|
Βασίλη,
η ερώτηση που μου απευθύνεις είναι αμφίδρομη. Πέρα από το τί θεωρούμε έγκλημα και πώς οργανώνουμε τους νόμους και τα συστήματα ασφαλείας, προς το παρόν φαίνεται να θεωρείς κι εσύ από την πλευρά σου δεδομένο πως οι άνθρωποι που βιώνουν τις συνθήκες των φυλακών είναι στυγνοί εγκληματίες, δολοφόνοι κατά συρροήν και εκ συνειδήσεως. Αρκεί να σου πω πως το 1987 υπήρχαν 2.500 φυλακισμένοι στις ελληνικές φυλακές και σήμερα υπάρχουν 12.500. Θες να μου πεις ότι έχουμε σαν χώρα 10.000 νέες καταστάσεις εμπόρων ή φονιάδων, μέσα σε μία 20ετία. Ακόμα κι αν συμφωνήσουμε σε αυτό, τότε μάλλον συμφωνείς εξίσου και με την πρώτη παράγραφό μου, που λέει εν ολίγοις ότι η κοινωνία μας έχει κυριολεκτικά σαπίσει, και πετάμε τα παράγωγά μας όπου βρούμε, ονομάζοντας το μέρος "φυλακές".
Για τα υπόλοιπα θα γράψω αργότερα, γιατί τώρα δυστυχώς επείγομαι...
Υ.Γ. το φιλικά είναι αυτονόητο, ειδάλλως θα κλείναμε ραντεβου σε κάποια πλατεία για να αντιπαραθέσουμε τις πυγμαχικές μας ικανότητες...
|
Δηλαδή freakhood για να καταλάβω, τι εννοείς πρόβατα μπροστά σε κάποιους άλλους? Με ποιό μέτρο σύγκρισης ακριβώς? Και τι ακριβώς είναι αυτό που καταλαβαίνει κανείς για την νοοτροπία μας, όταν συλλαμβάνεται κάποιος παιδεραστής (εκτός εισαγωγικών, έτσι?). Δηλαδή για πες ποιά είναι εκείνα τα ανοιχτά μυαλά και τι αυτά πρεσβεύουν?
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με αυτό το ΥΓ σου, θα ήθελες να το ξεκαθαρίσεις?
Γιατί η παιδεραστία δεν είναι ενα απλό πλημέλημμα, η παιδεραστία βιάζει ανθρώπινα σώματα και συνειδήσεις και μάλιστα σε μια ηλικία που ο άνθρωπος δεν έχει την δυνατότητα όχι μόνο να αμυνθεί αλλά και να συνειδητοποιήσει τι είναι αυτό που του συμβαίνει.
-----------------
...αν είσαι όπως δείχνεις, εγώ σκοτώνομαι...
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mellia στις 13-11-2008 15:56 ]
(νομίζω οτι το θέμα δεν αφορά τη μουσική και πρέπει να μετακινηθεί σε άλλη κατηγορία)
|
Την ίδια μεροληψία εμφανίζει και ο Μίκης Θεοδωράκης. Στην δική του περίπτωση, ίσως να πηγάζει και απο τα προσωπικά του βιώματα. Δεκτο. ΘΕΜΙΤΟΤΑΤΟ... Γιατι; Γιατι, Ο Μίκης έχει κερδίσει με την διαδρομή του το δικαίωμα να ανοίγει το στόμα του, να λέει αυτό που αισθάνεται και οι άλλοι να το σέβονται. Γιατι στο κάτω κάτω, όλα εκεί συνοψίζονται, στην άποψη που θα αποδεχτεί ο καθένας μας.
