ελληνική μουσική
370 online   ·  204.222 μέλη

Με ποια κριτηρια κρινετε τους τραγουδιστες?

polydoroslouca
Συγχορδία Μινόρε
Chat
07.01.2005, 21:20
Παρακαλω, γραψετε τα κριτηρια που κρινετε και αποφασιζετε οτι ενας τραγουδιστης ειναι καλος ή κακος.
#1   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
08.01.2005, 21:01
Τι εννοείς όμως εσύ όταν λες "καλός" ή "κακός";

Γιατί δεν μας κάνεις μία εισήγηση στο θέμα;

Πότε είναι για σένα ένας τραγουδιστής καλός και πότε δεν είναι;


#2   
KIT_KAT
Φθασμένος
Chat
08.01.2005, 22:34
Quote:

Το μέλος polydoroslouca στις 07-01-2005 στις 21:20 έγραψε:

Παρακαλω, γραψετε τα κριτηρια που κρινετε και αποφασιζετε οτι ενας τραγουδιστης ειναι καλος ή κακος.





Σαν εκφώνηση εξετάσεων μου ακούγεται!! Δεν ξέρω ακριβώς τι εννοείς. Πάντως προσωπικά δε με "ενδιαφέρει" αν ένας τραγουδιστής είναι καλός ή κακός αντικειμενικά. Το θέμα είναι σε μένα τι συναισθήματα προκαλεί. Άλλωστε, και το "αντικειμενικό" είναι αμφισβητήσιμο. Εννοείς με ποια κριτήρια κρίνουμε ότι ένας τραγουδιστής έχει για παράδειγμα καλή φωνή (δηλ. γιατί ξεχωρίζω το Λιδάκη) ή γιατί λατρεύουμε ένα τραγουδιστή παρά τις αδυναμίες της φωνής του (δηλ. γιατί αγαπώ το Δεληβοριά)? Για το δεύτερο δυσκολεύομαι να απαντήσω...
#3   
Elf_guardian
Βασική Νότα
Chat
08.01.2005, 22:47
Βασικό κριτήριο για μένα είναι να μην κάνει το επάγγελμα του τραγουδοπόιού με μόνο προσόν το κορμί του/της... Από εκεί και πέρα είναι η φηνή και ενα περίπου τα ίδια με την κιτ κατ...
#4   
polydoroslouca
Συγχορδία Μινόρε
Chat
09.01.2005, 23:37
Quote:

Το μέλος Orfeus στις 08-01-2005 στις 21:01 έγραψε:

Τι εννοείς όμως εσύ όταν λες "καλός" ή "κακός";

Γιατί δεν μας κάνεις μία εισήγηση στο θέμα;

Πότε είναι για σένα ένας τραγουδιστής καλός και πότε δεν είναι;




Οταν λεω καλος, εννοω...εμ... καλος. Οτι καμνει την δουλεια του σωστα. Ασχετα αν ειμαι θαυμαστης του η οχι, αναγνωριζω τις ικανοτητες του.
Οταν λεω κακος εννοω οτι θα πρεπει να ψαξει να βρει κατι αλλο να κανει στην ζωη του και να αφησει το τραγουδι.
Απο τις απαντησεις σας ισως μαθω να κρινω σωστα και μαζι μου εμενα να μαθουν και καποιοι αλλοι.Οταν πιστευω οτι ο Ρεμος ειναι καλος τραγουδιστης και η Αλεξιου οχι, και οταν οι αντιθετες γνωμες απο την δικη μου ειναι παρα πολλες, τοτε ισως χρειαζομαι να μαθω καποια πραγματα.




[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Orfeus on 09-01-2005 23:53 ]
#5   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
10.01.2005, 10:30
δεν μπορείς να το προσδιορίσεις αυτό το πράμα.
O κάθένας έχει διαφορετικα κριτήρια...

και να σου πω και κάτι?
Δεν έχει σημασία να το προσδιορίσεις...

όπως είπαν και τα παιδια σημασία έχει να σε συγκινεί...
κι ας είναι και λίγο φάλτσος...


τωρα αν ρωτάς γι αυτούς που πρεπει να αλλάξουν επάγγελμα...
για μένα όλοι αυτοί κ αι αυτές -με σπάνιες εξαιρέσεις- που βγαίνουν κάθε τόσο στις πίστες είναι από αυτούς... όπως και κάποιοι δήθεν έντεχνοι...
Άλλοι όμως τους θεωρούν καλούς και τους αγοράζουν...

