ελληνική μουσική
    500 online   ·  210.844 μέλη

    Δημιουργία ορχήστρας σε λύκειο

    RockAlximistis
    05.10.2009, 23:42

    Βασικά δεν ξέρω αν ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα στην σωστή κατηγορία αλλααααααα....{#emotions_dlg.blush}
    Ακούστε πως έχει η κατάσταση...Στο Ενιαίο Λύκειο όπου είμαι μαθητής,είμαστε αρκετά άτομα τα οποία παίζουμε διάφορα μουσικά όργανα:κιθάρα,μαντολίνο,μαντόλα,πιάνο,μπουζούκι,μπαγλαμά,
    βιολί κτλ...Και πιστεύω ότι έχουμε φτάσει όλοι σε κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα...

    Έτσι σκέφτηκα πως όπως άλλα σχολεία έχουν την θεατρική ομάδα μπορούμε κ εμείς αν οργανωθούμε να δημιουργήσουμε μία ορχήστρα εγχόρδων για σχολικές εορτές,τέλος της σχολικής χρονιάς κτλ...Και τώρα αρχίζουν τα εμπόδια...Στο σχολείο μας δεν έχουμε καθηγήτή/τρια που να διδάσκει μουσική και να μπορέσουμε να απευθυνθούμε σ'αυτόν/ή...{#emotions_dlg.crying}{#emotions_dlg.crying}{#emotions_dlg.crying}

    Θα μπορούσε να μας αναλάβει κάποιος άλλος καθηγητής?Και γενικά τι θα μπορούσαμε να κάνουμε?Υπάρχει κάποια διαδικασία ή ζητάμε πολλά από ένα κράτος όπου η μουσική παιδεία απλώς δεν υφίσταται?

    Ευχαριστώ...{#emotions_dlg.helpsmilie}


    caterina08
    06.10.2009, 22:11

    Κοιτα να δεις, απο τη στιγμη που δεν υπαρχει καθηγητης δεν θα εχετε καθοδηγηση. Παρ ολα αυτα αν ξερετε καποιον σχετικο καθηγητη με μουσικη παιδεια μπορειτε να του προτεινετε να σας ακουσει καποια στιγμη. Ακομα ζητηστε απο το σχολειο σας (απ τη διευθυνση συνηθως) ωρες και καποια αιθουσα για να μαζευεστε ολοι εφ οσων υπαρχει και καθηγητης- ακροατης. Αλλα δεν το βλεπω να παιζετε εκτος απο σχολικες γιορτες που σας εχουν ετσι κι αλλιως αναγκη. Υπαρχουν συγκροτηματα σχολικα που το στυλ τους ειναι ποιο συγχρονο κ ετσι παιζουν στο τελος της χρονιας για να μην βαριουνται οι υπολοιποι.