ελληνική μουσική
    873 online   ·  210.851 μέλη

    Πώς φαντάζεστε το ιδανικό σχολείο;

    StavmanR
    04.02.2009, 21:12

    Παράθεση:

    Το μέλος fotis70 στις 04-02-2009 στις 20:12 έγραψε...

    Σταύρο!

    Γενικά συμφωνώ μαζί σου – ως συνήθως – και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση αυτή άποψη περί των κριτηρίων για την επιλογή των δασκάλων!

    Μου άρεσε πραγματικά η ιδέα όμως πιστεύω ότι αυτοί οι δάσκαλοι που λες είναι κατάλληλοι μόνο για τους κατάλληλους μαθητές.

    Δηλαδή για αυτούς που είναι πραγματικοί μαθητές με όρεξη για μάθημα και γνώση!

    Για τους χαβαλετζήδες λίγο δύσκολο να βρεθεί το ιδανικό σχολείο και οι ιδανικοί καθηγητές και δάσκαλοι!

    Επίσης χρειάζεται και το κατάλληλο σχολείο για τους γονείς, γιατί όλα ξεκινούν από εδώ και εγώ το φωνάζω!



     

    Φώτη, βασικά δεν ψάχνω ιδανικά σχολεία, αλλά αντίθετα σχολεία με ιδανικά. Επίσης, δεν υπάρχουν ιδανικοί άνθρωποι, αλλά άνθρωποι με ή χωρίς ιδανικά. Και δάσκαλος χωρίς ιδανικά σημαίνει 100 τουλάχιστον άτομα ανά χρόνο με στείρα γνώση και μεταδιδόμενη "τεχνητή νοημοσύνη". Κάποτε ο δάσκαλος ήταν λειτούργημα, σήμερα επάγγελμα. Κάποτε κι ο γιατρός ήταν λειτούργημα, σήμερα επίσης επάγγελμα. Ο δικαστής, ο πολιτικός, ο δικηγόρος, ο καλλιτέχνης, ο γυμναστής ήταν επίσης λειτουργήματα που περιορίστηκαν σε μέσα βιοπορισμού, κάτι σαν την τσάπα του γεωργού και το μαντρί του κτηνοτρόφου. Οι περισσότεροι σήμερα γίνονται δάσκαλοι, όχι από μεράκι, αλλά επειδή βρήκαν μία έτοιμη θέση στο δημόσιο. Δεν τους κατηγορώ γι' αυτό, καθώς οι εποχές είναι δύσκολες. Εντούτοις, είναι σημαντικό να σέβεται κανείς, αν όχι το λειτούργημά του, τουλάχιστον το ψωμί που τρώει ασκώντας εκείνο.

    Ακόμη, θεωρώ ότι ο δάσκαλος-καθηγητής είναι το στερνό μας οχυρό ως κοινωνία. Από τη στιγμή που πέφτει κι αυτό, ακολουθεί η άλωσή της. Είναι στο χέρι των δασκάλων να προσφέρουν ανάσες οξυγόνου, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα τις στερήσουν από τους ίδιους.

    Θα ήταν χρήσιμο να κάθονται και οι γονείς στα "θρανία" που και που. Θα ανακαλύψουν ότι δεν γνωρίζουν πολλά από τα αυτονόητα, ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου και πτυχίων. Πολλές φορές ανοίγω τα μαθηματικά ή τα αρχαία γυμνασίου και αισθάνομαι σαν να τα βλέπω πρώτη φορά... Διότι όταν ήταν να τα διαβάσω με ενοχλούσαν οι καθηγητές, το σχολείο, το κυλικείο κλπ.

    Δεν φταιν τα βιβλία και οι αίθουσες. Δεν υπάρχουν ιδανικά βιβλία, ούτε ποτέ υπήρξαν και σαφώς δεν θα υπάρξουν. Εκείνο που έχει σημασία είναι το τί βλέπει κανείς σε ένα βιβλίο και όχι το χρώμα και το σχήμα της εντυπωμένης μελάνης. Ακόμη και τα λάθη έχουν θετικές πλευρές. Μπορεί να μυηθεί ο μαθητής στον σκεπτικισμό, αλλά και να αποθαρύνεται η παπαγαλία. Αρκεί να υπάρχει καλή διάθεση από τους διδάσκοντες.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 04-02-2009 21:14 ]


    fotis70
    04.02.2009, 22:23

    Συμφωνώ απολύτως!

    Κάποτε οι κακώς αμειβόμενοι δάσκαλοι απέδιδαν έργο. Τα σχολεία ήταν πεντακάθαρα, περιποιημένα και οι μαθητές συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες που σήμερα είναι αδιανόητες!

    Μεγάλωσα στην επαρχία και συγκεκριμένα σε χωριό! Το σχολείο σε κάθε έναρξη – σχολικής χρονιάς – τα καθαρίζαμε εμείς οι μαθητές, αναλαμβάναμε σαν ομάδα ένα κομμάτι κήπου που έπρεπε να το σκαλίζουμε και να το περιποιούμαστε. Αναλαμβάναμε σαν ομάδες στην χειροτεχνία να κατασκευάσουμε κάτι που έλειπε από το σχολείο (π.χ ξύλινη βάση για χάρτες) και διάφορα άλλα!

    Έβλεπες κάθε παιδί να ξεδιπλώνει το ταλέντο του. Ήμασταν υπεύθυνοι των πράξεών μας και σπάνια θα έβλεπες γονείς στα παραπτώματα των παιδιών τους να τα υποστηρίζουν!

    Πρόλαβα τα αρνητικά όπως το ξύλο και τις παράξενες τιμωρίες τα οποία φυσικά και τα καταδικάζω όμως ακόμα και με αυτά δεν νιώθω ούτε ψυχολογικά διαταραγμένος ούτε ψυχολογικά τραυματισμένος ούτε μου έμεινε άλλο «κουσούρι»!

    Ένα άλλο στοιχείο το οποίο καταργήθηκε και σίγουρα για μένα έκανε ζημιά που καταργήθηκε ήταν η αξιολόγηση!  Και τον μαθητών αλλά και των καθηγητών! Εκείνος ο τρομερός ρόλος του επιθεωρητή έκανε τους δασκάλους αν μη τι άλλο να μην είναι αδιάφοροι!

