ελληνική μουσική
    592 online   ·  210.830 μέλη

    Αντιπαράθεση για τα βιβλία των θρησκευτικών

    kotsos_007
    21.01.2005, 16:56
    ξες κατι νομιζω οι περισοτεροι αθτη την εποχη και κυριως οι νεοι πιστευουν σε μια υπερτατη δυναμη το οποιο ειναι κ το πιο σωστο διοτι εφοσον δεν ξες εκ πρωτης οψεως δεν πρεπει κατα τη γνωμη μου να πιστεψεις.... υπαρχει δημιουργος αλλα ποιος ξερει αν ειναι πραγματικα ο Ιησους η ο Θεος...
    alicia0
    21.01.2005, 17:10
    κοιτα, αρκετοι πιστευουν οτι υπαρχει μια δυναμη πανω απο μας, αλλα ειναι λιγο χαζο να πιστευουμε οτι αναμεσα σε τοσες θρησκειες η δικη μας ειναι αυτη που οντως υπαρχει.κατα τη γνωμη μου ειμαστε πολυ αδυναμοι για να δεχτουμε ορισμενα πραγματα γιαυτο δημιουργουμε θρησκειες.ασε που απ' τα αρχαια χρονια, οτι δεν μπορουσε να εξηγησει ο ανθρ. το θεοποιουσε!
    kotsos_007
    21.01.2005, 17:26
    σωστα... ετσι γινεται εξου κ η ειδωλολατρεια... κ μετα αφου ειδε οτι δεν προχωραει... αλλα κανεις δεν ξερει αν υποστηριζουμε την σωστη θρησκεια...
    KIT_KAT
    21.01.2005, 18:08
    Ρε παιδιά, αφού έτσι κι αλλιώς τα βιβλία των θρησκευτικών, εκτός αυτού της Β' λυκείου, τι πρεσβεύει η ορθοδοξία (προσπαθούν να) περιγράφουν. Το αν θέλουμε να αλλάξει αυτό είναι άλλο θέμα. Από εκεί και πέρα, προσωπική μου άποψη είναι ότι προτιμότερο θα ήταν να έγραφε η εκκλησία για την πίστη μας (της) απ'ό,τι ο κάθε ανίδεος θεολόγος που την πόρτα της εκκλησίας την περνάει μόνο κάθε Ανάσταση.

    megali_mpougatsa
    21.01.2005, 18:32
    Ναι, καλό θα ήταν να μιλά η εκκλησία για την πίστη της, αλλά όταν βγαίνουν και μας λένε ότι τα σημερινά βιβλία περιέχουν "νεωτεριστικάς αντιλήψεις", πώς, δηλαδή, θα γίνονταν τα βιβλία αν τα έγραφε η εκκλησία;


    Πέρα απ' αυτό, με εξοργίζει το γεγονός ότι εγώ ο ίδιος διάβαζα με 39 πυρετό χθες βράδυ 3 κεφάλαια θρησκευτικών, περί δογμάτων, ηθικής συνείδησης, χριστιανικής ηθικής και δε συμμαζεύεται, γιατί θα έγραφα σήμερα... επαναληπτικό διαγώνισμα

    Για ποιό λόγο, δηλαδή, να διδασκόμαστε υποχρεωτικά θρησκευτικά, να εξεταζόμαστε και να παίρνουμε και βαθμούς; Ειδικά όταν - όπως είπαν και άλλα μέλη προηγουμένως - στην τάξη συνήθως επικρατεί το απολυτο χάος την ώρα του μαθήματος...

    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: megali_mpougatsa on 21-01-2005 18:53 ]
    ssakiss1
    21.01.2005, 22:50
    το (σωστος ο αρχιεπισκοπος) ηταν ειρωνικο για να μην παρεξηγηθω.εγω πιστευω οτι τα βιβλια των θρησκευτικων κ τα βιβλια της ιστοριας πρεπει να γραφτουν απο την αρχη κ να γινουν ενα βιβλιο .και να γινετε αναφορα περισοτερο στην ελλαδα γιατι απο ιστορια σαν χωρα εχουμε μπολικη.
    christ25
    21.01.2005, 23:18
    Quote:

    Το μέλος megali_mpougatsa στις 21-01-2005 στις 18:32 έγραψε:



    Πέρα απ' αυτό, με εξοργίζει το γεγονός ότι εγώ ο ίδιος διάβαζα με 39 πυρετό χθες βράδυ 3 κεφάλαια θρησκευτικών, περί δογμάτων, ηθικής συνείδησης, χριστιανικής ηθικής και δε συμμαζεύεται, γιατί θα έγραφα σήμερα... επαναληπτικό διαγώνισμα





    ego pali de kovomai idiaiteros na diavaso 8riskeutika gia to diagonisma.alloste den einai k idiaitera diskola.opos mazi me ta 8riskeutika exo stin idia moira tin adigoni.i moni diafora einai oti pairno to vivlio tis adigonis gia na simeiono auta pou leme k prosexo oxi pos 8a katso na diavaso.osoi pistoi stis 8etikes epistimes mono pou snobaroun ta ma8imata pou de ta dinoume tou xronou prosel8ete kernao bira

    ssakiss1
    21.01.2005, 23:20
    Αν οι μαθητές μας, στις εξετάσεις, φαίνονται ηλίθιοι, φταίνε οι ηλίθιες ερωτήσεις». Αυτό υποστήριξε ο σχολικός σύμβουλος Φιλολόγων και ειδικός επιστήμονας του ΑΠΘ, Δημήτρης Μαυροσκούφης, σε εκδήλωση για τη διδασκαλία της Ιστορίας και τις Ιστορικές Πηγές, που διοργάνωσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης και στην οποία χορηγός επικοινωνίας ήταν η «Ε».


    Οπως είπε, οι ιστορικοί έχουν επιφανειακή γνώση της Ιστορίας, ενώ τα σχολικά βιβλία της Ιστορίας ωραιοποιούν την εικόνα της χώρας. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές να μη μαθαίνουν σωστά την Ιστορία της χώρας τους. Ζήτησε από την πολιτεία να αναλάβει ουσιαστικά και μαζικά την επιμόρφωση των καθηγητών, γιατί οι ιστορικές σπουδές από μόνες τους δεν παράγουν δασκάλους της Ιστορίας.

