ελληνική μουσική
    466 online   ·  210.826 μέλη

    Τραγούδι των Ten Years After σε διαφήμιση Cosmote

    kwstasagas
    25.02.2009, 22:55

    Πριν λίγες μέρες κάτι γνωστοί μου πιτσιρικάδες [ηλικίας 18 ετών περίπου] με ρώτησαν "ποιο είναι αυτό το φοβερό τραγούδι που ακούμε συνέχεια στην τελευταία διαφήμιση της Cosmote ???" Έτσι, αποφάσισα να ανοίξω το εν λόγω τόπικ ....

    Πρόκειται για το I'd Love To Change The world των Ten Years After, τη μπάντα του δεξιοτέχνη κιθαρίστα Alvin Lee που περιέχεται στο δίσκο τους A Space In Time έτους 1971. Πραγματικά, πολύ ωραίο τραγούδι. Οι στίχοι του λένε "Θέλω να αλλάξω τον κόσμο αλλά δεν ξέρω τι να κάνω" ...

    Όμως ... εμένα προσωπικά με στεναχώρεσε που άκουσα αυτό το τραγούδι σε διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας. Αυτό το τραγούδι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη "χίππικη ιδεολογία", με την εποχή που η αγνότητα και η αθωότητα ήταν, ακόμη, "τρόπος ζωής". Είναι κρίμα που χρησιμοποιείται για να διαφημίσει ένα προϊόν που είναι ένα από τα πλέον αντιπροσωπευτικά προϊόντα του άκρατου καταναλωτισμού και του υλικού ευδαιμονισμού που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή .... 

    Είμαι της άποψης ότι ο Alvin Lee [αγαπημένος ήρωας της εφηβείας μου ... όπως και οι Ten Years After, των οποίων τα βινύλια "τα έλιωνα" στο πικάπ], δεν έπρεπε να δώσει την άδεια για να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο άσμα για αυτόν τον σκοπό .... Από τη στιγμή που στην κυριολεξία μεγάλωσα με τα τραγούδια τους, από τη στιγμή που η πρώτη ροκ συναυλία που είδα στη ζωή μου ήταν των Ten Years After [Σεπτέμβρης 1988 στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ στο Άλσος Βεϊκου με γενική είσοδο ... ένα ασημένιο δεκάρικο !!!!], λογικό είναι να μη μού αρέσει αυτή αυτή η κίνησή τους .....    

     

     

     

     


    Moonchild92
    25.02.2009, 23:28

    Αν και ήξερα τους Ten Years After από πολύ παλιότερα, κυρίως από το αξεπέραστο και διαχρονικό I'm Goin' Home και διάφορα άλλα, το συγκεκριμένο τραγούδι είναι αλήθεια ότι το ανακάλυψα από την διαφήμιση. Άρα, από μία άποψη, καλύτερα να μπαίνουν αυτές οι τραγουδάρες στις διαφημίσεις παρά κάποια άλλα κομμάτια....να τα μαθαίνει και ο πολύς ο κόσμος, που λέμε!

    Σίγουρα η εποχή που βγήκε το τραγούδι ήταν πολύ διαφορετική και καθ'όλα αντίθετη στα σημερινά δεδομένα της εποχής του καταναλωτισμού. Αλλά τα περισσότερα μηνύματα που περνάει είναι διαχρονικά, οπότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι ταιριάζουν ακόμα.

    Αυτό που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκε το κομμάτι σε συνδυασμό με την διαφήμιση... Που παρουσιάζει τα πάντα με τρόπο ιδεατό... Δηλαδή τι; Προσπαθεί να περάσει το μήνυμα ότι, παίρνοντας ένα κινητό, γίνεται ο κόσμος καλύτερος;

    Όσο για το αν θα έπρεπε ο Alvin Lee (όντως φοβερός κιθαρίστας!) να επιτρέψει τη χρήση του κομματιού, η απάντηση είναι σίγουρα όχι! Αν και, λαμβάνοντας υπ' όψη τη νοοτροπία των Ελλήνων, δεν είναι απίθανο να χρησιμοποιήθηκε το τραγούδι χωρίς να πάρουν άδεια....

    (Ότι λέω και γι' αυτό το κομμάτι ισχύει και για το Come Together των Beatles που χρησιμοποιήθηκε από την ίδια εταιρία....)


    djmetronomos
    26.02.2009, 00:40

    Φοβερό τραγούδι. Άσχετα αν μας αρέσει ή όχι η εμπορική του χρήση, αν μη τι άλλο μας έδωσε αφορμή για τόπικ! Το "I'd Love To Change The World" είχε χρησιμοποιηθεί και στο τρέιλερ του "Fahrenheit 9/11" του Μάικλ Μουρ. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να θυμώνουμε με τον Alvin Lee, διότι δεν ξέρουμε αν έχει τα δικαιώματα του τραγουδιού. Μπορεί να τα πούλησε πριν από χρόνια. (Ρωτήστε τον Paul McCartney για τα τραγούδια των Beatles που αγόρασε ο Michael Jackson). Αν όμως του ανήκουν τα δικαιώματα, γιατί να μην το κάνει? Ποιος γνωρίζει τι ανάγκες έχει? Οι 60χρονοι πλέον μουσικοί της ροκ δεν ζουν μέσα σε κάστρα, με λιμουζίνες να τους περιμένουν απ' έξω. Πέρα απ' αυτό, υπάρχει και το εξής: για να διασκευάσεις ένα τραγούδι στην Ελλάδα πρέπει να πάρεις άδεια από τον συνθέτη ή  από αυτόν στον οποίο έχουν μεταβιβαστεί τα δικαιώματα. Για να το χρησιμοιποιήσεις όμως σε διαφήμηση, σήριαλ, κλπ, απλά πληρώνεις κάποια χρήματα στη δισκογραφική εταιρία. Πιθανόν να μην έχει ιδέα ο Alvin Lee...


    VOICETEACHER
    26.02.2009, 22:28

    Και γω ελεγα ,ποιο ειναι αυτο το παλιοροκαδικο φοβερο τραγουδι....!!!!!!!!Αlvin Lee,θρυλοs!!!!!!!!{#emotions_dlg.rockon}


    NADIA7
    26.02.2009, 23:10

    Έχει καμία σχέση με Rory το τραγούδι;Γιατί η κιθάρα τον θυμίζει πολύ και στο σημείο που λέει oh yeah θα ορκιζόμουν οτι είναι αυτός.


    NikosRoman
    27.02.2009, 00:05

    Ο Alvin Lee ζει μονιμα στην Ισπανια απο το 1987.Ειναι παντρεμενος με μια πρωη Ισπανιδα χορευτρια και εχουν μαζι και ενα παιδι 23 χρονων.
    Ειχα την μεγαλη τυχη να γνωρισω τον μπασσιστα του το 1996 που εκανε διακοπες στην Λευκαδα και μεναμε στο ιδιο ξενοδοχειο.
    Απο εκει ειναι και η πιο πανω πληροφορια καθως και οτι τωρα πια παιζει σπανια ,αφου σπανια αφηνει την Ισπανια.(και καλα κανει εδω που τα λεμε).Ειναι κοντα στα 70 χρ.

