ελληνική μουσική
    840 online   ·  210.851 μέλη

    παραλληλoi κομπρεσορες και κομπρεσορες σε σειρα

    geo321
    05.02.2009, 13:20

    θα ηθελα να μου πει καποιος τι γνωριζει για αυτες τις 2 τεχνικες?που χρησιμοποιουνται και γιατι?

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : geo321 στις 05-02-2009 15:50 ]


    noizreduction
    05.02.2009, 13:30

    Θα ηθελα λιγο παραπανω να αναλυσεις τι εννοεις με το "παραλληλοι κομπρεσσορες"

     

    Οσο για τους κομπρεσσορες με σειρα, η λογικη ειναι απλη.

    Ο ενας λειτουργει ως κλασσικος compressor με ενα ratio 4:1, μετριο attack και release και βεβαια ( αναλογα με το μοντελο και τον ηχοληπτη ) το αντιστοιχο knee. Ο δευτερος αναλαμβανει το ρολο του limiter με συμπιεση ανω του 20:1 ( καποιοι εχουν και απειρο:1 ) και ενα λογικο threshold ( αναλογα με το εαν κανεις mastering ή απλη μιξη )


    geo321
    06.02.2009, 13:30
    Σε ευχαριστω νοιζ!αλλα δεν καταλαιβανω το εξης,γιατι να βαλω 2 κομπρεσορες σε σειρα εφοσον εχω ας πουμε το plugg in (vst dynamics) που εχει και κομπρεσορα και λιμιτερ και οταν κυκλοφορουν και hardware με κομπρεσορα και λιμιτερ,ποια ειναι ακριβως η λογικη? επισης εχω ακουσει πως μπορει να ειναι σε σειρα και 4 κομπρεσορες(δεν ξερω αν το ξερεις?) τοτε τι πετυχενουμαι με τοσους κομπρεσορες? εχω ακουσει πως αν για παραδειγμα εχουμε και ενα λαμπατο κομπρεσορα,τοτε ισως θελουμε να παρουμε το ηχοχρωμα του. Για τους παρλληλους κομπρεσορες ξερω οτι εχει να κανει με το αρχικο σημα και το επεξεργασμενο ταυτοχρονα.Μπορούμε να συμπιέσουμε το σήμα όσο θέλουμε και κατόπιν να το βάλουμε να ακούγεται παράλληλα με το αρχικό. Ρυθμίζουμε την ισορροπία μεταξύ αρχικού και συμπιεσμένου σήματος όπως θέλουμε και έτσι έχουμε και το καθαρό attack που προέρχεται από το αρχικό σήμα αλλά και την δύναμη - μέγεθος που προέρχεται από το συμπιεσμένο. Και εάν τώρα ξαναγυρίσουμε στα peak και RMS meters θα δούμε ότι το RMS του συνολικού σήματος έχει αυξηθεί λόγω της συμπίεσης.Αυτο ειναι? Και κατι τελευταιο που δεν καταλαβαινω,οταν βαλουμε το κομπρεσορα να εχει ratio 3:1 λεμε πως για καθε 3 db βγαζει 1db(νομιζω πως ετσι ειναι)αρα εαν εγω βαλω ενα τετοιο ratio τι σημασια εχει να βαλω ενα gain 5 db?αρα κατι δεν καταλαβαινω???????? δεν μπορεςι να θελουμε για καθε 3 db στην εξοδο να εχουμε 1db και μετα να το ανεβαζουμε +5db. Α και κατι ακομα,εχεις ακουσει για μια τεχνικη που κανουν στο mastering που λεγεται red book? Σε ευχαριστω πολυ!!
    noizreduction
    06.02.2009, 15:30

    Εδω προκειται να σου πω πως ο καθε ηχοληπτης και παραγωγος ακολουθει διαφορετικη μεθοδο για την παραγωγη του τελικου κομματιου. Επομενως το να βαλει καποιος 4-5-6-ν κομπρεσορες στη σειρα ειναι καθαρα ενα προσωπικο θεμα που εχει σχεση τοσο με τον ηχο που βγαζει, οσο και με το ποσο καλα ξερει να δουλευει ενα συστημα.

    Οποιαδηποτε αλλη απορια σου για τους Cοmpressors θα τη λυσεις σε ενα παλιο αρθρο μου


    geo321
    14.02.2009, 12:28

    Ευχαριστω noiz