    Αντί λοιπόν να αναβαθμίσουμε ποιοτικά όλους τους τομείς φιλτράροντας κάποια πράγματα κρατώντας τα θετικά και καταργώντας τα αρνητικά, αντίθετα τα ισοπεδώσαμε όλα στο όνομα της ψευτοπροοδευτικότητας με τα γνωστά αποτελέσματα!

    Το μεγαλύτερο έγκλημα όλων των εποχών για την παιδεία ήταν η κατάργηση των αρχαίων ελληνικών.

    Τα παιδιά έχασαν αμέσως την επαφή και την πρόσβαση στην μεγαλύτερη δεξαμενή ανθρώπινης σκέψης, στον κόσμο. Κάτι που οι άλλοι θα έδιναν και το βασίλειό τους για να το έχουν δικό τους!

    Έχουμε χάσει την επαφή μας με την πραγματικότητα και άλλοι ασχολούνται ακόμα με ιδεολογικές προσεγγίσεις ενός θέματος που σίγουρα μόνο με αυτόν τον τρόπο δεν λύνεται!


    fearlessangel
    04.02.2009, 23:34

    ... ΝόιζΡιντάκσιον ή όπως σε λένε, καταλαβαίνω την ανάγκη σου να φωνάξεις και να διαμαρτυρηθείς γι όλα αυτά που τραβάς στη ζωή σου, όμως κάνεις το τραγικό για μένα λάθος να εξισώνεις, να τσουβαλοποιείς και να ισοπεδώνεις ανθρώπους και ιδεολογίες. Συγχώρεσέ με αλλά νομίζω πως γίνεσαι πολύ προσβλητικός όταν λες ποιοι αγώνες και ποιες νίκες. Εδώ υπήρχαν άνθρωποι που έδωσαν ψυχή και σώμα στον αγώνα για έναν κόσμο καλύτερο, ενώ άλλοι τακίμιαζαν με ντόπιους και ξένους κατακτητές, και εσύ έρχεσαι ουσιαστικά να μας πεις ότι άδικα σκοτώθηκαν, ή οτι και που σκοτώθηκαν δεν έγινε τίποτα. Δεν θα ανεχθώ προσωπικά άλλα σχόλια παρόμοιου τύπου γιατί νομίζω ότι καταντάει προσβολή. Τι κέρδισαμε με τους αγώνες; Μα όλες οι κατακτήσεις είναι προϊόν σύγκρουσης. Το 8ωρο (που τώρα γίνεται 13ωρο) δεν κερδήθηκε με αίμα και θυσίες; Η Αντίσταση αγώνας δεν ήταν; Η Ελληνική μα και παγκόσμια ιστορία έχει άπειρα παραδείγματα αγώνων. Και ναι, τα ΚΚ τόσο της Ελλάδας όσο και αλλων χωρών, ήταν εν ολίγοις πολλές φορές οι κύριοι τροφοδότες των αγώνων αυτών. (ΕΑΜ, ΔΣΕ, Αντίσταση... ) Όχι όμως να αναρωτιόμαστε τι κερδήθηκε και ποιοί αγώνες. Το Κόμμα μας δεν έχει να απολογηθεί σε κανέναν, ειδικά στους απολογητές το συστήματος. Σχολιάκια του τύπου "Ο ριζοσπάστης έγινε έγχρωμος, είναι πρόοδος κι αυτό", δείχνουν πραγματικά πως όταν δεν έχουμε πολιτική αντιπαράθεση καταφεύγουμε σε ειρωνείες κλπ.. Τουλάχιστον όσοι ασχολούνται με αυτό το post ας βγάλουν κανά συμπέρασμα.

     

    Οι διαφωνίες ΚΚΕ - ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι φταις εσύ, φταίω εγώ. Οι διαφωνίες ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ είναι πως 90 χρόνια τώρα το ΚΚΕ παλεύει για το σοσιαλισμό-κομμουνισμό, για τη ζωή που μας αξίζει, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αφερέγγυος, με θέσεις "ναι μεν, αλλά.. " Τελωσπάντων, νομίζω ότι επεκταθήκαμε πολύ και είμαστε off-post.

    Ας επιστρέψουμε στα σχολεία. Τι σημαίνει ότι το σημερινό λύκειο βάζει ταξικούς φραγμούς; Απλούστατα, όλοι ξέρουμε τι φροντιστήρια χρειάζονται για να μπεις σε μια σχολή, τι ποιότητα εκπαίδευσης παρέχει η αστική δημοκρατία (κτήρια, μαθήματα, προσωπικό κτλ) και τι οικονομική και πνευματική εξόντωση είναι η διαδικασία εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ τόσο για μαθητές όσο και για γονείς. Στην οικονομικοκοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα νοικοκυριά περνάνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, οι άνεργοι γίνονται όλο και περισσότεροι, τα δάνεια τρέχουν, γενικά η κατάσταση είναι δύσκολη. Οπότε το σχολείο, αυτό το σχολείο, βάζει ταξικούς φραγμούς, αφού  η μόρφωση γίνεται προνόμιο λίγων, των έχοντων και κατέχοντων...


    vero
    05.02.2009, 00:08

    εγω όσο αφορα στην μεταβίβαση απο την 2βαθμια στην 3βαθμια εκπαίδευση είμαι με τα λόγια που είπε ο Μπαμπινιώτης.. ο κάθε μαθητής να δηλώνει να εξεταστεί αναλογα με την ψυχολογική κατασταση που βρισκεται και για το πόσο έτοιμος είναι... Αλλα επίσης είμαι και με το καλύτερο εκπαιδευτικό συστημα που είναι το Φιλάνδεζικο... όπου λέει ότι αναλογα το καθε ιδιωτικό πανεπιστημιο θα βάζει τους φοιτητές ανάλογα όσους θέλει... με αυτο τον τρόπο θα υπάρχει έλεγχος και στους φοιτητες.... ΑΛΛΑ για να γίνουν αυτα πρέπει απ' όλο το συστημα να συμφωνήσει αλλά και να υπάρχει συνεργασία στην πράξη... με το να πίνουν κάφεδες δεν βγαζουμε τπτ....


    NikosRoman
    05.02.2009, 00:14

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 04-02-2009 στις 20:34 έγραψε...

    Μα δε με ρωτησατε ποτε τι ειμαι για να απαντησω! Οποτε μην αρχιζουμε το κλασσικο "τι εισαι για να στην πω μετα"

    Θα σου πω τι ειμαι:

    Ενας φουκαρας πολιτης αυτης της χωρας ειμαι που βλεπει πως κανεις δεν προκειται να ενδιαφερθει επι της ουσιας για τα προβληματα της.

