ελληνική μουσική
298 online   ·  204.741 μέλη

Al Di Meola - Μιχάλης Παούρης

Acroatis
Περαστική Νότα
Chat
23.12.2011, 14:33

Παράθεση:
O John Williams γιατί από πολλούς θεωρείται ο μεγαλύτερος κλασσικός κιθαριστής όλων των εποχών; Γιατί παίζει ακριβώς ότι πρέπει, ούτε κατί παραπάνω ούτε κάτι λιγότερο, χρωματίζει όσο χρειάζεται, σέβεται το μουσικό κομμάτι και το αναδεικνύει θαυμάσια, δεν υπερβάλλει

 

Αν θες την γνώμη μου το "παίζει ακριβώς ότι πρέπει" και το "χρωματίζει όσο χρειάζεται" είναι καθαρά υποκειμενικά οπότε εξ ορισμού μοναδικά για τον κάθε άνθρωπο.

Είναι θέμα γούστου με λίγα λόγια οπότε άλλο το "πρέπει" για εμένα, άλλο για εσένα και φυσικά άλλο για τον John Williams ή τον Μ.Παούρη.

Και ο τεράστιος Oscar Peterson έβαζε "τον πατέρα του και την μάνα" του σε κάθε κομμάτι αλλά είναι ο μεγαλύτερος πιανίστας που πέρασε από την γη.


#21   
verrocchio
Βασική Νότα
Chat
23.12.2011, 16:32

Παράθεση:

Το μέλος Acroatis στις 23-12-2011 στις 14:33 έγραψε...

Παράθεση:
O John Williams γιατί από πολλούς θεωρείται ο μεγαλύτερος κλασσικός κιθαριστής όλων των εποχών; Γιατί παίζει ακριβώς ότι πρέπει, ούτε κατί παραπάνω ούτε κάτι λιγότερο, χρωματίζει όσο χρειάζεται, σέβεται το μουσικό κομμάτι και το αναδεικνύει θαυμάσια, δεν υπερβάλλει

 

Αν θες την γνώμη μου το "παίζει ακριβώς ότι πρέπει" και το "χρωματίζει όσο χρειάζεται" είναι καθαρά υποκειμενικά οπότε εξ ορισμού μοναδικά για τον κάθε άνθρωπο.

Είναι θέμα γούστου με λίγα λόγια οπότε άλλο το "πρέπει" για εμένα, άλλο για εσένα και φυσικά άλλο για τον John Williams ή τον Μ.Παούρη.

Και ο τεράστιος Oscar Peterson έβαζε "τον πατέρα του και την μάνα" του σε κάθε κομμάτι αλλά είναι ο μεγαλύτερος πιανίστας που πέρασε από την γη.



 

Κι αυτό το τελευταίο υποκειμενικό δεν είναι;


#22   
Acroatis
Περαστική Νότα
Chat
23.12.2011, 19:20

Φυσικά είναι υποκειμενικό verrocchio.Είναι μια γνώμη την οποιά συμμερίζονται πολλοί αλλά δεν παύει να είναι θέμα γούστου.

Τον Oscar Peterson τον αναφέρω απλώς για να πω ότι η ταχύτητα που έρχεται φυσιολογικά από την αυξημενη τεχνική δεν "χαλάει" την μουσικότητα του κάθε παίκτη.

Παίκτες όπως ο Oscar Peterson και ο Art Tatum οι οποίοι είναι κορυφές έπαιζαν γρήγορα και φλύαρα (σύμφωνα με τον deco) και δεν είχαν ωριμότητα στο παίξιμο τους.

Γι'αυτό λεω ότι τα όρια στο πόσο γρήγορα ή πόσο αργά θα παίξει ο εκάστοτε οργανοπαίκτης τα βάζει μόνο ο ίδιος.