    Επικαλέστηκε έρευνες, σύμφωνα με τις οποίες οι 13χρονοι μαθητές και οι 23χρονοι φοιτητές έχουν το ίδιο επίπεδο γνώσεως στην Ιστορία και πιστεύουν ότι η Ελλάδα δεν έκανε ποτέ επιθετικούς πολέμους και ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία είναι αμιγώς ελληνική. Η γνώση που δίνεται, είπε, δεν είναι αντικειμενική, αλλά στόχο έχει την προώθηση της χώρας. Ομως αυτός ο τρόπος εκμάθησης της Ιστορίας κλείνει το μυαλό των μαθητών.

    Ως παράδειγμα ανέφερε ότι για τη Μικρασιατική Καταστροφή, ως πηγές αναφέρονται μόνο οι Μικρασιάτες Ελληνες, ενώ δεν λαμβάνεται καθόλου υπ' όψιν η άλλη πλευρά. Ο τρόπος που θα διδαχθεί η Ιστορία εξαρτάται από την κυρίαρχη ιδεολογία και την κουλτούρα σε μια κοινωνία.

    Αλλες έρευνες, είπε ο Δ. Μαυροσκούφης, αποκαλύπτουν συχνά την ύπαρξη σοβαρών και επίμονων προβλημάτων, τα κυριότερα από τα οποία σχετίζονται με ζητήματα εκπαιδευτικού - παιδαγωγικού χαρακτήρα, τη φύση της ιστορικής επιστήμης, την κοινωνική οργάνωση και την κουλτούρα, αλλά και τις πολιτικές επιλογές.

    Οσον αφορά τη λογοτεχνία ως ιστορική πηγή, ο εκπαιδευτικός και ειδικός επιστήμονας στη Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ Δημήτρης Κόκκορης υπογράμμισε ότι τα σχολικά αναγνώσματα ανθολογούνται και παρουσιάζονται ως ανολοκλήρωτα κείμενα, χωρίς τα ιστορικά στοιχεία που διαθέτουν. Κόβονται ακόμη και τα κείμενα του Σεφέρη, είπε. Οπως π.χ. «Ο Γυρισμός του Ξενιτεμένου», που χρησιμοποιείται ως σχολικό ανάγνωσμα, ενώ του έχουν αφαιρεθεί όλες οι στροφές που περιέχουν ιστορικά στοιχεία και οι οποίες το συγκαταλέγουν στον πόλεμο του '40. Από το σχολικό βιβλίο λείπει ακόμη και η προσωπική σημείωση του Γ. Σεφέρη, ότι το ποίημα γράφτηκε το 1938.

    Ο Δ. Κόκκορης προέτρεψε τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν αυτοτελή τα λογοτεχνικά κείμενα. Η Ιστορία, πρόσθεσε, μπορεί να αντλήσει από τα λογοτεχνικά κείμενα πολιτιστικά στοιχεία, καθώς και την ιδεολογία μιας εποχής.

    Οπως είπε, η λογοτεχνία είναι υπό ευρεία, αλλά σαφή έννοια, ιστορική πηγή, που ωστόσο δεν πρέπει να χαρακτηριστεί εντελώς αξιόπιστη και αμερόληπτη.

    Επικαλέστηκε τον Βρετανό θεωρητικό Ρέιμοντ Γουίλαμς, σύμφωνα με τον οποίο η λογοτεχνία αποδίδει με ευκρίνεια τα οράματα, τα συναισθήματα, τις επιδιώξεις, τις επιθυμίες των ανθρώπων μιας εποχής, με άλλα λόγια, αποδίδει την ατμόσφαιρα και το κλίμα ενός τόπου σε μια συγκεκριμένη εποχή.


    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 21/01/2005
    Astron
    22.01.2005, 00:01
    Ίσως θα ναι καλύτερο να τα γράφει η ίδια η Εκκλησία τα βιβλία των θρησκευτικών ούτως ώστε να μην μείνει ούτε ένας νέος πιστός!

    Σοβαρά τώρα, είναι απαράδεκτο να είναι βασικό μάθημα μια συγκεκριμένη πίστη. Η θρησκεία είναι δικαίωμα του καθενός και είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Πώς γίνεται να το εξετάζεις αυτό με διαγωνίσματα;

    Και αυτό σας το λέω εγώ που είχα την ατυχία να το δώσω και πανελλήνιες το μάθημα! Τελείωσα το 2000, τότε με τον νέο νόμο Αρσένη και ανήκα στην ομάδα εκείνων των πειραματόζωων που έδωσαν πανελλήνιες 12-13 μαθήματα και στην 2α και στην 3η λυκείου.
    Θυμάμαι τότε κάποιοι έσπευσαν να δηλώσουν άθεοι για να μην δώσουν το μάθημα.

    Λοιπόν ας βγει επιτέλους η εκκλησία και η θρησκεία απ' τα σχολεία. Η πίστη είναι καθαρά θέμα της οικογένειας και της κάθε εκκλησίας.
    Τα σχολεία πρέπει να δίνουν μόρφωση και παιδεία αντικειμενική, και η πίστη δεν είναι ούτε θέμα μόρφωσης ούτε θέμα παιδείας.

    Πάντως η εκκλησία είναι βαθιά ριζωμένη στα ελληνικά σχολεία.
    Ήδη πχ. οι παπάδες αντιδρούσαν τόσα χρόνια στο να μπει το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής στα σχολεία, και είμαστε απ' τις ελάχιστες χώρες που είμαστε τόσο πίσω σε αυτόν τον τομέα.
    Είμαστε απ' τις λίγες χώρες που η θρησκεία είναι τόσο συνδεδεμένη με το εκπαιδευτικό σύστημα και αυτό πρέπει να πάψει αν θέλουμε να πάμε μπροστά.



    Νομίζω ότι ούτε στο δημοτικό πρέπει να γίνονται τα θρησκευτικά. Αν θυμάμαι καλά μάλιστα στην 3η δημοτικού μας κατηχούσαν στην ιουδαϊκη θρησκεία (παλαιά διαθήκη). Ξέραμε περισσότερα για τον Μωυσή παρά για τον Λεωνίδα.



