ελληνική μουσική
    578 online   ·  210.848 μέλη

    Μας δουλεύει το Δίφωνο ή είναι ιδέα μου;

    CHE
    19.02.2011, 20:40

    ''Μετά από πολλά χρόνια συνεχούς παρουσίας στα μουσικά πράγματα της χώρας και αφού στήριξε το ελληνικό τραγούδι, παρά τα σκαμπανεβάσματα που είχε κατά καιρούς, μας ανακοινώθηκε ότι το περιοδικό Δίφωνο παύει τη λειτουργία του.''

    Αυτά έγραψε στις 3 Ιανουαρίου το αγαπητό μέλος Aiolosm. Όσοι τον γνωρίζουν δεν νομίζω ότι αμφισβητούν την αξιοπιστία του, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι αποτελεί μέλος της συντακτικής ομάδας του Διφώνου.
    Να που σήμερα αγόρασα το νέο τεύχος του Διφώνου (Μαρτίου 2011) όπου έκπληκτος διαβάζω στη σελίδα 14 τα εξής (άκουσον, άκουσον, φρίξον και αναστέναξον!):΄
    ''Ενώ το Δίφωνο βρισκόταν σε φάση αναδιοργάνωσης και επαναπροσδιορισμού της ύλης του, για ευρύτερη και πληρέστερη πληροφόρηση του αναγνωστικού κοινού, άρχισε μια κωμωδία παρεξηγήσεων. Φήμες ότι το περιοδικό διέκοψε την κυκλοφορία του κατέκλυσαν τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης.
    Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να αναζητήσει την αλήθεια από το στόμα της διοίκησης της Εκδοτικής Εταιρίας που το εκδίδει..."

    Για συγνώμη βρε παιδιά. Μας δουλεύει το Δίφωνο ή είναι ιδέα μου; Διαβάζω καλά; "κωμωδία παρεξηγήσεων", "Φήμες", "Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να αναζητήσει την αλήθεια". Μα εδώ βγήκε συντάκτης του Διφώνου και έγραψε αυτολεξεί "μας ανακοινώθηκε". Αυτό για μένα δεν είναι ούτε φήμη, ούτε κωμωδία παρεξηγήσεων. Για μένα είναι κωμωδία ανευθυνότητας που δεν βγήκε η διοίκηση της εταιρείας να πει ''Sorry κυρίες και κύριοι, κάναμε λάθος. Λαμβάνοντας υπόψη την απαίτηση του κοινού κ.λπ. κ.λπ. αποφασίσαμε μπλα-μπλα-μπλα''. Μα για ηλίθιους μας περνάνε όλους; Και μένα, και όλους αυτούς που είπαν ΟΧΙ στο κλείσιμο του Διφώνου και ιδιαίτερα τους δεκάδες καλλιτέχνες που στήριξαν το περιοδικό; Το διαβάζω και δεν πιστεύω στα μάτια μου! Δηλαδή φταίμε εμείς; Ήτανε μια φήμη; Μια παρεξήγηση; Αυτό ήταν όλο; Και τι στο διάολο ανακοινώσανε στους συντάκτες του Διφώνου και ζητήσανε ΟΙ ΙΔΙΟΙ την στήριξή μας;

    Πραγματικά θα ήθελα μια απάντηση από αυτούς που κάτι ξέρουν παραπάνω. Γιατί προσωπικά αισθάνομαι πολύ μ...


    KIT_KAT
    19.02.2011, 21:38

    Ααα ωραία... ευτυχώς που δεν το αγόρασα...

    Δε βρίσκω το λόγο να γραφτεί τέτοιο πράγμα. Θα προτιμούσα την (αληθή) εκδοχή κι ας είναι "λέω και ξε-λέω", δεδομένου του ότι η απόφαση να μη διακοπεί πάρθηκε με αφορμή (και) την αγάπη του κόσμου. Τιμή τους δηλαδή...


    rouli726
    20.02.2011, 01:53

    Τόσο χαμηλά είχαν πέσει οι τελευταίες πωλήσεις του περιοδικού που αποφάσισαν να καταφύγουν σε τέτοιες "μπλόφες"?

