και ζητώ συγγνώμη για τα greeklish... δν έχω ελληνικό πληκτρολόγιο και με διευκολύνει περισσότερο να γράφω με λατινικούς χαρακτήρες αλλά βασικά δεν πρόσεξα την απαγόρευση ,δε θα επαναληφθεί :)
Αν πράγματι με έχει νευριάσει κάτι σε όλη αυτή την ιστορία είναι που δεν παίρνει τηλέφωνο εμένα η Γαλάνη και παίρνει την Μόνικα...
Συμπέρασμα; Φταίει η Γαλάνη...
Κυρία Γαλάνη αν διαβάσετε την στήλη περιμενω τηλεφωνό σας...
|
Βαλε ολα τα ονοματα σε μια σειρα και κανε download .
Ευχομαι να βοηθησα.
Πάντως μια χαρά τα κατάφερε ... Τόσες μέρες ασχολούμαστε με την "κυρία" . Δεν απαντάει στη Γαλάνη γιατί περιμένει κλήση από τον Timbaland (που θα τα λένε και στη γλώσσα της)
Αγαπητε..
Επειδή όλοι μας καταλάβαμε οτι απέχεις από τη συζήτηση, για το λόγο οτι δεν αναλώνεσαι σε δευτερογενή ή αγενή προιόντα επικοινωνίας (επαναλαμβάνω πως όλοι το καταλάβαμε αυτό), είπα να σε τσιγκλήσω λίγο ακόμα και να σου πω, οτι σαν Ελληνίδα ελεύθερη πολίτης, εχω το δικαίωμα (και καποιες φορές υποχρέωση) να εκφέρω την προσωπική μου άποψη με τον τρόπο που επιθυμώ. Έτσι στήνετε η κοινωνία...Με κρίση και παραγωγή ιδεών....
|
Τό ήθος,η σεμνότητα και η μετριοφροσύνη ουδέποτε έβλαψαν κάποιον καλλιτέχνη.Ούτε και ο σεβασμός πρός τους άλλους συναδέλφους του,ιδιαίτερα όσους έχουν διανύσει μακρά πορεία στον χώρο.
Αντίθετα,η αλαζονεία και η έπαρση έβλαψαν ακόμα και άτομα που από τά πρώτα τους βήματα έδειχναν οτι είχαν να προσφέρουν πολλά.
ΥΓ.Επειδή εγώ είμαι φρικτός από μόνος μου,πάω να ολοκληρώσω την τριτοευγενή παραγωγή έργου που υπολείπεται μέχρι να έλθη η ώρα να αποχωρήσω από τό γραφείο.
Ο Μάνος Χατζιδάκις είχε πει κάποτε ότι καλό τραγούδι μπορείς να γράψεις μόνο στη γλώσσα σου. Ήταν ο λόγος για τον οποίο απέρριψε μια εποχή δελεαστικές προτάσεις που του είχαν γίνει από το Χόλλυγουντ για εξαιρετικά επικερδή σταδιοδρομία στην Αμερική. Θα μου πείτε, μα που κολλάει τώρα αυτό;
Η συγκεκριμένη ταλαντούχα-γιατί όχι-τραγουδοποιός, περί της οποίας τόσο πολύς λόγος γίνεται, επέλεξε να εκφραστεί στα τραγούδια που έχει γράψει μέχρι τώρα με αγγλικό αποκλειστικά στίχο. Χάθηκε ο ελληνικός λόγος; Δικαίωμά της είναι βέβαια να εκφράζεται μέσω του τραγουδιού με όποιον τρόπο θέλει. Είναι εξάλλου καινούργια ακόμη στον χώρο και δεν έχουμε δει τα επόμενά της βήματα. Το θέμα όμως είναι ότι ασχολούμαστε μαζί της λες και ό,τι έλειπε από τη σύγχρονη ελληνική μουσική παραγωγή το εκπροσωπεί η Μούνικα, τουλάχιστον αν κρίνουμε από την πρώτη δισκογραφική της παρουσία. Και σαν να μην έφτανε αυτό αλλά ορισμένοι βρίσκουμε την αφορμή να αμφισβητήσουμε την καλλιτεχνική αξία προσώπων, όπως η Γαλάνη και η Αλεξίου, με τεράστια προσφορά στο ελληνικό τραγούδι, το οποίο αποτελεί μέρος του πολιτισμού μας. Δηλαδή θα πρέπει να θεωρήσουμε σαν εναλλακτική πρόταση τη Μούνικα;
Εμένα, να πω την αλήθεια, δε μου κακοφάνηκε. Απλώς είπε τι συμβαίνει.
