ελληνική μουσική
    631 online   ·  210.826 μέλη
    GLafki
    23.03.2003, 23:22
    Ayth h xwra einai sto proskhnio twn gegonotwn ayton ton kairo kai logiko einai an thn kathgoroume oloi oti diatarasei thn hremia(as poume...) tou planhth kai thn eirhnh anamesa sta ethnh!Oloi kanoume thn dikh mas porwpikh epanastash epenadi se ayth thn xwra...
    Edw loipon sas zhtw na ginetai ligo anoixtokardoi kai na mou peitai estw ki ena kalo logo gia thn AMerikh,thn koultoura ths,h' otidhpote pisteyetai pws axizei telospadwn apo ayth thn xwra!!!!
    priftisnikolaos
    24.03.2003, 00:12
    ...mhpws oti exei vgalei kalous mousikous?...den 3erw!!!
    ZOI
    24.03.2003, 14:14
    axizei o matt ena filaraki,o robert frost....i nike....de mou rhetai prospatho alla de ginetai.....
    vilma
    24.03.2003, 15:23
    oti exei kataferei mesa apo prospatheia dekaetion na mas kanei na katanoisoume (me ton xeroterovevaia tropo ) tin aksia tis eirinis kai ti friki tou polemou

Prepei omos na paradexto oti kapoies apo tis agapimenes mou tainies einai amerikanikis paragogis
    eva
    24.03.2003, 15:29
    Την κοκα κολα?
    Astron
    24.03.2003, 15:47
    Εννοείται ότι η Αμερική έχει βγάλει πάρα πολύ σημαντικούς ανθρώπους.
    Από μουσικούς μέχρι επιστήμονες και διανοούμενους.

Νομίζω ότι νοοτροπίες της μορφής "όλοι οι αμερικανοί είναι..." τείνουν σε κάποιου είδους φασισμό.

Ωστόσο η συνολική εθνική πολιτική που ακολουθεί η Αμερική είναι ακραία, και φυσικα και οι πολίτες της έχουν μεγάλη ευθύνη, όταν μάλιστα έχουν πρόσβαση σε μέσα τα οποία μπορούν να τους αποκαλύψουν την αλήθεια. Νομίζω έχουν πνιγεί από μόνοι τους στο σύνδρομο του "Rambo" και νιώθουν αήττητοι.

Δεν παύουν όμως να υπάρχουν φωτεινά πνεύματα. Ακόμα και στη λάσπη φυτρώνουν λουλούδια.
    Θέλω να ξεχωρίσω τον φιλειρηνιστή καλλιτέχνη Bob Dylan και να παραθέσω τους στίχους από ένα εκπληκτικό αντιπολεμικό τραγούδι, το Masters of War.
    Αξίζει πραγματικά να τους διαβάσετε:

Masters of war
    ------------------
    Come you masters of war
    You that build all the guns
    You that build the death planes
    You that build all the bombs
    You that hide behind walls
    You that hide behind desks
    I just want you to know
    I can see through your masks

You that never done nothin'
    But build to destroy
    You play with my world
    Like it's your little toy
    You put a gun in my hand
    And you hide from my eyes
    And you turn and run farther
    When the fast bullets fly

Like Judas of old
    You lie and deceive
    A world war can be won
    You want me to believe
    But I see through your eyes
    And I see through your brain
    Like I see through the water
    That runs down my drain

You fasten all the triggers
    For the others to fire
    Then you set back and watch
    When the death count gets higher
    You hide in your mansion
    As young people's blood
    Flows out of their bodies
    And is buried in the mud

You've thrown the worst fear
    That can ever be hurled
    Fear to bring children
    Into the world
    For threatening my baby
    Unborn and unnamed
    You ain't worth the blood
    That runs in your veins

How much do I know
    To talk out of turn
    You might say that I'm young
    You might say I'm unlearned
    But there's one thing I know
    Though I'm younger than you
    Even Jesus would never
    Forgive what you do

Let me ask you one question
    Is your money that good
    Will it buy you forgiveness
    Do you think that it could
    I think you will find
    When your death takes its toll
    All the money you made
    Will never buy back your soul