    Κι επειδη δεν μ'αρεσει αναμεσα απο τους μετριους πολιτικους να ξεχωριζω αυτους που ειναι λιγοτεροι μετριοι, απεχω τελειως απο κομματικες προτιμησεις και παγιδες.

     

    Αλλιως δε θα κατηγορουσα τοσο ευκολα ολα τα κομματα που μας "εκπροσωπουν" στο ελληνικο κοινοβουλιο.Απο το ΛΑ.Ο.Σ. μεχρι το ΚΚΕ, ολοι τους ειναι αχρηστοι να διαχειριστουν τα προβληματα αυτης της χωρας. Λειπουν οι εμπευσμενοι ηγετες με κοτσια να πολεμησουν εναντια σε ξενα κι εγχωρια συμφεροντα.

    Οποτε ειμαι ξεκαθαρος. Δεν πολιτικοποιουμαι, δεν παρωπιδιζομαι, δεν γινομαι φερεφωνο κανενος. Εκπροσωπω τον εαυτο μου και προσπαθω να συμμετεχω στη κοινωνια ως εννομος πολιτης απεναντι σε ανομα φερεφωνα και δημοσια συμφεροντα.

    Αυτο αρκει νομιζω.

     

    Εχω παρει θεση. Δεν ειναι αναγκη να φωναζεις. Ενα αλλο πραγμα που πρεπει να μαθουν οι πολιτικοποιημενοι ειναι πως οι φωνες οχι μονο δεν πειθουν αλλα αναδεικνυουν και το προβλημα κατανοησης που εχουν.

     

    Τωρα, εαν πιστευεις πως ειμαι κανας μυστικος πρακτορας των δεξιων, αριστερων ή κεντρωων κομματων, δικαιωμα σου. Ξερω πως με αυταπατες και ονειρωξεις ζουν οι περισσοτεροι πολιτικοποιημενοι ανθρωποι σε συτη τη χωρα. Ποια η διαφορα λοιπον κι εδω μεσα;

     

    Sweet dreams που λεει και το τραγουδι λοιπον.

     

     



    Δυο(2)κομματα σε εφεραν σε αυτην την σημερινη θεση της αντιπαραθεσης και της ανασφαλειας.ΔΥΟ.ΟΧΙ πιο πολλα.ΜΟΝΟ δυο.Δεν μου φταινε ολα.Μου φταινε μονο οι ψηφοφοροι αυτων των δυο που μεσα σε τριαντα χρονια καταφεραν να καταστρεψουν οτι αξια ειχε παραμεινει ζωντανη.Κλεφτες που ροκανισαν την οικονομια του κρατους με πελατιακες σχεσεις στο δημοσιο για ψηφοθηρια και το κανουν μεχρι σημερα και δεν γνωριζω την ηλικια σου αλλα δεν θα φαω και τον χρονο μου για να γραψω τι εχει γινει απο την δεκαετια του 80 μεχρι σημερα.Ενα ειναι σιγουρο.Κανενας δεν θα βγαλει το φιδι απο την τρυπα για παρτυ σου.Εισαι εντονα πολιτικοποιημενος αλλα οχι κομματικοποιημενος και αυτο ειναι δικαιωμα σου.Οπως δικαιωμα και του αλλου να ειναι και τα δυο.Ποιος εισαι εσυ και εχεις το αναστημα να κρινεις μια οποιαδηποτε πολιτικη παραταξη οταν ολοι οι υπολοιποι εχουν κρινει την εισοδο της στην Βουλη?Και ποσα τελικα γνωριζεις για ΟΛΗ την ιστορια και ΟΛΩΝ των παραταξεων του κοινοβουλιου?Ειναι παρα πολυ ευκολο να εισαι στην απεξω με το στυλ του"αγανακτισμενου γιατι κανεις δεν κανει τιποτα"και ολοι να κανουν κατι για εσενα.Χεσμενο θα σε εχουν και εσενα και τις παρωπιδες σου και τα φερεφωνα σου.Στην πολιτικη και την κοινωνια αλλαζουν ολα εστω και αργα οταν πολλοι ανθρωποι μαζι κλιμακωνονται εναντια σε αυτο που τους ενοχλει και αν δεν καταφερουν να το αλλαξουν τουλαχιστον το σταματουν.Αυτο δεν λεγεται ρεμπετ-ασκερ ουτε αγελη απο σκυλους.Λεγεται αγωνας και σου συνιστω να βρεις τον δικο σου συντομα γιατι θα ποδοπατηθεις σαν νερατζι.Δεν σε ρωτησα τι κομμα εισαι για να σε κρινω.Τωρα που το σκεφτομαι θα ηθελα να το εχω μαθει ,γιατι τελικα εισαι πιο επικινδυνος απο οτι υπολογιζα.Και εχεις και κατηγορια¨"ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ"..................οξωωωωωωωωωωωωωωω.........


    fotis70
    05.02.2009, 08:57

    Παράθεση:

    Το μέλος harmonizer στις 05-02-2009 στις 07:24 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος fearlessangel στις 04-02-2009 στις 23:34 έγραψε...

     

    Ας επιστρέψουμε στα σχολεία. Τι σημαίνει ότι το σημερινό λύκειο βάζει ταξικούς φραγμούς; Απλούστατα, όλοι ξέρουμε τι φροντιστήρια χρειάζονται για να μπεις σε μια σχολή, τι ποιότητα εκπαίδευσης παρέχει η αστική δημοκρατία (κτήρια, μαθήματα, προσωπικό κτλ) και τι οικονομική και πνευματική εξόντωση είναι η διαδικασία εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ τόσο για μαθητές όσο και για γονείς. Στην οικονομικοκοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα νοικοκυριά περνάνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, οι άνεργοι γίνονται όλο και περισσότεροι, τα δάνεια τρέχουν, γενικά η κατάσταση είναι δύσκολη. Οπότε το σχολείο, αυτό το σχολείο, βάζει ταξικούς φραγμούς, αφού  η μόρφωση γίνεται προνόμιο λίγων, των έχοντων και κατέχοντων...



