ελληνική μουσική
    749 online   ·  210.832 μέλη

    Βοηθεια απο τους πιανιστες!!!!!!!

    luisarmstrong
    26.07.2009, 16:28

    Ειμαι στο εξης δηλιμμα..................θελω να παιζω πιανο και τις ωρες μη κοινης ησυχιας..........τι μου προτεινετε???????να βαλω silent μηχανισμο στο πιανο μου η να αγορασω ενα ηλ πιανο??????(προς θεου οχι stage!!!!!!!)

    οποιαδηποτε γνωμη καλοδεχουμενη!!!!!!!!!!{#emotions_dlg.helpsmilie}


    marilloumajore
    26.07.2009, 22:42

    η σουρντινα δε σου κανει???

     

    αλλιως υπομονη...οχι ηλεκτρικο, θα κανεις περισσοτερη ζημια απο το να μελετας λιγο λιγοτερο


    8e8e8
    27.07.2009, 00:03

    εγω προτεινω silent με τα χιλια

     


    Termite
    27.07.2009, 15:08

    Αν δε σου κάνει η σουρντίνα, προτείνω και εγώ silent


    notina
    27.07.2009, 15:09

    Κοίτα, επειδή εγώ έχω πιάνο με silent σύστημα (συγκεκριμένα της yamaha)μπορώ να σου πώ οτι είναι η καλύτερη λύση (αφού και ο ήχος δεν επηρεάζεται)!


    luisarmstrong
    27.07.2009, 15:12

    δεν μπορω με την σουρτινα....με ενευριζει ο ηχος που βγαζει το πιανο.......και για λιγοτερη μελετη.λιγο δυσκολο γιατι μεχρι και τωρα το καλοκαιρι εχω καπως περιορισμενο χρονο....

    μηπως ξερει καποιος ποσο κοστιζει ο μηχανισμος silent??????

     


    -----------------
    solist

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : luisarmstrong στις 27-07-2009 15:14 ]


    kapoios
    27.07.2009, 21:01

    Εγω σου προτεινω να αφησεις σουρντιες και silent,και να βρεις ενα ωδειο με ενα καλο πιανο αν σπιτι δεν μπορεις.Να πηγαινεις εκει να παιζεις.Με κολπακια και τρικ δουλεια δεν γινεται....


    fibonazzi
    28.07.2009, 01:18

    Παράθεση:

    Το μέλος kapoios στις 27-07-2009 στις 21:01 έγραψε...

    Εγω σου προτεινω να αφησεις σουρντιες και silent,και να βρεις ενα ωδειο με ενα καλο πιανο αν σπιτι δεν μπορεις.Να πηγαινεις εκει να παιζεις.Με κολπακια και τρικ δουλεια δεν γινεται....



     

    Συμφωνώ. Εκτός από το ότι θα καταστρέψεις το πιάνο σου, το σύστημα silent κάνει ζημιά και στα χέρια.


    Tropaiatissa
    28.07.2009, 04:32

    Διαβάζοντας τη συζήτηση έχω δύο απορίες:

    Γίνεται να προσαρμοστεί μηχανισμός silent σε οποιοδήποτε πιάνο; (νόμιζα ότι ο μηχανισμός ταιριάζει μόνο στα silent από κατασκευής)

    Γιατί το silent δημιουργεί προβλήματα στα χέρια, και τί προβλήματα; τα γνωστά, τενοντίτιδες κλπ.; {#emotions_dlg.confused1}


    -----------------


    (Γιώργος Νταλάρας - 1/12/2007)

    Ορφέας | www.e-orfeas.gr

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Dalarofili στις 28-07-2009 04:33 ]


    luisarmstrong
    28.07.2009, 17:45

    δικιο εχετε ολοι,αλλα το προβλημα ειναι οτι το ωδειο που πηγαινω ειναι αρκετα μακρια απο το σπιτι μου.τι προβληματα δημιουργει ο μηχανισμος?????


    luisarmstrong
    28.07.2009, 17:50

    Παράθεση:

    Το μέλος fibonazzi στις 28-07-2009 στις 01:18 έγραψε...