    Υπαρχουν τραγουδια οπως αυτο που ειναι μουσικη κληρονομια και ανηκουν σε ολους.
    Μην ειμαστε εγωιστες.
    Η διαφημιση ειναι αρκετα καλη.


    kwstasagas
    27.02.2009, 00:20

    "Έχει καμία σχέση με Rory το τραγούδι;Γιατί η κιθάρα τον θυμίζει πολύ και στο σημείο που λέει oh yeah θα ορκιζόμουν οτι είναι αυτός."

    Mπα, δεν έχει καμία σχέση με Ρόρυ Γκάλαχερ, το τραγούδι - μουσική και στίχοι - είναι του Alvin Lee και έχει εκτελεσθεί από τους Ten Years After. Οπωσδήποτε, τόσο ο Ρόρι, όσο και ο Άλβιν έχουν κοινή επιρροή από τη μουσική μπλουζ. Όμως, οι τεχνοτροπίες τους διαφέρουν, καθόσον ο Ρόρυ αρεσκόταν σε ... πιο "χέβι" ήχους [παρόλα αυτά, όμως, είναι αρκετοί αυτοί που θεωρούν τους T.Y.A. ένα από τα πρώτα χαρντ - ροκ συγκροτήματα]. Εξάλλου, η μοναδική φορά που συνέπεσαν ο Ρόρι με τους Ten Years After ήταν το 1970 στο φεστιβάλ της νήσου Ουάιτ [Isle of Wight], όπου τη μία μέρα έπαιξε ο Ρόρυ με τους TASTE [οι οποίοι λίγο μετά διαλύθηκαν για να ακολουθήσει προσωπική καριέρα ο Ρόρυ] και την επόμενη οι Τ.Υ.Α. .....


    freakhood
    27.02.2009, 04:44

    Όταν υπογράφεις συμβόλαιο με μια εταιρία και δη πολυεθνική, στους όρους του, εμπεριέχονται πολλά. Δεν ξεφτιλίσαν τους Doors με το riders on the storm όταν το ακούσαμε σε γνωστή διαφήμιση σκόνης πλυντηρίου? Γιατί μας φαίνεται παράξενο αυτό?

    Όλα είναι εμπόριο. Όλα. Οι εξαιρέσεις απειροελάχιστες. Πχ: όπως εκείνος ο γερόλυκος ο Jello Biafra που όταν η γνωστότερη παγκοσμίως εταιρία με jeans ζήτησε τα δικαιώματα για το holidays in Cambodia ώστε να το χρησιμοποιήσει σε διαφήμιση πληρώνοντας αδρά, εκείνος τους είπε: να πάτε στο διάολο. Αλλά θέλει πολλά κιλά αρχ..ια για να κάνει ένας πραγματικός καλλιτέχνης κάτι τέτοιο. Και συνείδηση. Κυρίως συνείδηση. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας κι ας είναι δαχτυλοδειχτούμενοι.


    djmetronomos
    27.02.2009, 11:05

    Θέλουμε δεν θέλουμε, η μουσική έχει γίνει μέρος του εμπορίου. Από τη στιγμή που τυπώθηκε το πρώτο βινύλιο κι έφτασε στα καταστήματα προς πώληση, έγινε ένα εμπορικό προϊόν. Δεν καταλαβαίνω τι διαφορά έχει ένα τραγούδι των TYA που ακούγεται σε μια διαφήμιση της TV, ή στο ραδιόφωνο ανάμεσα από διαφημίσεις, ή σε μια ταινία τη στιγμή που η Winona Ryder κάνει ντους. Απλά, η χρήση του στην τηλεόραση είναι πιο άμεση. Το ράδιο χρησιμοποιεί τα τραγούδια για να μην αλλάζεις σταθμό και μετά να σου πλασάρει τα διαφημιστικά μηνύματα. Αυτό κάνουν τα media. Νοικιάζουν αέρα στους διαφημιστές. Ενδιάμεσα βάζουν κανένα τραγούδι ή καμία ταινία...  Ας πάμε και στα βίντεο-κλιπ. Που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα διαφημιστικό του τραγουδιού και κατ' επέκταση του άλμπουμ.

    Το θέμα νομίζω, δεν είναι τόσο αισθητικό όσο οικονομικό. Ο Άνθρωπος έφτιαξε ένα σύστημα όπου τον πρώτο λόγο έχει το χρήμα. Όλοι το θέλουν. Είναι κάπως ειρωνικό το ότι αύριο ένας μουσικός μπορεί να γράψει ένα τραγούδι με τίτλο "I Don't Want Money", και να γίνει #1 στα παγκόσμια τσαρτς και να του αποφέρει πολλά χρήματα. Σίγουρα υπάρχουν ιδεολόγοι μουσικοί, από τη στιγμή όμως που υπογράφουν με μια εταιρία - μικρή, μεγάλη, δεν έχει σημασία - έχουν μπει στο παιχνίδι του χρήματος. Δεν έχουν κι άλλη επιλογή. Έτσι όπως ο Άνθρωπος έφτιαξε αυτή την κοινωνία, αν θέλεις να επιβιώσεις, θα γίνεις παίκτης.


    NikosRoman
    27.02.2009, 11:13

    Εν μερη συμφωνω με τους δυο πιο πανω κυριους αλλα.......ειναι αλλο ακουω μουσικη και αλλο ζω απο αυτην.Δεν νομιζω οτι πεφτει ασχημα να παιρνεις δικαιωματα(οπως αυτο ισχυει στο εξωτερικο,και οχι στην Ελλαδα)απο τα τραγουδια σου.Καλη η ιδεολογια αλλα απο μονη της αυτη δεν γεμιζει στομαχι.Και στο εξωτερικο δεν υπαρχει.....ΙΚΑ και δημοσια υγεια κλπ.
    Και εφοσον εδω προκειται για μουσικη,τα δικαιωματα των τραγουδιων ειναι η συνταξη τους.
    Ουτως η αλλως με την παροδο των χρονων τα δικαιωματα ειναι ελευθερα να τα χρησιμοποιησει ο καθενας εφοσον το εργο του δημιουργου παραγεται αυτουσιο.
    Το μονο που μπορει να κανει ο καλλιτεχνης ειναι να αποδεχθει τα νομιμα δικαιωματα.
    Μπορει βεβαια και να αρνηθει αν του ζητηθει το τραγουδι του να διασκευαστει σε
    dance,hip hop η σε διαφημισεις και οτι αλλο....αλλα...μεχρι εκει.
    Σιγουρα υπαρχουν καλλιτεχνες οπου αρνηθηκαν την αναπαραγωγη του εργου τους και δικαιωμα τους αλλα οσον αφορα τους απο εικοσαετιας και πιο πριν καλλιτεχνες,τα δικαιωματα(σε χρηματα) ειναι η βιολογικη συνεχεια των ιδιων(οσων ζουν)αλλα και των παιδιων και εγγονιων τους.Και αν διαβασεις συνεντευξεις των ιδιων ,ακριβως ετσι το βλεπουν.Ολα το αλλο εργο τους αφορα εμας τους μουσικους και τους ιδεολογους
    οπαδους τους.
    Το τραγουδι αυτο οπως και το ιδιο το συγκροτημα σημαινει πολλα για εμας τους πιο παλιους αλλα δεν ξεχναω οτι ειναι πια παροπλισμενοι απο εικοσαετια και τα χρηματα των δικαιωματων ειναι η ανταμοιβη τους.Αλλωστε δεν ηξεραν να κανουν και τιποτε αλλο.
    Για εμενα ειναι πιο σημαντικο να ξερω οτι ζουν αξιοπρεπως στα γεραματα τους .
    Επισης δεν εχουν να αποδειξουν τιποτα και σε κανεναν τωρα πια.Το εκαναν στον υπερτατο βαθμο οταν,και εκει που επρεπε.
    Χαιρομαι οταν νεοι ανθρωποι ρωτανε πιο τραγουδι και ποιο συγκροτημα ειναι αυτο. 
    Αυτη ειναι η μουσικη κληρονομια των Ten Years After.
    Μην ειμαστε εγωιστες με κατι τοσο μεγαλο.


    sitzoune81
    27.02.2009, 12:03

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 27-02-2009 στις 11:13 έγραψε...