Γνώμη μου πάντα :)


#23   
Pentatonikos
Φθασμένος
Chat
23.12.2011, 19:42

Νομιζω πως βλεπω το point οσων τον κατηγορουν... Ναι ειναι πρωτοπορια το Jazz μπουζουκι αλλα στο συγκεκριμενο βιντεο μονο Jazz δε παιζει... Και οκ αυτο το ΠΑΜΕ ΧΕΡΑΚΙΑ και η κοπελια με το mini στην ακρη, απλα εμετικα... Απορω αν υπαρχει ενας απο κατω που να λεει 'οκ ακουμε Corea τωρα'... Καθολου μεσα στο πνευμα του κομματιου η συγκεκριμενη εκτελεση... Ουτε καν τον κυκλο δε τηρει και την Samba αισθητικη που υπαρχει σε ολο το κομματι... Ο ηχος του μπουζουκιου σε crossover με την Jazz ειναι ενδιαφερον ακουσμα και καταλαβαινω μαλλον τι ακριβως βλεπει ο Meola σε αυτη τη συνεργασια, αλλα πιστευω πως ο Παουρης πρεπει να ερθει πολυ πιο κοντα στην Jazz για να μπορει να πει οτι πρωτοπορει... Οσο εχω ακουσει φυσικα γιατι και τα δειγματα που υπαρχουν στο youtube ειναι λιγο αθλιες ηχογραφησεις...

 


#24   
verrocchio
Βασική Νότα
Chat
23.12.2011, 19:53
Δεν θέλω να τον μειώσω τον άνθρωπο, για τα δεδομένα του μπουζουκιού πρωτοπορεί και μπράβο του. Αλλά αυτό που ακούμε από πάνω, είναι ένα μπάχαλο χωρίς δομή, απλά ο μπουζουκίστας παίζει πάρα πολλές νότες πάρα πολύ γρήγορα.
#25   
Acroatis
Περαστική Νότα
Chat
23.12.2011, 21:06

Παράθεση:

Το μέλος Pentatonikos στις 23-12-2011 στις 19:42 έγραψε...

Νομιζω πως βλεπω το point οσων τον κατηγορουν... Ναι ειναι πρωτοπορια το Jazz μπουζουκι αλλα στο συγκεκριμενο βιντεο μονο Jazz δε παιζει... Και οκ αυτο το ΠΑΜΕ ΧΕΡΑΚΙΑ και η κοπελια με το mini στην ακρη, απλα εμετικα... Απορω αν υπαρχει ενας απο κατω που να λεει 'οκ ακουμε Corea τωρα'... Καθολου μεσα στο πνευμα του κομματιου η συγκεκριμενη εκτελεση... Ουτε καν τον κυκλο δε τηρει και την Samba αισθητικη που υπαρχει σε ολο το κομματι... Ο ηχος του μπουζουκιου σε crossover με την Jazz ειναι ενδιαφερον ακουσμα και καταλαβαινω μαλλον τι ακριβως βλεπει ο Meola σε αυτη τη συνεργασια, αλλα πιστευω πως ο Παουρης πρεπει να ερθει πολυ πιο κοντα στην Jazz για να μπορει να πει οτι πρωτοπορει... Οσο εχω ακουσει φυσικα γιατι και τα δειγματα που υπαρχουν στο youtube ειναι λιγο αθλιες ηχογραφησεις..

Sorry αλλά δεν μπορώ να κρίνω απ'το συγκεκριμένο απόσπασμα γιατί ο ήχος της ηχογράφησης είναι άθλιος.

Στο πρώτο μου ποστ σχολιάζω για μουσική που άκουσα ζωντανά μιας και είχα πάει στο Ακροπόλ.

Έψαξα χθες ένα κομμάτι που είχα ακούσει εκείνη την βραδιά.το βρήκα με στουντιακο ήχο.Πολύ καλό.

http://www.youtube.com/watch?v=UA2L_x4jRkM&feature=related

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Acroatis στις 23-12-2011 21:06 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Acroatis στις 23-12-2011 21:07 ]


#26   
inkve
Φθασμένος
Chat
24.12.2011, 01:32

οκ ατυχες το jam....ε και??

