ελληνική μουσική
381 online   ·  203.784 μέλη

Απαγόρευση μετάδοσης έργων από εκατοντάδες έλληνες δημιουργούς

panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 13:00
@spoiler: Εμπορικό προιόν είναι το CD. Μόλις πληρώσει ο καταναλώτης ένα CD (μεσω μεσαζοντων κλπ) πρέπει να το παραλάβει κλπ κλπ. Αν ποτε έχεις προσέξει στα CD γράφει ένα όλοκληρο κατεβατό ποιές χρήσεις επιτρεπονται και ποιά "δικαιώματα" έχει ο αγοραστής του CD. (Τώρα βεβαια με τις απλοποιήσεις που καταθέτεις μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το CD περιέχει μουσική, η οποία μουσική έιναι τέχνη και η τέχνη πρεπει να μοιράζεται, αρα το CD πρέπει να μοιράζεται). Η 'αδεια να χρησιμοποιήσεις τη μουσική που περιέχει το εν λόγω CD για εμπορικούς λόγους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είτε το καταλαβαίνεις εσυ είτε όχι. @hastaroth: Συμφωνώ 50 χιλιάρικα ίσως είναι πολλά και ακόμα ακομα και 40 χιλιάρικα ανα μετάδοση πολλά θα ήτανε. Αλλα: Αμα πάω να πάρω μια Ferrari της οποία η τιμή κατά τη γνώμη μου είναι υπερβολική και δεν την πληρώσω, θα 'ρθεις να με υποστηρήσεις στο δικάστήριο λέγοντας ότι φταίει το τιμολόγιο της Ferrari που είναι υπερβολικό και όχι εγώ; Δευτερον: πάντα υποθέτοντας ότι η αναμετάδωση των δικών μου κομματιων (ΟΣΔ1) κάνει 50 χιλιάρικα και των δικών σου (ΟΣΔ2) 5 χιλιάρικα γιατί σώνει και καλά θέλουν να παιξουν τη δικιά μου μουσική; Ας πάιξουν τη δικιά σου. Τρίτον: Φυσικά δεν σε ρώτησε κανένας για το τιμολόγιο της ΑΕΠΙ, όπως δεν σε ρώτησε κανένας για να κάνει καινουργιους νόμους, να αυξησει φόρους κλπ. Σε παραξενεύει πραγματικά αυτο; Θέλεις η ΑΕΠΙ (GEMA, BMI, etc.. ) να ρωτάει ΚΑΘΕ μέλος περι τιμών; ή να έχει διαφορετικές τιμές για διαφορετικά μέλη;;;!!! Τι ακριβώς ελπιζεις να γίνει αν σε ρωτήσει εσενα η εμένα η ΑΕΠΙ περι τιμών. Και στο κάτω κάτω υπάρχουν συνελευσεις που μπορεις να πας και να εκφρασεις τη γνώμη σου και να απαιτήσεις αυτές τις αλλαγές, και εκλογές που μπορείς να πας να ψηφίσεις και ακόμα ακόμα να θέσεις και υποψηφιότητα...
#81   
Spoiler
Σολίστ
Chat
04.01.2012, 13:08

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 13:00 έγραψε...

@spoiler: Εμπορικό προιόν είναι το CD. Μόλις πληρώσει ο καταναλώτης ένα CD (μεσω μεσαζοντων κλπ) πρέπει να το παραλάβει κλπ κλπ. Αν ποτε έχεις προσέξει στα CD γράφει ένα όλοκληρο κατεβατό ποιές χρήσεις επιτρεπονται και ποιά "δικαιώματα" έχει ο αγοραστής του CD. (Τώρα βεβαια με τις απλοποιήσεις που καταθέτεις μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το CD περιέχει μουσική, η οποία μουσική έιναι τέχνη και η τέχνη πρεπει να μοιράζεται, αρα το CD πρέπει να μοιράζεται). Η 'αδεια να χρησιμοποιήσεις τη μουσική που περιέχει το εν λόγω CD για εμπορικούς λόγους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, είτε το καταλαβαίνεις εσυ είτε όχι.

Δεν κατάλαβες. Εγώ είπα ότι εφ' όσον είναι τέχνη σκέτο, τότε οφείλει να είναι ελεύθερη. Εφ' όσον όπως λες κι εσύ με το παράδειγμα του CD, υπόκειται σε όρους και συμφωνίες εμπορικές, τότε οφείλει να ακολουθεί τους νόμους της αγοράς.

Που διαφωνείς με αυτό;

Θέλεις να μου πεις πως δεν υπάρχουν έργα που ευθύς εξ' αρχής δημιουργήθηκαν για εμπορικούς σκοπούς;


#82   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
04.01.2012, 13:18
Spoiler, σε παρακαλώ "κόλλησε" όσα λες με το θέμα μας και διάβασε αυτά που έγραψα στην προηγούμενη σελίδα. Ευχαριστώ.
#83   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 13:30

Παράθεση:

Το μέλος Spoiler στις 04-01-2012 στις 13:08 έγραψε...

Δεν κατάλαβες. Εγώ είπα ότι εφ' όσον είναι τέχνη σκέτο, τότε οφείλει να είναι ελεύθερη. Εφ' όσον όπως λες κι εσύ με το παράδειγμα του CD, υπόκειται σε όρους και συμφωνίες εμπορικές, τότε οφείλει να ακολουθεί τους νόμους της αγοράς.

Που διαφωνείς με αυτό;

Πουθενά. Το προιόν CD ακολουθεί τους νόμους της αγοράς. Μόλις το πληρώσεις δεν μπορεί να σου απαγορέψει κανείς (και δεν το έχει κάνει ποτέ κανένας, και ούτε πρόκειται να το κάνει)  να το ακους όσο θέλεις... στο σπίτι σου για την προσωπική σου διασκέδαση (ακόμα και στο παρτυ σου, στη γιορτη σου κλπ κλπ).

Μόλις όμως πάρεις το CD και το βάλεις στο καφενείο για να ακούσει ο κόσμος και να έρθει να πιεί καφέ σε εσενα και όχι στον διπλα που δεν βάζει μουσική, αλλάζει το θέμα.