    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Astron on 22-01-2005 00:07 ]
    maria16
    22.01.2005, 01:15
    Κατα τη γνώμη μου σε μια χώρα σαν τη δική μας, που η ιστορία με την θρησκεία έχει ταυτιστεί πλέον θα ήταν καλό να διδάσκεται το μάθημα των θρησκευτικών. Είναι σίγουρα καλύτερο να μην εξετάζεται όπως όλα τα βασικά μαθήματα, αλλα όχι να καταργηθεί. Με την άποψη της Christ25 συμφωνώ. Είναι πραγματικά ο καθηγητής αυτός που βοηθάει τα παιδιά -όχι να αγαπήσουν- αλλα να δεχτούν αυτό το μάθημα...


    kotsos_007
    22.01.2005, 15:18
    επισης αμα δειτε ενα κεφαλαιο στα θρησκευτικα της β λυκειο θα δειτε οτι θετει ερωτηματα τα οποια αντιπροσωπευουν τις αποριες μας για το θεμα... αλλα επισης θα δειτε οτι θετει μονο τα ερωτηματα κ δεν δεινει απαντησεις.... βεβαια οχι οτι υποστηριζω τις αλλες θρησκειες..., οσο για το αν δινουμε το μαθημα και το εχουμε υποχρεωτικα αυτο ειναι το λιγοτερο μπροστα στο οτι αγνοεις γνωσεις για την ιδια σου την υπαρξη... δεν υπαρχει τιποτα να στο επιβεβαιωνει... και οσο για το μην κανεις αυτο ειναι αμαρτια..., μην κανεις το αλλο ειναι αμαρτια..., δεν τα πολυπιστευω γιατι ο δημιουργος γιατι να σου δωσει την ευχαριστηση σε ορισμενα πραγματα???? πιθανον για να τα κανεις... αμα δεν ηθελε να τα κανεις δεν θα σου εδινε ευχαριστηση η αμα σου εδινε θα σου εδινε τοση δυναμη για ν μπορεσεις να το ανηθεις την οποια δεν εχουμε......
    alicia0
    22.01.2005, 20:06
    εχεις απολυτο δικαιο! το αλλο βασικο ερωτημα....: αν ο θεος μας αγαπαει, γιατι μας βασανιζει, μας δοκιμαζει, μας τιμωρει κτλ...?οταν αγαπας καποιον θελεις να ειναι καλα ακομα και αν δεν ειναι μαζι σου, σου αρκει το να νιωθει ωραια...!
    μπερδεμενα πραγματα!!!!

    Vangelis86
    11.10.2005, 15:17
    Σιγουρα ενας μαθητης λυκειου δεν μπορει να επηρεαστει πολυ απο τα θρσηκευτικα και οπως και να γινουν τα βιβλια δεν νομιζω να χει και μεγαλη διαφορα ομως για τις ταξεις του δημοτικου το θεμα αλλαζει.Πιστευω οτι ο τροπος που παρουσιαζετε η θρησκεια σε αυτες τις μικρες ηλικιες μπορει να δημιουργισει σοβαρες φοβιες.Διαβαζα το βιβλιο θρησκευτικων της αδερφης μου που πηγαινει δημοτικο και τα πηρα κρανιο.Σε ενα σημειο μιλουσε ενα παιδακι η σε καποιον παππα η σε καποιον δασκαλο δε θυμαμαι ακριβως και ρωτουσε: <<και πρεπει να φοβομαστε τον Σατανα? μπορει να μας κανει κακο?>> και απαντουσε ο αλλος <<οχι εφ'σοσον εχουμε πιστη στο θεο (πιστη που περναει μεσα απο την πιστη της θρησκειας φυσικα)>>...
    Καλα θα κανουν να αφησουν ησυχα τα παιδακια και να μην προσπαθουν να γεμισουν το μυαλο τους με παραμυθια και μυθοπλασιες.
    DeLaSane
    12.10.2005, 03:21
    Quote:

    Το μέλος kotsos_007 στις 22-01-2005 στις 15:18 έγραψε:

    επισης αμα δειτε ενα κεφαλαιο στα θρησκευτικα της β λυκειο θα δειτε οτι θετει ερωτηματα τα οποια αντιπροσωπευουν τις αποριες μας για το θεμα... αλλα επισης θα δειτε οτι θετει μονο τα ερωτηματα κ δεν δεινει απαντησεις....




    An kai den exw diavasei kanena apo auta ta vivlia, pistevw oti to gegonos oti den dinoun apanthseis einai 8etiko. To provlhma arxizei, otan arxizoun kai dinoun KAI apanthseis!

    Emptiness, emptiness how do I search for you
    Empty everything and strip the walls
    make them colorless, invisible


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : DeLaSane στις 12-10-2005 03:22 ]
    paramithi
    14.10.2005, 18:15
    κατι πρόσφατο που διάβασα σε εφημερίδα..σχετικο με το θεμα...
    Tο Συμβούλιο της Eυρώπης πρότεινε την αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας των θρησκευτικών, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η ανοχή στις διαφορετικές θρησκείες

    PEΠOPTAZ: M. NIBOΛIANITHΣ
    mihalis77@pegasus.gr

    [7.10.2005] Την αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας στο μάθημα των Θρησκευτικών, προκειμένου να ενθαρρυνθεί η ανοχή στις διαφορετικές θρησκείες και στην ανεξιθρησκία, αλλά και να καταπολεμηθούν απόψεις και πρακτικές που πηγάζουν από τον θρησκευτικό φανατισμό, πρότεινε η κοινοβουλευτική συνέλευση του Συμβουλίου της Eυρώπης.
    Kατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Συμβουλίου της Eυρώπης, εγκρίθηκε η οδηγία 1720 με θέμα Eκπαίδευση και Θρησκεία στην οποία επισημαίνονται τα βασικά κριτήρια που θα πρέπει να διασφαλίσουν οι κυβερνήσεις των κρατών-μελών για τις θρησκευτικές σπουδές στα κρατικά σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    H οδηγία σε πρώτη φάση δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα, ωστόσο, τις προσεχείς ημέρες θα συζητηθεί στο Συμβούλιο Yπουργών της Eυρωπαϊκής Eνωσης και στην περίπτωση που υιοθετηθεί, τότε θα πρέπει όλα τα κράτη-μέλη να την εφαρμόσουν.

