ελληνική μουσική
    421 online   ·  210.845 μέλη

    Σύνθεση φωνής

    apolyshow
    18.10.2009, 14:41

    Καλησπέρα σας φίλοι και φίλες

    Ειμαι πολύ νέος όσον αφορά τις γνώσεις μου για το site σας αλλά θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα μεγάλο πρόβλημα που έχω.Είμαι ερασιτέχνης κιθαρίστας και ερασιτέχνης αλλά καλός ερασιτέχνης στην χρήση προγραμμάτων επάνω στον τομέα της μουσικής.Πρόσφατα έχασα έναν καλό μου φίλο ο οποίος έιχε τεράστια σχέση με την τέχνη.Ειχα προσπαθήσει απο καιρό να του κανονισω μια συνεντευξη αλλά λόγω προβλημάτων υγείας και επειδή μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία δεν το κατάφερα ποτέ.Έχω τα νέα κειμενά του σε έγγραφη ύλη.Θέλω λοιπόν, αν υπάρχει κατι τέτοιο, να βρω ένα software στο οποίο να βάλω την φωνή του που ήδη έχω ηχογραφημένη απο άλλες παρουσίες του σε ομιλίες και μέσω του software να απαγγελθούν τα νέα του κείμενα με την φωνή του.Γίνεται κάτι τέτοιο?

     

    Σας ευχαριστώ πολύ και εύχομαι να βρεθεί κάτι


    Lampiris
    22.11.2009, 06:59

    Νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι αδύνατο.Δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο software που να αντιγράφει την χροιά και τα χαρακτηριστικά της φωνής ενός ανθρώπου και να το βάζεις να διαβάζει κείμενα και να ακούγονται σαν να τα έχει διαβάσει αυτός.Εάν υπήρχε θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πονηρά για να κατηγορηθει κάποιος ότι είπε κάτι κλπ από κακόβουλους ανθρώπους.Αυτό που θα έκανα εγώ θα ήταν να ηχογραφήσω τα κείμενα με την φωνή κάποιου αφηγητή με σωστή ορθοφωνία και άρθρωση και να τα παρουσιάσω και παράλληλα θα έβαζα να ακουστούν κα αποσπάσματα από τα ηχογαφήματα με την πραγματική φωνή του φίλου σου.


    toumba
    13.12.2009, 23:55
    • mallon apithano auto pou zitas file

    • bebaia uparxei ena programma sunthesis fonis to opoio bgenei se diafores ekdoseis analoga me to eidos fonis pou apozitas Zero-G Vocaloid VST Megurine Luka Voice Synthesiser