ελληνική μουσική
    621 online   ·  210.830 μέλη

    Ποιά τραγούδια του ΤΕΛΙΚΟΥ ξεχωρίζετε;

    skordalis21
    05.04.2010, 00:31

    Δεν ειρωνευομαι στη συγκεκριμενη περιπτωση, απλα λεω οτι σε ενα φορουμ πρεπει να λεμε τη γνωμη μας χωρις φοβο κ ας μας επιτεθουν. Κ ο διαχειριστης υπαρχει για να βαζει τα πραγματα στη θεση τους, να μην επιτρεπει σε αλητειες. Ομως εαν καποιος διαλεγει να διαμαρτυρηθει ας το κανει με κοσμιο τροπο κ οχι με βαρυς χαρακτηρισμους. Αγαπητε George δεν υπαρχουν βρωμικες λεξεις αλλα βρωμικα μυαλα. Ετσι εαν καποιος θελει να διαμαρτυρηθει ας το κανει, αναλογως τον πολιτισμο του κ το επιπεδο του. Αν εχει ξεπερασει τα ορια πολυ απλα ας λογοκριθει το μυνημα του.Κ εγω δεν ειμαι αναμαρτητος, ισως με τη συμπεριφορα μου ξεπερασα καποια ορια, στο βαθμο που κουρασα με τη γκρινια μου, αλλα ας σταματησουμε τον πολεμο λοιπον κ ας απολαυσουμε τη μουσικη.Το λεω εγω που κουρασα, δεν αξιζει πλεον η γκρινια.Ηταν λαθος. Ισως ειναι καλυτερο να μιλησουμε για τραγουδια , για ενορχηστρωσεις κ ερμηνειες κ γιατι οχι να μαντεψουμε το νικητη.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : skordalis21 στις 05-04-2010 00:35 ]


    mixalis-kleanthis
    05.04.2010, 13:59

     

    δεν εγινα κατανοητος...λυπαμαι

     

    {#emotions_dlg.helpsmilie}{#emotions_dlg.confused1}

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mixalis-kleanthis στις 06-04-2010 18:38 ]


    melanok
    05.04.2010, 15:04

    {#emotions_dlg.nono}Στην πλάτη του δύστυχου δημιουργού και του τραγουσιού του, ανοίξανε συζήτηση (ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ TOPIC), οι πονηροί με τους κουτοπόνηρους. Κάποιοι (δημιουργοί) φαρισαϊκά τον συμπονούν, αλλά ύπουλα ρίχνουν τα καρφιά τους, φοβούμενοι την τύχη του δικού τους τραγουδιού. Είμαι σίγουρος πως ο ίδιος ο συνθέτης, αν και βρίσκεται ανάμεσα στους πρώτους, έχει μετανιώσει πικρά για τη συμμετοχή του. Μόνοι και εμβρόντητοι οι φτωχοί μουσικόφιλοι παρακολουθούν το κατρακύλισμα του ήθους του διαγωνισμού.

    Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ (με πρόλαβε), με όλες τις θέσεις του GEORGE-MANETAS.

    Παρακαλώ θερμά τον διοργανωτή να μην επιτρέψει άλλα εκτός θέματος posts καθώς και τους "δημιουργούς" και κυρίως αυτούς που συνεχίζουν, να σταματήσουν τις δηλώσεις μέχρι τη λήξη.

    κατοπινό υστερόγραφο : πάλι καλά που ο ένας λυπήθηκε και απέσυρε τις δηλώσεις του. Είναι και αυτό μια αρχή.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melanok στις 05-04-2010 15:09 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melanok στις 05-04-2010 15:12 ]

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : melanok στις 05-04-2010 18:49 ]


    ixthis
    05.04.2010, 15:45

    Νάμαστε πάλι δω Αντρέα όπως λέει και ο Ρασούλης.

    Τι έγινε ρε παιδιά??? νομίζω πολύς θόρυβος γίνεται και λέγονται πράγματα  και χαρακτηρισμοί όπως  ΄΄αλητείες΄΄ που ακούγονται πολύ άσχημα και δεν στέκουν .

    Δε θέλω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου και να γίνω ο επίσημος υποστηρικτής της σάτιρας και ξέρω ότι πολλοί από εσάς θα μου την πέσουν αλλά έχω μάθει να λέω την άποψη μου πάντα ευθαρσώς και αυτό θα κάνω και τώρα.

