ελληνική μουσική
    585 online   ·  210.830 μέλη

    Μιλάμε ή όχι όταν παίζει ένας καλλιτέχνης; (με αφορμή το 6ο Live)

    djmetronomos
    15.02.2011, 00:19

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 14-02-2011 στις 20:20 έγραψε...


    Τώρα όσον αφορά τη φασαρία κτλ εδώ ανοίγει άνετα ένα κεφάλαιο... συγγνώμη ρε παιδιά αλλά στο δικό μου κεφάλι η μουσική δε σημαίνει άκρα του τάφου σιωπή, ούτε έχει σχέση με εκκλησιασμό. Όταν πας κάπου έξω πας πρώτιστα να διασκεδάσεις και αυτό σημαίνει α) ότι τραγουδάς το κομμάτι του καλλιτέχνη, β) μιλάς στον άνθρωπό σου και πίνεις - λες κανένα αστείο με τα φιλαράκια σου γιατί παίζει να έχετε να βρεθείτε 100.000 χρόνια και γ) χορεύεις - εκφράζεσαι με οποιονδήποτε τρόπο σου κάνει κέφι.

    Αυτή τη λογική - ανέβηκε ο καλλιτέχνης πάνω τώρα δε μιλάμε δεν την κατάλαβα ποτέ. Αυτό νομίζω ο ΚΑΘΕ καλλιτέχνης οφείλει να το ΚΕΡΔΙΖΕΙ από το κοινό του - και όπως συνέβη αρκετές φορές στη διάρκεια του live ο κόσμος άρχιζε να σωπάζει μετά το 1ο τραγούδι του καλλιτέχνη γιατί εκ των πραγμάτων η όποια αλλαγή στο ενδιάμεσο αλλά και ο χρόνος που χρειάζεται για να μπορέσεις να μεταπηδήσεις ψυχολογικά από τον έναν μουσικό κόσμο στον άλλον είναι τεράστιος.


    Μμμμ... θα συμφωνήσω μαζί σου... αλλά μέχρι ένα σημείο... διότι όλα είναι σχετικά...

    Έχω δει τους Led Zeppelin στο Madison Square Garden και γινόταν ο χαμός στο κοινό... χορός, κραυγές, rock'n'roll baby... όμως... πρόσεξε τώρα... όμως... όταν στη μέση της συναυλίας έπιασαν τις ακουστικές κιθάρες και ο ντράμερ ένα ντέφι και έκατσαν σε σκαμπό στην άκρη του πάλκου... όλοι το βουλώσανε... και άκουγαν... και πρόσεχαν... δεν μιλούσαν... οι ακουστικές κιθάρες και το μαντολίνο από τη φύση τους δημιούργησαν μια οικεία, ζεστή, παρεϊστικη ατμόσφαιρα... Κι έπειτα από 20 λεπτά, ξεχύθηκε πάλι ο ηλεκτρισμός και δώσ'του ξανά rock'n'roll από κάτω!!

    Θα μπορούσα να αναφέρω δεκάδες τέτοια παραδείγματα αλλά το παραπάνω με καλύπτει 100% διότι πρόκειται για το ίδιο συγκρότημα στον ίδιο χώρο την ίδια βραδιά με το ίδιο κοινό...

    Yπάρχουν ακροατές με ευαίσθητα αυτιά που πάνε για ν'ακούσουν (και να δουν)... και υπάρχουν "ακροατές" που όπου κι αν βρίσκονται κουβαλούν νοοτροπία σκυλάδικου - πρώτο τραπέζι πίστα "ήρθα εδώ για να κάνω την περισσότερη φασαρία για να με προσέξουν όλοι διότι έτσι θα καταλάβουν ότι περνάω καλά και στο μεταξύ η κοπέλα που συνοδεύω γκαρίζει στο κινητό της διότι της είπα να πάρει τη φίλη της τη Λίτσα που τη γουστάρω να πουμ' και γκαρσόν πιάσε άλλο ένα τζώνι κι είμαι ο πρώτος μάγκας"...

    Συμφωνώ και στο ότι ο καλλιτέχνης αν είναι μάγκας, θα κερδίσει το κοινό... ναι, αλλά όταν έχει μια συναυλία ολόκληρη στη διάθεσή του για να το κάνει... και έχει εξοικειωθεί στο soundcheck με το πάλκο και με την ακουστική του χώρου... πώς να δαμάσεις το κοινό σε 2 τραγούδια σ' έναν καινούργιο χώρο τη στιγμή που ακούς πιο δυνατά τις φωνές από κάτω απ'ό,τι τη φωνή σου από τα μόνιτορ?

    Έχεις διαβάσει κριτική αγώνα ποδοσφαίρου? Τι γράφουν συνήθως για τον παίκτη που μπήκε στο 82' για 10 λεπτά αλλαγή? "Δεν έπαιξε πολύ για να τον αξιολογήσουμε, απλά έκανε αυτό που έπρεπε"... Περίπου το ίδιο πράγμα είναι... Ο παίκτης αυτός δεν έχει προλάβει να κερδίσει την κερκίδα...

    Ωραίο show, btw... Έχετε πολύ δεμένη μπάντα και σούπερ φωνητικά!

     


    ixthis
    15.02.2011, 01:29

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 14-02-2011 στις 20:20 έγραψε...

    Τώρα όσον αφορά τη φασαρία κτλ εδώ ανοίγει άνετα ένα κεφάλαιο... συγγνώμη ρε παιδιά αλλά στο δικό μου κεφάλι η μουσική δε σημαίνει άκρα του τάφου σιωπή, ούτε έχει σχέση με εκκλησιασμό. Όταν πας κάπου έξω πας πρώτιστα να διασκεδάσεις και αυτό σημαίνει α) ότι τραγουδάς το κομμάτι του καλλιτέχνη, β) μιλάς στον άνθρωπό σου και πίνεις - λες κανένα αστείο με τα φιλαράκια σου γιατί παίζει να έχετε να βρεθείτε 100.000 χρόνια και γ) χορεύεις - εκφράζεσαι με οποιονδήποτε τρόπο σου κάνει κέφι.





    αυτα ειναι ΄΄ ΩΠΑ ΄΄ .Ολα  ενα ΄΄ΩΠΑ΄΄.

    διασκεδαση οκ

    ψυχαγωγία ? οχι?

    α ρε ΝΟΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΑΚΗ και ΒΑΝΔΗ  χαράξατε ανοίξατε δρόμους διδάξατε.

    ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΩΠΑ .

    ΡΟΚ ΄΄ΩΠΑ΄΄

    ΕΝΤΕΧΝΟ ΄΄ΩΠΑ ΄΄ ΕΤΣΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    Μας λες οτι:

    ''Αυτή τη λογική - ανέβηκε ο καλλιτέχνης πάνω τώρα δε μιλάμε δεν την κατάλαβα ποτέ. ''


    Ε  καλά αυτό ειναι ολοφάνερο. Αν την καταλάβεις καποτε τότε το ξανασυζητάμε..
    Το παράλογο του παραλόγου θα χαρακτηρήσουμε και περίεργους αυτούς που έχουν την ευαισθησία να ζητήσουν λίγη ησυχία και σεβασμό γι  αυτόν που βρίσκεται στη σκηνή και προσπαθεί  να επικοινωνήσει και να μοιραστεί .  ''ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ''ο τύπος .Μωρε δε πάμε καλά.

