ελληνική μουσική
online 170·151.701 μέλη
αρχική > Forum > Περί ανέμων και υδάτων

Πώς φαντάζεστε το ιδανικό σχολείο;

noizreduction
Βετεράνος
12.01.2009, 21:27#41   

Θα απαντησω αντιστοιχα ( μεγαλη εφευρεση το 1, 2, 3 {#emotions_dlg.biggrin} )

 

1) Εδω και 7 χρονια κανω μαθηματα σε παιδια στο κλαδο που σπουδαζω ( οκ, δεν ειμαι ο μονος, ουτε αγιοποιουμαι ). Παρατηρησα λοιπον πως σε Πειραια, Γλυφαδα, Φαληρο και Δαφνη η κατασταση των σχολειων ειναι σε τραγικο σημειο απο αποψη πειθαρχιας, οργανωσης και εκπαιδευτικου εργου. Πολλες φορες εχω φτασει να πω "καθε περσι και καλυτερα" με το εργο που παρουσιαζουν οι εκπαιδευτικοι.

Και προσεξε, δε μιλαμε για εκπαιδευτικους των 50 χρονων, αλλα οι περισσοτεροι ειναι νεοδιοριστοι των 25 και 30 χρονων ( ιδιαιτερα με τον ΑΣΕΠ η ψαλιδα της ηλικιας μειωθηκε ).

Εχει μεγαλη διαφορα το "αγαπαω το δασκαλο/καθηγητη μου επειδη ειναι νεος" απο το "ο δασκαλος/καθηγητης μου ειναι παρα πολυ καλος στη δουλεια του". Ενας μαθητης προφανως δεν μπορει να κρινει εαν ειναι ικανοποιημενος 100% απο το επιπεδο του καθηγητη του στο τομεα της μεταλαμπαδευσης γνωσεων!

Ξερω πως γενικα οι εκπαιδευτικοι εχουν εναν σκληρο πυρηνα και μια αμυντικη σταση οποτε τα "χωνει" καποιος στο κλαδο τους ( κι εγω παιδαγωγικο τομεα εχω διαλεξει ), ομως μη φτασουμε στο αλλο ακρο. Δηλαδη να βαζουμε μπροστα στα ματια μας ενα δαχτυλο και να λεμε πως απο πισω του δεν υπαρχει κανενα προβλημα!

 

Αυτο που εννοω ειναι πως οι δασκαλοι/καθηγητες τεινουν να κανουν το λειτουργημα της εκπαιδευσης απλο βιοποριστικο επαγγελμα. Κι ως γνωστον τα επαγγελματα που εχουν σχεση με τη κοινωνικη προοδο ( Υγεια, Εκπαιδευση, Ασφαλεια ) θελουν ανθρωπους που να βλεπουν την εργασια τους ως λειτουργημα κι οχι ως ενα 8ωρο που τελειωνει με το τελευταιο χτυπημα του κουδουνιου!

Σαφως και η μεγαλυτερη μεριδα παιδαγωγων δουλευει και μετα το σχολειο! Ομως υπαρχει και μια μεγαλη μεριδα που δεν ελεγχεται και δεν εχει ορεξη να δουλεψει παραπανω απο αυτο το 8ωρο της!

2) Αυτη τη στιγμη, και μετα τα ΑΣΕΠ που εγιναν, τα σχολεια στελεχωνονται απο αποφοιτους του 1995-2000 κατα κυριο λογο! Ευτυχως, οπως ειπα, ανεβηκαν οι βασεις το τελευταιο διαστημα, οποτε το επιπεδο των υποψηφιων εκπαιδευτικων που εισαγεται στο πανεπιστημιο ειναι σαφως ανωτερο απο τις προηγουμενες γενιες!

Οι ελλειψεις στο διδακτικο προσωπικο ειναι καθαρα τεχνητες και υπευθυνοι γι'αυτο ειναι οι προχουντες του Υπουργειου Παιδειας που συντηρουν ενα καθεστως "ανεργιας". Ειναι αρκετα πιο βαθυ αυτο και δεν αφορα το θεμα.

3) Η πρωτη γραμμη κοινωνιας ειναι η οικογενεια σαφως! Ο δασκαλος και η ταξη ειναι η πρωτη ομως εισοδο του ανθρωπου σε μια οργανωμενη κοινωνικη ομαδα με σαφης στοχους. Αφου δε μπρουμε να αλλαξουμε την οικογενεια, ας αλλαξουμε την εκπαιδευτικη δομη!

Ας δοθει επιτελους το "ναι" σε αυτο το πολυποθητο ελεγχο των καθηγητων και δασκαλων, ας αποκτησουν περισσοτερα εργαλεια και ελευθερια στη διαθεση τους οι εκπαιδευτικοι κι ας σταματησει η πιπιλα του "συνδικαλισμου" που ξερουμε ολοι τι προσωπικα συμφεροντα εξυπηρετει!

 

Τα ΕΠΑΛ και τα ΤΕΕ ειναι μια πονεμενη υποθεση που κανεις δε θελει να διορθωσει! Οπως και τα Αθλητικα Λυκεια..και τα Μουσικα σχολεια δυστυχως

-------------------

fotis70
Συγχορδία Ματζόρε
13.01.2009, 12:47#42   

Η ζωή είναι στίβος και αγώνας και το σχολείο είναι το γυμναστήριο και ο χώρος προετοιμασίας.

Όσο καλύτερη προετοιμασία κάνει ένας αθλητής τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχει! Όσο καλύτερη προετοιμασία θα κάνει ένας μαθητής τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχει στην ζωή του!

Οι προετοιμασίες όμως δεν μπορεί να είναι άναρχες και χωρίς πρόγραμμα! Όπως θέλει ο καθένας κάνοντας ότι γουστάρει και ότι του καπνίσει!

Αυτό συμβαίνει στα σχολεία! Έχουμε λίγο τρέξιμο και πολύ χαλάρωμα! Με την πρώτη ευκαιρία την κοπανάμε και μετά θέλουμε και καλά αποτελέσματα! Έτσι δουλειά δεν γίνεται!

Δεν γίνεται δουλειά με το να σκεφτόμαστε συνέχεια τρόπους πως θα πιεστούν λιγότερο τα παιδιά!

Θα αναφέρω ένα ακραίο παράδειγμα από προσωπική εμπειρία – το οποίο φυσικά δεν επιδοκιμάζω αλλά είναι ενδεικτικό της κατάστασης!

Όταν ήμουν Τρίτη Δημοτικού είχαμε έναν δάσκαλο ο οποίος όταν πηγαίναμε αδιάβαστοι μας έβαζε μέσα σε μια μεταλλική ντουλάπα μέχρι να μάθουμε αυτό που είχαμε! Για να προλάβω κάποιους, είχε φως στην ντουλάπα από κάποια ανοίγματα ίσα – ίσα για να μπορείς να διαβάσεις. Δύο φορές μπήκα μέσα εκεί και εγώ! Μία φορά για αταξία και μία φορά γιατί δεν ήξερα το μάθημα που ήταν ένα αρχαίο κείμενο που αναφερόταν στους Σπαρτιάτες που έπεσαν στις Θερμοπύλες!

Ποτέ δεν ξέχασα εκείνα τα λόγια!  Τι θέλω να πώ! Σαφώς και καταδικάζω αυτήν την μέθοδο για πολλούς λόγους! Όμως αυτό που έμαθα, το έμαθα κάτω από πίεση!

Σήμερα δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό που γινόταν τότε, ίσα – ίσα το θυμάμαι σαν αστεία ανάμνηση!         