    Συνάδελφοι η προβολή και το να είσαι γνωστός πέρα από το σπίτι σου έστω και σε ένα περιορισμένο αριθμό ανθρώπων (δηλαδή δεν είναι ανάγκη να είσαι ο Τζιμ χέντριξ έχει τις συνέπειες της) και το δέχονται όλοι οι καλλιτέχνες.

    Εκτιθέμεθα στο κοινό δεν μπορούμε να του απαγορεύουμε την άποψη του όποια κι αν είναι.

    Αυτό στην ιστορία της τέχνης το συναντάμε χιλιάδες φορές.

    Όταν η δημιουργία εκτεθεί δε σου ανήκει πλέον  .

    Είσαι απλώς ο δημιουργός της.

    Τα μεγαλύτερα και αξιότερα ονόματα των τεχνών από τη ζωγραφική (δες Νταλί Πικάσο κλπ  μέχρι τη μουσική Παβαρότι Μέρκιουρι ,Κάλλας  κλπ  -είναι χιλιάδες τι να λέμε τώρα) έχουν μπει στο στόχαστρο της σάτιρας.

    Μη ξεχνάμε ότι και η σάτιρα είναι τέχνη.

    Αντιλαμβάνομαι ότι σε πιάνει κάτι όταν το βλέπεις και σε αφορά (το έχω νοιώσει και εγώ ) γιατί  το΄΄ εγώ μας ΄΄ παίζει περίεργα παιχνίδια , αλλά τι να κάνουμε τώρα.

    Το νόμισμα έχει δύο όψεις και αυτό είναι νομοτέλεια. Να σ αρέσει να προβάλλεσαι  να γίνεσαι γνωστός εν μέρει όσο γίνεσαι και από την άλλη να απαγορεύεις   να ασχοληθεί ο άλλος μαζί σου(γιατί η έκθεση αυτό αποζητά) δε γίνεται.

    Εκτός αν δεν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο ….οπότε  φεύγουμε  από τα κοινά.

    Βεβαίως υπάρχει ένα μέτρο σε όλα. Δε μπορεί ο άλλος να βγαίνει και να σου βρίζει ιερά και όσια ΄΄ όπως είπα και σε ένα άλλο ποστ . Όταν μπει σ αυτη τη διαδικασία να σε βρίσει να βωμολοχεί  να καταφέρετε κακόβουλα στο πρόσωπο σου και σε οικείους σου παιδιά  οικογένεια κλπ αλλάζει το θέμα .

    Τότε ΜΟΝΟ  ….ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΙΑ.

    Και δε θα σταθώ στο γιατί βγήκε τώρα ?

    και αν τελικά μόνο κακό δε κάνει στο συνάδελφο  και ασχολιόμαστε τόσα άτομα με μία δημιουργία μόνο . Και αν είναι η καλύτερη διαφήμιση

    όπως είπε και ο δημιουργός .

    Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δε με νοιάζει.

    γιατί δε με ενδιαφέρει να μπω σε τέτοια λογική .

    Πρέπει να μπορούμε να βλέπουμε και να ακούμε τα πάντα.

    Ειδικά όσοι ασχολούνται  με τις τέχνες……

    Και τέλος  για να μη σας κουράσω άλλο

    Δεν υπάρχουν γραπτοί κανόνες στην τέχνη για να συμμετέχει κάποιος

    η πόρτο είναι ανοιχτή πάντα .

    Αλλά υπάρχουν άγραφοι κανόνες και  το βάρος τους ειναι τεράστιο καποιες φορές.

     

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 05-04-2010 16:05 ]


    skordalis21
    05.04.2010, 17:40

    Ixthis, θα θελα να ριξεις μια ματια στη παραθεση που θα κανω

    Παράθεση:
    Το μέλος jorge στις 28-03-2010 στις 18:52 έγραψε...

