Πιστεύω τα ισοπεδώνετε όλα..είμαι της γενιάς που ακούσανε Πυξ Λαξ αφού διαλυθήκανε και είδα ότι τα κομμάτια τους λέγανε αλήθειες και επηρεάζανε,παρότι ήταν απλές μελωδίες και πανεύκολες..αλλά ποιός είπε ότι το όμορφο πρέπει να είναι και περίπλοκο? τελοσπάντων..Επίσης κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι οι Πυξ Λαξ ήταν ένα γκρουπ με ιστορία στην ελληνική σκηνή,είτε κάποιοι δεν τους ακούγανε είτε όχι.
Για την συναυλία τώρα..ήμουν στην αρένα και το απόλαυσα σε γενικές γραμμές..μετά έμαθα για τα αρνητικά της συναυλίας και από εδώ και από άλλες πηγές..ναι,συμφωνώ ότι ένας χρόνος προετοιμασίας δεν δικαιολογεί τον μηδαμινό ήχο στις κερκίδες.Σε αυτό όμως φταίγανε οι Πυξ Λαξ ως Πυξ Λαξ ?
Όσο για τις ενορχηστρώσεις,ήταν κάπως πανομοιότυπες με τις παλιές,ακούστηκαν και κομμάτια που κάποιοι μπορεί να μην ήξεραν..το βρίσκω θετικό αυτό,ίσως γιατί θέλαν να παραμείνουν όπως ήταν τότε,να μην αλλάξει κάτι στις ενορχηστρώσεις.
Όσο για τον Μάνο..δεν αμαυρώσαν τίποτα..στην τελική,του Μάνου ιδέα ήταν αυτές οι συναυλίες,και καναν ό,τι καλύτερο μπορούσαν για να μην λείπει από το στάδιο εκείνη την μέρα..η οθόνη όλο φωτογραφίες του έδειχνε..
Για το τί βγήκε από αυτήν την συναυλία? Λεφτά,τί άλλο ?
αλλά,πώς να το κάνουμε,σήμερα όλα για τα λεφτά γίνονται..αλλά τα τραγούδια δεν έχουν καμία σχέση με τα λεφτά..όλος αυτός ο κόσμος πήγε για την ιστορία των Πυξ Λαξ,για τα τραγούδια τους,για ό,τι είχαν συνδέσει προσωπικά με αυτά,όχι για να τα σκάσουν στο συγκρότημα.
Φιλικά πάντα,
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : gogos81 στις 19-07-2011 03:27 ]
Ρε φίλε το έκαναν . Και με τα τραγούδια τους τα οποία πραγμάτικα αγγίζουν και με την αλληλεπίδραση τους με το κοινό , και με το βίντεο με τον ξυδού και γενικά με την όλη ατμόσφαιρα
Όχι βέβαια . Αν είσαι καλλιτέχνης και δεν θες να βγάλεις χρήματα από αυτό είσαι βλάξ .
Αλλά δεν κορόιδεψαν το κοινό . Η τιμή του εισιτηρίου παραήταν χαμηλή για τα σημερινά δεδομένα .
Και όσον αφορά την << μπάζα >> που έκαναν πιστεύετε πώς άλλοι καλλιτέχνες αν ήξεραν πώς μπορούσαν να γεμίσουν το ΟΑΚΑ , δεν θα το έκαναν ?? Αντί να κοιτάξετε το τί γίνεται στα μπουζούκια λέτε για τους Πυξ Λαξ .
Ρε παιδια μην ειστε των ακρων.
Ουτε το να βγαζει καποιος χρηματα απο την τεχνη ειναι ξεπουλημα της ουτε το αντιθετο ειναι βλακεια.
Σημασια εχει να γινεται τεχνη.
Παράθεση:
|
Δε θα σχολιάσω για τα συγκροτήματα καθώς δεν τα ξέρω (είμαι αρκετά μικρή για τη δεκαετία του '70). Καθένας έχει το δικό του γούστο και αυτό είναι σεβαστό.
