ελληνική μουσική
312 online   ·  204.217 μέλη

ΔΤ : Φαίδρας Πρόβα - Ένα μελόδραμα

rapsodos
Φθασμένος
Chat
13.01.2005, 14:41
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Θεατρική Εταιρεία PERSONA non grata παρουσιάζει το έργο

ΦΑΙΔΡΑΣ ΠΡΟΒΑ- ΕΝΑ ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ

Μια σπουδή με αφορμή το ποιητικό κείμενο του Γ. Ρίτσου Φαίδρα,
σε σκηνοθεσία Αναστασίας Κουμίδου, σκηνογραφία Αναστασίας Παπαθανασίου και δραματολογική επεξεργασία Σμαρώς Κώτσια.
Παίζουν η Ελένη Τσαδήλα (Φαίδρα),
ο Χρήστος Κουϊνέλης (Ιππόλυτος), και η Χαρά Τσαρούχα (Καθαρίστρια μουσείου).

Παραστάσεις 19,20,21,22&23 Ιανουαρίου 2005. Ώρα 9.30 μ.μ.

Δημοτικό Θέατρο ΑΝΕΤΟΝ στην Παρασκευοπούλου 42 - Θεσσαλονίκη
Διάρκεια παράστασης 1 ώρα.
Τηλέφωνα / Κρατήσεις : 2310.869.869

Είναι μία θεατρική κατάθεση που εμπνέεται κι αναπνέει μέσα από το
θεατροποιημένο ποίημα του Γιάννη Ρίτσου Φαίδρα, γεύεται τον αποσπασματικό, ερωτικό λόγο της Μ.Yourcenar και ψηλαφίζει το μοντέρνο ερωτικό κάλεσμα της νεαρής ποιήτριας Αναστασίας Γκίτση. Η μίξη του ερωτικού λόγου από το αισθαντικό παρελθόν με το παλλόμενο σήμερα μετουσιώνεται μέσα από μία σύγχρονη θεατρική ματιά.
Η παράσταση τιμήθηκε με τα 5 πρώτα βραβεία (Καλύτερης παραγωγής, Σκηνοθεσίας, Σκηνογραφίας, Α’ Γυναικείου και Β’ Ανδρικού ρόλου) στο Θεατρικό Φεστιβάλ της Έδεσσας, τον Οκτώβριο 2004.

Τηλέφωνα επικοινωνίας με την Persona Non Grata
Αναστασία Κουμίδου 69.32.70.10.80
Αναστασία Παπαθανασίου 69.46.77.06.69
Σμαρώ Κώτσια 69.32.18.08.78


#1   
rapsodos
Φθασμένος
Chat
13.01.2005, 19:26
Πρέπει να αναφέρω οτι δελτία τύπου που αφορούν μη μουσικές εκδηλώσεις-γεγονότα δεν δημοσιεύονται εδω , εκτος εξαιρέσεων. Μια τέτοια εξαίρεση είναι και η παράσταση αυτή αφού τα εμβόλιμα ποιήματα της ανήκουν σε ένα "δικό" μας παιδί αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτόν το χαρακτηρισμό. Ανήκουν στην Αναστασία Γκίτση, μια απο τις συμμετέχουσες στον 1ο Διαγωνισμό Ποίησης του musicheaven, η οποία απέσπασε το 5ο βραβείο με το ποίημα "Η Μήδεια Εμφωλεύει Μέσα Μας".

ποιημα

και εις ανώτερα ...
#2   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
14.01.2005, 00:34
Συγχαρητήρια στην Αναστασία.
Είχε "μάτι" τελικά η κριτική επιτροπή
#3