    Τι προβλέπει
    Aν κάποιο μέλος αρνηθεί, τότε θα μπορέσουν να κινηθούν οι διαδικασίες για να παραπεμφθεί η συγκεκριμένη χώρα στο Eυρωδικαστήριο.
    Στην οδηγία προτείνεται να υιοθετηθούν έξι βασικές αρχές για το μάθημα των Θρησκευτικών, οι οποίες εστιάζονται στην καλή γενική γνώση των θρησκειών και την ανοχή στις άλλες θρησκείες. Tα σημαντικότερα σημεία είναι τα εξής:
    - να ενθαρρύνουν τους μαθητές να ανακαλύπτουν τις θρησκείες των άλλων χωρών, κυρίως των γειτονικών, να συνειδητοποιούν ότι όλοι έχουν το ίδιο δικαίωμα να πιστεύουν ότι η δική τους θρησκεία αποτελεί την αληθινή πίστη και ότι οι άνθρωποι που πιστεύουν σε διαφορετικές θρησκείες -ή που δεν έχουν θρησκεία- δεν έχουν διαφορετική υπόσταση ως υπάρξεις
    - να αντιμετωπίζουν με πλήρη αμεροληψία την ιστορία των σημαντικότερων θρησκειών, καθώς και την επιλογή του αθεϊσμού
    - να εξοπλίζουν τους μαθητές με τις απαραίτητες εκπαιδευτικές ικανότητες ώστε να μπορούν να αντιπαρατεθούν με αυτοπεποίθηση στις απόψεις και τις πρακτικές του θρησκευτικού φανατισμού
    - όσοι διδάσκουν τα Θρησκευτικά χρειάζεται να έχουν ειδική κατάρτιση και θα πρέπει να είναι εκπαιδευτικοί προερχόμενοι από τομείς ανθρωπιστικών ή φιλολογικών σπουδών ή ακόμα και ειδικοί από άλλους τομείς
    - κάθε κράτος οφείλει να φροντίζει τόσο για την κατάρτιση των διδασκόντων όσο και για τις βασικές αρχές των αναλυτικών προγραμμάτων, τα οποία θα πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα με τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας και την ηλικία των μαθητών.

    πηγη:www.ethnos.gr

    margo
    02.08.2007, 14:20
    Ανακοινώσεις Γιαννάκου
    Τα «Ματωμένα Χώματα» θα συνοδεύουν το αλλαγμένο βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού



    Τα «Ματωμένα Χώματα», το κλασικό μυθιστόρημα της Διδούς Σωτηρίου για τη Μικρασιατική Καταστροφή, θα μοιράσει το υπουργείο Παιδείας στους μαθητές της Στ' Δημοτικού δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, ως συνοδευτικό του αλλαγμένου βιβλίου Ιστορίας, το οποίο είχε προκαλέσει αντιδράσεις εξαιτίας ορισμένων αναφορών του για τη συγκεκριμένη ιστορική περίοδο.

    Η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, στη συνέντευξη Τύπου που έδωσε το μεσημέρι της Πέμπτης, είπε συγκεκριμένα ότι η συγγραφική ομάδα του βιβλίου προέβη σε διορθώσεις, καθώς υπήρχαν «ιστορικά ατοπήματα και αβλεψίες».

    Πρόσθεσε ότι οι αλλαγές περιλαμβάνουν τις παρατηρήσεις της Ακαδημίας Αθηνών, τις οποίες η συγγραφική ομάδα αποδέχθηκε, ενώ επισήμανε ότι το βιβλίο θα τεθεί στην κρίση 200 δασκάλων από την Ελλάδα και την Κύπρο, οι οποίοι θα κληθούν να υποβάλουν τη γνώμη και τις παρατηρήσεις τους.

    Η κ. Γιαννάκου, αφού υπεραμύνθηκε των χειρισμών του υπουργείου Παιδείας, που «δεν προέβη σε βιαστικές διαδικασίες», διαβεβαίωσε ότι το βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού, όπως και όλα τα άλλα σχολικά εγχειρίδια, θα είναι στα σχολεία στην ώρα τους.

    ΠΗΓΗ:in.gr

    Aπίστευτο..αυτό ακριβώς λέγαμε σε ένα μπλογκ..
    να στείλουμε στους καθηγητές που έγραψαν το βιβλίο(που έλεγε για την μικρασιατική καταστροφή μόνο ότι...υπήρξε συνωστισμός!!! στο λιμάνι της Σμύρνης!!!!!!)
    ένα αντίτυπο από τα Ματωμένα Χώματα!

    jorge......μήπως τους το έστειλες εσύ..γιατί έχω την εντύπωση ότι στο δικό σου μπλόγκ τα λέγαμε




    ..Πάλη ανάμεσα στη σάρκα και στο πνέμα, ανταρσία κι αντίσταση, φίλιωση κι υποταγή, και τέλος, ανώτατος σκοπός της πάλης, η ένωση με το Θεό -να ο ανήφορος που πήρε ο Χριστός και μας καλεί να πάρουμε κι εμείς ακολουθώντας τα αιματωμένα του αχνάρια.Ν.Κ.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : margo στις 02-08-2007 14:22 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : margo στις 02-08-2007 14:24 ]