Και ένα δεύτερο! Στην σχολή όταν σπούδαζα είχαμε δύο καθηγητές από αυτούς που κάνουν την ζωή των φοιτητών δύσκολη και για να τους περάσεις ήθελε πάρα μα πάρα πολύ αγώνα! Τότε φωνάζαμε εναντίον τους και τους θεωρούσαμε αυταρχικούς, σπασίκλες, κομπλεξικούς και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε! Τους βγάλαμε παρατσούκλι και γενικά θα πρέπει να άκουσαν όλα αυτά τα χρόνια άπειρες κατάρες.

Σήμερα - σαν ελεύθερος επαγγελματίας και σαν εκπαιδευτικός έστω για τρία χρόνια – τους δίνω δίκιο και θεωρώ ότι πήρα πραγματικά πάρα πολλές γνώσεις από αυτούς! Και αυτό δεν είναι μόνο δική μου γνώμη αλλά και όλων των συναδέλφων μου από την σχολή  σήμερα.

Το καλό σχολείο λοιπόν δεν είναι αυτό που κάνει τα παιδιά να αισθάνονται ωραία και άνετα ( αυτός θα μπορούσε να είναι παιδότοπος, ίντερνετ καφέ, καφετερία) αλλά αυτό που δίνει ουσιαστική γνώση και τα εφόδια εκείνα που βοηθούν τα παιδιά να βγούν στον αγώνα της ζωής κατάλληλα προετοιμασμένα!    

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fotis70 στις 13-01-2009 12:48 ]


noizreduction
Βετεράνος
13.01.2009, 12:53#43   

Το ολο θεμα επικεντρωνεται σε αυτο που ειπα νομιζω:

 

Παράθεση:

Ας δοθει επιτελους το "ναι" σε αυτο το πολυποθητο ελεγχο των καθηγητων και δασκαλων, ας αποκτησουν περισσοτερα εργαλεια και ελευθερια στη διαθεση τους οι εκπαιδευτικοι κι ας σταματησει η πιπιλα του "συνδικαλισμου" που ξερουμε ολοι τι προσωπικα συμφεροντα εξυπηρετει!

 

Aπο τοτε που γεμισαμε ψυχολογους και φορτωσαμε τα παιδια με ψυχολογικα προβληματα, λογικο ειναι ο εκπαιδευτικος να μη ξερει ακριβως τι πρεπει να κανει! Σε συνδυασμο και με τα πολλα "οχι" που του εδωσε το υπουργειο, λογικο ειναι να απογοητευεται ( μιλαμε παντα για τον επαγγελματια δασκαλο που ασκει λειτουργημα ).

-------------------

margot
Συγχορδία Ματζόρε
13.01.2009, 21:54#44   

Ok συνεχίζω κι εγώ το 1 2 3 γιατί πολύ βόλεψε

1.  Εδω και 8 χρόνια διδάσκω σε σχολεία ιδιωτικά και δημόσια και κάνω και ιδιαίτερα σε παιδιά με μαθησιακά προβλήματα. Διαπίστωσα ότι οι πιο νέοι συνάδελφοι παλεύουν περισσότερο από τους παλιότερους, προετοιμάζονται  περισσότερο, επιμένουν περισσότερο, προσπαθούν να έχουν κοντά τους τα παιδιά, κυνηγούν επιμορφώσεις, προσπαθούν να έχουν πειθαρχημένα τα παιδιά τους. Δεν εννοώ με αυτό ότι όλοι οι παλιοί είναι σκάρτοι ή οι νέοι άψογοι. Δεν είναι τόσο η ηλικία όσο η νοοτροπία που κάνει τον εκπαιδευτικό, απλά οι παλιότεροι έχουν περισσότερο τη νοοτροπία του 8ώρου που έλεγες πριν.

Πάντως η εμπειρία μου και σχετικές έρευνες μου δείχνουν πως ένας μαθητής μπορεί να καταλάβει σε πολύ μεγάλο βαθμό ποιος είναι ο εκπαιδευτικός που του κάνει πραγματικά καλό και κάνει σωστά τη δουλειά του. Ξέρει ποιος τον μαθαίνει και του δίνει... Μπορεί έναν δάσκαλο που τον κάνουν ό,τι θέλουν να τον αγαπάνε αλλά θα σου πουν πως δεν είναι καλός δάσκαλος - αν όχι όλα σίγουρα αρκετά από τα παιδιά.

Προσωπικά είμαι υπέρ της αξιολόγησης υπό προϋποθέσεις και πίστεψέ με είμαι από τους πρώτους που θεωρώ ότι τα προβλήματα είναι όχι απλά πολλά αλλά τεράστια.  Δεν μπορώ όμως να παραγνωρίσω τις προσπάθειες κάποιων - και είναι πολλοί - συναδέλφων  που δίνουν τον εαυτό τους στην τάξη και με θλίβει το γεγονός ότι μία μεγάλη μερίδα της κοινωνίας θεωρεί το σύνολο των δασκάλων ανίκανους και βολεμένους. Σίγουρα πολλοί είναι εκείνοι που "τεινουν να κανουν το λειτουργημα της εκπαιδευσης απλο βιοποριστικο επαγγελμα" αλλά ας μην τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι όλους.  Αν δεις εξάλλου σε προηγούμενο ποστ μου μιλάω ακριβώς για την έννοια του σωστού εκπαιδευτικού

2) Τουλάχιστον στην Α βάθμια είναι πάρα πολλά παιδιά που τέλειωσαν και το 2007 ακόμη. Στο δικό μου σχολείο μόνο, από τα 12 άτομα που έχουμε τμήμα  - δε μιλάω για ειδικότητες -  τα 7 έχουμε τελειώσει από το 2003 και μετά. Είναι θέμα περιοχής ο μέσος όρος ηλικίας! Για το επίπεδο των εισακτέων συμφωνούμε.

Λες ότι οι ελλειψεις στο διδακτικο προσωπικο ειναι καθαρα τεχνητες αν εννοείς ότι υπάρχουν άτομα και δε διορίζονται συμφωνώ ότι σε κάποιες ειδικότητες συμβαίνει και όπως είπες μεγάλο ζήτημα και ας μην το θίξουμε, αν και αποτελεί αγκάθι

3) Η συνεργασία δασκάλου γονέα είναι ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη του μαθητή. Οπότε όσο και αν αλλάξει το σύστημα αν η οικογένεια δεν είναι συνοδοιπόρος ποτέ δε θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

-------------------

ins2anity
Συγχορδία Ματζόρε
13.01.2009, 23:02#45   

φανταζομαι ενα σχολειο που εκτος οσων εχω ξαναγραψει οι μαθητες θα αντιληφθουν πως οι καθηγητες οι γονεις και οι υπουργοι ειναι συμμαχοι. δεν νομιζω πως η παιδεια μας και τα σχολεια μας ειναι για πεταμα αλλα το μυαλο των νεων ειναι για ασβεστομα(οπως λεει και ενας φιλος μου). και το βασικοτερο ολων! τελος ο συνδικαλισμος των μαθητων... το να δινεις στοιχειωδες εστω εξουσια σε ανωριμα παιδια δεν ειναι και οτι καλυτερο.....

-------------------
το σπιτι αυτο βυθιστηκε στη σκονη το σπιτι της χαρας και των δακρυων μετεωρο απανω μου απλωνει το φοβο της σιγης και των αθλιων αθλων μου τη μνημη..

earinos
Συγχορδία Μινόρε
15.01.2009, 16:40#46   

Παράθεση:

Το μέλος ins2anity στις 13-01-2009 στις 23:02 έγραψε...

φανταζομαι ενα σχολειο που εκτος οσων εχω ξαναγραψει οι μαθητες θα αντιληφθουν πως οι καθηγητες οι γονεις και οι υπουργοι ειναι συμμαχοι. δεν νομιζω πως η παιδεια μας και τα σχολεια μας ειναι για πεταμα αλλα το μυαλο των νεων ειναι((( για ασβεστομα)))(οπως λεει και ενας φιλος μου). και το βασικοτερο ολων! τελος ο συνδικαλισμος των μαθητων... το να δινεις στοιχειωδες εστω εξουσια σε ανωριμα παιδια δεν ειναι και οτι καλυτερο.....



