Όχι,όχι!Αυτά που σου λέω έχουν να κάνουν με σόλο κατάσταση.Σε ένα μουσικό κομμάτι π.χ. midnigt Blues,alcoholic δεν μπορεί να αλλάξει η φυσιογνωμία του τραγουδιού θα το παίξεις κανονικά, χωρίς μελωδικούς τόμ τονισμούς.Μπορείς όμως στα γυρίσματα να παίξεις πάνω στην κλίμακα δηλ. alcoholic εκεί που τελειώνει η φωνή με τα πλήκτρα στην εισαγωγή έχει ένα μπάσιμο των ντράμς και μπαίνουν όλα τα όργανα μετά.Εκεί αν θυμάμαι καλά ο πληκτράς κλείνει την εισαγωγή σε Σολ μινόρε,οπότε εγώ θα κάνω μπάσιμο και γύρισμα στα τομ G-G-D C-C-D-C D-C-G και όλοι ξαναμπαίνουν σε G οπότε έχομε πολύ καλή μελωδική γέφυρα.Το ίδιο θα γίνεται και στις αλλαγές απο κουπλέ σε ρεφρέν.Θα ήταν λάθος σε κάθε νότα να παίζουμε τόμ διότι τότε θα ήταν σα να προσπαθούμε (βλακωδώς και ανεπιτυχώς) να υποκαταστήσουμε το μπάσσο.
Σε σόλο κατάσταση όμως κάνομε ό,τι γουστάρουμε και όσο γουστάρουμε με τους μελωδικούς τονισμούς!Άλλη υπόθεση εκεί...