ελληνική μουσική
    900 online   ·  210.851 μέλη

    Κουτσοί, στραβοί και ο Νταλάρας στον Άγιο Παντελεήμονα

    o-Zone
    14.12.2010, 13:01

    Κουτσοί, στραβοί και ο Νταλάρας στον Άγιο Παντελεήμονα

    Με βυζαντινή μεγαλοπρέπεια και μέσα σε κλίμα κατάνυξης, ευλάβειας και ιερού δέους πραγματοποιήθηκε η χτεσινή συναυλία στον ιερό ναό του Αγίου Παντελεήμονα, χοροστατούντος του Πρεσβευτή Καλής Θέλησης για τους Πρόσφυγες της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ, Γιώργου Νταλάρα. Την συναυλία διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σε συνεργασία με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών. Η συνεργασία του Μεγάρου με την Αρχιεπισκοπή έγινε στα πλαίσια της συγχώνευσης οργανισμών, υπηρεσιών και φορέων -που προβλέπονται από το Μνημόνιο-, ώστε να μειωθούν τα έξοδα, να εξαλειφθεί το χρέος και να γίνουμε πάλι Ελβετία.

    Στο εξής, σύμφωνα με το Μνημόνιο και τις εντολές της Τρόικας, για κάθε πέντε παπάδες που θα παίρνουν σύνταξη θα προσλαμβάνεται ένας βιολιστής για την Καμεράτα και μια καθαρίστρια για το Μέγαρο, ενώ για κάθε πέντε σοπράνο που θα συνταξιοδοτούνται θα προσλαμβάνεται ένας καντηλανάφτης και μια σιγανοπαπαδιά.

    Παράλληλα, προβλέπονται μετατάξεις για το πλεονάζον προσωπικό άλλων υπηρεσιών του Δημοσίου, το οποίο θα καλύψει θέσεις στις εκκλησίες, στο Μέγαρο και όπου αλλού υπάρχει ανάγκη. Ήδη χτες, στον Άγιο Παντελεήμονα, έκανε πρεμιέρα -δίπλα στον Γιώργο Νταλάρα- η νέα χορωδία της ΔΕΗ, που αποτελείται από μηχανοδηγούς και σταθμάρχες οι οποίοι μετατάχθηκαν μόλις πριν από λίγες ημέρες από τον ΟΣΕ στη ΔΕΗ. Οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες της χορωδίας της ΔΕΗ γκάριζαν μέσα στον Άγιο Παντελεήμονα -σαν να επρόκειτο να έχουμε μετωπική σύγκρουση
    τρένων- και το κοινό δυσανασχέτησε έντονα, αλλά η πολύχρονη εμπειρία του Γιώργου Νταλάρα έσωσε την κατάσταση, αφού ο μεγάλος μας αοιδός φώναξε στους πιστούς <<δικό σας>>, αυτοί άρχισαν να τραγουδάνε, οι παπάδες και οι νεωκόροι τους έραιναν με γαρίφαλα και το κέφι χτύπησε κόκκινο.

    Πριν από τη συναυλία, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος εκφώνησε λόγο και τόνισε ότι η Εκκλησία έχει αποστολή να ενώνει τους ανθρώπους - άλλο, αν τελικά το μόνο που καταφέρνει είναι να τους χωρίζει-, ενώ συμπλήρωσε πως και η μουσική ενώνει τους ανθρώπους. Προφανώς, ο κ.
    Ιερώνυμος δεν έχει πάρει χαμπάρι πως και η μουσική χωρίζει τους ανθρώπους, αφού σήμερα όλοι κυκλοφορούν με ένα iPod με ακουστικά, και ο καθένας ακούει ό,τι του γουστάρει και είναι στην καρακοσμάρα του, χωρίς να έχει καμία απολύτως διάθεση να ακούσει αυτό που ακούει ο άλλος. Επίσης, στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα έχει πολλούς μουσουλμάνους, οπότε, αν η Εκκλησία ήθελε πραγματικά να ενώσει τους ανθρώπους μέσω της μουσικής δεν θα έπρεπε να συνεργαστεί με την Καμεράτα και τους ψάλτες που έψελναν χριστουγεννιάτικους ύμνους, αλλά με την Άντζελα Δημητρίου και τον Σταμάτη Γονίδη, οι οποίοι τραγουδάνε με μεγάλη επιτυχία στα ελληνικά τη λαϊκή μουσική της Αιγύπτου και του Λιβάνου, που αρέσει τόσο στους Έλληνες όσο και στους αλλοδαπούς από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές. Το γεγονός πως οι αλλοδαποί δεν καταλαβαίνουν τους στίχους των ελληνικών τραγουδιών δεν αποτελεί πρόβλημα, αφού και οι Έλληνες -εδώ και αιώνες- δεν καταλαβαίνουν λέξη από αυτά που λένε οι παπάδες στις εκκλησίες, αλλά αυτό δεν τους εμποδίζει να κάθονται όρθιοι, αμίλητοι και βλοσυροί με τις ώρες, και να ακούνε τον ιερέα να λέει αλαμπουρνέζικα.

