ελληνική μουσική
    664 online   ·  210.851 μέλη

    Μεγάλο σκάνδαλο με τις συναυλίες του Καζαντζίδη

    nikos_music
    02.02.2010, 17:21

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 02-02-2010 στις 17:00 έγραψε...

    Δυστυχώς όπως είναι άγνωστη η Ελληνική Ιστορία, έτσι είναι άγνωστη και η Ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας.

    Τα σημερινά πάλι παιδιά που πιάνουν μια κιθάρα βγαίνουν με σημαντικές γνώσεις πλέον απο Ωδεία αλλά απομακρυσμένα απο την Ελληνική Παράδοση.

    Έχουν ως πηγή τραγούδια τραγουδοποιών ή τραγούδια ξένου ρεπερτορίου και όχι την μεγάλη μουσική ελληνική παράδοση. ΚΑι κατα κανόνα δεν τραγουδούν με ελληνικό τρόπο ή δεν ξέρουν να κρίνουν τραγουδιστές του ελληνικού τρόπου.

    Ως προς το θέμα Σχολή: Δεν είσαι απαραίτητα μόνο μεγάλος άμα έχεις κάνει Σχολή γιατί για να κάνεις Σχολή πρέπει και η φωνή σου να είναι συμβατή ώστε να μπορέσουν να σε μιμηθούν.

    Στην περίπτωση της Μαρινέλας, της Νταντωνάκη ή του Ξυλούρη τί Σχολή να γίνει, αμίμιμητες φωνές αν και κρητικοί προσπάθησαν να μιμηθούν τον τελευταίο λόγω ντοπιολαλιάς.

    Ούτε αυτό υποβιβάζει φωνές που έκαναν Σχολή γιατί ήταν πιο γήινες: Νίνου, Καζαντζίδης. Μοσχολιού, Αλεξίου, Νταλάρας, Πάριος. Ωστόσο για να κρίνεις τραγουδιστή ουσιαστικά πρέπει να έχεις τραγουδήσει ή να έχεις μέγαλη δισκογραφική εμπειρία ως ακροατής έστω ή φυσικά να έχεις μουσική ιδιότητα.

    Η Μαρινέλα είναι πιο μεγάλη φωνή απο όλες αυτές που συνήθως χαρακτηρίστηκαν μεγάλες: Φωνή με μεγάλα βάθη και ύψη, ερωτική και γλυκιά όταν πρέπει, δραματικές ικανότητες, ευαισθησία και αψεγάδιαστη. Και δεν νομίζω ότι είναι κλασσικά λαϊκή φωνή, κάτι που ειπώθηκε. Μου θυμίζει μια περίπτωση σαν της Μαίρης Λίντα που ενώ σε καμία περίπτωση δεν ήταν λαϊκή αλλά του ελαφρού δυτικού τραγουδιού, αφιερώθηκε και λόγω συνθηκών στο λαϊκό τραγούδι. Ωστόσο η Μαρινέλα έχει τα περισσότερα τραγούδια της στο ερωτικό τραγούδι, στο πιο ευρωπαϊκό, όπως οι εταιρίες προσπάθησαν να κάνουν κυρίαρχο πολύ έντονα την δεκαετία του 70΄ και του 80΄. Ο Πάριος ήταν το αντίστοιχο ανδρικό ισοζύγιο την ίδια περίοδο. Αν τώρα υποτιμήθηκε το έργο της γιατί δεν προτιμούνταν απο τους αριστερούς κατα κανόνα μεγάλους συνθέτες το 70΄, αυτό δεν την μειώνει.  



    Συμφωνω σε όσα λες. Το "λαική" το εθεσα περισσότερο με την εννοια της λαικής αποδοχής και του ρεπερτορίου που ηταν "λαικό" ανεξαρτητα με την μίξη ευρωπαικών ή πιο δυτικών στοιχείων που υπήρχαν στα τραγούδια της κυριως από τα μέσα της δεκαετίας 70. Η Μαρινέλλα επίσης τραγουδά πολύ καλά και τα μικροδιαστηματα όπως και πολύ μικρές αξιες χωρίς να "τρωει" νότες. Αν δεν εκλινε η χροιά της περισσότερο στην δυτικη μουσική, μπορούσε να έχει πει πιο ανατολιτικα η παραδοσιακά τραγούδια. Στο "γυναικών πάθη" το 1995, που τραγούδησε χορικά, ειπε καποια μοιρολογια που επρεπε να υπαρχουν ηχογραφημενα για να ακουστουν αλλα οι εποχες παντα προστάζουν την εμπορικότητα. Ισως βγουν καποια στιγμη.