Και κάτι άλλο:

Αν η ανεμετάδοση μουσικής υπόκειτο στους ίδιους νόμους αγοράς όπως π.χ. μια ξυριστική μηχανή τότε γιατί άραγε θέλει το υπουργείο να καθορίζει το τιμολόγιο σε συννενεση με τους χρηστες/καταναλωτές. Ούτε καν βασικά προιόντα όπως το νερό, το γάλα και το αλευρι δεν υπόκεινται σε τετοια διεχείρηση τιμών. Βασικός νόμος της αγοράς: προσφορρά και ζήτηση, κάνω λαθός;

 

Υ.Γ. Η φράση "η τέχνη έιναι ελευθερη" είναι ανάλογη με τη φραση "η παιδεια ειναι ελευθερη" και με τη φράση "ο ανθρωπος είναι ελευθερος" και δεν έχει καμια σχεση με  "τζαμπα" ή "ανευ αποδοχών"


#84   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 13:46

Παράθεση:

Το μέλος jorge στις 28-12-2011 στις 22:34 έγραψε...
Γ) Τα αμοιβολόγια των ΟΣΔ θα πρέπει να καταρτίζονται μετά από συμφωνία με τις σχετικές αντιπροσωπευτικές ενώσεις χρηστών

Αυτό σημαίνει οτι πλέον η αμοιβή που θα απαιτείται από τα καφενεία θα προκύπτει μετά από ΣΥΜΦΩΝΙΑ των καφενείων (παράδειγμα είναι έτσι;) με την - όποια - ΑΕΠΙ. Αυτό γιατί είναι κακό;

Λοιπόν αυτό το Γ όσο το διαβάζω τόσο πιο πολύ ενδιαφέρον μου φαίνεται. Jorge για εξηγησέ μου γιατί το θεωρείς σωστό (ετσι να ακουσω την άποψη σου γιατί δεν μπορει η ένωση δημιουργων να κανονίσει τις τιμές όπως κανουν άλλες ενώσεις), και που έιναι το όρια; ( υπαρχουν όρια; δηλ. καφενείο και υπερωκειάνιο ίδιο τιμολογιο;)


#85   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
04.01.2012, 14:29

Να κάνω μιά παρένθεση:

Γνωρίζετε τί είναι το "Παρατηρητήριο τιμών";

Γιά όποιον δέν γνωρίζει,λοιπόν,το "Παρατηρητήριο τιμών" τής Επιτροπής Προμηθειών Υγείας είναι κάτι πίνακες όπου αναγράφονται οι ανώτατες τιμές υγειονομικών προϊόντων που έχουν παρατηρηθεί -εξ ού και λέγεται "παρατηρητήριο"- μέχρι την ημερομηνία κατάρτισης τών πινάκων αυτών.Οποιοσδήποτε πουλάει τέτοια προϊόντα ή τα προσφέρει σε διαγωνισμούς κλπ δέν επιτρέπεται να καθορίση τιμές (δηλαδή αμοιβολόγιο) μεγαλύτερες από αυτές τού εν λόγω παρατηρητηρίου,που το καταρτίζει η ΕΠΥ,δηλαδή ο χρήστης/καταναλωτής τών υγειονομικών προϊόντων.Ουσιαστικά δηλαδή το "αμοιβολόγιο" τών υγειονομικών προϊόντων καθορίζεται με την συναίνεση ΚΑΙ τών καταναλωτών τών προϊόντων αυτών.

Τέτοια "παρατηρητήρια τιμών" υπάρχουν και γιά διάφορα άλλα είδη,όπως μπρόκολα,ραπανάκια (διά την όρεξιν) κλπ κλπ που καταρτίζονται από τίς διάφορες ενώσεις καταναλωτών (όπως το ΙΝΚΑ) και οι μανάβηδες,χασάπηδες και λοιποί έμποροι δέν μπορούν να πουλάνε τα προϊόντα τους σε τιμές υψηλότερες απ'αυτές που αναγράφονται στα "παρατηρητήρια" αυτά.

Πού βλέπετε λοιπό το περίεργο στο γεγονός ότι το συζητούμενο σχέδιο νόμου επιδιώκει ώστε τα αμοιβολόγια τών Οργανισμών Συλλογικής Διαχείρισης νά καταρτίζωνται ΚΑΙ με την συμμετοχή και συναίνεση τών εκπροσώπων τών "καταναλωτών" τού προϊόντος που λέγεται "δικαίωμα χρήσης έργου τής πνευματικής διανοίας";

Και γιατί αυτό άραγε εξερέθισε τόσο πολύ τους δημιουργούς που υπέγραψαν το διάταγμα-συγγνώμην,την ανακοίνωση ήθελα να πώ-γιά την απαγόρευση αναμετάδοσης/εκτέλεσης τών έργων τους από τους χρήστες;

Γιά τα υπόλοιπα θα επανέλθω το απόγευμα.


-----------------
Τό ζήτημα δέν είναι μεταξύ υμών και ημών,αλλά μεταξύ ημών και υμών

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 04-01-2012 14:30 ]

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 04-01-2012 15:47 ]

 

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 04-01-2012 19:23 ]


#86   
Spoiler
Σολίστ
Chat
04.01.2012, 14:34

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 13:30 έγραψε...

Πουθενά. Το προιόν CD ακολουθεί τους νόμους της αγοράς. Μόλις το πληρώσεις δεν μπορεί να σου απαγορέψει κανείς (και δεν το έχει κάνει ποτέ κανένας, και ούτε πρόκειται να το κάνει)  να το ακους όσο θέλεις... στο σπίτι σου για την προσωπική σου διασκέδαση (ακόμα και στο παρτυ σου, στη γιορτη σου κλπ κλπ).

Μόλις όμως πάρεις το CD και το βάλεις στο καφενείο για να ακούσει ο κόσμος και να έρθει να πιεί καφέ σε εσενα και όχι στον διπλα που δεν βάζει μουσική, αλλάζει το θέμα.

Και κάτι άλλο:

Αν η ανεμετάδοση μουσικής υπόκειτο στους ίδιους νόμους αγοράς όπως π.χ. μια ξυριστική μηχανή τότε γιατί άραγε θέλει το υπουργείο να καθορίζει το τιμολόγιο σε συννενεση με τους χρηστες/καταναλωτές. Ούτε καν βασικά προιόντα όπως το νερό, το γάλα και το αλευρι δεν υπόκεινται σε τετοια διεχείρηση τιμών. Βασικός νόμος της αγοράς: προσφορρά και ζήτηση, κάνω λαθός;

 

Υ.Γ. Η φράση "η τέχνη έιναι ελευθερη" είναι ανάλογη με τη φραση "η παιδεια ειναι ελευθερη" και με τη φράση "ο ανθρωπος είναι ελευθερος" και δεν έχει καμια σχεση με  "τζαμπα" ή "ανευ αποδοχών"

Αφού δεν διαφωνείς λοιπόν, τότε ως προς τι η αντίδραση; Το μέρος που αφορά τα δικαιώματα και τα φράγκα εκ των δικαιωμάτων δεν είναι τέχνη. Ούτε σε αυτό διαφωνείς φαντάζομαι. Και ακολουθεί το γάλα και το αλεύρι από αυτό το σημείο και μετά.