    gexrag
    02.08.2007, 17:06
    Φίλοι μου
    Η Υπουργός και η συγγραφική ομάδα προχώρησαν σε διώρθωση του βιβλίου της
    Ιστορίας. Μέχρι τώρα προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι διωρθώσαν την Ιστορία και
    τώρα τι κάνουν; Λένε διορθώσαμε το βιβλίο έτσι απλά;
    Τα Ιστορικά βιβλία τα περισσότερα (όχι όλα) δεν αναφέρουν της πηγές πάνω στις
    οποίες βασίστικαν και δεν τεκμηριώνουν με κανένα τρόπο το αληθές του
    περιεχομένου τους.
    Διδάχθηκα στα σχολικά μου χρόνια ότι είναι αδύνατο ένα βιβλίο της Ιστορίας να
    παρουσιάασει τα γεγονότα όπως πραγματικά έγιναν μια που ο κάθε ιστορικός
    παρουσιάζει την μία όψη μόνο του νομίσματος.
    Διευκρινίζω: Δυο παιδιά μαλώνουν και τους ρωτάς τι έγινε. τι θα ακούσεις; δύο το
    λιγότερρο ιστορίες και απόψεις στην προσπάθεια να δικαιολογηθεί αυτό που συνέβει.
    Ετσι και με την Ιστορία είναι δύσκολο να παρουσιαστεί από ανθρώπους που δεν
    έζησαν τα γεγονότα. Αν ακόμη έζησαν, η εμπειρία τους αφορά τα γεγονότα τα
    οποία γνωρίζουν και πάντα είναι μέρος της πραγματικότητας και όχι όλη η πραγματικότητα.
    gexrag
    02.08.2007, 18:30
    Ξεχάστηκα και τώρα επανέρχομαι για να συμπληρώσω για τα βιβλία των θρησκευτικών.
    Στο Λύκειο διδάχθηκα για τις άλλες θρησκείες ελάχιστα μια που οι γνώσεις της
    θεολόγου μας δεν ήταν πολλές σχετικά. Παρατήρησα πάντως ποιες είναι οι
    θρησκείες που διδάσκουν κατά κόρον την ΑΓΑΠΗ και διαπίστωσα ότι υπάρχουν
    πολλές ομοιότητες με την Ορθοδοξία. Κάπου εκεί σταμάτησα την αμφισβήτηση και
    άρχισα την αναζήτηση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
    gexrag
    03.08.2007, 15:47
    Αγαπητή Μαρία (mnk)
    Έχω απαντήσει σε όλα αλλά φαίνεται πως δεν με παρακολουθείς.
    Αν και δεν έχω χρόνο η καταχώρηση στην οποία αναφέρεσαι υπέπεσε στην
    αντίληψή μου και θεώρησα ότι δεν έχω ΤΙΠΟΤΑ καινούργιο να πω μια που έχω
    απαντήσει σε όλα.
    Για τις ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ, είναι δυνατόν να ισχύει το φόνευσε τον πλησίον σου;
    Είναι δυνατόν ο Θεός να λέει αγάπα τον πλησίον σου αλλά σκότωσέ τον δεν
    πειράζει; ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
    Εδώ αξίζει να αναφέρω ότι δεν είχα αντιληφθεί ότι έχεις κάποια εσφαλμένη γνώση
    και ειληκρινά δεν θεωρούσα κάτι τέτοιο πιθανό. Ο Μωσαικός νόμος είναι το
    έκλεψες; πρέπει να σου κοπεί το χέρι και άλλα παρόμοια. Ηταν υπερβολικά
    αυστηρός νόμος και δεν ήταν δυνατόν να επιτρέψει ο Θεός την εφαρμογή ενός
    τέτοιου νόμου. Αυτό ήταν το αίτιο για το οποίο δόθηκαν οι ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ οι οποίες
    ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ τον Μωσαϊκό νόμο. Νομίζω ότι πλέον έγινα κατανοητός και δεν θα επανέλθω.
    Όταν διαπιστώνω πως υπάρχει άγνοια είναι ευχάριστο σε μένα να επανέρχομαι για
    διευκρινήσεις.

    ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ
    Δεν πρεσβεύω ΚΑΜΙΑ οργάνωση, ΚΑΜΙΑ θρησκεία, ΚΑΜΙΑ αίρεση. Είπα και άλλη
    φορά δεν σας έχω πει να με ακολουθήσετε. ΕΙΠΑ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ
    ΘΕΛΕΤΕ. ΘΕΛΩ απλά να ακούγεται η ΑΛΗΘΕΙΑ όπως την γνώρισα μετά από επίμονη
    αναζήτηση η οποία αναφέρεται σε ΕΝΑΝ ΠΑΝΔΙΚΑΙΟ ΚΡΙΤΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ
    ΧΡΙΣΤΟ και ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΘΕΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.

    Σχετικά με την παγκόσμια θρησκεία.
    Είπα ή δεν είπα ότι αποτελεί ουτοπία. ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ γιατί
    απλά θα επαναλαμβάνομαι. Σχολιάζετε και μου παρουσιάζετε όλα όσα συμβαίνουν
    στις διάφορες θρησκείες τα οποία δεν με ενδιαφέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ
    ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ από τους Ρωμαιοκαθολικούς. Πρόσεξες τα
    λόγια του Πάπα Βενέδικτου τις τελευταίες μέρες για τον λαό του Ιράκ; Ήταν ή δεν
    ήταν λόγια καθαρά ΑΓΑΠΗΣ; Αν ο Θεός κρίνει ότι πρέπει να γίνει ΑΓΙΟΣ εσύ έχεις
    καμιά αντίρηση; Εμένα προσωπικά δεν μου πέφτει λόγος μια που ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
    ΚΡΙΤΗΣ είναι ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.
    Υπάρχουν στην Καινή Διαθήκη κάπου τα λόγια του κυρίου που λέει: "πως εσύ
    άνθρωπε προσπαθείς να βγάλεις το αγκάθι από το μάτι του διπλανού σου όταν δεν
    βλέπεις το δοκάρι που είναι καρφωμένο στο δικό σου μάτι;" (σε ελεύθερη
    μετάφραση βέβαια). Πως εσείς λοιπόν κρίνετε ως ανάξιους κάποιους;
    ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ γιατί μερικοί θα νομίζουν πως άρχισα κατήχηση και βέβαια όπως
    αστειέυτηκα κάποια στιγμή αυτό είναι δουλειά των Ιερέων.
    gexrag
    04.08.2007, 07:13
    Αγαπητή mnk
    Έχω τόσο φόρτο εργασίας της τελευταίες μέρες που πραγματικά ξεχάστηκα.
    Τους Αγίους τους κάνει Αγίους ο Θεός και όχι οι άνθρωποι.
    Οι άνθρωποι απλά αναγνωρίζουν ότι έγινε κάποιος Άγιος όταν παρουσιαστεί σε
    κάποιον. Ο Πάπας Ιωάννης Παύλος έχει ήδη παρουσιαστεί σε πολλούς με
    γνωστότερη την Γαλλίδα Μοναχή που σου ανάφερα κάποια άλλη στιγμή.
    Δεν αναγνωρίστηκε ακόμη και θα αργήσει να αναγνωριστεί ως Άγιος γιατί πρέπει
    να είναι απολύτως σίγουροι για να μην παρουσιαστούν άλλα φαινόμενα
    αγιοποίησης ανθρώπων που δεν έχουν γίνει Άγιοι.
    Την σχετική λίστα των Καθολικών Αγίων την καθάρισε ο ίδιος ο Άγιος Πάπας
    Ιωάννης Παύλος ο Δεύτερος με την βοήθεια πολλών Ορθοδόξων Αγίων με τους
    οποίους επικοινωνούσε επίσης.
    Ο Μωσαϊκός Νόμος είναι μεγάλη ιστορία και μπερδεύει πολλούς.
    Δόθηκαν οι πλάκες στον Μωυσή επειδή ήταν πάναγνη ψυχή αλλά θέσπισε ένα
    σκληρό και εγκληματικό νόμο στα πλαίσια την διατήρησης της έννομης τάξης. Ο
    Θεός επέλεξε πολλές φορές τέτοια πρόσωπα όπως και ο Απόστολος Παύλος που
    από διώκτης των Χριστιανών έγινε Απόστολος και διέδωσε το Ευαγγέλιο ανάμεσα
    στους άλλους λαούς και σε μας. Βεβαιότατα μετέφερε τις Πλάκες όπου ήταν
    αναγραμμένες οι ΔΕΚΑ ΕΝΤΟΛΕΣ από τον ίδιο τον Θεό.