    Ο κ. Ιερώνυμος ανέφερε πως οι δουλειές στις εκκλησίες δεν πάνε καθόλου καλά -εξαιτίας της οικονομικής κρίσης- και οι παπάδες δεν μπορούν να συνεχίσουν να τρώνε από τα εκατομμύρια που έχουν μαζέψει όλα αυτά τα χρόνια, οπότε οι συναυλίες στις εκκλησίες θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια νέα πηγή εσόδων και να γεμίσουν ξανά τα παγκάρια, ώστε να αναδειχτεί η υπεροχή και το μεγαλείο της Ορθοδοξίας.

    Σύμφωνα με τον κ. Ιερώνυμο, οι γάμοι παρουσιάζουν μείωση 30%, ενώ τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα στα βαφτίσια, όπου υπάρχει μείωση 60%. Ο κ. Ιερώνυμος τόνισε πως η μεγάλη αύξηση που παρατηρείται στις κηδείες δεν μπορεί να καλύψει τη χασούρα από τα άλλα μυστήρια, ενώ συμπλήρωσε πως έχουν μειωθεί δραματικά τα μνημόσυνα, με αποτέλεσμα οι παπάδες να έχουν ρίξει τις τιμές και να πιάνονται μαλλί με μαλλί μέσα στα νεκροταφεία για να προλάβουν να αρπάξουν τους πελάτες. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η δήλωση του κ. Ιερώνυμου πως η καύση των νεκρών θα βάλει ταφόπλακα στις κηδείες.

    Ο κ. Ιερώνυμος δεν παρέλειψε να αναφέρει πως τα λουκέτα στα μαγαζιά αποτελούν ένα επιπλέον πλήγμα στα οικονομικά της Εκκλησίας, αφού χάνονται τεράστια έσοδα από τον αγιασμό των καταστημάτων, ενώ συμπλήρωσε πως όσοι καταστηματάρχες δεν έχουν βαρέσει ακόμα κανόνι αποφεύγουν να καλούν τους παπάδες για αγιασμό, επειδή τους θεωρούν γρουσούζηδες.

    Μετά τον κ. Ιερώνυμο, το λόγο πήρε ο πρόεδρος του Μεγάρου Μουσικής Ιωάννης Μάνος, ο οποίος δήλωσε πως η συνεργασία με την Εκκλησία και οι συναυλίες στους ναούς αποτελούν μόνοδρομο για το Μέγαρο επειδή το εγκατέλειψαν οι χορηγοί. Ο κ. Μάνος είπε πως η Καμεράτα θα βγάζει δίσκο στις εκκλησίες για να παίρνουν ένα μεροκάματο οι μουσικοί, ενώ την παραμονή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η Καμεράτα θα πηγαίνει από πόρτα σε πόρτα για να παίξει τα κάλαντα. Σύμφωνα με τον κ. Μάνο, το μεγάλο πρόβλημα για τη συμμετοχή της Καμεράτας σε συναυλίες στις εκκλησίες είναι η ΑΕΠΙ, η οποία - εκτός από τα πνευματικά δικαιώματα- ζητάει μερίδιο από τα τάματα και τις δωρεές των πιστών.

    Έξω από τον ιερό ναό επικρατούσε ένταση, αφού κάτοικοι της περιοχής και μέλη εθνικιστικών οργανώσεων φώναζαν συνθήματα εναντίον των μεταναστών, της πολιτικής ηγεσίας και του Αγίου Παντελεήμονα, ζητώντας να καεί ζωντανή -για παραδειγματισμό- μια Αφγανή παρθένα. Μέσα στην εκκλησία, οι φοβισμένοι πιστοί έψελναν το <<Τη Υπερμάχω>>, αλλά ο Γιώργος Νταλάρας βγήκε με το μικρόφωνο στο προαύλιο του ναού και ανάγκασε τους εθνικιστές να τον αποθεώσουν, αφού τους αφιέρωσε το <<Να ΄τανε το ΄21>>.

    Η συνεργασία του Μεγάρου Μουσικής με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών θα συνεχιστεί με κυριακάτικες συναυλίες και σε άλλες εκκλησίες. Το μόνο πρόβλημα είναι πως υπάρχουν έντονες αντιδράσεις από τον εμπορικό σύλλογο της Αθήνας, ο οποίος κατηγορεί την κυβέρνηση για προνομιακή μεταχείριση προς την Εκκλησία και υποστηρίζει πως οι εκκλησίες θα πρέπει να μένουν κλειστές τις Κυριακές, όπως κάνουν και τα υπόλοιπα εμπορικά καταστήματα.


    Hastaroth
    14.12.2010, 13:13

    Η απλούστευση,τής απλούστευσης,ώ απλούστευση.

    Ελβετία θα γίνουμε όταν θα πάψουμε να λαϊκίζουμε και θα σοβαρευτούμε να βάλουμε το οπίσθιό μας κάτω και να δουλέψουμε.

     


    o-Zone
    14.12.2010, 14:23

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 14-12-2010 στις 13:13 έγραψε...

