zeta μέσα στα Πανεπιστήμια θα δεις και κόσμο με γκρίζα μαλιά, με οικογένειες, με παιδιά και γενικά πολλών ηλικιών. Γενικώς δεν είναι σχολείο, είναι άλλη φάση, πέρα από ηλικίες. Το μόνο δύσκολο είναι να διαλέξεις τη σωστή σχολή. Και για να γίνει αυτό πρέπει να το ψάξεις πολύ και να μιλήσεις με άτομα γνωρίζουν αυτό που σε ενδιαφέρει. Επίσης το δύσκολο είναι να στρώσεις κώλο μετά από κάποια ηλικία και αυτο είναι μεγάλο εμπόδιο αν θες να σπουδάσεις. Ακόμα καμία πανεπιστημιακή σχολή δεν σου δίνει το χαρτί "έτσι", για πλάκα. Κατά τ' άλλα άμα έχεις θέληση όλα γίνονται.
ποιο αργα????????? αυτα ειναι κουραφεξαλα... αμα το θες το πτυχιο τελιωσε... ολα θα γινουν.... και εννοειται οταν θα εισαι παεπιστημιο... θα εισαι πιο πιεσμενη... αυτα ειναι καποια πραγματα που μπορεις να μετρησεις...
Αγαπητή μου Ζέτα490 η ηλικία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε ότι κάνεις πάντα!!!!!
Είμαι 36 και λέω ότι τέλειωσα μόλις πέρισυ! Αλλα έχω μπει ξανά και ξανά σε πειρασμους να συνεχίσω να μάθω και κάτι άλλο και είμαι πάντα ανοικτή σε ότι μου προκύπτει!!
Ήμουν πάντα άριστη μαθήτρια! Μια χρονιά και ένας ηλίθιος εγωισμός ήταν οι ανασταλτικοι παράγοντες για να μην ξαναδώσω Πανελλήνιες!
Σε πολύ μικρή ηλικία εφτιαξα και οικογένεια! Πίστεψε με δεν σταμάτησα ούτε στιγμή να μαθαίνω και να τρεχω!
Αυτό με κρατούσε ζωντανή και δυνατή! Δεν είχα θάψει τον ευατό μου!!!
Εξάλλου ένιωθα ώριμη και ήξερα πια τι ήθελα απο μενα!
Τώρα αποτελώ και προτυπο για τα παιδια μου και είμαι περήφανη πολύ!
Κάνε αυτό που σκέφτεσαι και αν πραγματικά το θέλεις τότε στην ζωή σου και στα ερωτηματικά σου θα ναι η απάντηση!!!
Καλή τύχη σου ευχομαι!!!
Παράθεση:
|
Έχοντας ζήσει από κοντά το διάβασμα και το άγχος φίλων σε νομικές, ιατρικές, πολυτεχνικές, φιλολογικές, κοινωνικές και οικονομικές επιστήμες μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι όλοι ξενύχτησαν, όλοι είχαν το αγχος να βγάλουν κάποιους τόμους και όλοι δαπάνησαν πολλές ωρές εντατικής παρακολούθησης διαλέξεων. Και όλα αυτά για να πάρουν τουλάχιστον ένα 5. Μιλώ για Αθήνα, ΕΚΠΑ, ΑΣΟΕΕ, ΕΜΠ και ΠΑΝΤΕΙΟ, επαρχία δεν ξέρω τι παίζει.