     

    διασκέδαση η [δiaskιδasi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του διασκεδάζω· το να ενεργεί κανείς έτσι, ώστε να περνά ευχάριστα

    ΣΩΣΤΟ

    ψυχαγωγία η [psixaγojνa] Ο25 : η ψυχική και πνευματική ευχαρίστηση κάποιου μέσα από μια ενασχόληση, ένα έργο κτλ. που ικανοποιεί κάποιες  πνευματικές και ψυχικές ανάγκες·

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΩΣΤΟ ΟΜΩΣ.

    ''  ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΑΓΚΕΣ ''  ΠΕΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕ

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 15-02-2011 01:33 ]


    Kay
    15.02.2011, 02:27

    Όχι παράλογος δεν είναι αυτός που λέει "κάντε λίγο ησυχία". Αλλά δεν είναι Έλληνας 100%.

    Καλώς ή κακώς όσο ξενομανείς και αν είμαστε στο Ελλάντα - πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι στη φύση του μέσου Έλληνα να παρακολουθεί με την στωικότητα του Γερμανού, την υπομονή του Άγγλου κτλ. Είναι θέμα καθαρά ράτσας.

    Ούτε εμενα μου αρέσει το ΩΠΑ που λες (για την ακρίβεια το απεχθάνομαι) αλλά δεν ξεχνάω που βρίσκομαι, ούτε σε πιο χώρο παίζω και sorry αλλά δεν ήμουν ποτέ φαν ταινιών του στυλ "Μετέωρο βήμα του πελαργού" και πουλάμε τέχνη για την τέχνη ή κάνουμε ησυχία για να φανούμε καλοί κτλ κτλ.

    Αυτό το κερδίζεις. Το λέω και από τη μεριά του κοινού αλλά και από τη μεριά του καλλιτέχνη.

    Όταν βρίσκομαι πάνω στο stage η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι ακριβώς αυτή - αν θα κερδίσω ή όχι το κοινό από κάτω. Δεν το έχω κερδίσει κάθε φορά αλλά το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν τρόποι να τραβήξεις την προσοχή χωρίς να είσαι δήθεν και χωρίς να μιλάς με "υψηλά" νοήματα.

    Η ψυχαγωγία δεν είναι πανάκεια και όσο κι αν υποστηρίζω την άποψή σου από τη σκοπία που το βλέπεις η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι ο Έλληνας στην πλειοψηφία του θέλει διασκέδαση και αυτό μεταφράζεται σε δύο στοιχειώδη πράγματα: ενέργεια και ερμηνεία.

    Δεν ξέρω αν με τους SchoolDrivers το καταφέρνω ή όχι - πάντως το προσπαθούμε. Κατά τα άλλα νομίζω ότι το παρόν είναι για τις εντυπώσεις σχετικά με τη συναυλία - αν θές να συνεχίσουμε δημόσια τη συζήτηση περί ησυχίας/φασαρίας στα live κτλ θα προτιμούσα να μην τρολάρουμε εδώ και να συνεχίσουμε σε άλλο θέμα - μιας και έχει αρκετή συζήτηση όλο αυτό.

    Cheers:)

    Παράθεση:

    Το μέλος ixthis στις 15-02-2011 στις 01:29 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 14-02-2011 στις 20:20 έγραψε...

    Τώρα όσον αφορά τη φασαρία κτλ εδώ ανοίγει άνετα ένα κεφάλαιο... συγγνώμη ρε παιδιά αλλά στο δικό μου κεφάλι η μουσική δε σημαίνει άκρα του τάφου σιωπή, ούτε έχει σχέση με εκκλησιασμό. Όταν πας κάπου έξω πας πρώτιστα να διασκεδάσεις και αυτό σημαίνει α) ότι τραγουδάς το κομμάτι του καλλιτέχνη, β) μιλάς στον άνθρωπό σου και πίνεις - λες κανένα αστείο με τα φιλαράκια σου γιατί παίζει να έχετε να βρεθείτε 100.000 χρόνια και γ) χορεύεις - εκφράζεσαι με οποιονδήποτε τρόπο σου κάνει κέφι.





    αυτα ειναι ΄΄ ΩΠΑ ΄΄ .Ολα  ενα ΄΄ΩΠΑ΄΄.

    διασκεδαση οκ

    ψυχαγωγία ? οχι?

    α ρε ΝΟΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑΝΝΑΚΗ και ΒΑΝΔΗ  χαράξατε ανοίξατε δρόμους διδάξατε.

    ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΩΠΑ .

    ΡΟΚ ΄΄ΩΠΑ΄΄

    ΕΝΤΕΧΝΟ ΄΄ΩΠΑ ΄΄ ΕΤΣΙ ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    Μας λες οτι:

    ''Αυτή τη λογική - ανέβηκε ο καλλιτέχνης πάνω τώρα δε μιλάμε δεν την κατάλαβα ποτέ. ''


    Ε  καλά αυτό ειναι ολοφάνερο. Αν την καταλάβεις καποτε τότε το ξανασυζητάμε..
    Το παράλογο του παραλόγου θα χαρακτηρήσουμε και περίεργους αυτούς που έχουν την ευαισθησία να ζητήσουν λίγη ησυχία και σεβασμό γι  αυτόν που βρίσκεται στη σκηνή και προσπαθεί  να επικοινωνήσει και να μοιραστεί .  ''ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ ''ο τύπος .Μωρε δε πάμε καλά.

     

    διασκέδαση η [δiaskιδasi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του διασκεδάζω· το να ενεργεί κανείς έτσι, ώστε να περνά ευχάριστα

    ΣΩΣΤΟ

    ψυχαγωγία η [psixaγojνa] Ο25 : η ψυχική και πνευματική ευχαρίστηση κάποιου μέσα από μια ενασχόληση, ένα έργο κτλ. που ικανοποιεί κάποιες  πνευματικές και ψυχικές ανάγκες·

    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΩΣΤΟ ΟΜΩΣ.

    ''  ΑΝΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΜΑΓΚΕΣ ''  ΠΕΣΤΑ ΜΕΓΑΛΕ

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 15-02-2011 01:33 ]




    babisn
    15.02.2011, 03:22

    Φίλε Kay το θέμα είναι ότι δεν μπορεί ένας άνθρωπος που βγαίνει με μία κιθάρα και την φωνή του να "κερδίσει" ένα κοινό που ήδη από πριν ξεκινήσει να παίζει,τον υπερκαλύπτει ηχητικά.Μπορεί να έχεις έρθει να δεις τον φίλο σου που παίζει που μπορεί καν να μην σου αρέσει η μουσική του.Μπορεί να είσαι στο Festival του MusicHeaven και ο αγαπημένος σου καλλιτέχνης να είναι ξέρω γω ο Βας βας ο Παρασκευάς.Δεν έχει σημασία.Δείξε λίγο σεβασμό μέχρι να φύγεις και συζήτα μετά με τους φίλους σου το μακρύ σου και το κοντό σου.Σε ένα πολυσυλλεκτικό festival θα πρέπει να έχουμε υπομονή με πράγματα που δεν μας αρέσουν γιατί είναι αδύνατο να σε κερδίσουν 20+μουσικοί όσο καλοί και να είναι.Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τους αγνοείς.Δεν είναι όλοι στην ίδια φάση.Άλλοι γουστάρουν rock n roll άλλοι γουστάρουν Λουδοβίκο των Ανωγείων.'Αλλοι(όπως εγώ :))και τα δύο.Τι σημασία έχει αν είναι ο άλλος Έλληνας ή ο,τιδήποτε.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : babisn στις 15-02-2011 03:41 ]


    rouli726
    15.02.2011, 04:26

    Πραγματικά μιλάτε σοβαρά?

    Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδή θα μείνει 7 ώρες ακίνητος αμίλητος αγέλαστος?

    Ένα υπέροχο πάρτυ ήταν!Μια μουσική εκδήλωση που απολαύσαμε ακριβώς επειδή είχε διαφορετικές μουσικές και καλυφθήκαμε όλοι όσον αφορά τα γούστα του καθενός!

    Προσωπικά,μου άρεσε πολύ για παράδειγμα ο Απόστολος Μελλής κι ας μην είχε έντονο ήχο κι έμεινα προσηλωμένη να τον ακούσω.Απο κει κ πέρα όταν κάτι που άκουγα δε μου άρεσε,φρόντιζα να κάνω τις βόλτες μου να γνωρίσω όσο πιο πολλά παιδιά μπορώ,είναι παράλογο?Μα ένας από τους λόγους που γίνονται αυτές οι βραδιές είναι και για να γνωριστούμε μεταξύ μας,να ανταλλάξουμε απόψεις και να τα πούμε από κοντά,αφού δε μπορούμε να το κάνουμε συνέχεια.


    mixalis-kleanthis
    15.02.2011, 05:08

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 15-02-2011 στις 02:27 έγραψε...

    Όχι παράλογος δεν είναι αυτός που λέει "κάντε λίγο ησυχία". Αλλά δεν είναι Έλληνας 100%.

    Καλώς ή κακώς όσο ξενομανείς και αν είμαστε στο Ελλάντα - πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι στη φύση του μέσου Έλληνα να παρακολουθεί με την στωικότητα του Γερμανού, την υπομονή του Άγγλου κτλ. Είναι θέμα καθαρά ράτσας.

     

    Δεν ΔΕΝ φταίει  η ράτσα φίλε  Kay... η παιδεία μας  και η Τουρκία φταίει.

    Κανένας λαός δεν έχει στο ‘’ντι εν ε ι’’ του το ένα ή το άλλο.

    20 χρονάκια συστηματική εκπαίδευση και θα μάθουμε ν ακούμε ο ένας τον άλλον.

    Γιατί τώρα ακούμε μόνο τον εαυτό μας και τελικά είμαστε πιο μόνοι  απ όλους.

    Όσο για το ποιος είναι πιο  ΕΛΛΗΝΑΣ,... νομίζω ότι είναι αυτός που περιέγραψες ως Γερμανό ή Άγγλο γιατί απλά  , σ ΑΥΤΟ  τον τόπο οι τέχνες τα γράμματα  και οι  αξίες γεννήθηκαν .

    ΕΔΩ!!!!!!!!!!!!!

    Και φτάσαμε να διαπραγματευόμαστε τα αυτονόητα.

    Διασκέδαζε λοιπόν όπως θέλεις στα σκυλάδικα και στα σκυλοποπ και για ψυχαγωγία  μην λες .

     

    Ο αληθινός Έλληνας δεν θέλει αυτό που λες .

     

    Θέλει αγωγή ψυχής.

     

    ‘’Το μετέωρο βήμα του πελαργού’’ είναι μια εξαίρετη ταινία του Θ.Αγγελόπουλου που ο μέσος Έλλην την θεωρεί τέχνη για την τέχνη , απλώς γιατί είναι απαίδευτος , ημιμαθής και ξερόλας.

     

    Έτσι μας θέλουν γιατί ο σκεπτόμενος πολίτης αξιώνει και είναι επικίνδυνος.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mixalis-kleanthis στις 15-02-2011 05:12 ]


    ixthis
    15.02.2011, 05:26

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 15-02-2011 στις 02:27 έγραψε...

    Όχι παράλογος δεν είναι αυτός που λέει "κάντε λίγο ησυχία". Αλλά δεν είναι Έλληνας 100%.

    Καλώς ή κακώς όσο ξενομανείς και αν είμαστε στο Ελλάντα - πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι στη φύση του μέσου Έλληνα να παρακολουθεί με την στωικότητα του Γερμανού, την υπομονή του Άγγλου κτλ. Είναι θέμα καθαρά ράτσας.

    Ούτε εμενα μου αρέσει το ΩΠΑ που λες (για την ακρίβεια το απεχθάνομαι) αλλά δεν ξεχνάω που βρίσκομαι, ούτε σε πιο χώρο παίζω και sorry αλλά δεν ήμουν ποτέ φαν ταινιών του στυλ "Μετέωρο βήμα του πελαργού" και πουλάμε τέχνη για την τέχνη ή κάνουμε ησυχία για να φανούμε καλοί κτλ κτλ.

    Αυτό το κερδίζεις. Το λέω και από τη μεριά του κοινού αλλά και από τη μεριά του καλλιτέχνη.

    Όταν βρίσκομαι πάνω στο stage η μεγαλύτερή μου ανασφάλεια είναι ακριβώς αυτή - αν θα κερδίσω ή όχι το κοινό από κάτω. Δεν το έχω κερδίσει κάθε φορά αλλά το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν τρόποι να τραβήξεις την προσοχή χωρίς να είσαι δήθεν και χωρίς να μιλάς με "υψηλά" νοήματα.

    Η ψυχαγωγία δεν είναι πανάκεια και όσο κι αν υποστηρίζω την άποψή σου από τη σκοπία που το βλέπεις η εμπειρία μου μου έχει δείξει ότι ο Έλληνας στην πλειοψηφία του θέλει διασκέδαση και αυτό μεταφράζεται σε δύο στοιχειώδη πράγματα: ενέργεια και ερμηνεία.

    Δεν ξέρω αν με τους SchoolDrivers το καταφέρνω ή όχι - πάντως το προσπαθούμε. Κατά τα άλλα νομίζω ότι το παρόν είναι για τις εντυπώσεις σχετικά με τη συναυλία - αν θές να συνεχίσουμε δημόσια τη συζήτηση περί ησυχίας/φασαρίας στα live κτλ θα προτιμούσα να μην τρολάρουμε εδώ και να συνεχίσουμε σε άλλο θέμα - μιας και έχει αρκετή συζήτηση όλο αυτό.

    Cheers:)



     



    [/QUOTE

    θα σου πω απλα οτι αν παίζαμε ενα μονο μπασκετακι στα εντεκα θα ειχεσ χασει και θα επρεπε να κερασεις τα γάλατα . (αστειακι).

    1ον)   βρήκες τον πιο ακατάληλλο άνθρωπο να του πεις για ελληνάρες αυτά τα εχω αφήσει εδω και χρόνια πίσω μου. Γιατί? Πολύ απλό ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ  που καθορίζουν και χαρακτηρίζουν τα έχω καταργήσει μεσα στο μυαλό και στην ψυχή μου. Γειτονιά είμαστε  συνάδελφε και παιδιά του πλανήτη ολοι μα ΟΛΟΙ .

    2ον)   Δέν ήμουν και δε θα γίνω τώρα (είναι και λίγο αργά χιχι) ξενομανής. Ακούω ροκ μουσική απο τότε που η ζωή ήτανε ασπρόμαυρη .Έχω μάθει να εκτιμάω  οτι εχει βάρος , στόχο , περιεχόμενο , και λόγω ύπαρξης. Είτε ειναι φάντο είτε αφρο , ειτέ ροκ , ειτε αβαγκάνρτ  άσχετα απο τη χώρα προέλευσης.