    Φέρεσαι σαν κλασικός Έλληνας που του φταίνε τα πάντα εκτός από τον ίδιο του τον εαυτό. Επειδή κάποια στιγμή ήσουν μπροστά και δέχθηκες το τρίποντο στο τελευταίο δευτερόλεπτο και βγήκες εκτός τελικού, σ' ακούμε να γκρινιάζεις εδώ και 2 εβδομάδες, μειώνοντας και υβρίζοντας τα μέλη που ψήφισαν την τελευταία μέρα και έβγαλαν το τραγούδι σου εκτός Τελικού. Σχετικά με την ...παιδική σου ηλικία έγραψα μόνο οτι έπαιζες μπάσκετ. Για ξαναδιάβασε. Αν έπαιζες και τίποτε άλλο εκτός από μπάσκετ, πες μου και θα το διορθώσω άμεσα.

    Εαν ο αντμιν βωμολοχει οπως ειδες , τοτε σαν χρηστης εγω πως να μη βωμολοχησω? Οταν με επιπεδο κ εκφρασεις οπως η τελευταια θελει να κρατησει τα πνευματα καταλαγιασμενα, τι καλο παραδειγμα δινει? Κ μη μου πει κανεις οτι δεν υπαρχοθν προστυχες εκφρασεις παρα μονο προστυχα μυαλα....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : skordalis21 στις 05-04-2010 17:40 ]


    jorge
    05.04.2010, 18:30
    Σκορδάλη, άλλο ένα τέτοιο σχόλιο και μας έχεις χαιρετίσει για πάντα. Έχουμε δεχθεί πολύ άσχημη συμπεριφορά από σένα, έπαιξες διάφορα παιχνίδια, έγινες ban, ζήτησες συγνώμη, σε ξαναφέραμε πίσω και τώρα δε φτάνει που πας έχεις ζαλίσει τον έρωτα επειδή το τραγούδι σου δεν πέρασε στον τελικό, αλλά πας να βγάλεις οτι βωμολοχούμε επειδή η απάντηση μας είχε ένα ρήμα που προφανώς έχεις πάψει να το χρησιμοποιείς με την κανονική του έννοια. Λοιπόν, πραγματικά έχω βαρεθεί την πονηριά σου και τα ανώνυμα παιχνιδάκια σου.

    Και λυπάμαι που κάποιοι από εσάς έχετε πάψει με τη συμπεριφορά σας να δείχνετε σεβασμό στο Διαγωνισμό και τα παιδιά που στέλνουν τραγούδια, συνεχίζοντας να είστε εκτός θέματος, παρά τις υποδείξεις. Μάλλον πρέπει να τραβάμε αυτάκια έτσι, όπως μας έκαναν στο νηπιαγωγείο; ΟΚ ρε μάγκες, θα τραβάμε αυτάκια πλέον.

    Ευτυχώς υπάρχει πολύς κόσμος που ακούει, ψηφίζει, αλλά σιωπά σε λογικές και τακτικές σαν τις παραπάνω ή ξέρει οτι για τέτοιες συζητήσεις υπάρχουν ΑΛΛΑ topics και όχι το συγκεκριμένο.
    melanok
    05.04.2010, 18:32

    ωχ η κατάσταση εδώ μέσα έχει γίνει : "ότι του φανεί του λωλοστεφανή" !!!!

    ixthis δεν καταλαβαίνεις ή μάλλον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ να καταλάβεις (από ότι βλέπω στις άκομψες αντιδράσεις σου και σε παλαιότερα θετικά σχόλια άλλων για το συγκεκριμένο τραγούδι).

    Τα παραπάνω που γράφεις περί σάτιρας είναι θεωρητικά σωστά. Αρκεί να μη γίνονται κατά τη διάρκεια διαγωνισμού και το κυριότερο να μην υπάρχει ΔΟΛΟΣ. Όπως όμως ακριβώς εξήγησε και ο GEORGE-MANETAS πρόκειται (copy-paste) για “κάποιον που γράφτηκε μόλις χθες με πρώτο μήνυμα και μοναδικό σκοπό αυτού του είδους βρώμικη επίθεση “

    έτσι λοιπόν η έκφραση “αλητείες” του jorge, μάλλον πολύ ήπια είναι, και ελπίζω να ανακαλύψει τον κύριο (?) και να μας τον “παραδώσει”.

    Υστερόγραφο

    Κύριε διοργανωτά, θα μας μεταφέρεις σε άλλο topic ή να συνεχίσουμε να ξεκατινιαζόμαστε σε αυτό, χωρίς άγχος ?

     


    melanok
    05.04.2010, 18:34

    ok άκυρο το υστερόγραφο

    δεν πρόλαβα να δω jorge το post σου


    jorge
    05.04.2010, 18:34

    Παράθεση:

    Το μέλος melanok στις 05-04-2010 στις 18:32 έγραψε...