     

    Τα φροντιστήρια υπάρχουν γιατί πλέον οι μαθητές δεν έχουν την αυτοπειθαρχία να καθήσουν να διαβάσουν μόνοι τους. Απόδειξη ότι ακόμα και με αυτά πολλοί αποτυγχάνουν παταγωδώς. Κάποτε ήταν δακτυλοδεικτούμενος όποιος πήγαινε σε φροντιστήριο.

    Η ποιότητα εκπαίδευσης οφείλεται μεταξύ άλλων στο γεγονός ότι όλοι εκείνοι που άλλοτε θα έφευγαν κλωτσηδόν από το σχολείο τώρα έχουν κερδίσει το δικαίωμα να παραμένουν σε αυτό, αυτό σημαίνει πλέον δημόσια παιδεία, όσοι μπαίνουν τόσοι να βγαίνουν.

    Η διαδικασία εισαγωγής είναι εξοντωτική, οπότε όποιος θέλει μπορεί πλέον να πάει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

    Η μόρφωση είναι προνόμιο εκείνων που κάθονται και διαβάζουν.



    Συμφωνώ μαζί σου!

    Και δεν είναι μόνο ότι αυτοί που δεν άξιζαν έμειναν στο σχολείο, αλλά και την ζημιά που κάνουν σε παιδιά που είχαν τις δυνατότητες για κάτι καλό!

    Είχα έναν μαθητή που ήταν έξυπνος δραστήριος και συμμετείχε στο μάθημα μόνο όταν έλειπε αυτός ο οποίος καθότανε μαζί στο θρανίο! Αυτός ο άλλος ήταν ανύπαρκτος! Τώρα τι έπρεπε να κάνει το σύστημα για αυτόν;

    Όσο για τους φίλους του ΚΚΕ, αφήστε και ένα περιθώριο να έχουν αγωνιστεί και άλλοι για ιδανικά και δικαιώματα, όπως και κάποιοι παγκοσμίως αλλά και εσωτερικά να έχουν εγκλιματίσει στον όνομα του κουμουνισμού! Αυτό είναι όμως άλλη συζήτηση.

    Πάντως υπάρχουν και αυτοί που δεν έχουν ενταχθεί σε καμιά πλευρά γιατί θεωρούν ότι πραγματικά δεν αξίζει!  

     


    noizreduction
    05.02.2009, 10:03

    Fotis70 θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου για τη τελευταια διαπιστωση σου:

     

    Παράθεση:
    Πάντως υπάρχουν και αυτοί που δεν έχουν ενταχθεί σε καμιά πλευρά γιατί θεωρούν ότι πραγματικά δεν αξίζει! 

     

    Θα παρακαλουσα τα μελη που υπαγονται κατα συνειδηση και υπαρξη στο ΚΚΕ να μην προσπαθουν να με προσηλυτισουν με ιστορικες αναφορες και πομπωδεις ξυλινους λογους. Δοξα τον Θεο εαν θελω να περασω ενα χαρουμενο απογευμα μπορω να δω και τη  Βουλη.

    Απλως το λεω για τη δικη σας ηρεμια ( γιατι βλεπω πως η αντιθετη ή η ουδετερη αποψη σας νευριαζει ) και για να μη χολοσκατε αδικα. Δεν ειμαι πλεον 18 χρονων για να πιστευω ευκολα ο,τι μου λενε {#emotions_dlg.whistling}

     

    Οξω απο τι ακριβως δεν καταλαβα να βγω, ομως δεν πειραζει. Ακομα και λιγες στιγμες γελιου ειναι ικανες να με κανουν να ξεχασω την..εξορια απο την κοινωνια που ζουμε ολοι μαζι. Εξαλλου το 11% δε μπορει να διωξει κανεναν απο αυτη τη χωρα...Και μαλλον αυτο ειναι μια αληθεια που θα σας συνοδευει σε ολη σας τη κομματικη ζωη ( ελπιζω μεχρι τα 30 που υποτιθεται πως ο ανθρωπος ανεξαρτητοποιειται πιο ευκολα ).

     

     

    Οσο για το θεμα παιδεια, ας δουμε λιγακι και τι θα προτεινει το υπουργειο γιατι βλεπω με μεγαλη λυπη να ερχονται δυσκολες μερες για το νεο συστημα που προτεινουν. Εαν υπολογισουμε πως το πανεπιστημιο Αιγαιου αυτη τη στιγμη υπολειτουργει και τα υπολοιπα κρατικα πανεπιστημια αναζητουν τροπους χρηματοδοτησης, καταλαβαινουμε πως το να αλλαξεις τη Παιδεια δεν απαιτει μονο πολιτικη βουληση αλλα και μεγαλοψυχια στη τσεπη.

     


    NikosRoman
    05.02.2009, 11:34

    Θα παρακαλουσα τα μελη της οργανωσης "Αγανακτισμενοι πολιτες"να προσελθουν στο μαθημα "Δεν ξερω τι μου γινεται"αλλα και για την παραδοση των διπλωματων τους.Οσοι δεν τα εχουν λαβει απο τον περασμενο Δεκεμβριο ,και δεν ηρθαν λογω των γεγονοτων στο κεντρο της Αθηνας , θα δοθουν στο μαθημα "Βριζω τους λιγους γιατι θελω να ειμαι με τους πολλους" στην κεντρικη αιθουσα του μεγαρου μουσικης. Επισης θα προβληθουν και βιντεο με τα εξης θεματα."Κοσκωτας...μια μεγαλη μορφη του εικοστου αιωνα"-"ΠΑΣΟΚ..Ενας τροπος να μπειτε στο δημοσιο" η κωμωδια "Τρελλες σφαιρες ,τρελλα παιδια" αλλα και το πολυβραβευμενο "Τεμπονερας...η μοδα των nineties"

    Οξωωωωωωωωωωωωωωωωω........βλακα.


    fearlessangel
    05.02.2009, 12:55

    Παράθεση:

    Το μέλος harmonizer στις 05-02-2009 στις 07:24 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος fearlessangel στις 04-02-2009 στις 23:34 έγραψε...