-----------------
H Barηa στα Ελληνικά
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Termite στις 13-11-2008 16:33 ]
Βασίλη :
Στην προηγούμενη παραπομπή, χρησιμοποίησες μέρος του κειμένου χωρίς όμως να μεταφέρεις το συνολικό νόημα της παραγράφου. Έτσι, φάνηκε απλώς να ρωτώ αν γνωρίζεις τα εγκλήματα των συγκεκριμένων φυλακισμένων. Εντούτοις, η ερώτησή μου ήταν κατι τις περισσότερο από μία απλή στατιστική μελέτη εγκληματολογίας... Στο μέρος που δεν ήταν στην επιλογή του σχολιασμού σου, αναφέρω:
"Αρκεί να σου πω πως το 1987 υπήρχαν 2.500 φυλακισμένοι στις ελληνικές φυλακές και σήμερα υπάρχουν 12.500. Θες να μου πεις ότι έχουμε σαν χώρα 10.000 νέες καταστάσεις εμπόρων ή φονιάδων, μέσα σε μία 20ετία; Ακόμα κι αν συμφωνήσουμε σε αυτό, τότε μάλλον συμφωνείς εξίσου και με την πρώτη παράγραφό μου, που λέει εν ολίγοις ότι η κοινωνία μας έχει κυριολεκτικά σαπίσει, και πετάμε τα παράγωγά μας όπου βρούμε, ονομάζοντας το μέρος "φυλακές"."
Επιπροσθέτως αναφέρω ότι η αύξηση των κρατούμενων είναι της τάξεως του 500% για μία εικοσαετία!
Με άλλα λόγια είναι χαρακτηριστικός της σήψης μιας κοινωνίας/πολιτείας, ο συγκεκριμένος πενταπλασιασμός του αριθμού των κρατουμένων της μέσα σε μία γενιά, κάτι που πιστεύω ότι είναι από αυτονόητο, ως και ευκόλως προσεγγίσιμο σε θεωρητικό επίπεδο. Η παρατήρηση ποιοτικής και ποσοτικής αύξησης της εγκληματικότητας σε επίπεδο επικράτειας, υποδηλώνει ότι κάτι δεν "πάει καλά" σε δομικό-οργανωτικό επίπεδο, πέρα από ασύνδετες θεωρίες ατομικής ευθύνης και ιδιοπαραγωγής εγκληματικών προσωπικοτήτων.
Πέρα από το τί είδους έγκλημα ή παρανομία έχει διαπράξει στο παρελθόν ένας άνθρωπος, είμαστε υποχρεωμένοι -εν τέλει βάσει του ίδιου μας του συντάγματος- να υποστηρίξουμε την αυταξία της ζωής και της προσωπικότητας. Βρίσκω ιδιαίτερα επικίνδυνη κάθε είδους ΑΞΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ επί των ανθρώπων, και ως εκ τούτου θεωρώ αντίστοιχα από μεροληψία ως και έγκλημα (βασικά με αντίστροφη ταξινόμηση) την μή τήρηση του Συντάγματος -είτε ως θέση, είτε ως πράξη- από πλευράς μας. Ο κάθε κρατούμενος δεν έχει λόγο να απολογηθεί πλέον και επιπροσθέτως για τις δεδικασμένες πράξεις του, καθώς έχει ήδη κριθεί γι' αυτές. Το αντίθετο μάλιστα: είναι υποχρέωσή μας να του αναγνωρίσουμε την προβλεπόμενη αποκατάσταση κατά ή μετά την έκτιση της ποινής του. Η δική μας δουλειά είναι να τηρήσουμε τη δική μας πλευρά της νομικής σύμβασης μαζί του (η οποία είναι και νομική σύμβαση που αφορά εμάς, ως πιθανούς φυλακισμένους για κάθε πιθανή περίπτωση εγκλεισμού μας). Η θανατική ποινή έχει πλέον απορριφθεί από την κοινωνία μας (ορθώς), ασχέτως με το έγκλημα που διαπράχθηκε, καθώς και η περίπτωση της ισόβιας κάθειρξης τείνει να εξαλειφθεί (επίσης ορθώς), γεγονός που μας δίνει το πρώτο στίγμα του πώς αντιλαμβανόμαστε πλέον την ανθρώπινη ζωή ως πολιτισμικό δόγμα (ή εν πάσει περιπτώσει αυτού του ακαθόριστου πράγματος που έχει ως σύμβολο τον Παρθενώνα και φέρει τη φιλοσοφία του πλίνθου). Κάποια στιγμή θα συνειδητοποιήσουμε ότι οι φυλακές έχουν καταστεί (τις καταστήσαμε θεωρώντας τους ανθρώπους ραδιενεργά για την κοινωνία υλικά) ένα πανεπιστήμιο εγκλήματος που επωάζει τα αυγά του φιδιού για εμάς του απ' έξω, που τόσο πολύ αυταρεσκόμαστε στον εξαιρετικό διαχωρισμό μας από εκείνους. Είναι στο χέρι μας να τις μετατρέψουμε σε σωφρονιστικά καταστήματα, που θα επανεντάσσουν τους ανθρώπους στην κοινωνία έπειτα από διαδικασίες εξομάλυνσης και εκπαίδευσης.