    Καλη η ιδεολογια αλλα απο μονη της αυτη δεν γεμιζει στομαχι.Και στο εξωτερικο δεν υπαρχει.....ΙΚΑ και δημοσια υγεια κλπ.
    Και εφοσον εδω προκειται για μουσικη,τα δικαιωματα των τραγουδιων ειναι η συνταξη τους.


    Και εδώ φτάνουμε στη ρίζα του προβλήματος.

    Θύμησέ μου σε ποιά δισκογραφική είχε συμβόλαιο ο Μότσαρτ. Τώρα που το σκέφτομαι κάποιοι από τους ρεμπέτες της Σμύρνης απορίψανε παχουλό συμβόλαιο με νεοϊδρυθείσα δισκογραφική εταιρία της κουνιάδας του μπατζανάκι του Κεμάλ Ατατούρκ με τα γνωστά αποτελέσματα, δεν άντεξε άλλο την κρεββατομουρμούρα ο άνθρωπας και τους τοποθέτησε "συνωστισμένους" στα καράβια προς Ελλάδα...

    Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε πως η τωρινή κατάσταση (η εμπλοκή του δωρεάν αγαθού της μουσικής με το εμπόριο) είναι απολύτως φυσιολογική ενώ στην ουσία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Είναι πολύ απλά μία ακόμα κατάντια της κοινωνίας μας. Είναι άκρως σαδομαζοχιστική η αντίληψη ότι "τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε την κατάσταση"...

    Πρέπει να αναρωτηθούμε "γιατί κάναμε τη μουσική εμπόριο?" "ποιός ήταν ο πρωταρχικός λόγος και ποιός ο σκοπός πίσω απ' αυτή την κίνηση?"

    Η βιομηχανία γέννησε τη μουσική???

    Είναι ακόμα πιο λυπηρό να βλέπεις 18χρονους σήμερα να λένε "θέλω να γίνω rock star, να βγάλω χρήματα, να ζήσω απ' αυτό" κ.ο.κ. Βασικά είναι ντροπή!

    Αν δεν έγιναν κατανοητά τα λόγια μου, προτείνω ανεπιφύλακτα την -υπέρτατης αξίας- ταινία "Ο Θρύλος Του 1900" ("The Legend Of 1900") μπας και αναρωτηθούμε "άραγε, γιατί γράφουμε μουσική?" Εκεί μέσα ξεχωρίζουν πολλές λεπτομέριες και αλήθειες περί πραγματικών καλλιτεχνών και εμποράκων της κακιάς ώρας...


    NikosRoman
    27.02.2009, 12:06

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 27-02-2009 στις 04:44 έγραψε...

    Όταν υπογράφεις συμβόλαιο με μια εταιρία και δη πολυεθνική, στους όρους του, εμπεριέχονται πολλά. Δεν ξεφτιλίσαν τους Doors με το riders on the storm όταν το ακούσαμε σε γνωστή διαφήμιση σκόνης πλυντηρίου? Γιατί μας φαίνεται παράξενο αυτό?

    Όλα είναι εμπόριο. Όλα. Οι εξαιρέσεις απειροελάχιστες. Πχ: όπως εκείνος ο γερόλυκος ο Jello Biafra που όταν η γνωστότερη παγκοσμίως εταιρία με jeans ζήτησε τα δικαιώματα για το holidays in Cambodia ώστε να το χρησιμοποιήσει σε διαφήμιση πληρώνοντας αδρά, εκείνος τους είπε: να πάτε στο διάολο. Αλλά θέλει πολλά κιλά αρχ..ια για να κάνει ένας πραγματικός καλλιτέχνης κάτι τέτοιο. Και συνείδηση. Κυρίως συνείδηση. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας κι ας είναι δαχτυλοδειχτούμενοι.



    Και εφοσον υπαρχει το ιντερνετ και δεν το διεκδικει ακομα κανενας για τον εαυτο του καλο ειναι να ειπωνεται ΟΛΗ η αληθεια.
    Οντως αρνηθηκε και η συνεχεια εχει πλακα.Αυτη η αρνηση ηταν η αποκαλυψη.Καλη η ιδεολογια αλλα ...και το στομαχι γεματο.
    Τα υπολοιπα μελη της μπαντας τον εσυραν στα δικαστηρια γιατι ενω ολα αυτα τα χρονια επαιρνε τα δικαιωματα των Dead Kennedys σαν δημιουργος ,τα υπολοιπα μελη επαιρναν ψιχουλα.Τα λεφτα απο τα δικαιωματα για αυτην την διαφημιση θα ηταν η συνταξη τους και σε αυτα τα λεφτα ειχαν ολοι μεριδιο και οχι μονο ο Biafra.Για να ζησουν μεχρι και τωρα στα γεραματα επαιζαν σε κλαμπ.
    O Biafra βεβαια μεσω τις ιδεολογιας του αναρχισμου ειχε αρχισει να πολιτευεται απο τις αρχες του 80.
    ΤΙ??????????? Δεν το ξερατε???????????ΑΑΑΑΑΑ ναι!!!(καλο ειναι να βριζεις τους δικους μας 300 ε???)
    Οι πανισχυροι φιλοι του παντα του εδιναν υποψηφιοτητες για διαφορες πολιτικες θεσεις σε διαφορα κινηματα.Και παντα εβρισκε χωρο.Ειτε αναρχικοι ειτε "πρασινοι"ειτε οτι θες.
    Εδω οι ηρωες ειναι τα υπολοιπα μελη της μπαντας οπου χωρις την συμφωνη γνωμη του για τα δικαιωματα, πεινουσαν και εμεναν σε παγκακια καθως αυτος ειχε παντα τον "τροπο"του.
    Τελικα για το θεμα που αρχισε απο την αρνηση να δωσει στην Levi's το τραγουδι,πληρωσε για αλλους λογους 200.000 δολλαρια για απατη και αποκρυψη χρηματων στην εφορια ,καθως και 20.000 δολ. στα υπολοιπα μελη για διαφυγοντα κερδη.
    Υστερα απο 3 χρονια αποσυρθηκαν οι κατηγοριες και οι Dead Kennedys αρχισαν παλι να παιζουν χωρις αυτον.
    Αυτος μικρα μου παιδια ειναι ο Biafra.Πολιτικος,καιροσκοπος ,πρωην καλλιτεχνης ,και νυν αναρχικος στα σαπισμενα μυαλα μιας αλλης εποχης.
    THANK GOD FOR THE INTERNET!!!!(Ηξερα και εγω μερικα.αλλα οχι τοσα πολλα)


    NikosRoman
    27.02.2009, 12:08

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 27-02-2009 στις 11:13 έγραψε...