δε χρειάζεται να μάθεις τίποτα και από κανέναν...
αυτό που νιώθεις είναι και μόνο



[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: XeniaRodo on 10-01-2005 10:34 ]
#6   
rapunzel
Περαστική Νότα
Chat
10.01.2005, 13:26
Κοίταξε, κατ΄αρχάς κάνεις γενίκευση. Σε ποιούς απευθύνεσαι όταν λες "με ποια κριτήρια "κρίνετε; Τόσα χιλιάδες μέλη έχει το chat, αλίμονο αν όλοι άκουγαν την ίδια μουσική ή θεωρούσαν τους ίδιους τραγουδιστές καλούς ή κακούς.

Από αυτά που γράφεις, ωστόσο, νομίζω ότι κατάλαβα πού το πας. Προφανώς σ΄έχει ενοχλήσει η άνευ κριτικής σκέψεως θεοποίηση του εντέχνου και των εκπροσώπων του (Νταλάρας, Αλεξίου, Κότσιρας, Ιωαννίδης κλπ) και το σνομπάρισμα των λαϊκών βάρδων, ως δευτεροκλασσάτων (και κατέβαινε...), από μια μεγάααλη μερίδα των μελών. Ναι, έχει ενοχλήσει πολλούς αυτή η τάση, κι εμένα, ομολογώ.

Ναι, όντως, θεωρείται δείγμα κουλτούρας, φινέτσας και δεν ξέρω τί άλλο ν΄ακούει κανείς έντεχνο. Απλά δεν το κάνουν όλοι τόσο άκριτα όσο φαίνεται. Υπάρχουν άτομα που ακούν έντεχνο για να πουλήσουν μούρη κι άλλα, πιο υποψιασμένα, που διακρίνουν ανάμεσα στο καλό (ευαισθησία, ψαγμένος στίχος), και στο κακό έντεχνο (εξεζητημένος στίχος, υπαρξιακές αναζητήσεις να τραβάς τα μαλλιά σου) και στην καλή και κακή μουσική, γενικότερα. Αν κάνεις κάποιες περιηγήσεις στα άρθρα, forums κλπ, θα διαπιστώσεις ότι η δικτατορία του εντέχνου είναι απατηλή, οπότε don't worry.

Οπως πολύ σωστά είπε η XeniaRodo, η καλή μουσική είναι αυτή που σ΄αγγίζει, άσχετα από τί πιστεύει η πλειοψηφία και είναι άσχετη από κριτήρια.

#7   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
10.01.2005, 15:27
Αυτό που λέει η Ξένια είναι..

Θα έλεγα λοιπόν ότι όλοι οι τραγουδιστές είναι καλοί, γιατί όλο και κάποιον αγγίζουν. Κάποιος που δεν αγγίζει εμένα, αγγίζει έναν άλλον κ.ο.κ. και αυτό, ανεξάρτητα από το τι είδος τραγουδούν.

Έτσι μια ....γενίκευση του θέματος, γιατί αν το δούμε υποκειμενικά .....δεν θα συμφωνήσουμε πουθενά!!!!!

Ο καθένας έχει δικά του κριτήρια και δεν είναι απαραίτητο τα δικά μου π.χ. κριτήρια να συμφωνούν με τα κριτήρια των άλλων.

Εντάξει Πολύδωρε;


#8   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
10.01.2005, 17:00
- Θέλω να έχει ερμηνεία και να μη μου δώσει την εντύπωση του "στημένου". Είναι δικό του πρόβλημα το πως, ενώ δε με αφορά το τι νιώθει μέσα του. Εγώ θέλω απλά να ζήσω το παραμύθι μου. Αυτός αρκεί να μπορεί να ερμηνεύει και να με κάνει να ζω το τραγούδι.

- Επίσης, θέλω - εννοείται - να μην είναι σε καμία περίπτωση παράφωνος.

- Δε θέλω η φωνή του να μιμείται άλλες.

- Δε με ενδιαφέρει τι κάνει στην προσωπική του ζωή γιατί ποτέ δε θα μάθω την αλήθεια. Και δε μπορώ να ζω με αμφιβολίες.

- Δε θέλω να τον/την βλέπω συχνά στις τηλεοράσεις, παρά μόνο όταν έχει κάτι να πει. Η απόσταση ενώνει.

- Δε θέλω να τραγουδάει διασκευές, εκτός κι αν έχει βγάλει ήδη 5-6 προσωπικούς δίσκους και να έχει αφήσει το στίγμα του.