    Η απλούστευση,τής απλούστευσης,ώ απλούστευση.

    Ελβετία θα γίνουμε όταν θα πάψουμε να λαϊκίζουμε και θα σοβαρευτούμε να βάλουμε το οπίσθιό μας κάτω και να δουλέψουμε.

     



     

    Παρακαλώ? {#emotions_dlg.blink} Τι σημαίνει "Η απλούστευση,τής απλούστευσης,ώ απλούστευση."? Διερμηνεύσατε παρακαλώ...

    Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι η δική σου άποψη, για το πως θα γίνουμε Ελβετία, είναι ΚΑΙ πολύ "ψαγμένη" και εμπεριστατωμένη αλλά κυρίως διόλου λαϊκίζουσα...

    ΥΓ. Υπόψη ότι εδώ πρόκειται για ένα σατυρικό κείμενο, το οποίο δε προσφέρεται για πολιτικάντικους "λεονταρισμούς". Αν έχεις όρεξη για "σοβαρό" διάλογο, καλύτερα άνοιξε ένα "σοβαρό" θέμα, αγαπητέ Hastaroth...
    -----------------
    "During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act” --George Orwell

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 14-12-2010 14:29 ]


    vasilisbSax
    14.12.2010, 14:42

    Παράθεση:

    Το μέλος o-Zone στις 14-12-2010 στις 13:01 έγραψε...

    ... (τα έσβησα για οικονομία χώρου)

    {#emotions_dlg.thumbup} Καλογραμμένο και εκτενές "ρεπορτάζ" !!!

    Θα ήθελα όμως, να πληροφορηθώ, αν ο (τα πάντα έκανα πάντα, πόσο μάλλον τώρα που έχω και δικό μου άνθρωπο στην κυβέρνηση) Νταλάρας, απευθεινόμενος στο κοινό, τείνοντας, βέβαια, και το μικρόφωνό του προς αυτό, ξεστόμισε την γνωστή ατάκα των λουφατζήδων τραγουδιστών: "Δικό σας!!!".Και αν ναι θα ήθελα επίσης να μάθω, αν υπήρχαν διάσπαρτες στο χώρο κυρίες υπεύθυνες να ραίνουν τον καλλιτέχνη με ροδοπέταλα, μετά από προτροπή των πιστών... 

     


    djmetronomos
    14.12.2010, 17:06

    Καλά... όλα τα λεφτά είναι το κείμενο...

    Pitsirikos, ένας και μοναδικός...

    Αλήθεια, πιστεύατε ποτέ ότι θα δείτε Περουβιανό κιθαρίστα μέσα σε ορθόδοξη εκκλησία?
    Την επόμενη φορά ειδοποιείστε με, να φέρω ντραμς και πιατίνια... και μια φίλη που παίζει synthesizer... Mόνο στον "Ακάθιστο Ύμνο" δεν θα μπορέσω να παίξω, αφού ως γνωστόν οι ντραμίστες ανά τον κόσμο παίζουν καθιστοί...
    Ο ντράμερ των Stray Cats είναι η εξαίρεση στον κανόνα.


    mary_omikron
    14.12.2010, 17:51

    Δεν το θεωρώ καθόλου "απλούστευση,της απλούστευσης"... Οι αρχισυντάκτες αυτού του κειμένου και άλλων παρόμοιων κ.κ. Εφήμερος, Μπογδάνος,Χατζηστεφάνου  [www.thepressproject.gr] δηλώνουν για τις δημοσιεύσεις τους οτι είναι :

    "Πρώτα-πρώτα είναι μια ρομαντική αναζήτηση. Κοντολογίς, πάμε γυρεύοντας. Ψάχνουμε στην πράξη ποια μπορεί να είναι η νέα δημοσιογραφία των πολιτών και ποια η νέα πολιτεία των δημοσιογράφων. Γιατί ο παλιός κόσμος έχει μεν ξοφλήσει, ο δε καινούργιος ... δεν πληρώνει καθόλου καλά. Τουλάχιστον, όμως, μπορεί πολύ εύκολα να μας κάνει όλους θηρία ενήμερα και διαλεκτικά. Οπότε, τι να μας πούν και τα λεφτά - όσο για ένα πιάτο φαΐ, ένα ποτήρι νερό, ένα σπαρματσέτο για το σκοτάδι και ένα USB mo­bile In­ter­net, θα τα βρούμε και εμείς όπως όλοι. Ούτε χαρτί ούτε βαρώνοι, λοιπόν. Ναι, σας το είπαμε ήδη: είμαστε γνήσιοι ρομαντικοί.