    Χαιρομαι που ειδα κι εναν ανθρωπο να γραφει πραγματα που στεκουν και τιμουν όπως πρεπει καλλιτεχνες που αφησαν και αφηνουν ακόμη κατι στον τοπο τους και όχι μονο.

     


    Korios
    02.02.2010, 18:12

    Καλά όλα αυτά αλλά είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που αναφέρθηκα εγώ.

    Άλλο μεγάλη φωνή και άλλο μεγάλη τραγουδίστρια καθώς σε αυτόν τον όρο σαφώς περιλαμβάνονται το μεγάλο ρεπερτόριο και όλα αυτά που ανέφερα. Άρα προφανώς μιλάμε για διαφορετικά πράγματα.

    Άλλο το να έχεις πολύ καλή φωνή αλλά να έχεις πει ως επί των πλείστων τραγούδια της εφήμερης αναζήτησης του σουξέ και άλλο να είσαι μεγάλη τραγουδίστρια μετρώντας τα μικρά τραγουδάκια στα δάχτυλα του ενός χεριού.

    Ας μην παίζουμε λοιπόν ούτε με τις έννοιες ούτε με τις λέξεις.


    Konstantinosoa
    04.02.2010, 15:43

    Η Μαρινέλλα έχει πει τουλάχιστον μια 20δα απο τραγούδια αναφοράς στο ερωτικό τραγούδι, με τα τραγούδια αυτά να κυριαρχούν στην δεκαετία του 60΄, του 70΄ και του 80΄.

    Πέραν αυτών η Μαρινέλα έχει στην προίκα της δίσκους όπως η "Αλβανία", ή το Live θρύλος "Ρεσιτάλ" με τον Κώστα Χατζή.

    Δεν αρκούν αυτά;

     


    Korios
    05.02.2010, 18:47

    Λυπάμαι αλλά κατά την πολύ ταπεινή και φυσικά απόλυτα προσωπική μου άποψη, σίγουρα όχι. Ειδικά σε σχέση με τις τραγουδίστριες που αναφέρομαι παραπάνω... Δεν μπορώ να μπω στην διαδικασία να αναφέρω ούτε δισκογραφία ούτε τραγούδια διότι θα ήταν πολύ μεγάλο και διαδικτυακά βαρετό να τα συμπεριλάβω σε μία απάντηση...

    Και πάλι τονίζω ότι εκφράζω την προσωπική μου πεποίθηση. Δεν έχω κανένα σκοπό να πείσω κανένα για το ορθό ή λάθος της γνώμης μου.


    jorge
    16.05.2010, 13:57

    Από το σημερινό Zougla.gr:

     

    Κρίμα... Μαρινέλλα

     

     



    Δύο συναυλίες, οι μεγαλύτεροι τραγουδιστές της χώρας, χιλιάδες πολίτες και 1.200.000 ευρώ που… έκαναν φτερά είναι τα στοιχεία που συνθέτουν το ρεπορτάζ που προβλήθηκε στις εκπομπές Ζούγκλα και Κίτρινος Τύπος του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, τον Ιανουάριο του 2010.

    Πού πήγαν τα χρήματα, αφού ποτέ δεν τα πήρε το σωματείο «Αρωγή»; Ποιος άρπαξε 1.200.000 ευρώ που προορίζονταν για έναν ξενώνα για παιδιά με ειδικές ανάγκες;

    Αυτά ήταν τα ερωτήματα που ετέθησαν στην εκπομπή αλλά και ο ουσιαστικός λόγος που το θέμα βγήκε στη δημοσιότητα. Και ενώ όλοι οι τραγουδιστές έμειναν άφωνοι από τα στοιχεία που προβλήθηκαν, τα οποία, όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν, δεν γνώριζαν, και είχαν μείνει με την εντύπωση πως τα χρήματα έχουν πάει ήδη στον προορισμό τους, μία μόνο τραγουδίστρια έστειλε μία επιστολή ως απάντηση σε αυτό το απίστευτο θέμα.