Παράθεση:Το μέλος harmonizer στις 30-06-2010 στις 01:33 έγραψε... |
Παράθεση:Γιατί αν μιλάμε για τα ελληνικά πανεπιστήμια, τίποτα από αυτά δεν ισχύει, και ειδικά το ότι το χαρτί δεν το παίρνεις για πλάκα. |
Απο εδώ και κάτω,συγγνώμη. αρχίζει η μπουρδολογία.Είναι γνωστό οτι στα ελληνικά πανεπιστήμια μπαίνεις δύσκολα και βγαίνεις δύσκολα.Και μόνο λόγω των δεκαπενταώρων διαβάσματος που έριχνα επι μήνες όποτε πλησίαζε εξεταστική και του άγχους των εξεταστικών που ήταν τόσο μεγάλο που επι χρόνια .αφού είχα τελει'ωσει,έβλεπα στον ύπνο μου εφιάλτες με εξεταστικές,μαθήματα και υποχρεώσεις πανεπιστημιακές,μπαίνω στον κόπο να σου απαντήσω.Και τουλάχιστον επι των ημερών μου το Α.Π.Θ. θεωρούνταν ως ένα απο τα κορυφαία Ευρωπαικά Ιδρύματα ,με καθηγητές παγκοσμίου φήμης και προγράμματα σπουδών υπερπλήρη σε εκπαίδευση και κατάρτηση
Β,εβαια αυτά που αναφέρεις, τα έχω ακούσει αρκετές φορές,αλλά πάντα(πώς τυχαίνει?), απο ανθρώπους, που δεν κατάφεραν να περάσουν σε ελληνικό παν. και είτε κατέφυγαν για σπουδές στο εξωτερικό(άνευ εισαγωγικών εξετάσεων), είτε δεν σπούδασαν καθ'ολου
Παράθεση:
|
Αγαπητή zeta490 ,γεγονός είναι ένα.Σε πέντε χρόνια θα είσαι 41 είτε πάρεις ένα πτυχίο,είτε όχι.Εσύ επέλεξες να είσαι 41 με πτυχίο και για μένα πράττεις άριστα.Μόνο απο καθαρό φθόνο θα προσπαθήσει κάποιος να σε πείσει οτι το 41 χωρίς πτυχίο είναι καλύτερο,απο το 41 με πτυχίο
Κατα τα άλλα διαφωνώ και με τον πεντατονικό,διότι πιστεύω οτι για σένα, με τη συγκρότηση που έχεις και την πείρα μιας ζωής ,θα είναι πολύ πιο εύκολες οι σπουδές σου και πολύ πιο ουσιαστικές απο ότι οποιασδήποτε δεκαοκτάχρονης ,που δεν έχει λύσει ακόμα, θεμελιώδη ζητήματα και αναζητήσεις της ζωής της και της ύπαρξης της
Η αντιγραφή δεν είναι τόσο εύκολο πράγμα όσο ακούγεται. Θέλει μαεστρία, ειδικά σε κάποιες σχολές και μαθήματα.
Παράθεση:
|
Αυτό που ξέρω είναι ,πως όταν δίναμε μαθήματα,είχε τύχει,πολλές φορές,λόγω του ότι αδιάβαστος δεν τολμούσε κανείς να έρθει να δώσει μάθημα,οι επιτηρητές να είναι περισσότεροι απο τους εξεταζομένους.Ίσως και ο ίδιος ο Κόπερφιλντ,να μην μπορούσε, υπο τις συνθήκες αυτές, να αντιγράψει.
Επειδή λοιπόν,έχω ιδία εμπειρία και άποψη,δεν υπάρχει κανέναςςα λόγος. να διαβάσω το κείμενο που παραθέτεις ως παραπομπή.
Αλήθεια, εσυ ,σε ποιά κατηγορία ανήκεις?
Κατά τη ταπεινή μου άποψη, η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση...Υπάρχουν σχολές-καθηγητές που "ευνοούν" την αντιγραφή και άλλες(-οι) που δεν μπορεί ούτε να το διανοηθεί κάποιος να αντιγράψει.
Όμως, δεν είναι αυτός ο κύριος λόγος που πρέπει να καταδικάζουμε το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το πολιτικό σύστημα ευθύνεται για τη σχετικά χαμηλή ποιότητα σπουδών και τα φαινόμενα παρακμής. Το κατεστημένο που με τις χρόνιες αγκυλώσεις του και την παροιμιώδη αναβλητικότητα του κρατά ομήρους τη κοινωνία, τους άξιους καθηγητές και όλους τους φοιτητές. Όσοι βέβαια από αυτούς, εμπλέκονται στη λειτουργία-συντήρηση αυτού του συστήματος έχουν και την ανάλογη ευθύνη...