χαλαρωστε ολοι....παιζεις κανεις απο εσας καλυτερα ωστε να ειναι τοσο τολμηρος εστω και για να εκτεθει οπως εκεινος??

ηταν μια κακη επιλογη....ΟΟΟΟΛΟΙ οι υπολοιποι δηλαδη ειναι τελειοι...χαχαχαχα....μην αφοδευσω.............

μηπως με τον meola τα πηγε ΚΑΙ εκει ασχημα???{#emotions_dlg.whistling}

ξαναλεω πως δεν ειμαι φαν του μπουζουκιου....αλλα εχετε φαει τις καλτσες σας με τον τυπο....δεν λετε που υπαρχει και καποιος να διαφημιζει το μπουζουκι με καλυτερο τροπο απο ολους τους υπολοιπους,καθεστε και τον φτυαριζεται κιολας!!

αει χασου μυρμηγκακι!!{#emotions_dlg.lol}

 


#27   
VagTz
Περαστική Νότα
Chat
25.12.2011, 11:53

Το πρόβλημα νομίζω ότι είναι ότι εμείς (εγώ) που εξακολουθώ να λέω ότι εκείνο το βράδυ στο ΑΚΡΟΠΟΛ άκουγα ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΕΣ αντι για νότες ¨ΗΜΟΥΝ ΜΕΣΑ στο ΑΚΡΟΠΟΛ και αμφιβάλω αν αυτοί που τον βρίσκουν θαυμάσιο τον έχουν ακούσει ζωντανά. Τώρα αν μπορούμε να παίξουμε καλύτερα από αυτόν ή όχι δεν μας στερεί το δικαίωμα να τον κρίνουμε. Σε αυτή την συναυλία αυτός που ήταν υπόδειγμα μουσικού που παίζει με κάποιον άλλο ήταν ο δεύτερος κιθαρίστας του Αλντι Μεολα, νομίζω ήταν Ισπανός. Το ποιο βασικό σε ένα Ντουέτο είναι ο ένας μουσικός να σέβεται και προπαντός να ακούει τον άλλο. Ο Παούρης απλώς έκανε κόντρες. Δεν λέω και αυτό είναι καλό αλλά έχει κάποιους κανόνες. Θυμάμαι την συναυλία το Πακο ντε Λουτσια του Τζον μακ Μλαυλιν και το Αλντι Μεόλα στο Λυκαβηττό. Εκεί πραγματικά έκαναν κόντρες αλλά το μουσικό αποτέλεσμα ήταν ΜΟΥΣΙΚΗ. Όχι φασαρία!

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : mary_omikron στις 25-12-2011 20:44 ]


#28   
inkve
Φθασμένος
Chat
27.12.2011, 20:43

sunday night in san francisco....οντως μαγικο το αποτελεσμα...

καταλαβαινω το παραδειγμα σου και τι θες να πεις ομως εκει παιζανε τρεις κιθαριστες...ειχαν τις ιδιες δυνατοτητες και τους ιδιους περιορισμους στα οργανα τους....

μηπως σου ξενιζει οτι ακους μια κλασσικη κιθαρα να παιζει λατιν και να συνοδευεται απο ενα μπουζουκι??επισης σιγουρα το δευτερο βιντεο ηταν μια κακη προσπαθεια ομως στο βιντεο με τον meola μονο φασαρια δεν ηταν,,,,

επισης μην ξεχνας το βασικοτερο,,,,το μπουζουκι δεν εχει την ευχερεια της κιθαρας σε ΛΑΤΙΝ αυτοσχεδιασμους...λογικο και επομενο το παλληκαρι να επαναλαμβανεται σε καποια σημεια,,,αλλωστε και του μεολα δεν ηταν και το καλυτερο του

 


#29