     

    Ας επιστρέψουμε στα σχολεία. Τι σημαίνει ότι το σημερινό λύκειο βάζει ταξικούς φραγμούς; Απλούστατα, όλοι ξέρουμε τι φροντιστήρια χρειάζονται για να μπεις σε μια σχολή, τι ποιότητα εκπαίδευσης παρέχει η αστική δημοκρατία (κτήρια, μαθήματα, προσωπικό κτλ) και τι οικονομική και πνευματική εξόντωση είναι η διαδικασία εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ τόσο για μαθητές όσο και για γονείς. Στην οικονομικοκοινωνική πραγματικότητα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα νοικοκυριά περνάνε κάτω από τα όρια της φτώχειας, οι άνεργοι γίνονται όλο και περισσότεροι, τα δάνεια τρέχουν, γενικά η κατάσταση είναι δύσκολη. Οπότε το σχολείο, αυτό το σχολείο, βάζει ταξικούς φραγμούς, αφού  η μόρφωση γίνεται προνόμιο λίγων, των έχοντων και κατέχοντων...



     

    Τα φροντιστήρια υπάρχουν γιατί πλέον οι μαθητές δεν έχουν την αυτοπειθαρχία να καθήσουν να διαβάσουν μόνοι τους. Απόδειξη ότι ακόμα και με αυτά πολλοί αποτυγχάνουν παταγωδώς. Κάποτε ήταν δακτυλοδεικτούμενος όποιος πήγαινε σε φροντιστήριο.

    Η ποιότητα εκπαίδευσης οφείλεται μεταξύ άλλων στο γεγονός ότι όλοι εκείνοι που άλλοτε θα έφευγαν κλωτσηδόν από το σχολείο τώρα έχουν κερδίσει το δικαίωμα να παραμένουν σε αυτό, αυτό σημαίνει πλέον δημόσια παιδεία, όσοι μπαίνουν τόσοι να βγαίνουν.

    Η διαδικασία εισαγωγής είναι εξοντωτική, οπότε όποιος θέλει μπορεί πλέον να πάει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

    Η μόρφωση είναι προνόμιο εκείνων που κάθονται και διαβάζουν.



    Δεν περίμενα ότι εν έτει 2009 κάποιος θα έλεγε ότι όποιος θέλει μπορεί να πάει σε ιδιωτικό πανεποστήμιο. Τελικά είναι προσβάσιμα αυτά ακόμα και για τα παιδιά φτωχών οικογενειών; Επειδή αν εσείς δεν βλέπετε την αντικειμενική πραγματικότητα δεν φταίει κανείς. Στα ιδιώτικα δεν πάει όποιος θέλει μα όποιος έχει την οικονομική άνεση. Αντί να έχουμε λοιπόν τα ιδιωτικά ως λύση για τους λίγους, γιατί να μην διεκδικήσουμε μόρφωση για όλους, δημόσια και δωρεάν, που ειναι και συνταγματικό μας δικαίωμα αν θέλετε; Επίσης, αφού μιλάτε με το προνόμιο της εμπειρίας, θα ξέρετε ότι η απόδοση στα μαθήματα δεν είναι μόνο αποτέλεσμα μελέτης μα και των φυσικών κλίσεων που έχει κάθε άτομο σαν οντότητα. Κλίσεις που στο σημερινό σχολείο κάθε άλλο παρά καλλιεργούνται και αναζητούνται. Όμως πραγματικά αυτή η συζήτηση είναι στείρα καθώς η αντιπαράθεση δεν έχει να κάνει με επιχειρήματα και επιστημονικές απόψεις, αλλά με κακοήθη σχόλια και αβίαστα συμπεράσματα. Εδώ λοιπόν αποχωρώ και εγώ από έναν ακόμα διάλογο-απάτη και ελπίζω να μην με κατηγορήσετε για αντιδημοκρατικό. Καλή συνέχεια σας εύχομαι...


    noizreduction
    05.02.2009, 13:36

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 05-02-2009 στις 11:34 έγραψε...

    Θα παρακαλουσα τα μελη της οργανωσης "Αγανακτισμενοι πολιτες"να προσελθουν στο μαθημα "Δεν ξερω τι μου γινεται"αλλα και για την παραδοση των διπλωματων τους.Οσοι δεν τα εχουν λαβει απο τον περασμενο Δεκεμβριο ,και δεν ηρθαν λογω των γεγονοτων στο κεντρο της Αθηνας , θα δοθουν στο μαθημα "Βριζω τους λιγους γιατι θελω να ειμαι με τους πολλους" στην κεντρικη αιθουσα του μεγαρου μουσικης. Επισης θα προβληθουν και βιντεο με τα εξης θεματα."Κοσκωτας...μια μεγαλη μορφη του εικοστου αιωνα"-"ΠΑΣΟΚ..Ενας τροπος να μπειτε στο δημοσιο" η κωμωδια "Τρελλες σφαιρες ,τρελλα παιδια" αλλα και το πολυβραβευμενο "Τεμπονερας...η μοδα των nineties"

    Οξωωωωωωωωωωωωωωωωω........βλακα.



     

    Αν μη τι αλλο, διασκεδαστικο δειγμα της ποιοτητας ορισμενων μελων του ΚΚΕ. Ευτυχως που υπαρχει και ο γραπτος λογος για να εμφανιζονται τα συμπτωματα της κομματικοποιησης και του οπαδισμου. {#emotions_dlg.biggrin} Απαξιω πληρως ( εστω κι αν με διασκεδαζει η συμπεριφορα σου ).

    Λυπαμαι μονο τους πραγματικους αγωνιστες της Αριστερας ( πχ ο Γλεζος. που κατα παραξενο τροπο ανηκει στο..μισητο ΣΥΝ ) που βλεπουν το ξεπεσμο του αγωνα τους.

     

    Fearless δυστυχως η πολιτικη ζωη του τοπου μας ποτισε με την αποψη πως τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα ειναι η λυση στο προβλημα μας. Μεσα σε ολη τη διαδικασια ομως ξεχασαν πως τα δημοσια πανεπιστημια πρεπει να γινουν πιο ανταγωνιστικα απεναντι στα ιδιωτικα, ωστε να πραγματοποιηθει κι αυτο που μας πουλανε ως "δημοσια δωρεαν παιδεια".

    Αν με ρωτατε για τα ιδιωτικα πανεπιστημια, τοτε θα πω οχι. Εαν υποστηριξουμε τα δημοσια με χρημα και με εμψυχο δυναμικο ( που πλεει στους 4 ανεμους του κοσμου αλλα ποτε στην Ελλαδα, λογω των "εταιριων" καθηγητων που υπαρχουν εδω ), θα μπορεσουμε να παραγουμε αντιστοιχα και ανταγωνιστικους αποφοιτους.