Το να βρίσκεις ένα συγκρότημα αποκρουστικό είναι δικαίωμά σου, και του καθενός. Αλλά δε χρειάζεται η ειρωνεία. ούτε και να τους βρίζεις. Νομίζω ότι πιο λογικό είναι να φτιάξεις ένα γκρουπ στο facebook κατά των πυξ λαξ παρά να μιλάς αρνητικά για το συγκρότημα σε ένα θέμα φόρουμ όπου συζητάμε για ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ και τις ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ όσων παρευρέθηκαν.
Τα προσωπικά γούστα δεν ανήκουν εδώ κατά τη γνώμη μου. Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, κι εμένα δε μου αρέσει ο Χατζηγιάννης, αλλά δε θα καταστρέψω την εικόνα σε όσους πήγαν να τον ακούσουν σε μια συναυλία του!!! Απλά θα αδιαφορήσω και δε θα σχολιάσω, ή τουλάχιστον θα είμαι όσο πιο αντικειμενική γίνεται χωρίς να προσβάλλω κανέναν.
Αυτά τα ολίγα κύριε.
Παράθεση:
|
Και γιατί δε σ' αρέσει ο Χατζηγιάννης?
ΟΚ. Πλάκα κάνω.
Κι εμένα δε μ' αρέσουν τα άγρια γρατζουνίσματα στην κιθάρα που καταλήγει σε παραμόρφωση που κάποιοι το παρουσιάζουν ως ροκ (πχ. Prodigy). Θέλω κάτι μελωδικό να μου χαϊδεύει τα αυτιά (όπως ας πούμε το ακορντεόν των Πυξ-Λαξ στο "Γιατί").
"Περί ορέξεως ουδείς λόγος" λοιπόν (και όχι κολοκυθόπιτα).
Πόσο μάλλον όταν το νήμα έχει θέμα "Εντυπώσεις από τη συναυλία" και όχι "Σας αρέσουν ή όχι".
Φίλε - και όχι συνάδελφε, μιας και δεν είμαι μουσικός - pentatonike, θα προσπαθήσω ακούσω τα συγκροτήματα που αναφέρεις γιατί μέχρι τώρα μόνο ακουστά τα έχω (τα 2 από αυτά). Μου αρέσει πάντα να ενημερώνομαι μουσικά.
Παράθεση:
|
Χαίρομαι που συμφωνούμε. Ουσιαστικά καθένας έχει το γούστο του εδώ πέρα. Πχ εμένα μου αρέσουν οι prodigy (επιλεκτικά), αν και ποτέ δεν τους θεώρησα καθαρό ροκ ή κάτι τέτοιο. Γενικά με την κατάταξη της μουσικής σε είδη δεν τα πηγαίνω καλά, άλλωστε η μουσική είναι πειραματισμός και αλληλοεπηρεάζονται τα είδη πολλές φορές.
Όπως και να χει, δε χρειάζονται διαφωνίες σχετικά με το τι ακούει ο καθένας και αν είναι αρεστό ακουστικά ή όχι. Συμφωνώ απολύτως με την τελευταία πρότασή σου. Είναι απλώς εντυπώσεις από τη συναυλία.
Παιδιά, καλά όλα αυτά που ποστάρετε και ενδιαφέροντα, αλλα δεν έχουν σχέση με το θέμα μας.
Εντυπώσεις από τους ΠΥΞ ΛΑΞ στο ΟΑΚΑ λοιπον στη συνέχεια. Μην με κάνετε να πατήσω Junk...
Παράθεση:
|
Παράθεση:
|
κανεις δεν αμφισβητει οτι υπαρχουν κι αλλοι καλοι τραγουδιστες και συγκροτηματα...Ανωτεροτητα στην τεχνη δε νομιζω οτι υπαρχει,ισχυει κι εδω το ''περι ορεξεως κολοκυθοπιτα''!Η ''επανασταση'' τους ειναι διαφορετικη απο την συνηθισμενη,που βροντοφωναζει απο χιλιομετρα και μενει μονο σε αυτο.Θα την χαρακτηριζα επανασταση εσωτερικη που σαφως επιφερει αλλαγες!Οι στιχοι ισως να φανταζουν απλο'ι'κοι αλλα σε πολυ κοσμο αρεσουν και γενικως θεωρω οτι αυτος ειναι και ο σκοπος της τεχνης με απλα μεσα να παρει απο το χερακι τον απλο αναγνωστη,ακροατη,θεατη και να τον ανεβασει ενα σκαλακι παραπανω,να του δωσει το εναυσμα να βελτιωθει ή τουλαχιστον να σκεφτει!