    Κύριε διοργανωτά, θα μας μεταφέρεις σε άλλο topic ή να συνεχίσουμε να ξεκατινιαζόμαστε σε αυτό, χωρίς άγχος ?

    Διαλέχτε όποιο θέλετε από εδώ...


    shitzouras
    05.04.2010, 19:10

    Είναι στενάχωρη όλη αυτή η ατμόσφαιρα η τόσο ανθυγιεινή. Από την άλλη ίσως αντανακλά τελικά και μια πραγματικότητα. Κοιτώντας την αισιόδοξη πλευρά θα λεγα ότι δυσκολευόμαστε να διαχειριστούμε ακόμα το δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου. Συζητάμε πολύ για τα όρια της σάτιρας, της κριτικής άρα τελικά της ελευθερίας, θεωρητικολογώντας ατέρμονα αλλά περιστρεφόμαστε σαν τα ηλεκτρόνια γύρω από τον πυρήνα. Ο πυρήνας είναι οι αδυναμίες μας στις οποίες κλείνουμε συστηματικά τα μάτια. Και οι αδυναμίες αυτές αφορούν συνολικά μια κοινωνία μουσικά και γενικότερα αισθητικά ευνουχισμένη. Η αισιοδοξία απορρέει από τη συνειδητοποίηση ότι ακόμα κι έτσι, μέσα από αντιπαραθέσεις και με "καμιά κουβέντα παραπάνω", οι πιθανότητες να ταράξουμε τα βαλτόνερα είναι σαφώς περισσότερες απ'ό.τι οι συνυφασμένες με το σύστημα, εμπορικά ελεγχόμενες και μιντιακά επιβεβλημένες "αξίες" της μουσικής βιομηχανίας.

    Αυτό κρατάω σαν μεγάλο ατού του διαγωνισμού και συγχωρώ για την ώρα τα υπόλοιπα στο βαθμό που αυτή η προσπάθεια θα ωριμάσει, θα αποκτήσει προοπτική και θα αποτελέσει μαζί με άλλες μια υπολογίσιμη εναλλακτική για τους νεους δημιουργούς μεσα στο διαδικτυακό περιβάλλον.

     

    Σωτήρης


    mixalis-kleanthis
    06.04.2010, 00:37

    {#emotions_dlg.clap}{#emotions_dlg.sleep1}{#emotions_dlg.clap}ΜΠΡΑΒΟ ΜΕΛΑΝΟΚ{#emotions_dlg.ban}

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mixalis-kleanthis στις 06-04-2010 00:42 ]


    cineboy
    06.04.2010, 03:32

    Αυτο που προς το παρών μπορώ να πω, είναι ότι περιμένω με πολύ μεγαλύτερη αγωνία να τελειώσει ο διαγωνισμός παρά τα αποτελέσματα απο τις βαθμολογίες γιά να μπορέσω να μιλήσω όπως θέλω.....απλά σέβομαι τις διαδικασίες και τις παρακλήσεις της διαχείρησης και σταματώ εδω....ειλικρινά λυπάμαι.... 

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : cineboy στις 06-04-2010 03:37 ]


    kwstasagas
    06.04.2010, 13:35

    Σε αυτούς που έγραψαν, ενορχήστρωσαν και ερμήνευσαν το ΚΟΥΤΣΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙ θέλω να κάνω ένα .... δωράκι για τις πολύ όμορφες στιγμές που μού προσφέρανε κατά την ακρόαση του τραγουδιού τους. Λοιπόν, τους αφιερώνω με πολλή αγάπη το MOCKINGBIRD των BARCLAY JAMES HARVEST !!! Το τραγούδι αυτό έχει, τρόπον τινά, παρόμοια "δομή" με το "Κουτσό στρατιωτάκι" : υπερ -ευαίσθητη / εύθραυστη μπαλάντα, η οποία στο κλείσιμό της "εμπεριέχει" ένα κάπως "επικό" ορχηστρικό μέρος !!! Εύχομαι στα παιδιά που έγραψαν το "Κουτσό στρατιωτάκι" να συνεχίσουν έτσι !!! Για την ώρα ... ορίστε τα .... μακρινά ξαδελφάκια σας από την Αγγλία :::: {#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.beer}{#emotions_dlg.beer}  


    https://www.youtube.com/watch?v=urFcnTdnDd0Link

    >

     