    Εν μερη συμφωνω με τους δυο πιο πανω κυριους αλλα.......ειναι αλλο ακουω μουσικη και αλλο ζω απο αυτην.Δεν νομιζω οτι πεφτει ασχημα να παιρνεις δικαιωματα(οπως αυτο ισχυει στο εξωτερικο,και οχι στην Ελλαδα)απο τα τραγουδια σου.Καλη η ιδεολογια αλλα απο μονη της αυτη δεν γεμιζει στομαχι.Και στο εξωτερικο δεν υπαρχει.....ΙΚΑ και δημοσια υγεια κλπ.
    Και εφοσον εδω προκειται για μουσικη,τα δικαιωματα των τραγουδιων ειναι η συνταξη τους.
    Ουτως η αλλως με την παροδο των χρονων τα δικαιωματα ειναι ελευθερα να τα χρησιμοποιησει ο καθενας εφοσον το εργο του δημιουργου παραγεται αυτουσιο.
    Το μονο που μπορει να κανει ο καλλιτεχνης ειναι να αποδεχθει τα νομιμα δικαιωματα.
    Μπορει βεβαια και να αρνηθει αν του ζητηθει το τραγουδι του να διασκευαστει σε
    dance,hip hop η σε διαφημισεις και οτι αλλο....αλλα...μεχρι εκει.
    Σιγουρα υπαρχουν καλλιτεχνες οπου αρνηθηκαν την αναπαραγωγη του εργου τους και δικαιωμα τους αλλα οσον αφορα τους απο εικοσαετιας και πιο πριν καλλιτεχνες,τα δικαιωματα(σε χρηματα) ειναι η βιολογικη συνεχεια των ιδιων(οσων ζουν)αλλα και των παιδιων και εγγονιων τους.Και αν διαβασεις συνεντευξεις των ιδιων ,ακριβως ετσι το βλεπουν.Ολα το αλλο εργο τους αφορα εμας τους μουσικους και τους ιδεολογους
    οπαδους τους.
    Το τραγουδι αυτο οπως και το ιδιο το συγκροτημα σημαινει πολλα για εμας τους πιο παλιους αλλα δεν ξεχναω οτι ειναι πια παροπλισμενοι απο εικοσαετια και τα χρηματα των δικαιωματων ειναι η ανταμοιβη τους.Αλλωστε δεν ηξεραν να κανουν και τιποτε αλλο.
    Για εμενα ειναι πιο σημαντικο να ξερω οτι ζουν αξιοπρεπως στα γεραματα τους .
    Επισης δεν εχουν να αποδειξουν τιποτα και σε κανεναν τωρα πια.Το εκαναν στον υπερτατο βαθμο οταν,και εκει που επρεπε.
    Χαιρομαι οταν νεοι ανθρωποι ρωτανε πιο τραγουδι και ποιο συγκροτημα ειναι αυτο. 
    Αυτη ειναι η μουσικη κληρονομια των Ten Years After.
    Μην ειμαστε εγωιστες με κατι τοσο μεγαλο.



    Δυο κυριους(και το εννοω)αναφερομαι στον Φρικγουντ και μετρονομος.


    NikosRoman
    27.02.2009, 12:33

    Παράθεση:

    Το μέλος sitzoune81 στις 27-02-2009 στις 12:03 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 27-02-2009 στις 11:13 έγραψε...

    Καλη η ιδεολογια αλλα απο μονη της αυτη δεν γεμιζει στομαχι.Και στο εξωτερικο δεν υπαρχει.....ΙΚΑ και δημοσια υγεια κλπ.
    Και εφοσον εδω προκειται για μουσικη,τα δικαιωματα των τραγουδιων ειναι η συνταξη τους.


    Και εδώ φτάνουμε στη ρίζα του προβλήματος.

    Θύμησέ μου σε ποιά δισκογραφική είχε συμβόλαιο ο Μότσαρτ. Τώρα που το σκέφτομαι κάποιοι από τους ρεμπέτες της Σμύρνης απορίψανε παχουλό συμβόλαιο με νεοϊδρυθείσα δισκογραφική εταιρία της κουνιάδας του μπατζανάκι του Κεμάλ Ατατούρκ με τα γνωστά αποτελέσματα, δεν άντεξε άλλο την κρεββατομουρμούρα ο άνθρωπας και τους τοποθέτησε "συνωστισμένους" στα καράβια προς Ελλάδα...

    Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε πως η τωρινή κατάσταση (η εμπλοκή του δωρεάν αγαθού της μουσικής με το εμπόριο) είναι απολύτως φυσιολογική ενώ στην ουσία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Είναι πολύ απλά μία ακόμα κατάντια της κοινωνίας μας. Είναι άκρως σαδομαζοχιστική η αντίληψη ότι "τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξουμε την κατάσταση"...

    Πρέπει να αναρωτηθούμε "γιατί κάναμε τη μουσική εμπόριο?" "ποιός ήταν ο πρωταρχικός λόγος και ποιός ο σκοπός πίσω απ' αυτή την κίνηση?"

    Η βιομηχανία γέννησε τη μουσική???

    Είναι ακόμα πιο λυπηρό να βλέπεις 18χρονους σήμερα να λένε "θέλω να γίνω rock star, να βγάλω χρήματα, να ζήσω απ' αυτό" κ.ο.κ. Βασικά είναι ντροπή!

    Αν δεν έγιναν κατανοητά τα λόγια μου, προτείνω ανεπιφύλακτα την -υπέρτατης αξίας- ταινία "Ο Θρύλος Του 1900" ("The Legend Of 1900") μπας και αναρωτηθούμε "άραγε, γιατί γράφουμε μουσική?" Εκεί μέσα ξεχωρίζουν πολλές λεπτομέριες και αλήθειες περί πραγματικών καλλιτεχνών και εμποράκων της κακιάς ώρας...



    Συμφωνω και διαφωνω σε μερικα.(οπως τα διαβαζω βεβαια γιατι αναφερεσαι απο Μοτσαρτ μεχρι σημερα).Μουσικη βιομηχανια και εμποριο.Συμφωνω μαζι σου σε ολα(και σε αυτα που δεν γραφεις αλλα νομιζω τα σκεφτεσαι.)Διαφωνω ως προς την διαθεση στο κοινο των μουσικων εργων.Αυτο πρεπει και επιβαλεται να γινεται γιατι ετσι προχωραει η ιστορια της μουσικης αλλα και η γνωση στους επομενους.Τι θα γινοταν αν κανενας δεν γνωριζε το εργο του Μοτσαρτ??(και εν συνεχεια και ολων των αλλων?)Καλη ερωτηση!!
    Συμφωνω οτι η μουσικη αποτελει για τις εταιριες εμποριο και διαφωνω καθετα με την νοοτροπια τους αλλα για ολους τους υπολοιπους αποτελει γνωση και ειναι ισως πιο σημαντικο.Ιδιαιτερα στο ρεμπετικο απο τις χαμενες πατριδες.Δεν ειναι μονο μουσικη αλλα και ιστορια του εθνους μας.
    Οσον αφορα τα νεα παιδια εχω ξαναγραψει το εξης.Αστους να το πιστευουν εστω και ετσι.Καλυτερα απο τα ναρκωτικα την πορνεια και ενα σωρο αλλους πειρασμους.Δεν συμφωνω σιγουρα με την προσεγγιση τους(μουσικη=δοξα=χρημα)αλλα πιστεψε με εχω δει πολυ χειροτερα στην νεολαια.Εφοσον αυτοι δεν πηραν αξιες οικογενοιακες εγω σαν θεατης απλα θα συμφωνησω με το λιγοτερο κακο.Ακομα και την ωρα που το ονειρο τους θα συντριβει κατι θα εχουν αποκομισει.Για μουσικη προκειται εστω και ετσι.
    Εχω δει την ταινια και συμφωνω.