Εγώ είδα τους πυξ λαξ στη Λάρισα. Ήξερα απ' την αρχή ότι όλο αυτό το reunion έγινε για να μαζέψουν όσα λεφτά μπορεί να αποφέρει ακόμα το όνομα πυξ λαξ. Είπα να πάω για να ακούσω παλιά καλά τραγούδια και να περάσω καλά με τους φίλους μου (είχε και σχετικά φθηνό εισιτήριο...). Περίμενα μια ωραία συναυλία με καλό ήχο και φρέσκιες ενορχηστρώσεις. Αυτό που βίωσα όμως ήταν μια εξαιρετικά μέτρια διοργάνωση, χωρίς ιδιαίτερη φαντασία (αν εξαιρέσεις το εναρκτήριο κομμάτι), μέτριο ήχο και βαρετές ενορχηστρώσεις (πραγματικά αυτό με πείραξε περισσότερο απ' όλα!). Αυτο που πραγματικά άξιζε σε αυτή τη συναυλία ήταν το κοινό το οποίο έδινε και τον παλμό στην όλη φάση. Το ενθουσιώδες κοινό ήταν αυτό που έδωσε μια ευχάριστη νότα στη συναυλία. Εντάξει να βγάλουν λεφτά απ' την επανασύνδεση (αφού γι' αυτό έγινε) αλλά να κάνουν και καλές συναυλίες. Και αντι για support βλέπαμε τα διαφημιστικά του χορηγού! Πλήξη...
μια ματια στη φωτο...
οπως έχουμε πει χιλιαδες φορες τα μ**νια και τα μοτερια για μια ζωη θα βρισκονται σε λαθος χερια. την συγκεκριμενη κιθαρα (gary moore les paul signature) που κανεις μεχρι στηγμης δεν εχει δωσει σημασια την δανεισε ο πλιατσικας στον ενα απο τους κιθαριστες της βραδιας. στο λαιβ δεν παρεμβεθηκα αλλα απο μερικα βιντεο παρατηρησα ο συγκεκριμενος κιθαριστας (με πολυ ωραιο παιξιμο μπορω να πω απο την στιγμη που πηρε το πιο δυνατο χειροκροτημα) να χρησιμοποιει marshall plexi. ντροπη και αισχος κυριοι για το ηχητικο support με τετoιο εξοπλισμο. απο το τιποτα που πηγατε και ειδατε τουλαχιστον θα σας έμενε ο μοναδικος ήχος μιας πολυυυυυυυ ψαγμενης κιθαρας. ο λογος που δινω σημασια στην κιθαρα δεν ειναι επειδη ειμαι φαν του Γκαρυ αλλα αυτο που ειδα και εσεις το θεωρειτε ελλινικο ροκ λεγεται εξευτελισμος ενως μεγαλου μουσικου και μεγαλη πηγη εμπνευσης συνχρωνων και παλαιων μουσικων. ειμαι και θα ειμαι μεγαλος υποστιρικτης της καλης μουσικης και αμα απο τωρα μπαζουμε τετοιες μπαντες στο οακα και καταφερμουμε να το γεμησουμε τοτε αρχιστε να πιστευετε στις "φιμες" του 2012. αντε και με Καλομοιρα του χρονου.
την μουσικη θα την βρεις στο αυτι και οχι σε οτι σου πλασαρουν στην TV.
γεια χαρα
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : jorge στις 24-07-2011 17:01 ]
Ο Έλληνας του σήμερα έχει την τάση να μηδενίζει, να κρίνει αρνητικά και να και να μην αξιολογεί ιστορικά και συνολικά, έχοντας αδύναμη μνήμη.