Τι εννωεί ασβέστωμα? απλά.....

Ο ανθρώπινος εγγέφαλος είναι το όργανο αυτό που κινεί τους πάντες και είναι υπέυθηνος για τα πάντα στην ζωή , και για την μοίρα όλων των πλασμάτων πάνω στη γη.

Οταν μεγαλώνει ένα παιδί μαθαίνει απο εμας .....

Την γλώσσα που θα μιλήσει , τον χαρακτήρα που θα διαμορφώσει , την συμπεριφορά του , την ικανότητα να διακρίνει το σωστό απο το λάθος , και τις απαραίτητες γνώσεις που ΠΡΕΠΕΙ   να συμβαδίζουν με την σύχρονη ζωή .

Αυτά πρέπει να τα μάθει μέχρι την ηλικία των 15 ετών , και ο προτέυον Δάσκαλος πρέπει να είναι ο γονιός ,  και για συμπλήρωμα ο Δάσκαλος του σχολείου.

ΟΛΑ τα ΠΑΝΤΑ εξαρτόνται απο την παιδεία . Γιατί η παιδεία είναι τα πλήρες δεδομένα του προγραματισμού του ανθρώπινου εγγεφάλου . Αν δεν δωσουμε σωστά αυτά τα δεδομένα θα υπολειτουργεί εφόρων ζωής του .

Για μένα η σημερινή μορφολογία διδασκαλίας στα σχολεία και με το φτωχό και άχαρο υλικό που διδάσκεται , διαμορφώνει μία κοινωνία με χιλιάδες προβλήματα .

Για έναν σύχρονο τρόπο ζωής χωρίς πολλά προβλήματα επιβίωσης , και σε ένα σωστό σχεδιασμένο περιβάλον πρέπει να εφαρμοστεί απο τώρα !!!!!!  η σωστή παιδεία .Οπου το παιδί θα την συλλέξει όπου στο μέλλον να γίνει σωστός πολιτικός και να εφαρμόσει αυτά που δεν μπορούν και δεν ξέρουν αυτοί που μας κυβερνάνε σήμερα!!

-------------------
earinos.35@gmail.com / earinos.35 (for skype) / earinos.35@windowslive.com

ins2anity
Συγχορδία Ματζόρε
22.01.2009, 17:34#47   

οπως σου ειπα ειναι μια εκφραση που χρησιμοποιει ενας φιλος μου θελοντας να πει οτι τα νεα παιδια στα οποια ανοικω και εγω και αυτος δεν λειτουργουν σωστα...

δεν λεω οτι οι παιδεια ειναι τελεια...βεβαιως θελει ριζικες αλλαγες

αλλα πως να λειτουργησει ενα σχολειο το οποιο λειτουργει στο μισο προβλεπομενο χρονο?

πρεπει να σταματησει ο συνδικαλισμος των νεων..γιατι οσο καλη παιδεια και να εχει ενας 15χρονος δεν παυει να ειναι ανωριμος(πλην ελαχιστων εξαιρεσεων)...

ο συνδικαλισμος στα σχολεια υποτιθεται υπαρχει για να ακουγονται και τα προβληματα των μαθητων...τοσα χρονια που ειμαι στα σχολεια και μεσα στο 15μελες και 5μελες μπορει μεν να ακουω τα προβληματα των μαθητων, αλλα οι αλλοι ακουν τις προφασεις τους...

γτ το μονο που εχω ακουσει μεχρι τωρα ειναι το χασιμο των διδακτικων ωρων(που ειναι και το μονο προβλημα που βρισκουν οι μαθητες)και αυτοι που ακουν οι αλλοι ειναι η βελτιωση της παιδειας...

τα παιδια δεν ξερουν πως να αντιδρασουν σωστα και αυτο ειναι που κανει τις κινητοποιησεις των μαθητων τοσο ανισχυρες αν και τοσο διαδεδομενες...

η παιδεια χρειαζεται αλλαγες που εμεις δεν διεκδικουμε...

μακαρι να αλλαξουν ολα καποια μερα αλλα δυστυχως η αλλαγη θελει αγωνα...

αγωνιστες μεχρι τωρα δεν εχω συναντησει δυστυχως,μοναχα συμφεροντολογους

-------------------
το σπιτι αυτο βυθιστηκε στη σκονη το σπιτι της χαρας και των δακρυων μετεωρο απανω μου απλωνει το φοβο της σιγης και των αθλιων αθλων μου τη μνημη..

EleniZeppelin
Περαστική Νότα
22.01.2009, 18:07#48   

Με τόσες πορείες, τόσες χαμένες ώρες και καταλήψεις θα έπρεπε κανονικά να έχουν γίνει ΟΙ αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα... αλλά και εμείς οι μαθητές δεν ξέρουμε τι θέλουμε! από την μία θέλουμε ουσιαστική παιδεία και από την άλλη όταν προτείνεται αποδέσμευση του λυκείου από τις εξετάσεις '΄οχι, καλό είναι το λύκειο έτσι, διαβάζουμε την τελευταία χρονιά και όλα μέλι γάλα!'  το σχολείο έγινε προέκταση της καφετέριας όπως κάποιος είπε εδω μέσα... και για τους καθηγητές ήθελα να πω πως αναλογικά πιο πολλούς ανεύθυνους μαθητές έχω δει που σνομπάρουν τους πάντες  και εμποδίζουν το μάθημα(και οι οποίοι όλως τυχαίως αγωνίζονται πρώτοι απ όλους για καλύτερη παιδεία), παρά καθηγητές. Δεν λέω δεν υπάρχουν κακοί καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι τους και κυρίως οι νέοι τους βλέπω έρχονται οργανωμένοι με εκατό διαφορετικά φυλλάδια! όλα αυτά τα λέω ως μαθήτρια με βάση τι βλέπω και εγώ καθημερινά... και για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση, δεν λέω ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ότι και εμείς οι μαθητές κάθε χρόνο το απαξιώνουμε!

Επειδή δεν έχω μάθει ακόμα πως παραθέτουμε τα λόγια των άλλων, θέλω να πω ins2anity ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

-------------------
Ο έξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ, ο πονηρός ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ο ηλίθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ...

earinos
Συγχορδία Μινόρε
29.01.2009, 11:45#49   

Παράθεση:

Το μέλος EleniZeppelin στις 22-01-2009 στις 18:07 έγραψε...

Με τόσες πορείες, τόσες χαμένες ώρες και καταλήψεις θα έπρεπε κανονικά να έχουν γίνει ΟΙ αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα... αλλά και εμείς οι μαθητές δεν ξέρουμε τι θέλουμε! από την μία θέλουμε ουσιαστική παιδεία και από την άλλη όταν προτείνεται αποδέσμευση του λυκείου από τις εξετάσεις '΄οχι, καλό είναι το λύκειο έτσι, διαβάζουμε την τελευταία χρονιά και όλα μέλι γάλα!'  το σχολείο έγινε προέκταση της καφετέριας όπως κάποιος είπε εδω μέσα... και για τους καθηγητές ήθελα να πω πως αναλογικά πιο πολλούς ανεύθυνους μαθητές έχω δει που σνομπάρουν τους πάντες  και εμποδίζουν το μάθημα(και οι οποίοι όλως τυχαίως αγωνίζονται πρώτοι απ όλους για καλύτερη παιδεία), παρά καθηγητές. Δεν λέω δεν υπάρχουν κακοί καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι τους και κυρίως οι νέοι τους βλέπω έρχονται οργανωμένοι με εκατό διαφορετικά φυλλάδια! όλα αυτά τα λέω ως μαθήτρια με βάση τι βλέπω και εγώ καθημερινά... και για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση, δεν λέω ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ότι και εμείς οι μαθητές κάθε χρόνο το απαξιώνουμε!

