Ωραια, οποτε θα προμηθευτεις 3 καλωδια JACK-JACK ωστε να συνδεσεις τη κιθαρα και το μπασο πανω στη καρτα ηχου.
Και λεω 3 γιατι μπορει να χρειαστει να ηχογραφησεις και 2 οργανα συγχρονως με καρφι, ενω το τριτο καλωδιο θα το εχεις ανταλλακτικο στην περιπτωση που συμβει κατι.
Και τωρα παμε στον πυρηνα της ηχογραφησης σου.
Επειδη προκειται για project studio προτεινω να μην αναλωθεις στην αγορα εξωτερικου hardware για τις ηχογραφησεις σου ( δηλαδη προενισχυτες μικροφωνου, εξωτερικες μοναδες effect, κλπ ). Θα αξιοποιησεις πληρως μια καλη καρτα ηχου με τη δυναμη του DAW ( δηαλδη του προγραμματος που θα εχεις για ηχογραφηση ) και των plug ins που θα "τρεχουν" μεσα σε αυτο.
Οπως λες, το πιο πιθανον μεγιστο συνολο οργανων που θα ηχογραφησεις συγχρονως θα ειναι 2, θα χρειαστεις μια καρτα που θα εχει τουλαχιστον 2 καναλια ταυτοχρονης ηχογραφησης.
Θα προτεινω μια USB καρτα και μια Firewire, στην περιπτωση που εχεις και τα 2 πρωτοκολλα επικοινωνιας πανω στον υπολογιστη σου.
USB:
Αν και συνηθως προτεινω την Alesis ( τουλαχιστον τα τελευταια 2 χρονια ), νομιζω πως η αγορα εχει επεκταθει πολυ και οι τιμες εχουν πεσει, οποτε μπορεις να αποκτησεις μια καλυτερη και πιο δυνατη καρτα ηχου.
Και νικητρια ειναι η Lexicon I που σου δινει 4 αναλογικες εισοδους, οι οποιες υποστηριζουν phantom power για μικροφωνα και προενισχυση της dbx. Τι αλλο μπορει να θελει κανεις για ενα home project studio? Εχεις και παραπανω 2 εισοδους απο αυτες που εχουμε θεσει ως maximum.
Σου δινει επισης τη δυνατοτητα να "τρεξεις" το Pantheon II, το οποιο προκειται για ενα reverb plug in, αρκετα καλο για τη δουλεια που το θες.
Firewire:
Εδω τα πραγματα ειναι πιο ακριβα, οποτε θα προτεινω την Presonus Firebox. Ειναι μια 2καναλη καρτα firewire με καλουτσικους προενισχυτες. Καλυτερη βεβαια η Lexicon, οποτε στη θεση σου θα την προτιμουσα.
Και τωρα το πιο δυσκολο μερος. Η αγορα monitor και headphones.
Προφανως οταν ηχογραφεις δεν υπαρχει περιπτωση να ακουει ο ενδιαφερομενος απο τα ηχεια. Οποτε θα χρειαστεις τουλαχιστον 2 ζευγαρια ακουστικα. Για σενα και για το ατομο που ηχογραφει.
Επειδη τα μικροφωνα πιανουν και το παραμικρο, θα προτεινα να αγορασεις κλειστου τυπου ακουστικα για το ατομο που ηχογραφει και ανοικτου τυπου για οποιον κανει τον ηχοληπτη.
Θα επιμεινω στην AKG που τη γνωριζω σαν εταιρια και ποιοτικα δινει..ρεστα!
Τα AKG K121 ειναι μια καλη επιλογη! Οχι πολυ δυνατα, αλλα τουλαχιστον καθαρα στον ηχο που παραγουν και μπορεις να παρεις 2, διοτι ανηκουν στην κατηγορια semi opened ( δηλαδη ημι-κλειστα ), αρα μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και για τον ηχοληπτη, αλλα και για τον ενδιαφερομενο εγγραφομενο
Οσον αφορα τα monitors...
Προτεινω να παρεις αυτοενισχυομενα, ωστε να μην μπλεξεις με εξωτερικους ενισχυτες και περιττα καλωδια. Επισης προτεινω να μην παρεις πολυ δυνατα monitors γιατι ο χωρος σου ειναι μικρος και θα προκληθει χαος απο ισχυρα monitors.
Προσωπικα χρησιμοποιω τα Alesis M1 520 των οποιων η τιμη εχει πεσει κατα...200€ απο τοτε που τα πηρα!!! Ειναι ισορροπημενα, χωρις βαβουρα στα μπασα τους ( οκ, με 5 ιντσες woofer δεν μπορεις να εχεις αποδοση ολων των μπασων συχνοτητων, αλλα μπορεις να δουλεψεις συγκριτικα ) και τα δουλευω σε μια μεση ενταση σε ενα χωρο 20 τ.μ.
Ομως μια καλη λυση ειναι και το πακετο της Genelec που δινει και ενα βιβλιο για ηχογραφηση ( οκ, δεν ειναι αυτος παραγοντας ). Ειναι καλη κατασκευη, αποδιδουν αριστα τις μεσαιες και πριμες συχνοτητες και χωλαινουν λιγο στα μπασα, λογω ελλειψης μεγαλου woofer. Ομως για μιξεις on the fly ειναι παρα πολυ καλα.
Τελος, θα πρεπει να προμηθευτεις και καλωδια γι'αυτα τα τερατακια. Η συνηθισμενη συνδεση ειναι καρφι-καρφι balanced, αλλα οταν ερθει ο καιρος για να κανεις τη συνολικη παραγγελια, θα τα βρουμε.
Ελπιζω να μη μου ξεφυγε τιποτα...