And I hope that you die
    And your death'll come soon
    I will follow your casket
    In the pale afternoon
    And I'll watch while you're lowered
    Down to your deathbed
    And I'll stand over your grave
    'Til I'm sure that you're dead
    claire
    24.03.2003, 17:45
    katapliktikoi stixoi opos oloi tou bob astron.sumphono mazi sou gia osa les kai thelo na simpliroso oti h amerikh einai auth pou mas mathainei th nea technologia,ta nea farmaka.exallou ton polemo kanoun oi politikoi oxi oi aploi anthropoi pou einai isos oi pio paraplanumenoi kai parexigimenh.diadhloseis ginontai kai sth amerikh kai apo oti akousa h astunomia ekane 2000 sillipseis.
    eva
    28.03.2003, 16:00
    ontws...min adikoume tous an8rwpous e3aitias tvn politikvw arxigvn tous.E3allou kai polloi Ellines anaggazontai na katafigoun stin Ameriki gia na anadei3oun tis dinatotites tous se diafores epistimes.Ki an den einai loipon i Ameriki i xwra tis epaggelias einai omws sigoura i xwra twn eukairiwn.Oi an8rwpoi einai filopolemoi kai fileirinistes oxi amerikanoi, i ellines, i de 3erw ki egw ti...Twra ean iparxoun perissoteroi filopolemoi stin Ameriki kai ligoteroi sti Ellada gia paradeigma ofeiletai mallon s;autin tin alazwneia tis pantodinamias pou tous metadidoun gia dekaeties twra oi kiberniseis tous.
    Min 3exname to Woodstock, tin antipolemiki triimeri sinavlia tou '70 kai (den 3erw an etixe na to akousete) ton diaskeuasmeno apo ton Xentrix euniko imno tis Amerikis- itan se ilektriki ki8ara kai ton epaize en tw mesw ixwn twn xordwn pou thimizan bombardismo- allo na to perigrafeis ki allo na to akous-fovero.
    Mia akoma paratirisi: o Klinton itan apo tous protostates twv diadilwsewn enantion tou polemou sto Vietnam- i karekla ton alla3e mallon...

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από:: eva στις 28-03-2003 16:02 ]
    dEUS
    29.03.2003, 00:19
    De tha ithela na milisw gia ta epitevmata twn amerikanwn stin texnologia,stin iatriki,sti mousiki ktl. giati einai ligo-poli gnwsta se olous
    Mi ksexname omws oti an den itan oi amerikanoi isws twra na eimastan meros tou tritou reich...
    claire
    29.03.2003, 18:03
    simphono me ta perissotera pou eipes alla diafono me ton charaktirismo sou se filopolemous kai fileirhnistes.de theoro oti uparxei autos o diaxorismos giati oi anthropoi ginontai kai de geniountai eite to ena eite to allo.kai bebaia to woodstock einai tromero kai epipleon ta epiteugmata ths amerikhs einai thaumasta.opos epishs de simphono me ton deus gia thn sumboli ths amerikhs sto na mhn eimaste shmera sto trito reich.pos ennoeis oti voithise h amerikh?apo oti ksero h maxi sto stalingrant kai h panolethria sthn afrikh stamathse tis vlepseis tou hilter.epipleon,oxi giati eimai ellinida alla h antistash pou sinanthse kata th diarkeia ths katoxis sth xora mas htan megali kai disxeraine to "ergo" tou sthn afrikh.kai s'authn thn antistash autoi pou voithisan htan aggloi kai bebaia den ekanan kai spoudaia pragmata.mporei loipon na mou diafeugei alla pos voithose h amerikh oste na mhn anhkoume shmera sto trito reich?
    ZOI
    30.03.2003, 20:31
    o gore vidal axizei para poli!ma pos ton xehasa.....
    MariaV
    02.05.2003, 04:43
    an kai spoudazw u.s.a edw kai 3 xronia mou erxetai kapws duskolo na skeftw ti kalo exei auth h xwra!!! o tropos zwhs den einai kai oti kalutero exw sunanthsei!!!opws eipan kai oi prohgoumenoi o kosmos edw einai filopolemos epeidh den uparxei swsth plhroforhsh apo ta mesa mazikhs enhmerwshs! tous parousiazoun oti me ton polemo tha ginoun oi swthres allwn lawn xwris omws na deixnoun ta apotelesmata twn bombardismwn pou kanoun kai gi'auto o kosmos uposthrizei ton polemo kai to thewrei to monadiko meso gia eirhnh! prepei na pw kai kati kalo gi'auth th xwra mias kai menw edw!!! to kalutero pou mporw na skeftw einai epiteugmata se texnologia kai kales hollywoudianes tainies!
    KostasLadas
    02.05.2003, 12:41
    Excuse me for writing in English, but I hate greeklish! So, as because there is someone from U.S in our company, I would prefer writing in English!

So, about the U.S. I only have to add something. Sometimes we are making some mistakes, as we don't enough information. For example, we have the image in our mind that in US the things are very very good, there is no poverty, the people are feeling O.K., there is no crime, the scients are doing very well, the opportunities are continuously increasing etc etc.