Είναι κι άλλα, αλλά ας μιλήσει και κανένας άλλος
#9   
geordan
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
10.01.2005, 23:11
Μια διευκρίνηση, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.
Εδώ καταθέτουμε γούστα και απόψεις για τραγουδιστές και όχι για μουσική, είδη μουσικής και ικανότητα τραγουδοποιίας. Αυτό θέλω να το ξεχωρίσω.
Άλλο ο τραγουδιστής (ή ερμηνευτής για να το ξεχωρίζουμε) και άλλο ο συνθέτης που τραγουδάει το κομμάτι του ή ο τραγουδοποιός που έχει όλη την ευθύνη του τραγουδιού, άρα και της ερμηνείας του. Τελείως διαφορετικός ο στόχος του καθενός και κακώς (αν) τους συγχέετε.
Ως εκ τούτου, φίλε jorge, ο τραγουδιστής, κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι υποχρεωμένος να τραγουδάει (ή ερμηνεύει) παλιότερα τραγούδια. Προσοχή, όχι να κάνει διασκευές, αυτό είναι δουλειά ενός συνθέτη, ή συχνότερα του ενορχηστρωτή. Τόσοι μουσικοί είστε εδώ μέσα, φαντάζομαι θα συμφωνείτε.

Σε έναν τραγουδιστή, λοιπόν, με ενδιαφέρουν τα παρακάτω.

- Να είναι στοιχειωδώς σωστός (μετρικά, τονικά και τέλος πάντων στα αυτιά τα δικά μου που σίγουρα δεν είναι και τα πιο αυστηρά). Λάθη λοιπόν επιτρέπονται αρκεί να μην είναι εξ αιτίας άγνοιας ή αδιαφορίας.

- Να υπάχει κάτι το ξεχωριστό στη φωνή του ή στο τρόπο ερμηνείας. Συνήθως είναι το χρώμα (χροιά) ή κάποια ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Σε αυτά βέβαια με ενοχλεί η υπερβολή μερικων που δεν ξεχωρίζουν πότε αυτά χρειάζονται και τα χρησιμοποιούν πάντα.

- Η φωνή του να σε συγκινεί τόσο λίγο, όσο να τη θυμάσαι και να έχει σημαδέψει έστω και ένα τραγούδι.

- Κάτι πολύ σημαντικό εκτός ερμηνευτικής. Η επιλογή ρεπερτορίου, ιδιαίτερα στη δισκογραφία με κάνει να συμπαθώ περισσότερο αυτούς που σέβονται τον εαυτό τους πάνω από τα υπόλοιπα.

Αυτά και συγγνώμη για την πολυλογία.

#10   
revekka
Φθασμένος
Chat
10.01.2005, 23:59
και ο ερμηνευτής έχει όλη την ευθύνη του τραγουδιού, έστω κι αν δεν το έχει συνθέσει προσωπικά, διότι αυτός/αυτή το παρουσιάζει.

και προσθέτω κι εγώ κάτι: είναι ανάγκη να ξέρει τι λέει το τραγούδι, να ξέρει τι λέει η μουσική και τι οι στίχοι, και είναι ανάγκη αυτό που ξέρει να τον ικανοποιεί και να τον εμπνέει. να του αρέσει που το τραγουδάει, να είναι τιμή του που του το εμπιστέυτηκε κάποιος, να νιώθει ένα σεβασμό προς αυτό το κομμάτι, να θέλει να το υπηρετήσει και όχι να το χρησιμοποιήσει.
#11   
Orfeus
Μουσικοπαραδεισένιος
Chat
11.01.2005, 02:03
Quote:

Το μέλος geordan στις 10-01-2005 στις 23:11 έγραψε:

- Κάτι πολύ σημαντικό εκτός ερμηνευτικής. Η επιλογή ρεπερτορίου, ιδιαίτερα στη δισκογραφία με κάνει να συμπαθώ περισσότερο αυτούς που σέβονται τον εαυτό τους πάνω από τα υπόλοιπα.







Η συνέπεια είναι κάτι που το θεωρώ βασικό στοιχείο...συνέχειας!!!!!


#12   
mavroula
Συγχορδία Μινόρε
Chat
11.01.2005, 13:20
Καλημέρα,

Μπορούμε να κρίνουμε αν ένας ζωγράφος είναι καλός η κακός;
Αν ένας γλύπτης είναι καλός ή κακός;

Εγώ δεν μπορώ να το κάνω.
Αντίστοιχα δεν μπορώ έτσι να κρίνω και έναν τραγουδιστή, όσο και αν φαινεται ότι υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο.