    Στην επιστολή, μεταξύ άλλων, η κυρία Μαρινέλλα τόνιζε πως έχουν οριστεί ορκωτοί λογιστές, για να ελέγξουν τα οικονομικά στοιχεία.

    Τέσσερις μήνες μετά τη μετάδοση της εκπομπής, οι λογιστές ακόμα ψάχνουν και καμία επίσημη απάντηση δεν έχει δοθεί για το πού πήγαν 1.200.000 ευρώ. Τέσσερις μήνες μετά και η κυρία Μαρινέλλα μίλησε απαξιωτικά για το θέμα σε ραδιοφωνική εκπομπή, αναφέροντας πως ο «τάδε» δημοσιογράφος βρήκε ένα θέμα, προκειμένου να αυξήσει την τηλεθέασή του.

    Μπορεί για την κυρία Μαρινέλλα το ποσό του 1.200.000 ευρώ να φαίνεται μικρό και η εξαφάνισή του από τα ταμεία όχι τόσο σημαντικό θέμα… αυτό, όμως, θα ήταν καλύτερα να το εξηγήσει στα παιδιά αυτά που περίμεναν τον ξενώνα αλλά και στους χιλιάδες θεατές που στήριξαν αυτή την προσπάθεια και ήταν εκεί δίνοντας τον «οβολό» τους για έναν φιλανθρωπικό σκοπό.

    Τέσσερις μήνες μετά και η μεγάλη τραγουδίστρια του ελληνικού πενταγράμμου τόνισε πως δεν είναι ανόητη να μιλήσει σε μία εκπομπή, στην οποία, ωστόσο, μίλησαν δεκάδες συνάδελφοί της, μεταξύ των οποίων η Χάρις Αλεξίου, ο Νταλάρας, ο Δημήτρης Μητροπάνος αλλά και ο Πασχάλης Τερζής. Δεν είναι ανόητη να μιλήσει για ένα σκάνδαλο ύψους 1.200.000 ευρώ, στο οποίο είχε ενεργό ρόλο, καθώς οι συναυλίες διοργανώθηκαν ύστερα από δική της πρωτοβουλία.

    Η κυρία Μαρινέλλα, αν και είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της, φαίνεται πως δεν κατάφερε να προστατέψει το όνομά της από αυτό το απίστευτο σκάνδαλο.


    noizreduction
    16.05.2010, 20:59

    ..για να μην αναφερω πως οι τιμες των εισιτηριων της για το ομωνυμο μιουζικαλ της ειναι απαραδεκτα υψηλες για λαϊκη τραγουδιστρια...και δε τραγουδαει και σε ολο το προγραμμα...


    jorge
    16.05.2010, 22:46
    ποσο είχαν;
    incomplete_angel
    16.05.2010, 23:16

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 16-05-2010 στις 22:46 έγραψε...

    ποσο είχαν;

     

    Σύμφωνα με το site του Παλλάς: ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 20, 25, 30, 40, 45, 50, 60, 70, 80 €


    noizreduction
    17.05.2010, 11:53

    Απο τις πρωτες μερες ηταν δυσκολο να βρεις των 20 και 25€, λιγοτερο σπανια των 30-40€ και βεβαια πιο ευκολα ολα τα VIP των 70-80€. Συγνωμη, γιατι να πληρωσω τοσα για να ακουσω μια λαϊκη κυρια, που κατα γενικη ομολογια οσων πηγαν, μειωνει τις ωρες που τραγουδαει επι σκηνης απο την πρωτη παρασταση. Τωρα θα βγαλει ολα τα λεφτα της;

     

    Και για να προλαβω τους καλοθελητες δικηγορους που θα εμφανιστουν ως μανιταρια δηλητηριωδη, να προσθεσω πως, κακα τα ψεμματα, τα υπερκοστολογημενα θεαματα τυπου "Ντενιση" δεν ειναι προσβασιμα στον απλο λαο.