Και ναι, η αναμετάδοση της μουσικής δεν έχει καμία διαφορά με τη διάθεση ενός προιόντος ή υπηρεσίας. Μα καμία όμως, πλην όταν για αυτές υπάρχει ειδική συμφωνία, η οποία με τη σειρά της διέπεται από τους νόμους της αγοράς που έχουν να κάνουν με την προσφορά και τη ζήτηση. Θέλεις παράδειγμα; Εσύ θα πάρεις ένα δικαίωμα αναμετάδοσης και θα πληρώσεις το χ ποσό. Ο άλλος που θα πάρει 5 δικαιώματα αναμετάδοσης θα τα πάρει φτηνότερα. Για να ξέρουμε τι είναι η προσφορά και η ζήτηση και να μη λέμε ότι θέλουμε πάλι!

Και πάμε τώρα να τα κολλήσουμε όλα αυτά με το θέμα και ας πάρω παράδειγμα εκείνο που ρωτάς τον jorge.

Γ) Τα αμοιβολόγια των ΟΣΔ θα πρέπει να καταρτίζονται μετά από συμφωνία με τις σχετικές αντιπροσωπευτικές ενώσεις χρηστών

Πρώτ' απ' όλα η διαβούλευση θα γινόταν (δεν έγινε τελικά) για να οριστεί τι θα είναι πως θα είναι οι αντιπροσωπευτικές ενώσεις χρηστών. Από την πλευρά των δημιουργών δεν υπήρξε διάθεση ούτε για συζήτηση, παρά μόνο μια ξερή ανακοίνωση μουλαρώματος και απαγόρευσης. Όπως βλέπεις, το προσύμφωνο που θα προέκυπτε από τη διαβούλευση δεν μπόρεσε να γίνει εφικτό. Άρα ούτε υπήρξε κάποια συμφωνία που να διέπει ειδικότερους όρους ως προς την μεταχείριση των δικαιωμάτων.

Επιπλέον, η ερώτησή σου περί Υπερωκεάνειου και καφενείου, δείχνει αυτό που λένε στο εμπόριο προσπάθεια ελέγχου των πωλήσεων από την πλευρά των δημιουργών στην προκειμένη περίπτωση. Κάτι το οποίο είναι απαράδεκτο και δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση. Άπαξ και το προιόν επωλήθη, εκείνος που το αγόρασε το κάνει ό,τι θέλει, συμφώνως προς τους όρους της αγοράς. Άμα έρθουν οι υπερωκεάνιοι και σου πουν για χιλιάδες τελικούς χρήστες σε κάθε πλοίο με συγκεκριμένη διάρκεια ταξιδιού, θα μπουν στο ίδιο τσουβάλι με τους καφετζήδες; Φυσικά και θα αξιώνουν διαφορετική αντιμετώπιση! Και θα έχουν και δίκιο.

Με λίγα λόγια, κυρίες και κύριοι, η περίοδος των παχιών αγελάδων και των υπερβολικών δικαιωμάτων έχει λάβει τέλος. Όσο κι αν μουλαρώνουν κάποιοι και δεν τους αρέσει, η εξέλιξη είναι αυτή και αυτή θα είναι η ροή των πραγματων από δω και πέρα. Κι εμένα δεν μου αρέσει όταν ένας πελάτης μου χτυπάει τις τιμές προς τα κάτω και μου δημιουργεί πρόβλημα με άλλους πελάτες, αλλά δεν σημαίνει ότι θα του απαγορέψω την πρόσβαση στο προιόν μου. Απαγορεύεται αυτό, και να το ήθελα δεν μπορώ να το κάνω, ακόμα κι αν του άξιζε κάτι τέτοιο. Είναι η ίδια ακριβώς περίπτωση με τα δικαιώματα.


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 04-01-2012 15:06 ]


#87   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 15:06

Οπως θέλεις τα διαβάζεις φίλε... δεν διαφωνώ ως προς το CD

Παράθεση:
Άπαξ και το προιόν επωλήθη, εκείνος που το αγόρασε το κάνει ό,τι θέλει, συμφώνως προς τους όρους της αγοράς.

και εδώ διαφωνώ και στο ξαναλέω κάνεις λάθος... μπερδεύεις το δικάιωμα αναμετάδωσης μουσικής με τα κουτάκια μπυρας. Απλοποιείς τα πράγματα σε εγκληματικό βαθμο.

Παράθεση:
Κι εμένα δεν μου αρέσει όταν ένας πελάτης μου χτυπάει τις τιμές προς τα κάτω και μου δημιουργεί πρόβλημα με άλλους πελάτες, αλλά δεν σημαίνει ότι θα του απαγορέψω την πρόσβαση στο προιόν μου. Απαγορεύεται αυτό, και να το ήθελα δεν μπορώ να το κάνω, ακόμα κι αν του άξιζε κάτι τέτοιο. Είναι η ίδια ακριβώς περίπτωση με τα δικαιώματα.

Αφου κατα τη γνώμη σου τα πνευματικά δικαιώματα είναι ίδια περίπτωση με το οποιδήποτε προιόν, γιατί λοιπον εσυ αρνησαι στον δημιουργο ή στην ΑΕΠΟΙ να βάλει ότι τιμές θέλει, και ας μην αγοράσει κανένας.Δεν καταλαβάινω τη λογική σου, απο την μία τα δικαιώματα και τα καρπούζια ένα και το ιδιο, μονο που αγρότης μπορει να το πουλήσει όσο θέλει ο δημιουργός οχι;


#88   
Spoiler
Σολίστ
Chat
04.01.2012, 15:23

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 15:06 έγραψε...

Οπως θέλεις τα διαβάζεις φίλε... δεν διαφωνώ ως προς το CD

Παράθεση:
Άπαξ και το προιόν επωλήθη, εκείνος που το αγόρασε το κάνει ό,τι θέλει, συμφώνως προς τους όρους της αγοράς.

και εδώ διαφωνώ και στο ξαναλέω κάνεις λάθος... μπερδεύεις το δικάιωμα αναμετάδωσης μουσικής με τα κουτάκια μπυρας. Απλοποιείς τα πράγματα σε εγκληματικό βαθμο.

