ελληνική μουσική
    810 online   ·  210.833 μέλη

    Πρόβλημα με ηχεία και κάρτα ήχου υπολογιστή

    kithara-woman
    14.12.2009, 02:00

    Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό θέμα(ελπίζω).

    Εδώ και λίγες ώρες αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το pc.

    Κόπηκε ξαφνικά η σύνδεση με το ίντερνετ και από εκείνη την ώρα ξεκίνησαν τα προβλήματα...

    Όταν η σύνδεση αποκαταστάθηκε,διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής δεν έχει κανέναν απολύτως ήχο.Μπήκα επίτηδες να δω βιντεάκια στο youtube για να τσεκάρω.Τίποτα.Κανένας ήχος.

    Τα ηχεία φαίνονται ως μη αναγνωρίσιμα σαν εξωτερική συσκευή,ενω είναι κανονικά συνδεδεμένα.Προσπάθησα να το λύσω,με βοήθεια των windows,το έψαξα αρκετά,όσο φτάνουν οι γνώσεις μου,τίποτα.Δεν ξέρω τι γίνεται με την κάρτα ήχου..Είμαι άσχετη με αυτά...Μήπως μπλόκαρε ή αποσυνδέθηκε με κάποιον τρόπο...Αν και δεν πείραξα κάτι που να δικαιολογεί κάτι τέτοιο...Δεν έχω ιδέα...

    Εδω και καιρό έχω προβλήματα με τον ήχο,στην εγγραφή cd,όχι στην αναπαραγωγή,στην εγγραφή δεν έχει καλή απόδοση,δεν μπορώ να γράψω cd,αλλά ακούω κανονικά.Αλλά αυτό το αποψινό δεν το έχει ξανακάνει.

    Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να είναι.

    Ελπίζω να το περιγραφω σωστά,είμαι άσχετη με τα τεχνικά μέρη του Η/Υ...Επίσης ελπίζω να μην χρειαζεται κάτι αντικατάσταση,γιατί τα οικονομικά μου δεν το αντέχουν...

    Τι μπορεί να φταίει;Μπορεί να είναι ιός;Έχω antivirus,κάνω συνέχεια σκαναρίσματα και δεν κατεβάζω σχεδόν καθόλου.


    kithara-woman
    14.12.2009, 03:22

    Ποιους drivers?Της κάρτας ήχου ας πουμε?

    Πρέπει να βρω τα cd...Τα έχω...

    Θα το κάνω το πρωί...

    Ευχαριστώ!Smile


    starg
    14.12.2009, 17:41

    Καλή μου φίλη, τα ηχεία δεν αποτελούν plug and play συσκευή και ως εκ τούτου δεν υπάρχει περίπτωση να τα βλέπει το σύστημα, μηπως τα μπερδεύεις με το μεγάφωνο συστήματος στην διαχείριση συσκευών (που έιναι το μικρό ενσωματωμένο στο case μεγαφωνάκι);
    Εκτός αν μιλάς για laptop με καμιά περίεργη motherboard...
    Πάμε παρακάτω....