    purplehaze
    28.02.2009, 00:35

    Παράθεση:

    Το μέλος kwstasagas στις 25-02-2009 στις 22:55 έγραψε...

    Πριν λίγες μέρες κάτι γνωστοί μου πιτσιρικάδες [ηλικίας 18 ετών περίπου] με ρώτησαν "ποιο είναι αυτό το φοβερό τραγούδι που ακούμε συνέχεια στην τελευταία διαφήμιση της Cosmote ???" Έτσι, αποφάσισα να ανοίξω το εν λόγω τόπικ ....

    Πρόκειται για το I'd Love To Change The world των Ten Years After, τη μπάντα του δεξιοτέχνη κιθαρίστα Alvin Lee που περιέχεται στο δίσκο τους A Space In Time έτους 1971. Πραγματικά, πολύ ωραίο τραγούδι. Οι στίχοι του λένε "Θέλω να αλλάξω τον κόσμο αλλά δεν ξέρω τι να κάνω" ...

    Όμως ... εμένα προσωπικά με στεναχώρεσε που άκουσα αυτό το τραγούδι σε διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας. Αυτό το τραγούδι είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη "χίππικη ιδεολογία", με την εποχή που η αγνότητα και η αθωότητα ήταν, ακόμη, "τρόπος ζωής". Είναι κρίμα που χρησιμοποιείται για να διαφημίσει ένα προϊόν που είναι ένα από τα πλέον αντιπροσωπευτικά προϊόντα του άκρατου καταναλωτισμού και του υλικού ευδαιμονισμού που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη εποχή .... 

    Είμαι της άποψης ότι ο Alvin Lee [αγαπημένος ήρωας της εφηβείας μου ... όπως και οι Ten Years After, των οποίων τα βινύλια "τα έλιωνα" στο πικάπ], δεν έπρεπε να δώσει την άδεια για να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο άσμα για αυτόν τον σκοπό .... Από τη στιγμή που στην κυριολεξία μεγάλωσα με τα τραγούδια τους, από τη στιγμή που η πρώτη ροκ συναυλία που είδα στη ζωή μου ήταν των Ten Years After [Σεπτέμβρης 1988 στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ στο Άλσος Βεϊκου με γενική είσοδο ... ένα ασημένιο δεκάρικο !!!!], λογικό είναι να μη μού αρέσει αυτή αυτή η κίνησή τους .....    

     

     

     

     



    Eγώ προσωπικά θα έλεγα  να ακούσουμε το κομμάτι ας προβληματιστούμε στο τι έλεγε (όσοι τυχόν καταλαβαίνουμε την Αγγλική γλώσσα ) και να μην βγάζουμε συμπεράσματα . Αλήθεια μήπως κάποιος διαφημηστής της COSMOTE κατάλαβε το πρώτο στίχο από τον πιασάρικο ρεφραίν και τό έκανε σύνθημα. Ι'd loved to change the world  και ξέρω πως θα τον αλλάξω ,πχ δωρεάν μυνήματα, δωρεάν χρόνος ομιλίας και αλλάζει ο κόσμος μου. Καλά το τραγούδι συνεχίζει και μιλάει γιά την εποχή εκείνη ,γιά την σημερινή

    μας εποχή ,ίσως και γιά την μολύνση που προκαλούν οι κεραίες της Cosmote γιά κάποιον γενικά

    που έχει φρικάρει και δεν υπάρχει λύση μπροστά του ,ούτε τότε αλλά ούτε στις γενιές της δικές του που τώρα θα ήτανε παππούς και μας ενδιαφέρει γιά ποιός εκμεταλεύετε το γεγονός . Η Cosmote απὀ ποιόν αγόρασε τα δικαιώματα από τη δισκογραφική εταιρία που έγραφε το δίσκο τότε και τώρα ευτυχώς που ακούσατε το συγκεκριμένο τραγούδι 37 χρόνια μετά αν και ο ΑLVIN LEE τα πούλησε σε αυτούς από τότε και η καυμενη η δισκογραφική το πούλησε γιά ένα κομμάτι ψωμί. Γιατί  τόσο πουλιούνται τα δικαιώματα από κάποιους καλλιτέχνες. Δεν είναι PINK FLOYD , ROLLING STONES , DAVID BOWIE που ακόμη πουλιούνται ακριβά στο metropolis . Aλήθεια η ΚΝΕ που κατέβασε τη μπάντα το 1988 με το ασημένιο δεκάρικο γιά εισιτήριο τι πλήρωσε το άλογο (κορυφαίο κιθαρίστα) πριν το σκοτώσουν όπως συνήθως όλα τα άλογα της ROCK MΟΥΣΙΚΗΣ κάνουν στην ΕΛΛΑΔΑ πριν τα σκοτώσουν ? Αλήθεια ποιοί εκμεταλευόμαστε αυτό το τραγούδι ,εγώ,εσύ,αυτος , ή ΚΝΕ, ή COSMOTE ,o ALVIN LEE ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΘΡΥΛΟΣ!!!!!!!Αυτοί είναι οι στοίχοιEverywhere is freaks and hairies
    Dykes and fairies, tell me where is sanity
    Tax the rich, feed the poor
    'Til there are no rich no more

    I'd love to change the world
    But I don't know what to do
    So I'll leave it up to you

    Population keeps on breeding
    Nation bleeding, still more feeding economy
    Life is funny, skies are sunny
    Bees make honey, who needs money, No none for me

    I'd love to change the world
    But I don't know what to do
    So I'll leave it up to you

    Oh yeah!

    World pollution, there's no solution
    Institution, electrocution
    Just black and white, rich or poor
    Senators stop the war

    I'd love to change the world
    But I don't know what to do
    So I'll leave it up to you

    Θα ΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΜΕ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ GALAXY που όλοι οι dj τα έχουν παίξει με το τραγουδάκι ύπάρχουν και άλλα από τον ίδιο καλλιτέχνη εξίσου καλά αλλάδεν έχουν cosmote μόνο ALVIN LEEE. Ας παίξουν!!!!!


    freakhood
    28.02.2009, 01:58

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 27-02-2009 στις 12:06 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 27-02-2009 στις 04:44 έγραψε...