Ποιον εγκληματικό βαθμό; Δεν καταλαβα καλά. Τι παραπάνω έχει το προιόν επειδή είναι μουσικό σε σχέση με τα κουτάκια της μπύρας; Γιατί να έχει διαφορετική αντιμετώπιση; Προιόν δεν είναι από το σημείο εκμετάλευσης και μετά;

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 15:06 έγραψε...

Παράθεση:
Κι εμένα δεν μου αρέσει όταν ένας πελάτης μου χτυπάει τις τιμές προς τα κάτω και μου δημιουργεί πρόβλημα με άλλους πελάτες, αλλά δεν σημαίνει ότι θα του απαγορέψω την πρόσβαση στο προιόν μου. Απαγορεύεται αυτό, και να το ήθελα δεν μπορώ να το κάνω, ακόμα κι αν του άξιζε κάτι τέτοιο. Είναι η ίδια ακριβώς περίπτωση με τα δικαιώματα.

Αφου κατα τη γνώμη σου τα πνευματικά δικαιώματα είναι ίδια περίπτωση με το οποιδήποτε προιόν, γιατί λοιπον εσυ αρνησαι στον δημιουργο ή στην ΑΕΠΟΙ να βάλει ότι τιμές θέλει, και ας μην αγοράσει κανένας.Δεν καταλαβάινω τη λογική σου, απο την μία τα δικαιώματα και τα καρπούζια ένα και το ιδιο, μονο που αγρότης μπορει να το πουλήσει όσο θέλει ο δημιουργός οχι;

Μπορεί να μην τα πουλήσει και καθόλου ξέρεις. Άπαξ και αποφασίσει να τα πουλήσει, θα ακολουθήσει την αγορά. Και η αγορά λέει ότι ψωνίζω σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα. Επίσης, ούτε οι αγρότες πουλάνε όσο θέλουν. Υπάρχουν νόμοι εναντίον του μονοπωλίου.

Φαντάζεσαι να υπάρχουν 5 παραγωγοί καρπουζιών και μεταξύ τους να έχουν κάνει τραστ και να κανονίζουν στην ουσία το κέρδος και την τιμή του τελικού προιόντος; Το ίδιο θέλουν και οι δημιουργοί με το μουλάρωμα. Και είπαμε, αυτό επηρεάζει τους μεγάλους σε πωλήσεις εις βάρος των μικρών. Ενώ αν ισχύει για όλους το ίδιο αναλόγως των ενώσεων χρηστών τότε όλα είναι πιο δίκαια για όλους.

Θέλεις να παίρνεις τα ίδια λεφτά από εκείνους που βγάζουν περισσότερο κέρδος από το προιόν σου σε σχέση με εκείνους που βγάζουν λιγότερο; Στην ουσία κερδισμένοι θα είναι οι δημιουργοί και χαμένοι μόνο οι μεγαλοδημιουργοί.


#89   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 16:00
@spolier Όσο αντιμετωπίζεις και βλέπεις τα πνευματικά δικαιώματα σαν πακέτα μακαρόνια δεν υπάρχει λόγος να συνεχιζουμε τη συζητηση, δεν πάει πουθενά. Μερικές τελευταίες απαντήσεις. Η μουσική διμουργία ανήκει στο δημιουργό της. Τελεία και παύλα. Δεν πωλείται, δεν νοικάζεται, δεν χαρίζεται. Αγοράζοντας ένα CD αγοράζεις ένα προιόν και το δικαίωμα να το ακολούσεις για ιδιωτικούς σκοπούς. Παλι τελεία και παύλα Με τα λεφτα που δίνεις ως χρήστης στην ΑΕΠΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ προιόν, παρά μόνο πληρώνεις άδεια να παιξεις μουσική που δεν δημιούργησες ο ίδιος. Δεν σου ανήκει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα. Κατάλαβε το. Η περίπωτση τρατ θα ήτανε άν οι διάφορες ΟΣΔ κανονίζαν τις τιμές μεταξύ τους. Τις τιμές που ζητάνε οι δημιουργοι ΜΙΑΣ ΟΣΔ (όπως π.χ. μία δισκογραφικλή εταιρία, μία διαφημηστική εταιρια κλπ) μπορούν κάλιστα να τις καθορίζουν μόνοι τους, δεν τίθεται θέμα τραστ εδώ, μην υπερβάλεις. Και κάτι τελευταίο. Είναι διεθνές δίκαιο να έχω το δικαιωμα να αρνηθώ τη χρήση του έργου μου για οποιδήποτε εμπορικη, πορπαγανδιστική, διαφημηστική και ακόμα και φιλανθρωπική χρήση, όσες ΑΕΠΙ και αν έχεις πληρωσει. Και για αυτό το λόγο, η συμβαση των χρηστών με την ΑΕΠΙ δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένα έργα ή συνθέτες. Γιατί δεν μπορει η ΑΕΠΙ να ξέρει εκ των προτέρων σε τι περιεχόμενο θα παιχτεί η μουσική. Και δεν χρειάζεται να σου δώσω εγώ λεφτά πίσω (ούτε η ΑΕΠΙ) γιατί δεν έκανες καμία σύμβαση ότι και καλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μουσική μου συγκεκριμένα. Ακομα και οι εκδότες που με πληρώνουν μπροσταντζα για να εκμεταλευτούν τη μουσική μου, δεν προσπαθουν να μου αφαιρεσουν αυτο το δικάιωμα, γιατι; γιατι η μουσική ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ρε φιλε... λυπάμαι... Υ.Γ. Απο οσα γνωρίζω τα τιμολόγια της ΑΕΠΙ διαφέρουν για μικρές η μεγάλες επιχηρεισεις, άρα αυτό που ζητάς "Θέλεις να παίρνεις τα ίδια λεφτά από εκείνους που βγάζουν περισσότερο κέρδος από το προιόν σου σε σχέση με εκείνους που βγάζουν λιγότερο;" έχει ήδη εδώ και χρόνια απαντηθεί. Αυτό που φοβούμαι είναι ότι οι χρήστες θα θέλουν στο μέλλον να πληρώσουν τιμές περίπτερου για τα διαστημόπλοια.
#90   
NantiaP
Φθασμένος
Chat
04.01.2012, 16:04

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Πνευματικά δικαιώματα

«Σε ρύθμιση  ή  πλήρη από-ρύθμιση στοχεύετε κύριε Υπουργέ» ;

 

Μέσα σε ένα πολιτικό οικονομικό και κοινωνικό σκηνικό παντοειδούς ένδειας και απορρύθμισης η ελληνική πολιτεία μετά από σειρά, επί χρόνια,  σοβαρών λανθασμένων διοικητικών και νομοθετικών παρεμβάσεων σε ήδη ρυθμισμένα εδώ και δεκαετίες από έγκυρους νόμους, ισχυρές διεθνείς συμβάσεις, αλλά και δεσμευτικές ευρωπαϊκές οδηγίες, πνευματικά δικαιώματα,  αποφάσισε   για άλλη μια φορά να τα από-ρυθμίσει.  