    Κρίμα...υποτίθεται είχαν επίπεδο και σεβασμό στους αναγνώστες τους....{#emotions_dlg.ban}


    gikostas
    20.02.2011, 14:41
    Δε μασάμε πλέον.Δηστυχώς γι'αυτούς.Ας το αγοράσουν μόνοι τους έτσι που τα κάνανε.Στην αρχή δυσκολεύτηκα λίγο,αλλά τελικά μπορώ και χωρίς αυτό.Ήταν μια συνήθεια χρόνων βλέπετε.''Καλές πωλήσεις''.
    evlia
    20.02.2011, 18:44

    Καλησπέρα σας,παιδιά!Σοβαρά,κυκλοφόρησε ξανά το δίφωνο;Πότε;


    evlia
    20.02.2011, 18:46

    Τι ακριβώς,συνέβη;ποιά παρεξήγηση;


    Aiolos_m
    20.02.2011, 21:35

     

    Επειδή είμαι εκείνος που έκανε εδώ τη σχετική ανακοίνωση, όπως λέει ο φίλτατος CHE, ας ξεκαθαρίσω τα γεγονότα. Τα συμπεράσματα στη διακριτική ευχέρεια του καθενός. Μπορεί να μην είναι ευχάριστα, αλλά δεν είναι και δύσκολο να τα εξάγει κανείς.

    -Πριν λίγο καιρό η (τότε) διευθύντρια του περιοδικού μάς ανακοίνωσε το κλείσιμο του Διφώνου και την απόλυση των μισθωτών εργαζομένων. Δεν είχαμε λόγο να μην την πιστέψουμε, έτσι; Σημειωτέον ότι το περιοδικό χρωστούσε στους συντάκτες του ένα σεβαστό ποσό για εργασία 3-4 μηνών.

    - Ο ιδιοκτήτης του περιοδικού μιλώντας σε γνωστό και σοβαρό portal ανακοίνωσε ότι το Δίφωνο θα συνεχίσει αποκλειστικά και μόνο διαδικτυακά.

    - Οι εργαζόμενοι κινητοποιήθηκαν άμεσα, έφτιαξαν μπλογκ και σελίδα αλληλεγγύης στο φέισμπουκ υπογράφοντας μια επιστολή και θέτοντας 3 αιτήματα.

    - Πολλοί καλλιτέχνες και άνθρωποι του πολιτισμού έστειλαν επιστολές συμπαράστασης.

    - Έπειτα από λίγες ημέρες εξοφλήθηκαν άπαντα τα χρεωστούμενα και ανακοινώθηκε η επανακυκλοφορία του εντύπου με νέο διευθυντή και νέο αρχισυντάκτη. Μέσω του νέου διευθυντή δε, ο ιδιοκτήτης δεσμεύτηκε προφορικά την ποιοτική αναβάθμιση του Διφώνου.

    - Κλήθηκε όλη η συντακτική ομάδα να συμμετέχει στην επανέκδοση. Για σεβαστούς λόγους, άλλοι επέστρεψαν, άλλοι δεν επέστρεψαν.

    - Το Δίφωνο Μαρτίου κυκλοφόρησε την Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου με εξώφυλλο τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και τον Δημήτρη Σταρόβα, περιέχοντας στη σελίδα 14 ανυπόγραφο το κείμενο που παρέθεσε ο CHE στην αρχή του τόπικ, συνοδευόμενο από τις δηλώσεις συμπαράστασης του Μάνου Ελευθερίου, Νατάσσας Μποφίλιου, Φοίβου Δεληβοριά, Αλκίνοου Ιωαννίδη, Δήμητρας Γαλάνη, Λένας Πλάτωνος και Ευσταθίας.

    Αυτό ήταν το χρονικό της όλης ιστορίας. Τα συμπεράσματα δικά σας.