    Δεύτερο, αλλά σπουδαιότερο, δεν μας αρέσουν οι μονόδρομοι και οι κοινοτοπίες. Πιστεύουμε ότι σε τελική ανάλυση όλα λύνονται, οι πραγματικές ιδέες μόνο λείπουν. Και το κουράγιο, η φαντασία, η πραγματική έγνοια για τους ανθρώπους και όλα όσα τους ενώνουν - πέρα από την οικογένεια και το κάθε λογής πατρονάρισμα. Ναι, υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι στη μεγάλη γεωγραφία του δημόσιου κοινού μας χώρου. Αλλά νομίζουμε ότι είναι έξω από το χάρτη, ότι καραδοκούν εκεί μυθικά τέρατα. Λες και η μόνη λύση για να μην αλληλοσκοτωθούμε, είναι ένας ουσιαστικά νεοφιλελεύθερος κόσμος - με όλο και μικρότερες δόσεις κρατικής φιλανθρωπίας.

    Η απάντησή μας για όλα αυτά είναι η καίρια, αιρετική και εκλεκτική ενημέρωση. Έστω και σε μικρές δόσεις, έστω και με ταπεινά μέσα, έστω και με πολλές παραπομπές και «κλοπές» και κρυπτικούς αφορισμούς, ενίοτε ακόμα και με ζόρικη ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Γιατί όπως είπε και ο Ιησούς (ναι, ο γνωστός) Πας γαρ ο ζητών ευρίσκει Και ο αιτών λαμβάνει Και τω κρούοντι ανοιγήσεται.

    Την προσοχή σας και τη συμμετοχή σας ζητάμε, αδέρφια. Ό,τι μπορεί, τελικά, ο καθένας. Μια ρομαντική περιπέτεια ξεκινάει, πείτε μας πού έχει δράκους. Αλλά σοβαρά τέρατα, να εξηγούμαστε. Όχι σαύρες - αυτές τις στέλνετε στα γνωστά ισοπεδωτικά, σκανδαλολογικά και άλλα ανάλογα δήθεν ψηφιακά στέκια. Σε εμάς, μόνο άξιους λόγου δράκους, τρομερούς και απρόσωπους. Είπαμε: πάμε γυρεύοντας."

    Προσωπικά βρίσκω τα κείμενά τους σατυρικά, ενημερωτικά και δηκτικά και θεωρώ οτι αυτοί μάλλον "έβαλαν κάτω τα οπίσθιά τους" λίγο περισσότερο από εμάς που αναλωνόμαστε σε κρίσεις επί κρίσεων και σχόλια επί σχολίων...


    optiras
    14.12.2010, 19:36

    Παράθεση:

    Το μέλος o-Zone στις 14-12-2010 στις 13:01 έγραψε...

    Κουτσοί, στραβοί και ο Νταλάρας στον Άγιο Παντελεήμονα

    ........


     

    Φιλική παρατήρηση:

    όταν παίρνεις κείμενα από κάποια πηγή,αν δεν σου κάνει κόπο,να το αναφέρεις ρητά γιατί αλλιώς κάποιος μπορεί να υποθέσει ότι το κείμενο είναι δικό σου...Οι λιγότερο έμπειροι μπορεί να υποθέσουν πως έκανες απλώς τονισμό της επικεφαλλίδας...

     

    Ερώτηση:και άλλοι χρήστες έχουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα:συχνά δεν λειτουργούν τα λινκς(όπως εδώ).Ξέρει κανένας που μπορεί να οφείλεται;


    Hastaroth
    14.12.2010, 23:24

    Παράθεση:

    Το μέλος o-Zone στις 14-12-2010 στις 14:23 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Hastaroth στις 14-12-2010 στις 13:13 έγραψε...

    Η απλούστευση,τής απλούστευσης,ώ απλούστευση.

    Ελβετία θα γίνουμε όταν θα πάψουμε να λαϊκίζουμε και θα σοβαρευτούμε να βάλουμε το οπίσθιό μας κάτω και να δουλέψουμε.

     

    Παρακαλώ? {#emotions_dlg.blink} Τι σημαίνει "Η απλούστευση,τής απλούστευσης,ώ απλούστευση."? Διερμηνεύσατε παρακαλώ...

    Πάντως, οφείλω να ομολογήσω ότι η δική σου άποψη, για το πως θα γίνουμε Ελβετία, είναι ΚΑΙ πολύ "ψαγμένη" και εμπεριστατωμένη αλλά κυρίως διόλου λαϊκίζουσα...

    ΥΓ. Υπόψη ότι εδώ πρόκειται για ένα σατυρικό κείμενο, το οποίο δε προσφέρεται για πολιτικάντικους "λεονταρισμούς". Αν έχεις όρεξη για "σοβαρό" διάλογο, καλύτερα άνοιξε ένα "σοβαρό" θέμα, αγαπητέ Hastaroth...
    -----------------
    "During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act” --George Orwell

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : o-Zone στις 14-12-2010 14:29 ]

    Να διερμηνεύσω λοιπόν,αγαπητέ O3:

    Δέν μπόρεσα να καταλάβω σε τί πείραξε τούς κ.κ. συντάκτες αυτού τού σατυρικού κειμένου το γεγονός ότι διοργανώθηκε μιά πολιτιστική εκδήλωση σε έναν θρησκευτικό χώρο-την στιγμή μάλιστα που το πρόγραμμα περιελάμβανε και βυζαντινή μουσική και ψαλτική,αυτά δηλαδή που ακούγονται συνήθως σε μιά εκκλησία.Το ότι συμμετείχε και ο Νταλάρας;Εντάξει,δέν λέω,είναι "κάπως" το γεγονός ότι ο εν λόγω καλλιτέχνης εμφανίζεται εν είδει "μαϊντανού" συχνότατα σε ποικιλες εκδηλώσεις,αλλά πώς να το κάμνωμεν άλλωστε,από αυτά ζεί ο άνθρωπος,δέν είναι σιδηρουργός ή αγγειολάστης.

