Γεια χαρα,
Πιστευω πως ιδανικοτερο μικροφωνο ειναι το πυκνωτικο...γενικα εχει αλλη ποιοτητα ηχου πολυ πιο ανωτερη! Οπως ειπες κι εσυ για κιθαρα να επιλεξεις πυκνωτικο μικρ. για περισσοτερη λεπτομερεια ηχου και ειδικα εφοσον χρειαζομαστε να ακουστουν οι αρμονικες τοσο το καλυτερο το πυκνωτικο, λογω της ευαισθησιας του!
Φυσικα σημαντικο ειναι το να επιλεξεις την καταλληλοτερη θεση που θα τοποθετησεις το μικροφωνο δλδ..,-->
1. Θα κανεις ενα sound check να δεις σε ποια γωνια θα παιξεις, σε ποια γωνια θα βαλεις το μικροφωνο, ωστε να μην εχει proximity effect, να εχι καθαρο και λεπτομερη ηχο, διαυγη κτλ
2. Αυτο θα το επιτυχεις παιζοντας την πιο χαμηλη σεου νοτα σε ενταση που θα παιξεις στο κομματι και την πιο δυνατη σου, ωστε να δεις το ευρος δυναμικης περιοχης, ωστε να μην σου παραμορφωθει ο ηχος υπερβαινοντας τα 0dB.
3. Οσον αφορα την θεση που θα τοποθετησεις το μικροφωνο, αυτο ειτε θα τοποθετηθει στο ηχειο μπροστα, ειτε στη ταστιερα, θα σου προτεινα να το τοποθετουσες οχι on-axis αλλα out of axis ωστε να αποφυγεις το φαινομενο της εγγυτητας, που θα σου προσθεσει μια θολουρα και αυξησει των χαμηλων συχνοτητων κατι που θελεις να αποφυγεις φυσικα, οποτε εκτος αξονα το μικροφωνο καλυτερα.
αυτα! καλη δουλεια σου ευχομαι,
μαριαμ