    ( τα είπαμε αυτά και πιο πάνω μη τα ξαναλέμε) αυτό δε μπορεί να χαρακτηριστεί ξενομανία.Αρα μη μιλάς στον πληθυντικό .

    3ον)   Η στωικότητα , και η υπομόνη δεν έχουν να κάνουν με αυτό που λέμε γιατί θυμίζουν αγγαρεία .

    Ο σεβασμός όμως στη δημιουργία του άλλου ειτε σ αρέσει είτε οχι το έργο του αφου εχεις επιλέξει να παραβρεθείς,είναι θέμα  ΑΓΩΓΗΣ.

    Απαραίτητη προυπόθεση (για μένα τουλαχιστον ) αν ασχολείσαι με τις τέχνες.

    Οπότε τις ράτσες τις αφήνω για το ζωικό βασίλειο.

    4ον) Λες  ΄΄ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΩΠΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΞΕΧΝΑΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ

    ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΣ

    Είσαι πολύ νέος για να προσαρμόζεσαι στα ώπα (παραβιάζεις τον εαυτό σου για κάτι που λες οτι δε σ αρεσει ? γιατι? )

    Και καλό ειναι να ξεχάσεις σε ποια χώρα βρίσκεσαι και να κάνεις αυτο που νοιώθεις κι οχι αυτό που σου επιβάλει το κατεστημένο της ΄΄χωρας σου΄΄  για κανένα τίμημα δημοσιότητας και συστήματος. Γιατί αλλιώς΄΄αυτή η χώρα θα μείνει ΜΠΑΝΑΝΙΑ και είναι κρίμα να το δέχονται και να το υπηρετούνε οι νέοι ετσι παθητικά. Οι καλλιτέχνες οφείλουν να προάγουν το νου και την ψυχή και οχι να παραδίνονται. Για κανενα αντάλαγμα.

    Όσο για '' μετέωρο βήμα του πελαργού '' αλλα κυρίως το '' το ταξίδι στα κύθηρα '' θα σου πρότεινα να το δείς (για να μη σου επιβάλετε για κάποιον που είναι μεσα στις τέχνες.)

    Αν θεωρείς αυτη την τέχνη΄΄ τέχνη για την τέχνη ΄΄ θα σου έλεγα με πολυ αγάπη να είσαι πιο προσεκτικός γιατι τέτοιοι δημιουργοι ειναι πρεσβευτές που δείχνουν οτι η χώρα μας μπορεί και να μην ειναι ΜΠΑΝΑΝΙΑ. Αν θεωρείς δήθεν και όχι καλλιτέχνες τον Κατράκη και τον Παπαγιαννόπουλο και ορίντζινάλ τον σεφερλή = ΩΠΑ είναι δική σου η επιλογή και το κόστος της.(σοβαρά να τη δείς την ταινία ειναι εξαιρετική).

    5ον) και τελευταίο γιατι δε θέλω να σε κουράσω πρέπει να ξέρεις οτι η ανασφάλεια ειναι η στενότερη συγγενής την αβεβαιότητας . Είσαι ανασφαλής οταν δεν εισαι βέβαιος γι αυτό που κάνεις ή δεν νοιώθεις καλά μ αυτό που κάνεις. Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω για σένα , δεν έχεις λόγω να νοιώθεις ετσι ουτε εσύ ουτε και κανένας ΝΟΜΙΖΩ (προσωπική αποψη και μόνο).

    Όσο για την ψυχαγωγία ειναι πανάκεια γιατι είναι ο βασικότερος στόχος του καλλιτέχνη (και δε το λεω εγώ  αυτό ) να πηγαίνει τον πολιτισμό πιο πέρα και να ανοίγει ορίζοντες . Να φέρνει τους ανθρώπους κοντά στον εαυτό τους να τους εκφραζει  (έτσι ισως τους κερδίζει κι ολας).Να προτείνει και να εμπνέει τους γύρω του να δημιουργεί έναυσμα για τη ζωη εν ολίγοις. Δύσκολο πράγμα η τέχνη.

    Αν μιλάμε γι αυτην!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 15-02-2011 05:29 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 15-02-2011 05:32 ]


    ixthis
    15.02.2011, 05:47

    Παράθεση:

    Το μέλος rouli726 στις 15-02-2011 στις 04:26 έγραψε...

    Πραγματικά μιλάτε σοβαρά?

    Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος δηλαδή θα μείνει 7 ώρες ακίνητος αμίλητος αγέλαστος?

     

    Απο κει κ πέρα όταν κάτι που άκουγα δε μου άρεσε,φρόντιζα να κάνω τις βόλτες μου να γνωρίσω όσο πιο πολλά παιδιά μπορώ,είναι παράλογο?

    ΟΚ.

    Αν καί είσαι λίγο εκτός θέματος  αλλααααααααααααα δε βαριέσαι   ΟΚ .


    AR-ON
    15.02.2011, 07:22

    (σ.σ. για την κατανόηση του αναγνώστη: τα post σε αυτό το topic μεταφέρθηκαν - λίγο καθυστερημένα - από εδώ: 6ο Live: Εντυπώσεις, Φωτογραφίες, Video. ΄Έτσι, τόσο εκεί έχουν παραμείνει quotes των εδώ μηνυμάτων, όσο και από εδώ λείπουν μηνύματα που - έστω και σε μικρό τμήμα τους - έπαιξαν ρόλο στη ροή της συζήτησης.)

    -----------------------------------------------------------

    Νομίζω πως έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε, όμως θα ήταν κατά τη γνώμη μου σκόπιμο και χρησιμότερο να μεταφερθεί η κουβέντα από τους moderator σε διαφορετικό topic, ώστε να συνεχιστεί αυτή η πραγματικά σοβαρή κουβέντα χωρίς να ξεστρατίζει το συγκεκριμένο topic που έχει θέμα "6ο Live: Εντυπώσεις, Φωτογραφίες και βίντεο".

    Απλά να υπογραμμίσω τρία σημαντικά για μένα σημεία:

    Από τη μία

    1) την κουβέντα του ixthis: Οι καλλιτέχνες οφείλουν να προάγουν το νου και την ψυχή και οχι να παραδίνονται. Για κανενα αντάλαγμα.

    και

    2) την κουβέντα του mixalis-kleanthis: Γιατί τώρα ακούμε μόνο τον εαυτό μας και τελικά είμαστε πιο μόνοι  απ όλους.

    ενώ από την άλλη

    3) το γεγονός ότι ο Kay ήταν από τους ελάχιστους (ή μήπως ο μόνος;) από τους συμμετέχοντες μουσικούς που τίμησε όλους τους συναδέλφους του μένοντας μέχρι το τέλος σχεδόν του Live (κι όχι για χαβαλέ, αλλά για να τους ακούσει με προσοχή), ενώ οι υπόλοιποι (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) ήρθαν, έπαιξαν και απήλθαν σχεδόν αμέσως μετά την εμφάνισή τους. Όλοι θα θέλαμε ένα κοινό με υψηλότερη παιδεία, που να σέβεται με την ησυχία και την προσοχή του τους καλλιτέχνες (ακόμη κι αν επρόκειτο για 7 ώρες προγράμματος από ένα τόσο ετερόκλητο σύνολο από 22 μπάντες, για σκεφτείτε το), αλλά καλό θα ήταν και οι καλλιτέχνες (μεγάλο ποσοστό των παρευρισκομένων) να σεβόμαστε περισσότερο ο ένας τον άλλον, "χαραμίζοντας" λίγες ώρες από μια Κυριακή μας έστω μια φορά το χρόνο, ώστε οι τελευταίες μπάντες να μην παίζουν σε άδεια αίθουσα, έστω για χάρη των διοργανωτών, που μπήκαν σε όλο αυτό τον κόπο για να μας δώσουν βήμα να ακουστούμε... Φυσικά, δεν αναφέρομαι σε πολλούς που πραγματικά είχαν πραγματικό πρόβλημα και έπρεπε να αποχωρήσουν (όμως αυτοί ΔΕΝ ήταν η πλειοψηφία).

