ελληνική μουσική
    774 online   ·  210.833 μέλη

    Μαρκες χορδων κιθαρας

    demonic665
    11.01.2014, 03:15

    Απο την κλασικη που εχω και την μεγαλυτερη εμπειρια οι D'addario ειναι μια καλη λυση εφου η ποικιλια στις χορδες ειναι μικρη ειδικα σε επαρχια. Γιαυτο θυμαμαι και εκανα μεγαλες παραγγελιες απο το site: strings by mail. Μεγαλη ποικιλια, χαμηλες τιμες{#emotions_dlg.thumbup} Αλλα προσεξε, χαμηλες τιμες σε χορδες που κατασκευαζονται στην αμερικη,οχι στις Hanabach ή στις Savarez. Γιαυτο και επαιρνα τις Agustin regal, αμερικανικες, ηχος ΚΑΜΠΑΝΑ,φθηνες και εχει να επιλεξεις μπασσα ή καντινια! Το τελευταιο το λεω γιατι στη κλασικη αλοιωνονται οι μπασες πρωτα, γιαυτο και επαιρνα μπασσες/καντινια σε αναλογια 3/1. Μεγαλη σχεση ομως εχει και η κιθαρα, εγω που εχω κιθαρα του Παυλου Γυπα οι Savarez  μου ακουγοταν σαν τενεκες ξεγανοτος! Οπως και να εχει σου ευχομαι ενα ομορφο ταξιδι στην ανευρεση της καλυτερης χορδης γιατι στην ουσια τις χορδες παιζουμε,οχι την κιθαρα την ιδια.


    guitarlife
    29.11.2014, 00:19

    Παράθεση:

    Το μέλος emmetikos στις 02.12.2009, 02:48 έγραψε...

    ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ.ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΟ ΧΟΡΔΕς ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ?ΠΩΣ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΤΑΙ Ο ΗΧΟΣ?

     



    Μάρκες πολλές αλλά νούμερο ότι προτίνει ο κατασκευαστείς διότι ύστερα πάς σε set up εκ νέου μην ακούς ότι να είναι.....διαφορετική διάμετρο χορδών = άλλη θέση στην γέφυρα άλλη θέση στο ύψος των μαγνητών και φυσικά ρύθμιση βέργας με την μία η άποψη δική σου μα μαλακίες μην ακούω.....


    guitarlife
    29.11.2014, 00:24

    Παράθεση:

    Το μέλος trelakias στις 24.09.2011, 16:02 έγραψε...

    Λογικό είναι να ακούς το τρίξιμο αν τα αφήνεις χαλαρά.  Γι' αυτό αν δεν θες να έχεις lock βγάλτα τελείως αλλιώς θα τα βιδώνεις όπως πρέπει.  Θα δεις όμως και μόνος σου ότι το κούρδισμά σου θα είναι ένα μόνιμο πρόβλημα αν δεν κλειδώνεις το nut.

    Πάντως όταν αλλάξεις κιθάρα σκέψου καλά αν χρειάζεσαι floyd-rose tremolo.  Σίγουρα θα πας σε κάτι καλύτερο αλλά πάντα το κούρδισμα και η αλλαγή χορδών θέλουν τη διαδικασία που είπε ο inkve.



    όπως λέει ο τρελάκιας φίλος αν θέλεις floyd στα σίγουρα .....θα πάρεις το original ή το spesial τα άλλα είναι ριμάδια.


    guitarlife
    29.11.2014, 00:29
    440 στην ελλάδα ή 444 ή 446 γερμανία
    mandolinplayer
    21.06.2016, 14:10

    Γειά σας παιδιά!

    Παρατηρώ όλους σας να λέτε πως δεν πρέπει να τις αλλάξεις όλες μαζί τις χορδές...

    πως καθαρίζετε την ταστιέρα αν δεν βγάλετε όλες τις χορδές; λίγο-λίγο;


    DanaeAthanasiadou
    24.06.2016, 21:19

    Παράθεση:

    Το μέλος demonic665 στις 11.01.2014, 03:15 έγραψε...

    Απο την κλασικη που εχω και την μεγαλυτερη εμπειρια οι D'addario ειναι μια καλη λυση εφου η ποικιλια στις χορδες ειναι μικρη ειδικα σε επαρχια. Γιαυτο θυμαμαι και εκανα μεγαλες παραγγελιες απο το site: strings by mail. Μεγαλη ποικιλια, χαμηλες τιμες{#emotions_dlg.thumbup} Αλλα προσεξε, χαμηλες τιμες σε χορδες που κατασκευαζονται στην αμερικη,οχι στις Hanabach ή στις Savarez. Γιαυτο και επαιρνα τις Agustin regal, αμερικανικες, ηχος ΚΑΜΠΑΝΑ,φθηνες και εχει να επιλεξεις μπασσα ή καντινια! Το τελευταιο το λεω γιατι στη κλασικη αλοιωνονται οι μπασες πρωτα, γιαυτο και επαιρνα μπασσες/καντινια σε αναλογια 3/1. Μεγαλη σχεση ομως εχει και η κιθαρα, εγω που εχω κιθαρα του Παυλου Γυπα οι Savarez  μου ακουγοταν σαν τενεκες ξεγανοτος! Οπως και να εχει σου ευχομαι ενα ομορφο ταξιδι στην ανευρεση της καλυτερης χορδης γιατι στην ουσια τις χορδες παιζουμε,οχι την κιθαρα την ιδια.






    Αν έχεις κιθάρα του Γύπα, δλδ χειροποίητη, και βάζεις φτηνιάρικες χορδές πάνω τότε καλά κρασιά.... τζάμπα πάει η κιθάρα....

    Οι D' Addario και οι Augustine είναι καλές χορδές για τίποτα Almansa, Alhambra, για κιθάρες κοινώς που είναι σχετικά μέτριες& για μαθητές κιθάρας σε μικρές τάξεις...

    Όχι όμως και να λες πως σου ακούγονται οι Savarez ή οι Hanabach σαν τενεκές.....

    Στην ουσία παίζουμε το όργανο συνολικά, όχι μόνο τις χορδές, ούτε μόνο την κιθάρα..παίζουν ρόλο και τα δάχτυλα και τα νύχια και πολλοί παράγοντες. 

    Ελπίζω να είσαι μαθητής και να λες αυτά που λες.