Όταν αναφέρεις τη λέξη "προσυλητισμό" τί ακριβώς εννοείς; Τί έχουν να κερδίσουν οι φυλακισμένοι, πέρα από την αποκατάσταση των αυτονόητων, τα οποία και παρανόμως τους στερούμε; Αν έχεις στο νου σου κάποιο είδος συμφέροντος που κρύβεται πίσω από την κίνηση των κρατούμενων, ευχαρίστως να το διαβάσω. Έπειτα από τις παραπάνω διευκρινήσεις, και με δεδομένο ότι το άρθρο που παρατέθηκε , γράφτηκε συμπληρωματικά στο θέμα των συνθηκών κράτησης και εγκλεισμού κι όχι ως αυτοτελής απόδειξη κατάφωρης επί προσωπικού αδικίας, δεν κατανοώ το είδος της μεροληψίας που αναφέρεις. Προς το παρόν, μονόπλευρη μεροληψία διακρίνω. Εκείνη κατά την οποία δεν τηρούμε το Σύνταγμα εμείς, προς την προστασία αυτών. Εκείνοι (οι φυλακισμένοι) τιμωρούνται για τα εγκλήματά τους σύμφωνα με τον νομικώς αποφασισμένο εγκλεισμό τους από την πολιτεία. Και διερωτώμαι: αφ' ενός, αυτοί ως πότε θα συνεχίσουν να περνούν από λαϊκές δίκες για το αν τους άξιζε η τιμωρία που νομίμως τους επιβλήθηκε; Αφ'ετ'ερου δε, εμείς, ως συμμέτοχοι στην συντεταγμένη πολιτεία, για το αντίστοιχο δικό μας (καταστρατήγηση άρθρων του Συντάγματος που σχετίζεται με τη δική τους αξιοπρέπεια και επιβίωση), πότε θα δικαστούμε ώστε να υποστούμε την τιμωρία που μας αναλογεί;
Κι εδώ εφάπτεται η αναφορά στο παραδοσιακό και συμπαθητικό επάγγελμα του μπακάλη, που φυσικά δεν αποτελεί υπαινιγμό επί προσωπικού, και αφορά το πώς ο βολεμένος από μία κατάσταση (όλοι μας), εφαρμόζει την κρίση του ανέξοδα και αυταρχικά (ανατίμηση προϊόντων του μανάβη, που συγκερκιμένη περίπτωση ισοδυναμεί με δική μας κρίση επί της οριστικής κρίσεως της επιβληθείσας ποινής).
Υ.Γ. συμφωνώ με Μέλια ως προς την ουσία της θεματολογίας, και την δυνατότητα μεταφοράς σε άλλη κατηγορία.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 14-11-2008 03:23 ]
Υπάρχει θέμα για το οποίο ο Θεοδωράκης δεν εκφράζει άποψη και μάλιστα αντιεξουσιαστική και όλα τα αντί- μαζί με πόνο ψυχής για τα δεινά που είχε περάσει και τώρα τα θυμάται και ενστερνίζεται όλους όταν τρώει με χρυσά κουτάλια και τον έχουμε αναγάγει στον ΥΠΕΡΜΟΥΣΙΚΟ της Ελλάδας και αγωνιστή??