    Ολα αυτα στα χαρτια ομως, γιατι με το 4% του ΑΕΠ μονο σε μολυβια μπορουν να επενδυσουν τα πανεπιστημια μας...


    fotis70
    05.02.2009, 14:31

    Απάντηση σε όσους νομίζουν ότι ο διάλογος γίνεται μόνο με όσους συμφωνούν μαζί τους!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχει ο χρωματισμένος συνδικαλισμός των μαθητών και σπουδαστών στα δημόσια.

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν μειοψηφίες που συμπεριφέροντε σαν απόλυτες πλειοψηφίες και συμπαρασύρουν με θεμιτά και αθέμιτα μέσα τα σχολεία να γίνονται από κέντρα γνώσης σε κέντρα απόγνωσης!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια όσο υπάρχει το άσυλο για να εξυπηρετεί οτιδήποτε άλλο εκτός από διακίνηση ιδεών!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια όσο επιτρέπετε να υπάρχουν σε αυτά μειοψηφίες που αποφασίζουν και διατάζουν στο όνομα της δημοκρατίας για το πότε αυτά θα λειτουργούν και πότε θα κλείνουν ανάλογα με το πότε έχουν τον Κρόνο ανάδρομο στον Ερμή.  

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν καθηγητές βολεμένοι, αδικημένοι, αναξιοκρατικά διορισμένοι και αγράμματοι.

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν αποκλεισμοί στις ιδιωτικές πρωτοβουλίες  που θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν, να ενισχύσουν και γενικά βελτιώσουν το επίπεδο της εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία!

    (π.χ θέλει η BMW να δωρίσει έναν ολόκληρο κινητήρα για εκπαιδευτικούς λόγους σε ένα σχολείο αρκεί να μπεί η διαφήμιση στο σχολείο! Αυτό σήμερα κατηγορηματικά αποκλείεται για τους γνωστούς ηλίθιους για μένα λόγους ενώ σε κράτη με υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο είναι φυσιολογικό)!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο τα δημόσια αποτελούν πεδίο εφαρμογής μικροπολιτικών συμφερόντων!

    Όταν εξαλειφθούν οι παραπάνω λόγοι, τότε θα είμαι κατά των ιδιωτικών και θα αγωνιστώ για αυτό!    

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fotis70 στις 05-02-2009 14:34 ]


    fotis70
    05.02.2009, 14:39

    Σύν το γεγονός ότι σε πάρα πολλά δημόσια σχολεία τα παιδιά κινδυνεύουν από συμμορίες ανηλίκων και μη,  εξωσχολικών και μη γιατί δεν υπάρχει έλεγχος  και τάξη! Αυτά είναι φασιστικά κατάλοιπα βλέπετε!  


    noizreduction
    05.02.2009, 14:46

    Παράθεση:

    Το μέλος fotis70 στις 05-02-2009 στις 14:31 έγραψε...

    Απάντηση σε όσους νομίζουν ότι ο διάλογος γίνεται μόνο με όσους συμφωνούν μαζί τους!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχει ο χρωματισμένος συνδικαλισμός των μαθητών και σπουδαστών στα δημόσια.

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν μειοψηφίες που συμπεριφέροντε σαν απόλυτες πλειοψηφίες και συμπαρασύρουν με θεμιτά και αθέμιτα μέσα τα σχολεία να γίνονται από κέντρα γνώσης σε κέντρα απόγνωσης!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια όσο υπάρχει το άσυλο για να εξυπηρετεί οτιδήποτε άλλο εκτός από διακίνηση ιδεών!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια όσο επιτρέπετε να υπάρχουν σε αυτά μειοψηφίες που αποφασίζουν και διατάζουν στο όνομα της δημοκρατίας για το πότε αυτά θα λειτουργούν και πότε θα κλείνουν ανάλογα με το πότε έχουν τον Κρόνο ανάδρομο στον Ερμή.  

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν καθηγητές βολεμένοι, αδικημένοι, αναξιοκρατικά διορισμένοι και αγράμματοι.

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο υπάρχουν αποκλεισμοί στις ιδιωτικές πρωτοβουλίες  που θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν, να ενισχύσουν και γενικά βελτιώσουν το επίπεδο της εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία!

    (π.χ θέλει η BMW να δωρίσει έναν ολόκληρο κινητήρα για εκπαιδευτικούς λόγους σε ένα σχολείο αρκεί να μπεί η διαφήμιση στο σχολείο! Αυτό σήμερα κατηγορηματικά αποκλείεται για τους γνωστούς ηλίθιους για μένα λόγους ενώ σε κράτη με υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο είναι φυσιολογικό)!

    Θέλω να υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία όσο τα δημόσια αποτελούν πεδίο εφαρμογής μικροπολιτικών συμφερόντων!

    Όταν εξαλειφθούν οι παραπάνω λόγοι, τότε θα είμαι κατά των ιδιωτικών και θα αγωνιστώ για αυτό!    

     

    ]



     

    Συμφωνω σε ολα αυτα αν και απο τωρα θα τολμησω να μαντεψω πως καποιοι θα δικαιολογησουν τις καταληψεις και τις πολιτικες μικροπρεπειες ως μερος ενος "αγωνα".

    Δυστυχως ξεχασανε πως οταν εισαι μειοψηφια στη Δημοκρατια, πρεπει να συμπεριφερεσαι κι ετσι ( αλλα συγχρονως να αποδεικνυεις για ποιο λογο αξιζει την επομενη φορα να εισαι εσυ η πλειοψηφια ).

     


    ins2anity
    05.02.2009, 15:01

    παιδια δεν παρακολουθω την συζητηση αλλα αν αυτα που λετε περι πλειοψηφιας ειναι για τις καταληψεις και τον ''δημοκρατικο τους χαρακτηρα δυο πραγματα εχω να πω...

    δεν μπορουμε να επικαλεστουμε την δημοκρατια οταν πραττουμε κατι παρανομο....η δημοκρατια εκτος απο την αρχη της πλειοψηφιας σημαινει και δραση των ανθρωπων στα πλαισια καποιων νομων....οταν η πραξη ειναι παρανομη καθε επικλιση στην δημοκρατια θεωρω πως ειναι απλα μια δικαιολογια για να δινουμε στους αγωνες μας αποδεκτη μορφη....