Οι περισσότεροι σήμερα μουσικοί στην Ελλάδα, είτε είναι στον κόσμο της κλασσικής επανάληψης του ίδιου μουσικού κειμένου, με μόνη αλλαγή την εκτέλεση της φίρμας - σολίστα και αγνοούν την ελληνική και ανατολική μουσική, είτε έμαθαν ένα όργανο και νομίζουν πως ο κόσμος τελειώνει σε ότι ακουν και κυρίως σε ξένα τραγούδια κατα κανόνα ρόκ.
Κάποτε ίσως καταλάβουμε πως η ελλάδα με ανύπαρκτο μάνατζμεντ και πολιτιστικό εν προκειμένω, έβγαλε κατ΄ αναλογία την καλύτερη μουσική του 20ου αιώνα, τουλάχιστον στον τομέα του τραγουδιού, ενώ είχε πολύ σημαντική παρουσία και στην δυτική συμφωνική μουσική και έβγαλε σημαντικές ροκ προσωπικότητες και στην ηλεκτρονική μουσική και ας μην ξεπέρασαν ως φήμη τα όρια της επικράτειας, αν και πολύ τα ξεπέρασαν και αυτά.
Παρακολουθώ μια άκρατη απο πολλούς απαξίωση των ΠΥΞ ΛΑΞ, όντας ένα συγκρότημα που έβγαλε περίπου απο το 1994 έως το 2000 κάπου 20 σημαντικά τραγούδια και μάλιστα χωρίς να έχουν τα κατάλληλα οχήματα ως φωνές για να τα υποστηρίξουν.
Τα άλμπουμ "Ο ήλιος του χειμώνα με μελαγχωλεί", "Για τους πρίγκηπες της Δυτικής Όχθης" και το Οι Παλιές Αγάπες πάνε στον Παράδεισο", ήταν πάρα πολύ καλά άλμπουμ και ολοκληρωμένα με πολλά τραγούδια πολύ καλά, τα οποία οι περισσότεροι εδώ αγνοούν αλλά κρίνουν εύκολα, όντες οι ίδιοι μη δημιουργικοί και ας παρεξηγηθω γι΄αυτό. Απο εκεί και πέρα και μετά το μπαμ του 1997, έβγαλαν πολλά άλμπουμ με πολύ περιποιημένο στίχο, που οι ίδιοι όντας μη ωδειακοί συνθέτες δεν κατόρθωσαν να οδηγήσουν τις ποιητικές τους φόρμες σε μεγάλα επίπεδα. Μετά το 1997, για να θυμήσω, οι δίσκοι τους ήταν μέτριοι μουσικά, γι΄αυτό και έκαναν επιτυχία μόνο το "Μια βραδιά στο Λεβερκούζεν", δεν είμαι και σίγουρος ότι το γράψαν αυτοί, το "Μοναξιά μου όλα", το "έπαψες αγάπη να θυμίζεις" και τα "Χρυσόψαρα", που παρότι εδώ λοιδωρήθηκαν γράφτηκαν με αφορμή μια τρυφερή παιδική σκηνή και ερώτηση.
Κανένα ελληνικό συγκρότημα επιτυχημένο δεν ξεπέρασε συνήθως τον ένα δίσκο είτε αριθμητικά είτε της προκοπής, ενώ οι Πυξ Λαξ έκαναν τουλάχιστον 3 και είχαν μια σημαντική εξέλιξη και εξαιρετικές συνεργασίες, έστω και τις στιγμής.
Σε άλλα sites είδα και πολλούς συναυλιαζομένους να εκθειάζουν την νύχτα του ΟΑΚΑ.
Όσο για την κονόμα, αν ήθελαν την κονόμα, θα διατηρούσαν τους ΠΥΞ ΛΑΞ γιατί σταμάτησαν ενώ είχαν εξαιρετική επιτυχία και αλλεπάλληλα sold outs. Το έκαναν προφανώς γιατί ένιωσαν δημιουργικά ως παλιάτσοι που δεν μπορούσαν να γράψουν άλλο, νιώθωντας ότι τα τραγούδια τους τελειώνουν. Νιώθω ότι έντιμα σταματήσαν. και όλοι οι μεγάλοι συνθέτες, με μεγαλύτερο ταλέντο μουσικο απο την εν λόγω μπάντα, περνάν συνήθως μετά απο 15-20 χρόνια σε δημιουργίες που δεν κατορθώνουν να ανανεώσουν το ρεπερτόριό τους γιατί και η έμπνευση στερεύει και η ηλικία προχωρά.