    Από εκεί και πέρα,τα περί μηχανοδηγών και σταθμαρχών που μετατάχθηκαν από τον ΟΣΕ στην ΔΕΗ και τά λοιπά μπορεί μέν να είναι σατυρικά και ευτράπελα,δέν απηχούν όμως την πραγματικότητα.Και εν πάσει περιπτώσει,άν αρχίσουμε να λοιδωρούμε τους πάντες και τα πάντα σ'αυτήν την χώρα,δέν πρόκειται να δούμε προκοπή ούτε σε πενήντα αιώνες.

    Επίσης,δέν βλέπω να έχω κάνει πουθενά "πολιτικάντικους λεονταρισμούς",απλά εξέφρασα μιά γνώμη.Αν αυτό εσύ το θεωρής "πολιτικάντικους λεονταρισμούς",επίτρεψέ μου με την σειρά μου να θεωρώ ομοίως και εγώ το κείμενο που μάς παρέθεσες "λαϊκισμό".Καθένας με τα γούστα του....

    Τέλος,η άποψή μου γιά το πώς θα γίνουμε Ελβετία δέν είναι καθόλου "ψαγμένη",είναι η άποψη ενός ανθρώπου που διαθέτει την απλή κοινή λογική.Σε μιά χώρα που οι μισοί εργαζόμενοι κάνουν κάθε τρείς και λίγο απεργίες και στάσεις εργασίας αναγκάζοντας τους άλλους μισούς να ταλαιπωρούνται γιά να πάνε στην δουλειά τους ή να χάνουν μέρες από αυτήν,η κοινή λογική λέει ότι μ'αυτόν τον τρόπο δέν υπάρχει ελπίδα να γίνη αυτή η χώρα Ελβετία.....


    tallos
    15.12.2010, 01:36

    ο νταλαρας παντως παραεινε μαιντανος.και πουλησε αριστεριλικι και καλα κουλτουριαρης στο περιπου γιατι ετσι ειχε περαση.καιροσκοπος.


    klefths
    17.12.2010, 12:07
    Νταλαρας και δωρεαν δεν παιζει! Καλα μας τα'λεγε ο Πανουσης.
    Elderon
    17.12.2010, 21:22
    Το ότι ο Νταλάρας είναι φιλοχρήματος είναι γνωστό. Εδώ δεν κρίνεται ο άνθρωπος Νταλάρας αλλα ο μουσικός που σκίζει!!
    gianna-dep
    20.12.2010, 08:39

    περα απο τον Νταλαρα το σατυρικο κειμενο λεει αληθειες Παντα οι μεγαλες αληθειες βγαινουν απο τετοια κειμενα Για ψαξτε το λιγακι ...........


    optiras
    20.12.2010, 10:53

    Παράθεση:

    Το μέλος gianna-dep στις 20-12-2010 στις 08:39 έγραψε...

    περα απο τον Νταλαρα το σατυρικο κειμενο λεει αληθειες Παντα οι μεγαλες αληθειες βγαινουν απο τετοια κειμενα Για ψαξτε το λιγακι ...........



     

    Όπως;


    Konstantinosoa
    21.12.2010, 11:15

    Παρατηρώ πως πολλά μέλη στο φόρουμ όπου δουν το όνομα Νταλάρας βγάζουν χολή και μιλούν με μια απίστευτη ασέβεια μη σεβόμενοι πως απλά μιλάνε για έναν τραγουδιστή στα όρια του θρύλου με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας, ενώ οι ίδιοι κατα κανόνα δεν έχουν να επιδείξουν κάτι πολιτιστικό κια δημόσιο ή θεωρούν πως με το να γρατζουνάν ένα όργανο εκτός απο άποψη που όλοι δικαιούνται δεν νομιμοποιούνται να κρίνουν έτσι κάποιον που έχει προσφέρει τα μέγιστα στον τομέα του ενώ αυτοί κάνουν κριτική για να μην πω δήθεν αριστερή του καναπέ.

    Και επειδή μάλλον πολλοί θα αγνοούν την έννοια της εμπορικότητας, μόνο μεγάλοι Δίσκοι πούλησαν μεγάλα νούμερα και σε βάθος χρόνου στην Ιστορία της Ελληνικής δισκογραφίας, με εξαίρεση κάποιους δίσκους του Σφακιανάκη και του Χατζηγιάννη, που οι πωλήσεις ξεπέρασαν το στάτους των 200.000 και που και αυτοί είχαν αρκετά να πουν κι ας μην ήταν "Μεγάλοι Ερωτικοί". Όλοι οι άλλοι σχετικοί Δίσκοι μεγάλησης απήχησης, άμεσα εμπορικοί αλλά και βραδύτερα σε βάθος χρόνου προκύπτουν απο δίσκους αναφοράς. Και απο τέτοιους ο Νταλάρας είναι μακράν ο πρώτος είτε με κύρια συμμετοχή είτε σε έκτακτη.