 Ως αποτέλεσμα των λανθασμένων παρεμβάσεων των  εντεταλμένων της οργάνων έχει δημιουργηθεί τον τελευταίο καιρό μεγάλη αναταραχή στους κόλπους των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν μουσικά έργα.

Αναταραχή η οποία οφείλεται, αφ‘ ενός στην σοβαρή οικονομική κρίση αφ‘ ετέρου στις Νομοθετικές παρεμβάσεις του ΥΠΠΟΤ και του γνωμοδοτικού του Οργάνου ΟΠΙ (Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας).

Η ΑΕΠΙ συμμεριζόμενη και σεβόμενη της ανησυχίες των επιχειρήσεων και τις δυσκολίες της αγοράς με δική της πρωτοβουλία , κράτησε  σταθερό, χωρίς αυξήσεις από το 2006, τον τιμοκατάλογο της,  βάσει του οποίου καταβάλουν οι επιχειρήσεις το αντίτιμο για τα πνευματικά δικαιώματα από  την χρήση και εκμετάλλευση μουσικών έργων.

Αντίθετα, το ΥΠΠΟΤ και ο ΟΠΙ, όχι μόνον δεν σεβάσθηκαν τις ανησυχίες της αγοράς, αλλά αντιθέτως επανειλημμένα και με παντελώς αβάσιμες παράλογες και αντισυνταγματικές Νομοθετικές ρυθμίσεις, έχουν υποδαυλίσει τα προβλήματα και δημιουργήσει  ακόμα μεγαλύτερη αναταραχή και αντίδραση στην αγορά.

Συγκεκριμένα:

Το ΥΠΠΟΤ με τον Νόμο 3905 της 23.12.2010 περί κινηματογράφου, με το άρθρο 46 §§ 3 + 4, και χωρίς την απαραίτητη διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους, εισήγαγε τροπολογίες στο άρθρο 55 τον Νόμο Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων.

Σύμφωνα με αυτές τις τροπολογίες «χαρίζεται» σε Οργανισμούς Συλλογικής Διαχείρισης (ΟΣΔ) ορισμένης κατηγορίας δικαιωμάτων, εφ εξής το αμάχητο τεκμήριο βάσει του οποίου θεωρούνται εκ του νόμου ότι εκπροσωπούν όλους ανεξαιρέτως τους δικαιούχους αυτής της κατηγορίας, ημεδαπούς και αλλοδαπούς, και όλα ανεξαρτήτως τα έργα  για τα οποία διεκδικούν δικαιώματα ακόμα και αν δεν τα εκπροσωπούν.

Ως εκ τούτου συγκεκριμένοι ΟΣΔ δικαιούνται να απαιτήσουν δικαιώματα, οι δε επιχειρήσεις μουσικής υποχρεούνται, να πληρώσουν, ακόμα και για δικαιούχους που οι συγκεκριμένοι ΟΣΔ δεν εκπροσωπούν (δεν έχουν εντολή) αλλά ακόμη και για δικαιώματα που στην χώρα προέλευσης δεν υπάρχουν (π.χ. μουσικά έργα των ΗΠΑ, όπου ο Νόμος δεν αναγνωρίζει τέτοια Δικαιώματα).

Έχοντας συναίσθηση του νομικού και πρακτικού παραλογισμού, αλλά και της αντισυνταγματικότητας  της άνω ρυθμίσεως, το ΥΠΠΟΤ, και το γνωμοδοτικό του όργανο ΟΠΙ, προσπάθησαν να το συγκαλύψουν με μια περαιτέρω ακόμα πιο προνομιακή τροπολογία βάσει της οποίας, οι ΟΣΔ αυτοί ακόμα και όταν εισπράττουν χωρίς να δικαιούνται, δεν θα έχουν καμία απολύτως ευθύνη είτε αστική είτε ποινική.

Η νομικά  αστήρικτη και χαριστική ρύθμιση υπέρ αυτών των  Δικαιωμάτων προσκρούει σε νομικά και πρακτικά θέματα :

 

1)         Νομικά:

α) Δεν υπάρχει ούτε σε Διεθνείς Συμβάσεις, Κοινοτικές Οδηγίες, ή εσωτερικές Νομοθεσίες άλλων κρατών

β) αντίκειται στον Ποινικό Κώδικα (386) και στον ΑΚ (211 – 235) περί αντιπροσωπεύσεως

γ) Θέτει το Πνευματικό Δικαίωμα σε υποδεέστερη μοίρα έναντι των άλλων δικαιωμάτων, διότι, αντιθέτως οι ΟΣΔ Πνευματικών δικαιωμάτων, ( π.χ. ΑΕΠΙ ) εξακολουθούν βάσει του ιδίου άρθρου 55 Ν. 2121, να έχουν την υποχρέωση και να αποδεικνύουν ποιους εκπροσωπούν, και να εισπράττουν μόνον για αυτούς, υφιστάμενοι άλλως αστικές – ποινικές κυρώσεις.

δ) Στερεί από τις επιχειρήσεις με μουσική το Συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους (άρθρο 20) για έννομη  προστασία, το οποίο αναγνωρίζει και το άρθρο 6 της Ευρ. Συμβάσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων καθώς και το άρθρο 47 της Ευρωπαϊκής Χάρτας Ατομικών Δικαιωμάτων και αυτό διότι το συγκεκριμένο τεκμήριο αντιπροσωπεύσεως υπέρ των ΟΣΔ είναι αμάχητο και δεν προβλέπονται  κυρώσεις αστικές και ποινικές

2)         Πρακτικά:

ε)  Χάρισε προνομιακό ευεργέτημα σ΄ αυτούς τους λίγους ΟΣΔ  και τους επέτρεψε ανεξέλεγκτα να απαιτούν δικαιώματα παράλογα σε ύψος , στα οποία όχι μόνον δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά οι επιχειρήσεις αλλά, και τα οποία δεν τους επιτρέπεται να  αμφισβητήσουν στο δικαστήριο, με αποτέλεσμα οι τελευταίες να αντιδρούν εντονότατα.