    εκτος αυτου στην δημοκρατια η πλειοψηφια δεν σημαινει οτι οι πολλοι μπορουν να επιβαλονται στους λιγους με οποιον τροπο θελουνε...ισχυει παλι η αρχη της πλειοψηφιας χωρις να υπονομευονται τα δικαιωματα των αλλων ομως...και οπωσδηποτε με τις καταληψεις το δικαιωμα για δωρεαν παιδεια που εχουν και οι ασθενεστεροι οικονομικα πληθυσμοι χανετε....

    αυτα απο μενα...και ενα παραδειγμα που μας ειχε πει ενας καθηγητης με αρκετη δοση πικριας και χιουμορ....μας ειχε πει....''ρε παιδια τι δημοκρατικες διαδικασιες και τετοια λετε; αυτο ειναι δημοκρατια; να αποφασιζουμε οι πολλοι και να κανουμε οτι θελουμε; αν ειναι ετσι να ψηφισουμε τωρα να παμε να κλεψουμε την α(ως μαθητες της β εμεις)...δεν θα μας πουνε τιποτα ...δημοκρατικα θα εχουν γινει ολα...''

     


    musicathy
    05.02.2009, 17:11

    ανύπαρκτο


    fotis70
    05.02.2009, 19:14

    Παράθεση:

    Το μέλος ins2anity στις 05-02-2009 στις 15:01 έγραψε...

    παιδια δεν παρακολουθω την συζητηση αλλα αν αυτα που λετε περι πλειοψηφιας ειναι για τις καταληψεις και τον ''δημοκρατικο τους χαρακτηρα δυο πραγματα εχω να πω...

    δεν μπορουμε να επικαλεστουμε την δημοκρατια οταν πραττουμε κατι παρανομο....η δημοκρατια εκτος απο την αρχη της πλειοψηφιας σημαινει και δραση των ανθρωπων στα πλαισια καποιων νομων....οταν η πραξη ειναι παρανομη καθε επικλιση στην δημοκρατια θεωρω πως ειναι απλα μια δικαιολογια για να δινουμε στους αγωνες μας αποδεκτη μορφη....

    εκτος αυτου στην δημοκρατια η πλειοψηφια δεν σημαινει οτι οι πολλοι μπορουν να επιβαλονται στους λιγους με οποιον τροπο θελουνε...ισχυει παλι η αρχη της πλειοψηφιας χωρις να υπονομευονται τα δικαιωματα των αλλων ομως...και οπωσδηποτε με τις καταληψεις το δικαιωμα για δωρεαν παιδεια που εχουν και οι ασθενεστεροι οικονομικα πληθυσμοι χανετε....

    αυτα απο μενα...και ενα παραδειγμα που μας ειχε πει ενας καθηγητης με αρκετη δοση πικριας και χιουμορ....μας ειχε πει....''ρε παιδια τι δημοκρατικες διαδικασιες και τετοια λετε; αυτο ειναι δημοκρατια; να αποφασιζουμε οι πολλοι και να κανουμε οτι θελουμε; αν ειναι ετσι να ψηφισουμε τωρα να παμε να κλεψουμε την α(ως μαθητες της β εμεις)...δεν θα μας πουνε τιποτα ...δημοκρατικα θα εχουν γινει ολα...''

     



    Τους νόμους τους καθορίζει η πλειοψηφία!

    Αν η πλειοψηφία αποφασίσει δια νόμου να κλέβει την μειοψηφία, τότε είναι νόμιμα! Απλά εδώ κολλάει το ηθικό κομμάτι της ιστορίας! ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό!

    Από το χάος όμως  καλύτερα ένας κακός νόμος που έχει εφαρμογή σε όλους παρά ένας καλός που είναι ανενεργός. 

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : fotis70 στις 05-02-2009 19:14 ]


    NikosRoman
    06.02.2009, 04:06

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 05-02-2009 στις 13:36 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 05-02-2009 στις 11:34 έγραψε...

    Θα παρακαλουσα τα μελη της οργανωσης "Αγανακτισμενοι πολιτες"να προσελθουν στο μαθημα "Δεν ξερω τι μου γινεται"αλλα και για την παραδοση των διπλωματων τους.Οσοι δεν τα εχουν λαβει απο τον περασμενο Δεκεμβριο ,και δεν ηρθαν λογω των γεγονοτων στο κεντρο της Αθηνας , θα δοθουν στο μαθημα "Βριζω τους λιγους γιατι θελω να ειμαι με τους πολλους" στην κεντρικη αιθουσα του μεγαρου μουσικης. Επισης θα προβληθουν και βιντεο με τα εξης θεματα."Κοσκωτας...μια μεγαλη μορφη του εικοστου αιωνα"-"ΠΑΣΟΚ..Ενας τροπος να μπειτε στο δημοσιο" η κωμωδια "Τρελλες σφαιρες ,τρελλα παιδια" αλλα και το πολυβραβευμενο "Τεμπονερας...η μοδα των nineties"

    Οξωωωωωωωωωωωωωωωωω........βλακα.



     

    Αν μη τι αλλο, διασκεδαστικο δειγμα της ποιοτητας ορισμενων μελων του ΚΚΕ. Ευτυχως που υπαρχει και ο γραπτος λογος για να εμφανιζονται τα συμπτωματα της κομματικοποιησης και του οπαδισμου. {#emotions_dlg.biggrin} Απαξιω πληρως ( εστω κι αν με διασκεδαζει η συμπεριφορα σου ).

    Λυπαμαι μονο τους πραγματικους αγωνιστες της Αριστερας ( πχ ο Γλεζος. που κατα παραξενο τροπο ανηκει στο..μισητο ΣΥΝ ) που βλεπουν το ξεπεσμο του αγωνα τους.

     

    Fearless δυστυχως η πολιτικη ζωη του τοπου μας ποτισε με την αποψη πως τα ιδιωτικα πανεπιστημια θα ειναι η λυση στο προβλημα μας. Μεσα σε ολη τη διαδικασια ομως ξεχασαν πως τα δημοσια πανεπιστημια πρεπει να γινουν πιο ανταγωνιστικα απεναντι στα ιδιωτικα, ωστε να πραγματοποιηθει κι αυτο που μας πουλανε ως "δημοσια δωρεαν παιδεια".

    Αν με ρωτατε για τα ιδιωτικα πανεπιστημια, τοτε θα πω οχι. Εαν υποστηριξουμε τα δημοσια με χρημα και με εμψυχο δυναμικο ( που πλεει στους 4 ανεμους του κοσμου αλλα ποτε στην Ελλαδα, λογω των "εταιριων" καθηγητων που υπαρχουν εδω ), θα μπορεσουμε να παραγουμε αντιστοιχα και ανταγωνιστικους αποφοιτους.