     

    ....εκτος εαν ποτε η κ.Μαρινελλα δεν ηθελε να ειναι του απλου λαου, οπως ηταν τοσοι αλλοι ΛΑΪΚΟΙ ( με κεφαλαια και τονισμενα γραμματα ) καλλιτεχνες! Οπως αποδεικνυει συνεχως, αλλα εκρυβε μεσα στη ψυχη της τοσα χρονια.

     

    Και τελος, δεν κανω κακη διαφημιση διοτι τετοιου ειδους καλλιτεχνες τη κακη διαφημιση τη δημιουργουν απο μονοι τους. Εαν πεταξουμε τις παρωπιδες και τις "βιτρινες" ως κοινο κι αποφυγουμε επιτελους τη λογικη "ο,τι πει ο μεγαλος καλλιτεχνης, ή ο,τι κανει επι σκηνης ειναι το πιο σωστο", θα δουμε πως γυρω μας υπηρξαν ανθρωποι που τωρα θεωρουνται "κορυφαιοι", ενω στην ουσια μας κοροϊδευαν στα μουτρα επωφελουμενοι απο τα χρονια επιτυχιας τους!

    Και κατι που δεν αφορα τη Μαρινελλα:

    Δε γινεται να πηγαινω ως φιλοτεχνος ακροατης/θεατης και να βλεπω ανθρωπους στην παρακμη τους, που απο προσωπικο εγωισμο και φιλοχρηματια συντηρουν ακομα τη φημη τους στο σανιδι! Κι ακομα χειροτερο δε μπορω να βλεπω τους λοιπους συν-θεατες μου να δικαιολογουν το μεθυσι, την αφωνια και την αδυναμια των εν λογω καλλιτεχνων, οταν οι ιδιοι θεατες ειναι αυστηροι για νεοτερους και πιο αφανεις καλλιτεχνες!

     

    Αλλα τετοιο κοινο ειμαστε...τετοιους ανθρωπους τρωμε στα μουτρα τοσα χρονια...

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : noizreduction στις 17-05-2010 12:02 ]


    jorge
    17.05.2010, 12:08
    Noiz, τα παραπάνω που γράφεις έχουν σχέση με τη ματαιοδοξία, τις τωρινές ικανότητες και πιθανώς και τριτογενείς παράγοντες (εταιρίες, συντελεστές κλπ). Γνώμη μου είναι πως αυτά δεν συνδέονται με το σκάνδαλο που έχει προκύψει, για το οποίο πρέπει η Μαρινέλλα να απαντήσει.
    noizreduction
    17.05.2010, 12:31
    Σωστο, απλως πηρα πατημα απο τη συζητηση. Εξαλλου επισημανα πως τα τελευταια αφορουσαν γενικα το συνολο των παλιων καλλιτεχνων που πλεον κοιτανε τις τσεπες μας και ποτε θα ερθει κανα καναλακι για να μιλησουν ξανα και ξανα για το περιφημο παρελθον τους!
    Tropaiatissa
    17.05.2010, 23:45

    Παράθεση:

    Το μέλος incomplete_angel στις 16-05-2010 στις 23:16 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος jorge στις 16-05-2010 στις 22:46 έγραψε...

    ποσο είχαν;

     

    Σύμφωνα με το site του Παλλάς: ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 20, 25, 30, 40, 45, 50, 60, 70, 80 €




    Κλασσικές τιμές Παλλάς... Απ' ότι έχω δει σε όλες τις παραστάσεις του Παλλάς έτσι είναι τα εισιτήρια.


    noizreduction
    18.05.2010, 03:01
    Ας επελεγαν τοτε καποιο αλλο χωρο. Ο χωρος δικαιολογει τις τιμες; Ή ο καλλιτεχνης επιλεγει σε τι κοινο απευθυνεται;
    jorge
    18.05.2010, 10:25
    Παιδιά, αν συνεχίσουμε να λέμε για το Παλλάς, θα μπαίνει κόσμος να ενημερωθεί και θα νομίζει οτι το "σκάνδαλο" είναι οι ...τιμές στο Παλλάς και όχι τα κρυμμένα έσοδα από τις συναυλίες του Καζαντζίδη :)
    noizreduction
    19.05.2010, 00:42
    Νομιζω πως ολα ειναι μικρα κομματια ενος τεραστιου παζλ που σε πληρη συνθεση δειχνει την...αποσυνθεση των παλιων καλλιτεχνων...