Θα μπορούσα να χωρίσω τους τραγουδιστές σε 3 κατηγορίες

-Αυτοί που σε συγκινούν, αυτοί που η φωνη τους ή η ερμηνεία τους σου αγγίζει την ψυχή και παρατάς αυτό που κάνεις για να τους ακούσεις.
-Αυτοί που σε αφήνουν αδιάφορο, σκεφτεσαι "καλό αυτό" χωρίς να το πολυψάξεις,
- Αυτοί που σε ενοχλεί κατι, η φωνή, η ερμηνεία, το τραγούδι.. μπορεί και να μην ξέρεις τί ακριβώς. αλλα σε κάνει να βαριέσαι το τραγούδι, η να μην θες να το ξανακούσεις..
#13   
nikos_music
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
11.01.2005, 14:18
Όταν πριν 3 χρόνια ξεκίνησα να παίρνω μαθήματα φωνητικής διαπίστωσα πόσο δύσκολο είναι να είσαι καλός τραγουδιστής με την έννοια του "τεχνίτη". Κατα την γνώμη μου έναν τραγουδιστή τον κρίνεις καλό -οσο αφορά το "αντικειμενικό"- με το πόσο καλά και σωστά χρησιμοποιεί τον αέρα του(αναπνοή), την αρθρωσή του, τα ηχεία και τα αντιχεία του σώματος έτσι ώστε να μπορέσει να δώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από αυτό που μπορεί ο ίδιος.
Απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει αντικειμενικό αλλά υποκειμενικό. Δηλαδή πως η φωνή του συντονίζεται με την ψυχή του, πως αυτό "βγαίνει" στον ακροατή, πως η χροιά του κερδίζει ή όχι, πώς συμμετέχει το σώμα του στην έκφραση και τόσα άλλα.
Ο καθένας μας αγαπά καλλιτέχνες σύμφωνα με την προσωπική του αισθητική και ευαισθησία.
Είναι όμως σωστό κατα την γνώμη μου -όσοι είναι μουσικοί κυρίως-να κρίνουν όχι πάντα με βάση το προσωπικό γούστο αλλά και με κριτηρίο τις δυνατότητες που έχει ο κάθε καλλιτέχνης-όταν καλούνται να εκφέρουν επιστημονική άποψη. Αυτό το λέω γιατί έχω βαρεθεί να διαβάζω άρθρα δηθεν σοβαρών μουσικοκριτικών που δεν ξέρουν που πάνε τα τέσσερα από φωνητική τέχνη και υπηρετούν συμφέροντα εταιριών ή φίλων.
Κάποια περίοδο της ζωής μου υπήρξα και γω αυστηρός κριτής μεγάλων τραγουδιστών. Τώρα που είμαι απο μια άλλη θέση βλέπω πόσο δύσκολο είναι να δώσεις αυτό που έχεις στον κόσμο γι αυτό και δικαολογώ πολλά από αυτά που κατηγορούσα παλιότερα αλλά και θαυμάζω ακόμη περισσότερο τους καλλιτέχνες εκείνους που το στομάχι τους ήταν γερό και τραγουδούν μετά από πολλά πολλά χρόνια με την ίδια δύναμη.
Επίσης να επισημάνω κάτι που δεν θέλω να το αναλύσω γιατί έχει πολύ ζουμί:
Μην έχουμε ως βασικό κριτήριο για τους τραγουδιστές το ρεπερτόριο τους όταν τους κρίνουμε μουσικά. Δεν στάθηκαν τυχεροί πολύ μεγάλοι τραγουδιστες παγκοσμίως όχι επειδή δεν επιλέξαν αυτοί τα τραγούδια αλλά γιατι δεν τους επέλεξαν οι δημιουργοί που είχαν συμβόλαια με εταιρείες κλπ και ανάλογα τι "γραμμή" υπήρχε στην φάση που βρίσκονταν ο κάθε καλλιτέχνης, δημιουργός κλπ.
Ελπίζω να μην κούρασα........
#14   
maestros_x
Περαστική Νότα
Chat
19.01.2005, 05:04
eixa akousei kapote mia apopsh, kai ystera apo arketh skepsh kai parathrhsh thn uiothethsa..: "kalos tragoudisths einai autos pou ton akous kai mporeis na sxhmatiseis thn eikona tou sto mualo sou kai mono apo thn fwnh tou". (px: thibaios) den mporoun na me afhsoun adiaforo omws kai fwnes monadikes se texnikh(p.x. mpashs)

tragousdistes pou den mporoun na na bgaloun ta live(ta perissotera, oxi ola) opws tis hxografhseis tous(apo fwnhtikhs apopshs), tous thewrw arketa xamhlous se poiothta. se studio mporw na anebasw thn fwnh mou osous tonous thelw, mexri kai gunaikeia xroia mporw na balw...