    Όσο για αυτούς που έγραψαν το ΜΑΝΑ .... ακούγοντάς το ένιωσα ότι .... εισέπραξα κι εγώ κάτι από την ΑΓΩΝΙΑ του ήρωα να επιστρέψει στην μητρική αγάπη, την οποία και αναζητά ..... Επίσης, η ακρόαση του ίδιου τραγουδιού με παρέπεμψε, κάπως, σε μία σκηνή από την ταινία ΣΟΛΑΡΙΣ του ΑΝΤΡΕΪ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ και, συγκεκριμένα, στη σκηνή όπου ο πρωταγωνιστής θυμάται τη μητέρα του και τα παιδικά του χρόνια [π.χ. στιγμές όπου, ως παιδάκι, τρέχει μέσα στο χιόνι για να χωθεί στην αγκαλιά της μητέρας του]. Κι αυτές οι αναμνήσεις του είναι λυτρωτικές για εκεί που βρίσκεται, δλδ στον δορυφόρο πάνω από τον πλανήτη ΣΟΛΑΡΙΣ] .... Θα αφιέρωνα και στους δημιουργούς αυτού του τραγουδιού βιντεάκι με αυτή τη σκηνή, αλλά δεν μπόρεσα να τη βρω στο Youtube  .......

    Τι να κάνω βρε παιδιά .... τους αγαπάω τους δημιουργούς των τραγουδιών, δηλαδή αυτούς που "μετουσιώνουν" αυτό που έχουν στην ψυχούλα τους σε πέντ - έξι νότες και σε κάμποσους στίχους στο χαρτί .... πόσο, μάλλον, όταν πρόκειται για "αφανείς" δημιουργούς, για παιδιά "της διπλανής πόρτας" που γράφουν τραγούδια κυρίως από προσωπικό μεράκι .....  

     

     

     


    dinoskaloudis
    06.04.2010, 15:04

    Παράθεση:

    Το μέλος kwstasagas στις 06-04-2010 στις 13:35 έγραψε...

    Σε αυτούς που έγραψαν, ενορχήστρωσαν και ερμήνευσαν το ΚΟΥΤΣΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙ θέλω να κάνω ένα .... δωράκι για τις πολύ όμορφες στιγμές που μού προσφέρανε κατά την ακρόαση του τραγουδιού τους. Λοιπόν, τους αφιερώνω με πολλή αγάπη το MOCKINGBIRD των BARCLAY JAMES HARVEST !!! Το τραγούδι αυτό έχει, τρόπον τινά, παρόμοια "δομή" με το "Κουτσό στρατιωτάκι" : υπερ -ευαίσθητη / εύθραυστη μπαλάντα, η οποία στο κλείσιμό της "εμπεριέχει" ένα κάπως "επικό" ορχηστρικό μέρος !!! Εύχομαι στα παιδιά που έγραψαν το "Κουτσό στρατιωτάκι" να συνεχίσουν έτσι !!! Για την ώρα ... ορίστε τα .... μακρινά ξαδελφάκια σας από την Αγγλία :::: {#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.walkman}{#emotions_dlg.beer}{#emotions_dlg.beer}


    https://www.youtube.com/watch?v=urFcnTdnDd0Link>

     

    Όσο για αυτούς που έγραψαν το ΜΑΝΑ .... ακούγοντάς το ένιωσα ότι .... εισέπραξα κι εγώ κάτι από την ΑΓΩΝΙΑ του ήρωα να επιστρέψει στην μητρική αγάπη, την οποία και αναζητά ..... Επίσης, η ακρόαση του ίδιου τραγουδιού με παρέπεμψε, κάπως, σε μία σκηνή από την ταινία ΣΟΛΑΡΙΣ του ΑΝΤΡΕΪ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ και, συγκεκριμένα, στη σκηνή όπου ο πρωταγωνιστής θυμάται τη μητέρα του και τα παιδικά του χρόνια [π.χ. στιγμές όπου, ως παιδάκι, τρέχει μέσα στο χιόνι για να χωθεί στην αγκαλιά της μητέρας του]. Κι αυτές οι αναμνήσεις του είναι λυτρωτικές για εκεί που βρίσκεται, δλδ στον δορυφόρο πάνω από τον πλανήτη ΣΟΛΑΡΙΣ] .... Θα αφιέρωνα και στους δημιουργούς αυτού του τραγουδιού βιντεάκι με αυτή τη σκηνή, αλλά δεν μπόρεσα να τη βρω στο Youtube  .......