    Συμφωνώ. Εκτός από το ότι θα καταστρέψεις το πιάνο σου....

    τι εννοεις οτι θα το καταστρεψω?????μπορεις να μου το εξηγησεις????


    christos54
    28.07.2009, 19:48

    Πολλοί θεωρούν πλεονέκτημα των ηλεκτρικών πιάνων το γεγονός ότι μπορεί κανείς να παίζει σε χαμηλή ένταση ή ακόμα και με ακουστικά. Για τους γύρω, αυτό μπορεί πράγματι να είναι πλεονέκτημα! Για τον πιανίστα όμως κάθε άλλο. Η μελέτη σε χαμηλή ένταση ή με ακουστικά είναι ιδιαίτερα κουραστική και το κυριότερο, δεν αποδίδει την πραγματική αίσθηση του παιξίματος αλλά και του ακούσματος. Μπορεί να λειτουργήσει ανασταλτικά τόσο στην πρόοδο όσο και στο κίνητρο. Σε κάθε περίπτωση, ο μαθητής πιάνου που μελετά αξίζει τον σεβασμό στη δουλειά του και την κατανόηση των υπόλοιπων μελών του σπιτιού, ώστε να έχει τη δυνατότητα να μελετά κάποιες ώρες απερίσπαστος χωρίς να ενοχλείται και χωρίς να αισθάνεται ότι ενοχλεί, αναγκαζόμενος να χρησιμοποιεί ακουστικά ή χαμηλή ένταση.

    SILENT PIANOS

    Silent pianoΈνα σχετικά νέο υβριδικό είδος πιάνου. Πρόκειται για πραγματικά πιάνα τα οποία διαθέτουν και σύστημα ψηφιακού πιάνου, ώστε να παίζουν και ως κανονικά αλλά και ως ηλεκτρικά. Το θεωρητικό τους πλεονέκτημα είναι πως στην ηλεκτρονική λειτουργία συνδυάζουν την αίσθηση του κανονικού πιάνου και την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται με ακουστικά. Στο σχήμα και το μέγεθος είναι ακριβώς σαν ένα απλό πιάνο, με τη διαφορά πως εμπεριέχουν και τον ψηφιακό μηχανισμό.

    Όπως είπαμε και πιο πάνω, η συνεχής μελέτη με ακουστικά δεν ενδείκνυται. Επίσης, ένα τέτοιο πιάνο είναι κάπως ακριβό για να αποτελεί οικονομική λύση. Οι επιπλέον λειτουργίες του (ψηφιακή ηχογράφηση, διάφοροι ψηφιακοί ήχοι, σύνδεση με Η/Υ κ.α.) είναι ευχάριστες και ψυχαγωγικές, δεν προσθέτουν όμως τίποτα στην αξία του οργάνου ως πιάνου μελέτης.

    Παρατήρηση:

    Η μακροχρόνια μελέτη σε ηλεκτρικό ή silent πιάνο μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στα χέρια, όταν ο πιανίστας παίζοντας με ακουστικά ή σε χαμηλή ένταση, ασυναίσθητα κτυπά τα πλήκτρα δυνατότερα, αναζητώντας την φυσική ένταση του ήχου

    Αυτο ειναι ενα αρθρο σωστο που ειχα βρει στο www. classicalmusic.gr.Θα συνηστουσα να παρεις ενα ηλεκτρικο πιανο και οχι ενα μηχανισμο silent με τα ιδια λεφτα θα εχεις πιανο ηλεκτρικο που θα μπορεις να το δουλεψεις και για αλλη χρηση οχι μονο για βελτιωση απαραιτητα της τεχνικης σου αλλα και για καποια ψηφιακη ηχογραφηση με midi  για μελετη με play a long  και γενικα ξεχωριζεις το κλασσικο σου πιανο με το ηλεκτρικο .οσο αφορα μοντελα μονο KURZWEIL και καποιο ισως Clavinova οχι κατι αλλο ειναι τα ποιο αξιοπιστα και τιμη 900-1200ευρω μην αγορασεις τιποτα φτηνοτερο αλλα ουτε κατι ακριβοτερο δεν αξιζει.


    fibonazzi
    29.07.2009, 16:40

    Παράθεση:

    Το μέλος luisarmstrong στις 28-07-2009 στις 17:50 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος fibonazzi στις 28-07-2009 στις 01:18 έγραψε...