    Επαναλαμβάνω το αίτημα να μεταφερθεί αυτή η συζήτηση αλλού (γιατί έχει νόημα να συνεχιστεί, καθώς πιστεύω όλοι είμαστε καλοπροαίρετοι και μας συνδέει το πάθος μας για τη μουσική και άρα τον Πολιτισμό), όμως ας αφήσουμε τον χώρο αυτό για μια ροή από βίντεο και φωτογραφίες από τη γιορτή αυτή, την κορυφαία ίσως ως τώρα εκδήλωση του μουσικού μας παραδείσου...

    Υ.Γ.: εντωμεταξύ, η πρόταση του Κay για κάποιο event που θα δίνει κίνητρο να μένει περισσότερος κόσμος μέχρι τη λήξη του Live, νομίζω πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν στο μέλλον (καθώς πού να περιμένουμε 20 χρόνια εκπαίδευσης, ώστε να αλλάξουν νοοτροπία από μόνοι τους...){#emotions_dlg.smartass}

    -----------------------------------------------------------

    (σ.σ. έχει γίνει αναφορά σε σχόλια που λείπουν από αυτό το topic, π.χ. "πρόταση Kay", "20 χρόνια εκπαίδευσης", κλπ. - βλ. αρχική σημείωση)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AR-ON στις 17-02-2011 20:54 ]


    ixthis
    15.02.2011, 08:15

    Παράθεση:

    Επαναλαμβάνω το αίτημα να μεταφερθεί αυτή η συζήτηση αλλού (γιατί έχει νόημα να συνεχιστεί, καθώς πιστεύω όλοι είμαστε καλοπροαίρετοι και μας συνδέει το πάθος μας για τη μουσική και άρα τον Πολιτισμό), όμως ας αφήσουμε τον χώρο αυτό για μια ροή από βίντεο και φωτογραφίες από τη γιορτή αυτή, την κορυφαία ίσως ως τώρα εκδήλωση του μουσικού μας παραδείσου...

     

    Εννοείτε καλοπροαίρετα διοτι  δεν εχω να μοιράσω κατι με κανέναν εκτός απο σκέψεις και προβληματισμούς.

    Καί θέλω να σου πω οτι αν τέτοιου είδους εκδηλώσεις οπως η όμορφη κατα τ άλλα εκδήλωση του ΜΗ οδηγεί σε τέτοιες συζητήσεις και ανταλλαγές απόψεων περι τέχνης με διαφορετικές γενιές να συναντιούνται και να συνηπάρχουν είναι η πιο ομορφη και ουσιαστική ανταμοιβή των κόπων του ΜΗ.

    Δέν το θεωρώ λοιπόν το θέμα άσχετο με τη θεματολογια "εντυπώσεις σχόλια βιντεακια κλπ απο την εκδήλωση."

    Και μάλιστα νομίζω οτι αν μεταφερθεί θα αποδυναμωθεί. Αλλα βεβαίως κάντε οτι πιστεύετε σωστό.

    Κλείνοντας πρέπει να πω οτι και εγώ ήμουν απ αυτούς που δε μπόρεσαν να μείνουν ως το τέλος της εκδήλωσης (παρ οτι θα το ήθελα πολυ γιατι φανταζομαι οτι θα μπορουσαμε να μιλήσουμε πιο άνετα και αμμεσα με τα παιδια ) για συγκεκριμένους οικογενειακούς λόγουςέπρεπε να φύγω . (που δεν εχω θέμα να στους αναφέρω  σ ενα πρ.μύνημα).

    Σύν τους λόγους που ανάφερε ο γουλφ και είναι κι αυτοί σοβαρότατοι.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : ixthis στις 15-02-2011 08:16 ]


    AR-ON
    15.02.2011, 09:57

    Παράθεση:

    Δέν το θεωρώ λοιπόν το θέμα άσχετο με τη θεματολογια "εντυπώσεις σχόλια βιντεακια κλπ απο την εκδήλωση." Και μάλιστα νομίζω οτι αν μεταφερθεί θα αποδυναμωθεί. Αλλα βεβαίως κάντε οτι πιστεύετε σωστό.

    Βεβαίως και δεν είναι άσχετο, όμως πρότεινα τη μεταφορά για να υπάρχει αυτόνομο ως θέμα, δηλαδή ακριβώς για να μην αποδυναμωθεί εν μέσω video, photo και λοιπών αναμνηστικών από την εκδήλωση τα οποία θα ακολουθήσουν (καθώς υπάρχει πολύ ανεπεξέργαστο ακόμη υλικό). Φοβάμαι ότι εδώ θα συζητηθεί λιγότερο απ' όσο του αξίζει και με πολλά quote (χωρίς δηλαδή την συνεχή ροή επί του συγκεκριμένου θέματος, ας το θέσω π.χ. "η συμπεριφορά του κοινού στο Live"). Δεν επιμένω όμως, ας γίνει από τους υπεύθυνους ό,τι θεωρηθεί πιο ουσιαστικό. Θα ήθελα πάντως και τις απόψεις πολλών ακόμη "συμφορουμιτών", καθώς πρόκειται πιστεύω για ένα θέμα ευρύτερου προβληματισμού κι όχι μιας αντιπαράθεσης απόψεων μεταξύ 2-3 μελών του ΜΗ.

    Προσωπικά δεν έχω παγιωμένη άποψη αν είναι πράγματι θέμα παιδείας ή ανάγκη εκτόνωσης από τα όσα όλους λίγο πολύ αυτή την εποχή μας βαραίνουν, καθώς από τη μία βρίσκω πολλά ελαφρυντικά, όπως:

    - η φασαρία ήταν πιο πολύ τύπου "παιδικής χαράς" (ας κρατήσουμε το "χαράς", έστω και στην παιδιάστικη ανωριμότητά του), παρά συμπεριφοράς επιδειξιομανών ακαλλιέργητων τύπων που συχνάζουν στα club και τις πίστες Α' & Β' Εθνικής,

    - δεν είμαι σίγουρος ότι ο μεγαλύτερος χαβαλές και η βαβούρα προερχόταν από τα απλά μέλη του ΜΗ και όχι από τους καμιά 85αριά μουσικούς που έρχονταν λίγο πριν εμφανιστούν και απλά περίμεναν τη σειρά τους να βγουν στη σκηνή (κι αμέσως μετά να "την κάνουν" με ελαφρά πηδηματάκια)

    - μεγάλο μέρος του κοινού με την ευκαιρία του live πρωτοσυνάντησε άτομα με τα οποία μιλά από καιρό διαδικτυακά και ήταν φυσικό να νιώθουν την ανάγκη να τα πουν για πρώτη φορά από κοντά

