ελληνική μουσική
    577 online   ·  210.844 μέλη

    Πρόβλημα με τη μπότα στα Alesis DM6 (e-drums)

    hayden
    02.08.2011, 18:03

    Πριν περίπου 3 μήνες αγόρασα από το internet τα e-drums alesis DM6. Ενώ ήταν όλα οκ ξαφνικά δεν ακουγόταν καθόλου ο ήχος από την μπότα. Όταν βάζουμε το βύσμα σχεδόν μέχρι τη μέση ακούγεται ο ήχος αλλά βγαίνει διπλός, ενώ όταν το βύσμα είναι τοποθετημένο σωστά δεν ακούγεται τίποτα. Σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον αισθητήρα αλλά επειδή είμαι τελείως άσχετη με ηλεκτρονικά έχει κανείς καμια ιδέα τι μπορεί να φταίει και πώς μπορώ να το διορθώσω?{#emotions_dlg.helpsmilie}


    Hastaroth
    02.08.2011, 23:30

    Τί εννοείς "ακούγεται ο ήχος αλλά βγαίνει διπλός";

    Επίσης,θυμάσαι πότε άρχισε "ξαφνικά" να μήν ακούγεται ήχος από το bass drum;Είχες πειράξει κάποια ρύθμιση πρίν;Η εκεί που όλα λειτουργούσαν σωστά,απλώς κάποια στιγμή "χάθηκε" ο ήχος;

    Πάντως άν υπάρχη πρόβλημα με το trigger,δέν μπορείς να κάνης και πολλά πράγματα,αφού ό,τι και να συμβαίνη,είναι στό εσωτερικό κύκλωμα.


    cobal
    03.08.2011, 01:22

    Πιστευω οτι το θηλυκο σου εχει προβλημα... Ισως αν επιχειρουσες να στραβωσεις λιγο το σιδερακι που εχει μεσα και κανει επαφη με το "κεφαλι" του καρφιου που μπαινει μεσα....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 03-08-2011 08:10 ]


    hayden
    03.08.2011, 13:59

    Hastaroth όταν λέω ότι ακούγεται διπλός ο ήχος εννοώ ότι χτυπάω πχ ντουπ και ακούγεται ντουπ ντουπ...Αυτό όμως μόνο αν το βύσμα είναι μέχρι τη μέση περίπου μέσα στην υποδοχή όπως είπα. Επίσης αναβοσβήνει το φωτάκι που αντιστοιχεί στο bass drum στην κονσόλα μόνο όταν βάζουμε έτσι το βύσμα. Όταν το βάζουμε σωστά, δεν ακούγεται ήχος και δεν αναβοσβήνει το φωτάκι.
    Δεν είχα πειράξει τίποτα πιο πριν απλά δεν τα είχα ανοίξει για κανα 10ήμερο. Και μόλις τα άνοιξα εμφανίστηκε το πρόβλημα. Πιο πριν ήταν όλα οκ.


    Hastaroth
    03.08.2011, 22:27