    Σχετικά με την Αγιοποίηση επισυνάπτω τα σχετικά του Κειμένου.

    Οι Άγιοι και η αγάπη τους προς τον άνθρωπο

    Στο Αξίωμα του Αγίου, φθάνει κάποια Αγνή ψυχή αφιερώνοντας όλη τη ζωή του
    (της) στον Θεό. Η αμαρτωλότητα κάποιου δεν είναι απαγορευτική για το Αξίωμα
    αυτό, αφού η υπερβολική Μετάνοια οδηγεί στην Υπέρτατη Τιμή που δίδεται στον
    άνθρωπο. Πολλοί Άγιοι της Καινής αλλά και της Παλαιάς Διαθήκης, είχαν αφαιρέσει
    ζωή ή ζωές αλλά είχαν πολλές ώρες προσευχής, με πολλά - πολλά δάκρυα προς
    τον Πατέρα όλων για συγχώρεση.
    Υπήρξαν Άγιοι στα βάθη των αιώνων, που αμφισβητήθηκαν και αμφισβητούνται από
    πολλούς. Οι Άγιοι έλαβαν αυτό που άξιζαν και τώρα δίνουν συνέχεια την ευλογία
    τους, καθώς και της απαραίτητες απαλλακτικές ευχές, σε όσους αμφισβητούν την
    Υπέρτατη Τιμή και το αξίωμα στο οποίο έχουν βρεθεί. Το ίδιο ισχύει για την
    Υπεραγία Θεοτόκο και κυρίως για τον Κύριο Ιησού Χριστό. Θέλουν την αγάπη μας,
    αλλά θέλουν πάνω απ’ όλους η αγάπη μας να δίδεται στην Παναγιά μας και στον
    Κύριο Ιησού Χριστό, μα πάνω απ’ όλους στην Μοναδική και αστείρευτη ΠΗΓΗ
    ΑΓΑΠΗΣ, στον Ένα και Μοναδικό Θεό.
    Η αγάπη των Αγίων είναι απέραντη προς τον άνθρωπο. Το κορυφαίο σημείο
    αγάπης, είναι όταν λαμβάνουν την άδεια να εγκαταλείψουν μια ψυχή που δεν θα
    σωθεί. Ποτέ κανείς Φύλακας Άγγελος δεν έχει εγκαταλείψει ψυχή, η οποία δεν
    σώζεται. Ζητάει την άδεια, την οποία πάντα λαμβάνει, δίνει όνειρα κατάλληλα στο
    επιτρεπτό όριο πάντα, με σκοπό να οδηγήσει τον προστατευόμενο άνθρωπο σε
    Μετάνοια. Όταν αυτή η ψυχή φεύγει από τη ζωή, τότε σπαράζει η καρδιά του και
    επιτρέπει με πολλά δάκρυα στα δαιμόνια να την παραλάβουν. Την ίδια ώρα
    δακρύζει και ο Πατέρας Όλων (επιθυμία Του είναι να μην χαθεί ούτε μια ψυχή).
    Αφού συμβεί αυτό, τότε του δίδετε όσος χρόνος χρειάζεται για να συνέλθει, μέχρι
    να επιστρέψει στην υπηρεσία του ανθρώπου.
    Στην Ιστορία των Αγγέλων, μόνο δύο Άγιοι υποπέσανε του αξιώματος τους από
    υπερβολική αγάπη και μόνο. Αν και απαγορεύεται απέτρεψαν και οι δύο
    αυτοκτονίες. Ο ένας την απέτρεψε προσωρινά και ο άλλος μίλησε με τον αυτόχειρα
    και απέτρεψε την αυτοκτονία μόνιμα. Και οι δύο υποβιβάστηκαν στο Αξίωμα του
    οικουμενικού Πατριάρχη.
    Στοιχεία για όλους τους γνωστούς Αγίους, μπορείτε να βρείτε στα σχετικά
    Συναξάρια, όπου αναγράφονται όλες οι λεπτομέρειες της ζωής τους, καθώς και
    μερικά από τα Θαύματα που έχουν γίνει από αυτούς.