Επειδή δεν έχω μάθει ακόμα πως παραθέτουμε τα λόγια των άλλων, θέλω να πω ins2anity ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...



Αγάπη μου γλυκιά και καλά είναι τα λογάκια σου αλλά διάβασε λίγο προσεκτικά τα δικά μου προηγουμένος που έγραψα . είπα λίγα λόγια ενω νοούνται πολλά.Είσαι 16 χρονών και ακόμα μαθήτρια όπως είμουνα και εγώ πρίν ακόμα γεννηθείς.Τότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά απο σήμερα , αφου να φανταστείς ότι το ξύλο απο τους δασκάλους υπήρχε.Ως προς τα λόγια μου με το άλλο μύνημα επισήμενα ότι αυτοί που κυβερνάνε τώρα είχαν παιδεία διαφορετική απο εμάς , πως να δώσουν κάτι καλύτερο στους σημερινούς νέους ?? Δεν ξέρουν πώς . ΔΕν φταίνε οι νέοι που παν στις καφετέριες αντί για το σχολείο ή κατάντησαν το σχολείο σαν καφετέρια .Φταίει το σύστημα.Το 1993 επί κυβέρνηση Μητσοτάκη υπέβαλαν μεταρυθμήσεις για την παιδεία όπου αντέδρασαν όλλες οι μαθητικές κοινότητες.Ηθελαν να βάλουν ποδιά στα σχολεία , ήθελαν να είναι όλοι κουρεμένοι , απαγορευόταν οι μαθητικές συνελέυσεις , και ήθελαν να υπεβάλουν συνθήκες χούντας.

Αυτά δεν τα γνωρίζεις μου φάινεται.Ξεσυκώθηκαν οι πάντες πήρε η Ελλάδα φωτιά χάθηκε μια ζωή ενός καθηγητή (Ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ )με αριστερές ιδεολογίες .Ηταν μαζί με τα παιδιά .Τότε ένας ακροδεξιός και χουντικός καθηγητής φίλος και πιστός του Μιτσοτάκη ήθελε μια άλλη παιδεία , αυτή του τρομοκρατισμού και αν ήσουν μαθητής ήσουν σαν κατάδικος σε τουρκικές φυλακές.Βρέθηκε αντιμέτοπος με μαθητές και άρχισε να ξυλοκοπεί αδιάκοπα.Τότε μπαίνει στην μέση ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ για να προστατέψει τα παιδιά απο το άγριο θυρίο της παιδείας Μιτσοτάκη ,  και τότε τον σκοτώνει με το λοστό που βαστούσε .Αυτή την παιδεία ήθελαν τότε δεν πέρασε όμως ,η Ελλάδα κάηκε όπως κάηκε και με τον χαμό του Αλέξη .

Αν δεν μπουν στα υπουργεία νέα άτομα με τις ίδιες ιδεολογίες που έχετε σήμερα όλα τα παιδιά και να προσπαθήσουν με όλες τις δυνάμεις τους να υλοποιήσουν αυτά που θέλουμε όλοι μας για την παιδεία , δεν θα γίνει τίποτα .Απλά θα μιλάμε και θα μιλάμε μόνο για απαιτήσεις.Οι απαιτήσεις υλοποιούνται αλλά χρειάζονται χρήματα που η Ελλάδα δεν έχει .Και για να έχει είπαμε... Χρειαζόμαστε πολιτικούς που να αγαπάνε τον λαό και όχι τις καρέκλες. 

-------------------
earinos.35@gmail.com / earinos.35 (for skype) / earinos.35@windowslive.com

montechristos-ole
Σολίστ
29.01.2009, 16:59#50   

Παράθεση:

Το μέλος earinos στις 29-01-2009 στις 11:45 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος EleniZeppelin στις 22-01-2009 στις 18:07 έγραψε...

Με τόσες πορείες, τόσες χαμένες ώρες και καταλήψεις θα έπρεπε κανονικά να έχουν γίνει ΟΙ αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα... αλλά και εμείς οι μαθητές δεν ξέρουμε τι θέλουμε! από την μία θέλουμε ουσιαστική παιδεία και από την άλλη όταν προτείνεται αποδέσμευση του λυκείου από τις εξετάσεις '΄οχι, καλό είναι το λύκειο έτσι, διαβάζουμε την τελευταία χρονιά και όλα μέλι γάλα!'  το σχολείο έγινε προέκταση της καφετέριας όπως κάποιος είπε εδω μέσα... και για τους καθηγητές ήθελα να πω πως αναλογικά πιο πολλούς ανεύθυνους μαθητές έχω δει που σνομπάρουν τους πάντες  και εμποδίζουν το μάθημα(και οι οποίοι όλως τυχαίως αγωνίζονται πρώτοι απ όλους για καλύτερη παιδεία), παρά καθηγητές. Δεν λέω δεν υπάρχουν κακοί καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι τους και κυρίως οι νέοι τους βλέπω έρχονται οργανωμένοι με εκατό διαφορετικά φυλλάδια! όλα αυτά τα λέω ως μαθήτρια με βάση τι βλέπω και εγώ καθημερινά... και για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση, δεν λέω ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ότι και εμείς οι μαθητές κάθε χρόνο το απαξιώνουμε!

Επειδή δεν έχω μάθει ακόμα πως παραθέτουμε τα λόγια των άλλων, θέλω να πω ins2anity ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...



Αγάπη μου γλυκιά και καλά είναι τα λογάκια σου αλλά διάβασε λίγο προσεκτικά τα δικά μου προηγουμένος που έγραψα . είπα λίγα λόγια ενω νοούνται πολλά.Είσαι 16 χρονών και ακόμα μαθήτρια όπως είμουνα και εγώ πρίν ακόμα γεννηθείς.Τότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά απο σήμερα , αφου να φανταστείς ότι το ξύλο απο τους δασκάλους υπήρχε.Ως προς τα λόγια μου με το άλλο μύνημα επισήμενα ότι αυτοί που κυβερνάνε τώρα είχαν παιδεία διαφορετική απο εμάς , πως να δώσουν κάτι καλύτερο στους σημερινούς νέους ?? Δεν ξέρουν πώς . ΔΕν φταίνε οι νέοι που παν στις καφετέριες αντί για το σχολείο ή κατάντησαν το σχολείο σαν καφετέρια .Φταίει το σύστημα.Το 1993 επί κυβέρνηση Μητσοτάκη υπέβαλαν μεταρυθμήσεις για την παιδεία όπου αντέδρασαν όλλες οι μαθητικές κοινότητες.Ηθελαν να βάλουν ποδιά στα σχολεία , ήθελαν να είναι όλοι κουρεμένοι , απαγορευόταν οι μαθητικές συνελέυσεις , και ήθελαν να υπεβάλουν συνθήκες χούντας.

Αυτά δεν τα γνωρίζεις μου φάινεται.Ξεσυκώθηκαν οι πάντες πήρε η Ελλάδα φωτιά χάθηκε μια ζωή ενός καθηγητή (Ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ )με αριστερές ιδεολογίες .Ηταν μαζί με τα παιδιά .Τότε ένας ακροδεξιός και χουντικός καθηγητής φίλος και πιστός του Μιτσοτάκη ήθελε μια άλλη παιδεία , αυτή του τρομοκρατισμού και αν ήσουν μαθητής ήσουν σαν κατάδικος σε τουρκικές φυλακές.Βρέθηκε αντιμέτοπος με μαθητές και άρχισε να ξυλοκοπεί αδιάκοπα.Τότε μπαίνει στην μέση ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ για να προστατέψει τα παιδιά απο το άγριο θυρίο της παιδείας Μιτσοτάκη ,  και τότε τον σκοτώνει με το λοστό που βαστούσε .Αυτή την παιδεία ήθελαν τότε δεν πέρασε όμως ,η Ελλάδα κάηκε όπως κάηκε και με τον χαμό του Αλέξη .