Πάντως, αξίζει να παλεύει κανείς όχι μόνο για τη "μόρφωση" του, αλλά ακόμη και για το χαρτί (πτυχίο) του Πανεπιστημίου, όμως πρέπει να θυμάται ότι αυτό που μετρά είναι "ο δρόμος" και όχι ο προορισμός...
-----------------
"Competitions are for horses, not artists."---Bela Bartok
"Σε μια εποχή Παγκόσμιας Eξαπάτησης, η διάδοση της Aλήθειας είναι Επαναστατική πράξη." --George Orwell
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 01-07-2010 09:47 ]
Παράθεση:
|
Πεντατονικε, η αντιγραφη ΕΙΝΑΙ μεγαλο προβλημα, γιατι πεφτει πολυ το επιπεδο του ετους, ή και του τμηματος ολοκληρου οταν το σκονακι αποτελει συστημα.
Οταν οι περισσοτεροι αντιγραφουν, αυτο σημαινει οτι η πλειονοτητα των φοιτητων δεν εμαθε και στο μελλον δεν θα γνωριζει οτιδηποτε σχετικο με το μαθημα ή τα μαθηματα τα οποια περασαν αντιγραφοντας. Αυτο δεν ειναι προβλημα?
Χωρια το "αδικο" του ολου θεματος..... Ε, ειναι αν μη τι αλλο εκνευριστικο να παιρνουν δεκαρια και εννιαρια με σκονακι!!! Εχει τυχει στην σχολη μου (Πανεπιστημιο Θεσσαλιας) να εχουν ανοιξει βιβλια στην ωρα της εξεταστικης -ΒΙΒΛΙΑ!!!- και ο επιτηρητης να κανει τον χαζο! Ε, με ενοχλει αυτο το πραγμα, και δεν πιστευω οτι βοηθαει κανεναν....
Μην ανοιξω και το αλλο το θεμα, με τα συμπεθεριλικια και τα κουμπαριλικια και τις εργαστηριακες απουσιες που διαγραφονται και οι εξετασεις που περνιωνται με λευκες κολλες.......
Δεν έχει γούστο που μια συζήτηση ξεκινά για την επιστημονική εκπαίδευση και καταλήγει στην απάτη; Χαρακτηριστικό της κυρίαρχης αντίληψης περί των 'επιστημών'.
Ας μη γελιόμαστε. Το πτυχίο έχει καταντήσει αυτοσκοπός ως υλικό πειστήριο, παρά ως απολυτήριο διαδικασίας ουσιαστικής εκπαίδευσης. Αν είναι δυνατό να αποκτήσει κανείς πτυχίο στη σημερινή κοινωνία μέσω αλληλογραφίας, θα το θεωρήσει 'τιμή του και καμάρι του'. Κι εν τέλει αποκαλύπτεται η ανωμαλία του πτυχίου από τη βάση της. Πάντοτε το πτυχίο είχε ως σκοπό την εύκολη κοινωνική καταξίωση μέσα από το δόγμα της επιστημονικής ανωτερότητας. Το είχαμε περιτυλίξει με χρωματιστά ενδύματα περί παιδείας, κατάρτισης, έρευνας, γνώσης, μα η πόρνη η αλήθεια ξεγυμνώνεται με το χρόνο, είναι στη φύση της να επιδιώκει το τσιτσίδωμα...
Το θέμα εξαρχής έχει διπλή φύση και δύο όψεις: Θέλω να μυηθώ στην επιστημονική μεθοδολογία και τον επιστημονικό τρόπο έρευνας ή θέλω ένα πτυχίο για να βρίσκω καλύτερες συνθήκες εργασίας και εργασία γενικότερα; Έτερον εκάτερον.