akomh, mhn mperdeyete to sunaisthima pou bgazei ena tragoudi, apo tous stixous, thn mousikh tou , thn enorxhstrwsh ktl, me to sunaisthima pou bgazei o tragoudisths me thn ektelesh tou tragoudiou. ena polu omorfo tragoudi me p.x. polu dunato stixo, bgazei sunaisthima akomh ki an einai kakoektelesmeno. ston suntheth pan ta eyshma, oxi ston tragoudisth.

nai men o tragoudisths einai shmantiko na bgazei ena sunaisthima, alla den mporei na thewreitai EPAGGELMATIAS xwris texnikh. oso ki an einai duskolo den mporeis na ta oikonomas epeidh exeis wraia xroia kai wraio xamogelo,OFEILEIS sthn mousikh koinothta na exeis doulepsei thn fwnh sou.alliws meine erasitexnhs, na mh sou leei kai kaneis tpt...

sigoura den mporeis na peis tous kaluterous tragoudistes, omws mporeis na peis tous xeiroterous.

OMWS
as eimaste ligaki aysthroi me autous pou plhrwnontai adra gia na tous akoume. den einai ta paidia me tis kithares pou paizoun se mpar epeidh goustaroun. einai epaggelmaties me thaumastes kai to koino tous anerxetai se xiliades. as eimaste apaithtikoi gia na bgazoun kai pio poiotikes douleies. kai na arxisoun na kanoun pragmatikh douleia oi kunhgoi talentwn, kai na gemisei to repertorio mas me TALENTARES (toses uparxoun gyrw mas, to kserete oloi) kai pragmatika kalous tragoudistes, sto sunolo tous, kai oxi en merei.
#15   
SteliosG
Φθασμένος
Chat
19.01.2005, 08:22
συμφωνω απολυτα με τον niko_music !! η αποψη του με καλυπτει απολυτα!

θα πω ομως και το εξης κοινοτυπο.... "περι ορεξεως κολοκυθοπυτα"!!!

δυστυχως στην εποχη μας τα γεγονοτα και οι πλητοφοριες τρεχουν με ταχυτατους ρυθμους και δεν προλαβαινει κανενας μας να τα ξεχωρισει ολα τοσο απλα και καθαρα!!! με ολα αυτα + το γεγονος οτι ο συγχρονος ανθρωπος εχει μεγαλυτερη ταση προς το χαβαλε απο οτι παλαιοτερα (μαλλον λογω συνθηκων ζωης κατα την αποψη μου), η λεξη τραγουδιστης εχει μπερδευτει πολυ!!

ευτυχως ομως ο κοσμος αρχιζει και το καταλαβαινει και υπαρχουν πολλες λαμπρες αντιδρασεις στο κοσμο της μουσικης ειτε επαγγελματικα ειτε ερασιτεχνικα!

καλημερα σας!!!
#16   
kalaitzakisnikos
Περαστική Νότα
Chat
19.01.2005, 12:26
Τραγουδιστής.......Νομίζω αν ρωτήσεις 10 διαφορετικούς ανθρώπους για το ποιος απο όλους τους τραγουδιστές τον αγγίζει, θα λάβεις 7 διαφορετικές απόψεις.

Το τραγούδι είναι συναισθήματα ζωής στο βαθμό που αγγίζουν τον καθένα, έτσι το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας ή όχι ανήκει στον συνθέτη/στιχουργό.

Η δουλειά του τραγουδιστή είναι να περάσει αυτά τα συναισθήματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. (εκεί μπαίνει η λέξει χρειά και κατα πόσο μπορεί ένας τραγουδιδτής να αγγίξει την ψυχή του άλλου) Τεχνικά, το μεγαλύτερο μέρος αυτών που ακούνε δεν μπορούν να καταλάβουν τυχόν λάθει την τεχνική, στον τόνο κλπ.

Υπάρχουν καλοί και κακοί τραγουδιστές σε όλα τα είδη μουσικής, το θέμα είναι ότι ο κόσμος είναι δύσκολο να τους κρίνει, τεχνικά.