     


    -----------------
    μ' αλλιώς η μοίρα το βουλήθη, πρέπει να στρίψεις σε μια κόχη...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Aiolos_m στις 20-02-2011 21:38 ]


    AlfaWolf
    20.02.2011, 22:35

    Όπως και να χει... είναι ένα κατά την γνώμη μου καλό περιοδικό που ευτυχώς δεν ''μας τελείωσε'' κι αυτό είναι το ευχάριστο της υπόθεσης

    Τέλος καλό... όλα καλά, εύχομαι καλή συνέχεια να έχει, και να στηρίζει το καλό ελληνικό τραγούδι όπως κι εκείνο στηρίζει το περιοδικό :)

     

     

     


    -----------------
    Η πραγματική Ευτυχία δεν κρύβεται στον προορισμό αλλά στον τρόπο που ταξιδεύεις. http://blogs.musicheaven.gr/alfawolf http://www.musicheaven.gr/live/101

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AlfaWolf στις 20-02-2011 22:35 ]


    AR-ON
    20.02.2011, 23:24

    Μα αν είχε τσίπα όποιος κρύβεται πίσω από το σχόλιο - το οποίο πάει να βγάλει τρελούς τόσους ανθρώπους - δεν θα ήταν ανυπόγραφο...

    Τώρα, αν χαίρομαι που συνεχίζει τελικά το Δίφωνο, είναι κυρίως για ένα λόγο: για τους εργαζόμενους σε αυτό και πιο πολύ, για μια χούφτα εναπομείναντες ρομαντικούς μέσα σ' αυτούς τους εργαζόμενους. Γιατί (όχι τώρα, εδώ και πολύ-πολύ καιρό, ίσως ακόμη και πριν από την αλλαγή ιδιοκτησίας), το Δίφωνο δεν ήταν πιστεύω ένα αληθινό διαμάντι. Ένα απλό χρωματιστό βότσαλο ήτανε, το οποίο, χωρίς βέβαια να είναι άνευ αξίας, είναι φυσικό να γυαλίζει υπέρμετρα μέσα στο γενικότερο σκουπιδαριό μιας Ελλάδας με ντουζίνες αθλητικές εφημερίδες, ντουζίνες έντυπα life-style και κανένα άλλο περιοδικό ευρείας διανομής που να ασχολείται με τις τέχνες.

    Μας αρκεί όμως αυτό; Είναι σωστό να θεοποιούμε τον μονόφθαλμο, επειδή έχει γεμίσει ο τόπος τυφλούς; Και σε όσους πείθονται από απόψεις του στυλ "μα με τέτοια Παιδεία που έχει ο Έλληνας, ποιος θα αγόραζε ένα ποιοτικό περιοδικό τέχνης", θα απαντήσω ότι είναι πολιτική των "εχόντων" να μην επενδύουν στο ανέβασμα του πολιτιστικού επιπέδου του κόσμου, παρά να του σερβίρουν ό,τι χυδαιότερο (βλ. κανάλια, έντυπα στα περίπτερα κλπ.), με το επιχείρημα (για μένα μύθο) ότι "το ποιοτικό δεν πουλάει, αυτά θέλει ο κόσμος, αυτά του δίνουμε".

    Το Δίφωνο λοιπόν, επιτρέψτε μου να θεωρώ ότι στήριζε μια έντεχνη (ή και απλά "εντεχνίζουσα" σε κάποιες περιπτώσεις) κλίκα. Αξιόλογη καλλιτεχνικά στο μεγαλύτερο μέρος της, αλλά και πάλι κλίκα (όπου κλίκα = ομάδα κλειστή, ομάδα που είναι "στα πράγματα", ομάδα που προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση της και τα κεκτημένα της, χωρίς χαραμάδες, χωρίς αέρα ανανέωσης). Και ίσως δεν κάνω λάθος ότι επίτευγμα αυτής της κλειστής ομάδας είναι η συνέχιση της κυκλοφορίας του περιοδικού και όχι ο σεβασμός στους εργαζόμενους, ή στους αναγνώστες...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AR-ON στις 21-02-2011 00:28 ]

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AR-ON στις 21-02-2011 01:55 ]


    Aiolos_m
    21.02.2011, 00:01

    Παράθεση:

    Το μέλος AR-ON στις 20-02-2011 στις 23:24 έγραψε...