Αν δεν μπουν στα υπουργεία νέα άτομα με τις ίδιες ιδεολογίες που έχετε σήμερα όλα τα παιδιά και να προσπαθήσουν με όλες τις δυνάμεις τους να υλοποιήσουν αυτά που θέλουμε όλοι μας για την παιδεία , δεν θα γίνει τίποτα .Απλά θα μιλάμε και θα μιλάμε μόνο για απαιτήσεις.Οι απαιτήσεις υλοποιούνται αλλά χρειάζονται χρήματα που η Ελλάδα δεν έχει .Και για να έχει είπαμε... Χρειαζόμαστε πολιτικούς που να αγαπάνε τον λαό και όχι τις καρέκλες. 





{#emotions_dlg.thumbup} πες ταααααααααα........!!!!!!!

-------------------
SOSte ta FREEkia

fotis70
Συγχορδία Ματζόρε
29.01.2009, 20:06#51   

Παράθεση:

Το μέλος earinos στις 29-01-2009 στις 11:45 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος EleniZeppelin στις 22-01-2009 στις 18:07 έγραψε...

Με τόσες πορείες, τόσες χαμένες ώρες και καταλήψεις θα έπρεπε κανονικά να έχουν γίνει ΟΙ αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα... αλλά και εμείς οι μαθητές δεν ξέρουμε τι θέλουμε! από την μία θέλουμε ουσιαστική παιδεία και από την άλλη όταν προτείνεται αποδέσμευση του λυκείου από τις εξετάσεις '΄οχι, καλό είναι το λύκειο έτσι, διαβάζουμε την τελευταία χρονιά και όλα μέλι γάλα!'  το σχολείο έγινε προέκταση της καφετέριας όπως κάποιος είπε εδω μέσα... και για τους καθηγητές ήθελα να πω πως αναλογικά πιο πολλούς ανεύθυνους μαθητές έχω δει που σνομπάρουν τους πάντες  και εμποδίζουν το μάθημα(και οι οποίοι όλως τυχαίως αγωνίζονται πρώτοι απ όλους για καλύτερη παιδεία), παρά καθηγητές. Δεν λέω δεν υπάρχουν κακοί καθηγητές, αλλά οι περισσότεροι τους και κυρίως οι νέοι τους βλέπω έρχονται οργανωμένοι με εκατό διαφορετικά φυλλάδια! όλα αυτά τα λέω ως μαθήτρια με βάση τι βλέπω και εγώ καθημερινά... και για να μην υπάρξει καμιά παρεξήγηση, δεν λέω ότι έχουμε καλό εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ότι και εμείς οι μαθητές κάθε χρόνο το απαξιώνουμε!

Επειδή δεν έχω μάθει ακόμα πως παραθέτουμε τα λόγια των άλλων, θέλω να πω ins2anity ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...



Αγάπη μου γλυκιά και καλά είναι τα λογάκια σου αλλά διάβασε λίγο προσεκτικά τα δικά μου προηγουμένος που έγραψα . είπα λίγα λόγια ενω νοούνται πολλά.Είσαι 16 χρονών και ακόμα μαθήτρια όπως είμουνα και εγώ πρίν ακόμα γεννηθείς.Τότε τα πράγματα ήταν διαφορετικά απο σήμερα , αφου να φανταστείς ότι το ξύλο απο τους δασκάλους υπήρχε.Ως προς τα λόγια μου με το άλλο μύνημα επισήμενα ότι αυτοί που κυβερνάνε τώρα είχαν παιδεία διαφορετική απο εμάς , πως να δώσουν κάτι καλύτερο στους σημερινούς νέους ?? Δεν ξέρουν πώς . ΔΕν φταίνε οι νέοι που παν στις καφετέριες αντί για το σχολείο ή κατάντησαν το σχολείο σαν καφετέρια .Φταίει το σύστημα.Το 1993 επί κυβέρνηση Μητσοτάκη υπέβαλαν μεταρυθμήσεις για την παιδεία όπου αντέδρασαν όλλες οι μαθητικές κοινότητες.Ηθελαν να βάλουν ποδιά στα σχολεία , ήθελαν να είναι όλοι κουρεμένοι , απαγορευόταν οι μαθητικές συνελέυσεις , και ήθελαν να υπεβάλουν συνθήκες χούντας.

Αυτά δεν τα γνωρίζεις μου φάινεται.Ξεσυκώθηκαν οι πάντες πήρε η Ελλάδα φωτιά χάθηκε μια ζωή ενός καθηγητή (Ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ )με αριστερές ιδεολογίες .Ηταν μαζί με τα παιδιά .Τότε ένας ακροδεξιός και χουντικός καθηγητής φίλος και πιστός του Μιτσοτάκη ήθελε μια άλλη παιδεία , αυτή του τρομοκρατισμού και αν ήσουν μαθητής ήσουν σαν κατάδικος σε τουρκικές φυλακές.Βρέθηκε αντιμέτοπος με μαθητές και άρχισε να ξυλοκοπεί αδιάκοπα.Τότε μπαίνει στην μέση ο ΤΕΜΠΟΝΕΡΑΣ για να προστατέψει τα παιδιά απο το άγριο θυρίο της παιδείας Μιτσοτάκη ,  και τότε τον σκοτώνει με το λοστό που βαστούσε .Αυτή την παιδεία ήθελαν τότε δεν πέρασε όμως ,η Ελλάδα κάηκε όπως κάηκε και με τον χαμό του Αλέξη .

Αν δεν μπουν στα υπουργεία νέα άτομα με τις ίδιες ιδεολογίες που έχετε σήμερα όλα τα παιδιά και να προσπαθήσουν με όλες τις δυνάμεις τους να υλοποιήσουν αυτά που θέλουμε όλοι μας για την παιδεία , δεν θα γίνει τίποτα .Απλά θα μιλάμε και θα μιλάμε μόνο για απαιτήσεις.Οι απαιτήσεις υλοποιούνται αλλά χρειάζονται χρήματα που η Ελλάδα δεν έχει .Και για να έχει είπαμε... Χρειαζόμαστε πολιτικούς που να αγαπάνε τον λαό και όχι τις καρέκλες. 



Μια απορία.

Σε ποια χώρα αναφέρεσαι; Που έγιναν αυτά τα τρομερά και φοβερά που ήταν χειρότερα και από τις φυλακές στην Τουρκία; Δηλαδή επί Μητσοτάκη βίαζαν τα παιδιά στα σχολεία, τα έκαναν φάλαγγα και τα μαστίγωναν;

Για ποια χούντα αναφέρεσαι; Με τα «τανκ» πήρε την κυβέρνηση ο Μητσοτάκης;

Μπορεί να μην συμφωνείς με την πολιτική του – όπως σε πολλά σημεία και εγώ – όμως να μην λέμε ότι θέλουμε, έτσι για να δημιουργούμε εντυπώσεις!

Και ποιος σου είπε εσένα ότι επειδή είναι αριστεριστής ένας άνθρωπος είναι και σωστός! Τότε όσοι δεν είναι αριστεριστές να πάνε φυλακή η να τους εκτελέσουμε να γλιτώσει ο κόσμος!

Μπορεί να ήταν αγωνιστής ιδεολόγος και καλά έκανε ο άνθρωπος αλλά δεν σημαίνει τίποτα περισσότερο από εκεί και πέρα!      

Αν δεν κάνω λάθος, αριστεριστές ήταν αυτοί που συγκυβέρνησαν για ένα διάστημα με την ΝΔ πρίν τον Μητσοτάκη! Αριστεριστές ήταν αυτοί που στήριξαν το ΠΑΣΟΚ και να ανέλθει στην εξουσία και να φτάσουμε στα τότε σκάνδαλα ΚΟΣΚΩΤΑ  και ΣΙΑ. Και να μην αναφέρουμε τα γεγονότα παγκοσμίως με αριστερούς!