Για μένα ένα ακόμα στοιχείο, απο αυτά που γράφτηκαν εδώ, είναι ο τραγουδιστής να μπορεί να πάρει ένα οποιοδήποτε τραγούδι, αναγνωρισμένης δυσκολίας, να το κάνει δικό του με τη φωνή του, και να το παρουσιάσει έτσι ώστε να διατηρήσει την συναισθηματική του κληρονομιά. Δεν νομίζω ότι είναι πολλοί που μπορούν να το κάνουν.

Αυτή είναι μία άποψη.....

Ευχαριστώ!!!
#17   
marlene
Βασική Νότα
Chat
20.01.2005, 05:55
Υπάρχουν και αντικειμενικά κριτήρια πιστευω για να θεωρείται ένας τραγουδιστής καλός. Πρέπει να είναι σωστός σε αυτό που τραγουδάει να έχει ωραίο χρώμα στην φωνή του και να αντιλαμβάνεται τι είναι εκείνο που τραγουδάει για να μπορεί να το ερμηνεύσει.

Μόνο έτσι πιστεύω μπορεί να ματαφέρει στους ακροατές του το μήνυμα της μουσικής που ερμηνεύει. Δεν νομίζω ότι κάποιος που είναι φάλτσος μπορεί να καταφέρει να αγγίξει κάποιο κοινό.

Όσο καλή διάθεση και αν υπάρχει!!!


#18   
gate
MusicHeaven Guru
Chat
20.01.2005, 13:43
Παιδιά ομολογώ ότι δε διαθέτω και τόσο αντικειμενικά κριτήρια. Σίγουρα αν κάποιος τραγουδιστής έχει σωστή και ωραία φωνή θα το παραδεχτώ, το ίδιο αν έχει σκηνική παρουσία, αν μεταφέρει το πάθος και την ψυχή του στο τραγούδι...
Αν όμως, παρότι διαθέτει όλ' αυτά, διακρίνω από τη συμπεριφορά του ότι έχει εγωισμό ή αρχίζει και κάνει διάφορες διαβολές και τις δολιοφθορές για να πετύχει τους στόχους του και, γενικά, είναι επιφανειακός και ματαιόδοξος τύπος...τότε, παρότι, υπό άλλες συνθήκες, θα μου άρεσε να ακούω τα τραγούδια και τη φωνή του, δε θα το κανώ...
Αντίστροφα, έχω μεγάλη συμπάθεια σε τραγουδιστές που δεν έχουν τόσες φωνητικές ικανότητες ή ιδιαίτερη σκηνική παρουσία, αλλά είναι σεμνοί και διακριτικοί σε αυτό που τους αρέσει να κάνουν και με ευχαρίστηση μπορώ να τους ακούσω..., χωρίς να σημαίνει ότι αντίστοιχα δε θα παραδεχτώ ότι π.χ. χάνει λίγο φωνητικά κ.ο.κ.

Βέβαια και πάλι όλ' αυτά δεν έχουν σχέση με το πότε ένας τραγουδιστής αντικειμενικά είναι καλός ή όχι. Είναι μόνο η προσωπική μου προτίμηση. Ένας τραγουδιστής μπορεί να είναι καλός, βάσει αντικειμενικών κριτηρίων, όπως αυτά που ανέφερε η Marlene, αλλά παρ' όλ' αυτά, για τους λόγους που εξήγησα, να μη θέλω να τον ακούω...
Άσε που συχνά τα αντικειμενικά κριτήρια, παρότι είναι ένας καλός κανόνας, για αρχή, αποδεικνύονται σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένα...π.χ. και σε ποιον δεν αρέσει να ακούει ένα τραγούδι από τον ίδιο το Λοΐζο ή τον ίδιο τον Κυπουργό...Δεν είναι δα και οι φοβερές φωνές...Κι όμως, νομίζω ότι τους περισσότερους μας αγγίζουν ιδιαίτερα...και πολύ περισσότερο, απ' ότι αν ακούγαμε τα ίδια τραγουδια από άψογες φωνές..




"Η ζωή χωρίς μουσική θα ήταν ένα σφάλμα..." Νίτσε



[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: gate on 20-01-2005 13:51 ]
#19   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
20.01.2005, 13:54
Mόνο θα ήθελα να προσθέσω πως προσωπικά θεωρώ πάρα πολυ σημαντικο να ακούς κάποιον και να καταλαβαίνεις ποιος είναι . Nα μην είναι μία από τα ίδια...

και επαναλαμβάνω... κι ας είναι και λίγο φάλτσος

έχει κι αυτό τη γοητεία του... όπως στους άντρες.....
#20