    Τι να κάνω βρε παιδιά .... τους αγαπάω τους δημιουργούς των τραγουδιών, δηλαδή αυτούς που "μετουσιώνουν" αυτό που έχουν στην ψυχούλα τους σε πέντ - έξι νότες και σε κάμποσους στίχους στο χαρτί .... πόσο, μάλλον, όταν πρόκειται για "αφανείς" δημιουργούς, για παιδιά "της διπλανής πόρτας" που γράφουν τραγούδια κυρίως από προσωπικό μεράκι .....

     

     

     



     

    έχεις απόλυτο δίκιο...ειδικά για το "Μάνα". Τί θέμα θεέ μου... τεράστιας σημασίας.

    Τα εύσημά μου στα παιδιά αυτά...μία που είχαν το θάρρος να το δώσουν!!! μία για (χωρίς να μπώ σε τεχνικά θέματα που ετσι κι αλλιώς δεν εχουν βάρος κατα την ταπεινή μου γνώμη) την υπέροχη κιθάρα και γενικά την απλότητα αλλά και αμμεσότητα της ενορχήστρωσης που ειμαι σίγουρος δεν είταν τυχαία επιλογή....για να υπογραμμείση ιδιαίτερα τον ΣΤΙΧΟ που είναι συγκλονιστικός...και...

    μία για τον ερμηνευτή που μπορώ ακούγωντας τον να το τραγουδάει να νοιώσω οτι ειναι ο άγνωστος εαυτός μου που το λέει..και πρίν προλάβει το δάκρυ που άθελά του πέταξε κάθετα.. να ακουμπήσει το χώμα, θυμάμαι την δικιά μου ΜΑΝΑ και βρίσκω οτι δεν έχασα ακόμα όλη την ανθρωπιά μου...σε ένα μικρό, αχνό δάκρυ...ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!

    Ευγε ρε μάγκες!!!!!!!!!!!!! (ισχύει για όλους όσους κατάθεσαν εδω δημιουργίες, βιώματα, τραγουδάκια)

     

    ΥΓ: ΟΧΙ...δεν είναι κολλητοί μου..και δεν με νοιάζει ποιά θέση θα πάρουν. Απλά είναι υπέροχοι.


    kwstasagas
    06.04.2010, 15:39

    + 100000 με αυτά που λέει ο προλαλήσας !!!! {#emotions_dlg.beer}{#emotions_dlg.beer}


    takispag
    06.04.2010, 16:26

    Εγώ έδωσα σε 6 τραγούδια το πενταράκι. Θεωρώ ότι οποιοδήποτε από αυτά βγει είναι άξιο( κατά το δικό μου γούστο πάντα) να είναι πρώτο. Και βλέπω 2 από αυτά πολύ ψηλά. ''Το κουτσό στρατιωτάκι'' και τις ''Γρίλλιες''.

    Και άλλα δύο στον πάτο. ''Της ανάμνησης ο πόνος'' και ''Με το φως της αυγής σου''.

    Για το τελευταίο βέβαια στενοχωριέμαι λίγο, γιατί μπορώ να πω ότι το αγάπησα πολύ απ'την αρχή, αλλά φαίνεται ότι δεν αρέσει ιδιαίτερα.


    reteos
    07.04.2010, 08:11

    Δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένα σχόλια περί αντιγραφών κλπ. . Μα είναι δυνατόν ένα τραγούδι να μην έχει κοινά σημεία με κάποιο άλλο ,όταν υπάρχουν 1000/αδες τραγούδια ; Ε!!!  κάποια θα ταιριάζουν ,ώστε να χαρακτηρισθούν  ως «αντιγραφή».

    ΄Οσο για τις «πονηριές» αν πράγματι αυτό έχει συμβεί, που δεν θέλω να το πιστέψω, νομίζω πως είναι απαράδεκτο και το αποτέλεσμα,τουλάχιστον γι αυτούς , «κάλπικο» . Και ξέρουν πολύ καλά αυτοί. πώς κορόιδεψαν  πρωτίστως  τον εαυτόν τους.