Δεν ξέρω για τις συνθήκες των φυλακών γιατί δεν είμαι μέσα, ούτε ξέρω υπό ποιες κατηγορίες φυλακίζονται και δραστηριοποιούνται και ζουν οι κρατούμενοι..Αλλά..δεν έχουμε και το Γκουαντανάμο στην Ελλάδα!! Και ούτε μπορώ να κάθομαι να στεναχωριέμαι για όλους εκείνους που βρίσκονται εκεί μέσα..δεν μπήκανε τυχαία, ούτε για τη ψυχή της μάνας τους...μπορεί να μην είμαι αρκετά ώριμη..τί να πω!! Αλλά "κάθε κατεργάρης στο πάγκο του"
όσο για τις συγκεκριμένες πρωτοβουλίες κινήσεων πάλι στα ίδια καταλήγουν, πορείες- σπασμένα μαγαζιά- καμμένα αυτοκίνητα στην Σόλωνος και τραμπουκάκια ψευτοϊδεολόγοι που παρασύρονται από ψευτοφιλοσόφους και άμα τους πεις να πιάσουν το κεφάλι τους θα πιάσουν τα πόδια τους. Είναι σε όλα ΑΝΤΙ απλά για να είναι ΑΝΤΙ χωρίς να ξέρουν το γιατί.
Απο την στιγμή που μπήκανε στην φυλακή! τους χρειάζεται! δεν μπηκανε τυχαία! ας είμαστε λίγο λογικοί! Η κατάργηση των φυλακών ο θεωρώ πολυ βλακεία γιατι σε όλα τα καθεστώτα υπαρχουν φυλακές, ώστε να φοβίζει τον πολίτη να γίνεται σωστός προς τις πράξεις του στην έξω κοινωνία!
Εννοείται πως πρέπει να έχουν καλύτερες συνθήκες διαβίωσης, άλλα όχι και να τους κάνουμε και βασιλίαδες! το κράτος δεν είναι για να τους πληρώνει!
Σταύρο
Ως αναφορά στην αυξηση των κρατουμένων, συμφωνώ οτι οφείλεται στην απίστευτα σαθρή κοινωνική δομή που υφίσταται απο την μεταπολίτευση και μετά. Οφείλεται ταυτόχρονα και στην απουσία ουσιαστικής συμμετοχής στην κοινωνική αυτή δομή των οργάνων της τάξης καθώς η σήψη ξεκίνησε πρώτα απο εκεί και φυσικά εκεί συνεχίζει να υπάρχει.
Προς θεού, δεν εννοώ οτι αυτή η σαθρότητα οφείλεται στα κατάλοιπα της χούντας και απλά διαιωνίστηκε. Για μένα η κοινωνική αυτή δομή που βιάζεται καθημερινά απο τον καθένα μας (και φυσικά ειμαι και εγώ αλλα και εσύ μέσα σε αυτό) οφείλεται ξεκάθαρα στην απουσία ουσιαστικής παιδείας στη χώρα. Παιδείας που θα βάλει της βάσεις για την ΜΗ ΑΞΙΑΚΗ κρίση των ανθρώπων, που θα διδάξει οτι ο σεβασμός στον άνθρωπο όπως προέρχεται απο το σύνταγμα πρέπει να είναι πρωτεύων μέλημα μιας κοινωνίας.
Υπήρχαν ιστορικά, πολλές ευκαιρίες για να υπάρξει μια ουσιαστική, καινοτόμος αλλαγή αυτή όμως δεν έγινε ποτέ.
Επειδή ίσως ξέφυγα λιγάκι, θα ήθελα να σου διευκρινήσω οτι μιλώντας για προσυλητισμό, εντός εισαγωγικών το είχα γράψει, εννοώ οτι ο αρθρογράφος φαίνεται πως είναι υπέρμαχος της κίνησης αυτής. Δικαίωμά του...αν το άρθρο εντάσσεται σε κάποια στήλη της εφημερίδας τότε όλα μια χαρά. Στα πλαίσια όμως παρουσίασης μιας είδησης κυρίαρχο στόχος πρέπει να ειναι η αντικειμενικότητα. Και στο συγκεκριμένο άρθρο που παραθέτεις, θεωρώ οτι απουσιάζει.
Αλεξία,
όπως έγραψα και πιο πάνω, ο Μίκης Θεοδωράκης, θέλουμε δε θέλουμε αποτελεί ζωντανό πολιτικο και πολιτιστικό μνημείο για τον Ελληνικο Πολιτισμό. Αλίμονο αν σταματήσει ΚΑΙ αυτός να ανοίγει το στόμα του. Απο την άλλη, δε νομίζω να το κάνει σε κάθε θέμα. Αν εσύ θυμάσαι πχ δήλωση του Μίκη Θεοδωράκη για το Βατοπέδι η για την υπόθεση Ζαχόπουλου (σου μιλάω μάλιστα για 2 θέματα που πραγματικά συγκλόνισαν το κράτος, ειναι απλά παραδείγματα) τότε ευχαρίστως να την διαβάσω κ εγώ. Οι παρεμβάσεις (είτε με γραπτές δηλωσεις είτε με συναυλίες) του Μίκη Θεοδωράκη γίνονται για κοινωνικά θέματα, και για διεθνείς - δυσάρεστες - καταστάσεις. Και αυτό είναι αποδεδειγμένο.