    ενώ από την άλλη,

    - μπήκα πολύ καλά στο πετσί και του Μιχάλη και του Γιάννη και πολλών ακόμη, που το είδος αλλά και η ποιότητα της ερμηνείας τους όφειλε de facto την ησυχία του ακροατηρίου (δεν υπήρχε κάτι να κάνουν παραπάνω που δεν το έκαναν για να την κερδίσουν, απλά κάποιοι ήταν εκτός τόπου και χρόνου, ήταν εκτός "κοινωνίας" και εμπόδιζαν και τους άλλους που ήθελαν να κοινωνήσουν την προσφορά ψυχής του εκάστοτε καλλιτέχνη)

    - ένιωσα κι εγώ το ίδιο αμήχανα, παρουσιάζοντας μάλιστα για 1η φορά σε ακροατήριο ανέκδοτο τραγούδι μου - όμως με μια διαφορά: τουλάχιστον όσους είχαν μείνει μέχρι εκείνη την ώρα, ακόμη κι αν δεν ήταν 100% προσηλωμένοι, ακόμη κι αν συζητούσαν και δεν πρόσεξαν (όσο τουλάχιστον εγώ θα ήθελα) τους στίχους και τη μελωδία - έστω του νέου - τραγουδιού μου, και μόνο για την παρουσία τους ως εκείνη την ώρα και για το ευγενικό τους χειροκρότημα, τους ευγνωμονώ και νιώθω ότι δεν πήγαν χαμένοι οι κόποι της προετοιμασίας μας με τη μπάντα μου.


    Kay
    15.02.2011, 10:32

    Καλημέρα σε όλους παιδιά! Δε θα σας κουράσω περαιτέρω - ότι και αν ειπωθεί από εδώ και μπρός το παρόν θα είναι το τελευταίο μου σχόλιο και αν θέλετε να συνεχίσουμε όποια συζήτηση - ας γίνει αλλά ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ.

    Το πλέον δύσκολο πράγμα να κάνει κάποιος όταν χρησιμοποιεί τον γραπτό του αντί του προφορικού λόγο είναι να χρησιμοποιεί το λόγο με τέτοιο τρόπο ώστε

    • α) να μην προσβάλλει το συνομιλητή του και
    • β) να μην καθοδηγεί με σοφισμούς και τεχνάσματα τη συζήτηση σε ένα βεβιασμένο συμπέρασμα δίνοντας παράλληλα την εντύπωση ότι γνωρίζει προσωπικά ή έχει το μαγικό know how να μπορεί να κρίνει μια προσωπικότητα από το διαδίκτυο.

    Και στις δύο περιπτώσεις νομίζω ότι κάποιες από τις απαντήσεις ανωτέρω υπήρξαν τουλάχιστον άδικες απέναντι στο πρόσωπό μου. Το έχω ξαναπεί στο παρελθόν ότι αυτή η "αδυναμία" μερικών μελών του MH να μεταδώσουν γραπτά την προφορική εκφορά του λόγου τους - είναι ο βασικός λόγος που δεν συμμετέχω στις συζητήσεις στο φόρουμ.

    Μίλησα εκθέτωντας μία άποψη και βλέπω να κρίνομαι προσωπικά. Δεν είναι η πρώτη φορά και αυτό έχει να κάνει ξεκάθαρα με το ότι ως επί το πλείστον οι κόσμοι μας διαφέρουν σε πολλαπλά επίπεδα αλλά και στο ότι η εύκολη γενίκευση είναι πολύ αγαπητή συνήθεια του Έλληνα. Δεν ξέρω από που ορμώμενοι κάποιοι πιστεύετε ότι με γνωρίζετε ή ότι γνωρίζετε τι σημαίνει ποζεριά πραγματικά αλλά νομίζω θα πρέπει να κάνετε την αυτοκριτική σας ανάλογα με την ανάγκη σας για "τέχνη" που στα δικά μου αυτιά και μάτια καμιά φορά φαντάζει πιο βαρετή από το θάνατο (όταν δεν είναι έξυπνα δοσμένη). Είναι πολύ λεπτά τα όρια του να είσαι δηθενιστής με το να είσαι αληθινά έν-τεχνος.

    Να ξεκαθαρίσω λοιπόν επειδή με κρίνετε προσωπικά ότι είμαι από τους ανθρώπους που:

    • α) παρακολούθησαν όλο το live με όση προσοχή γινόταν παρότι σε ποσοστό 80% περίπου δεν είναι το στύλ μου - για την ακρίβεια σημείωσα στο χαρτάκι και τις παρατηρήσεις μου για να θυμάμαι τι είδα. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ όμως ανεξάρτητα αν εμείς το βλέπουμε σωστά και προσέχουμε τον μουσικό - ο μέσος συνάνθρωπός μας στην Ελλάδα ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ εύκολα όχι γιατί δεν έχει το επίπεδο όπως λέτε μερικοί - αλλά γιατί απλά ο ΈΛΛΗΝΑΣ έχει πολύ ΥΨΗΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ για να του τραβήξεις την προσοχή. Πολύ εύκολα θα σε βρίσει, θα σε θάψει, θα σε κρίνει. Πολύ δύσκολα θα πάρεις το μπράβο και την προσοχή του και αυτό είναι η ελληνική φύση κατ'εμέ. Δε θα ξεχάσω ποτέ το ότι κάποτε στην Ολλανδία μετά από ένα κομμάτι που παρουσίασα με τη μπάντα μου εκεί ο κόσμος μας πήρε στα χέρια και μας αγκάλιαζε γιατί έφαγε όλη την "ενέργεια" στο κεφάλι και ένιωσε φυσικό να μας ευχαριστήσει. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ όσο ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
    • β) έχω δεί τις ταινίες του Αγγελόπουλου (2 φορές γιατί πάντα δίνω δεύτερη ευκαιρία) και τις έχω απορρίψει γιατί ακριβώς δεν μου πέρασαν κάτι σημαντικό. Τα περί ημιμαθή, απαίδευτου, ξερόλα μου θυμίζουν το ανέκδοτο από τους ΑΜΑΝ - έχεις ενυδρείο? - Όχι.. - Ε είσαι που@##$@. Αντιθέτως ας πούμε το Π, ο Κύβος ή το BLACK SWAN είναι ταινίες που άνετα τις βλέπω και δε νομίζω να τις θεωρείτε άτεχνες.
    • γ) προέρχομαι από μια γενιά μουσικών που ζει την αλλαγή του παγκόσμιου χάρτη τόσο σε επίπεδο πολιτικό, οικονομικό όσο και στον τρόπο διάθεσης και προώθησηςτης μουσικής και το ζώ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Δε διασκεδάζω στα σκυλάδικα και στα σκυλοποπ κάτι που νομίζω και άσχετος να είσαι το καταλαβάινεις από τη μουσική μου - και ΕΥΤΥΧΩΣ γνωρίζω τι σημαίνει ψυχαγωγία χωρίς ένθετα του Μπαμπινιώτη. Είναι άλλο πράγμα το ιδανικά θεμιτό και άλλο το θεμιτό ιδανικά. Αυτός ο καλλιτέχνης που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπορεί να ψυχαγωγήσει τον Έλληνα είναι αυτός που μπορεί (κάτω από κατάλληλες συνθήκες) να μιλήσει στην φυσιολογία του και στον πνευματισμό του. Με το να τον απαρνιόμαστε επειδή θεωρούμε τον ακροατή μας απαίδευτο και αμόρφωτο το λιγότερο που μας αξίζει είναι η έλλειψη προσοχής από αυτόν.
    • δ) είναι πολύ εύκολο γενικά να κρίνουμε τα πράγματα στην απέξω. Αν θέλετε πραγματικό αντίπαλο για όποιο "μουσικό χάλι" στην Ελλάδα αυτός είναι οι μεγάλες δισκογραφικές που προωθούν την χαμηλή ποιότητα γιατί οι καλλιτέχνες με άποψη ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ πολύ περισσότερο από ένα γκρουπ που μπορεί να παίξει παντού και τα πάντα (ότι του πούν) και κατ'επέκταση η Nielsen με το playlist control. Ψάχτε το λίγο θα εκπλαγείτε.