    Συμφωνώ. Εκτός από το ότι θα καταστρέψεις το πιάνο σου....

    τι εννοεις οτι θα το καταστρεψω?????μπορεις να μου το εξηγησεις????



     

    Ένα πιάνο είναι κατασκευασμένο για να αποδίδει τα μέγιστα δυνατά αναλόγως της ποιότητας κατασκευής του και των υλικών με τα οποία είναι κατασκευασμένο. Οποιαδήποτε παρέμβαση εξωγενούς χαρακτήρα που δεν έχει σκοπό την βελτιστοποίηση των παραπάνω παραγόντων επηρεάζει την καλή λειτουργία του. Π.χ. βάζοντας έναν ξένο μηχανισμό στο πιάνο σου, αλλάζεις την ροπή και τη θέση των μαρτέλων, ενδεχομέως προσθέτεις πίεση στην αρμονική έδρα και άλλα πολλά τα οποία έχουν βέβαια επίδραση στον ήχο.

     

    Και εγώ θα σου πρότεινα ως 1η λύση να μελετάς κανονικά είτε σε ώρες που δεν ενοχλείς είτε εκτός σπιτιού. Διαφορετικά η καλύτερη λύση είναι το ηλεκτρικό πιάνο. Το ηλεκτρικό δεν κάνει κάποια ζημιά αν χρησιμοποιείται σωστά, δηλαδή μόνον εφόσον υπάρχει ανάγκη, και σίγουρα όχι περισσότερες ώρες από ότι παίζεις με το κανονικό πιάνο. Ενδεχομένως και να είναι προτιμότερο να παίζεις σε ένα καλό ηλεκτρικό παρά σε ένα κακό κλασικό πιάνο! Απλώς πρέπει να συνειδητοποιείς επακριβώς το ότι παίζεις σε ένα ηλεκτρικό όργανο με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και να μην παραλείπεις να περνάς αρκετές ώρες με ένα πολύ καλό ακουστικό όργανο.

    Το τελευταίο το συνιστώ σε όλους τους πιανίστες!


    marilloumajore
    29.07.2009, 17:33

    Παράθεση:

    Ενδεχομένως και να είναι προτιμότερο να παίζεις σε ένα καλό ηλεκτρικό παρά σε ένα κακό κλασικό πιάνο! Απλώς πρέπει να συνειδητοποιείς επακριβώς το ότι παίζεις σε ένα ηλεκτρικό όργανο με ό,τι αυτό συνεπάγεται, και να μην παραλείπεις να περνάς αρκετές ώρες με ένα πολύ καλό ακουστικό όργανο.

    Το τελευταίο το συνιστώ σε όλους τους πιανίστες!



     

    Πιστεύω ότι αυτό θελει πολύ μεγάλη πείρα. Το να καταφερει δηλαδη κανεις να μη παρασυρθει απο την αισθηση του ηλεκτρικου. Ισως λοιπον να μην είναι φρόνιμο να το δοκιμασει κάνεις στα πρώτα του βήματα, ή αν δεν έχει πολλες-πολλες "ωρες πτησης" σε κανονικο όργανο.

    Που και πάλι, δε ξέρω αν μπορεί ενα ηλεκτρικό πιάνο να βοηθήσει σε ολα τα σταδια της μελετης ενος κομματιου. Εχω την αισθηση οτι ειναι πιθανως χρησιμο μονο στην αρχη (μιλαω ομως χωρις ιδαιτερη εμπειρια στο θεμα, απλα απο ενστικτο)


    fibonazzi
    30.07.2009, 02:13

    Κοιταξε να δεις Μαριλού... και έχεις δίκιο και όχι. Το ότι θέλει μεγάλη πείρα είναι σχετικό. Υπάρχει και η άποψη πως για έναν αρχάριο δεν πολυέχει σημασία σε τι όργανο παίζει. Από την άλλη, κάποιος προχωρημένος δεν μπορεί να δουλεύει εύκολα με ένα ηλεκτρικο. Και τα 2 είναι σωστά, όμως έχω δει και τις 2 περιπτώσεις να διαψεύδονται.

    Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που η κλαβινόβα δημιουργεί στους αρχάριους είναι η έλλειψη προσανατολισμού στο κλαβιέ (να μην μπορούν να βρουν τη σωστή οκτάβα που αρχίζει ένα κομμάτι) και η δυναμική. Και τα 2 πολύ σημαντικά όταν μιλάμε για παιδιά. Επίσης, έχω δει σολίστες διεθνούς φήμης να μελετούν ώρες ολόκληρες στην κλαβινόβα. Επίσης είχα μια ξαδέρφη που έβγαλε ένα αξιοπρεπέστατο πτυχίο μελετώντας στην κλαβινόβα και είχε ήχο καλύτερο από άλλους που μελετούσαν σε πιάνα.

     

    Σημασία έχει να κατανοούμε ότι μιλάμε για ΛΥΣΗ ΑΝΑγκης. Όταν υπάρχει πραγματική ανάγκη λοιπόν ας παίζουμε στην κλαβινόβα, δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς. Μόνον τότε όμως.

     

     


    VagelisGan
    19.08.2009, 01:49

    Δε ξέρω αν θα βοηθήσω πολύ...Πάντως μπορώ να σου προτείνω και εγώ το ηλεκτρονικό πιάνο...ΟΜΩΣ στο ηλεκτρονικό:

    1) Δεν θα έχεις την ίδια αίσθηση με το κανονικό πιάνο,

    2) Μπορεί να μπερδευτείς με τις αρχικές οκτάβες όπου αρχίζουν τα εκάστοτε κομμάτια,

    3) Είναι πιθανό να επηρεαστείς από τις δυνατότητες που θα σου προσφέρει και να <ξεφύγεις> κατά κάποιο τρόπο από το τρόπο που σε καλλιεργεί ένα κλασσικό πιάνο.

    Από την άλλη θα σε βοηθήσει να μελετάς τις ώρες κοινής ησυχίας. Αλλά μόνο κατά το ήμισυ...Δηλαδή θα σε βοηθήσει να μελετάς ώστε να μάθεις τις νότες όχι όμως και την τεχνική. Την τεχνική θα την τελειοποιείς στο κανονικό πιάνο.. Σαν πιανίστας πιστεύω πως μόνο εκεί μπορείς να έχεις την πραγματική αίσθηση που θέλει να δημιουργήσει ένας δημιουργός. Αυτό είναι καθαρά δική μου άποψη βέβαια και μπορεί κάποιος να μην είναι σύμφωνος..{#emotions_dlg.biggrin}

    ΑΡΑ αυτό που προτείνω εγώ είναι να μελετάς κανονικά σε ένα κλασσικό πιάνο και τις ώρες κοινής ησυχίας σε ένα ηλεκτρονικό..(αλλά μόνο τις νότες τότε..){#emotions_dlg.walkman}. Βασικά θα σε βοηθήσει πιστεύω αυτό κυρίως εάν είσαι σε αρχικό στάδιο..Γιατί όλοι οι πιανίστες πρώτα μαθαίνουμε τις νότες και μετά προχωράμε στην τεχνική..Δε γίνεται να παίξεις κάτι χωρίς να έχεις μάθει τις νότες..Οπότε δε θα είναι άσκοπη η μελέτη σε ηλεκτρονικό πιάνο.. Ίσα ίσα θα'ναι ένα +...

     


    cembalo
    20.08.2009, 01:21

    Χαιρετώ την παρέα.

    Ως συγγραφέας του άρθρου, απο το οποίο παρέθεσε ένα απόσπασμα πιο πάνω ο φίλος christos54 θα προσπαθήσω να συνοψίσω την άποψή μου όσον αφορά τη μελέτη και σε άλλο keyboard εκτός του κλασικού πιάνου:

     

    Πάντοτε οι πιανίστες αναγκάζονταν να μελετούν και σε άλλου είδους πληκτρολόγιο. Ο Μότσαρτ (και οι σύγχρονοί του αλλά και πιο παλιά) μελετούσε συχνά στο clavichord το οποίο ήταν ένα μικρό και φορητό όργανο που μπορούσε να παίρνει στα ταξίδια του. Μελετούσε ακόμα και μέσα στην άμαξα!