στ) Προκάλεσε αντιδράσεις των επιχειρηματιών, που  προέκυψαν αφ ενός από τις νομοθετικές Πρωτοβουλίες των ΥΠΠΟΤ και ΟΠΙ, και αφ ετέρου από τις καλυπτόμενες Νομοθετικά, μη ρεαλιστικές / παράλογες τιμολογιακές πολιτικές των ολίγων ΟΣΔ,  με συνέπεια   ο  Πρωθυπουργός και το ΥΠΠΟΤ, να εξαγγέλλουν ότι   σχεδιάζουν αναμόρφωση του Νόμου Πνευματικών και Συγγενικών Δικαιωμάτων.

ζ)  Τα Πνευματικά Δικαιώματα  σε όλη αυτήν την κατάσταση  που δημιουργήθηκε στην ελληνική αγορά με ευθύνη του ΥΠΠΟΤ και του ΟΠΙ όχι μόνον πλήττονται  χωρίς να φέρουν καμία απολύτως ευθύνη για την παρούσα αναταραχή, αλλά αντιθέτως, έχουν «παγώσει» από το 2006 το ύψος των απαιτήσεών τους  αντιμετωπίζοντας υπεύθυνα τα προβλήματα της αγοράς, τα οποία ήδη διαφαίνονταν, από τότε.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες της ΑΕΠΙ, οι σοβαρότερες προβλεπόμενες αλλαγές στον Νόμο Πνευματικών και Συγγενικών Δικαιωμάτων που σχεδιάζει το ΥΠΠΟΤ και ο ΟΠΙ είναι:

1)    Κατάργηση της Ποινικής Προστασίας των Πνευματικών Δικαιωμάτων

2)    Περιορισμός και αποδυνάμωση του ηθικού δικαιώματος του δημιουργού πάνω στο έργο του.

3)    Υποχρεωτική σύσταση ενιαίου φορέα για την είσπραξη των δικαιωμάτων του άρθρου 18 Ν. 2121 για το ιδιωτικό αντίγραφο, ο οποίος φορέας δεν θα έχει δικαίωμα δικαστικής διεκδίκησης των δικαιωμάτων, από δυστροπούντες υπόχρεους χρήστες.

4)    Σύσταση κρατικής Επιτροπής Τιμολόγησης των Δικαιωμάτων, η οποία θα καθορίζει κυριαρχικά και κατά το δοκούν, το ύψος των δικαιωμάτων που δικαιούνται οι δημιουργοί και οι υπόλοιποι δικαιούχοι για κάθε χρήση.

5)    Πρόβλεψη για εξαιρέσεις εδαφικών περιοχών,  ή περιορισμοί και στο ύψος των δικαιωμάτων αλλά και στις κατηγορίες χρηστών που θα υποχρεούνται στην καταβολή δικαιωμάτων.

6)    Μείωση του χρόνου της νόμιμης παραγραφής των απαιτήσεων για δικαιώματα από ιδιωτική αντιγραφή στα 3 χρόνια.  

Όλες οι ανωτέρω σχεδιαζόμενες τροπολογίες, είναι ριζικά αντίθετες με τα απόλυτα και αποκλειστικά δικαιώματα του Πνευματικού Δημιουργού, να καθορίζει αυτός και μόνον τους όρους εκμετάλλευσης  του πνευματικού του έργου .

Με τις επικείμενες τροπολογίες επιχειρείται  στην ουσία η  «δήμευση - απαλλοτρίωση» της πνευματικής  ιδιοκτησίας  και συνεπώς και των πνευματικών δικαιωμάτων.

Η ΑΕΠΙ έχοντας την διαχειριστική ευθύνη για τα  πνευματικά δικαιώματα 11.500 ελλήνων και 2.000.000 ξένων δημιουργών μουσικών έργων δεν θα μείνει αδρανής.

 

Α ι τ ε ί τ α ι :

 

 

1 ) Kατάργηση της αντισυνταγματικής και χαριστικής τροπολογίας του άρθρου 55 του ν. 2121/1993, που πέρασε στις 23/12/10 ερήμην  και χωρίς διαβούλευση.

 

2) Τήρηση και μη παραμόρφωσή των Διεθνών Συνθηκών, των Ευρωπαϊκών Οδηγιών και του εσωτερικού νόμου.

 

3)  Aνάληψη  ευθύνης από την Κυβέρνηση για την εφαρμογή και όχι την κατάργηση της υφιστάμενης  νομοθεσίας

 

Η δημοκρατία για να λειτουργήσει απαιτεί από τους εντεταλμένους διαχειριστές της τήρηση αρχών  όπως η ισότητα, η αξιοκρατία, η δικαιοσύνη, η ελευθερία, ο σεβασμός στη ζωή και στην εργασία. Όταν δεν ισχύουν αυτές οι αξίες οι διαχειριστές του Πολιτεύματος έχουν όχι μόνο πολιτική αλλά και ιστορική ευθύνη έναντι του όποιου καταστροφικού αποτελέσματος φέρουν στη ζωή και στην ελευθερία εργαζομένων πολιτών οι επιλογές τους . 

Τα καθεστώτα που διατιμούσαν και ισοπέδωναν  τη ζωή και την αξιοπρέπεια, την ελευθερία της γνώμης και την αξιοκρατία έχουν καταδικασθεί και απορριφθεί από το σύνολο του πολιτισμένου κόσμου.

Γνωρίζαμε πως ο υπουργός πολιτισμού είναι εκεί για να θεμελιώνει και να βελτιώνει θεσμούς υπέρ αυτών που ορκίστηκε να προστατεύει τα  Δίκαιά τους. Σήμερα οι όρκοι έχουν αλλάξει περιεχόμενο απ ό, τι φαίνεται, και η Κυβέρνηση,  σε τόσο κρίσιμες στιγμές για τον τόπο,  έχει αποφασίσει ότι μαζί με ό, τι υλικό απέμεινε στην Ελλάδα ,  να  εξαφανίσει και την ψυχή της, τον πολιτισμό της και τους ανθρώπους του…

http://aepi.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=611&Itemid=137


#91   
Spoiler
Σολίστ
Chat
04.01.2012, 16:16

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 16:00 έγραψε...