    Ολα αυτα στα χαρτια ομως, γιατι με το 4% του ΑΕΠ μονο σε μολυβια μπορουν να επενδυσουν τα πανεπιστημια μας...



    Χαιρομαι που διασκεδαζεις ανοητε για αυτο θα σου πω και ακομα μερικα καλα.Αν διαβασεις το προφιλ μου θα καταλαβεις οτι ερχομαι απο Αμερικη.Δηλαδη....Αμερικανακι,και ειμαι εδω 10 χρονια μονο.Στην Αμερικη ,αυτα που ολοι εδω συζητατε ειναι λυμενα ζητηματα.Οτι δημοσιο υπαρχει ειναι για τους μαυρους ,τους αστεγους και τους μεταναστες.Και σας ερχεται και δεν το εχετε καταλαβει ακομα.Υπηρξαν ανθρωποι και εκει οπου το πολεμησαν αλλα ....μαντεψε!!!!!Οι βλακες σαν και εσενα ηταν πιο πολλοι.Απολιτικα ζωα με politycally correct αποψεις και παντα φταινε οι αλλοι και με γνωμες ισαξιες με την λασπη των γουρουνιων.Ευτυχως οι γονεις μου με εμαθαν να εχω γνωμη ουσιαστικη και οταν λεω κατι να το υποστηριζω ακομα και αν καποιοι δυσαρεστουνται.Βεβαια δεν με εκαναν ΚΚΕ αλλα ουτε και τιποτε αλλο, αλλα επελεξα την εξωκοινοβουλευτικη αριστερα.Επελεξα στρατοπεδο για να εχει ισχυ η γνωμη μου και οποιος αγωνας επιλεξω  να ειναι εγκυρος(δεν με νοιαζει να ειναι ουτοπικος).Ειναι αλλο "βλεπω μια κατασταση" και αλλο "αγωνιζομαι να την αλλαξω"....βλακα!!!

     

    Τωρα πηρες χαμπαρι τα ιδιωτικα σχολεια?Εσυ που σπουδασες ηχοληπτης?(αν εχεις σπουδασει)Τωρα πηρες χαμπαρι το 4% στην παιδεια?Αυτα τα ηξερα οταν ακομα ημουν Αμερικη.Μεσα απο την παιδεια πηρες χαμπαρι τον ανταγωνισμο ιδιωτικου-δημοσιου?

    Οχι.Τα ηξερες αλλα οπως παντα σε "αγανακτισμενους" οπως εσυ η ψηφος ειναι απλα μια αλλη Κυριακη για καφε.Οτι εχεις γραψει εδω μεσα δεν εχει ουσια και για τους υπολοιπους που ανηκουμε καπου ΚΚΕ-ΛΑΟΣ-ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΝ,-ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ κλπ η γνωμη σου ειναι politically correct τραβεστι.

    Και μετα λενε εμενα Αμερικανακι....χαχαχαχαχα{#emotions_dlg.smartass}

    αααααα!!!!!!!!!!Ξεχασα........βλαξ.


    noizreduction
    06.02.2009, 10:09

    Καλως καλως...{#emotions_dlg.rolleyes}Πραγματικα εχω πιο σοβαρα πραγματα για να ασχοληθω αυτη τη στιγμη.Εαν δεν σε πειραζει που αμαυρωνεις με το λογο σου ενα θεμα, τοτε δεν πειραζει ουτε κι εμενα. Παντως εγω δε σε χαρακτηρισα ως βλακα. Ισως οι γονεις σου θα επρεπε να επιμεινουν και στο θεμα σεβασμου, που απ'ο,τι βλεπω παρα την ηλικια σου δεν καταφερες να το κερδισεις.

    Αρα μην περιμενεις απο εμενα να σε δω και σοβαρα {#emotions_dlg.happycrazy}


    -----------------
    Dreamcatcher Music DreamCatcher

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 06-02-2009 10:11 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 06-02-2009 14:36 ]


    tsarasjoint
    06.02.2009, 11:25

    Χαιρεστε....κοιταξτε για τα ελευθεριακα σχολεια waldorf !!!! αξιζει να το ερευνησετε


    NikosRoman
    06.02.2009, 15:01

    Παράθεση:

    Το μέλος noizreduction στις 06-02-2009 στις 10:09 έγραψε...

    Καλως καλως...{#emotions_dlg.rolleyes}Πραγματικα εχω πιο σοβαρα πραγματα για να ασχοληθω αυτη τη στιγμη.Εαν δεν σε πειραζει που αμαυρωνεις με το λογο σου ενα θεμα, τοτε δεν πειραζει ουτε κι εμενα. Παντως εγω δε σε χαρακτηρισα ως βλακα. Ισως οι γονεις σου θα επρεπε να επιμεινουν και στο θεμα σεβασμου, που απ'ο,τι βλεπω παρα την ηλικια σου δεν καταφερες να το κερδισεις.

    Αρα μην περιμενεις απο εμενα να σε δω και σοβαρα {#emotions_dlg.happycrazy}


    -----------------
    Dreamcatcher Music DreamCatcher

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 06-02-2009 10:11 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 06-02-2009 14:36 ]



    Η ηλικια μου ειναι αυτη που με παροτρυνει να λεω στους πιο νεους να πολεμησουν για τα ιδανικα τους.Οποιος γνωριζει σαν και εσενα πως εχει η κατασταση σε αυτην την χωρα και αναγνωριζει που παει το πραγμα ειναι  ανεπιτρεπτο να κατηγορει αλλους για τα πολιτικα τους πιστευω.Ειμαστε ολοι μαζι στα χαρακωματα γιατι αυτοι που ερχονται μετα απο εμας ,θα μας καθαρισουν εαν εμεις δεν εχουμε να δειξουμε εργο.Και εκει ειναι η διαφωνια μου μαζι σου.Κανε κατι αλλα μην με κρινεις που σκεφτομαι,εστω και ετσι.Πες μου τον δικο σου τροπο να τον δεχτω η να διαφωνησω σε αλλο επιπεδο.Μην λες αυτα που ολοι ξερουν.

    Σορυ για τον χαρακτηρισμο αλλα και εσυ ησουν αιχμηρος απεναντι σε αλλους.