That, from the things I know, is not true. The poverty and the indigence are increasing in this country, also there is a lot of racism against the black people (especially in the South), the crime is one of the highest among the countries of the North America and Europe etc. Also the scients gets very well, but for who? I suppose for the weapons enterprises. Maybe for making better killing machines, most powerful and precise.

I always had the question: HOw is for a yound greek man/woman who is studying in US? Is everything OK? How is the environment? HOw the american behave to the people that are not from their country (in general). Is it a good place for someone to live and to study?

I'm asking Maria V., as she lives there and she could tell us about these parameters.
    galliard
    02.05.2003, 12:54
    sigoura kathe xwra exei tous dikous tis aksiologous anthrwpous kai sigoura oi pnevmatikoi aftoi anthrwpoi exoun polla na prosferoun stin pagosmia koinotita...to mono kalo pou katalogizw stin ameriki einai pws toso sto eswteriko tis,oso kai stis alles xwres ksipnaei me tis apotropees prakseis tis tis anthrwpines sineidiseis...(oses bebaia einai akomi zwntanes kai theloun na ksipnisoun...)
    MariaV
    04.05.2003, 03:00
    dikio exeis se auta pou les kosta gia th ftwxeia pou epikratei sthn amerikh, se mia xwra pou thewreite oti exei polu kalh oikonomia kai oti einai to kentro tou kosmou. oi anthrwpoi pou sunantaw se auth th xwra h' tha einai polu plousioi h' polu ftwxoi den uparxei kati endiameso. oi oikogeneies pou thewrountai middle class sunhthws exoun 2 me 3 autokinhta, ta paidia phgainoun se idiwtika sxoleia apo to nhpiagwgeio kai mporoun na kanoun oikogeneiaka taksidia stn karaibikh! auth einai h zwh twn amerikanwn pou den einai plousioi! apo thn allh uparxoun kai oi ftwxoi pou sunhthws tous dinei xrhmata h politeia gia na epibiwsoun kai ws epi to pleiston autoi einai black people kai einai autonohto oti den mporoun na steiloun ta paidia tous se kala sxoleia gia na apokthsoun tis aparaithtes gnwseis kai na proxwrhsoun sth zwh kai na kanoun kati kalutero apo auto pou ekanan oi goneis tous.
    akomh pisteuw oti boreia pou briskomai egw, se perioxes opws new york, boston, philadelphia, new jersey uparxei perissoteros ratsismos gia black people apo oti sto noto, kai akolouthoun oi metanastes apo mexiko kai genikotera latinikh amerikh kai fusika Middle East people. einai polu duskolo na broun douleia kai otan ginetai ena egklhma einai apo tous prwtous pou kathgoroun. exw filous apo to iran kai meta apo thn epithesh sth nea yorkh den mporoun na broun douleia kai opou kai na pane tous antimetwpizoun ws tromokrates.opote phgainoun sto aerodromio panta tha tous perasoun se allo dwmatio gia na tous kanoun elegxo kai erwthseis gia to skopo pou taksideuoun kai ton proorismo tous, kai arketes fores otan odhgoun tous exoun zhthsei oi astunomikoi na stamathsoun gia na tous kanoun elegxo sto autokinhto kai katalhgoun na tous dinoun klhseis gia anohtous logous kai na tous milane me ton pio asxhmo tropo. alla west coast, california h katastash einai kaluterh. sunantas anthrwpous apo ola ta merh tou kosmou na zoun hrema xwris ta problhmata pou dhmiourgei o ratsismos. to mono arnhtiko ekei einai oti o daxwrismos anamesa se ftwxous kai plousious einai pio entonos logw hollywood.