|
Μπροστα σε αυτη την αθλιοτητα,η θανατικη ποινη που εφαρμοζεται σε καποιες κοινωνιες του κοσμου μοιαζει ..καθαγιασμενη
ΝΤΡΟΠΗ!!
Διάβασα και εγώ με την σειρα τα γραφώμενα του Κυρίου Μίκη...
Μπροστά στην μορφή του Θεοδωράκη, εγώ ο άγνωστος, ο ανώνυμος και στην τελική ο κύριος "Τίποτας" θα ήθελα να απαντήσω σε κάποια σημεία των δηλώσεων αυτών...
Νομίζω πως σε ένα φόρουμ έχει ο καθένας το δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του και κυρίως τις αντιθέσεις του...
|
|
Κι ερχομαι να προσθεσω κι εγω:
"Οι αποψεις ειναι σαν τις κωλοτρυπιδες..Ολοι εχουν απο μια" ( μη βαρατε ,το εχουν πει πιο σοφοι ανθρωποι απο εμενα, οποτε ας το δεχτουμε λογω αυθεντιας του λογου ). Κι αυτο περιλαμβανει κι ανθρωπους του πνευματος αλλα και του..."πνευματος"..Και ο νοων νοητω ( αν και φανταζομαι πως δεν μας διαβαζει )
Eίναι άσχετο με το παραπάνω θέμα αλλά το καταχωρώ εδώ για να μην ανοίγω καινούργιο Topic.
Την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008 στην Αίθουσα Συνεδρίων της Κ.Ε. του ΚΚΕ δόθηκε συναυλία για τα 90 χρόνια του ΚΚΕ
από την ΚΟΑ με διεύθυνση του Βύρωνα Φιδετζή.
Παρουσιάστηκαν τα έργα
«Ο Διγενής δεν πέθανε» του Αλέξανδρου Ξένου
«Ελεγείο και θρήνος» του Μίκη Θεοδωράκη και
«Έτος 1905» του Ντμίτρι Σοστακόβιτς.
Το κείμενο του Μίκη Θεοδωράκη διάβασε ο ίδιος πριν την εκτέλεση του έργου του.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ «ΕΛΕΓΕΙΟ & ΘΡΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΖΑΝΝΟ»
Αγαπητοί μου φίλοι, συναγωνιστές και σύντροφοι,
Δεχθείτε από μένα και τον Βασίλη Ζάννο, εμένα ζωντανό κι εκείνον νεκρό, εκτελεσμένο από τον μοναρχοφασισμό, τις πιο εγκάρδιες ευχές μας για το αγαπημένο μας Κόμμα, το ΚΚΕ. Και οι δυο μας υπήρξαμε παιδιά του. Ζήσαμε τον καιρό της θύελλας παλεύοντας για τα ιδανικά που μας δίδαξε: την αγάπη στον λαό και την πατρίδα, την αφοσίωση στις αρχές του διεθνισμού, την υπεράσπιση της Λευτεριάς και το όραμα για το χτίσιμο μιας νέας πατρίδας, όπου θα βασιλεύει η θέληση και το δίκιο του Λαού.