    Μερικοί Άγιοι που αμφισβητούνται:

    Αγία Μαρία η Μαγδαληνή
    Πρόκειται για την πιο απλή περίπτωση Αγίας που έλαβε το Υπέρτατο Αξίωμα λόγω Μετανοίας.
    Υπήρξε πραγματικά πόρνη, η οποία εξασκούσε το επάγγελμα χωρίς τη θέλησή της.
    Οι γονείς της την πούλησαν με πολλά δάκρυα για να θρέψουν τα υπόλοιπα επτά
    αδέρφια της. Ο άθλιος που την πήρε για σύζυγο, την πούλησε και ο πατέρας της
    όταν το έμαθε αναζήτησε τον άνθρωπο αυτό για να τον σκοτώσει. Ευτυχώς δεν
    κατέστη δυνατό να τον βρει. Η ίδια προϊόν μαστροπείας πλέον, είχε πολλές ώρες
    προσευχής όχι για την ίδια, αλλά για να συγχωρεθεί ο σύζυγός της καθώς και ο
    μαστροπός της. Τυχαία ο μαστροπός της είδε ένα θαύμα του Κυρίου και από
    Μετάνοια και μόνο, άφησε ελεύθερες όλες τις πόρνες που εκμεταλλευόταν.
    Η Aγία αναζήτησε τον Κύριο για να τον ευχαριστήσει και όταν τον βρήκε, ο Κύριος
    την αγκάλιασε με πολύ αγάπη, αφού γνώριζε τις προσευχές και την Μετάνοιά της.
    Τότε Δίδαξε και όρισε τα σχετικά με την εξομολόγηση.

    Άγιος Κωνσταντίνος
    Ο Άγιος Κωνσταντίνος, υπήρξε ως γνωστόν ο Αυτοκράτορας που σταμάτησε τους
    διωγμούς των χριστιανών. Υπήρξε πανδίκαιος ως Αυτοκράτορας, επιθυμία αυτού και
    διαταγή σε κάθε περίσταση ήταν, οι διαφορές να λύνονται ειρηνικά. Έτσι κατάφερε
    και αγαπήθηκε από τους Ρωμαίους, καθώς και απ’ όλους τους υπόδουλους λαούς.
    Φέρνοντας την ειρήνη στους λαούς, κατάφερε και ένωσε το διαλυμένο τότε
    Ρωμαϊκό κράτος. Για την προσφορά του στους Χριστιανούς αλλά και σε όλους τους
    λαούς, τιμήθηκε με το Υπέρτατο Αξίωμα, πέρασε δηλαδή απ’ ευθείας στην αιώνιο
    ζωή και είναι πλέον Άγγελος Κυρίου.

    Άγιος Γρηγόριος ο Ε΄
    Υπήρξε υπερβολικά ειρηνιστής, αλλά έκανε το λάθος να αφορίσει την επανάσταση.
    Ο αφορισμός οποιουδήποτε προσώπου είναι Αμαρτία, αφού ο Κύριος θέλει όλοι και
    ειδικά οι Ιερωμένοι να συγχωρούν τους πάντες. Κατάλαβε το σφάλμα του έγκαιρα
    και είχε τόσο υπερβολικά μεγάλη Μετάνοια, που αφιέρωνε ώρες ατελείωτες σε
    προσευχή με πολλά - πολλά δάκρυα στον Κύριο για να τον συγχωρήσει. Τιμήθηκε
    για την Αγνότητα ψυχής που διέθετε και για την Μετάνοια που είχε και έγινε Άγιος.

    Άγιος Γεώργιος και Άγιος Δημήτριος
    Αμφισβητούνται επειδή υπήρξαν πολεμιστές. Ότι και να γραφεί για τους δύο αυτούς
    πολύ μεγάλους Αγίους θα είναι λίγο. Τα Θαύματα που επιτράπηκε να γίνουν με τις
    δυνάμεις που τους δόθηκαν από τον Ένα και Μοναδικό Θεό καταμαρτυρούν την αξία τους.

    Άγιος Μωϋσής
    Η μεγάλη μορφή αυτή Αγίου, έλαβε τις Πέτρινες Πλάκες πάνω στις οποίες
    αναγράφηκαν οι 10 Εντολές. Ο λόγος για τον οποίο δόθηκαν οι 10 εντολές ήταν
    ότι, ο Μωσαϊκός Νόμος υπήρξε υπερβολικά σκληρός. Δεν ήταν δυνατό να εγκριθεί
    ένας τέτοιος νόμος, όταν επιθυμία του Ενός και Μοναδικού Θεού, είναι όλοι να
    συγχωρούνται και μετά από μεγάλη Μετάνοια, να σταματούν από μόνοι τους να
    Αμαρτάνουν. Ο Άγιος είχε πολύ προσευχή και πολύ μεγάλη Μετάνοια. Ποτέ δεν
    σκότωσε στο όνομα του Θεού, όπως άδικα κατηγορείται. Υπήρξαν περιπτώσεις
    (άπειρες στον αριθμό),που έγινε αυτό από την οργή του Θεού και υπήρξαν, διπλοί
    Μισθοί των ψυχών που έφυγαν για παραδειγματισμό. Το ίδιο θα συμβεί (διπλοί
    μισθοί), και με τις ψυχές που θα φύγουν ακαριαία με το τέλος του κόσμου.

    Άγιος Βησσαρίων Ιεράς Μονής Αγάθωνος
    Μετά τον Άγιο Νεκτάριο, άλλος ένας Άγιος αμφισβητείται. Πρόκειται για έναν Άγιο,
    που η αφήγηση και μόνο της ζωής του από ανθρώπους που τον γνώρισαν,
    καταδεικνύει την Αγιότητά του. Έζησε ακολουθώντας τα βήματα δύο μεγάλων
    Αγίων. Του Αγίου Νεκταρίου και του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού. Σχετικά με την
    αφθαρτοποίηση του σώματος του, υπάρχουν ακόμα εκατομμύρια σώματα Αγίων,
    άφθαρτα σε όλη τη Γη. Επειδή θεωρήθηκε ότι το σκήνωμα του Αγίου είναι
    μουμιοποιημένο, ο Κύριος αποφάσισε, αν και ο Άγιος προσευχήθηκε να λειώσει, να
    το μετατρέψει πραγματικά σε μούμια, κάτι για το οποίο ο Άγιος Βησσαρίων
    ερωτήθηκε από τον Κύριο και συμφώνησε. Κατά τον διάλογο που είχε με τον Κύριο,
    Του είπε ότι είναι ικανοποιημένος και μόνο από την υπέρτατη Τιμή που έλαβε και ότι
    δεν ενδιαφέρεται για την αναγνώρισή του από τους ανθρώπους.
    Σήμερα ο Άγιος Βησσαρίων, βρίσκεται κάπου στην Αρκαδία, Φύλακας Άγγελος ενός
    νέου που φέρει το όνομα του Αγίου.