Το άλλο, των μαθητικών κινητοποιήσεων για την παιδεία σε ποιους τα λέτε;

Δηλαδή σήμερα που δεν βασανίζουν πια τους μαθητές το επίπεδο της παιδείας είναι ανεβασμένο; Τα παιδιά των πεντακοσίων λέξεων στο λεξιλόγιό τους; Τα παιδιά που πιάνουν πάντα πάτο στους μαθητικούς διαγωνισμούς παγκοσμίως; Στους καθηγητές που αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους για αυτήν την κατάντια εξαντλούν την αγωνιστικότητά τους για το επίδομα των 170 ΕΥΡΩ;

Στους εργατοπατέρες συνδικαλιστές που κόπτονται για τα προβλήματα των εργαζομένων μέχρι να εξαργυρώσουν αυτόν τον αγώνα με βουλευτική έδρα ή κάτι άλλο;

Συμφοιτητής μου αριστερός και πρωτεργάτης κινητοποιήσεων σήμερα είναι αστυνομικός! Δηλαδή από την άλλη μεριά. Εγώ που δεν θέλω να ανήκω πουθενά τι να πιστέψω;

Βρήκαμε τα εύκολα θύματα τα παιδιά και τα φορτώνουμε με Μαλακίες το μυαλό και τα οδηγούμε που; Όταν μια μέρα το καταλάβουν και το συνειδητοποιήσουν θα είναι αργά και το κακό θα έχει γίνει!

Κάναμε την παιδεία εργαστήριο πειραμάτων και τα παιδιά πειραματόζωα ιδεολογικής ηλιθιότητας. Εκμεταλλευόμαστε τον νεανικό τους ενθουσιασμό και την διάθεσή τους για αγώνα και αντί να τα οδηγήσουμε σε μια διαδικασία ωρίμανσης ώστε να δώσουν αύριο τον αγώνα τους από πιο σωστές βάσεις, αντίθετα τα προτρέπουμε να εκτονώσουν πρόωρα και άσκοπα αυτήν την φλόγα που έχουν  για να εξυπηρετούμε μικροπολιτικά συμφέροντα!

Καλύτερη παιδεία με κλειστά σχολεία δεν γίνεται! Αν θέλουν αγώνα, το πρωί στο σχολείο με καλές επιδόσεις και το απόγευμα αντι για καφετέρια, ίντερνετ κ.τ.λ στο πεζοδρόμιο. Κάθε μέρα μέχρι να μας ακούσουν!

Αλλά τι μας λές!                     

 


vero
Φθασμένος
30.01.2009, 00:35#52   

σιγα παιδιά... και εγω τέλιωσα το σχολείο με στολή... απλα όλοι μας φαίνομασταν είμαστε ίδιοι απο έξω... ότι υπάρχει ισότητα... ενώ με τα ρούχα μπορούσε η άλλη να είναι όλη μέρα με το μίνι ή με την μάρκα... και η αλλη να είναι με ένα απλό παντελόνι και μια απλη μπλούζα.... που απ όσο ξέρω απο την ξαδέλφη μου υπάρχει αυτό το φαινόμενο στην Ελλάδα.... και εμενα δεν μου φαίνεται χούντα μου φαίνονται κάτι αριστερικές ιδεες(πριν την πτώση της Σοβιετικής ένωσης  απ όσο ξέρω όλοι φορούσαν τα ίδια ρουχα)

-------------------

EleniZeppelin
Περαστική Νότα
31.01.2009, 17:09#53   

1. Πραγματικά, αυτήν την καραμέλα με το σύστημα δεν τ καταλαβαίνω... Όλοι κάνουν λες και αυτό το σύστημα είναι ένα τέρας που τρώει παιδιά... Όχι ότι το σύστημα αυτό είμαστε εμείς οι ίδιοι... Βέβαια μερικοι πιστευουν οτι επειδη εκαναν καταληψεις εκ του ασφαλούς, δεν ανήκουν σε αυτό, επειδη είναι αγωνιστές . Το κάνετε λίγο πιο λιανό αυτό το σύστημα? Τι είναι? Οπλισμἐνοι δολοφόνοι που αναγκάζουν τα παιδιά να πίνουν καφέδες χωρίς την θέληση τους -γτ κατά τα λεγόμενα σας κάποιος αναγκάζει τους καημένους τους μαθητές να λουφάζουν-             2. Μπορεί σε εσας να μην φαίνεται αντιφατικό, αλλά σε εμένα πάρα πολύ, που όλοι επαναστάτες, οι αγωνιστές που μαχονται για καλύτερη παιδεία είναι  πάντα οι πρώτοι που υποβαθμίζουν τα σχολεία, κλεινοντας τα και πηγαίνοντας σε καφετέριες...                               3. Αυτό που είπατε για την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι απο τα πολλά -σχετικό για σας, εντελώς άσχετο με το θέμα για μένα-που έχω ακούσει!  Και γιατί αναφερεστε σε πολιτικες που εγιναν πριν απο αιωνες -απο ανθρωπους με τόσο διαφορετική παιδεία κατά λεγόμενα σας... Γιατί δεν αναφέρεστε σε όλους αυτούς που, σήμερα, δηλώνουν προοδευτικοί, κατευθύνουν τις ''αυθόρμητες'' αντιδρασεις των παιδιων, και κάθε μέρα κάνουν κατήχηση στα παιδιά, με στόχο το μίσος και τον ρατσιμό ('' Μας κυβερνουν δολοφόνοι'', ''Μπατσοι-γουρουνια-δολοφόνοι'')... Αυτά μας μοιράζουν κάθε μέρα, - αμφιβάλλω αν η κυβέρνηση Μητσοτάκη που αναφέρατε χρησιμοποιούσε τέτοιες φασιστικές μεθόδους, ώστε να πείσει ότι πράττει πάντα το σωστό-Ξεσηκώνονται βέβαια οι συμμαθητές μου, οι οποίοι νομίζοντας ότι αν παπαγαλίσουν τις 'προοδευτικές' αυτές ιδέες, θα κάνουν κτ! Δεν θα είναι φερέφωνα /παπαγαλάκια, βέβαια.         4.Γιατί πρέπει παντού να εμπλέκουμε το '' ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν'' και τους εκάστοτε ''καταπιεστές'' που έχουν εξουσία;  Ξεφύγαμε ή μου φαίνεται? Το προηγούμενο ποστ μου δεν είχε καμιά συγκεκριμενη πολιτικη αναφορα  :)  Απλά τόνισα μ αυτό ότι και εμείς οι μαθητές συμβάλουμε στο χάλι του εκπαιδευτικού συστήματος  .                                                         5. Θα μου πει κανείς πώς παραθέτουμε τα λόγια των άλλων? xD  Plz?

-------------------
Ο έξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ, ο πονηρός ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ο ηλίθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ...

nirvgirl
Βασική Νότα
31.01.2009, 23:39#54   

Παράθεση:

Το μέλος EleniZeppelin στις 31-01-2009 στις 17:09 έγραψε...