Με τον αγαπημένο μου σύντροφο τον Βασίλη Ζάννο, τα γεγονότα μάς έφεραν κοντά από την ημέρα που εγκατέλειπαν οι Γερμανοί την Αθήνα. Τότε, τον Οκτώβρη του 1944, γνωριστήκαμε για πρώτη φορά. Εκείνος επί κεφαλής της πολιτοφυλακής του Παλαιού Φαλήρου κι εγώ του ΕΛΑΣ της Νέας Σμύρνης, δώσαμε μάχη για να μην ανατιναχθούν οι πολεμικές αποθήκες και τα κτίρια της Luftwafe στο Δέλτα Φαλήρου. Συναντηθήκαμε ξανά στα 1947 στην περιοχή Χριστού Ικαρίας, εξόριστοι, κομματικοί υπεύθυνοι στα χωριά μας. Πήραμε μαζί εντολή να δραπετεύσουμε, όμως το καϊκι μας έπεσε σε θύελλα κι έτσι αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε στην Ικαρία. Με την αμνηστία Σοφούλη και τη δημιουργία της Κυβέρνησης Βουνού, βρεθήκαμε στην Αθήνα και αμέσως περάσαμε στην παρανομία σε παράλληλες ομάδες ένοπλης δράσης. Εκείνος πιάστηκε για την υπόθεση Λαδά την Άνοιξη του 1948 και σχεδόν παράλληλα χτυπήθηκε και η δική μας ομάδα με τον Παύλο Παπαμερκουρίου που εκτελέστηκε και τον Δημήτρη Δεσποτίδη που καταδικάστηκε σε θάνατο. Εγώ, άρρωστος από πλευρίτιδα, βρέθηκα για λίγο στο σπίτι μας στη Νέα Σμύρνη, όπου πιάστηκα από την τοπική αστυνομία, που με έστειλε ξανά στην Ικαρία.
Εκεί, στην Ακαμάτρα, ήρθε η τραγική είδηση για την εκτέλεση του Βασίλη Ζάννου. Ήταν τότε που έγραφα συμφωνική μουσική μέσα σε κείνες τις απίθανες συνθήκες, γιατί η αγωγή μας δεν μάς ήθελε μόνο καλούς αγωνιστές αλλά και μορφωμένους και δημιουργικούς πολίτες, μιας και μας περίμενε -μετά τη βέβαιη νίκη μας- η προσπάθεια για το χτίσιμο της Λαϊκής Δημοκρατίας, όπου ο καθένας μας θα έπρεπε να προσφέρει όσο γίνεται πιο πολλά και πιο καλά για την ευτυχία και την πρόοδο του Λαού.
Εγώ πίστευα ότι η καινούρια κοινωνία που θα πλάθαμε, είχε ανάγκη από ελληνικά συμφωνικά έργα αντάξια του υψηλού πνευματικού επιπέδου του ελεύθερου Λαού. Και γι’ αυτό, όπως είπα, δεν υπολόγιζα τις άθλιες, τις σκληρές και τις απάνθρωπες συνθήκες της παρανομίας, της φυλακής, της εξορίας και των βασανισμών, γιατί ήθελα να προσφέρω ό,τι καλλίτερο πίστευα ότι έχω μέσα μου: την Μουσική.
Έτσι ασκήθηκα να γράφω συμφωνικά έργα χωρίς τη βοήθεια μουσικών οργάνων, κατ’ ευθείαν από τον νου μου στο χαρτί. Ένα τέτοιο έργο θα ακούσετε σήμερα κι εγώ μαζί σας πρώτη φορά ύστερα από εξήντα χρόνια. Για να δούμε τώρα αν η μουσική μου σκέψη αποτυπώθηκε σωστά στο πεντάγραμμο κι από κει στα συμφωνικά «όργανα». Είναι κατά κάποιον τρόπο η ώρα της αλήθειας για το «Ελεγείο και Θρήνος». Μέσα στο έργο αυτό, όπως θα διαπιστώσετε κι εσείς, δεν θρηνούσα μόνο τον χαμένο σύντροφο αλλά φιλοδοξούσα να αποτυπώσω με ήχους το μεγαλείο της θυσίας όλων των αγωνιστών, που χάρισαν τη ζωή τους για την Λευτεριά και την ευτυχία του Λαού μας.
Και είμαι όχι μόνο ευτυχής αλλά και βαθύτατα συγκινημένος, γιατί ένα τέτοιο έργο αφιερωμένο σ’ έναν αθάνατο κομμουνιστή, παίζεται σήμερα εδώ, στο δικό του σπίτι. Όπως βλέπεις, αγαπημένε μου Βασίλη, άξιζε ο κόπος να περιμένουμε εξήντα ολόκληρα χρόνια για να ανταμώσουμε και πάλι μέσα από τους ήχους που γράφτηκαν για σένα, σ’ ένα χώρο που τον αγιάζουν οι ιερές σκιές των συναγωνιστών και των συντρόφων μας, με κορυφαία τη μορφή του Καπετάν Γιώτη, του πολυαγαπημένου μας Χαρίλαου Φλωράκη.
