ελληνική μουσική
    445 online   ·  210.817 μέλη

    Κατάστημα μουσικών οργάνων για πώληση ή ανταλλαγή μπάσου;

    LunaK
    04.11.2009, 00:49

    Είμαι αρχάρια στο μπάσο αλλά έχω 5χορδο (μή με ρωτάτε μεγάλη ιστορία) 34'', Schechter Stileto 5. Θα ήθελα κάτι πιό μικρό σε μάκρος και σε 4 χορδές. Το πρόβλημά μου είναι πως θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει κάποιο μαγαζί στα Βόρεια προάστια ή στο κέντρο της Αθήνας που να μπορώ να το πουλήσω ή να το ανταλλάξω. Επίσης το όργανο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση και καινούργιο αξίζει 340 ευρώ. Πόσο θα μπορούσα να το χτυπήσω;

     

    Μία γνώμη; Ευχαριστώ!

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 06-11-2009 13:59 ]


    djmetronomos
    05.11.2009, 00:45

    Ένα μουσικό κατάστημα που ξέρω είναι η Ηχορύπανση, λίγο πριν το Πεντάγωνο, όπως κατεβαίνεις τη Μεσογείων... Πεντάχορδο??  Πεντάγωνο, χα χα... Έχει μεταχειρισμένα όργανα... Μεσογείων 235 τηλ. 210 6743485 Η γνώμη μου είναι να προσπαθήσεις μέσα από αγγελίες πρώτα, διότι το μαγαζί θα σου δώσει πολύ λίγα (πρέπει να υπολογίσει το περιθώριο κέρδους στη μεταπώληση)... Δεν ξέρω τι θα μπορούσες να ζητήσεις... Με το που βγαίνει ένα αντικείμενο από΄το κατάστημα, αυτόματα έχει χάσει το 1/4 της αξίας του... Την ίδια μέρα, την ίδια στιγμή... Είναι δικό σου θέμα πόσο αντέχεις να κάνεις υπομονή για να βρεθεί ο ιδανικός αγοραστής. Όσο πιο φθηνά το προσφέρεις, τόσο πιο γρήγορα θα το δώσεις..


    guitarteacher
    05.11.2009, 13:25

    Καλησπερίζω όλα τα καλά παιδιά του forum{#emotions_dlg.smartass}

    Αγαπητή φίλη LunaK,

    Κατ' αρχάς, αν δεν είναι οικονομικοί οι λόγοι που θές να δώσεις το  μπασο σου (http://www.zzounds.com/item--SCESTS5), αυτό πρέπει να είναι, σωστά?

    τότε μήν το κάνεις!Είναι αρκετά καλό όργανο...και ειληκρινά δεν καταλαβαίνω γιατί σας "ξενίζει" το 5 χορδο..!It's even better!!!

    Anyway...U know better. Σε κάθε περίπτωση, μην το δώσεις κάτω από 250euro's.

    Φιλικά,
     


    LunaK
    05.11.2009, 13:53