    Δίνεται η ευκαιρία μέσα από εδώ κάποιοι να «εξωτερικεύσουν»  τα τραγούδια τους , τραγούδια που πιστεύω, πως αντιπροσωπεύουν τα συναισθήματα,  το μεράκι τους , τον εσωτερικό τους κόσμο γενικά . Νομίζω πως δεν πρέπει να υπάρχει ιδιοτέλεια στο σκοπό. Εξ άλλου κατά την δική μου  προτίμηση ,αν θέλετε, υπάρχουν  ωραιότατα και αξιόλογα τραγούδια  , τα οποία δεν  προκρίθηκαν καν στον τελικό, λόγω του «σεβαστού ,διαφορετικού κατά περίπτωση ,γούστου» της πλειοψηφίας  των  μελών της κοινότητας του ΜΗ . Αυτό δεν σημαίνει όμως για μένα απολύτως τίποτε. Σημασία έχει πώς μπόρεσε ο καθένας να εκφρασθεί μέσα από τον διαγωνισμό .

    Επειδή  μου αρέσουν τα «παραδοσιακού στύλ»  τραγούδια εψήφησα με βάση  μόνο και μόνο αυτό το κριτήριο.Εδωσα  λοιπόν ένα 5/άρι στο τραγούδι «αποχαιρετισμός» . χωρίς να σημαίνει πώς τα άλλα τραγούδια δεν είναι ωραία  Απλώς εξέφρασα με τη ψήφο μου το δικό μου «γούστο».

    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου άν είναι στη σειρά  προτιμήσεως 1ο,2ο,3ο................ή τελευταίο.

    Συγχαρητήρια λοιπόν στους δημιουργούς και συμμετέχοντες για όλα τα τραγούδια  (προκριθέντα  στον τελικό και μή ),ως επίσης και στους διοργανωτές του Διαγωνισμού .

     

     


    leonidasm
    07.04.2010, 17:01

    Θα συμφωνήσω μαζί σας και ειδικά με την παρατήρηση για τα τραγούδια που ήταν αντιγραφές των πυξ λαξ και κυρίως του Παπακωνσταντίνου.Παρόλα αυτά , υπήρχαν και κάποια κομμάτια πραγματικά ξεχωριστά,ξεχώρισα 4-5 κομμάτια που μου άρεσαν πολύ και σε στίχο και σε μουσική και σε ερμηνεία..Επίσης υπήρχε και ένα ορχηστρικό κομμάτι που ήταν πολύ ιδιαίτερο..


    Tsalapeteinos
    09.04.2010, 15:25

    ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΤΟΥΣ ΘΑΜΩΝΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ!!ΕΙΔΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΝΤΡΑ,ΠΑΝΤΩΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ!!

    ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ,ΕΝΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΟΡΧΗΣΤΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ,ΑΥΤΑ ΔΕ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΠΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΟΛΟΥΣ!ΟΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ!ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.

    Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΠΤΙΚΗ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΕΝΝΟΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΚΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΔΕ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΔΕΝ ΣΕ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΠΟΥ,ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΑΚΟΥΣΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!!ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ!

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟΜΥΑΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΙΧΟ.

    ΑΥΤΑ!!

    ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ!!...


    takispag
    09.04.2010, 17:19

    Νομίζω πως ισχύει το αντίθετο για τα ορχηστρικά. Μάλλον δεν τα προτιμάει ο μέσος ακροατής, γιατί δεν του μένει κάτι απ'τα λόγια στο μυαλό, και η μελωδία θεωρώ ότι είναι πιο δύσκολο να την θυμάται. Κρίνοντας από μένα, αυτή τη στιγμή βλέποντας τους τίτλους μόνο, θυμάμαι κάποια refrain, ενώ απ'τα ορχηστρικά κανένα.

    (Επειδή βλέπω κι εγώ πολλούς τσακωμούς εδώ μέσα, το ότι λέω μια αντίθετη άποψη δεν σημαίνει ότι θέλω να κοντραριστώ με οποιονδήποτε. Νομίζω πως μπορούμε πολύ άνετα, να ανταλάσσουμε απόψεις, όσο αντίθετες κι αν είναι, και χωρίς να προσβάλλει ο ένας τον άλλο.)