    Δύο πολύ μεγάλες μορφές Αγίων αγγέλων

    Άγιος Μωάμεθ
    Ο μεγάλος αυτός Άγιος, αφού έλαβε την Υπέρτατη Τιμή, γνωρίζοντας που θα
    οδηγηθεί η ανθρωπότητα, με τις διαστρεβλώσεις της Αλήθειας την οποία ο ίδιος
    δίδαξε, καθώς και των αιρέσεων που θα ακολουθούσαν, ζήτησε την άδεια και
    έμεινε ελεύθερος. Από το 729 μ.Χ. και μετά, παρέμεινε σε κατάσταση προσευχής
    στην Μέκκα, εξαιτίας τις θλίψης στην οποία περιήλθε, όπου έδινε την Ευλογία του
    μόνο σε όσες ψυχές πήγαιναν εκεί για να προσευχηθούν. Το έτος 2006 αποφάσισε
    να σταματήσει να προσεύχεται 24 ώρες το 24ωρο και να επανέλθει στις υπηρεσίες
    του Ενός και Μοναδικού Θεού, 3 χρόνια νωρίτερα απ’ ότι είχε αρχικά αποφασίσει ο
    ίδιος. Ζήτησε την άδεια και όρισε, ο χρόνος προσευχής του στην Μέκκα να είναι, 3
    ώρες το 24ωρο πλέον. Ο λόγος που παρέμεινε όλο αυτό το διάστημα στη Μέκκα,
    ήταν η μη γέννηση Αγίων σε όλες τις Μωαμεθανικές και Μουσουλμανικές αιρέσεις
    όπου λατρεύεται, εξαιτίας της άθλιας κατάστασης που περιήλθε η διδασκαλία του.
    Δεν δίδαξε ποτέ ότι είναι ο μοναδικός προφήτης, αντίθετα δίδαξε ολόκληρη την
    Αλήθεια όπως την δίδαξε ο Κύριος και έλεγε σε όλους ότι συνομιλούσε με τον Υιό
    του Θεού και Σωτήρα των ψυχών μας.
    Τρία χρόνια αργότερα, ένας Μουσουλμάνος Ιμάμης (Ιερέας), θα ανακοινωθεί ότι
    περιήλθε σε κατάσταση Αγιότητας και ότι έχει ευαρεστήσει τον Πατέρα Όλων. Ο
    Ιμάμης αυτός μιμείται ήδη τους Ιερείς της Ορθοδοξίας μας και λειτουργεί στην
    Αλεξανδρούπολη. Η περίπτωση αυτή θα είναι η μοναδική στην Ιστορία, Αγιοποίηση
    κάποιου πιστού από τις Μουσουλμανικές και Μωαμεθανικές αιρέσεις.

    Αγία Γλυκερία
    Πρόκειται για Άγιο Άγγελο του Θεού (οι Άγιοι στη νέα τους ζωή δεν έχουν φύλο),
    που σοκαρισμένη από ένα γεγονός, παρέμεινε για 317 χρόνια (μέχρι το 2005), στο
    χώρο αναπαύσεως ψυχών, όπου και μένουν όλοι οι Άγγελοι όταν αναλαμβάνουν
    ψυχές, που αυτοκτονούν ή δεν σώζονται τελικά, μέχρι να συνέλθουν.
    Η τελευταία ψυχή που ανέλαβε η Αγία Γλυκερία, είχε την ατυχία να βιασθεί από
    Τούρκο, στα Άβδηρα της Ξάνθης όπου ζούσε μέχρι το 1688. Ο βιασμός αυτός είχε
    συνέπεια να μείνει έγκυος η κυρία Γλυκερία, την οποία προστάτευε η Αγία
    (Φύλακας Άγγελος). Μην αντέχοντας την γενική κατακραυγή του κόσμου, μίσησε
    το ίδιο της το σπλάχνο. Αυτοκτόνησε σκοτώνοντας το ίδιο της το παιδί
    λέγοντας «εγώ Τούρκο δεν μεγαλώνω». Λέγοντας τα παραπάνω λόγια η τριών
    μηνών έγκυος Γλυκερία, έμπηξε το μαχαίρι στη κοιλιακή της χώρα και σκότωσε το
    ίδιο της το σπλάχνο. Η ίδια ψυχορραγούσε για αρκετές ώρες ακόμα.
    Το παιδί, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, οδηγήθηκε ενώπιον της Αγίας
    Τριάδος, για να αναλάβει το 1ο Αξίωμα των Λαϊκών. Εκεί έπρεπε να μάθει την
    αλήθεια σχετικά με την μητέρα του, την οποία έπρεπε να συγχωρέσει. Την μητέρα
    του την συγχώρεσε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά πικράθηκε πολύ από το γεγονός
    του ρατσισμού και θέλησε να κοιμηθεί αιωνίως δίπλα στην μητέρα του, την οποία
    είδε σε κατάσταση ύπνου. Αξίζει να σημειωθεί ότι γνώριζε όλη την Αλήθεια σχετικά
    με τους αυτοκτονούντες. Αυτό που ζητούσε βέβαια δεν ήταν δυνατό να συμβεί του
    είπε ο Θεός. Αν δεν θέλει να ζήσει, θα πρέπει να οδηγηθεί στον τριγμό των
    οδόντων, μια κατάσταση πολύ οδυνηρή, όπου θα είναι αιώνια μόνος. Υπήρξε
    εμμονή στην αρχική του απόφαση, γεγονός που σοκάρει και θα σοκάρει την Αγία
    Γλυκερία, μέχρι την ώρα που θα μεταπεισθεί τελικά. Του ανακοινώθηκε τελικά, ότι
    θα κοιμηθεί εκεί που όρισε ο Θεός και θα περιμένει την ώρα που κάποιος,
    κατώτερος του Ιεραρχικά θα τον μεταπείσει.
    Παρόμοια, υπάρχουν πολλές μορφές πονεμένων Αγίων, άπειρες στο αριθμό. Ο
    Πανδίκαιος Θεός και οι Άγιοι Του, δεν θέλουν να χαθεί ούτε μια ζωή. Η θλίψη Του
    είναι πολύ μεγάλη, γιατί θα αναγκαστεί να επέμβει άλλη μια φορά, οπότε και θα
    κοιμηθούν αιώνια, όλες οι ψυχές που ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ να σωθούν.