1. Πραγματικά, αυτήν την καραμέλα με το σύστημα δεν τ καταλαβαίνω... Όλοι κάνουν λες και αυτό το σύστημα είναι ένα τέρας που τρώει παιδιά... Όχι ότι το σύστημα αυτό είμαστε εμείς οι ίδιοι... Βέβαια μερικοι πιστευουν οτι επειδη εκαναν καταληψεις εκ του ασφαλούς, δεν ανήκουν σε αυτό, επειδη είναι αγωνιστές . Το κάνετε λίγο πιο λιανό αυτό το σύστημα? Τι είναι? Οπλισμἐνοι δολοφόνοι που αναγκάζουν τα παιδιά να πίνουν καφέδες χωρίς την θέληση τους -γτ κατά τα λεγόμενα σας κάποιος αναγκάζει τους καημένους τους μαθητές να λουφάζουν-             2. Μπορεί σε εσας να μην φαίνεται αντιφατικό, αλλά σε εμένα πάρα πολύ, που όλοι επαναστάτες, οι αγωνιστές που μαχονται για καλύτερη παιδεία είναι  πάντα οι πρώτοι που υποβαθμίζουν τα σχολεία, κλεινοντας τα και πηγαίνοντας σε καφετέριες...                               3. Αυτό που είπατε για την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι απο τα πολλά -σχετικό για σας, εντελώς άσχετο με το θέμα για μένα-που έχω ακούσει!  Και γιατί αναφερεστε σε πολιτικες που εγιναν πριν απο αιωνες -απο ανθρωπους με τόσο διαφορετική παιδεία κατά λεγόμενα σας... Γιατί δεν αναφέρεστε σε όλους αυτούς που, σήμερα, δηλώνουν προοδευτικοί, κατευθύνουν τις ''αυθόρμητες'' αντιδρασεις των παιδιων, και κάθε μέρα κάνουν κατήχηση στα παιδιά, με στόχο το μίσος και τον ρατσιμό ('' Μας κυβερνουν δολοφόνοι'', ''Μπατσοι-γουρουνια-δολοφόνοι'')... Αυτά μας μοιράζουν κάθε μέρα, - αμφιβάλλω αν η κυβέρνηση Μητσοτάκη που αναφέρατε χρησιμοποιούσε τέτοιες φασιστικές μεθόδους, ώστε να πείσει ότι πράττει πάντα το σωστό-Ξεσηκώνονται βέβαια οι συμμαθητές μου, οι οποίοι νομίζοντας ότι αν παπαγαλίσουν τις 'προοδευτικές' αυτές ιδέες, θα κάνουν κτ! Δεν θα είναι φερέφωνα /παπαγαλάκια, βέβαια.         4.Γιατί πρέπει παντού να εμπλέκουμε το '' ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν'' και τους εκάστοτε ''καταπιεστές'' που έχουν εξουσία;  Ξεφύγαμε ή μου φαίνεται? Το προηγούμενο ποστ μου δεν είχε καμιά συγκεκριμενη πολιτικη αναφορα  :)  Απλά τόνισα μ αυτό ότι και εμείς οι μαθητές συμβάλουμε στο χάλι του εκπαιδευτικού συστήματος  .                                                         5. Θα μου πει κανείς πώς παραθέτουμε τα λόγια των άλλων? xD  Plz?




5* πάνω δεξιά από αυτά που έχει γράψει ο τάδε λέει σε ένα μπλε κουτάκι "παράθεση"....το πατάς και σου βγάζει σαν απάντηση τα λογια του άλλου...και από κάτω μπορείς να γραψεις...

-------------------
Ash nazg durbatulϋk, ash nazg gimbatul, Ash nazg thrakatulϋk agh burzum-ishi krimpatul.

dafnitreli
Περαστική Νότα
01.02.2009, 12:45#55   

http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4275619 διαβαστε και θα μαθετε πως πρεπει να ειναι τα σχολεια!

-------------------
Θα ειμαστε παντα το αγκαθι στις χειραψιες τους.....

noizreduction
Βετεράνος
01.02.2009, 13:09#56   

Να πω στο αγαπητο ΚΚΕ πως εαν οντως ενδιαφερεται για την Παιδεια και αισθανεται το βαρος της ευθυνης αυτων που το ψηφισαν για να ειναι μεσα στη Βουλη, να παραμεινει στο διαλογο και να μην πεταει 9 σελιδες στα πρακτικα της Βουλης και μετα να δηλωνει αποχη απο το διαλογο!

Αν μη τι αλλο ειναι ειρωνια να λες πως θελεις μια καλυτερη Παιδεια και μετα να αποφευγεις την παρουσια σου σε ενα διαλογο γι'αυτην! Ακομα κι αν αισθανεσαι πως εισαι θιγμενος, πρεπει να εμφανισεις την αντιθετη αποψη με λογο κι οχι γραμματα σε ενα αρχειο μονο και μονο για να λες πως εκανες τη δουλεια σου!

 

Νισαφι πια με τους πολιτικους και τις αξιες τους σε αυτη τη χωρα....

-------------------

dafnitreli
Περαστική Νότα
01.02.2009, 14:46#57   

δεν νομιζω το κκε να χει αποφυγει πολλες συζητησεις, εκτος αν δεν υπηρχε λογος να παρεβρεθει....αν καταλαβαινεις τι εννοω αν και αμφιβαλλω...το κκε υποστηριζει τις θεσεις του και παντα παλευει γι αυτες...παλευει για την καλυτερευση των συνθηκων της ζωης μας, της παιδειας, της υγειας μας, τις συνθηκες εργασιας, την συνταξιοδοτηση και ολα..... δεν εχει λειψει ποτε απο το πλευρο του λαου και παντα αγωνιζεται γι αυτον... αν και απ οτι βλεπω ειναι δυσκολο να το καταλαβουν πολλοι αυτο μιας και μας κυβερνανε αυτοι που μας κυβερνανε αλλιως δεν θα υπηρχε καν αυτη η συζητηση οπως και πολλες αλλες......αλλα ειλικρινα φιλε θες να παραθεσεις τις διαφωνιες σου με τις θεσεις του κκε για την παιδεια; αν βεβαια τις διαβασες και δεν ασκεις απλως κριτικη χωρις να χεις γνωση των πραγματων.......

-------------------
Θα ειμαστε παντα το αγκαθι στις χειραψιες τους.....

despinakontogianni
Βετεράνος
01.02.2009, 15:13#58   

Παράθεση:

Το μέλος dafnitreli στις 01-02-2009 στις 14:46 έγραψε...

δεν νομιζω το κκε να χει αποφυγει πολλες συζητησεις, εκτος αν δεν υπηρχε λογος να παρεβρεθει....αν καταλαβαινεις τι εννοω αν και αμφιβαλλω...το κκε υποστηριζει τις θεσεις του και παντα παλευει γι αυτες...παλευει για την καλυτερευση των συνθηκων της ζωης μας, της παιδειας, της υγειας μας, τις συνθηκες εργασιας, την συνταξιοδοτηση και ολα..... δεν εχει λειψει ποτε απο το πλευρο του λαου και παντα αγωνιζεται γι αυτον... αν και απ οτι βλεπω ειναι δυσκολο να το καταλαβουν πολλοι αυτο μιας και μας κυβερνανε αυτοι που μας κυβερνανε αλλιως δεν θα υπηρχε καν αυτη η συζητηση οπως και πολλες αλλες......αλλα ειλικρινα φιλε θες να παραθεσεις τις διαφωνιες σου με τις θεσεις του κκε για την παιδεια; αν βεβαια τις διαβασες και δεν ασκεις απλως κριτικη χωρις να χεις γνωση των πραγματων.......



 

Οκ, οκ δεν πρέπει να κομματικοποιούμε συζητήσεις. Απροπό, ποιο διάλογο απέφυγε? Αυτόν από το...μηδέν? Υπάρχει διάλογος σ' αυτό το θέμα από το 0?

Και ξέρουμε όλοι πως θα πρεπε να είναι τα ιδανικά σχολεία. Εκείνα που μπορούν να προσφέρουν τις απαραίτητες γνώσεις, είναι δωρεάν κι υποχρεωτικά για όλους και δεν κρύβουν τη αλήθεια!

-------------------
...παίζει το πιάνο μοναχό και μια μικρή σφυρίζει έναν παράταιρο σκοπό μιας μελωδίας παλιάς...