    Όλοι αναγνώριζαν πως το clavichord ήταν κυρίως όργανο μελέτης γιατί έπαιζε πολύ σιγά και δεν προσφερόταν για συναυλίες. Κάποιοι πάλι πίστευαν πως είχε περισσότερες εκφραστικές δυνατότητες από το τσέμπαλο και το πρότειναν για αυτοσχεδιασμό. Αλλοι πάλι υποστήριζαν πως εξαιτίας της δύσκολης τεχνικής του, όποιος μπορεί και παίζει καλά σε αυτό γίνεται πολύ καλός πιανίστας/τσεμπαλίστας.

    Η περίπτωση του κλάβικορντ μου φέρνει λίγο στο μυαλό την κλαβινόβα. Ένα όργανο με αρκετές επιπλέον δυνατότητες, διαφορετική τεχνική (πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για να παίξεις εκφραστικά) και βολικό για μελέτη.

    Λογικά μιλώντας, ένας πιανίστας που συνειδητοποιεί τι κάνει, γνωρίζει πότε κάθεται μπροστά από ένα πιάνο και πότε κάθεται μπροστά από ένα κλάβικορντ, τσέμπαλο, κλαβινόβα ή ό,τι άλλο. Συνεπώς μπορεί να εναλλάσσει τα όργανα χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, αρκεί να έχει στο μυαλό του τι ΔΕΝ πρέπει και τι ΔΕΝ μπορεί να κάνει με το καθένα από αυτά. ΓΙα έναν μαθητευόμενο, όσο πιο κοντά στην αρχή βρίσκεται, τόσο πιο προβληματική είναι αυτή η κατάσταση, χωρίς όμως να είναι ανυπέρβλητη η δυσκολία.

    Συμπέρασμα: δεν είναι κακή η μελέτη στην κλαβινόβα, αρκεί να μην υποκαθιστά τη μελέτη στο πιάνο, αλλά να την συμπληρώνει εφόσον αυτό είναι απαραίτητο. Αρκει επίσης η κλαβινόβα να είναι κάποιας ποιότητας όσον αφορά τον ήχο και το τουσέ. Πολύ πιο φτωχό αποτέλεσμα μελέτης θα έχουμε αν μελετήσουμε σε ένα αρμόνιο π.χ.

    Για το silent piano νομίζω πως είναι ξεκάθαρο ότι είμαι αρνητικός. Το ίδιο και για μελέτη με ακουστικά σε κλαβινόβα.


    -----------------
    To blog μου: http://www.pianoeforte.wordpress.com

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cembalo στις 20-08-2009 01:24 ]


    elafi
    20.08.2009, 15:20

    Η γνώμη μου είναι να κρατήσεις το πιάνο που έχεις και να αγοράσεις κι ένα ηλεκτρικό πιάνο, ώστε τις ώρες κοινής ησυχίας να μελετάς με ακουστικά τα κομμάτια σου και τις άλλες ώρες να παίζεις στο κανονικό ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ το ηλεκτρικό πιάνο είναι κατάλληλο για να διαβάσεις απλά τις νότες, ενώ το κλασσικό πιάνο για να ερμηνεύσεις αυτά που έχεις διαβάσει...


    Rackle
    08.09.2009, 20:23

    μ'ολα αυτά που διάβασα μου φαίνεται θα ξεκινήσω να μαζεύω φράγκα για κλασσικό πιάνο γιατί με το ηλεκτρικό δεν τη βγάζω καθαρή.

    Κρίμα και ήθελα να πάρω κάτι άλλο.{#emotions_dlg.sad}


    axilleas23
    28.09.2009, 15:41

    Όταν κάνουμε μελέτη ή πρόβα τέλος πάντων: θα πρέπει να δίχνουμε και εμείς κατανόηση.

    Όχι στο τέρμα....

    Δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε να μας ακούνε με τέρμα τα ντεσιμπελ!