Αθήνα, 14.11.2008
Μίκης Θεοδωράκης
|
Τι μισθό παίρνει ο πατέρας σου κούκλα μου;
Ναι, προφανώς δεν είσαι αρκετά ώριμη.
|
Ενω αυτη η απαντηση ειναι δειγμα ωριμης αντιπαραθεσης και επιχειρηματολογιας
|
Μια χαρά ώριμο και έξυπνο το βρίσκω εγώ!
Πολύ περισσότερο από την γελίους χαρακτηρισμούς... "ψευτοφιλόσοφοι και ψευτοδιανοουμενοι" Όπως επίσης και την παιδαριώδη φράση " Δεν έχουμε και το Γκουαντανάμο στην Ελλάδα"! Είναι άκρως προσβλητικά όλα! Για τον οποιοδηποτε! Λίγο σεβασμός!
----------------
Imagine all the people, livin' life in peace!....
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Peace18 στις 18-11-2008 14:32 ]
Ο μισθός του μπαμπά της Αλεξίας, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ωριμότητά της.
Είναι πολύ άσχημο να προσπαθείτε να εκμαιεύσετε απαντήσεις που θα προκαλέσουν προστριβές σε μια συζήτηση που μέχρι στιγμής δεν έχει λερωθεί απο ανώριμες απαντήσεις σαν τις δικές σας.
Εδώ συζητάμε με όμορφο τρόπο δίχως να παρεξηγούμε ο ένας τον άλλο.
Αν δε θέλετε να το συμμεριστείτε, υπάρχουν και οι παιδικές χαρές.
Ο ρατσισμός σ' όλο του το μεγαλείο!
Δηλώσεις του στύλ "καλά να πάθουν, τους αξίζει, στα @@ μου, να ψοφήσουν στη φυλακή, κ.α." είναι το λιγότερο ντροπιαστικές.
Η εκδικητικότητα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των πιo απαίσιων ανθρώπων. Αυτών που αδυνατούν να δώσουν με λόγια και με αγάπη να καταλάβει ο άλλος τί λάθος έκανε.
Αυτό είναι το δήθεν επίπεδό σας? Να καλιεργείται μέσα σας το μίσος ρε γουρούνια?
Χρησιμοποιείτε όμορφες λεξούλες και λογοτεχνικές εκφράσεις, υποκρισία!!!!!!
Τα λέω χύμα, αυθόρμητα και αληθινά. Το επίπεδο ενός ανθρώπου φαίνεται στις ιδέες που έχει κι όχι στον τρόπο που τις διατυπώνει, όσο κι αν κάποιους δήθεν τους ξινίζει αυτό.
Κατα τ' άλλα είστε ανθρωπιστές και ρομαντικοί, ε? Α, και ενσυνείδητοι... Τρομάρα σας.
Έχετε καταλάβει ότι μιλάμε για ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ρε ζώα??? καλά σας τα λέει ο freakhood.
Ξανακουνήστε λίγο το κεφάλι σας δεξιά αριστερά λίγο γρήγορα να δείτε αν κάνει γλου γλου...
Μικρόψυχοι και στριμμένοι, άξεστοι, αμόρφωτοι (όχι αγράμματοι).
Αντε γιατί πολύ χαλαρά κι αστεία το ΄χουμε πάρει το όλο θέμα.
-----------------
There was a time that the pieces fit, but I watched them fall away. Mildewed and smoldering, strangled by our coveting. I've done the math enough to know the dangers of a second guessing. Doomed to crumble unless we grow, and strengthen our communication
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : sitzoune81 στις 18-11-2008 16:18 ]
Παρολαυτα, ο freakhood δεν ανεφερε ενα λογικο επιχειρημα γιατι πρεπει να καταργησουμε τις φυλακες sitzoune.
Δεν θα διαφωνησω με μια ομορφη και ουτοπικη κοινωνια, οπου οι εγκληματιες ( προσοχη, αναφερομαι σε βαρυποινιτες ) τυγχανουν του σωφρονισμου που πρεπει, ενω οι μικροεγκληματιες συμμετεχουν κανονικα στο κοινωνικο συνολο πληρωνοντας το χρεος τους με κοινωνικη εργασια.