@spolier Όσο αντιμετωπίζεις και βλέπεις τα πνευματικά δικαιώματα σαν πακέτα μακαρόνια δεν υπάρχει λόγος να συνεχιζουμε τη συζητηση, δεν πάει πουθενά. Μερικές τελευταίες απαντήσεις. Η μουσική διμουργία ανήκει στο δημιουργό της. Τελεία και παύλα. Δεν πωλείται, δεν νοικάζεται, δεν χαρίζεται. Αγοράζοντας ένα CD αγοράζεις ένα προιόν και το δικαίωμα να το ακολούσεις για ιδιωτικούς σκοπούς. Παλι τελεία και παύλα Με τα λεφτα που δίνεις ως χρήστης στην ΑΕΠΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ προιόν, παρά μόνο πληρώνεις άδεια να παιξεις μουσική που δεν δημιούργησες ο ίδιος. Δεν σου ανήκει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα. Κατάλαβε το. Η περίπωτση τρατ θα ήτανε άν οι διάφορες ΟΣΔ κανονίζαν τις τιμές μεταξύ τους. Τις τιμές που ζητάνε οι δημιουργοι ΜΙΑΣ ΟΣΔ (όπως π.χ. μία δισκογραφικλή εταιρία, μία διαφημηστική εταιρια κλπ) μπορούν κάλιστα να τις καθορίζουν μόνοι τους, δεν τίθεται θέμα τραστ εδώ, μην υπερβάλεις. Και κάτι τελευταίο. Είναι διεθνές δίκαιο να έχω το δικαιωμα να αρνηθώ τη χρήση του έργου μου για οποιδήποτε εμπορικη, πορπαγανδιστική, διαφημηστική και ακόμα και φιλανθρωπική χρήση, όσες ΑΕΠΙ και αν έχεις πληρωσει. Και για αυτό το λόγο, η συμβαση των χρηστών με την ΑΕΠΙ δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένα έργα ή συνθέτες. Γιατί δεν μπορει η ΑΕΠΙ να ξέρει εκ των προτέρων σε τι περιεχόμενο θα παιχτεί η μουσική. Και δεν χρειάζεται να σου δώσω εγώ λεφτά πίσω (ούτε η ΑΕΠΙ) γιατί δεν έκανες καμία σύμβαση ότι και καλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μουσική μου συγκεκριμένα. Ακομα και οι εκδότες που με πληρώνουν μπροσταντζα για να εκμεταλευτούν τη μουσική μου, δεν προσπαθουν να μου αφαιρεσουν αυτο το δικάιωμα, γιατι; γιατι η μουσική ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ρε φιλε... λυπάμαι... Υ.Γ. Απο οσα γνωρίζω τα τιμολόγια της ΑΕΠΙ διαφέρουν για μικρές η μεγάλες επιχηρεισεις, άρα αυτό που ζητάς "Θέλεις να παίρνεις τα ίδια λεφτά από εκείνους που βγάζουν περισσότερο κέρδος από το προιόν σου σε σχέση με εκείνους που βγάζουν λιγότερο;" έχει ήδη εδώ και χρόνια απαντηθεί. Αυτό που φοβούμαι είναι ότι οι χρήστες θα θέλουν στο μέλλον να πληρώσουν τιμές περίπτερου για τα διαστημόπλοια.

Κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια διαβάζοντας κάτι τέτοια! {#emotions_dlg.lol}

Καλώς, αφού δεν πωλείται και δεν νοικιάζεται τότε ως προς τι η όλη συζήτηση;

Δεν μου ανήκει κάτι όταν το αγοράσω;;;;;; Αγοράζω δικαίωμα και το δικαίωμα αυτό έχω δικαίωμα να το χρησιμοποιήσω σύμφωνα με τους όρους αγοράς και δεν μου ανήκει η πρόθεση χρήσης;

Η μουσική δεν αγοράζεται; ΟΛΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ!

Για το διεθνές δίκαιο συμφωνούμε. Το έγραψα και πιο πριν 100 φορές. Μπορείς και να μην το διαθέσεις στην τελική και να γλυτώσεις το άγχος. Αν το διαθέσεις όμως, λυπάμαι αλλά αποκλείεται να μην ισχύει ό,τι ισχύει σε όλες τις εμπορικές συμφωνίες.

Τώρα αν κάποιοι έχουν βρει πάτημα και μιλάνε ιδεολογικώς, ας διαβάσουν την ανακοίνωση που λέει για φράγκα. Δεν γίνεται ρε παίδες ολίγον έγκυος.... πως να το κάνουμε; Αφού βγαίνεις στην πιάτσα να ψωνιστείς, δεν μπορείς να λες ότι οι σκοποί σου είναι... ιδεολογικοί. ΕΛΕΟΣ!


#92   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
04.01.2012, 17:12

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 13:46 έγραψε...

Λοιπόν αυτό το Γ όσο το διαβάζω τόσο πιο πολύ ενδιαφέρον μου φαίνεται. Jorge για εξηγησέ μου γιατί το θεωρείς σωστό (ετσι να ακουσω την άποψη σου γιατί δεν μπορει η ένωση δημιουργων να κανονίσει τις τιμές όπως κανουν άλλες ενώσεις), και που έιναι το όρια; ( υπαρχουν όρια; δηλ. καφενείο και υπερωκειάνιο ίδιο τιμολογιο;)

Πάνο μου, είδαμε τα τελευταία χρόνια απίστευτα πράγματα, όπως το οτι ζητείται από καφενείο σε χωριό της Χιου που παίζει ΑΠΛΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ σε 30 παππούδες, να πρέπει να πληρώσει 400 ευρώ / έτος. Θα θεωρούσα πιο δίκαιο να υπήρχε μια Πανελλήνια Ένωση Καφενείων, να έκανε αυτή τη συμφωνία με την ΑΕΠΙ και να πετύχαινε δίκαιο ποσό συνδρομής. Σήμερα αυτοί οι μικροεπιχειρηματίες είναι απροστάτευτοι.


#93   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 17:45

Παράθεση:

Το μέλος jorge στις 04-01-2012 στις 17:12 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 13:46 έγραψε...

Λοιπόν αυτό το Γ όσο το διαβάζω τόσο πιο πολύ ενδιαφέρον μου φαίνεται. Jorge για εξηγησέ μου γιατί το θεωρείς σωστό (ετσι να ακουσω την άποψη σου γιατί δεν μπορει η ένωση δημιουργων να κανονίσει τις τιμές όπως κανουν άλλες ενώσεις), και που έιναι το όρια; ( υπαρχουν όρια; δηλ. καφενείο και υπερωκειάνιο ίδιο τιμολογιο;)

Πάνο μου, είδαμε τα τελευταία χρόνια απίστευτα πράγματα, όπως το οτι ζητείται από καφενείο σε χωριό της Χιου που παίζει ΑΠΛΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ σε 30 παππούδες, να πρέπει να πληρώσει 400 ευρώ / έτος. Θα θεωρούσα πιο δίκαιο να υπήρχε μια Πανελλήνια Ένωση Καφενείων, να έκανε αυτή τη συμφωνία με την ΑΕΠΙ και να πετύχαινε δίκαιο ποσό συνδρομής. Σήμερα αυτοί οι μικροεπιχειρηματίες είναι απροστάτευτοι.