    Για 20 τουλάχιστον χρόνια δεν υπήρξε συνθέτης που να μην τον χρησιμοποίησε για να μην πω έκανε τεμενάδες. Αν ήταν ...παιδο δεν θα γινόταν ποτέ αυτό και δεν θα έφτανε μόνο η εκτελεστική του δεινότητητα για να τον επιλέγουν έτσι.

    Έχει βοηθήσει και προωθήσει μεγάλο αριθμό νέων συνθετών, τραγουδιστών και στιχουργών που σήμερα σταδιοδρομούν εδώ και χρόνια αλλά γι΄αυτό δεν μιλάει κανείς. Πρόσφατα μάλιστα διάβασα εδώ άλλη μια τέτοια περίπτωση του πολύ αξιόλογου Κώστα Καλδάρα και το πώς τότε τον βοήθησε ο Νταλάρας.

    Μαϊντανός δεν είναι κάποιος που επιλέγεται ως σολίστ σε μια τέτοια εκδήλωση αλλά άξιος. Μαϊντανοσύνη είναι πως μερικοί εδω μέσα όπου βρεθούν και όπου σταθούν μιλούν εναντίον του, προφανώς γιατί δεν έχουν κάτι γόνιμο να κάνουν και αρκούνται σε κριτικές στα όρια του χυδαίου...

    Γι΄αυτά δεν μιλάει κανένας. Μόνο κριτική και ασέβεια, αιδώς Αργείοι !

     


    periigitis
    21.12.2010, 11:54

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Παρατηρώ πως πολλά μέλη στο φόρουμ όπου δουν το όνομα Νταλάρας βγάζουν χολή και μιλούν με μια απίστευτη ασέβεια μη σεβόμενοι πως απλά μιλάνε για έναν τραγουδιστή στα όρια του θρύλου με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας, ενώ οι ίδιοι κατα κανόνα δεν έχουν να επιδείξουν κάτι πολιτιστικό κια δημόσιο ή θεωρούν πως με το να γρατζουνάν ένα όργανο εκτός απο άποψη που όλοι δικαιούνται δεν νομιμοποιούνται να κρίνουν έτσι κάποιον που έχει προσφέρει τα μέγιστα στον τομέα του ενώ αυτοί κάνουν κριτική για να μην πω δήθεν αριστερή του καναπέ.

    Και επειδή μάλλον πολλοί θα αγνοούν την έννοια της εμπορικότητας, μόνο μεγάλοι Δίσκοι πούλησαν μεγάλα νούμερα και σε βάθος χρόνου στην Ιστορία της Ελληνικής δισκογραφίας, με εξαίρεση κάποιους δίσκους του Σφακιανάκη και του Χατζηγιάννη, που οι πωλήσεις ξεπέρασαν το στάτους των 200.000 και που και αυτοί είχαν αρκετά να πουν κι ας μην ήταν "Μεγάλοι Ερωτικοί". Όλοι οι άλλοι σχετικοί Δίσκοι μεγάλησης απήχησης, άμεσα εμπορικοί αλλά και βραδύτερα σε βάθος χρόνου προκύπτουν απο δίσκους αναφοράς. Και απο τέτοιους ο Νταλάρας είναι μακράν ο πρώτος είτε με κύρια συμμετοχή είτε σε έκτακτη.

    Για 20 τουλάχιστον χρόνια δεν υπήρξε συνθέτης που να μην τον χρησιμοποίησε για να μην πω έκανε τεμενάδες. Αν ήταν ...παιδο δεν θα γινόταν ποτέ αυτό και δεν θα έφτανε μόνο η εκτελεστική του δεινότητητα για να τον επιλέγουν έτσι.

    Έχει βοηθήσει και προωθήσει μεγάλο αριθμό νέων συνθετών, τραγουδιστών και στιχουργών που σήμερα σταδιοδρομούν εδώ και χρόνια αλλά γι΄αυτό δεν μιλάει κανείς. Πρόσφατα μάλιστα διάβασα εδώ άλλη μια τέτοια περίπτωση του πολύ αξιόλογου Κώστα Καλδάρα και το πώς τότε τον βοήθησε ο Νταλάρας.

    Μαϊντανός δεν είναι κάποιος που επιλέγεται ως σολίστ σε μια τέτοια εκδήλωση αλλά άξιος. Μαϊντανοσύνη είναι πως μερικοί εδω μέσα όπου βρεθούν και όπου σταθούν μιλούν εναντίον του, προφανώς γιατί δεν έχουν κάτι γόνιμο να κάνουν και αρκούνται σε κριτικές στα όρια του χυδαίου...

    Γι΄αυτά δεν μιλάει κανένας. Μόνο κριτική και ασέβεια, αιδώς Αργείοι !