    Τώρα αναφορικά με κάποιες παρανοήσεις πιθανώς - με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Κλεάνθη θα έλεγα το εξής: Όταν τον είδα στη μπουάτ με την κόρη του με ψυχαγώγησε, με συγκίνησε με πήρε μαζί του. Ήταν ο χώρος του - ήταν το κοινό προετοιμασμένο κατάλληλα και το υποστήριζε ο χώρος. Αυτό δε συνέβη στην Αυλαία όχι γιατί ο καλλιτέχνης δεν μπορεί να κερδίσει το κοινό (ο συγκεκριμένος σίγουρα έχει την ποιότητα για να το κάνει) - αλλά γιατί η σειρά ήταν κακή (μετά τόσες ώρες) και κακά τα ψέμματα όταν έχουμε ανέβει εμείς προηγούμενώς και καννιβαλίζουμε ο κόσμος οδηγείτε σε μια ψυχική κατάσταση άλφα που ουδεμία σχέση δεν έχει με την βήτα (τον άλλο κόσμο) που έχει και μπορεί να δώσει ο Κλεάνθης.

    Και μιας και ο Ιχθύς χρησιμοποίησε ως παράδειγμα το μπάσκετ - με διάθεση αστεισμού θα το παραλληλίσω ως εξής...

    Η εναλλαγή μεμονωμένων κιθαρωδών με φουλ groups είναι αντίστοιχη με το να προσπαθείς να βάζεις μια ομάδα ανδρών με φουλ 11άδα να παίζει με την ομάδα εφήβων σε ΦΙΛΙΚΟ και η δεύτερη να έχει φάει και 3 κόκκινες κάρτες. Το γήπεδο είναι μεγάλο και ο κόσμος πολύς άρα οι έφηβοι είναι εκ των προτέρων χαμένοι γιατί όλοι θεωρούν δεδομένο ότι η ομάδα των ανδρών θα "νικήσει".

    Αν πάρεις την ίδια ομάδα εφήβων και την βάλεις όμως σε ένα 5*5 εκεί μάλλον τα πράγματα θα αλλάξουν τροπή - αφού η μεγάλη ομάδα θα είναι δυσκίνητη και η αμεσότητα του 5*5 θα δημιουργεί την ψυχολογία στο κοινό ότι ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ άρα το ενδιαφέρον θα είναι ψηλά...

    Εν ολίγοις - συμφωνώ απόλυτα με την rouli726 και τον AR-ON...  Cheers και sorry για το κατεβατό ;)


    -----------------
    Ας στηρίξουμε όλοι μαζί τους νέους καλλιτέχνες... Αλλάξτε τρόπο διασκέδασης - πείτε όχι στο club - ναι στις live σκηνές!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Kay στις 15-02-2011 10:33 ]


    skordalis21
    15.02.2011, 11:12

    Δε το πιστευα οτι θα το κανα ποτε αυτο, αλλα να πως ερχοντε τα πραγματα. Ρε παιδια μη τσακωνεστε. Αν ειναι κατι που χαρακτηριζει τους Ελληναρες απο αρχαιοτατων χρονων ειναι η διχονοια. Αφηστε τη μουσικη να ρευσει μεσα σας, πειτε κανενα καλο λογο για οσους συνεβαλαν σε αυτη την υπεροχη βραδια, καντε αν θελετε κ κριτικη ακομα κ ασχημη , αλλα καλοπροαιρετη κ επικοδομητικη που θα βοηθησει. Κ πανω απ ολα ευχηθειτε να ξαναγινει κατι παρομοιο που να φερει κοντα τοσο επαγγελματιες μουσικους κ ερασιτεχνες. Τo olo event ηταν μια οαση γιατι εδωσε την ευκαιρια σε πολλα συγκροτηματα να μοιραστουν μια σκηνη την οποια κακα τα ψεμματα δε παιζεις εκει καθε μερα αν δεν εισαι καποιο ονομα. Ουτε φυσικα εχεις κοσμο 500 ατομα απο κατω. Γι αυτο , ας γραψουμε το καλο μας το λογο μπας κ ψηθει η οργανωση να κανει πιο συχνα τετοια γεγονοτα, που να μας φερνουν κοντα τοσο ως μουσικους οσο κ ως ακροατες. Γιατι αυτο ηταν προχτες, μια γιορτη της μουσικης.


    AR-ON
    15.02.2011, 13:17

    Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση, δεν τσακώνεται κανείς, τόσο ο ixthys όσο και ο Mixalis-Kleanthis δεν βρίσκω ότι κάπου έθιξαν προσωπικά κανέναν (ηθελημένα τουλάχιστον). Χάρηκα πάντως με το μικρό "σεντόνι" του Kay, γιατί (αν και πιστεύω δεν έπρεπε να αισθανθεί ότι δέχεται επίθεση) από το κείμενό του φωτίστηκε πίσω από τις "γρίλιες" του image, ένας συγκροτημένος τρόπος σκέψης (και έκφρασης και γραφής κλπ. κλπ.), άσχετα με τα σημεία που μπορεί κανείς να συμφωνήσει ή να διαφοροποιηθεί!

    {#emotions_dlg.beer}Kay! (αλλά αδερφέ, φάουλ, αν μη τι άλλο "Το ταξίδι στα Κύθηρα" είναι συγκλονιστικό από κάθε άποψη...
    (από σενάριο; από τις σκοτεινές - και μαζί φωτεινές - σελίδες της Ελληνικής ιστορία που μοναδικά ζωντανεύει; από τα πλάνα του; από τις ερμηνείες; από τη μαγική μουσική; να, τώρα μου έρχεται να θίξω το κόμπλεξ άλλων Ελλήνων σκηνοθετών που δεν αναθέτουν καν το γράψιμο της μουσικής σε συνθέτες, είτε γράφουν οι ίδιοι, είτε βάζουν έτοιμα soundtrack ως dj, μπας και τους κλέψει κανείς την προσωπική στάμπα να πω; τη δόξα μήπως; Πόσα θέματα ανοίγονται με αυτή την κουβέντα, να γιατί πίστευα ότι άξιζε αυτή η συζήτηση το δικό της topic...)

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AR-ON στις 17-02-2011 20:57 ]


    Kay
    15.02.2011, 13:33
    Καλά okay για το Ταξίδι Στα Κύθηρα ίσως να είμαι λίγο υπερβολικός... Δεν αισθάνθηκα επίθεση κτλ πάντως - απλώς δεν μου αρέσει να μιλάνε για μένα ΣΑΝ να με έχουν καταλάβει. Εδώ δεν γνωρίζουμε τον εαυτό μας τους άλλους θα γνωρίσουμε?... Απλά διευκρίνισα κάποια πράγματα για να μην υπάρχουν παρανοήσεις - that's all. Δεν τσακωνόμαστε με κανέναν και είμαστε όλοι νομίζω στην ίδια πλευρά - θέλουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καλύτερη μουσική και όχι σκουπίδια και το σίγουρο είναι ότι όλο αυτό που συνέβη στο MUSICHEAVEN Live μας θύμησε ότι κάτι πάει πολύ στραβά με τη δισκογραφία εκεί έξω;) Ο Μ. Κλεάνθης είναι φοβερός καλλιτέχνης ούτως ή άλλως όπως και οι υπόλοιποι εδώ... και είτε δικτυακά είτε προσωπικά μου αρέσει να συνομιλώ μαζί του - κάτι έχω να κερδίσω ως μικρότερος σίγουρο. Cheers again και το βιντεάκι τα σπάει - χα...
    mixalis-kleanthis
    15.02.2011, 17:57

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 15-02-2011 στις 10:32 έγραψε...