    Το Δίφωνο λοιπόν, επιτρέψτε μου να θεωρώ ότι στήριζε μια έντεχνη (ή και απλά "εντεχνίζουσα" σε κάποιες περιπτώσεις) κλίκα. Αξιόλογη καλλιτεχνικά στο μεγαλύτερο μέρος της, αλλά και πάλι κλίκα (όπου κλίκα = ομάδα κλειστή, ομάδα που είναι "στα πράγματα", ομάδα που προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση της και τα κεκτημένα της, χωρίς χαραμάδες, χωρίς αέρα ανανέωσης). Και ίσως δεν κάνω λάθος ότι επίτευγμα αυτής της κλειστής ομάδας είναι η συνέχιση της κυκλοφορίας του περιοδικού και όχι ο σεβασμός στους εργαζόμενους, ή στους αναγνώστες...

    Και πιστέψτε με, οι απόψεις μου για το περιοδικό είναι γενικότερες και προγενέστερες από το γεγονός που αμέσως περιγράφω: το 2008 κυκλοφόρησα ως τραγουδοποιός την 1η μου δισκογραφική δουλειά με τον τίτλο "Της Αγάπης Μανιφέστο", ένα album με 13 νέα τραγούδια, χωρίς ούτε μία διασκευή, με παραγωγή από Νίκο Μαϊντά (ex Magic de Spell) και Σωτήρη Παπαδόπουλο (βασικό συνεργάτη παραγωγής σε δίσκους Θ. Μικρούτσικου, Φ. Δεληβοριά και άπειρων άλλων) και με συμμετοχή σπουδαίων μουσικών (όπως π.χ. του Μανώλη Καραντίνη στα 6 λαϊκά τραγούδια του δίσκου). Επειδή όμως είχα το "θράσος" να στείλω το CD έτσι απλά μόνος μου στο περιοδικό (δεν είχα βλέπετε γνωριμίες να μεσολαβήσουν, ή υπεύθυνο marketing ή manager ή μεγάλη εταιρεία να το φροντίσει), δεν είχα την τιμή να γράψουν ούτε δυό σειρές δισκοκριτική, ούτε να μπουν καν στον κόπο να το θάψουν βρε αδερφέ, ακόμη κι αυτό θα ήταν για μένα τιμή! Γιατί η αρνητική κριτική (αν είναι καλοπροαίρετη) σε βοηθά να βελτιώνεσαι, το να σε αγνοούν όμως, είναι - τουλάχιστον - προσβλητικό. Οι φήμες που μου μεταφέρθηκαν αργότερα από άνθρωπο της μικρής και ανεξάρτητης εταιρείας που κυκλοφόρησε το CD μου, ότι ζητήθηκε από υπεύθυνο του περιοδικού να κάνουμε πρώτα καταχωρήσεις (πληρωμένες) και κάαααααποια στιγμή αργότερα ίσως να έμπαινε και δισκοκριτική, καθώς δεν υπάρχουν αποδεικτικά στοιχεία, κρίνονται ψευδείς και ανυπόστατες...

    Θα σκεφτείτε λοιπόν ότι έχω πικραθεί, γι αυτό και η αρνητική μου προδιάθεση στο περιοδικό. Δεν είναι όμως έτσι, αν έτσι νομίζετε (για να παραφράσω το γνωστό έργο του Πιραντέλλο)...

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : AR-ON στις 20-02-2011 23:30 ]


     

    Μάλλον είναι πολύ δύσκολο να ισχύει αυτό που περιγράφεις. Δεν γνωρίζω για ποιον λόγο ο δίσκος σου δεν πέρασε στην ύλη αλλά (κάνοντας μια τρίπλα οφφ τόπικ, δεν θα το συνεχίσουμε εδώ αυτό το θέμα) θα σε παρέπεμπα στις σελίδες του Διφώνου τουλάχιστον από το 2008 κι έπειτα για να διαπιστώσεις και μόνος σου πως διακρίσεις σαν κι αυτή που περιγράφεις δεν υφίστανται. Πόσω μάλλον όταν 6 στους 10 δίσκους ανήκουν σε νέους σχετικά δημιουργούς. Άρα μάλλον κάποιο λάθος θα έχει γίνει.