gia mas tous ellhnes den uparxei kanena problhma tous aresoume opws eimaste kai panta lene oti theloun na erthoun ellada giati einai mia apo tis omorfoteres xwres tou kosmou! gia mena pantws htan arketa duskolo na prosarmostw sto tropo zwhs kai na sunhthisw tous anthrwpous kai me phre sxedon 2 xronia! oloi oi ellhnes pernane ena politismiko sok otan erxontai gia na spoudasoun u.s.a!!!skeftomouna na fugw sthn arxh toso xalia htan alla to panepisthmio eixe kalo programma kai prosferei arketes dunatothtes stous foithtes. h foithtikh zwh edw einai teleiws diaforetikh kai den mporw na pw kaluterh h' xeiroterh apo auth ths elladas giati kai stis duo xwres sou dinetai h dunatothta na kaneis diaforetika pragmata kai na zhseis monadikes empeiries! gia spoudes kala einai gia liga xronia alla gia mia zwh den tha to sunistousa se osous to skeftontai!!! oi ellhnes den eimaste ftiagmenoi gia mia toso monotonh zwh!!!
    priftisnikolaos
    04.05.2003, 05:36
    Maria polu wraia kai endiaferonta ola auta pou mas les!!
    katarxas na sou euxh8w na pane ola kala me tis spoudes sou afou autos fenetai pws einai enas apo tous amesous stoxous sou!
    8a h8ela na pw duo logia se oti afora thn Amerikh kai tous polites ths se sxesh me thn Ellada. Koitwntas thn Amerikh exw thn ais8hsh oti koitame thn aurianh mas koinwnia-afou h koinwnia ths apotelei to protupo auths pou leme dutikhs koinwnias. H Ellada sigoura exei arketa diaforetika xarakthristika (se oti afora 8emata nootropias, koultouras kai antilhpshs pragmatwn) apo thn Amerikh, omws akolou8ei sta8era, protupa tou dutikou kosmou, polles fores malista ola auta ta dexomaste afiltrarista kai anti na ta prosarmosoume sta dika mas dedomena prosarmozomaste emeis gia xarh tous. Auth h diadikasia ginetai tis perissoteres fores me tropo atexno/axaro kai isws isws fthno gia kapoious!

to pws exei alla3ei o tropos zwhs mas ta teleutaia xronia oloi to vlepoume, kai oxi mono o tropos zwhs mas alla ta panta! Sigoura erxomaste olo kai pio konta sto protupo pou anefera prohgoumenws! Eidika otan er8ei (an er8ei) h wra pou h Ellada 8a or8opodhsei oikonomika exw thn entupwsh oti tote oi allages 8a einai akoma megaluteres afou ta dutika montela kratwn genniontai apo kai apaitoun oikonomikh isxu.isws oi mones e3aireseis pou auth thn stigmh skeftomai, na einai oi aravikes xwres, oi opoies an kai oikonomika panisxures exoun gerh mesa tous thn anatolikh paradosh!!

loipon gia na katalh3w kai na er8w kai sthn Amerikh, an upote8ei oti h Amerikh apotelei to protupo ths koinwnias pou akolou8oume, tote skeftomai ta e3hs!! Oti milame gia mia ka8ara ulistikh koinwnia sthn opoia epikratei h koultoura tou dog eat dog! Sthrizetai sto atomo kai oxi sthn omada pragma pou eunoei to prohgoumeno! Epikratei fovos kai kaxupopsia gia ta panta, entonos ratsismos pros oles tis kateu8unseis, megales anisothtes kai epishs gia emena eleipsh epipedou!
    Dhmiourgei an8rwpous neurwtikous pou 8etoun pseftikes a3ies sthn zwh tous kai thn sthrizoun panw se autes! kai to xeirotero ? den dexontai to diaforetiko!
    gia na se dextoun prepei na gineis kati panomoiotupo tous!
    Ola auta me enoxloun kai me tromazoun kai den 8a h8ela na ta dw se megalutero va8mo apo auton pou uparxoun twra, sthn koinwnia sthn opoia 8a zw!!! pantws oso kai na mhn 8eloume na to paradextoume h kai na mhn to exoume sunhdhtopoihsei akoma h Amerikh einai kati san ton megalo mas aderfo tou opoiou akolou8oume ta vhmata! kratame ton diko mas xarakthra vevaia oso mporoume men, alla ton antigrafoume se polla!
    kai edw einai pou exei vash to poso dunato kai idiaitero xarakthra exoume! Mporei h Ellada na krathsei osa monadika stoixeia ths apomenoun h apla 8a ginei mia mikrh Amerikanikh koinwnia? kai den ennow na mhn e3elix8ei, alla na e3elix8ei me proswpikothta dikh ths!!
    Maria an mporouses kapoia stigmh na mas peis liga akoma pragmata gia to pws einai h zwh ekei 8a ta diavaza me xara....xwris na 8elw na se kourazw omws..opote eukairiseis!
    MariaV
    05.05.2003, 18:24
    Niko se euxaristw gia tis euxes sou kai se sena euxomai kalh epituxia me tis spoudes sou! polu euxaristws na sou pw oti thes gia th zwh sthn amerikh alla kalutera na me rwthseis kati sugkekrimeno pou se endiaferei!
    sumfwnw mazi sou oti h ellada uiothetei stoixeia apo thn amerikanikh koinwnia alla den nomizw oti tha tautistoume me auth th koultoura. pisteuw oti tha mporesei h xwra mas na diathrhsei ta stoixeia pou thn kanoun monadikh kai ksexwristh!