    Όταν υπογράφεις συμβόλαιο με μια εταιρία και δη πολυεθνική, στους όρους του, εμπεριέχονται πολλά. Δεν ξεφτιλίσαν τους Doors με το riders on the storm όταν το ακούσαμε σε γνωστή διαφήμιση σκόνης πλυντηρίου? Γιατί μας φαίνεται παράξενο αυτό?

    Όλα είναι εμπόριο. Όλα. Οι εξαιρέσεις απειροελάχιστες. Πχ: όπως εκείνος ο γερόλυκος ο Jello Biafra που όταν η γνωστότερη παγκοσμίως εταιρία με jeans ζήτησε τα δικαιώματα για το holidays in Cambodia ώστε να το χρησιμοποιήσει σε διαφήμιση πληρώνοντας αδρά, εκείνος τους είπε: να πάτε στο διάολο. Αλλά θέλει πολλά κιλά αρχ..ια για να κάνει ένας πραγματικός καλλιτέχνης κάτι τέτοιο. Και συνείδηση. Κυρίως συνείδηση. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας κι ας είναι δαχτυλοδειχτούμενοι.



    Και εφοσον υπαρχει το ιντερνετ και δεν το διεκδικει ακομα κανενας για τον εαυτο του καλο ειναι να ειπωνεται ΟΛΗ η αληθεια.
    Οντως αρνηθηκε και η συνεχεια εχει πλακα.Αυτη η αρνηση ηταν η αποκαλυψη.Καλη η ιδεολογια αλλα ...και το στομαχι γεματο.
    Τα υπολοιπα μελη της μπαντας τον εσυραν στα δικαστηρια γιατι ενω ολα αυτα τα χρονια επαιρνε τα δικαιωματα των Dead Kennedys σαν δημιουργος ,τα υπολοιπα μελη επαιρναν ψιχουλα.Τα λεφτα απο τα δικαιωματα για αυτην την διαφημιση θα ηταν η συνταξη τους και σε αυτα τα λεφτα ειχαν ολοι μεριδιο και οχι μονο ο Biafra.Για να ζησουν μεχρι και τωρα στα γεραματα επαιζαν σε κλαμπ.
    O Biafra βεβαια μεσω τις ιδεολογιας του αναρχισμου ειχε αρχισει να πολιτευεται απο τις αρχες του 80.
    ΤΙ??????????? Δεν το ξερατε???????????ΑΑΑΑΑΑ ναι!!!(καλο ειναι να βριζεις τους δικους μας 300 ε???)
    Οι πανισχυροι φιλοι του παντα του εδιναν υποψηφιοτητες για διαφορες πολιτικες θεσεις σε διαφορα κινηματα.Και παντα εβρισκε χωρο.Ειτε αναρχικοι ειτε "πρασινοι"ειτε οτι θες.
    Εδω οι ηρωες ειναι τα υπολοιπα μελη της μπαντας οπου χωρις την συμφωνη γνωμη του για τα δικαιωματα, πεινουσαν και εμεναν σε παγκακια καθως αυτος ειχε παντα τον "τροπο"του.
    Τελικα για το θεμα που αρχισε απο την αρνηση να δωσει στην Levi's το τραγουδι,πληρωσε για αλλους λογους 200.000 δολλαρια για απατη και αποκρυψη χρηματων στην εφορια ,καθως και 20.000 δολ. στα υπολοιπα μελη για διαφυγοντα κερδη.
    Υστερα απο 3 χρονια αποσυρθηκαν οι κατηγοριες και οι Dead Kennedys αρχισαν παλι να παιζουν χωρις αυτον.
    Αυτος μικρα μου παιδια ειναι ο Biafra.Πολιτικος,καιροσκοπος ,πρωην καλλιτεχνης ,και νυν αναρχικος στα σαπισμενα μυαλα μιας αλλης εποχης.
    THANK GOD FOR THE INTERNET!!!!(Ηξερα και εγω μερικα.αλλα οχι τοσα πολλα)



    Μου ήρθε ο Γκαίμπελς στο μυαλό. Τελικά υπάρχουν πολλοί καθεστωτικοί στις μέρες μας...(για να μην μιλήσουμε και για ακροδεξιά στοιχεία...)

    Kι επειδή ασχολούμαι αρκετά χρονάκια με τους Dead Κennedys:

    1) Τυχαίνει να έχω τα αυθεντικά βινύλια της δεκαετίας του ΄80 όπου σε όλα αναγράφονται πως όλα τα ονόματα και τα δικαιώματα ανήκαν στην alternative tentacles όπου ναι μεν είναι η εταιρία του Biafra. Όμως τα χρήματα δικαιωματικά μοιράζονταν ισομερώς. Από το '78 ως το 2001 που έγινε αυτή η ιστορία δεν υπήρξε κανένα παράπονο. Ξαφνικά προέκυψε?

    2) Αυτός που έγραφε πάντα όλους τους στίχους ήταν ο Biafra. Φαντάσου τώρα να πήγαινε κάποιος και να πει στον Αγγελάκα πως χάνει όλα τα δικαιώματα από τους δίσκους των Τρύπες. Σκέψου το. Διότι οι υπόλοιποι kennedys αμφισβήτησαν ακόμα και αυτό!

    3) Άρα το θέμα ήταν καθαρά οικονομικό.

    4) Και πάμε στην περιβόητη δίκη. Οι μεσοαστοί (και καθόλου ζητιάνοι όπως τους περιγράφεις...αγγίζει το όριο της γελοιότητας αλλά τέλος πάντων) East Bay Ray & Claus F. είχαν δωρεάν ολόκληρο επιτελείο ομάδας δικηγόρων της γνωστότερης μάρκας υπολογιστών παγκοσμίως(!!!) καθώς και μιας πασίγνωστης πολυεθνικής ρούχων (μάντεψε ποιάς). Θεωρείς πως είναι τυχαία όλα αυτά?

    5) Ακτιβιστές όπως ο Biafra συνήθως ούτε φορολογικές ενημερώτητες κρατούν ούτε πολλά άλλα. Και ο Biafra έδινε όλα τα λεφτά για τα δικαιώματα. Άρα δεν θέλει και πολύ νιονιό για να καταλάβει κανείς πως η δίκη ήταν στημένη. Τα δικαιώματα τα απέκτησαν αυτοί και η δική τους εταιρία manifesto records όπου τα δικαιώματα για την Ευρώπη τα έδωσαν στη plastic head (εταιρίας που εκτός άλλων έχει προωθήσει γκρουπ σαν τους λεφτάλικα ή τον meatloaf στην γηραιά ήπειρο...)

    6) Αν ό Biafra όντως ήθελε να γίνει πολυεκατομμυριούχος, θα μπορούσε πολύ απλά να δώσει τα δικαιώματα στην Lewis στα μέσα της δεκαετίας του '80 όταν του ζήτησε το τραγούδι.

    7) Όλοι οι "μεγάλοι" που είχαν ανεξάρτητα labels, τα παράτησαν πολύ νωρίς. Μόνο απειροελάχιστοι όπως ο Jello κράτησαν ζωντανά αυτά τα μικρά label διότι υπήρχε και υπάρχει ζωντανή κουλτούρα. Τι κι αν το 90% της εταιρίας ήταν dead kennedys? Ακόμα και μετά από αυτή την χασούρα, ο jello κράτησε το label. Ακόμα και λόγους του Noam Tsomski κυκλοφορεί. Spoken words.