     



    Την άποψή μου για τον Νταλάρα την εξέφρασα στο άλλο σχετικό topic.

    Πιστεύω όμως ότι πραγματική ασέβεια είναι να λες ότι "Για 20 τουλάχιστον χρόνια δεν υπήρξε συνθέτης που να μην τον χρησιμοποίησε για να μην πω έκανε τεμενάδες.". Έκαναν τεμανάδες στον Νταλάρα ο Καλδάρας, ο Θεοδωράκης και ο Λοίζος; Αν είναι δυνατόν!

    Ίσως κάτι τέτοια να πίστευε κι αυτός και κατάντησε σήμερα να τραγουδάει βλακείες του τύπου

    ..κι εγώ αγάπες έλιωνα σαν ζάχαρη
    μέσ' το καυτό φλιτζάνι του καφέ
    έπεφταν στο πιατάκι δύο δάκρυα
    κι έβγαινε πάλι ο δρόμος σαν εφφέ.

    Ο πραγματικός καλλιτέχνης είναι πάντα σεμνός (στα λόγια και στις πράξεις) και έχει συνηδειτοποιήσει ότι το Τραγούδι, η Τέχνη γενικότερα, μπορεί να είναι γενναιόδωρη σε κάποιους αλλά πάντοτε υπηρετείται, δεν υπηρετεί ποτέ κανέναν! 


    optiras
    21.12.2010, 20:40

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Παρατηρώ πως πολλά μέλη στο φόρουμ όπου δουν το όνομα Νταλάρας βγάζουν χολή

    Δεν είδα σε καμιά απάντηση να αμφισβητείται ο Νταλάρας σαν καλλιτέχνης...Αν βγάζαμε χολή μάλλον θα το κάναμε....

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Μιλούν με μια απίστευτη ασέβεια μη σεβόμενοι πως απλά μιλάνε για έναν τραγουδιστή στα όρια του θρύλου με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ιστορία της Ελληνικής Δισκογραφίας, ενώ οι ίδιοι κατα κανόνα δεν έχουν να επιδείξουν κάτι πολιτιστικό κια δημόσιο ή θεωρούν πως με το να γρατζουνάν ένα όργανο εκτός απο άποψη που όλοι δικαιούνται δεν νομιμοποιούνται να κρίνουν έτσι κάποιον που έχει προσφέρει τα μέγιστα στον τομέα του ενώ αυτοί κάνουν κριτική για να μην πω δήθεν αριστερή του καναπέ.

    Μήπως θα ήτανε καλύτερα να δεις αν η κριτική που γίνεται έχει βάση;Χώρια που εμείς αναφέρουμε αυτά που έχουν πει άλλοι...Προσάπτουμε στον Νταλάρα κάτι που δεν έχει κάνει;

    Το απίστευτο επιχείρημα ότι δεν μπορείς να κρίνεις κάποιον όταν κάνει λάθη επειδή σε κάποιο τομέα εχει να δείξει σπουδαίο έργο ή αυτό ότι για να κρίνεις κάποιον πρέπει να έχεις κάνει κάτι καλύτερο ή αυτό περί νομιμοποίησης δεν ξέρω πως να το σχολιάσω...Ηρθε χούντα και δεν το μάθαμε;...Ιστορικά βέβαια προέρχονται από το πίστευε και μη ερεύνα,μην κρίνετε ινα μη κριθήτε και άλλα χριστιανικά...

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Και επειδή μάλλον πολλοί θα αγνοούν την έννοια της εμπορικότητας

    Απίστευτο:από πότε η εμπορικότητα συμβαδίζει με την ποιότητα(αναφέρομαι γενικά και όχι στον νταλάρα);Δηλαδή τι θέλουμε να πούμε:ότι επειδή το dvd της τζούλιας πούλησε σαν ζεστό ψωμί(ναι,στην τσόντα αναφέρομαι) είναι καλύτερη ταινία από αυτές του Φελλίνι που δεν πουλάν ούτε ένα κομμάτι;Και γιατί οι δίσκοι στους οποίους αναφέρεσαι τώρα δεν πουλάνε;Μικρύνανε;

     

    (Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες περί μαρκετινγκ,διαφήμισης κτλ)

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    μόνο μεγάλοι Δίσκοι πούλησαν μεγάλα νούμερα και σε βάθος χρόνου στην Ιστορία της Ελληνικής δισκογραφίας, με εξαίρεση κάποιους δίσκους του Σφακιανάκη και του Χατζηγιάννη, που οι πωλήσεις ξεπέρασαν το στάτους των 200.000 και που και αυτοί είχαν αρκετά να πουν κι ας μην ήταν "Μεγάλοι Ερωτικοί". Όλοι οι άλλοι σχετικοί Δίσκοι μεγάλησης απήχησης, άμεσα εμπορικοί αλλά και βραδύτερα σε βάθος χρόνου προκύπτουν απο δίσκους αναφοράς.