Αυτό το πρόβλημα δεν θα μπορούσε να λυθεί αλλοιώς; Π.χ με βάση το εισόδημα; Γιατί και να υπήρχε μιά Πανελλήνια Ένωση Καφενείων πώς θα διαφοροποιήσει τις τιμές μεταξύ καφέ φλοκα και καφενεδακι στ' Αγραφα; ή ο ένας θα πληρώσει λιγότερα ή ο άλλος περισσότερα (ή και οι δύο όσο το καφενεδάκι και ο χαμένος παλι ο καμπούρης θα'ναι)


-----------------
www.myspace.com/panoskolias/

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : panos68 στις 04-01-2012 17:53 ]


#94   
panos68
Βασική Νότα
Chat
04.01.2012, 17:53

Παράθεση:

Το μέλος Spoiler στις 04-01-2012 στις 16:16 έγραψε...
Η μουσική δεν αγοράζεται; ΟΛΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ!

 

!!!


#95   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
04.01.2012, 18:30

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 17:45 έγραψε...

Αυτό το πρόβλημα δεν θα μπορούσε να λυθεί αλλοιώς; Π.χ με βάση το εισόδημα; Γιατί και να υπήρχε μιά Πανελλήνια Ένωση Καφενείων πώς θα διαφοροποιήσει τις τιμές μεταξύ καφέ φλοκα και καφενεδακι στ' Αγραφα; ή ο ένας θα πληρώσει λιγότερα ή ο άλλος περισσότερα (ή και οι δύο όσο το καφενεδάκι και ο χαμένος παλι ο καμπούρης θα'ναι)

Μα και οι συντελεστές βάσει εισοδήματος, πάλι από τους δημιουργούς θα αποφασίζονταν. Μόνο που οι δημιουργοί είναι καλλιτέχνες και ενδεχομένως να μην γνωρίζουν όλες τις ιδιαιτερότητες τους κλάδου. Ή να μην ΘΕΛΟΥΝ να τις δουν, επειδή δεν τους συμφέρει. Γι' αυτό και η Πανελλήνια Ένωση Καφενείων θα ερχόταν σε συμφωνία με τους δημιουργούς και θα εβρισκαν μια λυση που θα συνέφερε και τους δημιουργούς (θα πληρώνει καθε καφενείο), αλλά και τα καφενεία (θα παιζουν χωρις περιορισμό και χωρίς φόβο ότι επιθυμούν).


#96   
ArtemisAxarlis
Συγχορδία Μινόρε
Chat
04.01.2012, 19:36

Σαν  ιδέα  καταλυτική,  στην  πράξη… πως  θα καταστεί  εφικτή?  Σε ολόκληρη τη  χώρα υπάρχουν  φτωχομάγαζα,  με  πλειάδες  περιφερειακών  καλλιτεχνών  έστω  και για, ένα Σαββατοκύριακο!
Πως  ελέγχεται  τέτοιο εγχείρημα  και από  ποιους?
Νομίζω  και μόνο η λέξη  απαγόρευση θυμίζει  άλλες  εποχές  ίσως,  χρειάζεται  κάτι  ποιο  ριζοσπαστικό,   ας  πούμε,  ένα  μικρό  συμβολικό  μηνιαίο  τέλος  στους  χρήστες  του  διαδικτύου   π.χ.   δύο  ευρώ  το οποίο,  θα εισπράττουν  οι  εταιρείες  τηλεφωνίας  και  Ίντερνετ  και  σε  τακτά  χρονικά  διαστήματα  θα επιδίδεται  στις  κατά  το νόμο  εισπρακτικές  εταιρείες ,  πνευματικής  ιδιοκτησίας  μέσα  από  τις  οποίες,  θα αναδιανέμεται  στους  δημιουργούς.  Θεωρώ  ότι   όλοι  οι     χρήστες  μπορούν  να κατανοήσουν   ότι  χρειάζεται  και η δική  τους  μικρή  συμμετοχή  ώστε  και  οι  ίδιοι  να απολαμβάνουν  την  πνευματική  δημιουργία  από όπου κι’ αν προέρχεται.    Απαραίτητη  προϋπόθεση  για όλα  αυτά  πρέπει  να είναι  και  η νόμιμη   συνδρομή  της  πολιτείας.
Οι  καιροί  αφάνταστα  δύσκολοι  για  όλους,  το …πείσμα  δεν αποτελεί  λύση!


#97   
Spoiler
Σολίστ
Chat
04.01.2012, 19:43

Παράθεση:

Το μέλος panos68 στις 04-01-2012 στις 17:53 έγραψε...

Παράθεση:

Το μέλος Spoiler στις 04-01-2012 στις 16:16 έγραψε...
Η μουσική δεν αγοράζεται; ΟΛΑ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΙ!

 

!!!



Γιατί σου κάνει εντύπωση;

Εάν κάνεις ένα πεντετές συμβόλαιο με μια δισκογραφική να κάνεις ένα δίσκο το χρόνο, δεν έχουν αγοράσει από πριν τις δημιουργίες σου ή ακόμη χειρότερα τη δημιουργικότητά σου; Από πριν! Φαντάσου ότι εδώ μιλάμε για μετά.


-----------------
Στα έξι μου ήθελα να γίνω μάγειρας, στα εφτά μου Ναπολέων και από τότε η φιλοδοξία μου μεγαλώνει συνεχώς.

[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Spoiler στις 04-01-2012 19:45 ]


#98   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
04.01.2012, 19:43

Excusez-moi,αλλά αυτό το "κατάργηση τής ποινικής προστασίας τών πνευματικών δικαιωμάτων" σημαίνει τί;ότι θα μπορή ο "πάσα ένας" να αντιγράφη διάφορα CD και να τα διαθέτη πρός πώλησιν πειρατικώς χωρίς να τιμωρήται;

Σημαίνει ότι όποιος θέλει θα μπορή να "κλέβη" μουσικές,στίχους,λογοτεχνικά ή επιστημονικά κείμενα και να τα παρουσιάζη ώς δικά του χωρίς να τον πιάνη η φάκα;

Λίγο περίεργο δέν είναι όλο αυτό;

 

 

 


#99   
Post αρνητικής αξιολόγησης