Μειώνεται καθόλου η εικόνα της Γαλάνη; Όχι, δε νομίζω. Και η Μόνικα αρνήθηκε την πρόταση. Απλώς.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε θέμα και πού ακριβώς βρίσκεται το όλο ζήτημα.
Μπορω να δεχθω οτι η Αλεξιου επαιξε ενα καποιο ρολο στην συγχρονη πολιτιστική ιστορια... Για αλλες περασμενες εποχες ηταν απο τα προσωπα εκεινα που η φωνη τους ταυτίστηκε με την ψυχη του μέσου Έλληνα.... Μηπως αυτη η ταυτιση δεν συντελείτε ομως και σημερα και με της τραγουδίστριες τυπου Βανδη; Παρόλα αυτά αναγνωριζω την αξια της...
Τωρα παρακαλω πολυ να με πεισετε για ποιο λογο πρεπει να θεωρησω ολους του δεινοσαυρους των μουσικων media ως ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , μονο και μονο επειδη εμειναν μερικες δεκαετιες στα πραγματα???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ΚΑι εαν η Γαλανη ειναι η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, τι να πουμε για τον Αηδονιδη, ψαραντωνη, και τοσους αλλους που εχουν δικη τους σχολη και αλοιμονο στο εγχωριο συστημα, εχει αναγνωριστει η αξια τους στο εξωτερικο.
Και αν καταταξουμε τη Γαλανη στο Πάνθεον μαζι με Χατζιδάκι καλυτερα να φυλαγόμαστε γιατι μπορει να πέσει φωτια να μας καψει....
Ειλικρινά τωρα... Σου έρχεται καποιο τραγούδι της στο μυαλο;
|
-----------------
"Θέλω να σε αγγίξω με το τραγούδι μου"
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : eleana στις 19-02-2009 09:23 ]
|
Ελεάνα, με τη σειρά σου θα μου επιτρέψεις να φέρω το δικαίωμα της μή κατανοήσεως της απάντησής σου επί του σχολίου μου. Σε κοινά νεο-ελληνικά: τί σχέση έχει το κείμενό σου με το αντίστοιχο δικό μου, ώστε να τίθεται το δεύτερο ως παράθεση του πρώτου;
Όλοι έχουν το δικαίωμα (πώς λέμε αιμάτωμα, καρκίνωμα, μόρφωμα κλπ., το θαύμα της μηχανικής της ελληνικής γλώσσας) να εκφράζονται όπως επιθυμούν ή ακόμη και να "τσιγγλάνε" όποιον επιθυμούν. Ουδεμία αντίρρηση επί του άσχετου με το θέμα υπο-θέματος (άλλο υπό-θεμα κι άλλο υπόθεμα, προς αποφυγήν παρεξηγήσεως).
Δεν απέχω από τη συζήτηση, αλλά απεργώ από την δευτεροαγενή παραγωγή κοινωνικών προϊόντων, όπως πολύ σωστά κατενόησε ο Αλβέρτος.
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 18-02-2009 18:35 ]
Επαναλαμβάνω..Ολοι το καταλαβαμε οτι απεχεις..
Φιλια πολλα!
|
|
Ακριβώς!
Μόλις καταλάβουμε το λόγο, θα δούμε γιατί ουσιαστικά είναι και οι δύο (τη σήμερον εποχή) σκατά.
Η μία αγωνιά και άγχεται μη τυχόν της "φύγει" η κότα (κυριολεκτικά και μεταφορικά) που κάνει τα χρυσά αυγά κι η άλλη νομίζει πως έχει γράψει το "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" του 21ου αιώνα...