Τέλος όσο για τον Χατζηγιάννη, πόσοι απο έδω μέσα έχουν την φωνή του, έχουν γράψει έστω και ένα απο τα πολλά καλά ερωτικά τραγούδια του, έχουν συνεργαστεί απο τα πρώτα χρόνια της καριέρρας τους με Αλεξίου, Νταλάρα και Χατζηνάσιο και γεμίζουν τα στάδια κάνοντας τον κόσμο να τραγουδάει. Λυπάμαι κύριοι αλλά και ο Χατζηγιάννης έχει αρκετό ταλέντο απλά επαναλαμβάνεται στο μοναδικό σήμερα είδος τραγουδιού που έχει απομείνει, το ερωτικό. Και είναι μόλις 32.
Ο Στόκας είναι μια αρκετά καλή φωνή αλλά μέχρι εκεί. Ο Πλιάτσικας ήταν πάντα μετριότητα φωνητικά και μην ξεχνάμε πως πριν τις παλιές αγάπες δεν τραγουδούσε.
Παράθεση:
|
Έκαναν κάτι χειρότερο αγαπητέ συνονόματε : Αλλεπάλληλες αποχαιρετιστήριες συναυλίες και αλλεπάλληλα reunions !!! Πραγματικά, τα τελευταία 10 χρόνια έχω χάσει το λογαριασμό με το "πόσες φορές οι Πυξ Λαξ έχουν δηλώσει ότι "αυτές οι συναυλίες τους θα είναι οι αποχαιρετιστήριες"" !!! Και μετά από δυο - τρία χρονάκια .... καινούρια αποχαιρετιστήρια συναυλία των Πυξ λαξ !!! Θα ήταν χίλιες φορές πιο έντιμο όλα αυτά τα χρόνια να διατηρήσουνε το "σχήμα Πυξ Λαξ" και να βγούνε στον κόσμο να πούνε στα ίσια : "εντάξει, δεν είμαστε δημιουργικοί όπως παλιά αλλά συνεχίζουμε να διατηρούμε το σχήμα επειδή βλέπουμε ότι ο κόσμος ακόμη μάς αγαπάει, ακόμη μάς αποδέχεται, ακόμη γεμίζει τις συναυλίες μας" κλπ κλπ .....
Κατά τ' άλλα ... φυσικά και δεν απαξιώνω τους Πυξ Λαξ !!! Κάμποσα τραγούδια τους, ιδίως από τις αρχές των 90ς, τα θεωρώ πολύ όμορφα !!! Επιπλέον, πολύ μού αρέσει ο ήχος από το ακορντεόν που παίζει εκείνη η συμπαθέστατη κοπελιά [δεν γνωρίζω αν είναι ακόμη στο συγκρότημα] ....
-----------------
How can we Dance when our earth is turning / How do we sleep while our beds are burning ??? [Midnight Oil - Beds Are Burning]
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : kwstasagas στις 26-07-2011 10:33 ]
Είπα ότι δεν θα ξανασχολιάσω στο θέμα ''Πυξ λαξ στο ΟΑΚΑ-το θάψιμο και η νεκρώσιμη ακολουθία'' αλλά συμφωνώ και επαυξάνω με τον konstantinosoa.