Ομως η ανθρωποτητα εχει αποδειξει εδω και καιρο τωρα πως δεν εχουμε το προνομιο να κανουμε τετοιες υποχωρησεις. Ο πολιτισμος μας μεχρι τωρα δεν ειναι και δειγμα ειρηνης και συμφιλιωσης.
Αλλα, πρεπει ο σωφρονισμος να ειναι σωφρονισμος κι οχι τιμωρια χωρις ελεος. Δεν σωφρονιζεις με υποβιβασμο προσωπικοτητας και της αξιοπρεπειας ενος ανθρωπου. Εξαλλου οι ιδιοι οι φυλακισμενοι δεν κανουν απεργια πεινας για να καταργησουν τις φυλακες, αλλα για να τυχουν καλυτερων συνθηκων διαβιωσης μεσα στη φυλακη.
Κι εδω θα κατηγορησω μεγαλους τηλεοπτικους σταθμους ( με λαμπρη εξαιρεση εναν ) που αποφευγουν να κανουν αναφορα στο γεγονος πως 4.500-5.000 φυλακισμενοι κανουν απεργια πεινας ( κι ορισμενοι και απεργια διψας ) για αυτα τα αιτηματα!
|
(Κλασσικός για άλλη μια φορά! Δεν θα σχολιάσω την ωριμότατη και γεμάτη αντίληψη φράση " εδώ συζητάμε με όμορφο τρόπο δίχως να παρεξηγούμε ο ένας τον άλλο."!!! Και καταβάλω μεγάλη προσπάθεια απ’ ότι βλέπουμε όλοι!)
Όσο για τις παιδικές χαρές θα θέλατε πολλοί να πάτε φίλτατε αλλά δεν σας βαστάνε... Δεν υπάρχουν παιδικές χαρές για εσάς! Και ποτέ δεν θα υπάρξουν! Και όταν θα περάσετε απ’ έξω σκύψτε το κεφάλι. Γιατί δεν είστε άξιοι να κοιτάτε τα μικρά πιτσιρίκια με τα δικά σας κλειστά μάτια! Δεν έχετε δικαίωμα τα τα μολύνεται αν τους έχετε ετοιμξάσει έναν κόσμο- εργοστάσιο ρύπων και ρυπαρών ιδεών, σταρχιδισμού και σέχτας!
Ναι! Φυσικά και εμείς μπορούμε να πηγαίνουμε σε παιδικές χαρές...Και θα συνεχίσουμε να πηγαίνουμε κύριοι! όσο εσείς θα καταστρέφετε εμείς θα χτύζουμε παιδικές χαρές και παραμυθένιες συνοικίες!
Δεν βάζω φράγματα στη σκέψη και στην έκφρασή μου! Κάνω τα πάντα για την ελευθερία μου! Δεν συμβιβάζομαι με την γκρίζα σφαίρα που μου δίνουν!.... Και δεν προσβάλω κανέναν!!!
Αν όλα αυτά είναι παρανοϊκά μην τα αντικρούσετε... Σας ταιριάζουν!
|
Θα μπορούσε να έχει άμεση σχέση με τη γνώμη της Α για την αναγκαιότα της πάλης και αντίδρασης των λαϊκών στρωμάτων με διάφορους τρόπους (πχ πορείες) που σαφώς και δεν καταλήγουν όλες εκεί που λέει! Η ιστορία έχει αποδείξει ότι η αλλαγή προς το καλύτερο επέρχεται μόνο με αγώνες. Όποιος την αμφισβητεί, ναι, είναι (εκτός από ανιστόρητος) ανώριμος.
Αλλά μάλλον είναι βολικό για τους οπαδούς του συστήματος/εκάστοτε κυβέρνησης να γενικεύουν και μαζί με τα ξερά να καίγονται και τα χλωρά!
Τώρα το σχολιάκι για τις παιδικές χαρές το αντιπαρέρχομαι διότι προφανώς δεν είχες καταλάβει αυτό που μόλις εξήγησα και ευχομαι να το έχεις ήδη πάρει πίσω.