat
13.11.2006, 16:38
Η αλήθεια είναι οτι πέρυσι πραγματικά η φωνή της, αλλά και η ερμηνεία της και σε μένα αλλά και στην παρέα μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση από την Άλκηστη Πρωτοάλτη.
#17   
aggeliki
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 16:46
Παράθεση:

Το μέλος Soiram στις 13-11-2006 στις 16:35 έγραψε...

.Αντίθετα δείχνει πως η Γαλάνη έμεινε πιστή στην ταυτότητα της και δεν έκανε εκπτώσεις στη τέχνη της, όπως κάποιοι κάποιο (ονόματα δεν λέμε, οικογένεις δεν θίγουμαι!). Επιπλέον η Γαλάνη έχει ένα σημαντικά πιο ευρύ ρεπερτόριο από τις προαναφερθήσες (οι εκτελέσεις της Γαλάνη σε jazz κομμάτια με συγκινούν βαθύτατα!).



Διαφωνώ λίγο στο πιο "ευρύ" ρεπερτόριο.Θεωρώ τη Χαρούλα αυτή με το πιο ευρύ

Αντίθετα συμφωνώ αφάνταστα,δεν κάνει εκπτώσεις στην τέχνη της.Ισως και να είναι η μόνη που δεν κάνει.
#18   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 16:51
Επίσης όσων αφορά τις κοινές τους εμφανίσεις,
η Δήμητρα ήταν πολύ πιο επικοινωνιακή με το κόσμο,αυτό νομίζω εύκολα το αντιλαμβανόταν όσοι παρακολούθησαν το πρόγραμμα.
Η Άλκηστις "δεν το χει" αυτό.
Τουλάχιστο στο βαθμό της Δήμητρας..
#19   
karelia
Σολίστ
Chat
13.11.2006, 16:54
Α ναι!ήθελα να το ρωτήσω και γω αυτό,
τι εννοείς "ευρύ ρεπερτόριο"?
Γιατί αν εννοείς αυτό που κατάλαβε και η φίλη Αγγελική,
δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί της..
#20