ελληνική μουσική
    722 online   ·  210.851 μέλη

    συμβουλές για να μην κουράζομαι όταν εκτελώ κομμάτια

    Vaggelis-13-
    10.03.2009, 19:34

    Είμαι μαθητής της β' λυκείου και πηγαίνω από τον Οκτώβριο φωνητική.Τούς πρώτους 2 μήνες έκανε μόνο φωνητικές ασκήσεις και καθόλου τραγούδι.Στη συνέχεια,πήγαινα στο ωδείο,έκανα ένα τέταρτο στην αρχή ασκήσεις και μετά έμπαινα στο τραγούδι.Το θέμα είναι ότι:κουράζομαι όταν λέω 3 και παραπάνω τραγούδια.Έχω την αίσθηση ότι στο λαιμό μου κολάει σας ένα ξένο σώμα και θέλω να καθαρίζω συνέχεια το λαιμό μου πίνοντας νερό. Αποφεύγω το βήχα, γιατί καταπονεί πολύ τις φωνητικές χορδές. Έχω μάθει τεχνικές διαφράγματος,τοποθέτησης φωνής και ένα κόλπο, που κυρίως στις ψηλές νότες ανοίγεις πολύ το πίσω μέρος του στόματός σου,προσπιώντας χασμουριτό. Στο παρελθόν-πριν 2 περίπου χρόνια-τραγουδούσα στο σπίτι μου τελείως ερασιτεχνικά και χωρίς να ξέρω τις απαιτούμενες τεχνικές. Τραγουδούσα ακόμα και 2 ώρες ασταμάτητα τη μέρα. Αλλά εντάξει,όταν άρχιζα και κουραζόμουν και δεν μπορούσα να φτάσω εκείνες τις ψηλές νότες που έφτανα τότε(την περίοδο αυτή που τραγουδούσα),σταμάτησα το τραγούδι και...από τότε που με χάνεις πού με βρίσκεις, στον Ω.Ρ.Λ. είμαι. Δέ μου διέγνωσε τίποτα άσχημο για τις φωνητικές χορδές, όπως πολύποδες, κάλλο κ.λ.π., αλλά μου είπε ότι είναι κουρασμένες και ότι χρειάζεται κανά 3μηνο μόνο Ορθοφωνία(ασκήσεις και όλα τα σχετικά)και μετά σιγά σιγά να μπείς στο τραγούδι. Αυτό και έκανα. Όμως, βλέπω ότι αφού μπήκα στο τραγούδι, και πάλι, μετά από 2 μήνες που κάνω τραγούδι τώρα,  κουράζομαι. Αισθάνομαι ότι ο λαιμός μου τραντάζεται πολύ όταν εκτελώ κομμάτι. Ότι τραντάζονται πολύ οι φωνητικές μου χορδές.Κουράζομαι, πιέζομαι, πώς να το πώ; Τί να κάνω; Είμαι σε απελπισία,πραγματικά. Διέγνωσα,ωστόσο και κάτι άλλο: Έχω γαστροοισοφαγική παλλινδρόμηση, δηλαδή, ανεβαίνει πότε πότε υγρό απ' το στομάχι και είναι πολύ οξύ  και φτάνει μέχρι το λαιμό, και ίσως,λέω ίσως, είναι υπαίτιο αυτής της κούρασης, δηλαδή μπορεί να ερεθίζει τις φωνητικές