Μπορείς να έχεις πτυχίο αστροφυσικού και να είσαι γεωργός, ενασχολούμενος στις ελεύθερές σου ώρες με τα Κβάζαρ και τα Πάλσαρ. Μπορείς και να εργαστείς στη ΝΑΣΑ μα στις ελεύθερες σου ώρες κι από αγάπη να παίρνεις τα βουνά με μία φλογέρα και να βόσκεις πρόβατα... Δύο διαφορετικές πλευρές του νομίσματος που συχνά συγχέονται μέσα στο φαντασιολόγημα του 'αγαπώ την επιστήμη και θέλω να βγάλω λεφτά από εκείνην'.
Με βάση το ερώτημα 'υπάρχει προοπτική ή δεν αξίζει τον κόπο;' κι εφόσον δεν είναι κάποιος βέβαιος ότι έλκεται από την επιστημονική μεθοδολογία (διότι άνθρωπος που το γνωρίζει απλά δεν αναρωτιέται), υποθέτω ότι αναφερόμαστε στο υλικό μέρος της υπόθεσης, δηλαδή στις επαγγελματικές προοπτικές.
Εκεί που φτάσαμε λοιπόν προσωπικά θεωρώ ότι 'θα πέσει πολλή πείνα' στους 'επιστήμονες εκ' μελέτης ή και εξ' αντιγραφής'. Κι αυτό διότι πέσαμε ως τσακάλια με τα μούτρα στο επιστημονικό χρήμα και λύθηκε η συνέχεια των επαγγελμάτων και της παραγωγής. Δεν μπορεί να υφίσταται 'υγιής' τεταρτογενής παραγωγή και υπηρεσία, δίχως να έχουν κορεστεί οι πρώτες τρεις βαθμίδες παραγωγής. Μα το χειρότερο όλων είναι πως δεν υφίσταται πλέον η αγάπη προς το επάγγελμα, η ταύτιση με τον καθημερινό μόχθο κάθε μορφής. Σπουδάζουμε κι εξειδικευόμαστε επειδή έγινε ένα κοινωνικό εργαλείο κι όχι επειδή θέλουμε να εμβαθύνουμε πραγματικά στα του επαγγέλματος που εξαρχής προτιμήσαμε. Και σήμερα καταλήγουν οι άνθρωποι με αγάπη στην ιατρική να φοιτούν σε πανεπιστήμια μαθηματικών, οι άλλοι με μεράκι στην αγροτιά να φοιτούν σε σχολές αεροναυπηγικής κ.ο.κ.
Θεωρώ ότι η αγάπη για μάθηση κάθε τύπου δυναμώνει πνευματικά τον άνθρωπο. Σπουδάστε, φοιτήστε με σκοπό να γίνετε πνευματικότεροι άνθρωποι, και σημαντικότεροι-χρησιμότεροι ως προς τις ανάγκες των συνανθρώπων σας. Και θα αμοιφθείτε ανάλογα με την αμοιβή που εξαρχής αποζητούσατε, άλλοι σε χρήμα, άλλοι σε βασικά αγαθά κι άλλοι σε πνεύμα και φιλία.
Exw summathitries sto panepistimio mou stn taksi mou pou einai 48,49,51,53 xronwn...opote ta logia einai peritta..keep on...!!!
Παράθεση:
|
Κοίτα, μέχρι τα 24 μου είχα ολοκληρώσει ένα κύκλο σπουδών που αφορούσε μία μέση ιδιωτική σχολή αλλά και την ανώτερη, τότε, σχολή εμποροπλοιάρχων (ΑΔΣΕΝ). Ωστόσο δε σταδιοδρόμησα ποτέ μια και οι εν λόγω σχολές ήταν μια καλή πρόφαση για να φύγω από το σπίτι και να το ζήσω λίγο. Αν και είμαι περισσότερα από 23 χρόνια ηχολήπτης πάντα ήθελα να αποκτήσω ένα πανεπιστημιακό πτυχίο και με αυτή τη λογική εισήχθην με τη διαδικασία της κλήρωσης το 2001, στα 34, μου στο τμήμα σπουδών στον Ελληνικό πολιτισμό της σχολής ανθρωπιστικών σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου. Αποφοίτησα το 2007 αλλά πέρα από το να διδάξω 50 ώρες σε ένα ΚΕΕ δεν χρησιμοποίησα πουθενά αλλού αυτό το πανεπιστημιακό πτυχίο. Ωστόσο δε μετάνιωσα ούτε μία στιγμή για το ότι μπήκα σε αυτή τη δύσκολη διαδικασία της γνώσης σε τέτοια ηλικία. Ανεξάρτητα από το αν κάποιος καταφέρει να αξιοποιήσει αυτό το πτυχίο ή όχι, οπωσδήποτε μέσα από αυτή τη διαδικασία γίνεται καλύτερος άνθρωπος και οπωσδήποτε μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει.