    AR-ON
    21.02.2011, 00:53

    Παράθεση:

    Το μέλος Aiolos_m στις 21-02-2011 στις 00:01 έγραψε...

    Μάλλον είναι πολύ δύσκολο να ισχύει αυτό που περιγράφεις. Δεν γνωρίζω για ποιον λόγο ο δίσκος σου δεν πέρασε στην ύλη αλλά (κάνοντας μια τρίπλα οφφ τόπικ, δεν θα το συνεχίσουμε εδώ αυτό το θέμα) θα σε παρέπεμπα στις σελίδες του Διφώνου τουλάχιστον από το 2008 κι έπειτα για να διαπιστώσεις και μόνος σου πως διακρίσεις σαν κι αυτή που περιγράφεις δεν υφίστανται. Πόσω μάλλον όταν 6 στους 10 δίσκους ανήκουν σε νέους σχετικά δημιουργούς. Άρα μάλλον κάποιο λάθος θα έχει γίνει.

    Δηλαδή είμαι off-topic "τριμπλαδόρος" για προσωπικό όφελος; Γιατί αυτό κατάλαβα ότι εμμέσως υπονοείς, εκτός αν παρεξήγησα.  Πάντως γράφοντας "πολύ δύσκολο να ισχύει αυτό που περιγράφεις", υπονοείς (κι εδώ άμεσα, όχι έμμεσα) ότι λέω ψέμματα. Από τη μεριά μου λοιπόν, επειδή ως άτομο σε σέβομαι ειλικρινά και μάλιστα θεωρώ ότι είσαι από εκείνους τους "εναπομείναντες ρομαντικούς" που προαναφέρθηκα, όχι μόνο δεν το συνεχίζω, αλλά διέγραψα το επίμαχο σημείο του παραπάνω σχολίου μου που προφανώς σε ενόχλησε (και σε καλώ να επεξεργαστείς κι εσύ το quote σου αφαιρώντας το κι από εκεί). Όμως η ουσία της κριτικής μου στο Δίφωνο δεν αλλάζει, είτε σου είναι αρεστή είτε όχι. Όσο για το αν αυτά που ανέφερα είναι αλήθεια ή ψέμματα, ευχαρίστως να τα πούμε κατ' ιδίαν με ονοματεπώνυμα, ημερομηνίες και ντοκουμέντα, σε ΠΜ ή όπως αλλιώς θέλεις. Πριν όμως βιαστείς να με βγάλεις άκυρο χωρίς να με γνωρίζεις και χωρίς να μου ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες σε ΠΜ, περίμενα να σεβαστείς πως για ότι λέω, βγαίνω επώνυμακαι όχι με ένα απλό nickname, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες των όσων λέω.

    Με εκτίμηση

    Χ.Α.


    Aiolos_m
    21.02.2011, 01:07

    Παρεξήγηση. Δεν έχω καμία διάθεση να σε αμφισβητήσω, ούτε στην μπήκα θυμωμένα. Απλώς υπέθεσα ότι κάποιο λάθος έχει γίνει γιατί από το 2008 που είμαι εκεί μέσα και έχοντας κάνει φιλίες με παλαιότερους συντάκτες, δεν άκουσα ποτέ ούτε καν να υπονοείται παρόμοιο σκηνικό. Και θεωρώ ότι έχουμε ασχοληθεί και με πολύ κακούς και με πολύ καλούς και με πλήρως αδιάφορους νέους (και παλαιότερους) δημιουργούς χωρίς συζήτηση και ανταλλάγματα. Με πολύ σκληρές κριτικές μάλιστα που δεν θα επιδέχονταν παρασκήνιο. Αν εσύ ξέρεις κάτι συγκεκριμένο για συγκεκριμένα άτομα, οκ. Εγώ πάντως- ειλικρινά- η κατάσταση που περιγράφεις μού είναι πολύ ξένη για την εν λόγω συντακτική ομάδα.