εις υγείαν.
είμαι και γώ ένας καμμένος μουσικός που δεν έχει κάνει τπτ στη ζωή του και ζηλεύει τα ταλαντούχα παιδία του σήμερα και του αύριο.(βλ. Μόνικα)
έχω να πώ το εξής:
ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου όταν εκφράζει μια "άποψη" για έναν συνάδελφο του δείχνει για μένα και την αξία του σαν καλλιτέχνη(εκτός και εαν ο μόνος στοχος του είναι με τις δηλώσεις του να προκαλέσει φασαρία και άρα διαφήμιση οπου θα πάω πάσο.)
Υ.γ.
το 1997 ήμουν σε μια μπάντα,που και αυτή είχε πολύ φοιτηταριο απο πίσω της,μας παρουσίασαν στο pop & rock μέσα τις 10 πιο ελπιδοφόρες μπάντες των '90,κτλ.
εκείνη την χρονιά μας είχαν είχαν κάνει πρόταση για συνεργασία με τον Β.Παπακωνσταντίνου(suport σε κάποια live) αλλά δεν απαντούσαμε στο τηλ. (μας το είχαν κόψει,χιχιχιχιχιχι)
άλλωστε δεν θέλαμε να παίξουμε με ξεπεσμένους,παλαιούς και κατεστημένους μουσικούς κτλ,κτλ (βλέπε τις απόψεις της κοπελιάς με τις οποιες συμφωνώ και εγώ)
(11 χρόνια μετά,η μπάντα δεν υπάρχει,δεν μας ξέρει ούτε η μάνα μας ενώ τον κ.Παπακωνσταντίνου μάλλον τον ακούνε κάποιοι.get it?)
Υ.γ2.
( http://crackhitler.com/index.php?page=lovebuzz&id=22 )
Ναι, πραγματικά πολλά λεφτά. Το master στη Νέα Υόρκη, η συνεργασία με τον Ian Caple ειδικά, εκείνος ήθελε για κάθε 20λεπτο 5 χιλιάρικα! Νομίζω πως είναι από τις ακριβότερες παραγωγές που έχουν γίνει στην Ελλάδα. Σε αυτό το ύφος σίγουρα.
Και ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου όλο το κόστος;
Ναι, τα πάντα. Κοίτα ειλικρινά, εγώ μπορούσα να βάλω λεφτά, θα έπαιρνα τηλέφωνο τον πατέρα μου, θα του ζήταγα όσα ήθελα και όλα θα ήταν οk, αλλά δεν ήθελα. Δεν ήθελα να έχω το άγχος να ρωτάω κάθε μέρα πόσοι δίσκοι πουλήθηκαν για να βγάλω τα λεφτά μου. Εγώ είμαι μουσικός και απλά θέλω να είμαι σε μια εταιρεία που να κάνει τη δουλειά της.
Είναι πολύ σημαντικό πράγμα η εικόνα που βγαίνει από σένα είτε μέσω ενός video είτε από μια φωτογράφιση σε κάποιο περιοδικό. Σε αυτές έχεις καθόλου άποψη για το πώς θα είναι;
Προσπαθώ αλλά είναι δύσκολο. Έχουν υπάρξει φορές που δεν μου αρέσει καθόλου το αισθητικό αποτέλεσμα μιας φωτογραφίας και έχω τσακωθεί για τα ρούχα που μου δίνουν ή για το χτένισμα η το make up που θυμίζει 30αρα τραγουδίστρια πίστας. Επειδή επικρατεί ένα χάος και απίστευτη πίεση αναγκάζομαι να υποχωρήσω και να πάω με τα νερά τους.
(τελικά και μείς με το πολύ ταλέντο κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς.............)
Υ.γ3. Μακάρι να υπήρχαν οι Last Drive σήμερα..