Παράθεση:
|
Tί σχέση έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια με την αθρώα προσέλευση,θα έλεγα επέλαση,αποφοίτων του πάλαι ποτέ ανατολικού μπλόκ.Στο σύλλογο που είμαι εγγεγραμμένος σε κάθε ένα απόφοιτο ελ.παν. , εισηγμένου με πανελλαδικές εξετάσεις ,αντιστοιχούν πέντε εξ ανατολών ορμωμενοι.
Αυτό είναι μία μάστιγα, που δημιούργησε την απίστευτη υπερπληθώρα επιστημόνων υγείας ,με συνέπεια να πέφτει συνολικά το επίπεδο παροχής υπηρεσιών υγείας.Και αν θέλεις νούμερα να σου δώσω εγώ περισσότερα.Απο επίσημη έρευνα της ελ. οδοντιατρικής ομοσπονδίας το 1999 είμασταν 14000 οδοντίατροι εν ενεργεία και στο μπλόκ ήταν 13000 έτοιμοι να πάρουν τα πτυχία τους και να κατέβουν για αναγνώριση.Μέσος όρος απολυτηρίου όλων αυτών? 11.5 (και γνωρίζουμε καλά οτι στη μέση εκπαίδευση οι μαθητές του 6 παίρνανε χαριστικά ένα 10-11,για να μπορέσουν να βγάλουν απολυτήριο).Αυτή η έρευνα είχε ανακοινωθεί στο πανελληνιο οδον. συν. το 1999
Άλλο όμως είναι αυτό και άλλο το επίπεδο σπουδών των ελ. παν. όπου μόνο οι βέλτιστοι εισήγοντο,πλήν εξαιρέσεων ειδικών ομάδων, όπως π.χ. οι ομογενείς,όπου <<μεταξύ των τυφλών βασίλευε ο μονόφθαλμος>> και ήταν φοιτητές για τους οποίους ,αντιλαμβανόσουν αμέσως τον τρόπο εισαγωγής τους
Εσύ όμως φίλε μου,ακόμα δεν μας έχεις αναφέρει, εάν σπούδασες και που σπούδασες ,παρότι στο έχω ζητήσει επανειλημμένος και στο ζητά και ο πεντατονικός τώρα΄,ώστε να μπορούμε ,να,<<ελέγξουμε>> την αξιοπιστία σου, συναρτήση των γραφομμένων σου,καθώς και να αντιληφθούμε, τα όποια κίνητρά σου.
Παράθεση:
|
Θα ήθελα να σε συγχαρώ για αυτή σου την απόφαση. Και φυσικά εκτός απο το πλαίσιο της ηθικής ικανοποίησης δεν ξέρεις και ποτέ που θα σε οδηγήσει.\
Π.Χ. εμένα άλλαξε η ζωή μου όταν δοκίμασα έτσι για πλάκα να μάθω μια πολύ παράξενη ξένη γλώσσα, πέρα απο τα συνηθισμένα αγγλικα, γαλλικά κλπ. Τελικά βρήκα δουλειά εξ'αιτίας αυτής της προσπαθειάς μου με καλό μίσθο. Να μην αναφέρω τι δουλειές έκανα πριν απο αυτό....
Στην αμερική που έμεινα για ελάχιστο διάστημα έχουν τη νοοτροπία της συνεχούς εκπαίδευσης και ίσως είναι μια απο της ελάχιστες πτυχές της κουλτούρας τους που θα έπρεπε να υοθετήσουμε, αντί για όλες τις άλλες αμερικάνιες που έχουν διαβάλει τη κοινωνία μας.