    Δεν ενοχλήθηκα από κάτι, δεν υπήρχε λόγος να διαγράψεις :)

    Όσον αφορά το "επώνυμα" προφανώς κι εγώ επώνυμα γράφω εδώ και χρόνια στο ΜΗ.

    Τέλος, σχετικά με τα "οφφ τόπικ" όντως είμαστε εκτός, γιατί το θέμα μιλάει για άλλο πράγμα. Και ως συντονιστής έπρεπε να κάνω τη διευκρίνηση για να μην πλέξουμε τις απόψεις. Αν θέλεις μπρούμε να ανοίξουμε ένα νέο θέμα για το "ποιοι χωράνε στη στήλη των δισκοκριτικών στα έντυπα" και να το κουβεντιάσουμε εκεί. Ή και με πμ, κανένα πρόβλημα.

    Σε χαιρετώ.


    AR-ON
    21.02.2011, 02:09

    Λήξη παρεξήγησης, άλλωστε συμφωνούμε πως ο άμεσος γραπτός λόγος είναι συχνά εύκολο να παρεξηγηθεί. Όλοι γνωρίζουμε ότι είσαι επώνυμος εδώ, μιλούσα για τον εαυτό μου και ότι θα ήταν πράγματι έωλα τα γραφόμενά μου, αν αναφερόμουν σε ένα τέτοιο θέμα ανώνυμα.

    Όμως πράγματι είμαστε off-topic, δεν έχει νόημα να συνεχίζεται εδώ η κουβέντα για την όποια ατυχή προσωπική μου εμπειρία με το Δίφωνο. Και στην τελική, (επανερχόμενος ξανά στο θέμα μας), ότι ακόμη κι αν για μένα το περιοδικό πρέπει να ξεπεράσει αρκετά στερεότυπα και αγκυλώσεις για να μην αποτελεί κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα "μονόφθαλμο μέσα στους τυφλούς", οφείλω να ομολογήσω ότι α) ένας μονόφθαλμος σίγουρα μπορεί να σε οδηγήσει με περισσότερη ασφάλεια απ' ότι κάποιος που δεν βλέπει καθόλου, και β) αν δεν υπήρχε και το Δίφωνο με τις όποιες αντιστάσεις του, τα πράγματα στο ελληνικό τραγούδι θα ήταν αρκετά πιο σκοτεινά (όχι, δεν παίρνω πίσω τις θέσεις μου περί κλίκας, όμως τουλάχιστον αυτή η κλίκα έχει δώσει και κάποια διαμάντια στο ελληνικό τραγούδι που θα γυαλίζουν παντοτινά).

    Πάντως ο τρόπος που χειρίστηκαν οι διοικούντες του περιοδικού την όλη ιστορία με το ανυπόγραφο σχόλιο της σελ. 14, μόνο αισιόδοξο δε με κάνει για την πορεία που προδιαγράφεται. Φυσικά, μακάρι να διαψευστώ!


    CHE
    21.02.2011, 07:27

    Ευχαριστώ τον Aiolos_m για την απάντησή του γιατί είχα απορίες. Βέβαια μου έμεινε μία και σημαντική απορία. Γιατί δεν βγήκε έντιμα η εταιρία να πει ότι έκανε λάθος και βγήκε με ανυπόγραφο κείμενο να ρίξει το φταίξιμο στους άλλους; Αυτό είναι σαν να μας κοροϊδεύει όλους στα μούτρα! Και σίγουρα δεν είναι καθόλου ωραίο όταν κάνεις μία νέα αρχή να ξεκινάς μ' αυτό τον τρόπο. Τί είδους σχέση θα χτίσει η εταιρία με τους αναγνώστες του περιοδικού;

    Υ.Γ. Χρησιμοποιώ επίτηδες τη λέξη "εταιρία" για να την ξεχωρίσω από το περιοδικό, καθότι οι συντάκτες του περιοδικού ήταν κι αυτοί θεατές της ''κωμωδίας'' και όχι οι δημιουργοι της και σίγουρα δεν θα αισθάνονται καθόλου άνετα που ''φυτεύτηκε'' μέσα στο περιοδικό ένα τέτοιο υποκριτικό κείμενο.