EleniZeppelin
Περαστική Νότα
01.02.2009, 17:03#59   

Παράθεση:

Το μέλος nirvgirl στις 31-01-2009 στις 23:39 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος EleniZeppelin στις 31-01-2009 στις 17:09 έγραψε...

1. Πραγματικά, αυτήν την καραμέλα με το σύστημα δεν τ καταλαβαίνω... Όλοι κάνουν λες και αυτό το σύστημα είναι ένα τέρας που τρώει παιδιά... Όχι ότι το σύστημα αυτό είμαστε εμείς οι ίδιοι... Βέβαια μερικοι πιστευουν οτι επειδη εκαναν καταληψεις εκ του ασφαλούς, δεν ανήκουν σε αυτό, επειδη είναι αγωνιστές . Το κάνετε λίγο πιο λιανό αυτό το σύστημα? Τι είναι? Οπλισμἐνοι δολοφόνοι που αναγκάζουν τα παιδιά να πίνουν καφέδες χωρίς την θέληση τους -γτ κατά τα λεγόμενα σας κάποιος αναγκάζει τους καημένους τους μαθητές να λουφάζουν-             2. Μπορεί σε εσας να μην φαίνεται αντιφατικό, αλλά σε εμένα πάρα πολύ, που όλοι επαναστάτες, οι αγωνιστές που μαχονται για καλύτερη παιδεία είναι  πάντα οι πρώτοι που υποβαθμίζουν τα σχολεία, κλεινοντας τα και πηγαίνοντας σε καφετέριες...                               3. Αυτό που είπατε για την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι απο τα πολλά -σχετικό για σας, εντελώς άσχετο με το θέμα για μένα-που έχω ακούσει!  Και γιατί αναφερεστε σε πολιτικες που εγιναν πριν απο αιωνες -απο ανθρωπους με τόσο διαφορετική παιδεία κατά λεγόμενα σας... Γιατί δεν αναφέρεστε σε όλους αυτούς που, σήμερα, δηλώνουν προοδευτικοί, κατευθύνουν τις ''αυθόρμητες'' αντιδρασεις των παιδιων, και κάθε μέρα κάνουν κατήχηση στα παιδιά, με στόχο το μίσος και τον ρατσιμό ('' Μας κυβερνουν δολοφόνοι'', ''Μπατσοι-γουρουνια-δολοφόνοι'')... Αυτά μας μοιράζουν κάθε μέρα, - αμφιβάλλω αν η κυβέρνηση Μητσοτάκη που αναφέρατε χρησιμοποιούσε τέτοιες φασιστικές μεθόδους, ώστε να πείσει ότι πράττει πάντα το σωστό-Ξεσηκώνονται βέβαια οι συμμαθητές μου, οι οποίοι νομίζοντας ότι αν παπαγαλίσουν τις 'προοδευτικές' αυτές ιδέες, θα κάνουν κτ! Δεν θα είναι φερέφωνα /παπαγαλάκια, βέβαια.         4.Γιατί πρέπει παντού να εμπλέκουμε το '' ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν'' και τους εκάστοτε ''καταπιεστές'' που έχουν εξουσία;  Ξεφύγαμε ή μου φαίνεται? Το προηγούμενο ποστ μου δεν είχε καμιά συγκεκριμενη πολιτικη αναφορα  :)  Απλά τόνισα μ αυτό ότι και εμείς οι μαθητές συμβάλουμε στο χάλι του εκπαιδευτικού συστήματος  .                                                        5. Θα μου πει κανείς πώς παραθέτουμε τα λόγια των άλλων? xD  Plz?




5* πάνω δεξιά από αυτά που έχει γράψει ο τάδε λέει σε ένα μπλε κουτάκι "παράθεση"....το πατάς και σου βγάζει σαν απάντηση τα λογια του άλλου...και από κάτω μπορείς να γραψεις...

 

Ευχαριστώ!!!!!!!

-------------------
Ο έξυπνος ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ, ο πονηρός ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ, ο ηλίθιος ΕΠΙΜΕΝΕΙ...

noizreduction
Βετεράνος
01.02.2009, 19:27#60   

 

Dafnitreli εχω ορκιστει εδω και 2 χρονια να αποφευγω πολιτικες συζητησεις. Ιδιαιτερα με ατομα των ακραιων πολιτικων χώρων διοτι οι παρωπιδες που αποφασισαν να φορεσουν δεν τους επιτρεπουν να δουν την αληθεια της κοινωνιας μας.

Παρολο που κρυβω σεβασμο στο προσωπο της Παπαρηγας και της Κανελη, πιστευω πως η αποφαση να μην συμμετασχουν σε ενα κοινοβουλευτικο διαλογο ειναι εναντιον της δημοκρατιας. Και ειναι εναντιον της δημοκρατιας γιατι απο τη στιγμη που το ΚΚΕ εγινε επισημο κομμα, πρεπει να συμπεριφερεται ετσι!

Εαν θελει να διαχωριστει σε πολιτικο τομεα και λαϊκιστικοεπαναστατικο τομεα, καλως. Ομως δεν ειναι σωστο απο τη στιγμη που μια μεριδα του λαου το ψηφισε για να ειναι μεσα στη Βουλη, αυτο να αποφευγει την παρουσια του στη συζητηση! Αλλιως να γινει παλι ενα ανομο κομμα, το οποιο θα κατεβαινει μονο στους δρομους και δεν θα εχει καμια επαφη με τη Βουλη!

 

Τελος, διαβασα τα αρθρα που προτεινε το ΚΚΕ μια μερα αφοτου τα κατεθεσε στη Βουλη. Τα βρισκω γενικολογα, εφοσον σε 9 σελιδες δεν μπορεις να τοποθετησεις το μελλον μιας ολοκληρης νεολαιας!

Δε θα επεκταθω στη συζητηση. Απλως φερνω ενα σοβαρο επιχειρημα δημοκρατιας απεναντι σε ενα κομμα που την επικαλειται μονο οταν το συμφερει.

 

Εσυ, σαν ανθρωπος της κοινωνιας dafnitreli υποστηριζεις την αποχη ενος εκλογικα ψηφισμενου κομματος απο τη Βουλη; Κι αν ναι, για ποιο λογο;

 

Γι'αυτο επαναλαμβανω μια παγια θεση μου:

Οχι κομματα, νεολαιες και παραταξεις μεσα στα σχολεια και στα εκπαιδευτικα ιδρυματα γενικα. Δεν χρειαζομαστε πολιτικοποιημενους και παρωπιδισμενους νεους!

Με λυπη βλεπω πως εισαι 16 χρονων κι απο τωρα εκπροσωπεισαι απο ενα κομμα. Λυπαμαι παρα πολυ οταν βλεπω τους κοιλιοδουλους και παχουλους βουλευτες του κομματος αυτου στα εδρανα της Βουλης ( ως νεους επαναστατες του σουβλακιου ) και τα παιδια της νεολαιας να χρεωνονται το Ριζοσπαστη και να το μοιραζουν δεξια κι αριστερα!

Ειναι ντροπη να βγαζεις τη νεολαια στο δρομο για να μοιρασει σαν προσωπικος σου στρατος, τα εγγραφα σου! Εαν θες ο λογος σου σαν κομμα να εχει δυναμη δεν το κανεις με ζητιανια, αλλα με τα μεσα που σου δινει το δημοκρατικο πολιτευμα!

 

Και σε παρακαλω, μη κατηγορεις τοσο ευκολα εναν αγνωστο εαν ειναι ή οχι ενημερος για την πολιτικη, κοινωνικη, εκπαιδευτικη και οικονομικη κατασταση του τοπου. Εχω 9 χρονια ζωης επιπλεον απο εσενα κι αυτο μου δινει μια παραπανω εμπειρια κατιτις. Smile
-----------------
Dreamcatcher Music DreamCatcher

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 01-02-2009 19:29 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 01-02-2009 19:32 ]