    8)  Όταν "πολιτεύτηκε" ο Jello το 1979 για δήμαρχος του San Francisco , μια από τις προεκλογικές εξαγγελίες του, ήταν: θα καταργήσουμε τα γουρούνια (εννοώντας πως θα καταργήσει, θα διώξει τους μπάτσους από την πόλη αυτή). Από εκεί και ύστερα δεν υπήρχε περίπτωση να εκλεγεί αφού ο εκάστοτε δημαρχος στην Αμερική έχει υπό την αρμοδιότητα του την αστυνομία.

    9) Και μετά μου λες εσύ πως ο Jello είναι λαμόγιο. Ψάξε τους στίχους των Lard και των ministry, δες τι έχει γίνει με τον προεδράρα Bush, τσέκαρε τι έχει κάνει ο biafra για τον Bush, την στιγμή που κάτι τύποι όπως ο Bono ή ο Οζζυ φωτογραφίζονται με τον πρόεδρο (πρώην πλέον) και μετά έλα να μου πεις πόσο λαμόγιο είναι ο Jello. Ένας άνθρωπος που εισέβαλλαν οι μπάτσοι σπίτι του (χωρίς ένταλμα) και παραβίασαν όλα τα δημοκρατικά του δικαιώματα ενώ αυτός κοιμόταν. Κάτσε και ψάξε το γιατί. Εγώ είχα όλη την διάθεση να ψάξω σε βάθος τα πράγμα και εδώ και για όσο καιρό ήμουν στην Αμερική. Και κάποιους που τους έιχα πολύ ψηλά κάποτε, τους απαξίωσα πλήρως           (βλέπε: Λεφτάλικα, Bob Dylan, Σαββόπουλο και άλλους). Ο Jello όμως είναι αυθεντικός.

    υγ: Όταν η Lewis σου προσφέρει πολλά εκκατομύρια για να βάλει ένα τραγούδι σου σε διαφήμιση και εσύ αρνείσαι με πείσμα, ε τότε ή καθυστερημένος είσαι ή κάτι άλλο. Κι ο Jello μόνο καθυστερημένος δεν είναι. Δεν μιλάμε για την Πρωτοψάλτη εδώ πέρα (και άλλες άρες μάρες κουκουμάρες). Μιλάμε για αληθινούς καλλιτέχνες.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freakhood στις 28-02-2009 02:03 ]


    NikosRoman
    28.02.2009, 15:34

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 28-02-2009 στις 01:58 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 27-02-2009 στις 12:06 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 27-02-2009 στις 04:44 έγραψε...

    Όταν υπογράφεις συμβόλαιο με μια εταιρία και δη πολυεθνική, στους όρους του, εμπεριέχονται πολλά. Δεν ξεφτιλίσαν τους Doors με το riders on the storm όταν το ακούσαμε σε γνωστή διαφήμιση σκόνης πλυντηρίου? Γιατί μας φαίνεται παράξενο αυτό?

    Όλα είναι εμπόριο. Όλα. Οι εξαιρέσεις απειροελάχιστες. Πχ: όπως εκείνος ο γερόλυκος ο Jello Biafra που όταν η γνωστότερη παγκοσμίως εταιρία με jeans ζήτησε τα δικαιώματα για το holidays in Cambodia ώστε να το χρησιμοποιήσει σε διαφήμιση πληρώνοντας αδρά, εκείνος τους είπε: να πάτε στο διάολο. Αλλά θέλει πολλά κιλά αρχ..ια για να κάνει ένας πραγματικός καλλιτέχνης κάτι τέτοιο. Και συνείδηση. Κυρίως συνείδηση. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας κι ας είναι δαχτυλοδειχτούμενοι.



    Και εφοσον υπαρχει το ιντερνετ και δεν το διεκδικει ακομα κανενας για τον εαυτο του καλο ειναι να ειπωνεται ΟΛΗ η αληθεια.
    Οντως αρνηθηκε και η συνεχεια εχει πλακα.Αυτη η αρνηση ηταν η αποκαλυψη.Καλη η ιδεολογια αλλα ...και το στομαχι γεματο.
    Τα υπολοιπα μελη της μπαντας τον εσυραν στα δικαστηρια γιατι ενω ολα αυτα τα χρονια επαιρνε τα δικαιωματα των Dead Kennedys σαν δημιουργος ,τα υπολοιπα μελη επαιρναν ψιχουλα.Τα λεφτα απο τα δικαιωματα για αυτην την διαφημιση θα ηταν η συνταξη τους και σε αυτα τα λεφτα ειχαν ολοι μεριδιο και οχι μονο ο Biafra.Για να ζησουν μεχρι και τωρα στα γεραματα επαιζαν σε κλαμπ.
    O Biafra βεβαια μεσω τις ιδεολογιας του αναρχισμου ειχε αρχισει να πολιτευεται απο τις αρχες του 80.
    ΤΙ??????????? Δεν το ξερατε???????????ΑΑΑΑΑΑ ναι!!!(καλο ειναι να βριζεις τους δικους μας 300 ε???)
    Οι πανισχυροι φιλοι του παντα του εδιναν υποψηφιοτητες για διαφορες πολιτικες θεσεις σε διαφορα κινηματα.Και παντα εβρισκε χωρο.Ειτε αναρχικοι ειτε "πρασινοι"ειτε οτι θες.
    Εδω οι ηρωες ειναι τα υπολοιπα μελη της μπαντας οπου χωρις την συμφωνη γνωμη του για τα δικαιωματα, πεινουσαν και εμεναν σε παγκακια καθως αυτος ειχε παντα τον "τροπο"του.
    Τελικα για το θεμα που αρχισε απο την αρνηση να δωσει στην Levi's το τραγουδι,πληρωσε για αλλους λογους 200.000 δολλαρια για απατη και αποκρυψη χρηματων στην εφορια ,καθως και 20.000 δολ. στα υπολοιπα μελη για διαφυγοντα κερδη.
    Υστερα απο 3 χρονια αποσυρθηκαν οι κατηγοριες και οι Dead Kennedys αρχισαν παλι να παιζουν χωρις αυτον.
    Αυτος μικρα μου παιδια ειναι ο Biafra.Πολιτικος,καιροσκοπος ,πρωην καλλιτεχνης ,και νυν αναρχικος στα σαπισμενα μυαλα μιας αλλης εποχης.
    THANK GOD FOR THE INTERNET!!!!(Ηξερα και εγω μερικα.αλλα οχι τοσα πολλα)



    Μου ήρθε ο Γκαίμπελς στο μυαλό. Τελικά υπάρχουν πολλοί καθεστωτικοί στις μέρες μας...(για να μην μιλήσουμε και για ακροδεξιά στοιχεία...)

    Kι επειδή ασχολούμαι αρκετά χρονάκια με τους Dead Κennedys:

    1) Τυχαίνει να έχω τα αυθεντικά βινύλια της δεκαετίας του ΄80 όπου σε όλα αναγράφονται πως όλα τα ονόματα και τα δικαιώματα ανήκαν στην alternative tentacles όπου ναι μεν είναι η εταιρία του Biafra. Όμως τα χρήματα δικαιωματικά μοιράζονταν ισομερώς. Από το '78 ως το 2001 που έγινε αυτή η ιστορία δεν υπήρξε κανένα παράπονο. Ξαφνικά προέκυψε?