    Χωρίς να θέλω να μειώσω τις μεγάλες πωλήσεις των δίσκων του Νταλάρα τις οποίες δεν αμφισβητώ,προσθέτω μονάχα το γεγονός πως πλέον ξέρουμε πως λειτουργούσε το σύστημα με τους αριθμούς των πωλήσεων...Έχουν ασχοληθεί ένα σωρό μουσικά περιοδικά,έχουν μιλήσει ένα σωρό άτομα σε συνεντεύξεις...Στο περιδικό Sonik υπάρχει στήλη σε κάθε τεύχος που ασχολείται με το θέμα....

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Και απο τέτοιους ο Νταλάρας είναι μακράν ο πρώτος είτε με κύρια συμμετοχή είτε σε έκτακτη.

    Ο Νταλάρας είναι και πρώτος σε προβολή στις εφημερίδες,περιοδικά,τηλεόραση,σε δημόσιες σχέσεις κτλ.Αυτό βέβαια είναι και ικανότητα του ιδίου αλλά-στην ελλάδα ζούμε-χρειάζονται και γνωριμίες κτλ....

    Θα πουλούσε ένας δίσκος που κανείς δεν ξέρει ότι υπάρχει;Δεν έχει τύχει τυχαία να πέσετε σε διαμαντάκια που όχι μόνο δεν έχουν καμία προβολή αλλά υφίστανται και μποϊκοτάζ;Τυχαία οι δισκογραφικές καταδίκαασαν σε κλείσιμο τα δισκάδικα;

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Για 20 τουλάχιστον χρόνια δεν υπήρξε συνθέτης που να μην τον χρησιμοποίησε για να μην πω έκανε τεμενάδες. Αν ήταν ...παιδο δεν θα γινόταν ποτέ αυτό και δεν θα έφτανε μόνο η εκτελεστική του δεινότητητα για να τον επιλέγουν έτσι.

    Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα...Ένας τραγουδιστής δεν επιλέγεται με κριτήριο αν είναι καλό παιδί...Τραγουδιστή ψάχνουμε...¨οχι παπά,ούτε γαμπρό ή σύζυγο...Σε πολλές συνεντεύξεις συνθέτες δεν λένε ακριβώς αυτά...

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Έχει βοηθήσει και προωθήσει μεγάλο αριθμό νέων συνθετών, τραγουδιστών και στιχουργών που σήμερα σταδιοδρομούν εδώ και χρόνια αλλά γι΄αυτό δεν μιλάει κανείς. Πρόσφατα μάλιστα διάβασα εδώ άλλη μια τέτοια περίπτωση του πολύ αξιόλογου Κώστα Καλδάρα και το πώς τότε τον βοήθησε ο Νταλάρας.

    Πολλοί καλλιτέχνες,ακόμα και αρκετοί που δούλεψαν μαζί του,δεν έχουν πει και τα καλύτερα λόγια...

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Μαϊντανός δεν είναι κάποιος που επιλέγεται ως σολίστ σε μια τέτοια εκδήλωση αλλά άξιος. Μαϊντανοσύνη είναι πως μερικοί εδω μέσα όπου βρεθούν και όπου σταθούν μιλούν εναντίον του, προφανώς γιατί δεν έχουν κάτι γόνιμο να κάνουν και αρκούνται σε κριτικές στα όρια του χυδαίου...

    Χωρίς να θέλω να μειώσω το καλλιτεχνικό επίπεδο του Νταλάρα,το αν είναι άξιος κάποιος επειδή επιλέγεται από την εξουσία στην ελλάδα,την χώρα της αναξιοκρατίας,του μέσου,της κλαδικής,του βύσματος,του πελατειακού κράτους,των ημέτερων δεν το θεωρώ σοβαρό επιχείρημαι...Ο Νταλάρας επιλέχθηκε γιατί εξυπηρετούσε τους σκοπούς αυτών που πήραν την πρωτοβουλία....Και θα μπορούσε να αρνηθεί....

     

    Τα κοπλιμέντα  σε αυτούς που έχουν διαφορετική άποψη δεν θα τα σχολιάσω,δεν θα τα ανταπδώσω.....Flame war δεν κάνω γιατί δεν γουστάρω...(Έκκληση και σε άλλους αποφύγετε το...).Πάντως σωστός διάλογος με προσωπικές επιθέσεις και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς δεν γίνεται...Φιλική παρατήρηση:ρίξε μια ματιά στο εγχειρίδιο καλών τρόπων(netiquette)

    http://www.stratari.gr/netiquette/index.html

    και

    http://www.stratari.gr/netiquette/netiquette2.html

    Παράθεση:

    Το μέλος Konstantinosoa στις 21-12-2010 στις 11:15 έγραψε...

    Γι΄αυτά δεν μιλάει κανένας. Μόνο κριτική και ασέβεια, αιδώς Αργείοι !

    στο τόπικ αυτό άλλο είναι το θέμα όμως...Είναι ντροπή να κάνεις κριτική;Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε!(τίτλος βιβλίου του Λουίτζι Πιραντέλλο)

    Διαφωνώ με ότι λες, άλλα θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες! (Βολτέρος)