Ρε παιδιά, πολύ ασχολούμαστε. Είναι ένα πολύ ταλαντούχο κοριτσάκι που κάνει ό,τι του κατεβαίνει και τυχαίνει να του βγαίνει και σε καλό. Εν πάση περιπτώσει, ας το καβαλήσει λίγο, είναι της ηλικίας και το δικαιούται μετά από τόσο σπρώξιμο και τόση αποθέωση. Θα δείξει στο μέλλον αν αξίζει ή όχι. Ας περιμένουμε και μη λυσσάμε. Αν προσβάλλει τη Γαλάνη ή όποιο άλλο ιερό τέρας, it's ok, δικό της θέμα. Εμείς γιατί το παίρνουμε πατριωτικά;
Αν αποφασίσει ότι δεν θέλει να κάνει υποχωρήσεις ή ότι θέλει, επίσης δικό της θέμα...
Και θα δεχτεί τις συνέπειες όπως όλοι μας για όλες μας τις πράξεις. Αν υπάρχουν, δεν ξέρω.
Είναι απλό...
|
Επαναλαμβάνω λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου: δεν απέχω, αλλά απεργώ, καθώς είμαι εν δυνάμει εργάτης στη βιομηχανία παραγωγής αγένειας, δηλαδή εκείνου του βασικού πλέον αγαθού που κινητοποιεί τον σύγχρονο πολιτισμό.
Εάν απείχα, όπως λανθασμένα κατάλαβες, προφανώς δεν θα έβλεπες (κι όσοι άλλοι καταλάβατε το ίδιο δεδομένου του πληθυντικού "καταλάβαμε") κάποιο σχόλιο δεξιά του παρωνυμίου "Stavmanr" στην παρούσα συζήτηση. Από τη στιγμή που βλέπεις το παρωνύμιο και δίπλα του σχολιασμό, σημαίνει ότι συμμετέχω στη συζήτηση, απλά όχι με τον τρόπο και την έκφραση που θα επιθυμούσαν πολλοί, δηλαδή "ζήτω η Γαλάνη", "φάτους Μόνικα" και τα τοιαύτα δευτεροΑγενή παράγωγα του πολιτισμού μας.
Αν συνεχίσετε να καταλαβαίνετε λάθος πράγματα, θα είμαι υποχρεωμένος πλέον να σας αφήσω στην υποκειμενική σας πραγματικότητα, στην οποία προφανώς εκλαμβάνεται κατά βούληση το ρήμα "συμμετέχω".
Πολλούς ψηφιακούς αντ-ασπασμούς το λοιπόν και καλή μας συνέχεια στη συμμετοχική συζήτηση βαρύνουσας και ζωτικής -για την τέχνη- σημασίας.
Υ.Γ. περιμένω ακόμα την επεξήγηση στο ερώτημα που έθεσα στο προηγούμενο ποστ.
Επανάληψη: "τί σχέση έχει η πρώτη απάντηση στο σχόλιό μου, με το σχόλιο καθ'αυτό;"
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 20-02-2009 02:26 ]
|
Ιησους Χριστος και το πανθεον συσσωμο!!!!!!!
Δεν μιλας σοβαρα!
Ναι μου ερχονται στο μυαλο τα:
ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ
ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΟΝΟ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ
Σ’ΑΓΑΠΩ
Σ΄ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ
ΓΡΑΝΑΖΙ
ΑΣΠΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΡΕΝΟ
ΤΡΑΒΑ ΣΚΑΝΔΑΛΗ
ΜΆΓΑΠΟΥΣΕΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
και κατι απειρα ακομα!!!!!
Φυσικα και ειναι πολιτιστικη κληρονομια η Γαλανη!!!
Συν του οτι στις συνεργασιες τις συγκαταλλεγονται
Κραουνακης - Ακης Πανου - Κορκολης - Χατζηνασιος - Αλεξιου και ενα σωρο αλλοι που δεν μου ερχονται προχειροι.
Δεχομαι οτι δεν σου αρεσει η Γαλάνη οποτε δεν ξερεις την δουλεια της, αλλα κακως εκφραζεις τοσο καθετη αποψη για κατι που δεν γνωριζεις!
Συγνωμη για τον τονο μου, συγχηστηκα!
5-10 ερμηνευτες αξιωσεων μειναν ολοι και ολοι και δεν μας παιρνει να τους υποτιμαμε!