Και πάλι ΕΥΓΕ!!
Αγαπητή Ζετα490 καλή επιτυχία σου εύχομαι,και κουράγιο. Και εγώ μια από τα ίδια, τελείωσα το νυχτερινό λύκειο θετική κατεύθυνση και μπήκα και στο πανεπιστήμιο που ήθελα. Είμαι 34 δάσκαλος μουσικής, αφού να φανταστείς έχω μαθητές μου στην εκμάθηση οργάνων, συμφοιτητές μου και καθηγητές μου διδακτορικούς. Η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανένα. Για αυτό κοίταξε να το απολαύσεις. Αν δώσεις ένα ψάρι σε έναν άνθρωπο θα φάει μόνο μια φορά, αν τον μάθεις να ψαρεύει θα τρώει σε όλη του την ζωή.
Γουστάρωω!Τέτοια να ακούω,ανθρώπους θετικούς ,που η επόμενη ημέρα ,τους βρίσκει ένα βήμα παραπέρα απο την προηγούμενη.ΜΕ φτιάχνει,αισθάνομαι καλά!Βαρέθηκα να ακούω και να βιώνω απαισιοδοξία και μιζέρια ,απο τον Ελλαδικό περίγυρώ μου.
Γεια,
Έχω γνωστό μου που στα 38 και με 2 παιδιά αποφάσισε να επιστρέψει και να τελειώσει δάσκαλος που πάντα το ήθελε. Είναι δύσκολο λόγο οικονομικής δυσχέρειας και απόστασης καθώς έπρεπε να έρθει Αθήνα και να είναι μακρυά από την οικογένειά του. Αλλά δούλευε μέρα νύχτα, έτρωγε πάντα φαγητό στης εστία και δεν έβγαινε για οικονομία και τα πάει περίφημα. Φυσικά το πιο δυνατό άτομο στην περίπτωση αυτή είναι η γυναίκα του που δέχτηκε αυτή την κατάσταση και τον στηρίζει!
Φέτος αποφοιτώ και γω από το Ε.Μ.Π. και κατάλαβα ότι μόνο εμείς στην Ελλάδα έχουμε τις απόψεις των πιο πάνω για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Με κάποιους συμφοιτητές μου που κάναμε αιτήσεις για πανεπιστήμια είδαμε ότι το όνομα ΕΜΠ μετράει και πάρα πολύ μάλιστα. Από μια παρέα 5 ατόμων που είμαστε γίναμε δεχτοί, με υποτροφία, για μεταπτυχιακά 1 στο Stanford, 1 στο Berkeley, 2 ΕΤΗ και 1 CMU. Όχι διότι μας αγαπήσανε, αλλά διότι άλλοι απόφοιτοι από εδώ πήγανε σε αυτά τα πανεπιστήμια και δείξανε ότι μπορούνε. Διαπρέψανε και γίνανε και καθηγητές.
Στην Ελλάδα έχουμε ένα μεγάλο αγαθό που φτύσαμε αίμα για αυτό και δεν πρέπει να το θεωρούμε σαν δεδομένο: ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ. Τη δυνατότητα να σποθδάσουμε ότι θέλουμε, όποτε θέλουμε δωρεάν. Ο φίλος με το παράδειγμα των γιατρών ας ρωτήσει πόσα είναι τα δίδακτρα για ιατρική στην Αμερική. Εκεί έχει 700 000 γιατρούς οι οποίοι είναι γόνοι πλούσιων οικογενειών ενώ εδώ 70 000 οι οποίοι έχουν όρεξη να γίνουν γιατροί και φτύνουν αίμα κάθε εξεταστική.
Η συγκεκριμένη κουβέντα δεν έχει τελειωμό και την έχω κάνει πολλές φορές έτσι σταματώ εδώ.
Άποψη μου είναι να κυνηγάς το όνειρο σου. Μην ακούς κανένα και τίποτα.