Έχουμε μάθει σαν λαός γενικά να κρίνουμε και να κατακρίνουμε τα πάντα,να τα δικάζουμε και να τα καταδικάζουμε.Προσωπικά,έχω βαρεθεί και σιχαθεί όλοι να γίνονται κριτές όλων,και να κατακρίνονται καλλιτεχνικά εγχειρήματα κάποιων,παραβλέποντας το γεγονός ότι όσο κι αν δεν μας αρέσει ένα τραγούδι ή μια ταινία ή ένα ολόκληρο cd ή ένας ζωγραφικός πίνας ή οτιδήποτε άλλο,αυτός που το έφτιαξε, κατανάλωσε άπειρες ώρες,έβαλε την ψυχή του και δεν μπορούμε εμείς,σαν ξερόλες, να πηγαίνουμε να του βγάζουμε άχρηστο κάτι που για εκείνον είναι κατάθεση ψυχής.
Βαρέθηκα να περιμένουμε να ακούσουμε τη θεική μουσική αγγέλων ή να δούμε την τελειότητα στην τηλεόραση ή στο σινεμά.Τελειότητα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.Οποιος την περιμένει να την δει ή να την ακούσει,αυτό δεν θα γίνει ποτέ και εντομεταξύ θα προσπερνάνε καλλιτέχνες που αξίζουν και έργα που αξίζουν και δεν θα τους δίνει σημασία.
Έχει να κάνει με τη στάση ζωής.Οι άνθρωποι που αποζητούν το τέλειο και κριτικάρουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ,χωρίς λόγο,δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να είναι ευτυχισμένοι.Θα ψάχνουν το άπιαστο.
Συγνώμη για το έντονο ύφος,αλλά έτσι είναι.Τέλειο δεν υπάρχει.Δεν μπορεί να έχεις απαίτηση για το τέλειο από έναν άνθρωπο,ο καθένας ανάλογα τη γνώση του,κάνει ό,τι μπορεί.
Κι επειδή έχω ξεφύγει από το θέμα,οι συγκεκριμένοι άνθρωποι,με ελάχιστες γνώσης μουσικής,έγραψαν τραγούδια και κατάθεσαν την ψυχή τους.Ποτέ δεν το έπαιξαν καλοί μουσικοί και αυτοσαρκάζονταν για αυτό και έλεγαν ότι δεν ξέρουν από μουσικοί.
Το ότι εδώ μέσα,όλοι ξέρουμε έστω ένα όργανο δεν μας κάνει δικαστές όλων.
Ακόμα και ο Χατζηγιάννης που αναφέρθηκε,αν και δεν μου αρέσει επειδή επαναλαμβάνεται,έχει μια αρκετά καλή φωνή και κάποιους εκφράζει,μας αρέσει δεν μας αρέσει.Δεν μπορεί ό,τι δεν μας αρέσει να εξαφανίζεται επειδή το θέλουμε εμείς.Όλα πρέπει να υπάρχουν και υπάρχει λόγος που υπάρχουν.
Αυτά από μένα και δεν ξανασχολούμαι.Όποιος θέλει να παίρνει το φτυάρι και να θάβει,ας το κάνει.Εγώ αν δεν ακούσω κάτι,δεν το απορρίπτω και δεν μ'αρέσει να κατακρίνω κανέναν.Όλοι έχουν βάλει τον κόπο τους σε κάτι,ακόμα και οι τραγουδιστές που εμφανως θέλουν τα φράγκα,στις πίστες,ακόμα κι αυτοί,δουλεύουν,δεν κλέβουν οι άνθρωποι.Καθένας αξίζει σεβασμό.
Παράθεση:
|
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.
Ο ιδιος λαος δεν ειμαστε οταν εκθειαζουμε καποιον αλλο καλλιτεχνη?
Να πω και εγω τωρα (?) οτι εχουμε μαθει σαν λαος οταν η αποψη καποιων δεν συμφωνει με τη δικη μας, να τα ριχουμε στα "ελλατωματα του λαου"?
Προτιμω παντως την κριτικη απο τον αγνο κοσμο και ας μην εχει γνωσεις να το κανει, παρα απο επαγγελματιες που δεν ξερομε ο καθενας τι ρολο βαραει.
Ο χρονος δεν παιζει ρολο στην ποιοτητα της μουσικης.
Τα πιο ωραια τραγουδια γραφτηκαν "στο ποδι".
Νερακι.
Η κριτικη της τεχνης ειναι παντως ενα παραρχαιο θεμα.
go to 0',45"