να σου πω την αληθεια το περιμενα ακριβοτερο...
το karaoke effect το χω προσεξει και εγω και μαλιστα παντοτε εφερνα σαν παραδειγμα το karaoke για να τονισω οτι ο τραγουδιστης επειδη ειναι και ο frontman πρεπει παση θυσια να ακουει καλυτερα απο ολους επειδη υπαρχει μεγαλος κινδυνος φαλτσου..
ομως υπαρχει και αλλου προβλημα...στην ενταση,,,αν ο τραγουδιστης ειναι τερμα και με το που ανοιγει το στομα του ολοι οι αλλοι χανονται το αποτελεσμα ειναι να χαθει και ο ιδιος...
παντως,,,για να λεμε και του στραβου το δικιο καλο θα ειναι να μπορει μπει εστω στο κομματι και ας μην ακουει και τοσο καλα...
μου κανει εντυπωση που αναφερεις το karaoke σαν παραδειγμα!!
δεν νιωθω μονος σε αυτο τον ματαιο κοσμο!!χαχαχα
τα in ear monitor εχουν σωσει αρκετους ομως εχουν δημιουργησει και προβληματα σε αλλους τοσους..
εγω προσωπικα ειμαι κιθαριστας και προτιμω να ακουω το οργανο μου απο την ιδια μου την καμπινα..
στα μονιτορ συνηθως θελω να ακουω η την αλλη κιθαρα(αν υπαρχει)το μπασσο και τον τραγουδιστη,,,
δεν ειναι θεμα ηχου τοσο οσο στο οτι νιωθω μεγαλυτερη σιγουρια να ακουω την μπαντα και ειδικα σε περιπτωση που γινει κανενα κουνημα αμαζευτο!!