    • β) έχω δεί τις ταινίες του Αγγελόπουλου (2 φορές γιατί πάντα δίνω δεύτερη ευκαιρία) και τις έχω απορρίψει γιατί ακριβώς δεν μου πέρασαν κάτι σημαντικό.

    Όχι παράλογος δεν είναι αυτός που λέει "κάντε λίγο ησυχία". Αλλά δεν είναι Έλληνας 100%.

    Καλώς ή κακώς όσο ξενομανείς και αν είμαστε στο Ελλάντα -

    πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν είναι στη φύση του μέσου Έλληνα να παρακολουθεί με την στωικότητα του Γερμανού, την υπομονή του Άγγλου κτλ.

    Είναι θέμα καθαρά ράτσας.





    Δεν μπορω να δεχτω τετοιες αποψεις χωρις σχολιο...

    Προσωπικα, ΚΑΥ, μου εισαι συμπαθης, αλλα νιωθω πως ειναι καλυτερα να τραγουδας ...

    Κερναω ποτο στους βατραχους οποτε θες να τα πουμε, γιατι οντως ο γραπτος λογος καμια φορα δεν δειχνει την προθεση που ΕΧΟΥΜΕ....

    Το οτι διαφωνουμε ειναι υγειες και θα προτιμουσα να τα λεμε οταν δεν παιζουν οι συναδελφοι Μουσικη,

    γιατι οταν παιζουν καλο ειναι να τους ακουμε . Δεν ειναι εκκλησια , φυσικα , εννοειται , 7 ωρες αμιλητοι προς θεου δεν λεει κανεις αυτο, αλλα οχι και χαυρα !!!

    Στη δικη μου περιπτωση εκανα μια μικρη διακοπη , παυση, και το κοινο αμεσως ανταποκριθηκε, μπαλαντα ειπα με μια κιθαρα και παραπονο δεν εχω απ τα παιδια κατω, στο λογο μου.

    ΙΣΑ ΙΣΑ που εισεπραξα σεβασμο και αγαπη !!!!

    Νιωθω οτι ανταπεδωσα , μαλιστα . Ετσι νομιζω τουλαχιστον... Εχετε αλλη αποψη ?{#emotions_dlg.inlove}


    cineboy
    16.02.2011, 12:50
    Πιαδιά, δεν είναι ανάγκη να χαλάμε τις καρδιές μας. Ας καταλάβουμε κάποια στιγμή ότι ,όλα τα αυτιά των ακροατών δεν είναι ίδια ,καθώς επίσης δεν είναι ίδιοι σε όλους οι βασικοί πλήν όμως άτυποι κανόνες,(υποχρέωσης)του κοινού, προς εκείνους που βγάζουν την ψυχή τους επάνω στο stage.
    Kay
    16.02.2011, 13:06
    Καταρχάς ευχαριστούμε όλοι οι SchoolDrivers για τα καλά λόγια όσων αναφέρθηκαν στο live μας εκείνο το βράδυ! Ο Cineboy νομίζω με κάλυψε πλήρως με δύο απλές κουβέντες... "δεν είναι ίδιοι σε όλους οι βασικοί πλήν όμως άτυποι κανόνες,(υποχρέωσης)του κοινού, προς εκείνους που βγάζουν την ψυχή τους επάνω στο stage." Ίσως στο μουσικό μικρόκοσμο του είδους που εκπροσωπούν κάποιοι ο κόσμος να ακούει στο "κάντε λίγο ησυχία" και να το θεωρεί και φυσικό - στο δικό μου όμως που ως φύσει κοινού σήμερα είναι λίγο πιο ευρύ αν του πω τέτοιο πράγμα και δεν κερδίσω απλά την προσοχή του - με κάποιο τρόπο - θα φάω ντομάτες. Δεν είναι ότι είμαστε "τουρκόσποροι", ότι είμαστε αγγράμματοι, αποπροσανατολισμένοι κτλ. Αυτά είναι λαικισμοί. Δεν είναι ο έλληνας χειρότερος - ούτε γίναμε έτσι λόγω Τουρκίας - απλά είναι δυσκολότερο να τον κερδίσεις και ήταν έτσι ΠΑΝΤΑ από αρχαιοτάτων χρόνων - δεν το λέω εγώ αλλά ο Ηρόδοτος στο Ιστορίαι του. Πάντα ήμασταν δύστροποι, πάντα πολύμορφοι, πάντα τσακωνόμασταν ακόμα και όταν συμφωνούσαμε και πάντα είχαμε άποψη για τα πάντα ακόμη και όντας ημιμαθείς. Για αυτό και επιβιώσαμε στο πέρας των ετών. Ας το χωνέψουμε σαν ιδέα και ας κάνουμε ο καθένας αυτό που κάνει καλύτερο - και το δικό μου κοινό χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο θέμα "σεβασμού προς τον καλλιτέχνη" και το κοινό ορισμένων από εσάς χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο να μάθει να διασκεδάζει και να ξεφεύγει από όποια νοητική φυλακή το κρατάει ακούνητο, αμίλητο, αποστασιοποιημένο και εσωτερικιστικό, σχεδόν υποταγμένο στον "δήθεν" θεό που ανέβηκε στο stage. Αυτό θα γίνει μόνο μέσα από τη βελτίωση μας ως ανθρώπους - ως καλλιτέχνες και μόνο κατ'αυτόν τον τρόπο νομίζω. Να μαστε καλά, να περνάμε καλά και αφήστε τις γκρίνιες για την κυβέρνηση.
    Kinezes_trexoun_gimnes
    16.02.2011, 13:16

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 16-02-2011 στις 13:06 έγραψε...

    και το δικό μου κοινό χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο θέμα "σεβασμού προς τον καλλιτέχνη" και το κοινό ορισμένων από εσάς χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο να μάθει να διασκεδάζει και να ξεφεύγει από όποια νοητική φυλακή το κρατάει ακούνητο, αμίλητο, αποστασιοποιημένο και εσωτερικιστικό, σχεδόν υποταγμένο στον "δήθεν" θεό που ανέβηκε στο stage.

    Το διάβασα και αυτό...


    Kay
    16.02.2011, 13:38

    Παράθεση:

    Το μέλος Kinezes_trexoun_gimnes στις 16-02-2011 στις 13:16 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Kay στις 16-02-2011 στις 13:06 έγραψε...

    και το δικό μου κοινό χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο θέμα "σεβασμού προς τον καλλιτέχνη" και το κοινό ορισμένων από εσάς χρειάζεται λίγο εκπαίδευση στο να μάθει να διασκεδάζει και να ξεφεύγει από όποια νοητική φυλακή το κρατάει ακούνητο, αμίλητο, αποστασιοποιημένο και εσωτερικιστικό, σχεδόν υποταγμένο στον "δήθεν" θεό που ανέβηκε στο stage.

    Το διάβασα και αυτό...



     

    Μου αρέσει να δίνω τροφή για το blog σου ;)