ελληνική μουσική
    623 online   ·  210.844 μέλη

    Εξωτερική κάρτα ήχου για ηχογράφηση

    trelakias
    12.12.2011, 15:01

    Γειά σας...

     

    ψάχνω για εξωτερική κάρτα ήχου την οποία χρειάζομαι για να ηχογραφώ κιθάρες κυρίως, φωνές, μπάσο κλπ με μικρόφωνα.  Θα ήθελα να έχει και προενισχυτές για να γλιτώσω και από εκεί χρήματα... Το budget μέχρι τα 200 ευρώ περίπου...

     

    Έχω δει τις mackie onyx satellite και κάποιες m-audio που προτείνονται για τη δουλειά που τις θέλω.  Την πρώτη δεν την έχω βρει πουθενά για αγορά όμως...

     

    Είμαι άσχετος με κάρτες κλπ οπότε θα ήθελα τα φώτα σας

     

    thanks


    SakisKouroupos
    13.12.2011, 06:32

    Εγω χρησιμοποιώ  κάρτα ήχου t.c. electronic/konnekt 24D επαγγελματική από τον Νάκα .Πάρε περισσότερες πληροφορίες αν σου κάνει.... Παίρνει και κιθάρες και μικρόφωνα .....


    trelakias
    13.12.2011, 13:37

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

     

    Το θέμα είναι όμως ότι δεν θέλω να κάνω επαγγελματικές ηχογραφήσεις γιατί όντως τα λεφτά είναι πολλά και πρέπει να διαθέσω πολύ χρόνο για να μάθω λίγο έστω πως δουλεύουν αυτά.  Δεν είμαι ηχολήπτης,  μουσική παίζω και με ενδιαφέρει βασικά να μπορώ να γράφω κανα δικό μου κομμάτι, να το περνάω στο pc γιατί με on-board κάρτα και mic της πλάκας καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται.  Έτσι θα μπορώ να κρατάω τις εμπνεύσεις μου, να γράφω κανα κλιπάκι κλπ αλλά το θέλω "αξιοπρεπές" όσο γίνεται.  Δεν πρόκειται όμως να στρώσω κώλο για να μάθω το αντικείμενο και όλες τις δυνατότητες... τουλάχιστον προς το παρόν γιατί δεν είναι αυτός ο στόχος μου.

     

    Παράλληλα ψάχνω και για μικρόφωνο για να παίρνω το σήμα από τον ενισχυτή μου μιας και θέλω αυτό τον ήχο.  Πρώτα όμως ψάχνω για την κάρτα... και μου πρότειναν την mackie για την οποία ακούω καταπληκτικές κριτικές και την m-audio fast track pro...