    2) Αυτός που έγραφε πάντα όλους τους στίχους ήταν ο Biafra. Φαντάσου τώρα να πήγαινε κάποιος και να πει στον Αγγελάκα πως χάνει όλα τα δικαιώματα από τους δίσκους των Τρύπες. Σκέψου το. Διότι οι υπόλοιποι kennedys αμφισβήτησαν ακόμα και αυτό!

    3) Άρα το θέμα ήταν καθαρά οικονομικό.

    4) Και πάμε στην περιβόητη δίκη. Οι μεσοαστοί (και καθόλου ζητιάνοι όπως τους περιγράφεις...αγγίζει το όριο της γελοιότητας αλλά τέλος πάντων) East Bay Ray & Claus F. είχαν δωρεάν ολόκληρο επιτελείο ομάδας δικηγόρων της γνωστότερης μάρκας υπολογιστών παγκοσμίως(!!!) καθώς και μιας πασίγνωστης πολυεθνικής ρούχων (μάντεψε ποιάς). Θεωρείς πως είναι τυχαία όλα αυτά?

    5) Ακτιβιστές όπως ο Biafra συνήθως ούτε φορολογικές ενημερώτητες κρατούν ούτε πολλά άλλα. Και ο Biafra έδινε όλα τα λεφτά για τα δικαιώματα. Άρα δεν θέλει και πολύ νιονιό για να καταλάβει κανείς πως η δίκη ήταν στημένη. Τα δικαιώματα τα απέκτησαν αυτοί και η δική τους εταιρία manifesto records όπου τα δικαιώματα για την Ευρώπη τα έδωσαν στη plastic head (εταιρίας που εκτός άλλων έχει προωθήσει γκρουπ σαν τους λεφτάλικα ή τον meatloaf στην γηραιά ήπειρο...)

    6) Αν ό Biafra όντως ήθελε να γίνει πολυεκατομμυριούχος, θα μπορούσε πολύ απλά να δώσει τα δικαιώματα στην Lewis στα μέσα της δεκαετίας του '80 όταν του ζήτησε το τραγούδι.

    7) Όλοι οι "μεγάλοι" που είχαν ανεξάρτητα labels, τα παράτησαν πολύ νωρίς. Μόνο απειροελάχιστοι όπως ο Jello κράτησαν ζωντανά αυτά τα μικρά label διότι υπήρχε και υπάρχει ζωντανή κουλτούρα. Τι κι αν το 90% της εταιρίας ήταν dead kennedys? Ακόμα και μετά από αυτή την χασούρα, ο jello κράτησε το label. Ακόμα και λόγους του Noam Tsomski κυκλοφορεί. Spoken words.

    8)  Όταν "πολιτεύτηκε" ο Jello το 1979 για δήμαρχος του San Francisco , μια από τις προεκλογικές εξαγγελίες του, ήταν: θα καταργήσουμε τα γουρούνια (εννοώντας πως θα καταργήσει, θα διώξει τους μπάτσους από την πόλη αυτή). Από εκεί και ύστερα δεν υπήρχε περίπτωση να εκλεγεί αφού ο εκάστοτε δημαρχος στην Αμερική έχει υπό την αρμοδιότητα του την αστυνομία.

    9) Και μετά μου λες εσύ πως ο Jello είναι λαμόγιο. Ψάξε τους στίχους των Lard και των ministry, δες τι έχει γίνει με τον προεδράρα Bush, τσέκαρε τι έχει κάνει ο biafra για τον Bush, την στιγμή που κάτι τύποι όπως ο Bono ή ο Οζζυ φωτογραφίζονται με τον πρόεδρο (πρώην πλέον) και μετά έλα να μου πεις πόσο λαμόγιο είναι ο Jello. Ένας άνθρωπος που εισέβαλλαν οι μπάτσοι σπίτι του (χωρίς ένταλμα) και παραβίασαν όλα τα δημοκρατικά του δικαιώματα ενώ αυτός κοιμόταν. Κάτσε και ψάξε το γιατί. Εγώ είχα όλη την διάθεση να ψάξω σε βάθος τα πράγμα και εδώ και για όσο καιρό ήμουν στην Αμερική. Και κάποιους που τους έιχα πολύ ψηλά κάποτε, τους απαξίωσα πλήρως           (βλέπε: Λεφτάλικα, Bob Dylan, Σαββόπουλο και άλλους). Ο Jello όμως είναι αυθεντικός.

    υγ: Όταν η Lewis σου προσφέρει πολλά εκκατομύρια για να βάλει ένα τραγούδι σου σε διαφήμιση και εσύ αρνείσαι με πείσμα, ε τότε ή καθυστερημένος είσαι ή κάτι άλλο. Κι ο Jello μόνο καθυστερημένος δεν είναι. Δεν μιλάμε για την Πρωτοψάλτη εδώ πέρα (και άλλες άρες μάρες κουκουμάρες). Μιλάμε για αληθινούς καλλιτέχνες.

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : freakhood στις 28-02-2009 02:03 ]



    Χαιρομαι γιατι ειμαι ο ανθρωπος που σε εβαλα να γραψεις τοσα πολλα(πραγμα σουπερ σπανιο για σενα)για να μου αποδειξης τοσα λιγα!!!
    Στο συγκεκριμενο θεμα λοιπον ,συμφωνουμε οτι διαφωνουμε.Γιατι σε αλλα μπορει να συμφωνησουμε.Και το λεω αυτο για να σταματησεις επιτελους την καραμελα "καθεστωτικων" ,"εγκαθετων" κλπ. και να μην κρατας κακιες.
    Αυτο που ηθελα εγινε.Απο τις μονολεκτικες αλαζονικες απαντησεις  σου(σε πολλα ποστ),σε κατι ολοκληρωμενο και ουσιωδες.Τωρα μαλιστα!!!


    freakhood
    03.03.2009, 00:17

    Άλλη φορά λοιπόν, φρόντισε να διασταυρώνεις τις πληροφορίες σου και να αντιπαρατίθεσαι με απτά επιχειρήματα.


    NikosRoman
    04.03.2009, 01:25

    Παράθεση:

    Το μέλος freakhood στις 03-03-2009 στις 00:17 έγραψε...

    Άλλη φορά λοιπόν, φρόντισε να διασταυρώνεις τις πληροφορίες σου και να αντιπαρατίθεσαι με απτά επιχειρήματα.



    Μαλλον δεν καταλαβες οτι διαφωνω μαζι σου.Πολιτικος ακτιβιστης=καλος,πολιτικος και οτι αλλο=κακος.
    Δεν παει ετσι φιλε μου.Παρτε μια αποφαση πως θελετε να ειναι οι πολιτικοι και πεστε μου.
    Γιατι εναλλακτικους πολιτικους εχει και η Ελλαδα.
    Αλλα οπως παντου οι λιγοι δεν κανουν την διαφορα.


    Valerenofontis
    06.03.2009, 01:16

    ΠΟΤΕ ΕΠΑΙΞΕ ΤΟ RIDERS ON THE STORM ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΠΟΡΥΠΑΝΤΙΚΟΥ? EXEIS KAPOIO ΛΙΝΚ?